[BC3] Het B&W Problemen Topic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 663 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Wat een tering kut spel, heb ik daar nou bijna honderd piek voor weggepletterd. Dacht hier in dit topic wat antwoorden te vinden, maar krijg alleen maar meer de indruk dat dit spel door een stel rand debielen geschreven is.
Heb hier 2 systemen staan, (een zelfs met een multiboot win98SE/Win200Prof) en loopt dus absoluut totaal niet. Alle updates (Zelfs bios van Viper V550 geupt) geinstald, en nog steeds loopt dat kut spel niet.
Denk er echt hard over om die hele cd door de winkel ruit te pleuren.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb als enigste minimaal van de systeemeisen mijn 64mb maar bij die F*cking diagnose zegt ie datik maar 63mb intern heb jah d8 ik dus not gewoon gaan spelen dus...
Dus ik start die game op en alles gaat goed totad ik moet beginnen dus het filmpje met dat jochie dat gered word(helaas).

Maar wat zie ik dan de bomen zijn net stenen en de stenen lijkt op hout en het voedsel is spierwit net als de mannetjes en zo haalt ie alles door elkaar ik heb al vanalles geprobeerd om ut op te lossen maar niks werkt

help mij

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik heb echt de indruk dat die gasten BNW geprogrammeerd hebben op 1 bepaalde configuratie, en zodra ze dat (met veel moeite) draaiend hadden er het bijltje bij neer gepleurd hebben en de zooi op de markt gedumpt hebben.
Blijkt ook wel uit de game versie trouwens V1.0.0.0
Eigenlijk een Alpha versie dus. Zal nog vele en vele bugfixes duren voor BNW een beetje gaat draaien.

Echt mega eikels die programmeurs. Een zichzelf respecterend bedrijf had dit programma nog lang niet op de mark gezet, maar hun huiswerk eerst goed gedaan
Pagina: 1 2 3 Laatste