Toon posts:

[BC3] Operation flashpoint demo

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:30
Na ambush II zijn er geen echte missie''s meer :( , alleen lightstorm ofzo komt in de buurt, maar daar moet je gewoon simpel met een sniper vanaf een heuvel en dorpje uitroeien.
Die anderen zijn precies hetzelfde als de eerste ambush, je kan nu alleen verschillende wapens kiezen, zonder eerst een officier af te maken.

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:52

Bloodclot

Jawier!

de m21? die kan ik niet aan de praat krijgen.
ik heb ook al verschillende patches gedowned....

maar hoe moet ik die lightstrom spelen met een m21?? m21patch heb ik al

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
dit zegt de OF site

Bandwidth Limit Exceeded
The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.
--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.17 Server at www.operationflashpoint.com Port 80

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ga anders ff naar deze site (link zou nu moeten werken)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• Mister_X
thank you! :)

trouwens, ik heb dat ambush II ook al uitgespeeld, echt starak, je moet die LAW ventjes apart nemen, en de rest goed opstellen voor het geval er mannetjes uit die truck komen, ow, en mijnen moet je zekers plaatsen,! >:)

de laws doen het meest, na de verrassings attack leefde er nog maar 3 mannetjes, die waren zo dood :) het ziet er trouwens super stoer uit, als je zo''n raket schie

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

mij lukt het dus niet. of ik raak zonder ammo. of mijn computer crasht. (gebeurt vrij vaak mat dit spel :( ) ok ik ga dood door een schot van die tanks. het is mij al zo''n 10x overkomen dat hij is de laastste fase van de aanval crasht. (vaarvan 7x terwijl ik aan het winnen was) ze rijden haast nooit over de mijnen. ik ben kennelijk niet zo goed in het plaatsen van die dingen. ik probeer ze meestal in de trackmarks te plaatsen maar dan gaan ze vaak (door situaties ontstaan tijdens het gevecht) daar weer niet overheen.

de sovjet versie van de missie had ik in 2x uit. (1e keer niet goed opgelet en doot m113 geraakt)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• Mister_X
de mijne moet je redelijk ver weg laten plaatsen, zo ver dat je met je verderkijker dat popetje moet besturen

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

wie gebruiken hier eigenlijk de map om commando''s te geven aan groepen? gewoon de mannen selecteren en dan klikken op de plaats waar je ze heen wilt sturen. heel handig!
bij wie is de demo nog meer instabiel? (als die wil draaien, bedoel ik)

© ocf81 1981-infinity

• Mister_X
ik stuur wel mannen aan naar locaties, maar niet zo ver weg dat ik een map nodig heb

• DarkShadow
  • Laatst online: 11:30
Bij mij is de demo ook niet altijd stabiel, soms heb ik ook ff een seconde last van wegvallende textures dat ik alleen het frame zie. Zoals je ziet heb ik ook een radeon, misschien ligt ut daaraan. Ps sinds de nieuwe drivers heb ik er geen last meer van gehad.

Wie weet er nog meer gave missies voor de demo?

• Bloodclot
  • Laatst online: 16:52

Bloodclot

Jawier!

lightstorm is moeilijk... ik kan hem maar niet uit spelen. wel bijna....

ambush II is super vet gewoon. al 2 x uitgespeeld zowel met de americans en de russen.

AT4 ruled. m16 ook

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

in lightstorm loopt een wacht van 3mg''s en een gewone soldaat in de bergen.

btw. lopen jullie om over de berg of gan jullie gewoon "barging in guns blazng"?

© ocf81 1981-infinity

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 20:06

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Ok, het lukt mij dus niet om een _plek_ aan te wijzen waar bijvoorbeeld mijnen neergelegd moeten worden.

Ik wil die gast mijnen op de weg laten leggen, maar hij legt ze er rustig naast, of absoluut niet. Hoe kan ik hem dat goed laten doen?

Negeren is vooruitzien

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-02 10:15
Ik laat die mijnenlegger naar de plek toelopen, doe dan opdracht 6,2...dan legt ie op de plek waar die staat/loopt een mijn...
en dan op 3 plekken.....

• Mister_X
alleen een beetje jammer dat als je hem ver weg laat lopen, en je staat met de verderkijker naar hem te koekeloeren om te kijken of ie het goed doet en als ie op een andere plaats een mijnlegt, dat ie dan DOOR DE WEG HEENZAKT! soms helemaal en soms tot zijn middel!

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 20:06

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Dat lopen en mijnen neerleggen snap ik wel, datt doet ie bij mij ook, maar het is verdomd moeilijk om precies aan te wijzen _waar_ hij dat moet doen.
Eigenlijk wil ik gewoon aan kunnen wijzen waar hij ze precies neer moet leggen.

Negeren is vooruitzien

• Mister_X
dat kan bij mij gewoon hoor, als ie ver weg is moet je gewoon met je verder kijker naar hem kijken, dat lukt ook!

Verwijderd

Kan je ergens je framerate zien... want die is bijzonder laag bij mij :(

Werkt dit spel nou volop op je processor of meer op je videokaart :?

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:44
Ik krijg een foutmelding over directx 8. Heb ik die echt nodig? dacht dat ie het met 7 ook deed.

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
hmmmm, dat wordt dan toch eens ACUUT installeren die demo, heb m al 2 dagen geleden gedownload maar vergeet m gewoon te installeren |:(

PIII 800@804 Mhz

• Mister_X
als er veel ventjes in me beeld rennen gaat me pc traag doenn, wat kan ik hier aan doen?

zie systeem in sig.! denk dat het tekort aan proc. power is. maar vervelend, het gaat dan echt 5/7FPS ineens!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:14

Klippy

Still Game

Op dinsdag 20 maart 2001 19:31 schreef IceStorm het volgende:
Snelle mirror (@home met 160 kb/sec, 19:30 :)).
350 nu! :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Maxonic
  • Laatst online: 20-01 23:34
Hmm, bij mij blijft 150 het maximum.. Maak nie uit.. ''keb de tijd ;)

• Albinoraptor
  • Laatst online: 11:39
Effe een vraagje, weet iemand hoe je een sniper rifle kan krijgen vanaf het begin. Dus niet leider neerschieten, maar meteen in handen hebben?

Verwijderd

damn er zijn ontzettend veel missies hiervoor!!!

Ze zijn overal te downloaden

www.operationflashpoint.com kun je veel missies downloaden...

zoals commander zijn van een tank squad!

en nog veel meer!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 23:03

Animal_X

Rodin

Klopt, ik heb vandaag m''n 31''ste missie ge download.

Kijk ook hier eens naar:
http://www.gamers.nl/nieuws/7427
:( :( :(
A new release date is yet to be announced, but it is unlikely we will release Operation Flashpoint before Q2 2001.
Bron: official Opflash site

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Op woensdag 11 april 2001 10:19 schreef Animal_X het volgende:
Kijk ook hier eens naar:
http://www.gamers.nl/nieuws/7427
:( :( :(
Ehhh, Q2 2001, da''s toch gewoon nu?

Zoef

Verwijderd

inplaats van 25 mei neaar 22 juni ofzo..

maar ik kan die niet op operationflashpoint.com en operation-flashpoint.net vinden :?

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Ja ik geloof ook geen bal van die news post op Gamers.nl

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

Ik wacht mooi op isonews zodra die daar opstaat ff fxp boardje bezoeken :P

TOf spel lijkt me

Verwijderd

die iso komt meestal vlak voor dat ofp uitkomt. volgens ofp.com 25 may.

dus dat duurt ook nog wel een maand. er zijn ook beta testers..... ik hoop dat er een beetje wordt geleaked. want die beta versies hebben ook MP-support

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

damn wacht nog wel steeds op de multiplayer demo :P

39

Verwijderd

Op donderdag 12 april 2001 12:32 schreef Homedisc het volgende:
damn wacht nog wel steeds op de multiplayer demo :P
JAMMER! :P moet je ook lang wachten. de MP-demo komt pas na de full-release uit....

• RvV
  • Laatst online: 18:25

RvV

Wow, helemaal koel spel! In zo''n missie die ik gedownload had moest je een vuurtoren protecten. Ik had met zo''n LAW een tank neergeschoten, maar toen kwamen er allemaal ventjes aan die me raakte. Toen sprong ik in een tank en reed alle ventjes plat. >:) Echt ontzettend leuk, ik kan niet wachten op een multiplayer versie. :P

Y'24

Verwijderd

Op donderdag 12 april 2001 09:57 schreef Animal_X het volgende:
Ja ik geloof ook geen bal van die news post op Gamers.nl
Hij staat overal rond die datum hoor, op Avault staat die bijvoorbeeld op 29 Juni.

Verwijderd

wat zijn nou de beste missies om te downen? ik zit nu op www.operationflashpoint.com en die hebben er een paar, best veel eigenlijk (denk ik :) ), maarre welke zijn nou de beste?

• RvV

RvV

Op zaterdag 14 april 2001 19:25 schreef WouteRF het volgende:
wat zijn nou de beste missies om te downen? ik zit nu op www.operationflashpoint.com en die hebben er een paar, best veel eigenlijk (denk ik :) ), maarre welke zijn nou de beste?
Ik vind ze allemaal leuk! :)

Y'24

• Animal_X

Animal_X

Rodin

hhmmm ja ik zie het,
Maar als je alle Opflash site''s wat doorspit vind je toch op 9 van de 10 sites een release die ergens eind mei ligt.

En wordt er op die sites waar over juni wordt geproken toch nog over een "rumour" gepraat.

maar ja we horen het binnenkort wel

[edit]
www.ofp-base.de is een errug goede site voor missies/screenshots enz.
Alleen hij is duits :P

• RvV

RvV

En weet er iemand waar ik die multiplayer versie kan krijgen? Is sinds gisteren geloof ik uit. www.spelletjesgarnaal.be en www.ofp-base.de hebben er al reviews (previews) van.

http://www.spelletjesgarnaal.be/skin_tribes/previews/fpbeta2/

http://www.ofp-base.de/index.htm?p=multiplayer

Y'24

Verwijderd

Dat zijn reviews van de multiplayer beta die aan gamebladen en gamesite''s zijn verstrekt.

Volgens de laatste geruchten komt de multiplayerdemo pas na de official release :(

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

damn ik wil ook online spelen met dat spel :P

39

• RvV

RvV

Op zondag 15 april 2001 17:06 schreef BiggerDave het volgende:
Dat zijn reviews van de multiplayer beta die aan gamebladen en gamesite''s zijn verstrekt.

Volgens de laatste geruchten komt de multiplayerdemo pas na de official release :(
Maar kan dan niet iemand ff een review site bakken en die multiplayer beta aanvragen? :D

Y'24

• Skywalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02 12:13

Skywalker

Use the force Luke!!

ff over die release date.............die staat nog steeds officieel volgens Codemasters op 25 mei a.s. alle andere fabeltjes over latere datums zijn bullshit!!

May the force be with you!!

Verwijderd

Op dinsdag 17 april 2001 10:43 schreef Skywalker het volgende:
ff over die release date.............die staat nog steeds officieel volgens Codemasters op 25 mei a.s. alle andere fabeltjes over latere datums zijn bullshit!!
ik hoop het

• RvV

RvV

Ik dacht gisteren een officiele date van 22 juni te hebben gelezen.

Y'24

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ken je ook gratis missie''s daar halen op die page?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• arnoman
  • Laatst online: 15-02 19:00
Op dinsdag 20 maart 2001 13:55 schreef 7th het volgende:
effe eraf trekken met 120kb per sec
FIJN, ik waarschijnlijk met max 9kb,
Ik heb een 56KV90 modempje, ADSx komt eind dit jaar beschikbaar bij mij!
:'(

Maarrr... gelukkig is er !!!PAPPA!!! met turbo verbinding op werk en 1gb JAZZ schijfje! God save ING!
Pagina: 1 2 Laatste