Toon posts:

[BC3] Black & White -level 1

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 419 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-10 14:02

Apache

amateur software devver

Dit spel ruled echt hard, nog nooit zo''n grappig spel gespeeld.

vb ik heb mijn koe daarnet stenen leren gooien, ik liet em weer los, ik hoor 2 mannetjes roepen, hij was met inwoners aan het gooien ipv met stenen :P:P:P

De koe doet het trouwens zeer goed in gevechten bij mij, gewoon 100x op het hoofd van de tegenstander klikken.

Ik speel het spel trouwens op een celly 266, 64megs ram, banshee en het is echt wel goed speelbaar hoor.

oja ik heb in level 1 alle quest succesvol beeindigd behalve die pedo had mijn koe ook snel binnen dus ik kon er niet meer mee naar de grot :P

oja, spelen jullie evil of good?
ik speel nl good maar mijn neef speelt evil (bvb die sailors gooide hij in het water toen ze om vlees vroegen >:)) en heeft iemand hier al iets van gemerkt in het verdere verloop van het spel?

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken barend en witteman (flauw) helemaal niet, maar het lijkt mij een ongeloofelijk moeilijk spel. Jammer dat ik geen kabel of ADSL heb :'(

btw. Ik vind het echt onzin dat hier zoveel topiocs aan worden verspild, de eerste keer dat ik op spielerij kwam (vandaag dus) stond het prop vol met barend en witteman, ik kan zo voorspellen dat it spel de hit van het jaar wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 11:15

delorean7

Let's take the Aston toni

Sjeesh zo moeilijk is het toch allemaal niet.

*spoilers*

Muziek makende stenen in level 1 (of tutorial hoe je het noemen wilt). Er zijn 3 stenen meer te vinden dan je nodig hebt: deze drie zijn ''kapot'' en maken geen geluid. De rest moet je in een toonladder van laag naar hoog zetten. Het enige wat een beetje tricky kan zijn is het feit dat de 4 stenen die op een rijtje al vast zijn niet de laagste zijn.

Schapen quest: Gewoon zoeken, ik zocht ook een kwartier naar die teringbeesten. Als je laag over de grond scheert met de camera kan je ze ook horen: dat helpt best.

Pedofiel: Wacht tot ie aan het fluiten is, intercept hem tussen zijn ''grot huis'' en de plek waarie aan het fluiten is met je beest (aan leesh). Het idee is wel dat je beest zo getrained is dat ie hem niet opeet! Maar als je maar snel genoeg na het oppakken zorgt dat je beest beweegt (naar grot huis) moet het goedkomen. Eenmaal opgepakt begint die idioot te schreeuwen dat ie de kids zal vrijlaten. Hij kan nog ff ontsnappen in het stukje lopen maar dan pak je m gewoon weer op. Bij de grot aangekomen laat ie dan de kids vrij.

Een goed idee om je creature sterker te maken: laat hem rondlopen van a naar b met een grote steen in z''n klauwen

*end of spoiler*

Trouwens erg lastig spelletje: kwam er in level 3 achter dat er betere manieren dan fireballs zijn om een dorp te converten.
Ik WAS goodie goodie, toen pakten ze mijn beest af en ging ik dorpen bestoken omdat ik geen betere manier wist. Toen ik mijn beest weer terug kreeg (die was nog steeds dusdanig goed dat ie wit uistraalt en witte rook uitscheidt) was mijn handje veradert in een klauw en mijn tempel in iets wat erg lijkt op dat geval van Skeletor uit He-man vroeger |:(

Maar mijn beest is nog steeds de goedheid zelfe... Is wel cool: nu krijg ik het belief voor zowel goed als slecht zijn :7 >:)

Naja tot zover mijn verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10 15:50
Is er iemand die eigenlijk niet zo''n enorme moeite moet doen om z''n dorpen gelukkig te houden?
Ongelooflijk veel moeite moet''k erin steken.. elke 5 botten weer graan naar die aanbiddingsplekkies doen.. met 4 dorpjes is dat wel ERG veel werk hoor.
Ook zit''k constant zonder hout.. kan ik dan of zelf maken met ''kostbare'' of jatten van een ander (ik jat het dus meestal gewoon maja)
ik moet maar blijven uitbreiden en uitbreiden.. heb gewoon geen tijd om me koe op te voeden of te versterken
kortom: dit spel is neit zo fantastisch boeiend meer.. gans de tijd graan verschepen.. wordt saai hoor.
BTW, iemand al een voetbalstadion opgericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je ceature die spells leert heb je er geen omkijken naar, tenminste bij mij.
Mijn koetje is van de goede kant en heb um alle spells geleerd en als je hem dan aan de lief zijn leech hangt in het midden van je dorp dan helpt hij de mensen die aan het roepen zijn.
Bv, mensen hebben hout nodig...hop koetje doet magic spell en daar komt weer een buts hout etc.
Geinig is ook dat koetje gaat dansen met die mensen :):)...dan is het een partij druk om de koe.
Heb dus eigenlijks geen omkijken naar mij koe en heb ik meer tijd om de rest (huizen, questen e.d.) te doen :)

B&W is echt wel een super spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb een idool in level 2 hierdoor worden mensen naar andere geloof gelokt weet iemand hoe ik dat idool weg krijg?????????
}:O

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongelooflijk veel moeite moet''k erin steken.. elke 5 botten weer graan naar die aanbiddingsplekkies doen.. met 4 dorpjes is dat wel ERG veel werk hoor.
Ook zit''k constant zonder hout.. kan ik dan of zelf maken met ''kostbare'' of jatten van een ander (ik jat het dus meestal gewoon maja)
ik moet maar blijven uitbreiden en uitbreiden.. heb gewoon geen tijd om me koe op te voeden of te versterken
Hier heb ik ook last van. Ben ik lekker dorpjes aan het beschieten met fireballs en lightning, hoor ik weer "our worshippers are dying" en dan moeten ze weer graan.
Die hele missie heb ik dorpen zitten beschieten dus totaal geen tijd gehad om me met mijn creature bezig te houden. Heb ik hem eindelijk naar de frontlinie gestuurd wil hij weer eten en loopt hij helemaal weer terug! AARRGGHH!!!! :(

Maar dat van die worshippers is echt vreselijk frusty, ze moeten zo ontzettend veel resources hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 02 april 2001 13:18 schreef kapsones het volgende:
ik heb een idool in level 2 hierdoor worden mensen naar andere geloof gelokt weet iemand hoe ik dat idool weg krijg?????????
*** SPOILER ***

aangezien stenen en lightning niet helpen moet je er een voorwerp naast zetten die brandbaar is. Zet het in de fik en de steen gaat roodgloeien en na een tijdje barst hij uitelkaar, nu weten die mensen direct wie de echte god is >:)

*** END OF SPOILER ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
[whisper] Kes.... [/whisper] :?

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar zitten er nou degelijk verschillen tussen die 3 creatures? ik heb met de koe gespeeld en met de tijger, die tijger is sterker maar leert fucking traag, ik moet een spell 100x voordoen voordat ie het doorgeeft. grr :( ligt dat aan ut type creature of?

weet iemand trouwens waar in level 1 een creature growth spell ligt, ik weet dat ie d''r ergens moet zijn maar waar :)

level 2 is leuk, maar level 3 is zwaar verrot, wordt je creature gevangen genomen enzo. t''is me gelukt om em terug te krijgen door de eerste 2 villages over te nemen en de 3e gewoon uit te roeien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzman
  • Niet online
^^^^
||||
Doe ik normaal niet, maarja, een uitzondering kan wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit volgens mij niet echt veel verschil tussen de dieren, het enige wat ik weet is dat de koe meer "good" is, de aap is "neutraal" en de tijger is meer "evil"
De tijger kan het best/snelst vechten en de koe het langzaamst. Zelf heb ik er niks van gemerkt dat de tijger meer evil is, want naar een paar slap beurten was hij zo mak als een lammetje.. En ik heb geen last van dat leren, zorg er gewoon voor als er staat "Your creature is being curious" dat je hem aait tot 100% zodat hij meer op jou gaat letten, als je dat doet heeft hij die spells zo onder de knie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzman
  • Niet online
Ok, omdat ik hier eigenlijk al een topic over wilde openen, maar omdat 1 topic al genoeg is ;) De vraag:

B&W wil niet draaien bij mij!!!

De specs:
Win2k server / professional
p2 333
monster 3d 2 12 mb
128mb ram

Ik heb gewoon de goede drivers voor me voodoo 2, die ik gedownload heb vanaf 3dfx.com en die van hastec.nl, maakt geen reet uit.

Als ik het spel opstart, dan krijg ik een seconde zwart beeld en klapt ie eruit.

Someone knows how to fix it? Iedereen heeft het erover, maar het is zo gruwelijk irri dat ik het niet draaiend kan krijgen.

Edit: en directx 8 + alle updates van win2k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:44

Bloodclot

Jawier!

Mijn B&W crashde.... ik moet helemaal opnieuw beginnen.

Ik heb een evil uitziende aap die mensen helpt een aait en netjes in de bossen schijt.

Als ik wil spelen met deze aap moet ik helemaal overnieuw beginnen.. :(
maar ik heb nog niet gechecked als je de 3 beesten uit mag kiezen als ie ook nog het zelfde is.

Bij Skirmisch is hij gewoon de lelijke dikzak.
Ja dikzak. Ik geef hem af en toe 5000 graan. wordt ie wat dikker van.....

ik ga even opnieuw starten.... Dat zuigt behoorlijk!! want je kunt die movies niet skippen. en dat zuigt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 02 april 2001 21:41 schreef Bloodclot het volgende:
ik ga even opnieuw starten.... Dat zuigt behoorlijk!! want je kunt die movies niet skippen. en dat zuigt!
Spatie, of gewoon linker muisknop. Je zal wel de ISO hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

ja.

ik ben nu dus overnieuw begonnen. maar nu begon mijn aapje ook helemaal overnieuw.

Binnenkort maar even de legale versie halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 02 april 2001 16:53 schreef Buzzman het volgende:
Ok, omdat ik hier eigenlijk al een topic over wilde openen, maar omdat 1 topic al genoeg is ;) De vraag:

B&W wil niet draaien bij mij!!!

De specs:
Win2k server / professional
p2 333
monster 3d 2 12 mb
128mb ram

Ik heb gewoon de goede drivers voor me voodoo 2, die ik gedownload heb vanaf 3dfx.com en die van hastec.nl, maakt geen reet uit.

Als ik het spel opstart, dan krijg ik een seconde zwart beeld en klapt ie eruit.

Someone knows how to fix it? Iedereen heeft het erover, maar het is zo gruwelijk irri dat ik het niet draaiend kan krijgen.

Edit: en directx 8 + alle updates van win2k.
Je systeem is gewoon te traaaaaag. t loopt al kut op een PIII 500 en dan vraag jij je af waarom t bij jou niet wil lopen.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op maandag 02 april 2001 21:41 schreef Bloodclot het volgende:
Ik heb een evil uitziende aap die mensen helpt een aait en netjes in de bossen schijt.
makt het wat uit waar ie schijt dan?
Als dat al niet meer mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je beest leert om in de graan velden te laten schijten dan groeit het graan ook sneller .

En level 3 vind ik dus tering moeilijk heb ik net het 3de dorp wordt ik weggejaagd door een meute wolven en moet ik 1500 belief bijmekaar krijgen voordat ze mij weer aanbidden. *zucht* :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Laatst online: 11-02-2024
Damn wat een vet spel. Speel het nu een paar uurtjes en me tijger scheit tegen me Totum :D, gaat spontaan met stenen en mensen gooien. Verder heb ie een pens omdat van alles eet 8-)

Weet iemand trouwens hoe ik iets met die totum kan doen? Ik krijg er geen beweging in namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Totem kun je pas bewegen in level 2 daar wordt ook alles verder uitgelegd ,ook hoe je huisjes enzo kan bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-10 16:29
WEL legaal hij vraag waar hij hem kan halen nou dat kan BIJ dixons en BRUNA daar ligt ie al :-P

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 06-10 22:29
Nou level 3 wordt wel al een beetje moeilijker!
zonder beest een dorp in je laten geloven kost aardig wat moeite!

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals jullie weten kan je B&W kopen in een zwart of wit hoesjes, ik heb een zwarte maar zag net dat het hoesje ook omgedraaid kan worden en dan heb je een witte... *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 21:45 schreef TheGladiator het volgende:
Zoals jullie weten kan je B&W kopen in een zwart of wit hoesjes, ik heb een zwarte maar zag net dat het hoesje ook omgedraaid kan worden en dan heb je een witte... *D
WuW 8-)
Dat is nog is een ontdekking zeg... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Op maandag 02 april 2001 14:37 schreef LoneRanger het volgende:
[whisper] Kes.... [/whisper] :?
Je luisterd niet goed, het is
" DEATH !"

met papier mache kun je alles maken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy
  • Laatst online: 29-05 09:25

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Ja weet iemand hoe dat moet want ik wordt gek, en al men bos is ook op, en de magic forests zijn te snel uitgeput, HOE NU?

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

weet iemand hoe je een voetbal veld moet maken????

ik heb wel genoeg blue-prints (6) maar het enigste wat ik kan maken is zo''n graan veld :( en zo''n gebouw om een dorp te beginnen)

een wonder maken is geen probleem.
en een civil gebouw maken wil ook niet.... ik heb al tig keer op die sign gekeken maar wil niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

dikke sloege!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

vieze BARIG }:O

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

even aan de evil spelers:

hoe zien jullie creatures eruit??? zijn ze al half demoon????? zijn ze dik of dun???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Op dinsdag 03 april 2001 22:58 schreef FRoSTy het volgende:
Ik ben een vieze BARIG }:O
Ah Jonge!!! hoest jong!! wol B&W een bietsje??? Hast eck een aapke of net.... post wol bij dij.....

Gea Bushok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Mijn oude evil koe (ben ik mee gestopt), had horens en witte kop enzo

wel cool

met papier mache kun je alles maken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

cool. maar waarom gestopt????

Ik had mij creature in het bos leren schijten. en elke keer weer "good boy" en hij scheet maar door! op een gegeven moment zat het hele bos eronder!!! en maar aaien en hij maar schijten... zo 5 minuten door gegaan.... ik weet dat die weilanden hierdoor beter groeit maar bosssen ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Op dinsdag 03 april 2001 22:59 schreef Bloodclot het volgende:

[..]

Ah Jonge!!! hoest jong!! wol B&W een bietsje??? Hast eck een aapke of net.... post wol bij dij.....

ik wol Gea Bushok!
Ja prima, kha supergrutte reusaap
had meer hersens dan dei! >:)

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Aap had bij mij een heel huis eronder gescheten, maar khad laatst ook dat de aap ging dansen met 20 mensjes of zo in een rij , iemand dat ook gehad?

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Op dinsdag 03 april 2001 23:03 schreef FRoSTy het volgende:

[..]

Ja prima, kha supergrutte reusaap
had meer hersens dan mei! :( |:(
Leuk san grutte evert. is d''r krek sa grut os die grute beest von level ien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Toch maar even weer nederlands..
Op dinsdag 03 april 2001 23:04 schreef FRoSTy het volgende:
Aap had mij er helemaal onder gescheten, maar khad laatst ook dat de aap ging dansen met 20 mensjes of zo in een rij , iemand dat ook gehad?
Bij die muziek als ze aan het worshippen zijn..... Is wel leuk. vet aan het danzen!

Ook deed hij een spelletje. Mijn aap moest zich omkeren. en de bewoners renden 100 meter achter hem weg. daarna kwamen de bewoners langzaam terug... en toen hij zich omdraaide. bleven de bewoners staan.. na dat spelletje gingen ze weer dansen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 06-10 22:29
Op dinsdag 03 april 2001 22:54 schreef FRoSTy het volgende:
Ja weet iemand hoe dat moet want ik wordt gek, en al men bos is ook op, en de magic forests zijn te snel uitgeput, HOE NU?
leer je creature die zooi
dan hoef jij het niet te doen

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

aha ja, maar de aap leert niet echt rap die forests te maken, en dat dansen met de mensjes deed ie gewoon ergens midden op een veld, was wel grappig, men aap kan zeer koele moves :)

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Terminator187
  • Laatst online: 28-05 12:41

X-Terminator187

"Astalavista"

Als je een forest bouwt moet je wel mensen aan het worshippen zetten anders is je forest zo weg. Het kost namelijk prayer energie om je forest levend te houden, net als bij teleports en shields.
Oh en civic buildings kun je gewoon met 3 scaffolds bouwen hoor, moet alleen wel een goede plaats hebben, en je kunt ze maar in een bepaalde volgorde bouwen. Eerst vilage store, dan workshop, dan creche dan cemetary (dacht ik)

Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heheheh mijn aap heeft electro rays :)

en met evil leech doet ie niet anders dan dat gebruiken
hij is kinda FAT btw
( had hem ongeveer 150 koeien en schapen gevoerd ) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gisteravond begonnen...
Heb bootje varende gekregen (die was wel vet makkelijk)
3 mannetjes uit het water gered, 1tje is verzopen...
Kan schaapjes niet vinden...
Mis nog 1 steen, ik had hem wel, maar ging ondertussen die mannetjes uit het water redden en ehmmm ben toen vergeten waar ik die steen had gelaten :P
Ben tijgertje vaak kwijt, ineens zit ie dan niet meer aan de lijn...
Ik moet ook leren meer te doen met tijgertje want ik ben alleen maar bezig in mijn eentje de opdrachten te voltooien, ik heb hem nog niks geleerd...
Hij is wel lief, maar ik zie hem weinig...
Oh en die grote leeuw was wel bruut, en de azteken worshippen me nu ook...
En ik hoorde 1 keer gegil, help help, maar ik wist me god niet waar dat vandaan kwam...
En hoe kan ik voorkomen dat death, want dat is wel een heel irri geluid, dacht eerst dat tijgertje dan dood was :D

Oh en heb het boekje mee de trein ingenomen als leesvoer, maar dat is best handig! vooral de snel-toetsen...
Daar staan toch best veel handige dingen in (in tegenstelling tot veel andere boekjes bij spelletjes)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L voor je leash en C om te focussen op je creature, en v om van soort leash te verwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope zit nog te twijfelen of ik em origineel koop , nederlands is wel bout.

Maarre die keystrokes die kun je zo van het optie scherm voor keyboard zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
misschien heel raar maar ik heb gwoon een
megagroot schaap als beest van nemesis
is dit omdat ik een koe heb
en is het nou ook mogelijk in level 1
om je best te veranderen
bij een of andere beast master???

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op woensdag 04 april 2001 10:55 schreef WarWorm het volgende:
L voor je leash en C om te focussen op je creature, en v om van soort leash te verwisselen.
waar haal je die keystrokes vandaan eigenlijk? legale versie ofzo al ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op woensdag 04 april 2001 11:23 schreef kapsones het volgende:
misschien heel raar maar ik heb gwoon een
megagroot schaap als beest van nemesis
is dit omdat ik een koe heb
en is het nou ook mogelijk in level 1
om je best te veranderen
bij een of andere beast master???
da megagroot schaap als EX-beest van Nemesis is normaal als jij de koe hebt.
Ja, in lvl 1 kan je van beest veranderen.. je moet dan wel de character update geinstalleerd hebben. Je gaat dan gewoon op zoek naar een klein hutje (goed verstopt) als je in de buurt komt moet je maar op die kerel klikken.
Als ik me niet vergis staat die hut nog verder van je dorp dan die boot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb net mijn Nederlandse versie bij Fame geruild voor een Engelse...:)
Heb nu TWEE cd-keys...Niet al te slim van ze hè?!

Jur

jahoeriaan@yahoo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 18:50
Heeft iemand al een idee hoe je in level 3 het enerlaatste dorp aan je eigen zijde kan krijgen?

M''n invloedssfeer ligt n.m.l een flink eind van dat dorp vandaan waardoor ik helemaal niks kan doen daar...

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gewoon hele tijd met stenen en vuurballen zitten gooien tot ze eindelijk bij mij hoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 22:45 schreef Servowire het volgende:

[..]

Je luisterd niet goed, het is
" DEATH !"
en wat houdt dat in dan ??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:02

admiral866

The King Personality Disorder

hoe mol je die temple van lethys ?
in level/wereld 2 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 17:23 schreef WarWorm het volgende:
Ik heb gewoon hele tijd met stenen en vuurballen zitten gooien tot ze eindelijk bij mij hoorden :)
niemand een betere manier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
Dit zijn nog meer keys;

F1 - Help
F2 - Gods Playground
F3 - Zoom Realm
F4 - Go to Temple
F5 - Go to Creature Cave
F6 - Challenge Room
F7 - Save Game Room
F8 - Options Room
F9 - Library
L - Attach Leash
V - Previous Leash
B - next Leash
S - Show Details
N - Show Names
C - Zoom to Creature (erg handig)
M - Miracle?
SPACE - Save Zoom?

BTW, hoe merk je dat je naar een ander level gaat? Ik ben door zo''n vortex gegaan, is die wereld daarbeneden dan level2 ofzo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
Op woensdag 04 april 2001 18:10 schreef SoDM2k het volgende:

[..]

en wat houdt dat in dan ??? :?
Volgens mij dat een van je inwoners uit jedorp de pijp uitgaat >:)

EDIT: de dorp = je dorp :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 18:21 schreef kevin het volgende:

[..]

Volgens mij dat een van je inwoners uit jedorp de pijp uitgaat >:)

EDIT: de dorp = je dorp :9
ah dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,ff wat vragen over level 2:

Weet iemand het ritme van de stenen?
En wat moet je in de Paddo-cirkel doen?

En weet iemand een goede manier om neutrale dorpen snel in te nemen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Laatst online: 09-07 18:50
Het ritme is geloof ik gewoon van laag naar hoog of van hoog naar laag. (afhankelijk van je point of view)

p.s 1
******************************** BUG WARNING! **********************************
If you drop too much food in a temple shrine, the ENTIRE PILE will be gobbled up
a second the next time a worshipper decides to eat. Since you don''t get any
prayer power for this, a sacrifice of the leftover food hasn''t been made, so it
would seem that this indeed is a bug!

Dus plaats voedsel bij je worshippers in kleine beetjes.

p.s 2
******************************** BUG WARNING! **********************************
Many people have reported this bug: If you complete the game, the curse on your
creature will still be in effect and there is no way to make it go away!
Your creature''s alignment will reverse and it will constantly shrink in all
network, internet and skirmish games afterwards!

Until the issue has been cleared or a patch is out, I recommend people NOT to
venture into the fifth island! Play skirmish or on the internet and train your
creature in the meantime.

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
In deze FAQ staan heel veel quests uitgelegd. En ook die van die tempel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Laatst online: 06-10 14:02

Apache

amateur software devver

Op dinsdag 03 april 2001 22:45 schreef Bloodclot het volgende:
weet iemand hoe je een voetbal veld moet maken????

....
DAt komt als uitbreiding te staan op www.bwgame.com

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Op woensdag 04 april 2001 23:21 schreef kevin het volgende:
In deze FAQ staan heel veel quests uitgelegd. En ook die van die tempel :)
ok thx. tempel is kapot.
maareh hoe ga ik nu in die vortex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rechtsklikken op de gouden scroll die in de vortex hangt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

ehm oeps.

en ik maar zoomen en proberen naar creature te zoomen.

hmmz time 4 a rest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaahhhhhhhhhh

ik ben dus opnieuw begonnen omdat ik in het 2de level mijn mannetjes te lang heb laten worshippen en toen waren de meeste dood gegaan en had ik alleen nog mannetjes dus ben ik opnieuw begonnen alles gedaan in level 1 ik ga met die geit mee en die wordt dus gedood er komt dan zo''n bliksem op mijn dorp maar de vorige keer (1ste keer dus) kwam er zo''n vortex maar die verschijnt nu niet :?:? nu is dus mijn hele bevolking dood :'(

moet ik nu dus wee opnieuw beginnen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Op vrijdag 06 april 2001 09:26 schreef UneXpeCteD- het volgende:
aaaahhhhhhhhhh

ik ben dus opnieuw begonnen omdat ik in het 2de level mijn mannetjes te lang heb laten worshippen en toen waren de meeste dood gegaan en had ik alleen nog mannetjes dus ben ik opnieuw begonnen alles gedaan in level 1 ik ga met die geit mee en die wordt dus gedood er komt dan zo''n bliksem op mijn dorp maar de vorige keer (1ste keer dus) kwam er zo''n vortex maar die verschijnt nu niet :?:? nu is dus mijn hele bevolking dood :'(

moet ik nu dus wee opnieuw beginnen??
Wel eens van punten gehoord ? ;) Als je dorp eenmal aangevallen wordt, moet hij na een tijdje (plusminus 3 minuten) vanzelf verschijnen.

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu in level 4.....heb nu de turtle.
Alle quests tot nu toe gehaald, maar zit nog met een paar vraagjes. :?

- Weet iemand wat ik met de stront kan doen ? Ik heb al zijn stront verzameld in een kuil, maar weet er geen raad mee. :Y)

- Hoe kan ik schapen enzo op 1 plek houden ?}:O

- Als ik het spel opnieuw geinstalleerd heb, hoe kan ik dan verder met mijn creature ? Profiles directory overkopieren werkt dus niet!!! (oppassen dus) .. HELP!!! :'(

Zwelgje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan wel :'(
Mijn Creature (Koe) blijft een beetje hangen ofsow. hij staat gewoon op 1 plek en je kan hem niet leashen of niks doen.

ook mijn spells bij de tempel reageren niet als ik Action klik, wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 06 april 2001 18:37 schreef Zwelgje het volgende:
Ik zit nu in level 4.....heb nu de turtle.
Alle quests tot nu toe gehaald, maar zit nog met een paar vraagjes. :?

- Weet iemand wat ik met de stront kan doen ? Ik heb al zijn stront verzameld in een kuil, maar weet er geen raad mee. :Y)
- Leer je creature het te laten eten...ben je gelijk van je mestoverschot af ;)
- Hoe kan ik schapen enzo op 1 plek houden ?}:O
- Kan niet.
- Als ik het spel opnieuw geinstalleerd heb, hoe kan ik dan verder met mijn creature ? Profiles directory overkopieren werkt dus niet!!! (oppassen dus) .. HELP!!! :'(
- Volgens mij moet je dan opnieuw beginnen...heb je de savegames bewaart :?
Zwelgje >:)
M.a.w. Lekker overnieuw beginnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 06 april 2001 18:10 schreef Mahena het volgende:

[..]

Wel eens van punten gehoord ? ;) Als je dorp eenmal aangevallen wordt, moet hij na een tijdje (plusminus 3 minuten) vanzelf verschijnen.
hmm nee ik heb zeker een half uur gewacht moet lang genoeg zijn hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een klein probleempje...

Het is zo dat mijn tijger niet wil drinken.
Hij droogt uit dus breng ik hem naar het water maar hij dringt maar niet iemand id wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

misschien dat jullie hier wat aan hebben
http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/black_and_white.txt

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het zo dat je in level 2 voor 2 creatures moet zorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Op vrijdag 06 april 2001 21:03 schreef Dutch_man het volgende:
Ik heb een klein probleempje...

Het is zo dat mijn tijger niet wil drinken.
Hij droogt uit dus breng ik hem naar het water maar hij dringt maar niet iemand id wat ik fout doe?
zet em es in de fik.
dan loopt ie naar het water toe.
>:)

ik heb eigenlijk nog nooit echt bemoeid met creature. En hij doet het wel aardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skibby
  • Laatst online: 03-10 15:43
Hoe impress je die kluizenaar in level 1?

Hij zegt de hele tijd dat m''n beest te klein is, maar ik krijg hem in level 1 niet heel erg veel groter. En als ik z''n huis mol steekt ie m''n village store in de fik de gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelEyes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
wat zijn jullie beste manieren om villagers e.d. te killen? ik kan ze eigenlijk alleen maar heel ver weg gooien, maar dan gaan ze niet dood. En in de oceaan gooien, maar das ook nie zo tof

Jouw advertentie hier??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

branduh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

laten op eten door creater
stenen gooien (werkt in lvl 3 goed btw)
laten sterven van de honger
en ja wat hier voor stond
laat ze lekker branden
door de bliksem ofzo
laat je creater het gelijk ook leren :)
(mot je hem wel aan het leer riem houden he)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:27
wat dachten jullie van offeren >:)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 22:29
ben inmiddels in lvl2, maar je hoeft lang niet alle quests te voltooien in lvl1... das wel vaag :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet alleen de gouden voltooien. de zilveren hoef je niet te voltooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
  • Laatst online: 04-10 19:28
Op zaterdag 07 april 2001 20:22 schreef Skibby het volgende:
Hoe impress je die kluizenaar in level 1?

Hij zegt de hele tijd dat m''n beest te klein is, maar ik krijg hem in level 1 niet heel erg veel groter. En als ik z''n huis mol steekt ie m''n village store in de fik de gek.
Mol z''n huis en kill hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me vertellen hoe je dat 3e dorp in level 3 kunt impressen??
ik kom er niet bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu in level 5 en dat is vet ***** want dan verneukt die nemesis je hele creature, hij was angelic en nu is hij demonic :(:(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op zondag 08 april 2001 20:34 schreef iefje het volgende:
Ik ben nu in level 5 en dat is vet ***** want dan verneukt die nemesis je hele creature, hij was angelic en nu is hij demonic :(:(:(
lees hier een paar posts boven.. is een bug in het spel.. speel je het uit dan blijf je met die shit zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kluizenaar vergelijkt je beest met de hoogte van de bomen rondom zijn huis.
Trek die hoge bomen uit de grond en zet struikjes neer. Op die manier lijkt je beest veel groter en overtuig je de kluizenaar..

Jur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Op maandag 09 april 2001 11:43 schreef jahoeriaan het volgende:
Die kluizenaar vergelijkt je beest met de hoogte van de bomen rondom zijn huis.
Trek die hoge bomen uit de grond en zet struikjes neer. Op die manier lijkt je beest veel groter en overtuig je de kluizenaar..

Jur
thx man, weet ik ook eindelijk het antwoord op die quest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 08 april 2001 20:13 schreef zuperkoetje het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe je dat 3e dorp in level 3 kunt impressen??
ik kom er niet bij :(
ik heb heel veel geloof geworven in dat tweede dorp, zoveel dat ie aangrenzde bij dat 3de...., ook is er ergens in level 3 een quest dat je een mannetje moet volgen op die berg, je moet dan zorgen dat je hem altijd blijft zien als die naar zijn yoga plek loopt..., als je die voltooid heb dan bouwt hij voor je een wonder in het midden van dat veld, zodat je weer dichter bij dat dorp komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super Snackman
  • Laatst online: 11:56

Super Snackman

Snekgek

Dit gaat over level3:

Ik heb die 3 dorpen in mijn bezit (3e plat gebrand) en de creature is van mij. Maar hoe kom ik ooit bij dat dorp op de heuvel. Zelf kan ik neits omdat mijn influence ietsje om het 2e dorp heenligt, MIIJLLEEN van dat dorp vandaan. En als mijn creature daar komt, wordt hij gelijk dood gebliksemt :(

Helleeup :)

Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet in dat derde dorp weer genoeg influence halen, als je eenmaal macht heb tot op die heuvel kan je met fireballs gaan gooien naar die dorp, en dan ben je er snel, want na een tijdje geeft die gast zich over aan jouw (die god)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super Snackman

Super Snackman

Snekgek

Tja 3e plat gebrand :(

:)

Greetz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super Snackman

Super Snackman

Snekgek

Heya all,

ik heb het volgende gedaan:

Ik heb dat ventje dat niet dood kan de heuvel op gegooid (in vele malen), totdat hij bij de tempel van Lethys is aangekomen. Vervolgens heb ik hem ge-sacrificed, maar aangezien hij niet dood kan, komt hij alleen vast te zitten in die offerschaal.

Alle mannetjes die eromheen staan te dansen, moet je sacrificen op een offerschaal bij jezelf, waarmee je bliksem kan krijgen.

Gooi net zolang bliksem op de tempel (wordt doorgegeven, zodat het dorp vernietigd wordt) totdat Lethys dood is.

Tada

Greetz :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Laatst online: 05-08 18:32
ik heb een probleempje in level 2

-als je een dorp in neemt dan kan je bij je tempel weer een offerplek laten bouwen. hoe kan je daar je mensen laten worshippen. als ik ze er neer gooi lopen ze vrolijk weer terug |:(

-einde van level 2, ik krijg die tempel van nemesis maar niet kapot :?

-als ik 1 van de 2 laatste overgebleven villages inneem komt die vortex, als ik dan op de golden scroll klik gaat ie saven en loopt het spel vast!!! :( wil ik het moment van die vortex weer loaden in me tempel, loopt ook weer vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Je moet de mensen uit het desbetreffende dorp bij je tempel neerzetten.

Dus bij de tweede offerplek zet je ook mensen uit je 2e dorp neer.

En mijn aap kan buikdansen :)

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekke aap van mij staat steeds een handstand te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op vrijdag 13 april 2001 01:22 schreef vinkie het volgende:
-als je een dorp in neemt dan kan je bij je tempel weer een offerplek laten bouwen. hoe kan je daar je mensen laten worshippen. als ik ze er neer gooi lopen ze vrolijk weer terug |:(
die totem omhoog halen?! Dan lopen ze zelf naar die worshipsite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
jep, ben opnieuw begonnen, en nu zit er in lvl 1 zo'n gast die zegt: I don't have any special creatures for you. Wat moet ik met hem aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
kan je ut ook nog ergens online speluh.... speciale servers ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:21
Op zondag 28 april 2002 23:21 schreef thettes het volgende:
jep, ben opnieuw begonnen, en nu zit er in lvl 1 zo'n gast die zegt: I don't have any special creatures for you. Wat moet ik met hem aan?
negeren
(waarom kick je in hemelsnaam zo'n oud topic?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:58
Dit is een beetje een oude koe. Zou je voortaan even een nieuw topic willen openen in plaats van een oude omhoog te schoppen.

Zou je ook even de search/google willen gebruiken. Hij zegt dat namelijk, omdat dat degene is die je creature kan veranderen. Als je bijvoorbeeld een creature pack van de Leopard ofzo installed, kun je naar die gast gaan om je creature om te wisselen.

Nou dat lost je probleem denk ik wel op lijkt me. :)

There is no magic.

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.