[BC3] eio.com LCD display, part IV(niet voor bestelling)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 307 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zondag 15 april 2001 18:01 schreef Nicap het volgende:
die winlcd werkt bij mij super. Ik draai wel 98se trouwens. misschien draai jij win2k
ik draai WinME

Afbeeldingslocatie: http://www.resettim.f2s.com/images/lcd/lit.jpg
mijn WinLCD

ik wil zoiets met een equalizer. btw die Lorty doet het vaag, tot zeer slecht.

dus vandaar gewoon winamp ingezipt plz. heb ik meteen alle werkende plugins.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-08 17:06

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
hmm, ik kan alleen die plugin niet meer draaien omdat ik de lpt poort niet kan instellen in de betreffende plugin. Dat kan bij de andere wel. Wel jammer.
Ik zal ff kijken welke dat is.
btw, die plugin die jij nu op je foto hebt, is dat niet lcdisplayer? Maar draai die winlcd maar eens en kijk ff in de .ini. misschien staat die equalizer uit bij jou?

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Onder Win2K werkt gewoon GÉÉN winamp plugin :( :(

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zondag 15 april 2001 20:17 schreef -=!ME!=- het volgende:
Onder Win2K werkt gewoon GÉÉN winamp plugin :( :(
ik draai geen win2k. ik vraag alleen of iemand zijn winamp met de werkende plugins kan inzippen voor mij en uploaden.

• Mennootje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 16:12
Hier nu mijn LCDtje ingebouwd in een kastje voor onder/naast mijn monitor zodat ik hem zonder plat voor me kast te gaan liggen goed kan zien :)

Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/qn/prive/lm.sman/lcd3.jpg
Hier met WinLCD plugin
Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/qn/prive/lm.sman/lcd4.jpg
Zonder dekseltje, LCD wordt gesteund door twee plastic plaatjes die in de gleuven van de behuizing zitten.
Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/qn/prive/lm.sman/lcd1.jpg
Hier zie je het nog wat beter
Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/qn/prive/lm.sman/lcd2.jpg
Aan/uit schakelaar, voedingplug en centronics printerstekker...

Nog wat verdere info: mijn vader heeft de meeste gaten in het kastje gefreesd op en de standaard gemaakt (op zijn werk) :)
Verder moet ik nog de schroefjes ff zwart maken...

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zondag 15 april 2001 21:28 schreef Mennootje het volgende:
Hier nu mijn LCDtje ingebouwd in een kastje voor onder/naast mijn monitor zodat ik hem zonder plat voor me kast te gaan liggen goed kan zien :)

[afbeelding]
Hier met WinLCD plugin
[afbeelding]
Zonder dekseltje, LCD wordt gesteund door twee plastic plaatjes die in de gleuven van de behuizing zitten.
[afbeelding]
Hier zie je het nog wat beter
[afbeelding]
Aan/uit schakelaar, voedingplug en centronics printerstekker...

Nog wat verdere info: mijn vader heeft de meeste gaten in het kastje gefreesd op en de standaard gemaakt (op zijn werk) :)
Verder moet ik nog de schroefjes ff zwart maken...
phat man :9~ :):P

welke mp3 plugin heb je gebruikt dat ik zie op het displaytje??

mail me het anderz ff plz.
mail me

• Mennootje
Dankje, LCD plugin heet WinLCD en iemand heeft de ini file een beetje aangepast zodat hij er zo uit ziet. Maar hier heb je de zipfile: home.soneraplaza.nl/qn/prive/lm.sman/winlcd101.zip

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zondag 15 april 2001 22:23 schreef Mennootje het volgende:
Dankje, LCD plugin heet WinLCD en iemand heeft de ini file een beetje aangepast zodat hij er zo uit ziet. Maar hier heb je de zipfile: home.soneraplaza.nl/qn/prive/lm.sman/winlcd101.zip
bij ziet er niet goed uit bij mij. je zou haast zeggen dat iets verkeerd gesoldeert is.

zou je anders zo vriendelijk om winamp in te zippen en te uploaden. dan weet ik meteen als het niet werkt waar het aan ligt.

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Erg cool gedaan menno. Zo''n manier is wel de beste oplossing. Misschien dat ik ooit nog eens zoiets ga maken. Zal er nooit zo mooi uit gaan zien denk ik.
echt toppie

Verwijderd

Errug vet hoor! Ik heb een vellemand lcd en volgens mij heb ik nu iets fout aangesloten want er zijn, van de 4 regels, 2 regels zwart en hij wordt gloeiend heet! :( die warmte hoort toch niet??!?

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Dat klopt idd niet dat ie zo warm wordt. Dat had ik ook toen ik dacht dat ik klaar was. Maar ik had ook een draadje verkeerd aangesloten. Check alles nog maar ens een keer.

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-08 16:12

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

laat de backlight maar es uit, zal een mooi stuk warmte schelen, daarom raadt ik je ook aan om die met een schakelaar erin te zetten, die elektronica kan echt niet over die hitte voor een lange tijd

• Mennootje
Op zondag 15 april 2001 23:02 schreef ReseTTim het volgende:

[..]

bij ziet er niet goed uit bij mij. je zou haast zeggen dat iets verkeerd gesoldeert is.

zou je anders zo vriendelijk om winamp in te zippen en te uploaden. dan weet ik meteen als het niet werkt waar het aan ligt.
Bedoel je dat het maar op twee regels zichtbaar is? En dat het intro scherm niet leesbaar is? Dat heb ik ook. Soms als ik hem een paar keer stop en start of een andere plugin draai doet hij het wel prima op 4 regels. Beetje vaag. Ik heb trouwens WinAmp 2.73

Verwijderd

Op maandag 16 april 2001 10:39 schreef Nicap het volgende:
Dat klopt idd niet dat ie zo warm wordt. Dat had ik ook toen ik dacht dat ik klaar was. Maar ik had ook een draadje verkeerd aangesloten. Check alles nog maar ens een keer.
Ik heb gewoon een hele avond lopen klooien met dat ding. iedere keer vloeide het soldeertin naar andere aansluitingen en het is ook allemaal zo klein :(

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-08 13:57
Ik heb alles inelkaar zitten, maar op de backlight (die er fel staat) na doet ie niks. Ik heb de schakeling enzo al nagelopen maar niks gevonden. Wat kan het zijn? Ik heb het onder win2k/98 geprobeerd met meerdere programma''s, maar niks werkt.

• Guvner
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-04-2022
kewl allemaal dit, maar ik wil het nog een beetje leuker maken. Dit systeem wil ik gaan toepassen in mijn mazda 323F. Systeemkastje achterin, lcd display in mijn dashboard, knoppies eronder voor input via mijn com port. maar er is nog 1 klein probleempje.
Mijn accu is 12V= en m''n moederboard vraagt 12V, 5V en 3 komma zoveel volt. Heeft iemand een idee hoe ik die 12 volt van mijn accu kan terugbrengen naar de voltages die ik nodig heb voor mijn pc.
Ik plaats wel een paar shots als het hele zooitje klaar is.

Verwijderd

Trafotje maken heh,

en dan kan je beter van die 12v van je accu 220 AC maken en dan voeding van een gewone bak gebruiken.

• Guvner
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-04-2022
Uhhh, ja leuk, maar hoe ga ik dat dan doen???:?

Verwijderd

Ik zou zeggen pak is een goed boek.

Probeer is wat in elkaar te solderen.

En kijk op inet voor wat schematjes heh :P
Pagina: 1 2 Laatste