[BC3] Het B&W Problemen Topic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 663 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Op vrijdag 06 april 2001 12:37 schreef ruubruub het volgende:
Heb het orgineel (NL:() en dat werkt prima.
Ik heb een trucje op de Engelse verise te spelen, maar misschien weten jullie hem al.
Installeer de ISO van de engelse versie, stop die NL cd er in en je kan een goed werkende Engelse versie spelen. Volgens mij zit die fout vooral in die crack die je moet gebruiken.
heb ook NED eindelijk gekocht....valt reuze mee dat nederlands gesproken is nog niet zo slecht hoewel ik voorkeug geef aan engels en idd ik heb de iso geinstalleerd en daarna de ned cd gebruikt en hij is dan eng talig (enige verschil is met de cdrom heb je ook muziek en zonder niet)

Verwijderd

Hmmm... Ik geloof dat het spel nu meer hangt dat ik kan spelen :)
Ik save nu maar elke keer, want 4 keer hetzelfde te doen wordt ook saai...
Hij hangt echt heel veel nu!
keertje of 15 nu vandaag:?
Orgineel spel, tb850, 128 ram, gf256 pro, win98...
Ik heb nu dat no_cd maar geinstallerd, kijken of dat helpt, helpt dus geen flikker...
Klacht indienen of ondersteuning vragen bij EA!?
Wat wouden ze doen:? Ik zie nu zoveel mensen die last van hangers hebben, waar ligt het dan aan:?
Ik ga weer verder proberen te spelen, weet iemand btw hoe ik aan die stijgers kom!? ja uit de bouwplaats, maar hoe kom ik aan een bouwplaats:? Ik probeer nu maar het andere dorp te veroveren, kijken of ik daar wat kan wegkapen...
(ik zit denk nu in level 2 ofzow:? ben door zo''n draaikolk gegaan met een aantal mennjes, vee, voedsel e.d.)

• Kresh
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-01 07:19
Op woensdag 04 april 2001 21:12 schreef ruubruub het volgende:
Nieuw probleem bij mij:
Als ik de setuo wil strarten (voor het instellen van resolutie enzo.) krijg ik een fout melding dat de Setup een ongeldige bewerking heeft gedaan in SETUP.EXE.
Dat heb ik dus ook. Nu kan ik de resolutie dus niet veranderen, en dat wil ik eigenlijk toch wel heel graag doen. Iemand hier toevallig een oplossing voor? (ik hoorde iets over register, maar wat precies :?)

is de iso btw

alvast bedankt!

Verwijderd

Ik zal dit soort dus nooit in de winkel kopen, het enigste wat het doet is crashen etc. Ik had een aap die 9 jaar oud is en nu kan ik het spel niet meer opstarten, explorer crash telkens, wat een gaar brak spel zeg. Ze mogen wel eens eerst een paar drivers hiervoor uitvinden, en dan kijk ik wel weer of het een kans heeft om te worden gekocht...

Verwijderd

ARGHHHHHHH, ik vind dit dus echt rot, heb ik uit me reg alles wat met lionhead te maken heeft verwijderd, het spel doet het inderdaad weer, maar ik kan weer helemaal opnieuw gaan beginnen, terwijl ik heel erg ver was, in wereld 3!, iemand hier een oplossing voor?

Verwijderd

Jaaaaaahhhhhh,

Ik heb mijn turtle terug. En hij is net zo lief als voorheen. LIEF LIEF Turtletje van me...ik heb je gemist.

Thanks voor het helpen!

PS:Toch heeft die stiekemerd de vrouw van die eenzame kerel doodgegooid van een berg.

Verwijderd

Hmmm, als je dus je reg schoonmaakt ben je je wezen helemaal kwijt, ik heb me game uiteraard gesaved en jij krijgt dan als je die load een ander wezen ervoor terug....

erg jammer, als je windows dus erafhaalt (format c) kan je overnieuw beginnen.., beetje jammer dit

Verwijderd

yep, ik had uiteraard nog wel me bestanden van me wezen in profiles, maar die kan je dus ook niet meer oproepen dan, echt vaaaaaaaaaaaaaaag

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 23:42

Bene

list incomprehension

Om aan crashes te ontsnappen een nieuwe win install gedraaid, en natuurlijk mijn savegames even weggezet. Iemand enig idee welke acties ik moet ondernemen om het spel ze weer te laten zien?

[edit]

Gefunden! www.forumplanet.com/planetblackandwhite/topic.asp?fid=1552&tid=35763

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Deze actie werkte bij mij...
To backup your Creature, make copies of these two folders to another
directory:

../Black & White/profiles

../Black & White/scripts/creaturemind

Run the regedit program. Start Menu / Run / regedit
Find (Ctrl + F) the folder called LHMultiplayer. Select this folder and then
using Registry on the toolbar menu, ''Export Registry File'' as lhbackup.
This will save a file wherever you choose as lhbackup.reg

This saves your creature in his current state.

In order to restore this creature backup, copy your backup folders
/profiles & /scripts/creaturemind over the original files. Double click the
registry backup file you created : lhbackup.reg to complete your creature
restoration. This restores the game including saves to the point where you
backed your creature up.
Het enige probleem is die achterlijk lange laadtijd :( In level 1 gaat nog wel maar daarna...

Verwijderd

ARGH!!! ik heb dus mijn hele dir gebackupped en heb toen mijn B&w met die uninstall file gewist nu heeft dat pokkeding ook mijn register gewist :'( moet ik voor de 3de keer opnieuw beginnen :'(:'(

Verwijderd

ik wist toen dus nog niet dat je je savegame niet terug kon zetten met alleen die map in je dir

Verwijderd

is ut zo dat je in level 2 na dat vortex ding 2 creatures moet besturen?

• -=Indigo=-
  • Laatst online: 23:49
Op zaterdag 07 april 2001 10:46 schreef EZ_Ruudje het volgende:
is ut zo dat je in level 2 na dat vortex ding 2 creatures moet besturen?
Nee, zelf heb nog steeds maar 1 creature. In level 2 zijn er echter wel 2 andere goden die ook hun eigen creature hebben, je kunt er dus wel andere tegenkomen.

Verwijderd

hey,

Bij mij loopt b&w altijd helemaal vast soms in het begin en soms pas na 30 min. Ik had dit een paar dagen geleden nog niet. Ik heb een pentium 500 256 ram voodoo 3 3000 AGP 2 harde schrijven van 6 gb en 30 gb

• Wildfire
  • Laatst online: 15-02 22:09

Wildfire

Joy to the world!

Hmmm... bij mij loopt B&W af en toe vast op een fout in QMIXER.DLL... kent iemand dit probleem?

Ik draai trouwens Win98SE, GeForce DDR, Vortex2 geluidskaart, Detonator 10.50 drivers, DirectX 8.0a

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

B&W heeft idd veel rare vastlopertjes, ik kan er niet meer van zeggen dan even te wachten op de eerste officieele patch die veel zal verhelpen.

Verwijderd

Ik heb ook weer een probleem met B&W :(
Terwijl ik het aan het installeren ben vraagt hij bij de 80% PLEASE INSERT CD 0 WITH THE FILE DATA3.CAB. Alleenop de CD staat dat bestanmd helemaal niet en ik wordt er echt helemaal gek van |:(

Verwijderd

Mijn probleempje:

Pratende poppetjes hebben grijze delen. Alles ziet er perfect uit behalve bovengenoemde. Als ik dus op een scroll druk en een persoon begint te praten/zingen dan bevat zijn lichaam een heleboel vreemde plekken. Bijv., die zeelui die je land af willen met de boot zien er niet uit.

Verder vind het een beetje tegenvallen dat ik alleen met low detail en lager soepel kan spelen met mijn Pentium 2 400@446 met 128 MB geheugen en een Viper 2 op 167/148.

Over het spel: ik krijg die kring van ''klankstenen'' maar niet goed. Ik heb zelfs 2 of 3 stenen meer dan er nodig zijn, maar er zit altijd een gekke klank tussen.

Wie weet wat om mij te helpen?

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hoe haal je level 3? Echt een KUTlevel. Dat achterlijke ventje met z''n ''you can''t kill me'', die Tree-puzzle, en die Yoga gast. Ik weet van al die dingen niet hoe ik het moet halen, ik word echt pissed!
Wie helpt me?

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06-2025
Af en toe wil Black & White niet opstarten. Dan blijft hij bij het laden hangen. Als ik dan een paar keer op ctrl+alt+del druk krijg ik een blauw scherm met een fout in VxD VKD. Waar heeft dat vkd mee te maken? Video-kaart, geluidskaart, ISDN modem?

Flickr

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Het bestand QMIXER.DLL is een applicatie die 3D-effecten aan geluid kan geven. En daar gaat het dus fout... waarom kan ik dan niet gewoon 3D-geluid uitschakelen ofzo???

Verwijderd

Artcore,

Die gast die niet dood ging heb ik op het laatst maar in de vortex gegooid, weet ook niet wat ik ermee aan moest.

Die yoga mot je gewoon blijven volgen, maar ik kan mij niet herinneren dat ik er wat mee gekregen heb.

Ik heb voor de rest gewoon de dorpjes veroverd en die God uitgeroeid. Als dat bijna gebeurd is gaat de vortex naar het volgende veld al open.

Level 3 is niet echt moeilijk, alleen een beetje tijdrovend.

Level 4 is wat pittiger, vooral in het begin....succes daarmee.Desalniettemin (kewl woord he?) heb ik de vortex naar level 5 open, maar ben daar nog steeds niet ingegaan, omdat dat het laatste veld is. Zit nu maar een beetje te skirmishen.

Groetjes,
Zwelgje

PS: Ik lul teveel he ?

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Verwijderd

mijn probleem:

de "letters" in het spel, zoals die 2 gedachten wezen"s, de teksten bij je muis.. in de tempel, in het gewone menu als je ESC drukt zijn soms NIET TE LEZEN.. (gewoon een foutje) soms zie je delen van je hand voor elk lettertje etc.. tis gewoon heeeeeeeeeel irri.

Keb n P3 500, 128MB, Matrox G400 met laatste UNIFIED drivers allemaal op WIN2K

maruh steeds is et niet te lezen, dus dan moet ik ge game weer uit.. en opnieuw runnen..

zou et door WIN2K kunnen komen? :?

Verwijderd

Nou die hangers zijn bij mij opgelost... Hoe:? Gewoon ff geduld hebben en vol blijven houden met doorspelen...
Ik heb het idee dat ie het begin van level 2 niet aankon ofzow:? heel vaag, maar nu blijft ie iig niet meer hangen...
Wel duurt het nog lang met laden...

Verwijderd

dit probleem heb ik ook
Ik heb em eerst in win2k geprobeerd. daarin sprong ie gewoon terug naar desktop.

Daarna heb ik win98SE er opgezet. Schone installatie dus. Ik heb het spel er op gezet en kreeg deze fout : RUNBLACK heeft een fout met betrekking tot een ongeldige pagina veroorzaakt in
module LHLOGR.DLL op0167:00efa2f3.

plz help!

mijn configuratie :
Asus k7v mb, AMD Athlon 700, Voodoo 3 2000, Soundblaster Live, Microsoft intellimouse explorer.

Direct x 8 is installed

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Mijn QMIXER.DLL probleem lijkt opgelost te zijn. Ik heb op www.qsound.com de QSound SDK gedownload en de QMIXER.DLL van deze SDK over die van B&W gezet. Tot nu toe geen problemen gehad...

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 09:51 schreef Bar_en_boos het volgende:
Bij mij ook een probleem gesignaleerd en wel het volgende.
Het spel loopt steeds vast na verloop van tijd. Het beeld bevriest gewoonweg, maar het geluid hoor je echter nog wel op de achtergrond. Het enige dat je kan doen is de reset-knop beroeren. Kan na 1 minuut gebeuren, maar ook pas na een kwartier. Gelukking heeft ie tussendoor een keer gesaved zodat ik niet tig keer dat beginfilmpje terug moet zien. Errug irritant. :(
Oh ja, ik heb een viper II en classic athlon 600. DMA voor de cd-rom is trouwens wel ingeschakeld.
Precies hetzelfde probleem hier ook met Classic Athlon (700) maar met GeForce GTS.

• rkrythe
Bij mij blijft het sherm nog steeds hangen tijdens het opstarten (officiele versie). Zwartbeeld->heeeeel lang wachten en dan dat beeld met zo''n tip er onder en zo laad balk je dat niet in beweging komt

Flickr

Verwijderd

sorry maar ik heb dus helemaal geen problemen!! het spel rulez, alleen jammer dat ik er geen ene bal van snap

Verwijderd

Op maandag 09 april 2001 18:54 schreef ruubruub het volgende:
Bij mij blijft het sherm nog steeds hangen tijdens het opstarten (officiele versie). Zwartbeeld->heeeeel lang wachten en dan dat beeld met zo''n tip er onder en zo laad balk je dat niet in beweging komt
ruubuuuuuub, dan moet je dit eens proberen:
effe snelkopelling maken naar je bureaublad en dan dit erachter zetten -> /NOINETCONN
bij mij hielp dat van DAT probleem af, dus effe de totale zin:
(a,b,c,d, etc:\Black and white\runblack.exe" /NOINETCONN

Verwijderd

Niemand die mij kan helpen? En hoe verander je dan de resolutie en het aantal kleuren?

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

B&W Lijkt nu stabiel te draaien nu ik QMIXER.DLL heb vervangen. Het enige probleem dat ik nu nog heb is dat het spel vastloopt als ik het wil afsluiten.

Ik krijg nog te zien dat ''ie nog een laatste savegame wil aanmaken maar meer gebeurt er niet... :(

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-01 16:34
Omdat ik niet nog een thread over B&W wil starten, stel ik mijn vraag hier maar even:

Ik heb problemen met het maken van een backup van m''n B&W cd.
Clony 1.07e ontdekte SafeDisc 2 en raadde me aan om fast error skipping aan te zetten met 3 retries en geen error correctie te doen en om te readen met 4 speed. Dus ik deed dat en stopte de B&W cd in mijn Lite On 12/10/32 cd brander. Het duurde i.v.m. die 4 speed een tijdje, maar de image was goed gelukt (zei ''ie tenminste).
Vervolgens wilde ik de backup gaan branden met clonecd en ik stopte een philips premium in m''n lite on 12/10/32 en koos de zojuist gemaakte image en brandde die met burn proof aan op 12 speed. Na 12% ging het echter mis en kreeg ik een error. Het branden was mislukt en de cdr naar de maan.
De error die ik kreeg kan je hier zien:
http://home.wanadoo.nl/jaymz/troep/error.jpg

Dus nu heb ik 2 vragen:
1. Wat betekent deze error?
2. Hoe lukt het me wel (instellingen e.d.)?

Als je alleen vraag 1 kan/wil beantwoorden, dan ben ik ook al redelijk blij.
Alvast hartelijk bedankt!

Metal up your ass

Verwijderd

Heeft iemand B&W al aan de praat gekregen met een Matrox Millenium G200 AGP?

• Muggie
  • Laatst online: 15-02 09:20

Muggie

8 pm

Ik zie hier een hoop dezelfde klachten voorbijkomen, die ik ook heb : B&W hangt om de haverklap maar blijft de muziek doorspelen.

Tevens als hij vastloopt en ik zie nog de mogelijkheid om naar de Taskmanager te gaan (CTRL-Shift-ESC) en probeer B&W te stoppen, dan reset ie de hele machine.

Me systeempje :
PIII 866
256 Meg
20+30 gig schijfjes
Ati Radeon 32 DDR
SBLive!
Windows 2000 met SP1

En het systeem is absoluut stabiel dus daar ligt het echt niet aan !

Ik zal vanavond de geboden oplossingen even testen.

PSN: mug_8pm

Verwijderd

zonde eigelijk, wie herkent hier de hype en release van Half-Life in??
Was ook twee jaar ge-hype over en toen ie eenmaal uit was, was er binnen een maand of twee een flinke upgrade! En dan bedoel ik niet team fortress....

• rkrythe
Op maandag 09 april 2001 22:08 schreef meijer het volgende:

[..]

ruubuuuuuub, dan moet je dit eens proberen:
effe snelkopelling maken naar je bureaublad en dan dit erachter zetten -> /NOINETCONN
bij mij hielp dat van DAT probleem af, dus effe de totale zin:
(a,b,c,d, etc:\Black and white\runblack.exe" /NOINETCONN
Help niet :'(

Flickr

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-02 10:42

Clay

cookie erbij?

Dat noinetcon werkte bij mij wel. Bij het laden en spelen bleef die altijd een minuut of wat hangen, en soms dus ook tijdens het spel. Toen ben ik een keer ingebeld gaan spelen, en toen ging het schitterend, en nu speel ik dus met dat noinetcon dinges. gaat prima.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

ik heb pas een kut probleem
ik ben pas in level 1(heb nog niet egt tijd gehad) maar dan staat ie bij dat mensen etende reusje en kan ie niet mer bewegen, lijkt alsof ie dood is, staat ie daar met z''n kop naar beneje, maar het gekke is hij doet het wel met internet en lan(ik heb een orginele versie uiteraard)

ik wil niet overnieuw beginnen

Verwijderd

dis dus het probleem

Afbeeldingslocatie: http://lompeboer.tripod.com/ape.JPG

Verwijderd

Ik heb een probleem bij B&W :(
ik wordt er helemaal gek van want als ik het spel installeer dan wordt er bijde 80% naar een bestand gevraag dat DATA3.CAB maar ik kan dat bestand nergens vinden.
Maar bij mijn vriend doetie ut wel en wordt er nix gevtraagd.
WIE KAN MIJ HELPEN???????

Verwijderd

Ik hoorde vandaag op school dat B&W maar 5 levels is!
Kan iemand dit bevestigen of is dit onzin?

• rkrythe
Data.cab->verkeert kopie, heb ik ook gehad.
Moet dat noinetcon met hoofdletters of kleine letters, want bij mij helpt het niet

Flickr

Verwijderd

Op dinsdag 10 april 2001 16:33 schreef ruubruub het volgende:
Data.cab->verkeert kopie, heb ik ook gehad.
Maar ik denk niet dat het aan de kopie ligt want bij een vriend van mij doetie ut wel met dezelfdu cd

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
heb je wel genoeg hd space?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op dinsdag 10 april 2001 18:33 schreef ds het volgende:
heb je wel genoeg hd space?
Als het goed is wel en aan de videokaart kan het niet liggen want ik heb net een nieuwe geforce 2 gekocht en die doetut prima

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02 15:11

Redox

Motion Design / VFX

B&W is inderdaad maar 5 levels, + in level 5 zit een enorme bug... (nadat jouw creature gecursed is door Nemesis ofzo, bleef de curse voor altijd aan je creature hangen, ook als je hem meeneemt vaan skirmish of online games :( )

hier heb je een handige guide:

staat ook een heleboel uitgelegt over de zilveren scrolls, en superhanduge tips :)
en eastereggs.

Ook heel handig is #lionhead op quakenet.eu.org (irc.barrysworld.com), daar kun je een hoop vragen aan B&W know it all mensen :)

<edit> damn wat een typo''s </edit>

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04:44
ik heb em ook geinstalleerd en ik probeer het te spelen en heb dus mooi een aap gekozen (leert snel schijnt)

ik moet alles 10 x voordoen....dan doet ie het 1 x en nog niet eens goed!
bv.. stenen gooie...ik gooi zo`n beetje een hele berg in zee en me aap gooit 1 steen in me dorp!!

klopt dat of doe ik nou wat verkeerd dat ie niet wil leren??

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

Servowire

prutser:~#

Op dinsdag 10 april 2001 14:29 schreef lord_helixz het volgende:
ik heb pas een kut probleem
ik ben pas in level 1(heb nog niet egt tijd gehad) maar dan staat ie bij dat mensen etende reusje en kan ie niet mer bewegen, lijkt alsof ie dood is, staat ie daar met z''n kop naar beneje, maar het gekke is hij doet het wel met internet en lan(ik heb een orginele versie uiteraard)

ik wil niet overnieuw beginnen
Steek je aap in de fik, dan komt hij in de tempel terecht. (hij gaat dan "dood")

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

Vraagje:

Ik zit in level 2 en als ik daar het bordje bij de workshop aanklik, dan zie ik dat 6 scaffolds goed zijn voor een ''soccer field''.

Het leek mij wel leuk om een voetbalveldje te maken voor m''n mensjes. Dus ik drijf m''n aanbidders met wood-miracles de dood in om maar tot 6 scaffolds te komen, ik zet het ding neer en............. er verschijnt een Miracle Dispenser.

Heel leuk hoor, zo''n ding. Begrijp me niet verkeerd. Maar ik had alleen een voetbalveld verwacht.

Weet iemand hoe dit zit?

Verwijderd

ja, volgens mij doet die voetbalveld het pas in die nieuwe patch die gemaakt word...., ook dat je creature op mp3''s kan gaan dansen enzo en nog wat stuff...

Verwijderd

Op woensdag 11 april 2001 11:30 schreef meijer het volgende:
ja, volgens mij doet die voetbalveld het pas in die nieuwe patch die gemaakt word...., ook dat je creature op mp3''s kan gaan dansen enzo en nog wat stuff...
Als ik die patch draai, betekent dat dan dat ik weer op nieuw kan beginnen?

Ik kon ook weer van voor af aan beginnen na een nieuwe videokaart te hebben ingesteld namelijk.

Verwijderd

Dis pas leuk.

Ik was vrij ver in level 3.
Ik dacht.. laat ik eens bewaren
Ging de tempel in en ging bewaren.
Vervolgens word ik terug gegooid naar windows en geen foutmelding ofzo.

Start B&W op... kan weer vanaf scratch beginne :(

Toen ik tijdje bezig was wou ik weer bewaren.
Werd ik WEER terug gegooid naar windows!! :( :(

Iemand idee hoe ik dit kan oplossen?
(Heb orginele Nederlandse versie)

Bewaren deed het eerder wel :( :( :(

Verwijderd

AHHHHHHHHHH weer 1 uur en 30 min speel tijd naar de klote :( :( :(

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:14
Ik was bij level 3 en die deed hij uit zichzelf en ik kon niks doen en ging naar level 4 en daar had je poppetjes van level 3 nodig en die waren er dus niet en nu kan ik dus helemaal overnieuwe, KUTSPEL !!!!!!!!!! :(:(:(:(

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

• kevin
  • Laatst online: 11-02-2024
Op woensdag 11 april 2001 15:15 schreef Bull het volgende:
Ik was bij level 3 en die deed hij uit zichzelf en ik kon niks doen en ging naar level 4 en daar had je poppetjes van level 3 nodig en die waren er dus niet en nu kan ik dus helemaal overnieuwe, KUTSPEL !!!!!!!!!! :(:(:(:(
Dat had ik dus ook :( Erg vaag, laten we hopen dat dat met die patch over is.

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:14
Mijn broertje speelt met de koe en die had het niet en ik wel!! :( en ik heb de ISO

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Verwijderd

Ik heb geen problemen gehad in level 4..., en ik denk niet dat je overnieuw moet gaan beginnen met die patch..., lijkt me wel sterk, effe afwachten dus

Verwijderd

Zonder "hulp wezen"

(die tekst onderin je scherm met "je wezen is boos" en dat soort opmerkingen)

is het onmogelijk om hem op te voeden. Nou heb ik die hulp gehad, maar ik krijg het niet meer voor elkaar. Ik snap er helemaal niets meer van. Als ik met mijn muis over mijn wezen hoover dan gebeurt er niets. Vroeger kreeg ik dan die opmerkingen.

Anybody?

• BC3 Victim
Je moet naar opties gaan en daar meer hulp inschakelen.

PS. B&W rulez:):):)!! alleen level vier is een kutlevel :r

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• O.D.Smolik
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Op de site van bwgame: http://main.bwgame.com/downloads.shtml?userid=c149cee83133ea5bf87c24ac2eb99a11

Vindt je zo''n leuke plug-in voor winamp. Maar wie weet in welke map ik moet stoppen, heb alles geprobeerd.

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Zoiezo laat ik maar even een overbodige opmerking plaatsen, ja ik vind het net als wat iedereen ook een heel tof spel.

Vooral nu ik de patch heb om hem in het engels te spelen :)

Wat ik dus heb is wanneer ik soms van scherm verander (tempel naar buiten) of als die twee krengen in beeld komen dat mijn geluid ineens weg is.

Zelfs in windows in daarna mijn geluid weg en als ik opnieuw opstart weer terug.

Gelukkig gebeurt het niet zo vaak en draait hij verder perfect.

Heb een Montego Turlte beach sound card laatste drivers. P3 500, DX8a, Win2kpro, Det 7.52 GF2MX

There is no art to find the minds construction in the face

• FragNeck
  • Laatst online: 11-02 14:01
Als ik black & white aan het spelen ben, en hij saved voor de 1e maal, dan knalt B&W eruit, en zit ik terug in windows...

enig idee?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Verwijderd

hoe moet je op een local area network spelen?
hoe maak je het spel dan aan.

Verwijderd

Als ik B&W opstart krijg ik een foutmelding met betrekking tot het bestandje ddraw.dll
Ik heb deze hele topic al doorgelezen maar ik ben niemand tegengekomen met hetzelfde probleem. Nu is mijn vraag of iemand een idee heeft wat ik hiertegen kan doen.

• BC3 Victim
dit is wat ik er momenteel meej heb gehad:ook bij slaat dat akelige nare spel continue vast, bij kwam dat om dat ik mijn cpu ge oc''ed had, zelfs 90 mhz meer dan normaal vond ie al nie leuk meer.

over het laden: ik m oet gewoon heeeeeeeel lang wachten en een paar keer op escape drukken, na een 10-15 min. doet ie het dan, en ja, ik ben ok al mn saved games kwijt:'(

• BC3 Victim
Ik heb een probleem met het "schermutselingen" spel. Mun beesie wil iets drinken maar hoe geef ik hem dat probeer het beest al twee dagen uit de zee te laten drinken maar dat vertiktie

Verwijderd

Ik heb ook een probleem

Als ik in de tempel ga en ik wil zo''n kamer binnengaan dan loopt het spel promt vast :(

• Bart Coppens
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2021
Ik probeer het spel ook te spelen, maar het spel blijft totaal hangen als het introductiefilmpje bezig is :(

Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post

Verwijderd

ik heb ook een probleem:
(die in die andere topic niet werd beantwoord:

weet iemand waar ik de neushoorn kan krijg (vertaling rhino?), ik wil niet de bestanden hiervoor wisselen, dus op de legale manier)

dank

Verwijderd

ELKE keer wanneer ik een game probeer te saven krijg ik de volgende error: microsoft visual c++ error, met leuke pop-up box erbij :-(
ech irritant, want ik heb ''em wel gekocht!
Iemand een idee, vast niet, maar toch bdankt alvast!

Verwijderd

De meeste problemen gaan over Geforce kaarten. Zie niemand met Radeon''s!? Als ik het spel opstart zie ik enkel witte strepen en stippen..Na beetje f@cken zie je bij de intro slechts halve textures...vaag!!!

• k7of9
  • Laatst online: 25-10-2025
Hmmz, er zijn dus nogal wat mensen met problemen. Dit spel heeft me tot waanzin gedreven!
Ik vindt het een cool spel, maar ik ben al drie keer overnieuw begonnen.

Eerste keer: runblack.exe heeft ongeldige bewerking uitgevoerd,->saves weg

Tweede keer: denk, ga tussendoor even in skirmish mode kijken, ik wil verder gaan met m''n gewone spel->alle saves weg!

Derde keer: ik dacht, misschien ligt het aan windows 2000, EA en Win2000 schijnen niet zo goed samen te gaan. De boel onder Millenium geinstalleerd. En toen, runblack.exe heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd->jaja, alle saves weg!!!!!!AaAARGGHH!

En het irritante is dat je elke keer die tutorial in het begin moet doorlopen, totdat je zeg maar naar de nieuwe wereld gaat.
Ik ga niet meer overnieuw beginnen, wacht wel op die patch. Weet iemand wanneer die er komt?
Zo, dat ben ik kwijt!:);(

Mijn fotografie en videografie

• BC3 Victim
oplossing voor een hoop problemen zag net op www.bwgame.com ergens iets staan over hoe je die saves uit je register kunt slopen. En dus bewaren

• The Legend
  • Laatst online: 09:39

The Legend

*Plop*

Ok, ff wat vragen:

1. Ik zit in level 3 en ik heb een wondersokkel gemaakt, hoe laat ik deze wonderen maken :?
2. Ik heb doprje 2 een beetje euh....platgegooid, total destruction dus :P Is dat erg en kan ik zo mijn weze niet meer bevrijden :?

Thx! The Legend

Ik ben toch malle pietje niet!

• Da_Imp
  • Laatst online: 13-11-2024

Da_Imp

Carpe Noctrum

Ik hoorde dat je in het spel je MP3''s kon spelen maar geen idee hoe dat kan. Je wezen zou er ook op dansen e.d. Iemand enige ideeen? En welke file is de naam-file voor je volgelingen? En idd hoe maakt een wondersokkel wonderen of moet je eerst er een wonder op casten om er een te krijgen?

If the world didn't suck we'd all fall off.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hoe kan ik mijn creature laten drinken :?
thx alvast

• Da_Imp
  • Laatst online: 13-11-2024

Da_Imp

Carpe Noctrum

Creature laten drinken:

Aanlijnen en op het water clicken :)

If the world didn't suck we'd all fall off.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dan is die van mij dom :P ik heb hem al 10 keer bij het water neer gezet en met de action button op het watergeklikt :) maar hij drinkt niet ;(
Kut ding :)
en hoe krijg je die andere creatures dan moet je ze inwisselen :?
:D
speel het spel net :)

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Op zaterdag 14 april 2001 20:19 schreef Dennieboy het volgende:
De meeste problemen gaan over Geforce kaarten. Zie niemand met Radeon''s!? Als ik het spel opstart zie ik enkel witte strepen en stippen..Na beetje f@cken zie je bij de intro slechts halve textures...vaag!!!
Waarschijnlijk omdat er meer mensen zijn met GeForce kaarten ;) .

Over die vage textures, dat had ik ook met de 4.13.7075 (official) drivers. Nadat ik de 4.13.7099 (beta) drivers geinstalleerd had was alles OK ..

PC Specs

• The Legend

The Legend

*Plop*

Kee kheb nu m''n aap bevrijd alleen het vijandelijke beest en zijn god verwoesten in snel tempo m''n dopren :'(

Verwijderd

Ik weet niet of deze error al voorbij is gekomen, heb behoorlijk wat gelezen, maar als ik Black & White opstart dan loopt alles wel, maar alles flikkerd heel erg, dus met opstarten alleen al knipperd alles, als hij dan hier en daar wat gaat uitleggen, met die kindertjes in de zee, dan lopen alle textures door elkaar heen /. wie weet waar dit aan kan liggen, heb een gforce 2mx 256sdram Thunderbird 800,

• The Legend

The Legend

*Plop*

Op donderdag 19 april 2001 03:54 schreef gsmguru het volgende:
Ik weet niet of deze error al voorbij is gekomen, heb behoorlijk wat gelezen, maar als ik Black & White opstart dan loopt alles wel, maar alles flikkerd heel erg, dus met opstarten alleen al knipperd alles, als hij dan hier en daar wat gaat uitleggen, met die kindertjes in de zee, dan lopen alle textures door elkaar heen /. wie weet waar dit aan kan liggen, heb een gforce 2mx 256sdram Thunderbird 800,
Driver probleempje zoals Bomberman al zegt ?

Verwijderd

Ok, maar ik kan toch geen andere drivers downen?

• Muggie
  • Laatst online: 15-02 09:20

Muggie

8 pm

Grr :( ik heb al bergen oplossingen die hier aangedragen geworden geprobeerd maar hij blijft maar willekeurig hangen. Ik heb er trouwens een Radeon 32 Mb DDR in zitten, stond ergens boven of er nog iemand was met een Radeon en problemen, bij deze meld ik me aan :(

PSN: mug_8pm

• BC3 Victim
dit is misschien een beetje offtopic maar kan je beestje nou eigenlijk wel dood ??
als ie 100% damage heeft dan lost ie op en komt weer terug bij de tempel..... kan
dit onbeperkt :?

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ik heb ook een Radeon en gebruik deze onder WinXP met de 3116. Heb al uren en uren gespeeld maar nog niet 1 crash gehad :? .. het ligt niet aan de Radeon iig.

PC Specs

Verwijderd

@muggie : waarschijnlijk komt het door je user-icon!;)

Jur

Pms : daar hoorden ze engelen zingen.....

• Cansu
  • Laatst online: 07-01 08:42

Cansu

Cirus the Virus

Ik heb kaal win2k geinstalleerd, met de Detonator 11.01 drivers, liveware 3.0 etc.
maar steeds als ik B&W opstart blijft het hangen zodra dat kl*te jochie naar de zee begint te rennen. Soms komt ie iets verder maar tot het water is ie nooit gekomen.

Viva la Netherlands!

Verwijderd

Op donderdag 19 april 2001 13:55 schreef yuridenoudsten het volgende:
dit is misschien een beetje offtopic maar kan je beestje nou eigenlijk wel dood ??
als ie 100% damage heeft dan lost ie op en komt weer terug bij de tempel..... kan
dit onbeperkt :?
Je wezen kan niet dood, maar telkens als hij door damage of te weinig eten of te weinig slaap "dood" gaat wordt ie wel zwakker. Als het vaak gebeurt duurt het steeds langer voordat ie er weer bovenop is.

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14-02 21:17

Dark

who tweaked the light?

Ik vond op http://www.nvchips-fr.com een niet officiele patch voor dit probleem.

uit de readme:
The following problems have been observed by a large number of Black & White users:

1) Crashing when launching Black & White
2) Stuttering audio when you move around your land in the game
3) Poor graphics performance (FPS - frames per second) when the game is decoding music from the CD
4) Crashing when moving into the temple, clicking silver scrolls, etc.
5) Many other random crashes and freezes

A major source of these problems is attributed to the following behaviors: the manner which the game software waits for audio files and the type/speed of various CD-ROM drives.

The DEFROSTER FIX solves the problems listed above by moving files off your CD to your hard disk.

You have two options:

Option A) You can move the files manually
Option B) Use the provided tool - defroster.exe
Zelf heb ik er totaal geen last van, ik heb gewoon de iso gemount ;) , maar het leek me nogal handig voor de mensen die dit probleempje wel hebben...

edit:
ooops urlje werkte niet... >:) 2x

• BC3 Victim
Loopt B&W bij jullie helemaal soepeltjes???
Hij is bij mij wel stabiel, alleen is het beeld af en toe wat schokkerig (als ik met de pijltjes stuur).... Lijkt me wel vreemd met AMD 1.33GHz en Geforce 2 GTS :?:?
Hoort dit of is er iets niet goed??

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

http://gameguides.gamespot.com/guides/bandw/

is een b&w gameguide, (''k weet niet of je er wat aan hebt?)

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 14:59 schreef Arwin het volgende:
Loopt B&W bij jullie helemaal soepeltjes???
Hij is bij mij wel stabiel, alleen is het beeld af en toe wat schokkerig (als ik met de pijltjes stuur).... Lijkt me wel vreemd met AMD 1.33GHz en Geforce 2 GTS :?:?
Hoort dit of is er iets niet goed??
Bij mij gaat het net zo (voor specs zie sig.)
maar dan heb ik ook wel de grafische instellingen op max. staan. (helaas bij 800X600--> is 15" scherm :()

Verwijderd

Ik heb een probleem in de 1e wereld.
Ik heb alle missies uitgespeeld behalve de kluizenaar omdat hij mn wezen te klijn vond:(
Maar nu heb ik mijn wezen groter gemaakt maar nu zegt die kluizenaar niets meer tegen me als ik langskom:(
Wie weet hoe dit komt en wat krijg je eigenlijk van de kluizenaar?????????

• O.D.Smolik
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Op maandag 07 mei 2001 20:09 schreef Mr.Woutje het volgende:
Ik heb een probleem in de 1e wereld.
Ik heb alle missies uitgespeeld behalve de kluizenaar omdat hij mn wezen te klijn vond:(
Maar nu heb ik mijn wezen groter gemaakt maar nu zegt die kluizenaar niets meer tegen me als ik langskom:(
Wie weet hoe dit komt en wat krijg je eigenlijk van de kluizenaar?????????

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Krijg hem ook niet aan de slag, op beide computers niet. Op een PIII 500 met Rage 128 loop hij telkens vast in de intro als dat engeltje en het duiveltje verschijnen. Op athlon met GF2 heb ik het bekende probleem dat hij bij het tip scherm meteen vastloopt. Ik heb Det. 11.01 geinstalleerd, registry leeg gemaakt, maakt geen moer uit allemaal.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Peet
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-06-2025

Peet

Semper voloptuosos rapidus

Ik had ook het probleem dat hij vastliep als de komeet die zwarte bol inging. Daarna klapte hij eruit. Ik heb vervolgens alles wat in de achtergrond draaide uitgezet, en het weer geprobeerd. Weer liep hij vast.
Vervolgens heb ik de setup gestart en de detailering op gemiddeld gezet (1024 x 768).
Daarna had ik geen problemen meer, gemiddeld haal ik 43 fps.

Ik draai het spel op een Duron 700, TNT2 Pro 32 mb met det. 7.78, 128 mb, origineel spel.

hope this helpes,

greets & suc6,

Peet

Dare, do, gain - Intel G645 - 4 GB DDR3 - 500 GB - Radeon R7 240 2 Gb -DVD-RW - DVD/BR - W10-64 bit

Pagina: 1 2 3 Laatste