een zonnebril is aan te raden
Bullshit. Eerder gevolg van roken. Dan heb je ook meestal koude voeten...Op dinsdag 13 februari 2001 20:36 schreef bugsy het volgende:
Begin van RSI
Ik hou de muis niet helemaal goed vast, er zit een luchtlaag tussen hand en muis, misschien dat die opgevuld moet worden met een vochtdoorlatende/temperatuurisolerende laag (hoort het toch nog thuis bij casemodding).
Jammer dat ik nog geen echte oplossing heb, maar tijgerbalsam zorgt ook voor warme handen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
gewoon elk uur ff rond lopen en evt 2 balletjes in je handen laten rondtollen dan activeer je spieren die je normaal niet echt gebruikt. en zorgt voor meer bloedsomloop.
marre gezien het op de overklock forum staat wordt het jezelf overclocken voor meer bloedsomloop hart ritme opvoeren naar 150 BPS
Daardoor onstaat inderdaad een te trage bloedsomloop en dus: -> kouwe fikke
Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.
Verwijderd
traktor scratch!
Verwijderd
Ooit van een verwarming gehoord.
Klinkt suf, werkt wel
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ja man, laatst overgeclockt naar 163 BPS.Op zondag 20 mei 2001 20:28 schreef lemac4444 het volgende:
...
marre gezien het op de overklock forum staat wordt het jezelf overclocken voor meer bloedsomloop hart ritme opvoeren naar 150 BPS
Maar dat liep niet stabiel.
Maar dat kwam waarschijnlijk ook door de koelvloeistof
Verders heb ik van die special "long play" handschoentjes
Ik weet de echte naam zo ff niet maar alleen de fingertoppen zijn eraf.