[BC3] Het B&W Problemen Topic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 663 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06-2025
Ik weet het. Er zijn erg veel topics over B&W, maar die gaan allemaal over levels en deze niet.
Als ik B&W opstart krijg ik eerst een filmpje en daarna een landschapplaatje met daar onder een tekst over Tips die je kan gebruiken bij B&W(niet de tips zelf). Maar het probleem is dat hij niet verder gaat na dit schermpje. :'( Ik krijg geen foutmeldingen ofzo. Ik vind al dat het laden van het filmpje enhet verder gaan na het volgende scherm erg lang duurt
Heb het orgineel btw.

Flickr

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Ik heb hetzelfde probleem! Ik heb de iso btw >:) ik ga hem wel kopen, maar dan wil ik eerst zeker weten dat hij werkt. Ik heb geen oplossing gevonden tot nu toe, dus ik wacht ook af in deze topic.

Adjes: laat deze nou ff open!! Dit probleem staat op zich en heeft nix te maken met die andere B&W topics! Ik heb hier al een topic over gestart, maar die werd dichtgekeild. deze aub open laten :)

Mijn iRacing profiel

• IceStorm
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ok, het is mooi weer buiten en dit is een ander probleem. Daarnaast mogen er ook wel nieuwe topics geopend worden alleen wel NUTTIGE :).

Collin, hij blijft open op voorwaarde dat je je webicon goed zet :P (staat nu een kruisje ;)).

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik zal mijn probleem hier ook ff posten, anders komt er weer een slotje op. Hoop dat het mag? zoniet, verwijder maar dan.

Als ik B&W opstart, krijg ik een zwart scherm, en daarna klapt mijn scherm terug naar de desktop (seconde of 20 duurt dat).

Ik heb resolustie 640x480x16 bits geprobeerd, en Direct3D-modus.

Ik heb een Tb950, 256 MB en een Geforce2 MX. Nu las ik in de readme.txt dat de MX niet word gesupport, alleen de ''gewone'' Geforce2. Iemand die hier een oplossing voor weet?

DirectX 8.0a is installed, Detonator 6.47, WIN2K SP1, nieuwste Audiodrivers. Dial-up verbinding is aanwezig.

De CD zit gewoon in de cdrom drive.

Virussen? Scan ze hier!

• IceStorm
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ok, bij deze wordt dit het "B&W Problemen Topic".. Hou het wel overzichtelijk anders doe ik het voor jullie >:)

Dus alleen DUIDELIJKE problemen (zoals de bovenstaande 2) en alleen DUIDELIJKE/NORMALE antwoorden... Deal?

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Ik heb bij de tip van de dag dat hij naar windhoos terug gaat, en onder win98se geeft hij de volgende foutmelding weer:

RUNBLACK heeft een fout met betrekking tot een ongeldige pagina veroorzaakt in
module LHLOGR.DLL op0167:00efa2f3.
Registers:
EAX=00000000 CS=0167 EIP=00efa2f3 EFLGS=00010246
EBX=00000000 SS=016f ESP=0126f714 EBP=0126fd98
ECX=00000000 DS=016f ESI=00000000 FS=3d97
EDX=00ff27d8 ES=016f EDI=00ef9360 GS=0000
Bytes in CS:EIP:
66 83 39 00 8d 41 02 74 0a 66 8b 10 40 40 66 85
Stackdump:
00ef94ed 00000000 00000003 00000000 00fa8aae 00ff27d8 00ff2730 00000000 00000001 03922090 00000000 00000000 00615d7c 00000000 00000000 00fa8a00

en onder w2k geeft hij ook een foutmelding, maar die is iets te lang >:)

Bij een vriend werkt hij wel gewoon goed btw.

En aan de drivers ligt het ieg niet, keb ze bijna allemaal geprobeert. Ik heb zelfs een andere OS geinstalleerd.

Keb een P2B(laatste BIOS), een celly 500@562, Een GF(11.01,laatste BIOS), 256 SDRAM, W2KSP2, SB16PCI, en een adaptec SCSI controller.

edit:
Layout

Steam

• Buzzman
  • Niet online
Op maandag 02 april 2001 18:43 schreef wildhagen het volgende:
...
Hier heb ik dus ook last van :( alleen mijn scherm klapt er iets eerder uit... (zie ook andere topic)

• collin

collin

Who da man !!

Ik zal mijn probleem hier ook ff posten, anders komt er weer een slotje op. Hoop dat het mag? zoniet, verwijder maar dan.

Als ik B&W opstart, krijg ik een zwart scherm, en daarna klapt mijn scherm terug naar de desktop (seconde of 20 duurt dat).

Ik heb een Tb950, 256 MB en een Geforce2 MX. Nu las ik in de readme.txt dat de MX niet word gesupport, alleen de ''gewone'' Geforce2. Iemand die hier een oplossing voor weet?

DirectX 8.0a is installed, Detonator 6.47, WIN2K SP1, nieuwste Audiodrivers. Dial-up verbinding is aanwezig.

Dat probleem had ik nou als ik de CD er juist niet in had zitten. Als ik hem dan erin deed ging hij meteen verder, anders klapt hij eruit! B&W is brakkies dus :) wachten maar op een patch..

[edit]
Enne IjsTornado: icon is weer in orde :P

Mijn iRacing profiel

• AngelEyes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Op maandag 02 april 2001 18:17 schreef ruubruub het volgende:
Ik weet het. Er zijn erg veel topics over B&W, maar die gaan allemaal over levels en deze niet.
Als ik B&W opstart krijg ik eerst een filmpje en daarna een landschapplaatje met daar onder een tekst over Tips die je kan gebruiken bij B&W(niet de tips zelf). Maar het probleem is dat hij niet verder gaat na dit schermpje. :'( Ik krijg geen foutmeldingen ofzo. Ik vind al dat het laden van het filmpje enhet verder gaan na het volgende scherm erg lang duurt
Heb het orgineel btw.
Dat heb ik duz ook. Dat het balkje wat normaal verder hoort te gaan, blijft hangen bij 1/10de ofso...

ruubruub, heb je al wel zo''n schermpje gekregen waar je je naam en icon in moet kiezen?

Jouw advertentie hier??

• rkrythe
nope, moet heel lang wachten en soms loopt hij al eerder vast.
Ik heb dus nog niks kunnen doen in B&W.
Welke Denonator gebruiken jullie?

Flickr

• AngelEyes
zo ging het bij mij:
de eerste keer ging alles goed. ik deed leuk de tutorial. toen liet ik de compu even voor wat het was, en liep hij vast. Sindsdien kreeg ik dat hij vastloopt bij het beginscherm (met die tips of the day) en loopt ie vast.
Ik heb wel uitgevogeld dat je in je registry je profile kan deleten die je hebt aangemaakt, en dan doet hij het weer. Dan komt hij dus weer bij het schermpje met de gebruikersnaam invoeren en icon kiezen en kan je het spel weer spelen. TOTDAT hij dan weer een keer vastloopt en ben je weer bij het begin :(
Hier heb ik dus nog steeds geen oplossing voor

Jouw advertentie hier??

• rkrythe
bij dat tips scherm loopt hij bij mij dus ook steeds vast en ik ben nog nooit verder gekomen en heb dus nog nooit een profile gemaakt.
Wat heb je trouwens in je register gedaan dat hij het weer doet?

Flickr

Verwijderd

Het schijnt dat B&W wel eens een dial-up verbinding probeert te openen (als je dus geen vaste connectie met het internet hebt). En dat ie dan staat te wachten op het username/password schermpje van dial up.....

• pica
Hehe, 100 erden problemen, en geen 1 oplossing :P

Steam

• rkrythe
zal het effe gaan proberen

Flickr

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-02 17:08

Maku

Derp

ik heb hem vamiddag gekocht en nu loopt hij iedere keer vast bij het intro schermpje (Als de komeet de aarde gaat raken)
en dan kan ik gezellig mijn komp opnieuw gaan opstartten. :(

ik dacht eerst dat het aan windows lag dus dat heb ik opnieuw geinstalleerd. Nog steeds het zelfde probleem. :r

Kga nu een nieuwe videokaart driver downloaden (wie weet)

• AngelEyes
nee mijn "oplossing" (is dus geen oplossing) heeft niet zoveel met dial-up of connecties te maken.
Het enige wat ik eruit schop is mijn profile dat ik heb aangemaakt. Zo begint B&W als het ware met een schone lei, en kan je weer van voren af aan beginnen met je profiel aanmaken.
Ruubruub, als je al niet eens in het profile schermpje kwam, weet ik het ook niet. niemand anders een oplossing?
ik zal EA eens mailen :)

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

Ik heb ook een Geforce2 mx en ik heb er geen problemen mee. ik heb wel de Detonator 4.12 drivers geloof ik en ik gebruik Win98se

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb ff gezocht naar oplossingen voor deze problemen.
Eerlijk gezegd weten ze bij EA ook niet wat het probleem is volgens mij..

From: "Greg Hess"

The EA beta cd was a bad rumor. Lionhead returned the claims with a "no they
didn''t" type thinking. I have black and white and was going to post a
review of it probably after i beat it which should be sometime tommorow. Its
well worth the cash. Now, how to fix the problems in black and white.

1) If you have an via chipset....
a) Install the via 4 in 1 drivers
b) install the win2k agp hotfix for via enabled chipsets
(http://www.amd.com/products/cpg/ath...in2k_patch.html)

2) If you have a nvidia card
a) Install detonator 11.01 drivers (www.nvmax.com)
b) Install Direct x8a
b) Try disabling the following functions in the bios
AGP 4X, Fast Writes
c) Go to display properties, advanced, trouble shooting. Move the slider
down a notch to disable BMP and pointer acceleration.
d) Make sure you aren''t overclocking your card

3) Things to try in black and white
a) Try running setup and running at 16 bit color at a VERY low resolution.
b) Disable internet weather, and all email settings
c) Turn all the cool settings OFF to minimum.

3) Other things to try
a) stop overclocking your cpu/video card
b) The CD is a special encrypted cd which doesn''t allow it to be
copied(Normally), because of this some older/current cdroms have a freaking
fit when they see 2 gig sized files or 0 byte files on the cd. One of my
friends created a virtual drive and was able to get the game working that
way. You can also try a different cdrom to see if that works
c) Make sure you have at least 500 megs free on the drive with black and
white
d) Make sure your motherboards bios is up to date
e) Increase the I/O voltage .1
f) Make sure your scsi/ide card/embedded controller is up to date
g) Defrag all harddrives.
h) Move the large electromagnet off the top of the computer case.

Als dit alles niet helpt probeer dan eens de no-cd crack te downloaden van gamecopyworld.com en zorg dat die weather geval uitstaat. Er zit daar een nieuwe runblack in dus het is altijd het proberen waard!

ook komt dit probleem vooral voor met Geforce MX''jes. Don''t ask me why.

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben en veel succes ermee.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• collin

collin

Who da man !!

haha die gasten bij EA sporen niet! moet ik me I/O voltage aanpassen? massol! Laten ze eerst eens een fatsoenlijke versie uitbrengen, dan koop ik hem pas!

Mijn iRacing profiel

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-12-2025

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

Ik heb voor de verandering een heel ander probleem..

:'( IK BEN MIJN SAVEGAMES KWIJT :'(

dit tragische ongeluk is gebeurt toen mijn pc zich spontaan reboote naar enkele alt-tab''s (misschien toch iets te ver ge oc-ed)

anyway, daarna reboote hij TELKENS als ik em opnieuw opstarte (ook als ik hem terugklokte naar standaard waarden), en toen ie het na een keer of 3 a 4 weer deed starte hij de INTRO!!!

na weer een tempel gebouwd te hebben stonden er nog enkele ERRUG oude savegames, die bovendien ook voor een spontane reboot zorgde als ik ze probeerde te laden, de nieuwere allemaal verdwenen :(

de files bestaan nog wel (als ik in /profiles/WhiteRazor/savegames kijk), maar die verschijnen niet in het spel, als ik ze toch probeer te laden met diverse rename-truukjes dan reboot hij weer tijdens het laden..

iemand enig id wat ik kan doen?

• pica
Keb die nocd crack van gamecopyworld.com af gehaald, had geen effect, ik ga nu proberen mijn processor terug te clocken.

Steam

• Super Snackman
  • Laatst online: 29-11-2025

Super Snackman

Snekgek

Redenen waarbij hij het NIET deed:

* Het spel was op een CD-RW gebrand
* Spel was gewoon niet goed gebrand
* Na het installeren alle ''''Do Not Connect To Ea Cracks'''' installeren
(geld uiteraard niet voor de legale kopers)

Wat ik heb gedaan: gewoon installeren zoals het programma het wil. Dus gewoon in C:\Program Files\~~~~~~~blaat

Verder DX8 en van alles de nieuwste drivers.

Toen kreeg ik geen zwart scherm (CD RW) en hij ging ook niet terug na de tip (Foute Crack, Foute Install)

Greetz :D

Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN

• pica
Werkt ook niet :(

Steam

• Super Snackman
  • Laatst online: 29-11-2025

Super Snackman

Snekgek

Ik las op het Lionhead forum iemand die gewoon een 2e helemaal kale OS draaide (W98), en daarin dan B&W speelde...

''t is natuurlijk absurd dat EA z''n spellen niet goed kan maken maar als dat de enige oplossing (tot nu toe) is...

Greetz :D

Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN

• BC3 Victim
de officiële FAQ zegt:

When I run the game I get an error message/crash lockup/ and or I get booted back to my desktop. How can I fix this?

Make sure to close out all background tasks prior to starting the game. You can end background tasks by holding down the Ctrl key and the Alt keys, then while holding down those two keys press the delete key once. Doing this will open a Close Program menu. Two things in the Close Program window will need to remain untouched; these are Explorer and Systray. To close out the other background tasks, you will need to move your mouse pointer over each of the names in the close program window. Then click on that name and you should notice that name is now highlighted. After clicking on that name, click on the end task button. The close program menu will disappear and you will need to repeat this process over again until only Explorer and Systray are the only programs left in the close program menu. Finally, make sure that you have up-to-date sound and video card drivers, if the problem persists after closing your background tasks.

lijkt me stug als dat het probleem oplost..

de faq kan je hier vinden: http://techsupport.ea.com/game_detail.cfm?id=56218

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Deze oplossing lijkt te werken voor veel mensen.

ik heb de stappen ff snel vertaald:

splash screen lock up

De cd-rom speler draait te snel voor mensen die een DMA of UDMA cd-rom hebben (copy protection) Dit houdt in dat je je DMA moet uitzetten.

voor winME en win98 gaat dit als volgt:

1. Klik op Start
2. Settings
3. Control Panel
4. dubbelklik op de "System" icon.
5. In systems klik op de device manager tab.
6. klik op het + voor de CD-ROM (bovenaan)
7. klik op de settings tab in het sub-menu. 8. un-check the DMA box.
9. Restart(wordt gevraagd)

voor win2k:
- device manager
- daarna disk controllers
- daarna primary or secondry

Crash to desktop (CTD)
(voor geforce(2?) kaarten)

ga naar de setup van Black & White
Als het goed is staat daar een option voor 3d acceleration. 1 zeg T+L en de andere zegt HA (HAL). De T+l is default, dus zet hem op eens op HAL en kijk als dat het probleem oplost.

en dan nog een oplossing, verander je snelkoppeling in het volgende:
"X:\Black & White\runblack.exe" /NOINETCONN

als dit alles nog niet werkt dan weet ik het ook niet meer :(

veel succes ermee

(bron: lionhead forum: http://www.lionhead.com:8080/showthread.php?threadid=28861 )

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Bij mij ook een probleem gesignaleerd en wel het volgende.
Het spel loopt steeds vast na verloop van tijd. Het beeld bevriest gewoonweg, maar het geluid hoor je echter nog wel op de achtergrond. Het enige dat je kan doen is de reset-knop beroeren. Kan na 1 minuut gebeuren, maar ook pas na een kwartier. Gelukking heeft ie tussendoor een keer gesaved zodat ik niet tig keer dat beginfilmpje terug moet zien. Errug irritant. :(
Oh ja, ik heb een viper II en classic athlon 600. DMA voor de cd-rom is trouwens wel ingeschakeld.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Niemand er aan gedacht dat je systeempje misschien niet stabiel is? :?

Verwijderd

Als ik dus wil installeren (ik heb de iso) krijg ik een foutmelding op LHLOGR.DLL
Ik kan hem dus niet installeren...
Ook heb ik ene keer een foutmelding er achter aangekregen van @#%WSDEGS@#%@%@#%@#%SDGsdfgds4%#$#^#.dll ofzoiets (een hele vage dll dus 8-))

Is daar wat aan te doen, of moet ik wachten tot ik hem kan kopen!?

Op beide compu''s doet ie dit... Foutje bij branden ofzow!?

Verwijderd

Luitjes, ik heb gisteren Black&White gahaald...ALLEEN IS HET DE NEDERLANDSE VERSIE!!!! Let dus op als je B&W koopt dat
je de Engelse versie koopt.
Dat Nederlands is nog bloedje irritant gedaan ook...Die gasten lullen tegen je alsof je net uit een ei komt gekropen of dat je net terug bent gezet in de maatschappij na een jarenlange intensieve behandeling in een inrichting in Santpoort Noord.....D#MN!!!

Btw : ik heb nog een ánder probleempje..Als ik het spel speel maakt de cd een ontieglijke K#therrie!!! ook is de cd na een uurtje spelen gloeiend heet..?! Ik heb dit een keer eerder meegemaakt met de installatie-cd van mijn geluidskaart,
maar dit slaat alles..Bloedje irritant. Ik heb een AOpen 48* cd-rom speler van 3mnd oud, dus kan het daar vlgs mij niet aan
liggen..?!

Help....

Jur

• BC3 Victim
je zou de no-cd crack kunnen downloaden maar ik geloof dat die er nog niet is voor de Nederlandse versie. Hou gamecopyworld.com een tijdje in de gaten.

• dadj
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

vreemd allemaal, ik moet zeggen dat de ripped versie wél vrij stabiel blijkt te zijn.. tijd voor een update!

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Verwijderd

Heb net Fame gebeld en hen mijn probleem met een herrie-makende cd voorgelegd. Komt omdat het gaatje niet 100% in het midden zit. Mag hem morgen komen ruilen. Laten ze nou OOK een ENGELSE versie in huis hebben!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Jur

• pica
Ik heb hem al op een schone OS geinstalleerd, zelfs dat werkte niet!

:(:(:(

Is er dan echt nix wat ik kan doen :'(

Steam

• QyRoZ
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-05-2025

QyRoZ

Just Q it!

Mijn probleem is dat het soms wel 7 (ZEVEN) minuten duurt om een savegame op te slaan, dat is best wel irritant, ik heb intussen alle afwas al 2x gedaan en de hele flat schoongemaakt. En die savegames zijn maar 5 meg groot. Oplossing?

P3-450, 256 Meg RAM, 10 Gig HDD (nog genoeg ruimte), TNT1 (spel loopt verder wel goed)

• AngelEyes
Op dinsdag 03 april 2001 09:51 schreef Bar_en_boos het volgende:
Bij mij ook een probleem gesignaleerd en wel het volgende.
Het spel loopt steeds vast na verloop van tijd. Het beeld bevriest gewoonweg, maar het geluid hoor je echter nog wel op de achtergrond. Het enige dat je kan doen is de reset-knop beroeren. Kan na 1 minuut gebeuren, maar ook pas na een kwartier. Gelukking heeft ie tussendoor een keer gesaved zodat ik niet tig keer dat beginfilmpje terug moet zien. Errug irritant. :(
Oh ja, ik heb een viper II en classic athlon 600. DMA voor de cd-rom is trouwens wel ingeschakeld.
dat heb ik dus ook! heel irritant..alleen als ik hem vervolgens opnieuw opstart, loopt ie weer vast op het "tip of the day" schermpje. ik heb een p3-450 128 mb TNT2 .
heb net de nieuwe drivers gehaald (detonater 3, alleen is deze het meest up to date??)

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 15:54 schreef QyRoZ het volgende:
Mijn probleem is dat het soms wel 7 (ZEVEN) minuten duurt om een savegame op te slaan, dat is best wel irritant, ik heb intussen alle afwas al 2x gedaan en de hele flat schoongemaakt. En die savegames zijn maar 5 meg groot. Oplossing?

P3-450, 256 Meg RAM, 10 Gig HDD (nog genoeg ruimte), TNT1 (spel loopt verder wel goed)
Hmm bij mij doet ie er 1 a 2 min over ongeveer.
Maar mijn config is dan ook sneller
(Athlon 800, 384mb, 30 gig HD en Geforce2 mx)
Heb je soms programma''s op de achtergrond draaien?

Ik vind het eigenlijk best vreemd dat er zoveel mensen problemen hebben, bij mij werkt het gewoon perfect.

• QyRoZ

QyRoZ

Just Q it!

Op dinsdag 03 april 2001 16:02 schreef Raikane het volgende:

[..]

Hmm bij mij doet ie er 1 a 2 min over ongeveer.
Maar mijn config is dan ook sneller
(Athlon 800, 384mb, 30 gig HD en Geforce2 mx)
Heb je soms programma''s op de achtergrond draaien?

Ik vind het eigenlijk best vreemd dat er zoveel mensen problemen hebben, bij mij werkt het gewoon perfect.
Nope, draait niets op de achtergrond, is een Win98-installatie die ik puur en alleen voor games gebruik (alleen B&W en RA2 zijn geinstalleerd). Voor de rest gebruik ik Win2000.

• AngelEyes
he ruubruub en bar_en_boos: hij doet het nu bij mij! hoe? nieuwe drivers
gister naar nvidia.com gegaan en detonator 3 gehaald en nu doet ie het! (in ieder geval voor 2 min. spelen, maar ik denk dat hij het nu echt doet) yeehaw!

Jouw advertentie hier??

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op dinsdag 03 april 2001 16:04 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Nope, draait niets op de achtergrond, is een Win98-installatie die ik puur en alleen voor games gebruik (alleen B&W en RA2 zijn geinstalleerd). Voor de rest gebruik ik Win2000.
Misschien kan je autosave beter uitzetten, het lijkt toch niks te doen (hij slaat wel op, maar laden kan niet :?)

• QyRoZ

QyRoZ

Just Q it!

Op dinsdag 03 april 2001 17:41 schreef Timpie2000 het volgende:

[..]

Misschien kan je autosave beter uitzetten, het lijkt toch niks te doen (hij slaat wel op, maar laden kan niet :?)
Autosave heb ik uitstaan, maar als ik zelf save duurt het ook zo lang... hij wil nog wel eens crashen.

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 13:08 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ik heb hem al op een schone OS geinstalleerd, zelfs dat werkte niet!

:(:(:(

Is er dan echt nix wat ik kan doen :'(
ik ook....dacht eerst dat het aan me systeem lag....blijkt dus dat er meerdere mensen problemen hebben met B&W....

ik krijg ook die foutmelding:
=============================================
RUNBLACK caused an invalid page fault in
module LHLOGR.DLL at 0167:00efa2f3.
Registers:
EAX=00000000 CS=0167 EIP=00efa2f3 EFLGS=00010246
EBX=00000000 SS=016f ESP=0126f714 EBP=0126fd98
ECX=00000000 DS=016f ESI=00000000 FS=199f
EDX=00ff27d8 ES=016f EDI=00ef9360 GS=0000
Bytes at CS:EIP:
66 83 39 00 8d 41 02 74 0a 66 8b 10 40 40 66 85
Stack dump:
00ef94ed 00000000 00000003 00000000 00fa8aae 00ff27d8
00ff2730 00000000 00000001 06b92090 00000000 00000000
00615d7c 00000000 00000000 00fa8a00
=============================================

btw heb dezelfde iso als Collin....

edit:
kom er net achter dat het op een andere machine van mij wel vet loopt :?
niets aangepast maar het werkt gewon
een PII 300 met 128MB ram en een riva TNT2 van creative en 430mb HDD ruimte vrij (met de game al geinstalleerd natuurlijk)

Verwijderd

ik heb dus gister B&W gekregen, maar nu als ik het opstart dan geeft hij zo een filmpie met dat zo een kind gaat zwemmen, maar dan zegt die gast: That god, that is you!
maar dan loopt hij vast!!!!!!!!!!1 dan krijg ik laat maar zeggen een aan de rechterkant van mijn scherm een wit half rondje
weet iemand wat dit is???? of hoe ik dat kan verhelpen???

Verwijderd

Ik heb Black&White origineel (Nederlands), spel loopt goed maar ik heb al gehad dat mijn systeem plotseling hangt.

Volgende melding (blauw scherm):

Hardware Malfunction
Please contact you''re hardware vendor.

Rebooten en hij deed het weer, maar ik ben benieuwd of iemand anders dit ook heeft gehad met Black & White. Zelf had ik dit nog nooit gehad (dus bij andere games).

BTW ik draai Win2k

<extra info bij>

• rkrythe
Op dinsdag 03 april 2001 16:24 schreef hansdezwans het volgende:
gister naar nvidia.com gegaan en detonator 3 gehaald en nu doet ie het! (in ieder geval voor 2 min. spelen, maar ik denk dat hij het nu echt doet) yeehaw!
Bij mij ook!!!!!!:):):):):)
Ik las een post met die hele uitleg over dingen die je kan doen en daar in stond ook dat je Detonator 11.01 moest gebruiken dus heb ik effe Detonator 11.01 geinstalleerd en hij doet het 9~. Hij loopt nergens vast, loopt soepel en saven is geen probleem. Ben morgen vrij, dus weet ik al wat ik de hele dag ga doen :9

Flickr

Verwijderd

mij valt het wel op dat de meeste problemen gebeuren onder win2k en overgeklote systemen

win2k is ook niet voor spellen bedoelt jongs, probeer ME of 98

en die lui bij discovery(enschede) willen nix aan mij verdienen, ik heb em gereserveerd, mij bellen ze niet, een kamaraad van me hebben ze gisteren gebeld, ik koop em wel ergens anderz

Verwijderd

maar ik heb hem wel iets van 2 minuten laten lade maar dan kwam er nog niets!

• -=Indigo=-
  • Laatst online: 23:49
Op dinsdag 03 april 2001 19:53 schreef Da borg het volgende:
ik heb dus gister B&W gekregen, maar nu als ik het opstart dan geeft hij zo een filmpie met dat zo een kind gaat zwemmen, maar dan zegt die gast: That god, that is you!
maar dan loopt hij vast!!!!!!!!!!1 dan krijg ik laat maar zeggen een aan de rechterkant van mijn scherm een wit half rondje
weet iemand wat dit is???? of hoe ik dat kan verhelpen???
Dat had ik op een p2-300 met voodoo3 precies hetzelfde.
Maar als ik dan even wachte dan ging ie vanzelf verder, en werd het stuk film waar je die bol in de ruimte ziet vliegen overgeslagen.

Dat witte halve rondje in het begin van een filmpje, maar ik denk dat dat op een langzaam systeem gewoon teveel eist, en dus gaat het nogal schokkerig of helemaal niet.

Verwijderd

ik heb denk ik de oplossing gevonden :)

ik heb een registery key weggegoid in de registery (zoek op lionheard) gooi alles weg...en start dan de game nog eens...

• collin

collin

Who da man !!

Op dinsdag 03 april 2001 23:25 schreef Nosfer@tu het volgende:
ik heb denk ik de oplossing gevonden :)

ik heb een registery key weggegoid in de registery (zoek op lionheard) gooi alles weg...en start dan de game nog eens...
Bij mij WERKTE DAT!!!!!!!!! zie hierboven voor me probleem (hangen tijdens tip en dan LHLOGR.DLL foutmelding! Lekker hoorr!!!! Ik heb gezocht op lionhead en alles gedelete in het register (met regedit voor de win2k users, niet regedt32)

Nossie: tnxs!

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

heb gisteren tot 1 uur door zitten spelen.....leuke game hoor...btw heb voor de aap gekozen....die is wel komisch

• Bar_en_boos
  • Niet online
Op dinsdag 03 april 2001 16:24 schreef hansdezwans het volgende:
Nou, ik met mijn viper II kan nog lang wachten op nieuwe drivers. De laatste dateren van oktober 2000 ofzo. :(
In de tussentijd blijft B&W bij mij lockups houden. Net wanneer je weer wat lekkers voorgeschoteld krijgt moet je de zaak weer resetten. Cd-rom dma uitgevinkt, 16-bits kleuren ingeschakeld, lagere resolutie geprobeerd, niets schijnt te helpen. Ik begin bang te worden dat het misschien toch echt de viper II hardware is. Ik draai nog directx 7, omdat de viper II drivers hier gecertificeerd voor zijn. Kan dat het probleem zijn? Moet het perse directx 8 zijn?

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
Op woensdag 04 april 2001 08:47 schreef Bar_en_boos het volgende:

[..]

Nou, ik met mijn viper II kan nog lang wachten op nieuwe drivers. De laatste dateren van oktober 2000 ofzo. :(
In de tussentijd blijft B&W bij mij lockups houden. Net wanneer je weer wat lekkers voorgeschoteld krijgt moet je de zaak weer resetten. Cd-rom dma uitgevinkt, 16-bits kleuren ingeschakeld, lagere resolutie geprobeerd, niets schijnt te helpen. Ik begin bang te worden dat het misschien toch echt de viper II hardware is. Ik draai nog directx 7, omdat de viper II drivers hier gecertificeerd voor zijn. Kan dat het probleem zijn? Moet het perse directx 8 zijn?
Ik heb een Diamond Stealth III S540 32mb AGP en heb het zelfde probleem als Wildhagen (zwart scherm, waarna terug naar desktop).

Nieuwste drivers kun je van www.s3graphics.com halen. Ik ga vanmiddag een Hercules 3D Prophet II MX erin mikken, ik laat dan wel even weten of het dan wel werkt...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-02 10:42

Clay

cookie erbij?

Heb um gister ook maar gekocht (nederlands helaas :() ebn de koe :D maaruh, toch ook weer problemen :\ om de zoveel tijd hangt de boel zich gewoon op, eerst heb ik nog lopen resetten, maar dat heb ik ook maar opgegeven, nou blijkt dat ie na een minuut of wat hangen gewoon weer doorgaat :? Ik zal de verschillende "oplossingen" uit deze topic ook maar us proberen, maar ik vind het vrij triest dat als ALLE spellen werken, dat je dan voor 1 spel allemaal instelling moet gaan lopen veranderen omdat het vaag doet. Waarom zou ik zonder hardware T&L spelen als het op mijn kaart zit? waarom zou ik lage resoluties spelen, dikke reet met je, alles moet volluit aan kunnen staan, en als je zo stabiel door 3dMark2k1 heen komt, vind ik dat je mag verwachten dat elk zichzelf respecterend spel dat ook doet. Verder vin''k het een zeer bruut spel, maar er blijken dus idd erg veel problemen mee te zijn.
Heb zelf een Tb 1100, gf2gts, 256 ram.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 09:17 schreef Clay het volgende:
Heb um gister ook maar gekocht (nederlands helaas :() ebn de koe :D maaruh, toch ook weer problemen :\ om de zoveel tijd hangt de boel zich gewoon op, eerst heb ik nog lopen resetten, maar dat heb ik ook maar opgegeven, nou blijkt dat ie na een minuut of wat hangen gewoon weer doorgaat :? Ik zal de verschillende "oplossingen" uit deze topic ook maar us proberen, maar ik vind het vrij triest dat als ALLE spellen werken, dat je dan voor 1 spel allemaal instelling moet gaan lopen veranderen omdat het vaag doet. Waarom zou ik zonder hardware T&L spelen als het op mijn kaart zit? waarom zou ik lage resoluties spelen, dikke reet met je, alles moet volluit aan kunnen staan, en als je zo stabiel door 3dMark2k1 heen komt, vind ik dat je mag verwachten dat elk zichzelf respecterend spel dat ook doet. Verder vin''k het een zeer bruut spel, maar er blijken dus idd erg veel problemen mee te zijn.
Heb zelf een Tb 1100, gf2gts, 256 ram.
Ik heb geen enkele probs...
Duurt alleen wat lang laden tijdens opstarten, en afentoe schokt ie ff als ie gaat opslaan...
Voor de rest loopt ie perfect, heb een tb 850, gf256 pro, 128 ram, win98...

Mijn probs omtrent installeren zijn dus ook opgelost; oplossing: loop naar de winkel en koop hem :+ Dan heb je ook nog van die geinige astrix en obelix stemmetjes ;)

• pica
Hij werkt hiert nu ook :)
Indeed gewoon die registersleutels met lionhead verwijderen en hij doettut B-)

Steam

• rkrythe
Hij deed het bij mij goed, maar vanmorgen niet meer :'(.
Ik heb Detonator 11.01 en 6.50 geprobeerd (11.01 werkte eerst prima).
Ik heb de map Lionhead met Regedit verwijderd. Zijn er nog meer keys?
Bij mij blijft B&W dus al hangen tijdens heb opstarten, niet in het spel zelf. Na het filmpje gebeurt er helemaal niks meer

Flickr

• WAcKiN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08-2023
Hmm.. ik heb het spel gekocht bij Dixons, alleen crashed ie als hij de cd gaat checken op cd-copy protection (dat denk ik althans), ik krijg dan elke keer de volgende melding in mijn Systeemlog:

The device, \Device\CdRom0, has a bad block.

De rip en de iso werkten perfect op mijn win2k systeem (ironisch), het is puur de cd copy protection (of een brakke cd, dat moet ik nog ff testen) die niet met mijn cdrom speler(s) wil werken (niet in de plextor 40x en niet in de plextor 8x2x20x, toch wel 2 betrouwbare spelers). Iemand hier soortgelijke ervaringen (misschien moeten jullie met win2k ook eens ff in je logboeken kijken)?

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 10:42 schreef ruubruub het volgende:
Hij deed het bij mij goed, maar vanmorgen niet meer :'(.
Ik heb Detonator 11.01 en 6.50 geprobeerd (11.01 werkte eerst prima).
Ik heb de map Lionhead met Regedit verwijderd. Zijn er nog meer keys?
Bij mij blijft B&W dus al hangen tijdens heb opstarten, niet in het spel zelf. Na het filmpje gebeurt er helemaal niks meer
dit had ik gisteren ook, wat je kan proberen is op detonmator 7 drivers te draaien en eventueel bij gamecopyworld.com de cracked exe te downen (sorry voor de warez link)

verder moet je in de registery wel alle keys verwijderen en de hoofd key Lionhead zeker.
weet niet of er meer dan een staat...
Geplaatst door WAcKiN - woensdag 04 april 2001 11:07

Hmm.. ik heb het spel gekocht bij Dixons, alleen crashed ie als hij de cd gaat checken op
cd-copy protection (dat denk ik althans), ik krijg dan elke keer de volgende melding in mijn
Systeemlog:

The device, \Device\CdRom0, has a bad block.

De rip en de iso werkten perfect op mijn win2k systeem (ironisch), het is puur de cd copy
protection (of een brakke cd, dat moet ik nog ff testen) die niet met mijn cdrom speler(s)
wil werken (niet in de plextor 40x en niet in de plextor 8x2x20x, toch wel 2 betrouwbare
spelers). Iemand hier soortgelijke ervaringen (misschien moeten jullie met win2k ook eens ff
in je logboeken kijken)?
Win2k schijnt zowiezo problemen te geven :?
die foutmelding van de cd check had ik ook de eerste keer....pc gereboot en weer de setup gedraaid...toen kwam de foutmeldng niet meer :?

Verwijderd

Ik denk dat jullie gewoon niet zo moeten zeiken, ik heb Black&White gekocht, en ik heb geen enkel probleem, misschien komt het wel omdat jullie allemaal van die brakke Copieen draaien

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 12:03 schreef TerraCore het volgende:
Ik denk dat jullie gewoon niet zo moeten zeiken, ik heb Black&White gekocht, en ik heb geen enkel probleem, misschien komt het wel omdat jullie allemaal van die brakke Copieen draaien
Er is ook bij EA bekend dat er probs kunnen optreden, ook dus bij orginele cd''s, en het is gewoon erg klote als je zo lang op een spel zit te wachten en hij doet het niet goed...
Let dus een beetje op je woorden...
Ik heb gelukkig geen probs meer, maar leef mee met degene die het wel hebben...

Verwijderd

vind die opmerking wel misplaatst hier!
ik heb ook een ISO maar er zijn hier een aantal mensen die het origineel hebben en ook problemen hebben/hadden
zou jij niet gaan "zeuren" hier als je ook problemen gehad zou hebben?
verder nog iets, ik vind het een te gek spel en als ie weer in de schappen ligt hier dan koop ik em ook, maar hij is niet meer te krijgen hier omdat er een stel rand debielen voor de winkel in een slaapzak lag (FRS en Dixons) en zodra ie er weer is dan koop ik em.
Verder wil ik nog ff meedelen dat ik hier nog even blijf rondhangen en als er meer mensen met problemen zijn, dat ik eens kan kijken of ik ze kan helpen met deze problemen

Verwijderd

Pure onzin :(. Ik heb hem origineel en ik heb ook al meerdere malen problemen gehad dus loop geen foute conclusies te trekken :r

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 12:36 schreef Nosfer@tu het volgende:

[..]

vind die opmerking wel misplaatst hier!
ik heb ook een ISO maar er zijn hier een aantal mensen die het origineel hebben en ook problemen hebben/hadden
zou jij niet gaan "zeuren" hier als je ook problemen gehad zou hebben?
verder nog iets, ik vind het een te gek spel en als ie weer in de schappen ligt hier dan koop ik em ook, maar hij is niet meer te krijgen hier omdat er een stel rand debielen voor de winkel in een slaapzak lag (FRS en Dixons) en zodra ie er weer is dan koop ik em.
Verder wil ik nog ff meedelen dat ik hier nog even blijf rondhangen en als er meer mensen met problemen zijn, dat ik eens kan kijken of ik ze kan helpen met deze problemen
Lagen ze in slaapzakken voor de winkel!? :D LOL
Ik dacht dat ik erg was, met mijn gechagerijn tegen de verkopers elke keer :P

• WAcKiN
Nosferatu: Zoals ik al zei werkte de rip en de iso uitstekend (geen enkele keer vastgelopen) in mijn win2k, alleen de officiele cd geeft die foutmelding.
Maar ik zal eens rebooten (moet toch een keer gebeuren, is nu al 2 weken .. }:O) en reinstallen. Anders blijf ik gewoon de uk iso gebruiken met mijn nl key :]

Verwijderd

Heb mijn Nederlandse versie net geruild bij Fame voor een Engelse versie.....K''heb nu TWEE cd-keys ;)

Jur

Pms : Ik woon in Amsterdam, u ook?!

Verwijderd

Laatste nieuws: :)

B&W lijkt wel naar de regionale settings te kijken (misschien was dat hier al bekend)
ofte wel heb je een nederlandse versie dan de regionale settings op nederlands zetten
bij engels eversie de settings op engels zetten

• rkrythe
Het lukt nog steeds niet ondanks al jullie aan wijzingen. Dit heb ik gedaan:
1. Detonator 7.52, 11.01, 6.50
2. Register key verwijderen(ik heb het mapje Lionhead verwijderd, is dat goed?)
3. Het spel een paar keer opnieuw geinstalleerd, dat werkt bij de eerste keer ook, want toen deed hij het opeens.
Hij blijft hangen na het filmpje (de muziek hoed btw veel eerder op dan filmpje, had ik volgens mij eerst geen last van).
Soms moet ik trouwens wel de cd-key invullen en soms niet :?
Ik word hier een beetje hopeloos van. Crack ook al geprobeert btw.

Flickr

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 13:32 schreef ruubruub het volgende:
Het lukt nog steeds niet ondanks al jullie aan wijzingen. Dit heb ik gedaan:
1. Detonator 7.52, 11.01, 6.50
2. Register key verwijderen(ik heb het mapje Lionhead verwijderd, is dat goed?)
3. Het spel een paar keer opnieuw geinstalleerd, dat werkt bij de eerste keer ook, want toen deed hij het opeens.
Hij blijft hangen na het filmpje (de muziek hoed btw veel eerder op dan filmpje, had ik volgens mij eerst geen last van).
Soms moet ik trouwens wel de cd-key invullen en soms niet :?
Ik word hier een beetje hopeloos van. Crack ook al geprobeert btw.
inprecipe het mapje lionhead is genoeg
je zou kunnen proberen om de setup te draaien van B&W en de instellingen op 16 bit te zetten.

heb je die crack van gamecopyworld.com geprobeerd?
je kan ook kijken (hier kwam ik tegen de eerste fout van EA tegen) bij mij was na de installatie alles "read only" dus in de map B&W alles selecteren rechter muisknop erop properties en read only uitvinken en ok
als je 98 of lager hebt dit even via Dos doen: attrib -r *.* /s (wel in de map Black&white staan natuurlijk en dit kan ook via de command prompt natuurlijk)

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 04 april 2001 13:06 schreef Nosfer@tu het volgende:
Laatste nieuws: :)

B&W lijkt wel naar de regionale settings te kijken (misschien was dat hier al bekend)
ofte wel heb je een nederlandse versie dan de regionale settings op nederlands zetten
bij engels eversie de settings op engels zetten
Dacht het dus niet, ik heb werkelijk alles op m''n pc in het Engels en hij installeert echt alleen maar Nederlands. :(

• rkrythe
Op woensdag 04 april 2001 14:37 schreef Nosfer@tu het volgende:

[..]

inprecipe het mapje lionhead is genoeg
je zou kunnen proberen om de setup te draaien van B&W en de instellingen op 16 bit te zetten.

heb je die crack van gamecopyworld.com geprobeerd?
je kan ook kijken (hier kwam ik tegen de eerste fout van EA tegen) bij mij was na de installatie alles "read only" dus in de map B&W alles selecteren rechter muisknop erop properties en read only uitvinken en ok
als je 98 of lager hebt dit even via Dos doen: attrib -r *.* /s (wel in de map Black&white staan natuurlijk en dit kan ook via de command prompt natuurlijk)
Heb ik gedaan, maar dit help nog steeds niet. Het meest vreemde aan dit alles vind ik dat hij het eerst namelijk wel gewoon gedaan heeft ;(.
Soms kom ik helemaal niet meer uit het spel en krijg ik een blauw schrem met fouten en ook een fout in een VxD VKD. Misschien kunnen jullie hier wat mee?

Flickr

• olafhartong
  • Laatst online: 02-02 08:41

olafhartong

Erm...

Ik heb een heel ander probleem ik start B&W op en krijg wel geluid maar geen beeld..ik heb een Matrox G400 met recente drivers en directx 7 lijkt me ok ;?

als iemand iets weet mail me dan ajb op olaf@rtv.nos.nl

thnx

Verwijderd

Ik krijg dus alleen een zwart scherm bij opstarten, waarna die weer naar windows gaat, ik vind het spel echt gaar als ik al die problemen hier lees... :r:r:r

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Heej.. Dat cdrom error probleem heb ik ook.. Ik draai XP en in mn logs staat diezelfde fout. Heb jij dat al opgelost? Bij mij deed de .iso het wel.. En deze kan ik gewoon niet spelen :( :'(

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

• rkrythe
Nieuw probleem bij mij:
Als ik de setuo wil strarten (voor het instellen van resolutie enzo.) krijg ik een fout melding dat de Setup een ongeldige bewerking heeft gedaan in SETUP.EXE.
Het spel spelen gaat nu ook niet want dat kanlt er metteen uit

Flickr

• -=Indigo=-
  • Laatst online: 23:49
Is het eigenlijk al iemand gelukt om een lan game aan de praat te krijgen?
Ik kan wel in het "chatscherm" komen (na veel gekloot), en ook een "landschap" selecteren, maar als ik het spel wil starten komt er eerst te staan dat er informatie wordt overgezonden, maar daarna loopt de host vast of runblack maakt een ongeldige bewerking. Het zijn allebei Nederlandse versie''s met allebei een eigen cd-key, dus daar kan het ook niet aan liggen.

En nog iets, in de readme staat dat je zelf symbolen kunt maken, maar als ik er een heb gemaakt (volgens de goede specs), en hem in de goede directory plaats, kan ik hem nog niet gebruiken.

En nog een klein bugje:
M''n zusje was ook ff aan het spelen, maar toen ze haar aap aan de creche had vastgebonden, is die een nogal "bevroren". Alles in het spel werkt nog gewoon, maar het wezen blijft de hele tijd op de zelfde plaats staan. Als je hem iets geeft verdwijnt het meteen, en je kun em ook niet aaien ofzo.

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 23:42

Bene

list incomprehension

Misschien overbodig, maar mijn probleempjes en oplossingen:

1e bak met GF2MX/DX8: hangers, nieuwe installatie (je moet er wat voor overhebben) en fietsen maar.
2e machine met 3dfx Banshee/DX8: zwart scherm probleem. Kaart eruit gemikt en vervangen door tokkie-wokkie TNT2 M64, draait als een zonnetje.
3e machine met TNT2: veel hangers. DirectX8 en knallen maar.

Er zwerft een security patchje op het web rond om wat te doen aan alle shit die het programma naar Lionhead stuurt (wat de nodige problemen veroorzaakt met klappers naar de desktop en plotselinge RNAAP processen enzo) - maar die mogen jullie zelf opzoeken >:)

• Autonoesis
  • Nu online
Hmm ik heb totaal geen probleem heb de clone cd van het internet "gejat" maar ik vraag me alleen af waar ik de resolutie kan aanpassen

• pica
setup.exe draaien.

Steam

• rkrythe
Ik heb toch maar het orgineel gekocht in de winkel, maar deze is Nederlands en dat is niet om aan te horen. Weet iemand of je het spel ook in het engels kan spelen?

Flickr

• Bar_en_boos
  • Niet online
Ik had tot gisteren dus veel lockups. Elke 10 min moest de pc gereset worden. De problemen lijken nu opgelost door het installeren van directx 8 en getweakte viper II drivers. Sindsdien geen lockups meer gehad. *knock* *knock*

• extreme
  • Laatst online: 31-01-2024
Ik heb de ISO van b&w, hij deed het bij mij ook eerst, zonder restarten van me pc na de install van b en w, de volgende dag me pc weer aan en hij deed het niet meer, splashscreen lockup.

ik dus aan iemand vragen wat hij heeft gedaan om het werkende te krijgen, hij zegt:

-je moet de iso installeren
-/crack van cd gebruiken
-GEEN security crack of iets dergelijks gebruiken
-regedit =>hkeycurrent_user => software =>lionhead =>weathersystem 0 zetten en dan alle adressen veranderen in een ander ip, het ip weet ik ffies niet, ik dacht dat het een standaard huisnetwerk ip was [kzit op school, weet ip niet uit me hoofd]

en rebooten en als het goed is werkt het zooitje.

ik heb het gisteravond gekregen die mssg, kheb het allemaal toegepast, vandaag na school maar even kijken of het zooitje wel werkt, jullie horen nog van me, als het goed is moet dit het gewoon doen.

Verwijderd

Een oplossing die is bevestigd op diverse forums (en door een collega van me die hetzelfde probleem had).

Als je CDROM drive letter op Z: staat schijnt het ook niet te werken. Elke driveletter werkt behalve Z:.

edit:
Drive letter op Z: schijnt ''black screen'' probleem te kunnen veroorzaken.

• WAcKiN
Uhn, extreme, je hoeft al die inet shit niet meer uit te schakelen omdat het spel al uit is.. :z

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:22

Wimo.

Shake and Bake!

Nou dit is dus een software matig probleem.. ik heb nu de tijger.. leuk en aardig maar hij moet evil worden >:) als ik hem mensen geef eet ie ze niet op maar smijt ze weg :( Als ik hem eten wil geven gooit ie het ook weg en 1 min gaat ie k.o. omdat ie geen food heeft. hoe laat ik hem eten?

• pica
Als hij het niet lust, moet je hem op zijn buik aaien, dan eetie het wwl, misschien werkt dat ook bij mensen >:)

Steam

Verwijderd

hallo,

mijn probleem is dat ik in b&w niemand van mijn adresbook in het spel zie rondhuppelen, als ik namen laat zien, zie ik alleen maar namen van de makers maar geen outlook database namen.. express werkt niet dat weet ik dus heb ik outlook ff namen laten importeren help!

Verwijderd

Ik heb dus B&W maar elke keer als ik hem opstart blijft die hangen. Ik krijg alleen een zwart scherm te zien en na een minuut ofzo gaat ie weer terug naar windows. Ik heb een P2 400 voodoo 2 met 64ram, misschien ligt het daaraan. help me plz :'(

Verwijderd

Hij knalde er bij mij gisteren meerdere malen uit... Bleef hangen, en mijn compu starte 1 keer spontaan op...
Ik heb nooit probs gehad met mijn compuutje en hij moet het toch makkelijk redden volgens mij (tb 850, 128 ram, gf256 pro)
Opgegeven moment ging ie stukken beter, maar toch vreemd...

Verwijderd

ik heb ook het probleem dat ik een zwart scherm op het begin krijg, en dan nix meer, maar heb dan wel de iso, omdat ik het eerst wil testen voor ik het koop. Ik heb het al op 2 computers getest, 1 p266, voodoo 3 2000 en 64 mb en een 866 met 256 mb en een geforce 2 mx, ik ben ten einde raad en als dit ook met de echte is, mogen ze hem houden!!! |:(

Verwijderd

Ik zit met hetzelfde probleem. Windoos opnieuw geinstalleerd.
Mijn 35 jarige turtle kan ik dus vergeten ?!?

• Wimo.
  • Laatst online: 09:22

Wimo.

Shake and Bake!

Als hij het niet lust, moet je hem op zijn buik aaien, dan eetie het wwl, misschien werkt dat ook bij mensen
Thx, dat werkte dus. Hij lust trouwens ineens geen graan meer maar hij vindt koetjes wel lekker :7 Fuck the vegetarische way >:)

Nog ff iets.. mijn tijger leert absoluut nix! Ik heb hem aan de leash hangen terwijl ik een spell cast.. en toch leert ie er niks van :(

• dgk
  • Laatst online: 12-12-2024

dgk

Hoe kan je een wezen zo snel mogelijk een hoog geweten geven? Die van mijn is nu 4 en heb nu een geweten van +0,3... Het viel me trouwens op dat de meeste mensen op internet hun wezen een slecht (-)geweten hebben gegeven.

• mradem
  • Laatst online: 21-03-2024
ik heb ook een probleem bij het spelen van B & W, mijn beeld haperd vaak en het geluid ook af en toe. het maakt niet uit of ik hem op 1280 zet of 640 met 16bpp en weinig details het blijft hetzelfde, weet iemand daar een oplossing voor. (p.s. het is een origineel spel).
ik heb een PIII 500 met een Asus P3B-F met 256MB een Asus 50speed een lite-on 12x10x32 BP en een geforce 2 GTS 32mb met 7.58 drivers.

• NicOlaJ
  • Niet online
Eerst duurt het laden van de savegame heeeel lang. En als hij dat eindelijk gedaan heeft is de hele wereld wit en iets grijsachtig alsof hij helemaal geen textures heeft geladen.
Weet iemand een oplossing?

Systeem:
PII 333@416Mhz
288MB SDRAM
Voodoo 2
Ik gebruik DirectX 8.0a

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Ik heb hem dinsdag gekocht, en ik kan maar 1 ding zeggen. Koop >:)NOOIT>:) een goed spel doordeweeks, Ik heb respectievelijk 2,5 uur (dins=>woens) en 3 uur(woens=>donder) geslapen. God, wat ben ik moe :Z:Z:Z

Anyway, Ik draai Win98SE op een P3-600E met een Geforce(1) SDR. En hij is (nog) niet vastgelopen. Het enigste wat er aan de hand is dat het saven ontzettend lang duurt.

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:16
is hier ook het geval met dat lang laden, maar ja dat is niet zo verwonderlijk als je ziet wat ie allemaal moet opslaan, zo''n mooi spel.

Hoe leer ik mijn beest trouwens spreuken aan, hij kijkt wel toe maar verprutst ze iedere keer.

Strava | AP | IP | AW

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Hier ook een prbleem, op mijn AMD @ 333 Mhz, met 160 Mb en Diamond speedstar A50 AGP krijg ik na het opstarten (van de kopie om ff te testen) alleen een wit scherm, ik hoor de muziek enz. maar verder doet ie niks. Heb het verwijderen van de lionhead sleutels geprobeerd, maar het mocht niet baten.

Draait op Win2k met SP1 en Directx 8

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• rkrythe
Heb het orgineel (NL:() en dat werkt prima.
Ik heb een trucje op de Engelse verise te spelen, maar misschien weten jullie hem al.
Installeer de ISO van de engelse versie, stop die NL cd er in en je kan een goed werkende Engelse versie spelen. Volgens mij zit die fout vooral in die crack die je moet gebruiken.

Flickr

Pagina: 1 2 3 Laatste