oke ik heb 2 pc''s met een crossoverkabeltje
en nadat ik met SYGATE internetsharing heb enabled flipt het netwerk een bietje.
Ze kunnen allebei no problem internetten ze kunnen allebei gamen hoewel soms die client schokt en we kunnen via icq file sharen met 3mb of zo per sec maar ik kan niet via netwerk omgeving in de folder van mijn andere pc kijken ik kan dit ook niet instellen bij resourches van sygate probeerd hij ook die andere te zoeken maar hij vind niemand. de printers kan ik ook ni9et sharen dus ik weet niet maar het zal wel aan beveiliging instellingen liggen hoewel ik op c: heb geklikt en deze geshared nou dit zijn mijn 2 pc''s.
amd athlon 800 en 1000
2x asus a7V
2x sb live 1024
2x realtek 8193(A/B/C/8130)
in de tb1GHZ zit de chello kaart
amd 800 heeft 256mb ECC en de 1GHZ 256mb (133mhz)
amd 800 heeft geforce 2 gts pro
amd 1GHZ heeft ati radeon 64mb vivo (oem
)
en ze draaien allebei windows ME nederlandse editie (RETAIL)
en nadat ik met SYGATE internetsharing heb enabled flipt het netwerk een bietje.
Ze kunnen allebei no problem internetten ze kunnen allebei gamen hoewel soms die client schokt en we kunnen via icq file sharen met 3mb of zo per sec maar ik kan niet via netwerk omgeving in de folder van mijn andere pc kijken ik kan dit ook niet instellen bij resourches van sygate probeerd hij ook die andere te zoeken maar hij vind niemand. de printers kan ik ook ni9et sharen dus ik weet niet maar het zal wel aan beveiliging instellingen liggen hoewel ik op c: heb geklikt en deze geshared nou dit zijn mijn 2 pc''s.
amd athlon 800 en 1000
2x asus a7V
2x sb live 1024
2x realtek 8193(A/B/C/8130)
in de tb1GHZ zit de chello kaart
amd 800 heeft 256mb ECC en de 1GHZ 256mb (133mhz)
amd 800 heeft geforce 2 gts pro
amd 1GHZ heeft ati radeon 64mb vivo (oem
en ze draaien allebei windows ME nederlandse editie (RETAIL)