hoe kan ik commnander van mijn voertuig worden zonder de commandant neer te hoeven halen?
gemodde file (m113)
uitleg modificatie
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Ik speel op een thunderbird 1000 en een GF2 gts, en speel op 1600x1200x32...gaat prima...Ik heb em gespeeld em met mijn config liep het niet echt fantastisch (toch wel een Athlon 1000 en GeForce2)...resolutie van 800x600 ging redelijk goed
Misschien verkeerde drivers ??
Yep, dx 8 geinstalleerd en nieuwste drivers ook.Op donderdag 22 maart 2001 09:45 schreef Dutcho het volgende:
DX8 installed? vernieuw je videokaartdrivers eens, wil meestal wel helpen.
succes.
En inmiddels ook die patch, maar het helpt allemaal niet
Verwijderd
Ik meen dat deze in mei (Amerika
Verwijderd
Nee ik weet niet wat het is...ik heb de Detonator 3 al geinst en alle drivers van de hardware geupdate...blijft langzaam...ik heb wel de GeForce 2 MX...misschien dat dat het is...maar UT loopt bij mij ook zo kut! ech nie leuk meer..:(...hij kan de resoluties wel aan que snelheid...maar hij schokt kei-ergOp donderdag 22 maart 2001 13:23 schreef Vos het volgende:
[..]
Ik speel op een thunderbird 1000 en een GF2 gts, en speel op 1600x1200x32...gaat prima...
Misschien verkeerde drivers ??
Verwijderd
Damm je kan delta force 3 nu echt weg pleuren,daar heb je echt niks meer aan nu.
7th vind flash point DE game van 2001.Zit alles in wat ik wil hebben.Ik wist wel van het bestaan van flash point af maar die pics van 4 maanden geleden zijn niet zo mooi als deze vette demo
Thy will see the light...
Ik kon de eerste nacht na het speelen van de demo gewoon niet slapen.
Ik zat door te denken aan de vette online battle''s die gaan komen.
Vet je uitleven als soldaat zonder dood te gaan in real life......
Ik heb een duron 800mhz met abit mobo en 256mb en een geforce2-MX met detenator drivers + directx 8 bij mij loopt UT en Flashpoint erg lekker.Op donderdag 22 maart 2001 15:17 schreef Demolition-Man het volgende:
[..]
Nee ik weet niet wat het is...ik heb de Detonator 3 al geinst en alle drivers van de hardware geupdate...blijft langzaam...ik heb wel de GeForce 2 MX...misschien dat dat het is...maar UT loopt bij mij ook zo kut! ech nie leuk meer..:(...hij kan de resoluties wel aan que snelheid...maar hij schokt kei-erg
Dus windhoos opnieuw installeren of draai je op 64 mb ofzo?????
Ik neem aan dat we het nog steeds over de radeon hebben. Ik heb radeon-Tweaker geinstaleerd die is o.a. te vinden op www.rage3d.com en daar kan je makklijk en duidelijk reg settings mee instellen.Op donderdag 22 maart 2001 14:14 schreef ko9 het volgende:
[..]
Yep, dx 8 geinstalleerd en nieuwste drivers ook.
En inmiddels ook die patch, maar het helpt allemaal niet
Ik heb gewoon het advies gevolgd van recommended over het algemeen ipv default en bij mij werkt het goed..( ik heb niet de laaste beta geinstalled..geburt vanavond
succes
Ik heb het spel opgestart even gekeken, niet gestart en daarna gaan slapen
yeah, Tribes 2 gaat ook vet roeleren! komt de MOD van Strike Force 2 op uit, ! enne, over 2 weken mannen, dan is er de Operation FLashpoint Demo+MULTIPLAYEROp donderdag 22 maart 2001 15:33 schreef 7th het volgende:
Ik heb altijd al op grote schaal oorlog willen voeren in een FPS game maar alleen delta force en tribes kwam in de buurt.Maar flash point is echt supa vet man.
Ik kon de eerste nacht na het speelen van de demo gewoon niet slapen.
Ik zat door te denken aan de vette online battle''s die gaan komen.
Vet je uitleven als soldaat zonder dood te gaan in real life......
met hoeveel spelers speel je het dan??
Ik hoop dat er dan een dedicated-server versie van uit komt. want serve and play zuigt. want als het met 64 spelers ofzo is. dan is er toch wel een rete lag.
Het moet niet zoals giants worden. Ook geen dedicated server.
Maar als de multiplayer-demo van OFP wat voor character wil je zijn?
ik ben meestal random. ik dnek een gewone soldaat met m16. beetje inzoomen.
Anders heavy fire support M-60 time!
Ik ben geen snipe-freak. maar ik zal het wel willen testen
maar ik word piloot met een m16, en jat onderweg wel een aka 74>? zag ik tenminste, is dat niet aka47?, nahja, die zijn relaxt, die kunnen op FULL AUTOMATIC< die andere alleen op burst, dat zuigt, maar je kan toch beter 1 kogeltje per klik schieten, veel nauwkuriger, hoewel, als je om de 0 druk bij numpad kan je ook lekker raggen!,
samen met een paar gasten plannen maken. en een end omrijden. en dan proberen de vijand eens lekker van achteren te pakken
Vliegen lijkt me leuk. maar ik wil die functie niet hebben. wel gedropt worden boven of achter het battle field.... met een m16 of m60.
gewoon vette clan oprichten, met 20 man
1/2 piloten
1/2 chaffeures
5 snipers
5 rocketgastjes
2 medics,
de rest infantry! en als je meer spelers hebt doe je er nog wat kamikaza lui bij!!!!!!! hahah
een warretje van 30vs30 lijkt me cooool, richt je in je clan een speciaal seal team op van 5 man, die dus lekker omrijden en de heavy fire support van de enemy uit kunnen schakelen, (nacht missie, owsocooool)
Je zit heeel erg in dat verhaal. En ik maar denken dat ik de hele tijd op TF2 zat te wachten blijkt dat ik al die tijd hierop heb zitten te wachten
Ik kan me alleen moeilijk orienteren als ze zeggen soldier 12 o clock.. ik neem aan dat de leader dat zegt .. eerst leader zoeken dan opnieuw gaan bepalen waar die soldier zit.
Die patches werken maar half bij mij.. tents2tank word alles donker (nacht) en ik kon die tenten/tanks niet vinden...
Ook jammer dat je maar 1 wapen kan dragen.. maar wel realistisch. Leuk dat die gasten allemaal echt praten, ik mis dan alleen wat gezichtsuitdrukkingen..
Maar als je de missie 1x hebt uitgespeeld dan is het wel snel gegaan...
Dna lijkt me 50 missies ook wel weinig.. maar ik neem aan dat dit ook niet een volledige missie was ...
Ben benieuwd wat de overige 15% ons gaan brengen
daar gaat het mij echt_wel_om!
rete gaaf man, om hier een clannetje mee op te richtne
trouwens dit demo level, is nog niet eens af, als je de weg een tijd lang volgt verdwijnen de bomen en houd de weg ineens op, ook kwam ik een vliegveld tegen zonder huisjes of wat dan ook,gewoon een kale weg
39
Wat doet die patch eigelijk???
Er zit een dedicated server optie op.(Kan 100 man aan)
Damm wat ben ik gek op deze game zeg,ongelooflijk gewoon.
Deze game kunnen ze ook in het leger gebruiken.Die sims van hun zuigen zwaar.
Het is jammer dat je nog geen multiplayer dingen kan doen in de demo.
Ach ja ik hoop gewoon dat ze nog een missie uitbrengen voor de demo. Volgens mij kunnen ze dat heel makkelijk doen...
Hoop doet leven
over 2/3 weken komt de multiplayer demo :):)>:)Op vrijdag 23 maart 2001 13:24 schreef it0 het volgende:
De co-pilot neem het over als jij wordt doodgeschoten
Het is jammer dat je nog geen multiplayer dingen kan doen in de demo.
Ach ja ik hoop gewoon dat ze nog een missie uitbrengen voor de demo. Volgens mij kunnen ze dat heel makkelijk doen...
Hoop doet leven
verder denk ik dat dit spel errug goed is, en ik ga het ook zeker kopen.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
Wie kan mij hiermee helpen of wie heeft ditzelfde probleem?
Nog een keer mijn specs:
Athlon 750 mhz
128 mb Ram
TNT2 16 mb
ik heb: Windows 98 en heb DX8 al geinstalleerd + de nieuwste detonator drivers van www.nvidia.com
PII 400
64Mb RAM
16Mb graphics card (DirectX or Glide)
DirectX compatible sound card
200MB free hard disk space (after install)
recommed,
PIII 700
128Mb RAM
32Mb graphics card (3DFX recommended)
DirectX compatible sound card
tja, hij zou het moeten doen, kijk eens op het forum van die site, misschien is het een bekend probleem, toch zou ik denken dat je videokaart het niet trekt, wat voor instellingen probeer je steeds? instellingen van het spel?
trouwens, probeer maar eens een andere driver,Op vrijdag 23 maart 2001 18:33 schreef ko9 het volgende:
Ja, ik ben hier nog een keer met een probleem. Dit supercoole spel wil nu bij mij nog steeds niet opstarten, maar geeft geen error meer! Dat zwarte vlakje linksboven dat normaal na een paar secondes weg gaat, blijft bij mij gewoon staanen dan loopt mn pc helemaal vast
Wie kan mij hiermee helpen of wie heeft ditzelfde probleem?
Nog een keer mijn specs:
Athlon 750 mhz
128 mb Ram
TNT2 16 mb
ik heb: Windows 98 en heb DX8 al geinstalleerd + de nieuwste detonator drivers van www.nvidia.com
ik raad de 10.80 aan, kijk hier maar even http://www.jgc.f2s.com/index.php
de driver van nvidia is niet de nieuwste maar de laaste officiele namelijk, dus ik verwacht dat ie met een nieuwere driver dat ie wel zou werken
Verwijderd
Dus: RTFM!!!!
© ocf81 1981-infinity
kga nu ook ff de sniper proberen,
ik kan nog niet landen met de helicopter, 10 meter boven de grond heen scheren is vet. Al die tanks uitschakelen.
wordt het zoveelste spel dat ik legaal ga kopen. (kheb principes op dat gebied sinds een jaar ong.)
les 1 landen met heli
Zorg dat je langzaam vliegt, dat doe je door een scherpe bocht te maken en page down inhoud, niet te lang anders start je neer,
nu , als het goed is, hang je gedeelte stil of vlieg je langzamer dan voorheen, Kijk in het menu, dat meestal rechtsonderin verschijnt, (druk dus op enter( , daara staat
AUTO HOVER ofzo bij, zet het aan! nu zul je merken dat je je heli niet kan besturen, alleen kun je de knoppen, page up en down gebruiken (omhoog naar beneden) en delete en end, (linksom rechtsom,) zet daarna als je stil hangt, dat auto hover weer uit, hoeft dnek niet maar ik doe het wel, zet daarna de moter uit, dat geeft je zat tijd nog om te landen, maar ik ondervond dat als je dat als laast deed, dat je heli dan nog over de grond gaat schuiven, en dat suckt, nou langzaam naar beneden, het beste is om nu met cijfer 4 of 6 in te drukken, (alleen als je nog oefent zeg maar) dan kan je psies zien wanneer je de grond raakt, best wel handig, je moet natuurlijk niet met een noodvaart om grond afkomen
nou, hiermee zou je het moeten redden! mij lukt het wel, is wel leuk, want je kan bij het 2e dorpie, waar 4 tanks staan, kan je eerst al die tanks mollen, daarna met je laaste raketjes die popjes, en dan landen om vervolgens de wat betere verstopte ventjes neer te maaien, en daarna die truck te pakken en weer naar huis te rijden, maar schiet dan in dat eerste dorp ook effe die tank, die dingen kunne goed mikken op bewegende doelwitten
nahja, suc6
Zal wel weer aan die HEERLIJKE S3 DRIVERS liggen...
Nou ja, ik ga het tot op de bodem uitzoeken
© ocf81 1981-infinity
Misschien domme vraag, maar hoe doe je dat?Op zaterdag 24 maart 2001 23:41 schreef Sogree het volgende:
Voordat dit spel wil werken moet je de windows swapfile op automatisch zetten. (dit hielp tenminste bij mij)
En als dit niet helpt, stop ik gewoon met dit spel want ik wordt er helemaal :rmisselijk van dat het bij mij niet normaal werkt
je bent commander en je moet een stel tanks uitschakelen. hij loopt wel vaak vast bij mij
virtueel geheugen regelen:
rechts klikken op mijn computer --> eigenschappen --> prestaties --> virtueel geheugen.
© ocf81 1981-infinity
Negeren is vooruitzien
© ocf81 1981-infinity
Ze staan op www.operationflashpoint.com
ik heb hem in de goeie dir gezet volgens de readme.
en ik kan de missie selecteren. maar het wil niet.
de andere missie heb ik al gespeeld
Ik zet al mijn manschappen een beetje verdekt opgesteld in de bosjes en ging toen zelf ff kijken of de vijand er al aan kwam .
Hoor ik ineens het geluid van een paar tanks en ik zie bomen omvallen, dan weet je echt niet wat je moet doen.
Ik verstop me ff en pak mijn law en schiet op 1 van die tanks in de hoop dat ie kapot is , niet dus en daarna schoot hij mij af.
ook is het vrij irri dat de raket soms tegen de richel waar ik op zit gaat terwijl je dat niet in de scope kan zien. al heel veel keer gehad
tot nu toe heb ik het zo gedaan:
neem je hele team de berg op. er is daar een richel daar ga je zitten met je at en law soldiers. maak 2 teams van 1 mg en 2 gewone soldiers. zet een achter je neer een voor je naast de bomen. wacht op de colonne. schiet eerst de urals kapot. (voorkomt een slugfest met de infanterie die in die trucks zit) dan de t72''s dan de bmp (die schijnt niks te doen) eventueel de infanterie gebruiken om ontsnappers te pakken. helaas liep er altijd iets mis.
misschien dat ik dit ga proberen:
maak 2 teams met gunners. een team met rocketeers en groepeer de medic en minelayer niet. neem het ene team en de medic mee op de richel en zet het andere team en de minelayer op de rotsen aan de andere kant. laat de minelayer een paar mines leggen in je rug (de helling waar jij dan over bent gegaan om op de richel te komen) voordat je hem wegstuurt naar het andere team. de miner komt hopelijk net op tijd aan om niet gezien te worden door de tanks. schiet de trucks. schiet de 2e t72 (hopend dat de eerste op de mijnen gaat) schiet bmp. ruim alles netjes op
over het algemaan doe ik alles in stealth mode. opruimen aanvallen in danger mode
© ocf81 1981-infinity
gewoon 1 groep je aan de ene kant de rest op de tiggel, als de tanks in de buurt zijn, zeg tegen je laws, engage, en hoppa, knalle ze allemaal op die tanks, jij ook, maar bewaar altijd 1 raket voor zo''n truck of tank die ontsnapt, het is me al gelukt om 2 tanks neer te schieten, jammer dat 1tje het overleefde (wel ernstig rookte
ik ws vergeten op space te drukken....
damn goed spel... komisch ook wel. als je zegt van stealth mode! gaan ze allemaal tegelijk liggen.....
Mijnen gelegd (werkten goed
Machinegunners netjes vanaf 2 kanten het dal bestrijken.
De law mannetjes, goed om een vrij schot te hebben. En de rest achter bosjes gelegd.
Toen ging het in een keer goed, khad nog laws over voor de transport wagens.
Nu ff de nieuwe downen
Er zijn nu alweer twee nieuwe missies waarvan 1 waar je aan de sovjet kant mag spelen.
Die anderen zijn precies hetzelfde als de eerste ambush, je kan nu alleen verschillende wapens kiezen, zonder eerst een officier af te maken.
ik heb ook al verschillende patches gedowned....
maar hoe moet ik die lightstrom spelen met een m21?? m21patch heb ik al
Bandwidth Limit Exceeded
The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/1.3.17 Server at www.operationflashpoint.com Port 80
© ocf81 1981-infinity
trouwens, ik heb dat ambush II ook al uitgespeeld, echt starak, je moet die LAW ventjes apart nemen, en de rest goed opstellen voor het geval er mannetjes uit die truck komen, ow, en mijnen moet je zekers plaatsen,!
de laws doen het meest, na de verrassings attack leefde er nog maar 3 mannetjes, die waren zo dood
de sovjet versie van de missie had ik in 2x uit. (1e keer niet goed opgelet en doot m113 geraakt)
© ocf81 1981-infinity
bij wie is de demo nog meer instabiel? (als die wil draaien, bedoel ik)
© ocf81 1981-infinity
Wie weet er nog meer gave missies voor de demo?
ambush II is super vet gewoon. al 2 x uitgespeeld zowel met de americans en de russen.
AT4 ruled. m16 ook
btw. lopen jullie om over de berg of gan jullie gewoon "barging in guns blazng"?
© ocf81 1981-infinity
Ik wil die gast mijnen op de weg laten leggen, maar hij legt ze er rustig naast, of absoluut niet. Hoe kan ik hem dat goed laten doen?
Negeren is vooruitzien
en dan op 3 plekken.....
Eigenlijk wil ik gewoon aan kunnen wijzen waar hij ze precies neer moet leggen.
Negeren is vooruitzien
Verwijderd
Werkt dit spel nou volop op je processor of meer op je videokaart
PIII 800@804 Mhz
zie systeem in sig.! denk dat het tekort aan proc. power is. maar vervelend, het gaat dan echt 5/7FPS ineens!
350 nu!Op dinsdag 20 maart 2001 19:31 schreef IceStorm het volgende:
Snelle mirror (@home met 160 kb/sec, 19:30).
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Ze zijn overal te downloaden
www.operationflashpoint.com kun je veel missies downloaden...
zoals commander zijn van een tank squad!
en nog veel meer!
Kijk ook hier eens naar:
http://www.gamers.nl/nieuws/7427
Bron: official Opflash siteA new release date is yet to be announced, but it is unlikely we will release Operation Flashpoint before Q2 2001.
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Ehhh, Q2 2001, da''s toch gewoon nu?Op woensdag 11 april 2001 10:19 schreef Animal_X het volgende:
Kijk ook hier eens naar:
http://www.gamers.nl/nieuws/7427
![]()
![]()
Zoef
Verwijderd
maar ik kan die niet op operationflashpoint.com en operation-flashpoint.net vinden
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
TOf spel lijkt me
Verwijderd
dus dat duurt ook nog wel een maand. er zijn ook beta testers..... ik hoop dat er een beetje wordt geleaked. want die beta versies hebben ook MP-support
39
Verwijderd
JAMMER!Op donderdag 12 april 2001 12:32 schreef Homedisc het volgende:
damn wacht nog wel steeds op de multiplayer demo
Y'24
Verwijderd
Hij staat overal rond die datum hoor, op Avault staat die bijvoorbeeld op 29 Juni.Op donderdag 12 april 2001 09:57 schreef Animal_X het volgende:
Ja ik geloof ook geen bal van die news post op Gamers.nl
Verwijderd
Ik vind ze allemaal leuk!Op zaterdag 14 april 2001 19:25 schreef WouteRF het volgende:
wat zijn nou de beste missies om te downen? ik zit nu op www.operationflashpoint.com en die hebben er een paar, best veel eigenlijk (denk ik), maarre welke zijn nou de beste?
Y'24
Maar als je alle Opflash site''s wat doorspit vind je toch op 9 van de 10 sites een release die ergens eind mei ligt.
En wordt er op die sites waar over juni wordt geproken toch nog over een "rumour" gepraat.
maar ja we horen het binnenkort wel
[edit]
www.ofp-base.de is een errug goede site voor missies/screenshots enz.
Alleen hij is duits
http://www.spelletjesgarnaal.be/skin_tribes/previews/fpbeta2/
http://www.ofp-base.de/index.htm?p=multiplayer
Y'24
Verwijderd
Volgens de laatste geruchten komt de multiplayerdemo pas na de official release
39
Maar kan dan niet iemand ff een review site bakken en die multiplayer beta aanvragen?Op zondag 15 april 2001 17:06 schreef BiggerDave het volgende:
Dat zijn reviews van de multiplayer beta die aan gamebladen en gamesite''s zijn verstrekt.
Volgens de laatste geruchten komt de multiplayerdemo pas na de official release
Y'24
May the force be with you!!
Verwijderd
ik hoop hetOp dinsdag 17 april 2001 10:43 schreef Skywalker het volgende:
ff over die release date.............die staat nog steeds officieel volgens Codemasters op 25 mei a.s. alle andere fabeltjes over latere datums zijn bullshit!!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
FIJN, ik waarschijnlijk met max 9kb,Op dinsdag 20 maart 2001 13:55 schreef 7th het volgende:
effe eraf trekken met 120kb per sec
Ik heb een 56KV90 modempje, ADSx komt eind dit jaar beschikbaar bij mij!
Maarrr... gelukkig is er !!!PAPPA!!! met turbo verbinding op werk en 1gb JAZZ schijfje! God save ING!