1 topic per spel lijkt me veel handiger.

dubbel rechtsklikken bedoel je? maakt het uit met welke leash?Op vrijdag 30 maart 2001 00:54 schreef Maverick-X het volgende:
Als je de leash aan heb staan, dubbel klikken op het ventje.
Verwijderd
en dan? die kids lopen vanzelf weg dan ofzo?Op vrijdag 30 maart 2001 01:00 schreef jackal_nl het volgende:
zet je beestje een stukje van de kinder farm vast aan b.v. een huis.
pak een steen en laat dit op hem vallen
als ie met z''n fluit staat te spelen
hij is dan versuft en dan kan je snel door dubbelklik op huis / pedo hem aan de leiband hangen
"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter
euhhm.. je moet die pedo vast houden en naar z''n hut/kindergevangenis brengen en daar pas loslaten.Op vrijdag 30 maart 2001 12:53 schreef Glorix Jim het volgende:
Bij mij pakte mijn creature het pedo''tje op het pedo''tje begon alles uit te kramen en beloofde me dat ik mijn creature haar neer zou zetten dat ze de kinderen vrij zou laten.. Mijn creature zet haar op de grond en ze rende weer die grot in en ze liet de kinderen niet vrij.. Dus ik pakte de ''aggressive'' leash en deed weer hetzelfde.. Deze keer at mijn creature die heks op en quest was uitgespeeld.
Hoe je dus de kinderen kan vrij laten weet ik niet..
in je tempel op een plaatje klikken (load game)Op vrijdag 30 maart 2001 15:30 schreef jons het volgende:
hoe kan je het level op nieuw doen?
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
Ik heb die vent over de bergen gegooidOp vrijdag 30 maart 2001 15:27 schreef poohbeer het volgende:
[..]
ik heb denk ik alle schapen teruggebracht naar de herder doch als ik die quest ga bekijken (in de tempel) zegt ie 99% (geen 100%?!) complete. "De herder DENKT dat je al z''n schapen hebt terug gebracht."
met papier mache kun je alles maken!!
Kan pas in level2Op vrijdag 30 maart 2001 18:36 schreef poohbeer het volgende:
iemand al ontdekt hoe je bouwt?
heb''k al ontdekt ondertssOp vrijdag 30 maart 2001 19:26 schreef Timpie2000 het volgende:
[..]
Kan pas in level2
Ik heb met die koe zowel tegen de trainer (bok ofzo) als tegen dat monstertje gewonnen met driekwart health overOp vrijdag 30 maart 2001 21:32 schreef Elect het volgende:
die koe die suckt in battle .. veels te traag ervoor ..
ben op de helft van level 1 opnieuw begonnen met die tijger, en dies ook wel cool .. en een STUK sneller!
win nu alle battles
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Ja, mijn aap vond ie wel indrukwekkend (was ook al 4 jaar oud).Op vrijdag 30 maart 2001 15:27 schreef poohbeer het volgende:
[..]
maar is bij iemand die koe (of ander beest) groot genoeg om de ongelovige thomas te overtuigen? Die lacht mijn koe telkens uit.
Er zijn op het eiland 3 stenen die veel op de benodigde stenen lijken, maar niet in de cirkel horen (instinkers dus), deze stenen maken ook een ander geluid als de rest. Als je alle goede stenen hebt moet je ze in de goede volgorde zetten zodat het een toonladder vormt.De muzikale stenen daar snap ik geen jota van (heb ze allemaal maar verder niks)
Ik zou je creature eerst de heal spreuk leren, uiterst effectief!.dat groene mormel wil altijd vechen en ik verlies altijd..
Heb ik ook last van gehad, ik weet niet waar het aan ligt, misschien is er toch nog ergens een schaap.ik heb denk ik alle schapen teruggebracht naar de herder doch als ik die quest ga bekijken (in de tempel) zegt ie 99% (geen 100%?!) complete. "De herder DENKT dat je al z''n schapen hebt terug gebracht."
Als je naar je creature wilt zoomen moet je op ''c'' drukken.btw, je kan plaatsen en mannetjes bookmarken (shift+getal en ctrl+getal) dacht''k.. maar kan dat ook met je koe?
Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs
Verwijderd
Ik heb em gevoerd aan mijn tijgermaar is bij iemand die koe (of ander beest) groot genoeg om de ongelovige thomas te overtuigen? Die lacht mijn koe telkens uit
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
ftp, newsgroups, ..Op zondag 01 april 2001 17:48 schreef Strago het volgende:
WAAR HEBBEN JULLIE HET GEHAALD?!?!?!
Tis niet te koop in de winkel
(officiele release:6 april)
If it ain't broken it doesn't have enough features
Verwijderd
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Hier heb ik ook last van. Ben ik lekker dorpjes aan het beschieten met fireballs en lightning, hoor ik weer "our worshippers are dying" en dan moeten ze weer graan.Ongelooflijk veel moeite moet''k erin steken.. elke 5 botten weer graan naar die aanbiddingsplekkies doen.. met 4 dorpjes is dat wel ERG veel werk hoor.
Ook zit''k constant zonder hout.. kan ik dan of zelf maken met ''kostbare'' of jatten van een ander (ik jat het dus meestal gewoon maja)
ik moet maar blijven uitbreiden en uitbreiden.. heb gewoon geen tijd om me koe op te voeden of te versterken
Verwijderd
*** SPOILER ***Op maandag 02 april 2001 13:18 schreef kapsones het volgende:
ik heb een idool in level 2 hierdoor worden mensen naar andere geloof gelokt weet iemand hoe ik dat idool weg krijg?????????
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Spatie, of gewoon linker muisknop. Je zal wel de ISO hebben.Op maandag 02 april 2001 21:41 schreef Bloodclot het volgende:
ik ga even opnieuw starten.... Dat zuigt behoorlijk!! want je kunt die movies niet skippen. en dat zuigt!
Verwijderd
Je systeem is gewoon te traaaaaag. t loopt al kut op een PIII 500 en dan vraag jij je af waarom t bij jou niet wil lopen.........Op maandag 02 april 2001 16:53 schreef Buzzman het volgende:
Ok, omdat ik hier eigenlijk al een topic over wilde openen, maar omdat 1 topic al genoeg isDe vraag:
B&W wil niet draaien bij mij!!!
De specs:
Win2k server / professional
p2 333
monster 3d 2 12 mb
128mb ram
Ik heb gewoon de goede drivers voor me voodoo 2, die ik gedownload heb vanaf 3dfx.com en die van hastec.nl, maakt geen reet uit.
Als ik het spel opstart, dan krijg ik een seconde zwart beeld en klapt ie eruit.
Someone knows how to fix it? Iedereen heeft het erover, maar het is zo gruwelijk irri dat ik het niet draaiend kan krijgen.
Edit: en directx 8 + alle updates van win2k.
makt het wat uit waar ie schijt dan?Op maandag 02 april 2001 21:41 schreef Bloodclot het volgende:
Ik heb een evil uitziende aap die mensen helpt een aait en netjes in de bossen schijt.
Verwijderd
Verwijderd
Iseci
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
Verwijderd
WuWOp dinsdag 03 april 2001 21:45 schreef TheGladiator het volgende:
Zoals jullie weten kan je B&W kopen in een zwart of wit hoesjes, ik heb een zwarte maar zag net dat het hoesje ook omgedraaid kan worden en dan heb je een witte...
Je luisterd niet goed, het isOp maandag 02 april 2001 14:37 schreef LoneRanger het volgende:
[whisper] Kes.... [/whisper]
www.onbereikbaar.nl
www.onbereikbaar.nl
Ja prima, kha supergrutte reusaapOp dinsdag 03 april 2001 22:59 schreef Bloodclot het volgende:
[..]
Ah Jonge!!! hoest jong!! wol B&W een bietsje??? Hast eck een aapke of net.... post wol bij dij.....
ik wol Gea Bushok!
www.onbereikbaar.nl
Leuk san grutte evert. is d''r krek sa grut os die grute beest von level ien?Op dinsdag 03 april 2001 23:03 schreef FRoSTy het volgende:
[..]
Ja prima, kha supergrutte reusaap
had meer hersens dan mei!![]()
Bij die muziek als ze aan het worshippen zijn..... Is wel leuk. vet aan het danzen!Op dinsdag 03 april 2001 23:04 schreef FRoSTy het volgende:
Aap had mij er helemaal onder gescheten, maar khad laatst ook dat de aap ging dansen met 20 mensjes of zo in een rij , iemand dat ook gehad?
leer je creature die zooiOp dinsdag 03 april 2001 22:54 schreef FRoSTy het volgende:
Ja weet iemand hoe dat moet want ik wordt gek, en al men bos is ook op, en de magic forests zijn te snel uitgeput, HOE NU?
This message was sent on 100% recyclable electrons.
www.onbereikbaar.nl
Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
waar haal je die keystrokes vandaan eigenlijk? legale versie ofzo al ontvangen?Op woensdag 04 april 2001 10:55 schreef WarWorm het volgende:
L voor je leash en C om te focussen op je creature, en v om van soort leash te verwisselen.
da megagroot schaap als EX-beest van Nemesis is normaal als jij de koe hebt.Op woensdag 04 april 2001 11:23 schreef kapsones het volgende:
misschien heel raar maar ik heb gwoon een
megagroot schaap als beest van nemesis
is dit omdat ik een koe heb
en is het nou ook mogelijk in level 1
om je best te veranderen
bij een of andere beast master???
Verwijderd
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verwijderd
Verwijderd
en wat houdt dat in dan ???Op dinsdag 03 april 2001 22:45 schreef Servowire het volgende:
[..]
Je luisterd niet goed, het is
" DEATH !"
Verwijderd
niemand een betere manier ?Op woensdag 04 april 2001 17:23 schreef WarWorm het volgende:
Ik heb gewoon hele tijd met stenen en vuurballen zitten gooien tot ze eindelijk bij mij hoorden
Verwijderd
ah dank jeOp woensdag 04 april 2001 18:21 schreef kevin het volgende:
[..]
Volgens mij dat een van je inwoners uit jedorp de pijp uitgaat
EDIT: de dorp = je dorp
Verwijderd
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
DAt komt als uitbreiding te staan op www.bwgame.comOp dinsdag 03 april 2001 22:45 schreef Bloodclot het volgende:
weet iemand hoe je een voetbal veld moet maken????
....
If it ain't broken it doesn't have enough features
ok thx. tempel is kapot.Op woensdag 04 april 2001 23:21 schreef kevin het volgende:
In deze FAQ staan heel veel quests uitgelegd. En ook die van die tempel
Verwijderd
Wel eens van punten gehoord ?Op vrijdag 06 april 2001 09:26 schreef UneXpeCteD- het volgende:
aaaahhhhhhhhhh
ik ben dus opnieuw begonnen omdat ik in het 2de level mijn mannetjes te lang heb laten worshippen en toen waren de meeste dood gegaan en had ik alleen nog mannetjes dus ben ik opnieuw begonnen alles gedaan in level 1 ik ga met die geit mee en die wordt dus gedood er komt dan zo''n bliksem op mijn dorp maar de vorige keer (1ste keer dus) kwam er zo''n vortex maar die verschijnt nu niet :?nu is dus mijn hele bevolking dood
moet ik nu dus wee opnieuw beginnen??
"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
- Leer je creature het te laten eten...ben je gelijk van je mestoverschot afOp vrijdag 06 april 2001 18:37 schreef Zwelgje het volgende:
Ik zit nu in level 4.....heb nu de turtle.
Alle quests tot nu toe gehaald, maar zit nog met een paar vraagjes.
- Weet iemand wat ik met de stront kan doen ? Ik heb al zijn stront verzameld in een kuil, maar weet er geen raad mee.
- Kan niet.- Hoe kan ik schapen enzo op 1 plek houden ?
- Volgens mij moet je dan opnieuw beginnen...heb je de savegames bewaart- Als ik het spel opnieuw geinstalleerd heb, hoe kan ik dan verder met mijn creature ? Profiles directory overkopieren werkt dus niet!!! (oppassen dus) .. HELP!!!
M.a.w. Lekker overnieuw beginnenZwelgje
Verwijderd
hmm nee ik heb zeker een half uur gewacht moet lang genoeg zijn hoop ikOp vrijdag 06 april 2001 18:10 schreef Mahena het volgende:
[..]
Wel eens van punten gehoord ?Als je dorp eenmal aangevallen wordt, moet hij na een tijdje (plusminus 3 minuten) vanzelf verschijnen.
Verwijderd
zet em es in de fik.Op vrijdag 06 april 2001 21:03 schreef Dutch_man het volgende:
Ik heb een klein probleempje...
Het is zo dat mijn tijger niet wil drinken.
Hij droogt uit dus breng ik hem naar het water maar hij dringt maar niet iemand id wat ik fout doe?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq