Jouw advertentie hier??
stenen gooien (werkt in lvl 3 goed btw)
laten sterven van de honger
en ja wat hier voor stond
laat ze lekker branden
door de bliksem ofzo
laat je creater het gelijk ook leren
(mot je hem wel aan het leer riem houden he)
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Mol z''n huis en kill hem!Op zaterdag 07 april 2001 20:22 schreef Skibby het volgende:
Hoe impress je die kluizenaar in level 1?
Hij zegt de hele tijd dat m''n beest te klein is, maar ik krijg hem in level 1 niet heel erg veel groter. En als ik z''n huis mol steekt ie m''n village store in de fik de gek.
Verwijderd
ik kom er niet bij
Verwijderd
lees hier een paar posts boven.. is een bug in het spel.. speel je het uit dan blijf je met die shit zitten!Op zondag 08 april 2001 20:34 schreef iefje het volgende:
Ik ben nu in level 5 en dat is vet ***** want dan verneukt die nemesis je hele creature, hij was angelic en nu is hij demonic :(:(
Verwijderd
Trek die hoge bomen uit de grond en zet struikjes neer. Op die manier lijkt je beest veel groter en overtuig je de kluizenaar..
Jur
thx man, weet ik ook eindelijk het antwoord op die questOp maandag 09 april 2001 11:43 schreef jahoeriaan het volgende:
Die kluizenaar vergelijkt je beest met de hoogte van de bomen rondom zijn huis.
Trek die hoge bomen uit de grond en zet struikjes neer. Op die manier lijkt je beest veel groter en overtuig je de kluizenaar..
Jur
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
ik heb heel veel geloof geworven in dat tweede dorp, zoveel dat ie aangrenzde bij dat 3de...., ook is er ergens in level 3 een quest dat je een mannetje moet volgen op die berg, je moet dan zorgen dat je hem altijd blijft zien als die naar zijn yoga plek loopt..., als je die voltooid heb dan bouwt hij voor je een wonder in het midden van dat veld, zodat je weer dichter bij dat dorp komt....Op zondag 08 april 2001 20:13 schreef zuperkoetje het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe je dat 3e dorp in level 3 kunt impressen??
ik kom er niet bij
Ik heb die 3 dorpen in mijn bezit (3e plat gebrand) en de creature is van mij. Maar hoe kom ik ooit bij dat dorp op de heuvel. Zelf kan ik neits omdat mijn influence ietsje om het 2e dorp heenligt, MIIJLLEEN van dat dorp vandaan. En als mijn creature daar komt, wordt hij gelijk dood gebliksemt
Helleeup
Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
Verwijderd
Greetz!
ik heb het volgende gedaan:
Ik heb dat ventje dat niet dood kan de heuvel op gegooid (in vele malen), totdat hij bij de tempel van Lethys is aangekomen. Vervolgens heb ik hem ge-sacrificed, maar aangezien hij niet dood kan, komt hij alleen vast te zitten in die offerschaal.
Alle mannetjes die eromheen staan te dansen, moet je sacrificen op een offerschaal bij jezelf, waarmee je bliksem kan krijgen.
Gooi net zolang bliksem op de tempel (wordt doorgegeven, zodat het dorp vernietigd wordt) totdat Lethys dood is.
Tada
Greetz
-als je een dorp in neemt dan kan je bij je tempel weer een offerplek laten bouwen. hoe kan je daar je mensen laten worshippen. als ik ze er neer gooi lopen ze vrolijk weer terug

-einde van level 2, ik krijg die tempel van nemesis maar niet kapot
-als ik 1 van de 2 laatste overgebleven villages inneem komt die vortex, als ik dan op de golden scroll klik gaat ie saven en loopt het spel vast!!!
Dus bij de tweede offerplek zet je ook mensen uit je 2e dorp neer.
En mijn aap kan buikdansen
There is no art to find the minds construction in the face
die totem omhoog halen?! Dan lopen ze zelf naar die worshipsite.Op vrijdag 13 april 2001 01:22 schreef vinkie het volgende:
-als je een dorp in neemt dan kan je bij je tempel weer een offerplek laten bouwen. hoe kan je daar je mensen laten worshippen. als ik ze er neer gooi lopen ze vrolijk weer terug
negerenOp zondag 28 april 2002 23:21 schreef thettes het volgende:
jep, ben opnieuw begonnen, en nu zit er in lvl 1 zo'n gast die zegt: I don't have any special creatures for you. Wat moet ik met hem aan?
(waarom kick je in hemelsnaam zo'n oud topic?)
Zou je ook even de search/google willen gebruiken. Hij zegt dat namelijk, omdat dat degene is die je creature kan veranderen. Als je bijvoorbeeld een creature pack van de Leopard ofzo installed, kun je naar die gast gaan om je creature om te wisselen.
Nou dat lost je probleem denk ik wel op lijkt me.
There is no magic.
Dit topic is gesloten.