Toon posts:

[BC3] Operation flashpoint demo

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Die demo is echt meesterlijk , ik heb in jaren niet zo genoten. kijk op www.operation-flashpoint.net , er staat dat ie morgen pas komt maar er zijn op dit moment 3 links waar je hem down kunt loaden :9~ :9~

Verwijderd

Ja,
Ik ben hem nu ook aan het downen

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem net even zitten spelen en hij is echt goed. :9~

Verwijderd

ik denk ik download hem ff (not!) hijs 60 mb en heb geen kabel :(

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:57

Vos

AFCA

ik zit op school en bekeek die website en zag staan dat ie morgen kwam...ik d8 gaaf...kijk ik uurtje later weer staat de demo er al op..met 1 linkje...nu al 4 :) maar ik zit nu nog op school :( ...ik wil naar huis !!!!!!!

Verwijderd

Hmmm ben ik de enige die hem vond tegenvallen?

Waar ik vooral op afknapte was de besturing. Ontzettend veel (overbodige) keys. Maar dan komt nog het ergste. Ik wil uiteraard invert mouse aanzetten dus ik klik de invert y axis optie. Wat gebeurt er dan ? Dan is de muis ook inverted in de menus !!:(!! Daar is dus duidelijk _niet_ over nagedacht.

De animaties hebben ook nog flink wat werk, want die mannetjes staan en lopen allemaal als hunchbacks !
AI mag ook aan gesleuteld worden, want ik liep het dorp in er stopte een jeep letterlijk _naast_ mij en er stapte drie mannetjes uit die mij straal voorbij liepen, waarna ik ze allemaal overhoop knalde :) Niet dat ik het heel erg vond anders had ik weer overnieuw moeten beginnen, maar toch slordig.

Verder is het allemaal erg leuk gedaan, met zijn allen in de truck en helikopter ed, dus ik zal hem straks nog een keertje spelen.
Nu was het meer van : wel leuk, maar echt goed? Nee! En dat komt dan nog voornamelijk door die (#*$)#$* besturing.

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02 22:42

bartaa

Battlefield

Demo een dag eerder dan verwacht, jammie.
Nu even downloaden met een T3 lijntje
:9 :9 :9 :9

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

effe eraf trekken met 120kb per sec

Thy will see the light...

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:52

Bloodclot

Jawier!

wie kan er even een goeie mirror geven?

eentje waar hij op staat?
bijna bij alle mirrors staat hij er niet op.
alleen de langzaamsten doen het.

zelfs bij fileplanet NGI mist de file

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Snelle mirror (@home met 160 kb/sec, 19:30 :)).

• Speedy
  • Laatst online: 12:46
R.I.P. die link :(
net als 90% van alle links, haal em nu van een oostenrijkse site met 25kb/s, sneller kon ik em niet vinden :(

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Probeer www.spelletjesgarnaal.be eens i.c.m. downloadaccelerator, ben nu bezig en zit op 230 kilobytes /s

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:28

Type-R

One Minute Shakin

slechte knoppen? :?

valt reuze mee, dan ben je geen echte gamer :)

ikzelf vind die pk machine guns het fijnst, heeft de minste terugslag....

ik niet voorbij die tanks :(

okay, die chopper komt eraan, iedereen erin;

worden we uit de lucht geknald :( en telkens weer :(
maar voor de rest is de gameplay en sfeer meesterlijk :)

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06-2025
wanneer komt die volledige versie in de winkels of ligt hij er al? (denk het niet:))

Flickr

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Op dinsdag 20 maart 2001 21:11 schreef Dutcho het volgende:
Probeer www.spelletjesgarnaal.be eens i.c.m. downloadaccelerator, ben nu bezig en zit op 230 kilobytes /s
TNX DUDE!!!! beter 200 kb met chello!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
jaaaaaaah demo is echt wreed.

de knoppen zijn ok voor mij, dis geen fragfest game zoals quake of CS namelijk.

het level lijkt alleen niet uitgespeeld te kunnen worden...crash ook telkens met die chopper.

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10-2025
potverdomme, DAP verneukt die download steeds nu doe ik het met 4 connecties, ik was op 50 mb, moet nu weer opnieuw beginne met 10kb sec.

ik wil zo graaaaaaaaaaaaag spelen! hoeveel levels heb je? hoeveel voertuigen kun je besturen? is het multiplayer only (das cooler) hoeveel wapens, tell me tell me pleazeeeeeeeee

Verwijderd

spel is wel niet erg speelbaar op mijn pc (spec onderaan) hij is voortdurend aan het swappen ne aan het laden :(
maar anders ziet het er zeer gelikt uit op 800*600@16 :) Morgen toch maar ff 256 RAM bijknallen :)

Greetz
Taranis

• Mister_X
kan iemand effe allemaal snelle servers neerzetten, het downen is echt super RUK

• JoNaTHaN(NL)
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-07-2024

Verwijderd

Heb het net ff geprobeerd.

Spel loopt soepeltjes met mijn configuratie gelukkig.

Als je een standaard instelling gewend bent, bij b.v HL, Q3 of UT enzo, kan het best ff duren voordat je hieraan gewend bent, echt snel reageren op situaties kan best irri zijn, naja flink oefenen dan maar he.

Spel ziet er anders erg goed uit. (Mijn mening)

Aan ruimte kom je hier niet te kort, want je kan volgens mij dagen lopen zonder een onzichtbare muur tegen te komen.

Veel bomen.
Heb net een jeep bestuurd, was best grappig en simpel :)

De opzet van de wapens zijn bijna net zoals in Rainbow6 en Rogue Spear.

Rijden wat tanks rond, wat heli''s etc.

Aan de AI mag best nog wel wat gewerkt worden, maar zo irri is het ook weer niet.

Dit spel gaat volgens mij echt een topper worden als je van dit genre houdt tenminste.

Oja op http://suddenstrike2-fan.krawall.de/opflash.zip gaat ie ook best snel. enjoy :)

• Mister_X
ik vind het kut dat als je een granaat gooit dat je hem dan niet ziet gaan! bij mij tenminste, enne, er had wel 1 level multiplayer bij gemogen hoor

• JeroenNietDoen
  • Nu online
multiplayer demo komt over 2 a 3 weken

• Mister_X
ehm, ik hoorde iemand over een heli besturen, die ben ik niet tegengekomen hoor

• Rexomnium
  • Laatst online: 12:31

Rexomnium

Vincam aut moriar

Damn! Net die demo uitgespeeld. Zo vreselijk kort! En wat zit iedereen te zeuren over de slechte besturing? Ik speel ten eerste altijd met W A S D om te sturen en ten tweede kan je die controls gewoon aanpassen hoor, staat bij opties iig.

Maar dit spel gaat het h-e-l-e-m-a-a-l worden. Zo vreselijk goed en zo vreselijk mooi. Alleen hoop ik dat je niet weer niet in-game kan saven, want in deze demo kan dat niet. Ook vind ik dat geluid ook redelijk ruk. Zo vreselijk blikkerig en monotoom. (ik heb een sb live!).

Maar die gfx zijn echt :9~

//edit
oh ja, over die heli. Die kan je ook helemaal niet besturen. Die vervoert je naar een andere plek, maar hij wordt neergeschoten. Als je dan niet ff op enter drukt, flikker je heeel hard op je bek (van zo''n 2 km hoogte :P). Je moet er daarom ook uitspringen. Maar dan is meteen de demo voorbij.
Dan krijg je zo''n soort marine-reclame-filmpje :r

Je zit midden in vijandelijk gebied.
Verstoppen?
Vechten?
Overgeven? (:r?)
Durf je te kiezen?

Maar ok... verder wel leuk.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Leek me idd erg mooi dat Flashpoint, ware het niet dat ik helemaal geen textures zie:(
alleen maar wat wolkjes en een zonnetje. Het is net alsof ik door hele dichte mist loop.

Nog andere mensen met een RADEON die de zelfde verschijselen hebben?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Mister_X
ow, mijn level liep heel anders af, bij die village werd me hele platoon aangevallen door 2 tanks die van achter ( ehum, 6"o''clock) kwamen, ik was de enige die kon vluchten en moest een kilometer rennen met 2 tanks achter me aan, 2 gewonde arme, daarna rende ik door een hek en was me mission ook complete :):) leuk, verschillende verhaal types,

maareh, ik koop dit spel echt voor de multyplayer optie denk, dat lijkt me gaaf, kan niet wachten damn, het draait ook goed, gewoon wat visuality dingen veranderen, ik hoef bv. geen bomen op een berg te zien die 32142343km ver weg staat/ligt :)

en ik heb ook geen problemen met de besturing het is even wennen, en dat is al aardig gelukt, wapens jatte van ventjes ging eerst moeilijk maar dat is gewoon [ ] (door menutje heen)

dit is echt zo''n spel dat je koopt, ipv kopieert! net als Tribes 2, (ja, word een dure maand)

Verwijderd

Topicstarter
Word zeker een dure maand , met ook nog black&white . Mijn level loopt hetzelfde af als mister x , ik heb nog geen helicopter gezien.

De controls zijn zelf in te stellen dus als die standaard dingen tegenvallen verander je ze gewoon.Het multiplayer gebeuren bij dit spel wordt echt meesterlijk , met 100 gasten elkaar in voertuigen afknallen.

Nog ff wachten en dan komen er echt veel goede spellen uit.

• Mister_X
ik zie dit als, een soort nieuwe generatie games,

zie tribes 2, serious sam (engine dan, groote levels) etc

• Jeromes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-02 17:41
Op woensdag 21 maart 2001 13:14 schreef M''tjeu het volgende:
Leek me idd erg mooi dat Flashpoint, ware het niet dat ik helemaal geen textures zie:(
alleen maar wat wolkjes en een zonnetje. Het is net alsof ik door hele dichte mist loop.

Nog andere mensen met een RADEON die de zelfde verschijselen hebben?
Had ik ook met me radeon. Gewoon ff de nieuwste drivers installeren die gister uit gekomen zijn, en dan doet alles het. Je moet wel 8 bit stencil bij direct3d opties aanzetten anders zijn schaduwen heel raar. Suc6

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-02 10:15
vet gaaf spel....je zit soms echt vol in de battle...das cool...
ik kom nog nie verder dan dat "dorpje" na de BMP.. :)

en de besturing is gewoon ff wenne ja...

en ik heb al als officer gespeeld met binoculars, in BMP gereden en al in de UH-60 gevlogen...stortte neer in het water :)

http://bigdukesix.launchpoint.net/ofphack

Als je datum+tijd wilt instellen...open een hex editor en open de file demo1.demo.pbo in de mission directory...ga naar line 0xdd10h en verander wat je wilt :) qua tijd en datum
(btw dit laatste lees ik net en ga ik nu proberen :P )

• Mister_X
waarom zou je dat willen? het nut?

• Hoyden
jij bent geen fan :)

is toch gaaf om bijv. in een BMP te sturen of in de nacht te spelen.....

Verwijderd

Eindelijk het einde gehaald, altans tot het moment dat ik niet verder kon.

Heli in op de beach, dan uit de heli springen vanwege de AAA die stond te rattelen op hem.

Daarna een korte animatie gevolgd met de woorden die Larzan al opmerkte.

Zal idd en duur maandje worden.

• Mister_X
hoe heb je dat gedaan?

• Mister_X
kan je niet effe zo''n filetje editen en op een ftp gooien, en hier link plaatsen????? asjeblieftttttttttt

Verwijderd

Hallooo, dat is 5 minuutjes werk, de download dat UltraEdit ff en je verkracht een paar regeltjes en hopla...

• Hoyden
file is 8 mb ;)

is het bij jullie ook zo dat als je bijv. die soldaat neemt met M-60 dat je dan niet meer in die jeep kan aan het begin....

• Mister_X
vliegen is echt makkelijk :)

Verwijderd

Ik krijg die domme helicopter niet omhoog:) Welke knop is dat?

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Op dinsdag 20 maart 2001 21:11 schreef Dutcho het volgende:
Inderdaad, ik heb hem ook DAAR gedownload. Via TELENET (kabel in belgie).
En nu ga ik niet opscheppen maar ik haalde 270 KB/sec (KILOBYTE) !
was in enkele luttele seconden (althans het gevoel) gedownload !!

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Verwijderd

Ja, als je in die file gaat editen, kun je de missie dus niet meer spelen...

Helaas, wel een V-E-T spel zeg! Ik bedoel, het ene moment zit er een BMP op je hielen het volgende moment wordt je zo erg toegetakeld dat je alleen nog maar kan kruipen en nog even later ben je gered door een heli. Klasse game, AI mag af en toe wel beter.

• Mister_X
Op woensdag 21 maart 2001 22:09 schreef Maverick-X het volgende:
Ik krijg die domme helicopter niet omhoog:) Welke knop is dat?
page up en page down

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

ko9

Shit man, hij doet het bij mij niet!
Athlon 750 mhz
128 MB
met een TNT2 128bit 16mb videokaart
Zal wel aan die videokaart liggen :r

[edit]Deze error krijg ik onder win98: unable to create Directinput Keyboard device.
En onder Win 2000 doet ie het helemaal niet
Meer mensen met dit probleem??

Verwijderd

DX8 installed? vernieuw je videokaartdrivers eens, wil meestal wel helpen.

succes.

Verwijderd

Ik heb em gespeeld em met mijn config liep het niet echt fantastisch (toch wel een Athlon 1000 en GeForce2)...resolutie van 800x600 ging redelijk goed....maar ik vond het spel zelf wel tegenvallen...Ik vond Hidden & Dangerous veel en veel beter....betere besturing en ik vond de omgevingen ook mooier in elkaar zitten...maar dat ik mijn mening maar

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 14:43
mensen gaat kijken op
www.operation-flashpoint.net en probeer de pacthes ( eerst readme lezen !! )

deze zorgen ervoor dat je veel meer kan dan alleen in de demo mogenlijk is. ik persoolijk vond het tof om in een t72 rond te krossen :)

Verwijderd

Waar vind jij die patches dan?
Ik kan niet op de link klikken.

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ok ik heb nu een aantal keer de gemodde versie gespeelt en nu heb ik deze vraag. als je de commandant neerschiet krijg je controle over de bemanning van je voertuig (f3-f12) en kun je met de map bestemmingen aangeven. alleen kom ik niet langs die at soldiers in m''n zsu (heel gaaf ding!)

hoe kan ik commnander van mijn voertuig worden zonder de commandant neer te hoeven halen?

gemodde file (m113)
uitleg modificatie

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• Vos
  • Laatst online: 17:57

Vos

AFCA

Ik heb em gespeeld em met mijn config liep het niet echt fantastisch (toch wel een Athlon 1000 en GeForce2)...resolutie van 800x600 ging redelijk goed
Ik speel op een thunderbird 1000 en een GF2 gts, en speel op 1600x1200x32...gaat prima...
Misschien verkeerde drivers ??

• ko9
  • Nu online

ko9

Op donderdag 22 maart 2001 09:45 schreef Dutcho het volgende:
DX8 installed? vernieuw je videokaartdrivers eens, wil meestal wel helpen.

succes.
Yep, dx 8 geinstalleerd en nieuwste drivers ook.
En inmiddels ook die patch, maar het helpt allemaal niet :'(

• Mister_X
op mijn systeem zie sig, loopt het op 1024*768 16/32 bit ook fijn! met getweakte det. drivers. alleen die tekst is zo wazig als de pest

Verwijderd

Ik was al een enorme DF3 fan maar dit is echt het tofste spel dat ik ooit heb gezien!!
Ik meen dat deze in mei (Amerika :( ) in de winkel komt? Idd een spel dat ik zeker gga kopen ipv copieren.

Verwijderd

Op donderdag 22 maart 2001 13:23 schreef Vos het volgende:

[..]

Ik speel op een thunderbird 1000 en een GF2 gts, en speel op 1600x1200x32...gaat prima...
Misschien verkeerde drivers ??
Nee ik weet niet wat het is...ik heb de Detonator 3 al geinst en alle drivers van de hardware geupdate...blijft langzaam...ik heb wel de GeForce 2 MX...misschien dat dat het is...maar UT loopt bij mij ook zo kut! ech nie leuk meer..:(...hij kan de resoluties wel aan que snelheid...maar hij schokt kei-erg :(

Verwijderd

Topicstarter
Het oog voor detail in de demo is ook heel groot , kijk maar eens naar de metertjes in de jeep.

Verwijderd

Dat ziet er trouwens fun uit, als je een chauffeur neer maait, dan gaat ''ie zo voorover hangen...

• 7th

7th

Deze game verkracht DELTA FORCE 3 in alle opzichten.
Damm je kan delta force 3 nu echt weg pleuren,daar heb je echt niks meer aan nu.

7th vind flash point DE game van 2001.Zit alles in wat ik wil hebben.Ik wist wel van het bestaan van flash point af maar die pics van 4 maanden geleden zijn niet zo mooi als deze vette demo

• 7th

7th

Ik heb altijd al op grote schaal oorlog willen voeren in een FPS game maar alleen delta force en tribes kwam in de buurt.Maar flash point is echt supa vet man.
Ik kon de eerste nacht na het speelen van de demo gewoon niet slapen.
Ik zat door te denken aan de vette online battle''s die gaan komen.

Vet je uitleven als soldaat zonder dood te gaan in real life......

• 7th

7th

Op donderdag 22 maart 2001 15:17 schreef Demolition-Man het volgende:

[..]

Nee ik weet niet wat het is...ik heb de Detonator 3 al geinst en alle drivers van de hardware geupdate...blijft langzaam...ik heb wel de GeForce 2 MX...misschien dat dat het is...maar UT loopt bij mij ook zo kut! ech nie leuk meer..:(...hij kan de resoluties wel aan que snelheid...maar hij schokt kei-erg :(
Ik heb een duron 800mhz met abit mobo en 256mb en een geforce2-MX met detenator drivers + directx 8 bij mij loopt UT en Flashpoint erg lekker.
Dus windhoos opnieuw installeren of draai je op 64 mb ofzo?????

• it0
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

Op donderdag 22 maart 2001 14:14 schreef ko9 het volgende:

[..]

Yep, dx 8 geinstalleerd en nieuwste drivers ook.
En inmiddels ook die patch, maar het helpt allemaal niet :'(
Ik neem aan dat we het nog steeds over de radeon hebben. Ik heb radeon-Tweaker geinstaleerd die is o.a. te vinden op www.rage3d.com en daar kan je makklijk en duidelijk reg settings mee instellen.

Ik heb gewoon het advies gevolgd van recommended over het algemeen ipv default en bij mij werkt het goed..( ik heb niet de laaste beta geinstalled..geburt vanavond :) )

succes

Ik heb het spel opgestart even gekeken, niet gestart en daarna gaan slapen :) ja ik maak het mezelf moeilijk....

• Mister_X
Op donderdag 22 maart 2001 15:33 schreef 7th het volgende:
Ik heb altijd al op grote schaal oorlog willen voeren in een FPS game maar alleen delta force en tribes kwam in de buurt.Maar flash point is echt supa vet man.
Ik kon de eerste nacht na het speelen van de demo gewoon niet slapen.
Ik zat door te denken aan de vette online battle''s die gaan komen.

Vet je uitleven als soldaat zonder dood te gaan in real life......
yeah, Tribes 2 gaat ook vet roeleren! komt de MOD van Strike Force 2 op uit, ! enne, over 2 weken mannen, dan is er de Operation FLashpoint Demo+MULTIPLAYER

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

VET gewoon.

met hoeveel spelers speel je het dan??

Ik hoop dat er dan een dedicated-server versie van uit komt. want serve and play zuigt. want als het met 64 spelers ofzo is. dan is er toch wel een rete lag.

Het moet niet zoals giants worden. Ook geen dedicated server. :r niet dat ik giants een slecht spel vind.

Maar als de multiplayer-demo van OFP wat voor character wil je zijn?
ik ben meestal random. ik dnek een gewone soldaat met m16. beetje inzoomen.

Anders heavy fire support M-60 time!
Ik ben geen snipe-freak. maar ik zal het wel willen testen >:)

• Mister_X
aan je config te zien zal het nog wel lekkker draaien ook

• Mister_X
ik wil heli piloot worden, ben aan het oefen lukt al aardig, alleen stil hangen in de lucht is moelijk, tenminste, het afremmen, gelukkig is parachut springen een gooie optie...vet coool, gaa je gewoon met een groep mannetjes die heli in, en drop je ze deruit in het slachtveld, stoer, effe wat heli fire suppport erover, of je word neergehaal, hoewel ik in deze demo niet uit de lucht geschoten word, beetje jammer, ofwel, hm, volgens mij 1 keer,

maar ik word piloot met een m16, en jat onderweg wel een aka 74>? zag ik tenminste, is dat niet aka47?, nahja, die zijn relaxt, die kunnen op FULL AUTOMATIC< die andere alleen op burst, dat zuigt, maar je kan toch beter 1 kogeltje per klik schieten, veel nauwkuriger, hoewel, als je om de 0 druk bij numpad kan je ook lekker raggen!,

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

ik wil in een snelle jeep rijden.

samen met een paar gasten plannen maken. en een end omrijden. en dan proberen de vijand eens lekker van achteren te pakken >:)

Vliegen lijkt me leuk. maar ik wil die functie niet hebben. wel gedropt worden boven of achter het battle field.... met een m16 of m60.

• Mister_X
jah vet man,

gewoon vette clan oprichten, met 20 man
1/2 piloten
1/2 chaffeures
5 snipers
5 rocketgastjes
2 medics,
de rest infantry! en als je meer spelers hebt doe je er nog wat kamikaza lui bij!!!!!!! hahah

een warretje van 30vs30 lijkt me cooool, richt je in je clan een speciaal seal team op van 5 man, die dus lekker omrijden en de heavy fire support van de enemy uit kunnen schakelen, (nacht missie, owsocooool)

• Mister_X
gisteravond had ik effe lekker met een heli 4/5 tanks neergehaald, die stumperts kunne niet in de lucht skieten! je kan met die heli vette moves maken, en stilhangenis vet easy!, jammer dat ik een later een boom raakte en crashde, ow en landen waar dan ook is ook makkelijk, het is me al gelukt, jammer dat ik dan niet meer in die heli kan komen (?????????) lekker vaag is dat, maar er schenen nog wat ventjes te zitte daaro dus werd ik meteen van 6 kanten beschoten en god mag weten waar want ik zag ze echt niet zitte, (was nogal bebost daaro)

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Ik heb het gister avond eindelijk kunnen spelen. Wat een intens spel zeg...

Je zit heeel erg in dat verhaal. En ik maar denken dat ik de hele tijd op TF2 zat te wachten blijkt dat ik al die tijd hierop heb zitten te wachten :). Het is ook veel beter gedaan als rogue spear, meer aktie en grotere velden.

Ik kan me alleen moeilijk orienteren als ze zeggen soldier 12 o clock.. ik neem aan dat de leader dat zegt .. eerst leader zoeken dan opnieuw gaan bepalen waar die soldier zit.

Die patches werken maar half bij mij.. tents2tank word alles donker (nacht) en ik kon die tenten/tanks niet vinden... :'(

Ook jammer dat je maar 1 wapen kan dragen.. maar wel realistisch. Leuk dat die gasten allemaal echt praten, ik mis dan alleen wat gezichtsuitdrukkingen..

Maar als je de missie 1x hebt uitgespeeld dan is het wel snel gegaan...

Dna lijkt me 50 missies ook wel weinig.. maar ik neem aan dat dit ook niet een volledige missie was ...

Ben benieuwd wat de overige 15% ons gaan brengen

• Mister_X
3 andere eilanden, MULTIPLAYER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

daar gaat het mij echt_wel_om!

rete gaaf man, om hier een clannetje mee op te richtne

trouwens dit demo level, is nog niet eens af, als je de weg een tijd lang volgt verdwijnen de bomen en houd de weg ineens op, ook kwam ik een vliegveld tegen zonder huisjes of wat dan ook,gewoon een kale weg

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

het is echt een strak spel , het ziet er ook nog strak uit ook :P

39

• 7th

7th

Het is wel moeilijk om een clan van 30 man bij elkaar te houden.

Wat doet die patch eigelijk???

Er zit een dedicated server optie op.(Kan 100 man aan)

Damm wat ben ik gek op deze game zeg,ongelooflijk gewoon.

Deze game kunnen ze ook in het leger gebruiken.Die sims van hun zuigen zwaar.

• Mister_X
ik benoem me hierbij tot de beste piloot van got, (in OF dan)dus als er nog een clan een piloot nodigt heeft, beam me up scotty, ik gooi alles plat wat je maar wilt, drop iedereen waar maar ook, zelfs in zee :) en ik kan overal landen, (peace of cake) alleen zoek ik een goei co-piloot, (wat die ook mag doen :?) en een gunner aanboord >:)

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

De co-pilot neem het over als jij wordt doodgeschoten :)

Het is jammer dat je nog geen multiplayer dingen kan doen in de demo.

Ach ja ik hoop gewoon dat ze nog een missie uitbrengen voor de demo. Volgens mij kunnen ze dat heel makkelijk doen...

Hoop doet leven

• Mister_X
Op vrijdag 23 maart 2001 13:24 schreef it0 het volgende:
De co-pilot neem het over als jij wordt doodgeschoten :)

Het is jammer dat je nog geen multiplayer dingen kan doen in de demo.

Ach ja ik hoop gewoon dat ze nog een missie uitbrengen voor de demo. Volgens mij kunnen ze dat heel makkelijk doen...

Hoop doet leven
over 2/3 weken komt de multiplayer demo :):)>:)

• Hoyden
er zit kwijl op me toetsenbord van dit spel :9~

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

je hebt veel meer dan 30 personen nodig als je een beeje fire support (tanks, choppers etc.) mee wilt nemen. als ik het goed begrijp zal de AI de gaatjes hier en daar vullen, maar dan heb je nog steeds weinig mensen als je met z''n 30''en bent. een beetje aanval heeft zo''n 20-35 infanterie, een tank of 5 en een paar choppers en/of vliegtuigen voor airsupport. een clan mag dus behoorlijk groot zijn als je een beetje succesvol wilt zijn denk ik.

verder denk ik dat dit spel errug goed is, en ik ga het ook zeker kopen.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

Ben iki dan de enigste waarbij hij ,altijd na dat ik uit de vrachtwagen ben gestapt, vastloopt? :( :? ;(

• ko9
  • Nu online

ko9

Ja, ik ben hier nog een keer met een probleem. Dit supercoole spel wil nu bij mij nog steeds niet opstarten, maar geeft geen error meer! Dat zwarte vlakje linksboven dat normaal na een paar secondes weg gaat, blijft bij mij gewoon staan :( en dan loopt mn pc helemaal vast :'(
Wie kan mij hiermee helpen of wie heeft ditzelfde probleem?

Nog een keer mijn specs:
Athlon 750 mhz
128 mb Ram
TNT2 16 mb
ik heb: Windows 98 en heb DX8 al geinstalleerd + de nieuwste detonator drivers van www.nvidia.com

• Mister_X
Minimym:
PII 400
64Mb RAM
16Mb graphics card (DirectX or Glide)
DirectX compatible sound card
200MB free hard disk space (after install)

recommed,
PIII 700
128Mb RAM
32Mb graphics card (3DFX recommended)
DirectX compatible sound card

tja, hij zou het moeten doen, kijk eens op het forum van die site, misschien is het een bekend probleem, toch zou ik denken dat je videokaart het niet trekt, wat voor instellingen probeer je steeds? instellingen van het spel?

• Mister_X
Op vrijdag 23 maart 2001 18:33 schreef ko9 het volgende:
Ja, ik ben hier nog een keer met een probleem. Dit supercoole spel wil nu bij mij nog steeds niet opstarten, maar geeft geen error meer! Dat zwarte vlakje linksboven dat normaal na een paar secondes weg gaat, blijft bij mij gewoon staan :( en dan loopt mn pc helemaal vast :'(
Wie kan mij hiermee helpen of wie heeft ditzelfde probleem?

Nog een keer mijn specs:
Athlon 750 mhz
128 mb Ram
TNT2 16 mb
ik heb: Windows 98 en heb DX8 al geinstalleerd + de nieuwste detonator drivers van www.nvidia.com
trouwens, probeer maar eens een andere driver,

ik raad de 10.80 aan, kijk hier maar even http://www.jgc.f2s.com/index.php

de driver van nvidia is niet de nieuwste maar de laaste officiele namelijk, dus ik verwacht dat ie met een nieuwere driver dat ie wel zou werken

Verwijderd

Hij moet gewoon ff de readme.txt lezen daar staat wat hij moet doen om het spel draaiende te krijgen.

Dus: RTFM!!!!
:P

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

er is nu een patch beschikbaar waarmee je een sniper kunt worden! kijk hier even. ik ga hem nu testen. (helaas moet je die officier doden maakt het weer zo moeilijk om de missie te voltooien)

© ocf81 1981-infinity

• DarkShadow
  • Laatst online: 11:30
Als je de patch met de tanks gebruikt, en bij de eerste waypoint de jeep verrot rijdt en in de tank of helicopter gaat zitten gaan je maten mee.

kga nu ook ff de sniper proberen,

ik kan nog niet landen met de helicopter, 10 meter boven de grond heen scheren is vet. Al die tanks uitschakelen.
wordt het zoveelste spel dat ik legaal ga kopen. (kheb principes op dat gebied sinds een jaar ong.)

• DarkShadow
thanx, kga direct ff proberen

hoe zoom je in met de sniper, of kan dat niet, zou wel een gemiste kans zijn.

Voor de rest begin ik ut steeds vetter te vinden.
Besturing ben ik nu helemaal gewent en nu vindt ik het wel fijn.

b4n

• Mister_X
ok,

les 1 landen met heli :)

Zorg dat je langzaam vliegt, dat doe je door een scherpe bocht te maken en page down inhoud, niet te lang anders start je neer,

nu , als het goed is, hang je gedeelte stil of vlieg je langzamer dan voorheen, Kijk in het menu, dat meestal rechtsonderin verschijnt, (druk dus op enter( , daara staat
AUTO HOVER ofzo bij, zet het aan! nu zul je merken dat je je heli niet kan besturen, alleen kun je de knoppen, page up en down gebruiken (omhoog naar beneden) en delete en end, (linksom rechtsom,) zet daarna als je stil hangt, dat auto hover weer uit, hoeft dnek niet maar ik doe het wel, zet daarna de moter uit, dat geeft je zat tijd nog om te landen, maar ik ondervond dat als je dat als laast deed, dat je heli dan nog over de grond gaat schuiven, en dat suckt, nou langzaam naar beneden, het beste is om nu met cijfer 4 of 6 in te drukken, (alleen als je nog oefent zeg maar) dan kan je psies zien wanneer je de grond raakt, best wel handig, je moet natuurlijk niet met een noodvaart om grond afkomen :)

nou, hiermee zou je het moeten redden! mij lukt het wel, is wel leuk, want je kan bij het 2e dorpie, waar 4 tanks staan, kan je eerst al die tanks mollen, daarna met je laaste raketjes die popjes, en dan landen om vervolgens de wat betere verstopte ventjes neer te maaien, en daarna die truck te pakken en weer naar huis te rijden, maar schiet dan in dat eerste dorp ook effe die tank, die dingen kunne goed mikken op bewegende doelwitten :) en hij stond midde op de weg dus moest ik uitwijken tegen een hek, jaammer dat die trucks zou gauw stuk zijn :)

nahja, suc6

• _JGC_
  • Laatst online: 20:13
Ik krijg dat spel niet aan de praat, net zoals een aantal Savage4 users op het foruym van die site van Operation FP...

Zal wel weer aan die HEERLIJKE S3 DRIVERS liggen...

Nou ja, ik ga het tot op de bodem uitzoeken :)

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

je kunt zoomen met de use optics toest ([v] bij de standaard toetsen)

© ocf81 1981-infinity

• Sogree
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 02-01 14:13

Sogree

..::te huur::..

Voordat dit spel wil werken moet je de windows swapfile op automatisch zetten. (dit hielp tenminste bij mij)

• ko9
  • Nu online

ko9

Op zaterdag 24 maart 2001 23:41 schreef Sogree het volgende:
Voordat dit spel wil werken moet je de windows swapfile op automatisch zetten. (dit hielp tenminste bij mij)
Misschien domme vraag, maar hoe doe je dat?
En als dit niet helpt, stop ik gewoon met dit spel want ik wordt er helemaal :rmisselijk van dat het bij mij niet normaal werkt

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ER IS EEN NIEUWE MISSIE GEMAAKT DOOR EEN STEL MODDERS!!! echt gaaf man.
je bent commander en je moet een stel tanks uitschakelen. hij loopt wel vaak vast bij mij

virtueel geheugen regelen:

rechts klikken op mijn computer --> eigenschappen --> prestaties --> virtueel geheugen.

© ocf81 1981-infinity

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 20:06

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Je kan ook gewoon ff de link van de site geven :?

Negeren is vooruitzien

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

oh. hier is de link dan. ik heb hem nog niet uitgespeelt ben 1x dood gegaan :D en comp bleef 5x hangen :(

spoiler:
ik denk dat je moet wachten tot de trucks in range zijn en dan eerst de trucks (met al hun infanterie erin) killen dan de bmp en dan pas de tnks (die moeilijk op richels kunnen komen) aan vallen

© ocf81 1981-infinity

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu 3 nieuwe missies aan het downloaden waarvan twee sniper missies.
Ze staan op www.operationflashpoint.com

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

tnx, maar bij mij staat er missions load failed.

ik heb hem in de goeie dir gezet volgens de readme.

en ik kan de missie selecteren. maar het wil niet.
de andere missie heb ik al gespeeld

Verwijderd

Topicstarter
Die nieuwe missie is behoorlijk lastig.

Ik zet al mijn manschappen een beetje verdekt opgesteld in de bosjes en ging toen zelf ff kijken of de vijand er al aan kwam .
Hoor ik ineens het geluid van een paar tanks en ik zie bomen omvallen, dan weet je echt niet wat je moet doen.

Ik verstop me ff en pak mijn law en schiet op 1 van die tanks in de hoop dat ie kapot is , niet dus en daarna schoot hij mij af.

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ik heb hem nu een kaar bijna uitgespeeld. ik werd doodgeschoten omdat de medic dood ging en ik dus niet kon healen. m''n team ging er, nadat de medic eraan ging, ook snel aan.
ook is het vrij irri dat de raket soms tegen de richel waar ik op zit gaat terwijl je dat niet in de scope kan zien. al heel veel keer gehad :'(

tot nu toe heb ik het zo gedaan:

neem je hele team de berg op. er is daar een richel daar ga je zitten met je at en law soldiers. maak 2 teams van 1 mg en 2 gewone soldiers. zet een achter je neer een voor je naast de bomen. wacht op de colonne. schiet eerst de urals kapot. (voorkomt een slugfest met de infanterie die in die trucks zit) dan de t72''s dan de bmp (die schijnt niks te doen) eventueel de infanterie gebruiken om ontsnappers te pakken. helaas liep er altijd iets mis.

misschien dat ik dit ga proberen:

maak 2 teams met gunners. een team met rocketeers en groepeer de medic en minelayer niet. neem het ene team en de medic mee op de richel en zet het andere team en de minelayer op de rotsen aan de andere kant. laat de minelayer een paar mines leggen in je rug (de helling waar jij dan over bent gegaan om op de richel te komen) voordat je hem wegstuurt naar het andere team. de miner komt hopelijk net op tijd aan om niet gezien te worden door de tanks. schiet de trucks. schiet de 2e t72 (hopend dat de eerste op de mijnen gaat) schiet bmp. ruim alles netjes op :)

over het algemaan doe ik alles in stealth mode. opruimen aanvallen in danger mode

© ocf81 1981-infinity

• Mister_X
gaaf missie, ik het het als volgt gedaan,

gewoon 1 groep je aan de ene kant de rest op de tiggel, als de tanks in de buurt zijn, zeg tegen je laws, engage, en hoppa, knalle ze allemaal op die tanks, jij ook, maar bewaar altijd 1 raket voor zo''n truck of tank die ontsnapt, het is me al gelukt om 2 tanks neer te schieten, jammer dat 1tje het overleefde (wel ernstig rookte :)) en de rest neermaaide

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Ik heb het even gespeeld.

ik ws vergeten op space te drukken....

damn goed spel... komisch ook wel. als je zegt van stealth mode! gaan ze allemaal tegelijk liggen.....

• DarkShadow
kheb hm ook uitgespeeld, ut duurde ff, kwas eerst te vroeg gaan liggen, toen verder in dat dal, waar je normaal met de jeep door het bos moet.
Mijnen gelegd (werkten goed :9 )
Machinegunners netjes vanaf 2 kanten het dal bestrijken.
De law mannetjes, goed om een vrij schot te hebben. En de rest achter bosjes gelegd.
Toen ging het in een keer goed, khad nog laws over voor de transport wagens.

Nu ff de nieuwe downen :9~

Verwijderd

Topicstarter
Als je nieuwe missies wilt moet je goed www.operationflashpoint.com in de gaten houden want daar schieten ze als padestoelen uit de grond.

Er zijn nu alweer twee nieuwe missies waarvan 1 waar je aan de sovjet kant mag spelen.
Pagina: 1 2 Laatste