[BC3] wat voor cdr''s gebruiken jullie?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 447 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:59

Dark

who tweaked the light?

mijn favo''s zijn sony cdq-74cn en cdq-80cn... ik gebruik deze zelfde cd''s al sinds ''98 en zelden problemen gehad... owja 1x was er eentje verrot (geoxideerd) na een week of 4 op het dashboard in een vochtige auto gelegen te hebben.

''t is fabrikaat tayo yuden ... net als vele andere *merk* cd''s

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-05 10:52
als het goed is bestaan er geen "slechte" cd''s meer.
Philips & Sony (die beslissen over de cdr + cdrw markt) hebben alle slechte fabrikanten hun vergunningen ingetrokken om cdr + cdrw''s te maken.

verder komen de cd''s van Philips uit dezelfde fabriek als die van Arita.
Het grootste verschil is nog wel dat philips zorgt dat hun cd''s meer kwaliteit hebben dan de andere merken die in die fabriek worden gemaakt.

heb trouwens laaste een lading (20 cd''s) foute philips gehad.
die 80 min. Multi Purpose. die zouden op 12x moetten branden, maar deden het maar op 8x..
nog nix van philips gehoord :(

de qualiteit van de cd kan je zien aan de zijkant. die van Philips zijn "egaal" terwijl je bij slechtere cd''s oneffigheden ziet

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-05 12:23

spok9

Groen...

Ik gebruik That''s write

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik gebruik Platium, lekker goedkoop en nog nooit een probleem mee gehad. Ik gebruik ze nu al meer dan een jaar en ze zijn ideaal vind ik. Ze zijn alleen niet te krijgen in een 74min maar wie gebruikt dat nou nog! |:(Duur zijn ze ook niet want ik haal er 10 voor ?20,-:9

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik brand op alles foutloos :?
Ik weet niet wat jullie verkeerd doen, maarreh, zelfs de blanco CD''s doen ut perfect hiero en ik heb nog wel een of andere vage LG 4x4x32 brander. Ik gebruik trouwens Nero
*D

Een keer een CD misgebrand(t?) omdat ik me broertje tegen mijn bureau aangooide en dat vondt ie niet super :o

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op zaterdag 19 mei 2001 19:01 schreef Neejoh het volgende:
Ik gebruik Platium, lekker goedkoop en nog nooit een probleem mee gehad. Ik gebruik ze nu al meer dan een jaar en ze zijn ideaal vind ik. Ze zijn alleen niet te krijgen in een 74min maar wie gebruikt dat nou nog! |:(Duur zijn ze ook niet want ik haal er 10 voor ?20,-:9
bij schlecker hebben ze ook platinums. ik heb er toen 50 cdr''s van 74minuutjes besteld voor 55,- [in sleeves. niet op spindel]. de 74 en 80min in doosjes zijn er ook goedkoper. misschien daar eens kijken. boven de 30,- word gratis bezorgd en je hoeft pas na aflevering te betalen [dus niet aan de deur] echt relaxed. goede cd''s vind ik ook.

euh.. ik werk niet bij schlecker of bij de fabrikant van die platinums :)

• lpb
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

lpb

''k deponeer al 3 jaar trouw elke keer weer TH*TS WR*T* cdr''s in m''n fikker zonder noemenwaardige problemen :) Van S*P*RT*CH tot S*NY-discmans en van merkloze tot PL*XT*R cdrom-drives, hij = voorzover ik weet overal wel goed te lezen...

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Ik gebruik altijd Philips silver premium 80
1,90 per 100 stuks. Niet duur.
En werkt beter dan alles wat ik daarvoor gehad heb.

Verwijderd

Ik heb 100 Philips 80 minuten Multipurpose
in een jewelcase gekocht voor 1,79 p/s
Gewoon goed van 1x tot 12x !
Voor mij geen noname cd''s meer !

http://www.ctionline.nl

• BC3 Victim
philips 80 min 10 x . 28 piek

• Joppe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-01 15:35
Ik heb nu TDK''s, ik moet zeggen dat ze perfect zijn, voor de divx''jes etc. gebruikt ik Arita 80M

Verwijderd

Philips silver premium of TDK

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-04 16:25

yGiDoRp

Sawasdee

De ene keer MMORE, de andere keer TDK, weer een andere keer Arita, dan weer Maxwell, MAW, ik brand wat de pot schaft.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• LG_Greenman
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01-2025
Memorex :) voor 1 piek bij de mediamarkt ! en voor het betere werk sony''s of mmore''s

of PDM cd''s bij de makro vandaan voor 1,45
Mzzl

HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x

• kmf
  • Niet online

kmf

VCDs brand ik op arita joy''s 74 minuten (70 gulden per 100)

wat belangrijkere cds op Silverblue 80 min.
(80/100)

En Platinum gebruik ik alleen voor de onmisbare data (90/100)

Allemaal op de beurzen gehaald. Allemaal met label (ongelabelde rotzooi koop ik nooit meer)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• BC3 Victim
vroeger alles op philips silver premium, nu fik ik alles op 80min nashua van de mediamarkt

Verwijderd

80min philips multipurpose. 1.78 bij opus supplies

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Thats write [74 en 80 min] » No probs, 1 keer een oxiderende CD gehad, had ik voor iemand anders gefikt kreeg hem na een tijd weer terug. Hij had daar wel vaker last van zei ''ie. kep er zelf nog geen last van gehad.

BTW: Thats Write CD-RW''S willen bij mij max op 4 speed. CD-R''s gaan gewoon op 12 speed.

TDK » keertje gekregen, werken perfect. Me zusje heeft ze ook altijd. gaan altijd wel goed [tenzij de oude fikker weer aens gek doet]

Blanco 80 min CD''S van WAN: Geen probs, gebruik ze af en toe. je moet er alleen NIET met een zwarte stift op gaan schrijven, dan willie niet meer gelezen worden.

Sony » De beste voor me oude 2x2x6 fikker. plex geeft ook geen probs. Is wel errug prijzig.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• BC3 Victim
Ik gebruik Platinum of That''s Write,
nooit foute cd''s tussen gehad,
maar ik brand ook met een Plextor-SCSI vandaar.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

/me gebruikt philips, tdk en nog wat goedkopere ;)

Verwijderd

Traxdata 16-speed silver

Verwijderd

Merkloze dingetjes, 80min, 85ct per stuk :) Gaan heerlijk hier.

Verwijderd

Philips Silver Premium professional

• MisterDon
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Philips silver premium 74 eb 80

Nooit uitval! :)

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:48

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

That''s Right''s, Mitsui, Varbatim lekker goedkoop. Alleen liever geen Arita zooi, die kan je beter als zonnebril gebruiken >:)

/dev/null

• BC3 Victim
Ik gebruik altijd Platinum (die rulen echt, goedkoop en erg goed) of smart buy(gewoon 80 min. princo met een dom plaatje op de voorkant)

• BC3 Victim
80 Min Philips silver premium (tot 16x :)) ... 1,75 op et werk... eerdaags maar weer een een doos van honderd meenemen :P

• BC3 Victim
Ik heb Dataright 80 min... op de beurs 99 piek voor 100, werkt perfect!

Ik heb nu Platinum 80 min, tot 16x schrijven, 105 piek per 100 stuks, werkt ook helemaal perfect nooit 1tje mislukt .... Plextor 16 x met burnproof :)

• BC3 Victim
Ik heb vorig jaar op de HCC 100 Arita Primium Line cd''s gekocht van 80 min. Ze waren wel goedkoop 1,50 per stuk ofzo, ben er wel redelijk tevreden over.

Verwijderd

Op vrijdag 21 januari 2000 21:58 schreef jhead22 het volgende:
Waarom is arita slecht ?
Omdat ze sneller vergaan. Ik zelf heb daar bij Arita nog niet veel last van gehad, maar bij Imation 80 min. slimline van de Intertoys bijvoorbeeld weer wel. Een CD die ik een half jaar geleden heb gebrand (data) kan mijn CDRW-drive al niet meer lezen, en andere drives met veel moeite. Dit geldt ook voor andere CD''s van dit type.

Eerst nog ff herhaling van een tip:
www.cdmediaworld.com
Check deze site als je de kwaliteit van je CD''s wil weten.

Waar ik goede ervaringen mee heb:
Imation 74min (gewoon goed, nooit problemen mee gehad, jewelcase, f15,-, nu f17,50)
Ricoh 80min (paper sleeve, f13,50, enige probleem is dat er af en toe al wat stofjes op zitten, maar voor zover ik heb kunnen nakijken is dit wel superkwaliteit)
MMore en That''s Write (op zich goed, maar volgens cdmediaworld maar matig, dus gebruik ik liever Ricoh, That''s Write: f17,50, jewelcase)

Verder heb ik gehoord dat je Princo en Trust als de pest moet vermijden. Ik heb net zelf een pak Kodak Gold gekocht (f24, Jewel Case) en dit is volgens mij een van de besten die je kan krijgen. Ik ga deze dan ook voor mijn anime backups gebruiken (deze als backup, diep wegstoppen, en hetzelfde ook op Ricoh gebrand voor het ''dagelijks gebruik'')

Alle prijzen zijn de prijzen die mijn vader rekent (heeft een eigen computerbedrijf) en per 10 stuks. (Toch handig, ik kan nu 24/7 nieuwe CD''s krijgen :-) )

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-02 13:22
Heb zelf goede ervaringen met Platinum 80 min voor slechts een gulden per stuk (bij afname van 100 stuks)

Zowel voor data als audio geschikt,geen problemen met cd-spelers die de schijfjes niet kunnen lezen of zoiets.

see ya

Specs

Verwijderd

Goedkope prut dingen
1.10 per stuk

Zonder opdruk met licht blauwe achterkant
Werken perfect, nog geen 1 verziekt.

• k7of9
  • Laatst online: 14-03 22:42
Ik gebruik alleen Philips Premiums en Fuji ''s, met beide enkel goede ervaringen.
Er wordt wel gezegd dat de Sony''s en Flipsjes uit de zelfde fabriek komen, maar 2 weken geleden voor het eerst sony''s mmore gebruikt, en dat ging meteen mis. Twee CD-RW''s kan ik niet meer wissen om een of andere vage reden.

Mijn fotografie en videografie

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-04 09:51

Dexter

d((o_o))b

Ik gebruikte tot nog toe altijd Nashua''s voor de gewone data, en flipse voor de belangrijke stuff, maar ik ga vanaf nu volledig over op flipse. Ik heb gemerkt dat teveel van mijn cd''s na verloop van tijd slecht of zelfs niet meer leesbaar zijn, en dat kan toch niet echt de bedoeling zijn.

Dex

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

• MADSMILE
  • Laatst online: 29-03 21:10

MADSMILE

Perl 4 life

Ik gebruik altijd Kodak Ultima Gold voor Muziek >:) Zijn rond de 35 piek per 10

en Kodak Ultima Silver voor Data 8-)
Zijn voor 20 piek de 10 bij Kijkshop te koop.
Laatst ook een spintel Nashua gekocht , die waren ook super.
Voor de rest enkele Thats Write en TDK .

Alleen de merken Arita, trust , Lenco en MMORE vind ik K:?T CDDEES

"Perl 4 Life"

Verwijderd

Ik gebruik ook meestal maar Platinums spindels. Geloof dat ik 90 cent per cd betaal. Maar de laatste tijd hoor van anderen dat Platinums de neiging heeft om in je cdrom speler uit elkaar te vallen als je een speler hebt van 50x speed of meer. Heb zelf nog geen problemen mee op mijn 48 speed player. Ik heb wel gemerkt dat Platinum een andere coating heeft gebruikt voor hun cd''s van 16 speed. In het verleden hadden de 12 speed cd''s een dofferiger coating.

• BC3 Victim
Waarom mislukkken er geen Arita''s bij mij :? heb ik soms de verkeerde >:)

• BC3 Victim
waar zou ik dan 80min platinums kunnen vinden voor 1,- [of minder]per stuk? [per 100... op een spindel ofzo?]

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 16:07
Op vrijdag 21 januari 2000 21:58 schreef jhead22 het volgende:
Waarom is arita slecht ? Ik weet dat ze slecht uit de test kwamen in de computertotaal. Maar zelf bevallen ze mij perfect. Ik heb er nooit problemen mee.
Ben jij wel helemaal lekker ?? Ik heb een keer een pak van 50 van die troep gekocht en ik had er van de 50 zeker zo''n 20 weg kunnen pleuren ( :( kostte wel 62,50 )vanwege buffer-underrun....en dat lag niet aan mijn Creative 8x4x32x schrijver...want die ene aanbieding bij vobis van 100st voor 100,- doen het allemaal goed...geen een is ervan mislukt.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:15
ik gebruik noname 80min cdr''s van de VOBIS (:r)

maarja, ze doen het prima, zeker voor de prijs van f 1 p/s :)

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-04 16:25

yGiDoRp

Sawasdee

Op zondag 20 mei 2001 13:29 schreef AlPha.BeYoNdeR het volgende:

[..]

Ben jij wel helemaal lekker ?? Ik heb een keer een pak van 50 van die troep gekocht en ik had er van de 50 zeker zo''n 20 weg kunnen pleuren ( :( kostte wel 62,50 )vanwege buffer-underrun....en dat lag niet aan mijn Creative 8x4x32x schrijver...want die ene aanbieding bij vobis van 100st voor 100,- doen het allemaal goed...geen een is ervan mislukt.
Buffer underrun heeft nix met je CDR media te maken.

Arita''s doen het ook perfect bij mij.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Verwijderd

Eigenlijk van ales

Philips 74/80
Mmmore 74/80
Dixons 74/80
Basf 74/80
Noname 74/80
Maxell 74/80
Verbatin 74/80
Nashua 74 (cheap 11,95 bij A & P) *D
Thats Write 74/80
Trexdata 74

Met een philips 2*2*24 3801 brander O+

En de laatste tijd geen uitval maar gehad >:)

Verwijderd

Philips Silver Premium 74 en 80min.

Voorheen Maxell gebruikt, maar ik kan heleboel van die cds niet meer goed inlezen in mijn IDE CD-ROM speler...
Geen Maxell meer dus! |:(

Verwijderd

Prime Disc, is ook van philips.
Ze waren in Stereoplay al beste getest als audiocd (het is gewoon een std data cd :)

1,62 bij http://www.opussupplies.nl/. Heb er GEEN problemen mee gehad en heb er al 170 gemaakt.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-05 16:32

heuveltje

KoelkastFilosoof

uhm heb een doos van 100 fuji 74 min cd''s van 115 piek
en 200 cd''s in een 80min paieren platinum hoesje maar zonder opdruk voor 180 piek

daarvan zijn nu 200 gebrand, en 10 mislukt
maar das dan omdat ik vergat dat ik aan het branden was en ging quaken ofzo :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• FreeStyler
  • Laatst online: 30-09-2023

FreeStyler

Str8 Ballin'

Ik gebruik meestal de
Philips Multi Purpose 74 min.
Nooit problemen mee gehad, hiervoor had ik BASF, maar die waren minder goed. Veel logical block fouten :(

Verwijderd

TraxData 74 minz , 12x , 10 voor 15 piek ofzo bij blokker ...

• BC3 Victim
In ieder geval; that''s write gebruik ik NOOIT meer. Ik heb 1x een 10 pack gekocht, zaten er die LEGE doosjes in! :(

lekker...

mzzl Martijn

• siedak
  • Laatst online: 26-01-2021
Ik gebruik als 74 min altijd die van That''s write, niet echt vaak problemen mee, zeer goed!! :)

En die voor 80 min gebruik ik altijd die van viking, geen problemen met die cd''s, echt zeer goed die dingen, en de prijs?!?!?!
Echt zeer goedkoop: 1,99!!!
en rewriteble (ook 80min) kosten: 3,18!! :D:D
En ik vind ze echt super!

Epox KTA3-AMD Duron 1400-1024Sdram (dane elec)-Asus V7700 Geforce 2 Deluxe 32 mb - Hauppage tv kaart-51GB ata100 (7200rpm)- philips 19" -Optical microsoft mouse-Creative 5.1 DTT2200- Soundblaster Live! player 5.1-Philips DVD speler-Lite-on 24x10x40

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Tayo yuden (oid) spindels.
verbatim
en platinum 200mb single cd-tjes (ideaal voor op het werk om alle drivers op te zetten, cdtje pas makkelijk in de binnenzak)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• StarLite
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op zondag 20 mei 2001 15:49 schreef mdkiller het volgende:
In ieder geval; that''s write gebruik ik NOOIT meer. Ik heb 1x een 10 pack gekocht, zaten er die LEGE doosjes in! :(

lekker...

mzzl Martijn
Dan heeft die winkel je flink genaaid!

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Eerst altijd TDK of Philips, maar nu ik een 16x brander heb gebruik ik alleen philips premium :Z.

Bdw: kunnen sommige cdr''s van 12x speed niet ook 16x aan? Met een Philips 12x multipurpose:r heb ik wel eens op 16x gebrand:?

Edit: typo''s

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

inderdaad Philps Silver Premium!!! en vroeger fuji, maar je moet altijd even proberen welke cd-speler / autoradio ze slikt!!! 100 stuks in een doos voor fl.175,= vind IK geen geld.

• BC3 Victim
tdk is zeer lekker en goedkoop en soms kodak

• Grijns
  • Laatst online: 03-05 15:59
ik gebruik 80 min MMORE, nooit problemen mee.

• siedak
  • Laatst online: 26-01-2021
ik gebruik voor 74 min de That''s write cd''s

en voor 80 min gebruik ik de VIKING cd''s, zijn zeer goed en zeeeer goedkoop, iets van 2,- per stuk!!!

Epox KTA3-AMD Duron 1400-1024Sdram (dane elec)-Asus V7700 Geforce 2 Deluxe 32 mb - Hauppage tv kaart-51GB ata100 (7200rpm)- philips 19" -Optical microsoft mouse-Creative 5.1 DTT2200- Soundblaster Live! player 5.1-Philips DVD speler-Lite-on 24x10x40

• juanp
  • Laatst online: 03-05 20:29
Op maandag 21 mei 2001 17:18 schreef Grijns het volgende:
ik gebruik 80 min MMORE, nooit problemen mee.
en dan nog metalic en verder zijn die nasua ook wel relaxed :)

ook mooi licht aan de onderkant

Verwijderd

Ik gebruik al best wel een poos Platinum cd''s.

Eerst heb ik ze in mn ouwe Vuego (Philips)2x2x4 brander gefikt en heb ik er geen een vern**kt.

Nu brand ik ze vrolijk met mn plexie 16/10/40 0+. Je kunt wel nagaan dat dit vlekkeloos werkt !!

Je kunt platinum cd''s halen bij http://www.cdgoedkoop.nl

23 min. kost Fl. 2,10
74 min. kost Fl. 1,30
80 min. kost Fl. 1,39

greetz

• BoNeZ99
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-04 21:53
Philips silver premium en TDK (Metallic) Reflex doen het bij mij perfect. Die Arita''s doen het ook wel okey zolang je niet boven de 4x gaat. Kodak doet het ook goed, maarja, Pilips word als het goed is in de fabriek van Kodak gemaakt dus die zijn hetzelfde.

• MaikelG
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

Philips Silver Premium, nog nooit 1 probleem gehad in de plextor 12x. Koop spindeltjes F 40 voor 25 stuks. Grandioos! :9

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Verwijderd

Gebruik TDK Reflex X Metallic 74Min 25st. voor F45,- (ITs)
en Kodak Ultima80 80min 10st. F19.99 (Kinorama)
Allebei netjes in jewelcase! (spindels zuigen)

• BC3 Victim
waar kun je spindels van philips premiums kopen? Ze staan niet in prijswatch
b.v.d.
Michiel

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:35
Ik gebruik Philips CD-R80 (Multi Purpose), ze zijn perfect. Ik brand ze leuk op 16X. en dat voor maar 1,80 per CD. Heb er al een stuk of 80 gebrand er er is er nog geen 1 mislukt!! (met m''n PleXWriter 16/10/40)>:)
Op maandag 21 mei 2001 17:10 schreef ubermaestro het volgende:
Eerst altijd TDK of Philips, maar nu ik een 16x brander heb gebruik ik alleen philips premium :Z.

Bdw: kunnen sommige cdr''s van 12x speed niet ook 16x aan? Met een Philips 12x multipurpose:r heb ik wel eens op 16x gebrand:?

Ik brand zelf die Philips 12X altijd op 16X, en geen problemen>:)

Klovan >:)

Verwijderd

gebruik tijden deze combinatie

Data - Mitsui
Muziek - Verbatim

• BC3 Victim
altijd platinum 80 Min

kan je goed mee overburnen en zijn gewoon goed voor 12x

• BC3 Victim
Altijd Philips Premium Silver.
Nog nooit problemen mee gehad, ook niet op 12x :)

• BC3 Victim
Mitsui forever!! :9~

• CrusaderNoR
  • Laatst online: 30-04 03:12
Philips Silver Premium *D

• AxiMaxi
  • Laatst online: 28-04 16:00
* AxiMaxi heeft een Lenco die is gaan roesten :o
Zwaar waardeloos :(

Met Lenco''s heb ik de meeste problemen gehad, met That''s Write, Philips en Maxell nog nooit.

[Hier had mijn handtekening kunnen staan]

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

Kruidvat CD''s lekker goedkoop.

Alles wat ik erop zet is na een jaar toch niet meer nodig. (achterhaalde software)
en ik heb er nog nooit een "verbrand"

http://www.hroling.nl

• BC3 Victim
- TDK reflex
- Flips siver premium
- Mitsui :9~

Overigens: V&D heeft TDK''s in de aanbieding, 25 piek voor 10 stuks (74 min), 1 TDK CD-RW gratis erbij. Ze hadden ook 80 minuten, ik dacht dat een doos van 20 45 piek kost (ikzelf koop geen 80 min CD''s, HP8100 brander... gaat dus niet)

• Booooe
  • Laatst online: 27-11-2021

Booooe

Fetch!

Gebruik altijd [b]Platinums[/b]. 74/80 gaat altijd prima. Gaan ook niet (na een tijdje) kapot bij mij!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
BTW: Er zijn toch maar iets van 6 CDR fabrikanten waarvan ik er maar 3 van ken:

Taiyo Yuden (ofzo:?): Philips Silver Premium, TDK Reflex, Kodak, Sony enz. (beste kwaliteit)

Ritek: Arita, that''s write, noname''s (:rkwaliteit, ik meen dat hun licentie ook is afgenomen door sony en philiips.

TDK: Die hebben nog een eigen fabriekje voor special TDK cdr''s schijnen ook erg goed te zijn, maar die heb ik nog nooit gebruikt/gezien. Dit is dus geen TDK Reflex !

Kijk voor volledige tests op www.cdmediaworld.com

• Rhino
  • Laatst online: 11-01-2024

Rhino

Dat ben ik

TDK for me... maar dat van die 6 fabrikanten kan haast niet anders dan waar zijn...

Ik bedoel, printers komen ook maar uit 2 fabrieken :)

Wortelkanaal behandelingen zijn volgens mij niet zo prettig

• Speedy
  • Laatst online: 20:28
Op maandag 21 mei 2001 17:10 schreef ubermaestro het volgende:

Maat van me heeft zo''n 16x Plextor en brand gewoon el cheapo cd''s van 1,50 ps op die snelheid. Zelf brand ik ook van alles, spindels met vage merken tot Phillips Silver Premiums zonder problemen op 12x :)
Of het lang houd die goedkopen, tsja, tis maar DivX :)

Flickr | Lego collectie

• BC3 Victim
Gebruik altijd arita 80 min all speed 1,49 per cd en ultra hoge kwaliteit... Ps. brand zelf 12x altijd goed (sommige cd zijn al 5 jaar oud en doen het prima)

Verwijderd

Verbatim cd''s :9

• BC3 Victim
Platinum 80 minuten

f 1,50 per stuk aan de deur afgeleverd, werken OVERAL in ... behalve in beveiligde DVD''s :)

• Gman
  • Laatst online: 14-03 20:42
Platinum Spindels 25: DivX
Philips: Belangrijke shit
Philips CDRW: HD Leegburnen op LAN''s (jpg''s mp3''s die ik later wel uitzoek)

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ronde

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

That''s Write

• Zeepoog
  • Laatst online: 10-04 12:14
basf.. nu en eigenlijk altijd al..

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• BC3 Victim
Ik weet nie waarom iedereen zo negatief doet over die arita cd''s. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad en dat voor 1,75 p/s :P

verder gebruik ik altijd mmore, kodak gold, thats write, traxdata.........

Grtz...

• BC3 Victim
Ik heb ''n 100Cd spindel van Arita (80Mins) f100,- op beurs gekocht.
''k heb ook nog 80Minuten Cd''s van Lifetec (tekoop bij de Aldi >:)) is 27,45 per 20 in Jewel Case.
74Mins TDK''s ook goeie
Allemaal nooit problemen mee gehad, behalve met die van That''s Write

Verwijderd

Siemens en verbatim

en als ik crap fik gebruik ik platinum

• The System
  • Laatst online: 23-04 09:45
Traxdata :)

10 800mb cd''s 16x schrijfbaar voor 17,50 komt neer op 1,75 per cd.. nog nooit 1 mislukt ;)

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

FoetsieFilm ;)

• DJSmiley
  • Laatst online: 04-05 15:38
Op zaterdag 19 mei 2001 19:01 schreef Neejoh het volgende:
74min Platinum is nog wel te krijgen, alleen duurder dan 80min :? (inkoop bij opuss iig wel.)

* DJSmiley fikt altijd Platinum 80min spindel.
Philips Multidinges voor de belangrijke zooi.

That''s write ook tijden mee gewerkt, maar die gaan vrij snel naar de klote.. (randen gaan "verkleuren")

• BC3 Victim
Ik gebruik Philips multipurpose 12*
nog geen fout gehad afgelopen half jaar
prijs fl 2,10 per stuk bij pc wereld Hoorn

Verwijderd

Ik heb mijn brander nu net een maand, en ik heb geen problemen met Verbatim en Nashua. Ook de bijgeleverde Lite-On''s werkten allemaal perfect.

''k Heb ook een pak van Medion-Lifetec geprobeerd, maar een aantal audio-spelers willen ze niet/slecht lezen. Die koop ik dus nooit meer.

• Zip
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-07-2023

Zip

TDK reflex
Sony CDQ
Mitsui
Goede prijs-kwaliteit!
Philips=duur

Voor data cd''s die niet lang hoeven mee te gaan ,al de andere

• Postman
  • Laatst online: 01-05 13:23
CD-R 74: Philips Silver Premium (en Lifetec voor eemalig gebruik)
CD-R 80: Fijufilm en Platinum

* Postman heeft (voorlopig) genoeg cd''s, dus kom maar op met die prijsverhoging >:)

Verwijderd

CD-R 74: TDK
CD-R 80: BASF

kost haast nix, werkt perfect.

Verwijderd

[sorry, dubbelpost]

• BC3 Victim
gebruikt niemand hier nashua???????? >:)

Verwijderd

Heb sinds vorige week plexie 16/10/40 :9 en Platinums fikt ie gewoon op 16x ;)...
Nog geen problemen gehad (kan ook niet met zo''n combinatie :P ).

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Op zondag 27 mei 2001 12:04 schreef demonz het volgende:
jij hebt de draad goed doorgelezen, ben er zeker 7 tegen gekomen een paar negatief en een paar positief. mhhh.

Denk dat ik maar gewoon philips cdr''s ga halen, die zijn zeker goed.

Verwijderd

Jawel hoor voor divx, voor de rest Philips silver premium prof

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 04-05 10:53
Ik heb alleen de 1e pagina gelezen....
Ik heb dus Philips Silver Premium 80 min van de hccdagen vandaan.
100 stuks voor 1,85 per stuk (74 min was 1,75).
Dus gelijk een doos meegenomen. Daar ga ik in de winkel toch geen 3 tot 5 piek per stuk voor betalen |:(

Da''s dus MET (lees: MET) doosje, met zo''n koele transparante tray

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Speedy
  • Laatst online: 20:28
Net een spindel gescoord, de DivX moeten weer is van de HDD :)

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1 2 Laatste