[BC3] Unauthorized installs

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 470 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParagonEnschede
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-12-2023

ParagonEnschede

Alles als een beer

Op vrijdag 18 mei 2001 00:58 schreef MREn het volgende:

[..]

Ik vraag me toch af wie er zo triest is om te klagen dat er een koetje op z''n pc staat..is toch gezellig?
Ha ha, is wel waar, je hebt er voor zover ik weet ook totaal geen last van, maar dat geeft niemand het recht om op pc''s van anderen (lees: de baas) ongevraagd die client te installen.
Gezeik om niets weer, net als met die backlog bij MF''en...dikke onzin.
Ook niet helemaal mee eens. (Wel een beetje)
Dat ze bij D.net gewoon hun stats willen blijven bijhouden, kan ik me goed voorstellen, maar waarom de DPC alleen op hun kloten krijgen, blijft voor mij een raadsel. (Sparende Jappen flushen ook met 3 teams tegelijk als er een client gaar blijkt te zijn, kunnen dus ook voor backlogs zorgen: m.a.w.: trek gewoon 1 lijn!)

De Groningse beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19463

Op vrijdag 18 mei 2001 00:56 schreef ParagonEnschede het volgende:

[..]

Nou, met die bloeddruk zal het wel goed gaan, zo belangrijk is DPC/D.net nu ook weer niet vorr mij. Maar toch vind ik het jammer dat ik, en zo te lezen velen met mij, een slechte indruk krijg van Ivo. Voor mij is daarom de lol van RC-5 en OGR eraf.

Enneh, nog1 keer over die buik van mij: nee, maar er wel in, kheb honger als een beer!
Moah de lol is er voor mij al af sinds de stats zo slecht lopen. Ach kan het allemaal ook wel begrijpen, tis tenslotte toch competitie en dan word er ook weleens overdreven gereageerd hier en daar. Denk dat het een hoop zou schelen als we Ivo eens echt kenden.

Hihihi zit aan een sateetje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 18 mei 2001 01:05 schreef ParagonEnschede het volgende:
maar waarom de DPC alleen op hun kloten krijgen, blijft voor mij een raadsel. (Sparende Jappen flushen ook met 3 teams tegelijk als er een client gaar blijkt te zijn, kunnen dus ook voor backlogs zorgen: m.a.w.: trek gewoon 1 lijn!)
HELE domme vraag: Waar hadden wij kunnen lezen dat de Jappen op hun kloten hebben gehad???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18023

Op vrijdag 18 mei 2001 01:06 schreef DPC_Wimmel het volgende:
Hihihi zit aan een sateetje :P
Maak me nie lekker...anders moet ik dalijk nog de stad in ook >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 18 mei 2001 01:12 schreef MREn het volgende:

[..]

Maak me nie lekker...anders moet ik dalijk nog de stad in ook >:)
>:) En met een wit-bolletje erbij, lekker deppen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8489

Tekst verwijderd, was overdreven en ondoordacht dronkemansgepraat.

Sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParagonEnschede

ParagonEnschede

Alles als een beer

Op vrijdag 18 mei 2001 01:12 schreef DPC_Wimmel het volgende:

[..]

HELE domme vraag: Waar hadden wij kunnen lezen dat de Jappen op hun kloten hebben gehad???
Ik heb hier niks van gelezen, sorry dan voor het eerder geschrevene.

De Groningse beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 18 mei 2001 01:15 schreef ParagonEnschede het volgende:

[..]

Ik heb hier niks van gelezen, sorry dan voor het eerder geschrevene.
Huh?? Was geen flame of standje ofzo maar zat me zo eens af te vragen waar d.net meldingen neerzet over standjes en andere aankondigingen over maatregelen tegen teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParagonEnschede

ParagonEnschede

Alles als een beer

Ik dacht dat ik een domme opmerking had gemaakt. K moet voortaan maar beter lezen geloof ik.

Maar over die Jappen: dat is het hem nu net, die hebben ook regelmatig een keer een MF, en ik hoor nooit wat over een Japans team dat gedreigd wordt uit de stats gegooid te worden. DPC wel, vandaar dat ik zei dat D.net 1 lijn moet trekken.

De Groningse beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Ik heb de hele discussie zo goed als "live" gevolgd, en heb me er expres buiten gehouden. Maar aangezien het nu wat rustiger is, wil ik toch even mijn zegje doen. Ik ben echt geen diehard RC5/OGR-guru, maar ik hoor toch een paar vreemde dingen langskomen.

In het bijzonder dus teams/individuals die na deze volkomen terechte (misschien wat grof gebrachte) ingreep van Ivo zeggen dat ze hierdoor overstappen op een ander project. Wat heeft het in godsnaam voor zin om de projecten van dnet de rug toe te keren, zeker na alles wat "we" inmiddels hebben bereikt. Het gaat hier om een actie van de crew van dnet waarmee duidelijk gemaakt wordt dat bepaald gedrag niet getolereerd wordt: in dit geval dus illegaal clients neerplanten. Dat er in het enthausiasme wel eens iemand over de schreef gaat is begrijpelijk, maar _het mag niet_!!! En kom nou niet aan dat je dit niet wist, want op GoT hebben we hier een hele leuke uitdrukking voor: Read the fucking FAQ!!! (overigens de eerste keer dat ik dat zeg... :P)
Terug naar het rug toekeren naar wedstrijden van dnet: Je moet zelf maar weten wat je doet, maar vergeet niet dat al het werk dat je tot nu toe hebt verzet gewoon zo goed als verloren gaat! En wie heeft er niet de grootste lol gehad toen "we" TA inhaalden met RC5; en wie zitten er niet keihard te proberen TA in te halen met OGR (ik wel iig...)
Ik hoop dat de opmerkingen van mensen die (willen) gaan overstappen zijn gemaakt in de opwinding van de situatie, want zeg nou zelf: waar gaat het nou over? Overstappen omdat een bedrijf haar policy handhaaft...
Misschien dat de dag van morgen meer helderheid brengt, en dat mensen hun gezonde verstand weer terugkrijgen, want ik heb vandaag in deze thread meer geblaat bij elkaar gezien dan in SG (bij wijze van dan... ;))

Opgeven? No way, liever doorzetten op een legale manier. Duurt het langer? Boeie...het gaat om de wedstrijd! En wat is er spannender dan langzaam maar zeker je doel te bereiken! *D

Heb ik nog wel een kritische noot naar Ivo/de crew van dnet. Ik weet dus niet of aan deze actie een dialoog tussen jou en (het team van) Bill Goldberg heeft plaatsgevonden. Zo niet: dan had je dat beter wel kunnen doen, want ik begrijp niet dat je zo''n actie onaangekondigd doet. En nu ik dit opschrijf, geloof ik ook niet dat dit het geval is geweest...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 18 mei 2001 01:25 schreef ParagonEnschede het volgende:
Ik dacht dat ik een domme opmerking had gemaakt. K moet voortaan maar beter lezen geloof ik.

Maar over die Jappen: dat is het hem nu net, die hebben ook regelmatig een keer een MF, en ik hoor nooit wat over een Japans team dat gedreigd wordt uit de stats gegooid te worden. DPC wel, vandaar dat ik zei dat D.net 1 lijn moet trekken.
:) Nope vroeg een domme vraag.

Dat bedoel ik ook, we horen dat niet. Lijkt me ook niet echt logisch dat er op GOT aan de Jappen gevraagd wordt er mee op te houden om te MF-en. En zolang we het nergens vandaan kunnen halen waar de standjes gemeld worden door d.net kunnen we nooit zeggen dat d.net niet 1-lijn trekt. Vandaar mijn vraag dus, waar zouden we het eventueel kunnen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Op vrijdag 18 mei 2001 01:36 schreef DPC_Wimmel het volgende:

[..]

Geen vork tussen te krijgen :Y)
Gebruik een mes, dat snijdt beter... ;):P

[edit]
Deze lullige post is trouwens wel mijn 900ste!!!

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:19
Op me vriendin der pa''s pc stond ook de client.. En ik had het nog niet eens geinstalleerd:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 18 mei 2001 01:40 schreef Blistimo het volgende:

[..]

Gebruik een mes, dat snijdt beter... ;):P
.................... U GOT me :):):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-06 13:53

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Op vrijdag 18 mei 2001 01:25 schreef Blistimo het volgende:
Ik heb de hele discussie zo goed als "live" gevolgd, en heb me er expres buiten gehouden. Maar aangezien het nu wat rustiger is, wil ik toch even mijn zegje doen. Ik ben echt geen diehard RC5/OGR-guru, maar ik hoor toch een paar vreemde dingen langskomen.

[knip]

Wat heeft het in godsnaam voor zin om de projecten van dnet de rug toe te keren, zeker na alles wat "we" inmiddels hebben bereikt. Het gaat hier om een actie van de crew van dnet waarmee duidelijk gemaakt wordt dat bepaald gedrag niet getolereerd wordt: in dit geval dus illegaal clients neerplanten. Dat er in het enthausiasme wel eens iemand over de schreef gaat is begrijpelijk, maar _het mag niet
[knip]
Ik ben ook geen Diehard, maar als ik m''n peeceetje 24/7 laat draaien en toch m''n procje vervang omdat ie meer blockies vreet word ik toch wel een beetje naar van al het gezeik. DPC bijna gebanned, DPC loopt te MF''en, removal from stats...en ga zo maar door. In het kader van de MKZ heb ik vandaag de neiging gehad om inderdaad te gaan ruimen, maar ik hoop nog steeds dat er toch nog wat verandering komt in de houding van Dnet en Ivo. Misschien tevergeefs, maar als de DNet richtlijnen op de letter gevolgd gaan worden laten we het dan wel generaliseren. En dan hoort er dus ook een client te komen die niet meer hidden gedraaid kan worden en dat we 3 pagina''s aan terms of agreement krijgen om weg te klikken.

Oftewel ik word er een beetje moe van......
(ook van mezelf nu ik dit lees ) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParagonEnschede

ParagonEnschede

Alles als een beer

Op vrijdag 18 mei 2001 01:35 schreef DPC_Wimmel het volgende:

[..]

:) Nope vroeg een domme vraag.

Dat bedoel ik ook, we horen dat niet. Lijkt me ook niet echt logisch dat er op GOT aan de Jappen gevraagd wordt er mee op te houden om te MF-en. En zolang we het nergens vandaan kunnen halen waar de standjes gemeld worden door d.net kunnen we nooit zeggen dat d.net niet 1-lijn trekt. Vandaar mijn vraag dus, waar zouden we het eventueel kunnen lezen.
Nou, als ik Ivo zo hoor, dan krijg ik van hem de indruk dat, omdat die Japanse teams kleiner zijn, het niet boeit als ze een MF houden. Misschien krijgen zij ook wel een berisping van D.net, maar omdat ik Ivo vaker uit hoor vallen tegen de DPC, heb ik er geen zin meer in, je altijd pissig voelen omdat hij op die manier DPC denkt over te kunnen halen tot ideaal gedrag. (Waar gekapt wordt, vallen spaanders, uitbannen kun je iets nooit. Daarom ben ik best voor maatregelen, maar niet als me dat zo wordt medegedeeld.)
Ik krijg sterk de indruk dat hij DPC net zo lief ziet afhaken, terwijl ik ook wel weet dat dat niet het geval is.

De Groningse beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Op vrijdag 18 mei 2001 02:07 schreef jolly het volgende:
Jongens allemaal het beste gewensd maar van ROYAL NUTS zullen jullie geen last meer hebben, wij kappen ermee. Sterker gezegd misschien gaan we wel naar TA, daar hebben ze iig geen last vast dit soort gezeik!!
Dan mag je je sig wel aanpassen... :P
Maar ik blijf het laf vinden. Overtuig dnet maar op een andere manier dat DPC een toegevoegde waarde is...

[edit]
sig is inmiddels aangepast ;(

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Misschien dat ik gek ben hoor mensen, maar waarom wordt hier gesproken over discriminatie??? Blijkbaar is het zo dat d.net klachten krijgt over DPC-users. Als ze die NIET over AT-users krijgen, waar haal je dan die discriminatie vandaan?

Nederlanders zijn soms zooooow bekrompen. ''Als IK het maar niet ben''... sjonge jonge.

Ivo geeft hier toch een prachtige waarschuwing! Je komt echt wel weer in de stats als je een beetje met een goed verhaal komt.

Of reageert iedereen hier omdat ze wel weten dat ze zelf ook tientallen machines hebben gehijacked :)

*WoK!* >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-06 13:53

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Op vrijdag 18 mei 2001 02:13 schreef Blistimo het volgende:

[..]

Dan mag je je sig wel aanpassen... :P
Maar ik blijf het laf vinden. Overtuig dnet maar op een andere manier dat DPC een toegevoegde waarde is...
Overtuig Dnet??????? lame nie lachen...
OK het zijn vrijwilligers die hun best doen, dat voorop gesteld.
Maar als wij onze idle cpu time ter beschikking stellen (waarbij diverse DPC''ers de boel upgraden of overklokken om meer blokkies te grazen) en dan al dit gezeik NO WAY!!!
Ik betaal mijn eigen energierekening en niet Dnet, oftewel het feit dat ik 24/7 draai kost me geld. Heb ik geen probleem mee, tenzij ik zoveel gezeik krijg........
Shakespear said it; "ruimen of niet ruimen thats the question" :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bravo :)

Zo hoort het dus --> Een beargumenteerde mening zonder te flamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Tsja, het is duidelijk.

Ivo speelt voor politieagent omdat de regels niet worden nageleefd zoals die zijn opgegeven. Wat ik wel schande vind is dat er gelijk weer op zijn Hollands er flink op los wordt gescholden. Ik zal geen woorden noemen, ik zal mezelf niet zo verlagen tot dat punt. Jammer dus dat dat soort dingen niet worden gemodereerd.

Voor de rest horen mensen die systeembeheerder zijn helemaal niet dit soort clients te installeren op servers. Dit neemt bij een aantal systemen de rekencapaciteit zover weg dat je nog niet eens over een normaal 100 Mbit netwerk fatsoenlijk clients kunt draaien. Gebruik dan lekker gewoon je standaard desktop pc''tjuh om dit soort clients te draaien.

Dus wat mij betrefd is meedoen leuk (doe het zelf ook) maar het moet leuk blijven. Dus niet zeiken en gewoon de regels naleven. Anders kom je in de "gevangenis" volgens politietermen.

:r:r:r:r:r:r:r:r

wil ik aan NightHawk nog ff duidelijk maken dat je zelf de keus hebt gemaakt om aan Dnet mee te doen en niet Dnet. Jij maakt je tijd daarvoor vrij, en jij bent zo vrij geweest jouw tijd+geld in te stoppen, verwijt dus niemand anders van het feit dat jij zo''n fout maakt.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5483

Ivo, Leto namens de individuelen en kleine subteams bedankt. Dus niet.

Van zulke individuele aktie''s als de jouwe verknal je mistens van 50% (van de deelnemers van dpc) het plezier om aan d.net mee te blijven doen.

Afgelopen jaar heb ik ruim 1.000 Kwh aan dpc en dus d.net gedraaid.

Nou wat mij betreft is het dan ook schluss, Want jij en niemand anders van d.net maakt mij wijs dat jullie ook maar een woord japans begrijpen. Of Russisch.

Want hoe je het ook bekijkt zij doen aan MF''s. Kleiner als dpc maar het is wel een feit.

Ik ben zwaar teleurgesteld in jullie, omdat dpc rucksichtloss als enige veroordeeld wordt.

En ook omdat jullie niet eens aan willen geven waarom Bill Goldberg uit de stats verwijderd is. Je bent m.i. nog altijd onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.

Het is wel heel toevallig dat hij verwijderd is nadat hij in de dpc stats op nr. 1 gekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4861

Op vrijdag 18 mei 2001 01:25 schreef Blistimo het volgende:

knip
Amen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 385

Nog maar 1 opmerking : stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=1

Waren dat ook geen unauthorized installs ?
Oh nee dat was een trojan he ? Toch staat die nog in de stats ??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCyber
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05-2018
Ik ga me verder niet in de discussie mengen, maar het enige wat ik even wil melden is het volgende :

Maanden geleden is er een hele tijd sprake geweest van de zogenaamde Phantom Flusher. Deze flushed op email adressen van anderen. Ook mijn emailadres wordt nog steeds dagelijks voorzien van blokjes door de Phantom Flusher. Dit kan ik heel makkelijk zien omdat ik al een maand geleden ben overgestapt op UD en al mijn machines zijn omgezet. Toch komen er nog steeds ± 2k blokjes per dag binnen. Die clients staan dus gegarandeerd geinstalleerd op (unauthorized) machines die niet van mij zijn. Ik heb hier al tientallen malen over gemaild naar d.net, maar tot op heden 0,00000000000000000000000000000000 reactie. Gaan jullie eerst maar eens uitzoeken wie die phantom flusher is en waar hij vandaan komt. Ik sluit niet uit dat deze Phantom Flusher ook ergens een client heeft geinstalleerd met het emailadres van Bill Goldberg erin die dus nu ontdekt is. Tja als jullie al tientallen malen verzocht is (niet alleen door mij, maar ook door tientallen anderen) dit uit te zoeken en jullie doen het niet, tja... dan werk je zelf dit soort zaken in de hand !

Hierbij geef ik Ivo dan ook toestemming om mijn emailadres (rc5@coax.nl) uit de stats te verwijderen aangezien hier vanaf illegale machines op wordt geflushed.

Overigens was de reden voor mij om mijn machines om te zetten naar UD het niet consistente beleid en de nul communicatie van d.net.

-----
my 2 eurocents !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 21:37

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Leto/Ivo wat mij betreft heb je je doel bereikt: Royal NUTS kapt ermee.

Ik ben de hele avond weggeweest en heb een groot deel van dit chaotische gedoe niet gevolgd maar ik kan jullie nu alvast mededelen dat vanaf morgen onze bescheide kudde(20 Piii 800, bijna allemaal OGR) geruimd gaat worden.

We zijn dit gezeik nu wel zo zat dat we er de brui aan geven.

Jongens allemaal het beste gewensd maar van ROYAL NUTS zullen jullie geen last meer hebben, wij kappen ermee. Sterker gezegd misschien gaan we wel naar TA, daar hebben ze iig geen last vast dit soort gezeik!!
Ga dan iets ander doen voor DPC en loop niet over.....:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouzer
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik stop er ook maar mee, wat een gezeik, ga ik fijn seti doen. De ballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Leto/Ivo wat mij betreft heb je je doel bereikt: Royal NUTS kapt ermee.

hmm pak dan gewoon de topflusher van TA, installeer de client op zijn naam en stuur een abuse naar ivo >:)

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrie_1
  • Laatst online: 20-06 10:50

harrie_1

Dutchies NL - Dreanor Horde NL

Ik snap eigenlijk niet waarom dit topic op GoT staat....
T gaat iedereen aan (dus heel Dnet), Wat doet t dan op GoT?
Zet dan bijvoorbeeld in de .plans van Dnet wat het nieuwe beleid is, en open daar een topic.
Ik keur absoluut t illigaal installeren van clients op pc''s af.
Maar dit gaat toch niet alleen DPC aan?
En als je dus van t een op t andere moment de policy gaat veranderen, moet je dat niet op GoT mededelen, maar op de site van Dnet!

Dus Ivo, ik geloof best dat je behoorlijk pissed wordt van die mailtjes, zeker als ze continu gaan over DPC-members, ook geloof ik dat je flink je best heb gedaan voor DPC tijdens MF''es (bedankt daarvoor). Maar ik denk dat je dit toch een beetje verkeerd hebt aangepakt.

p.s.(1): Verder wacht ik geduldig op de cijfers over die mailtjes enz....

p.s.(2): Dat mensen hierdoor overstappen naar een ander project, tja... dat moeten ze zelf weten, maar dat ze (dreigen te) overstappen naar een ander team, of zelfs helemaal stoppen, vindt ik toch wel iets te ver gaan. Tenslotte doen we dit toch allemaal voor tzelfde doel... Laten zien dat een klein kikkerlandje op nr1 kan komen (en blijven inmiddels :P) en natuurlijk de stats!!!

zow, dit is in t kort wat ik ervan vindt :)

Merkez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04 09:29
Hallo, is het nou nog niet duidelijk dat de actie van Leto gewoon logisch is? Sterker nog, hij had het niet eens hier hoeven te vertellen! Ok, hij bracht het op een verkeerde manier, en ok, het kwam (iig voor mij) als een donderslag bij heldere hemel. Maar iedereen die gestraft wordt heeft een client draaien op een PC waar het niet mag. Dus iedereen die hier hard loopt te klagen zal zich wel aangesproken voelen.

Wat een hoop mensen vergeten is dat Bill bijvoorbeeld nu niet te zien is in de stats, maar niet verwijderd is. Bill heeft een mailtje gehad en als hij een grondige of geldig excuus heeft, dan zal D.net geen probleem hebben om hem terug in de stats te zetten.

Er is gewoon nu een verandering van de stappen die er genomen worden. ipv klacht -> mail -> ban is het nu klacht -> ban -> mail.
En dat kan ik me best voorstellen als je veel klachten binnen krijgt.

Aan de andere kant begrijp ik ook wel dat over DPC de meeste klachten binnenkomen. D.net ziet ons als een team van 5000 leden maar in theorie ligt dit getal veel hoger omdat als elke subteam 10 leden heeft we alweer 1000 hoger uitkomen en er zijn veel meer leden in de subteams.

Naja, ik moet weer aan het werk... mzzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:42
''k zou hier toch eens graag een topic voor starten op AT forums..
Wat zij er van vinden als ''iemand'' meteen gebanned word zodra ''iemand'' een abusemail stuurt over eerste persoon.
Zonder verwittiging ofzo en het dan zelf maar kan uitzoeken.

Vraag me af of zij erg positief zouden reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8168

Ik heb tot nu toe de discussie maar een beetje gevolgd, maar ik snap het wel van dnets kant gezien. Ik ben alleen inderdaad bang dat er ook onschuldige mensen het slachtoffer worden als er niet heel goed wordt gekeken naar klachten. Daarom ben ik blij dat Bill Goldberg nog de mogelijkheid wordt geboden dit te verklaren.

Aan de andere kant blijf ik het wel vreemd vinden dat via abuse xit soort dingen aan dnet worden gemeld. Want wie maakt nou de fout? De persoon zelf toch? Als ik op het werk Quake 3 installeer gaat mijn systeembeheerder toch ook geen mail sturen naar abuse@idsoftware.com als voorbeeld? Het Dnet-programma is gewoon een applicatie die iedereen kan gebruiken en of en hoe je dat doet ligt aan jou en als je daar misbruik van maakt... moet de systeembeheerder jou op je flikker geven i.p.v. dnet.

Maar ga nou niet allemaal massaal over op andere projecten, het zou zonde zijn om op op deze manier weg te gooien wat we in zoveel tijd hebben opgebouwd.... bovendien, die key hebben we zo :)

Poohbeer ----> TA zal het ongetwijfeld mee eens zijn en het zou ook niet goed zijn voor onze naam om dat te doen lijkt me. O zo zijn jullie ons dus voorbij gekomen..... krijg je dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radial
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:27

radial

Watch out

Op vrijdag 18 mei 2001 09:25 schreef [eNeRGy] het volgende:

...
Wat een hoop mensen vergeten is dat Bill bijvoorbeeld nu niet te zien is in de stats, maar niet verwijderd is. Bill heeft een mailtje gehad en als hij een grondige of geldig excuus heeft, dan zal D.net geen probleem hebben om hem terug in de stats te zetten
...
Kijk dit vind ik nu een goed iets, het is bekend (FAQ`s) dat er niet illigaal geinstalleerd mag worden, wat dus toch veelvuldig gebeurd is, daarom is er nu iets tegen ondernomen, wat een goede zaak is.

Alleen om dit nu zo drastisch te doen is een beetje overdreven, misschien was een betere optie geweest het desbetreffende team hierover in te lichten zodat ze er zelf iets aan kunnen doen (wat nu dus nog kan ''zie boven: reply [eNeRGy]'')

Hopen maar dat het snel opgelost is.

Maar wat valt er in geval van phantom flushers tegen te doen?

20xSF170s - ozo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8168

Dat is niet de taak van Leto maar van de systeembeheerders die lopen te klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHelmet
  • Laatst online: 16-06 10:53
Hmm, heb nu het hele topic doorgelezen en kom (samen met het lezen van vorige akkefietjes met D.net) tot de konkuluzie dat DPC te hard is gegroeit en het een beetje een losgeslagen gekkenkoeien ziekte is geworden. }:O

Verder snap ik Leto goed (zeker vanuit zijn oogpunt), maar zijn formulering is een ''beetje'' dom.

Verder is het denk ik wel goed dat er aardig wat mensen gaan overstappen, dan wordt het wat rustiger rond DPC, en staan wij niet meer zo vooraan om alle klappen op te vangen, door de problemen die rond de D.net projecten ontstaan.

Ikzelf ben BTW semi-vóór unauthorised clients, waar mógelijk dan, want dat hoort een beetje bij het hele gebeuren. (/me heeft er geen illegale draaien bij mijn wete)

En zolang D.net dus niet verder volwassen kan worden en kan groeien lijkt het me dus beter dat DPC het wat rustiger aan doet in RC5.....

PS Leto, bedankt voor de keren dat je het voor ons hebt opgenomen, of we nu terecht beschuldigt werden of niet :P

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Laatst online: 26-05 12:36
Ik ben tot het 8e tabblad gekomen en toen had ik gaan zin meer :+

Ik begrijp Ivo wel, maar zijn werk is: die gebruikers aanpakken en niet het team.

Als we de 1000.000.000.blokjes geflushed hebben dan weet ik wel dat ik stop.!:r
(Dan zijn we voor dit project toch al een Legende, en je kunt het best stoppen op je top toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Mensen mensen mensen. Wat enorm vermoeiend. Iedereen die zegt dat ze overstappen zullen zelf ook wel unauth. clients hebben draaien, want anders hebben ze echt niks te vrezen. Het is dus inmiddels wel duidelijk dat je niet zomaar uit het hele project gekicked wordt, maar alleen uit de stats verwijderd wordt. Je krijgt dus _wel_ de kans om je te verdedigen.

En als er van een ander team bekend zou worden dat ze veel unauth clients hadden draaien stond het hele DPC ook op z''n kop. Dus iedereen smoelen, unauth''s eraf halen en lekker doorgrazen. En volgens mij zijn we wel uitgeluld over dit hele verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
en oh ja, iedereen die nog zegt dat het lomp was van ivo om het zo op GoT te plempen: daar heeft-ie zijn excuses al lang voor aangeboden. Dus laten we het DAAR ook niet meer over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15134

Neen, mensen die zeggen het team te verlaten, hoeven helemaal geen unauthorized koetjes te hebben draaien. Mensen zijn bezorgd omdat ze zien hoe makkelijk deelnemers uit de stats worden gehaald om weinig redenen. Er is heel veel onduidelijkheid over het waarom en veel vragen zijn nog onbeantwoord op dit moment. Ik hoop nog steeds dat er een toelichting komt op de ban van Bill Goldberg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 18-06 19:43
maar toch zijn er nog een hoop vragen die open staan. die moeten eerst fatsoenlijk beantwoord worden. het riekt allemaal toch een beetje naar discriminatie van dpc.
ik stop gewoon met grazen. ik draai geen unauthorized install''s !. maar ik ben van mening dat veel van ons veel tijd in het project hebben gestoken en ook aardig wat kosten hebben gemaakt hoor. als je dan op zo''n manier uit de stats verwijderd kan worden dan is er voor mij ook geen lol meer aan. en ik vraag me nog steeds af waarom de tortoise nog niet verdwenen is uit de stats
kom op man iemand met zoveel blokjes MOET toch wel unauthorized install''s hebben gedaan |:(

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2551

* Anoniem: 2551 is verbaasd!

Iedereen doet megaflushes, TA probeert af en toe nog steeds met een megaflush de dag score van DPC te overtreffen. Lukt gelukkig niet, maar daar hoor je niemand over. Maar de megaflushes van DPC zijn niet toegestaan.... |:(

Iedere normale daily flush van DPC is al een MEGAFLUSH! Respect voor DPC dus! }:O

Helaas zie je OVERAL illegal clients draaien, niet alleen bij DPC. Tja, DPC is het mega team, dus zal het meer illegals hebben... Ilegal clients draaien is EL STUPIDO, maar om dan WEER te stellen dat er voor DPC apparte regels gaan gelden... NEE! Dat is nog fouter!

Stel dan simpel weg: vanaf heden gaat iedereen met illegal clients er uit! Simpel en duidelijk, maar vooral eerlijk!

d.net moet blij zijn met de enorme inzet van DPC, maar daar merk je erg weinig van.... :(

Ik blijf wel lekker seti draaien op mijn netwerk. Bevalt me prima en is nog ''zinnig'' ook. (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:59
Leto:

Jaja, en wat ben ik ook alweer? Een Amerikaan? Asjeblieft! Ben je vergeten wie jullie een paar maanden geleden van de complete stats-ban gered heeft? O ja! Waarom denk je meteen dat als er iemand iets tegen DPC zegt, dat ie dan automatisch voor Anandtech is? Dat is _jullie_ competitietje, niet de onze!
Dnet moet het hebben van competitie, zonder het competititie element was dnet nooit groot geworden. Daarom is het wel degelijk de competitie van Dnet
Leto:
- DPC krijgt _echt_ geen andere behandeling dan andere teams, uiteindelijk gaat iedereen die unauthorized installs doet, en gereporteerd wordt, van de stats af. DPC krijgt zelfs een voorkeursbehandeling, want in onze policies staat dat ook het team eraf gaat.
Deze vind ik buitengewoon hypocriet, DPC een voorkeursbehandeling omdat ze er nog niet als geheel uitgegooid zijn.
Je kunt hoog of laag sprongen, Leto, maar er is dus No WAY dat je mij kunt laten geloven dat TA of welk ander groot team dan ook geen illegale clients heeft draaien. Om deze reden moet je dus bij deze de top100 teams bannen. (kort door de bocht? Inderdaad!)

DPC is met 5000 email adressen het grootste team. Slechts Hackzone komt in de buurt!
Het is geen wonder dat het merendeel van de klachten over DPC gaat, ze hebben immers het grootste aantal mensen achter zich staan.

Ik heb geen officieel .plan gevonden op dnet, mischien omdat ik uberhaubt al heel slecht mijn weg kan vinden op de dnet homepage?

Bij deze gaan alle Dnet client''s hier off-line, icq''tje naar de leider van mijn subteam met de reden: Dit lijkt te sterk op een discriminerende actie van dnet/leto richting DPC.

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ropniko
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-03-2021
Op vrijdag 18 mei 2001 12:35 schreef nitenite het volgende:

[..]

Dnet moet het hebben van competitie, zonder het competititie element was dnet nooit groot geworden. Daarom is het wel degelijk de competitie van Dnet
[..]

Deze vind ik buitengewoon hypocriet, DPC een voorkeursbehandeling omdat ze er nog niet als geheel uitgegooid zijn.
Je kunt hoog of laag sprongen, Leto, maar er is dus No WAY dat je mij kunt laten geloven dat TA of welk ander groot team dan ook geen illegale clients heeft draaien. Om deze reden moet je dus bij deze de top100 teams bannen. (kort door de bocht? Inderdaad!)

DPC is met 5000 email adressen het grootste team. Slechts Hackzone komt in de buurt!
Het is geen wonder dat het merendeel van de klachten over DPC gaat, ze hebben immers het grootste aantal mensen achter zich staan.

Ik heb geen officieel .plan gevonden op dnet, mischien omdat ik uberhaubt al heel slecht mijn weg kan vinden op de dnet homepage?

Bij deze gaan alle Dnet client''s hier off-line, icq''tje naar de leider van mijn subteam met de reden: Dit lijkt te sterk op een discriminerende actie van dnet/leto richting DPC.
jo jo rustig man.. de regelementen van Dnet geven Ivo/Leto gewoon gelijk daar kun je niks aan doen.. En discriminerend zou ik het al helemaal niet willen noemen..

DPC heeft gewoon al vaak geluk gehad dankzij Ivo.. want de MF van vorig jaar was ook al kantje boord natuurlijk en tja aan de andere kant kan Dnet denk de hulp van DPC met dit project ook wel gebruiken.. :P

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7886

Zo, de zieligheid van GoT slaat over op DPC.

Ik kap er ook maar ''s mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
  • Laatst online: 17:59
Op vrijdag 18 mei 2001 13:25 schreef RobNicoN_KNKB_ het volgende:

[..]

jo jo rustig man.. de regelementen van Dnet geven Ivo/Leto gewoon gelijk daar kun je niks aan doen.. En discriminerend zou ik het al helemaal niet willen noemen..
Hij heeft alleen gelijk als hij hetzelfde beleid voor alle teams volgt. Hij heeft duidelijk gemaakt de DPC strenger te beoordelen.
DPC heeft gewoon al vaak geluk gehad dankzij Ivo.. want de MF van vorig jaar was ook al kantje boord natuurlijk en tja aan de andere kant kan Dnet denk de hulp van DPC met dit project ook wel gebruiken.. :P
Dat hij zich sterk gemaakt heeft voor DPC betekent nog steeds niet dat Andere teams geen fouten maken. Ik zei dat volgens dnet policy net als DPC ook TA, Hackzone ea uit de stats genomen moeten worden. Mijn probleem is dat hij zijn argument dat DPC bevoordeeld wordt omdat ze nog niet als geheel uit de stats genomen is ten onrechte gebruikt.

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrie_1
  • Laatst online: 20-06 10:50

harrie_1

Dutchies NL - Dreanor Horde NL

Op vrijdag 18 mei 2001 09:25 schreef DSmarty het volgende:
Bravo :)

Zo hoort het dus --> Een beargumenteerde mening zonder te flamen.
Ben je ooit anders van mij gewend??
* harrie_1 is altijd redelijk, eerlijk, oprecht, geen vooroordelen, ouwehoert noooooit, volgt altijd alle lessen, spijbelt dus nooit, enz enz :Z
Kortom.... DE ideale persoon op deze aardkloot....

goh.... volgens mij is t vrijdagmiddag :)

Merkez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
  • Laatst online: 20-06 16:22
ehm IVO.. ik ben admin voor een groot subteam hier.. "Quakers United | Cewle Coown Cadavers". wij hebben een paar honderd leden verdeeld over sub-subteams enzo.

nou ben ik erg bang dat er van die paar honderd leden er bijvoorbeeld 1tje is waar jij een klacht over krijgt.. gooi je dan ons hele subteam uit de stats ? dat is dan mooi kut voor die andere personen..

en het team is tegenwoordig zo groot dat ik niet overal meer toezicht op kan houden !?
Maar goedwillende mensen hebben niets te vrezen, aangezien zij alleen hun eigen computers mee laten draaien.
naja. dit slaat dus werkelijk nergens op.. het is zo dat (bijna) iedereen van ons team goedwillend is.. maar dat WEET ik gewoon niet zeker.. :( 1 iemand kan het nu dus voor de rest van het team verpesten :(

kun je hier plz wat duidelijkheid over geven ?

Have a wheelie good weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobco
  • Laatst online: 30-10-2023

Bobco

I used to dream about Verona.

Na alle consternatie ook nog even mijn (wellicht overbodige) mening.

Ivo heeft gewoon gelijk als hij zegt dat illegale installs niet mogen. D.net heeft gelijk dat ze dit zo veel mogelijk tegengaan, puur en alleen omdat D.net afhankelijk is van de goodwill van degene die de CPU ter beschikking stelt.

Wta natuurlijk heel lastig is, is de opzet met alle mogelijk subteams. Ik doe zelf in m''n eentje mee met OGR, puur en alleen omdat het leuk is om DPC een beetje verder te helpen en ook omdat ik me kan voorstellen dat de uiteindelijke uitkomst een nuttige toepassing kan hebben.

De competitie die D.net zelf ook aanmoedigt door het maken van stats is natuurlijk goed voor de overall-snelheid. Competitie heeft echter ook te maken met bepaalde regels die je er aan stelt. Sommige mensen hier vinden alleen de stats belangrijk. Dat is hun goede recht, maar dat geeft ze nog niet het recht om illegale (dwz door D.net niet toegestane) praktijken uit te voeren.

Natuurlijk is het uitermate frustrerend als jouw subteam wordt uitgesloten, puur en alleen omdat een of andere nitwit een koe heeft uitgezet waar terechte klachten over komen.

Hier moet D.net een oplossing voor vinden die de andere leden van het subteam niet schaadt. Echte subteams in de stats zou een goede eerste stap kunnen zijn....

With the light in our eyes, it's hard to see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3n
  • Laatst online: 19:15

s3n

Op vrijdag 18 mei 2001 15:02 schreef FragDaddy het volgende:
ehm IVO.. ik ben admin voor een groot subteam hier.. "Quakers United | Cewle Coown Cadavers". wij hebben een paar honderd leden verdeeld over sub-subteams enzo.

nou ben ik erg bang dat er van die paar honderd leden er bijvoorbeeld 1tje is waar jij een klacht over krijgt.. gooi je dan ons hele subteam uit de stats ? dat is dan mooi kut voor die andere personen..

en het team is tegenwoordig zo groot dat ik niet overal meer toezicht op kan houden !?
I''r Cow heeft iets minder leden maar zit wel met hetzelfde probleem :(

P.S.
Waarom stoppen er ineens zoveel mensen :(:(
Kijk het eerst eens aan voor je deze beslissing neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Nu online

WouterG

Dit is geen ondertitel

Haal Tomcat@zeelandnet.nl dan ook maar uit de stats.
* WouterG had namelijk een client staan op de pc van zijn pa zonder dat zijn pa er wat vanaf weet >:)
(Nu is die client weg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10665

Tja en ondertussen zijn de historie gegevens offline, er geen antwoord op de vraag hoeveel mailtje het nu waren, een boel mensen pissed-off, een aantal mensen/subteams van project veranderd, flink wat beschuldigingen en uitlatingen over en weer gevolgen.

Ik weet het niet zo meer of ik door moet gaan. Nu ben ik in maar alleen en heb al een tijd niet meer rc5 gedraait en dus geflushed. Zoals het er nu uitziet zal dat ook zo blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345

[DPC] Halbewoners was al even gestopt met RC5, maar toch :

Ivo : Hoe kan DPC in [wiens-naam-dan-ook] naam verantwoordelijk zijn voor de leden ? Dat is namelijk wel wat je stelt. Individuen kun je aanpakken per mailadres, maar het team kun je NOOIT aanspreken op onoirbaar gedrag van een van de leden. Alleen MF''s e.d., maar Femme kan toch nooit verantwoording afleggen voor bv. mijn installeergedrag ?

Verder komen de helft van de anti-d.net mailtjes ten gevolge van je wat ongelukkige formulering m.b.t. generalisatie, dus alvorens je mensen beschuldigt van het niet lezen van jouw mailtjes, lees ze zelf ook even en kijk hoe ze overkomen, dat had nu zo''n 100 replies gescheeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23673

Ivo , vind het blijkbaar niet meer nodig om te reageren.

:7 "hij sprak en zweeg"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
hij heeft een heeeeel eind terug toch gezegd dat dat z''n laatste reply was??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17926

Op donderdag 17 mei 2001 20:10 schreef DSmarty het volgende:
Dat het voor DPC verboden is te MegaFlushen kan ik me nog indenken --> 1 Flushende Japanner met 1M is minder schadelijk dan Flushed DPC met 9M.

Maar zonder lomp te willen zijn: Ik vind het te zot voor woorden dat mensen uit de stats worden gehaald zonder dat men de kans heeft gehad te reageren op een beschuldiging van wie dan ook.

En als er geklaagd wordt over DPC betreffende niet legaal uitgezette clients, dan horen wij dat graag VOORDAT er mogelijke consequenties volgen. Ook wij zijn er zeker niet blij mee en doen het maximaal mogelijke om dat te voorkomen. Maar ook wij kunnen niet instaan voor individuele leden.
Zijn er klachten --> Meldt die dan, zonder ervan op de hoogte te zijn kunnen wij er ook niks aan doen.

My 2 eurocents.
Helemaal mee eens. Volgens mij heeft iedereen recht op een eerlijk proces.

Trouwens...zoals je al zegt...als het niet duidelijk uitgelegd wordt doen mensen het toch opnieuw.En Dnet maakt zicht hiermee niet bepaald populair. Als ze zo doorgaan verliezen ze alleen maar CPU kracht, ik denk toch niet dat dat is wat ze willen. Okee als iemand fouten maakt zul je dat moeten straffen...maar toch niet op zo''n manier?? Laag..echt laag! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:30
ik verw8 veel retirements de komende tijd :'(

verder is er volges mijn niet echt veel meer te zeggen, alles is volges mij namelijk al gezegd.. ik heb nu alle posts gelezen (11 paginas !! :7 ) en :

Ivo check volgende keer eerst AUB je post 3x voordat je weer al deze shit op je nek haalt.
Dit lijkt me namelijk ook niet echt aanmoedigend om volgende keer dat er weer iets fout gaat met DPC het weer voor ons op te nemen bij de staff.
Wat ik eigelijk helemaal niet wist maar wat ik persoonlijk wel waardeer :* :)

En denk nog ff na over wat je nu allemaal beslist en overleg het ook nog even met de d.net crew aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
We want Bill Goldberg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Bill Goldberg heeft erg veel moeite gedaan voor dnet. Stank voor dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6104

Op donderdag 17 mei 2001 15:47 schreef leto het volgende:

[..]

Nou, deze policy geldt alleen voor DPC members. En aangezien ik het alleen in deze thread meld, kun je hoogstens je eigen vrienden verneuken.
Euhm... Hou jij er ffies rekening mee dat wij voor de lol draaien ??? Tevens heb ik totaal GEEN boodschap aan jou verhaal... ik draai waar IK wil dat ik draai... en als ik ergens kan draaien, zonder het te vragen.... dan doe ik dat lekker... en als het je niet aanstaat ?? so ?? boeit mij dat nou....
Trouwens... dan trap je me er toch lekker af ?? dan gaan we toch leuk met het hele team wat anders doen ?? dan assimileer ik gelijk 1 of 2 flinke bedrijven (wat ik dus nu nog niet gedaan heb) inlog scrippie... en hoppa 1500 pc''s erbij.... (natuurlijk niet onder mijn eigen e-mail... moet je kijken wat er met abuse gebeurd... ik zal het zelfs nog melden bij de bazen daaro:7 )

Ennu... hoe denk jij dat ALLE grotere teams aan hun units komen ??? doe normaal you make me :r
Kortom, als het je niet aanstaat, dan flikker je zelf maar op... Ik heb helemaal geen boodschap aan jou....

Alleen deze post heeft me al diverse leden gekost, die veel draaien... met reacties als :

"voor die nazis ga ik dus niks meer doen he
en elke pc waar ik koe op heb gezet daar donder ik hem gelijk weer vanaf" (en dat waren WEL allemaal eigen pc''s)

"alleen krijgen ze zoveel klachten over dpc
blaat
geen wonder als je het beste team bent"

nou leuk hoor, dat TYPISCH nederlands GEZEIK !
iedereen weer over de zeik en weer allemaal jammeren....

u wordt allen bedankt.... vooral zo doorgaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 17 mei 2001 15:58 schreef Wceend het volgende:

[..]

mee eens, waarom geld deze policy alleen voor DPC dat noem ik pure discriminatie. Mijn koeien gaan uit en ik roep alle andere DPC-ers om dat ook te doen, al is het maar voor een week om D-net te laten zien wat de gevolgen zijn.
Onze proxy staat sowieso al dicht... vooral doorgaan... die delete knop zit dichtbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 17 mei 2001 16:16 schreef leto het volgende:

[..]

Nou blijkbaar niet, want ik ben Nederlands, of niet? En als er iemand is geweest binnen d.net die voor jullie heeft gepleit als een gek ben ik het wel. Ik heb helemaal niks tegen jullie, maar met al die unauth. installs komen jullie wel CONTINUE in een verkeerd daglicht te staan. Dus ik hoop dat dit een beetje een afschrikeffect w.b. unauth. installs bewerkstelligd.

P.S. NIemand mag Megaflushen, jullie niet, niemand niet. Alleen definieren wij blijkbaar een MF anders: Een dusdanig grote flush, met aanwijsbare daders, die schade aan ons systeem toebrengt. Dat is iets anders dan een clubje dat 1 maand spaart, flusht, maar dat wij gewoonweg niet eens merken.
Hoeveel moet je draaien dan ?? 1 miljoen ?? 2 ? 3 ? een maandje de proxy dicht... en het gaat aardig hard hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 17 mei 2001 16:28 schreef leto het volgende:

[..]

Kijk, dit zijn nou de mailtjes waar ik een beetje moe van wordt. Puur een beetje zieligjes mij uitdagen, zo van, ik doe het lekker ook, maar je kunt me toch niet pakken, puh puh. Jezus, we zijn hier geen 15 meer! (hmmm of wel?)
Niet ? volgens mij is D.net zelf een beetje "kinderachtig" je stelt een policy voor die toch niemand volgt... want iedereen moet zoveel mogelijk draaien... das toch het idee ?? en daarna zeuren over hoe en wat... ik heb van seti zoiets nog nooit gehoord... en heb je er problemen mee ?? dat flikker je toch gewoon dat abuse e-mail op de brandstapel... dan zie je het niet meer ook !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 17 mei 2001 16:44 schreef leto het volgende:

[..]

Kijk! Een redelijk antwoord! Het is als volgt: Ik maak niet heel DPC voor iets uit. JUIST niet. JUIST ik ben degene die onderscheid maakt tussen individuele leden, in tegenstelling tot andere leden van de d.net staff die al eens hebben voorgesteld om heel DPC te bannen om van de problemen af te zijn (dat was vorig jaar tijdens de MFs).

Dus JUIST ik vind het kut dat heel DPC de dupe zou moeten worden van unauth. installs en daarom wil ik die specifieke mensen (ongetwijfeld een zeer kleine minderheid van de DPC leden) harder aanpakken zodat de rest van DPC alleen maar een beter imago heeft.

Groetjes,

Ivo
Hahahaha... wat een ontzettend stelletje losers... beginnen ze een project en gaan ze zeiken als het goed gaat... LOL !
Ik heb nog een wel dual ghz servertje staan hoor... als je capaciteit nodig hebt... en de quad xeon op het werk... (ik zal dat maar eerst ffies vragen dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 17 mei 2001 17:11 schreef leto het volgende:

Wat betreft de brakheid: We zijn en blijven een vrijwilligers organisatie. We roeien met de riemen die we hebben, en ik vind persoonlijk dat we het helemaal niet slecht doen.
Geld dat niet voor ELK lid van d.net en DPC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het bovenstaande zal me vast erg kwalijk worden genomen, das jammer dan voor deze keer. Normaal ben ik altijd heel netjes op forums e.d.
Ik moest gewoon even een en ander kwijt, dus let verder maar niet op mij, al vind ik wel dat ik gewoon mijn mening schrijf, het is dus geen persoonlijke aanval, maar ik kom na een tijdje weer eens een en ander lezen en val bijna van mij stoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23673

[quote]Op zaterdag 19 mei 2001 02:20 schreef Wolvie het volgende:

[..]

Euhm... Hou jij er ffies rekening mee dat wij voor de lol draaien ??? Tevens heb ik totaal GEEN boodschap aan jou verhaal... ik draai waar IK wil dat ik draai... en als ik ergens kan draaien, zonder het te vragen.... dan doe ik dat lekker... en als het je niet aanstaat ?? so ?? boeit mij dat nou....
Trouwens... dan trap je me er toch lekker af ?? dan gaan we toch leuk met het hele team wat anders doen ?? dan assimileer ik gelijk 1 of 2 flinke bedrijven (wat ik dus nu nog niet gedaan heb) inlog scrippie... en hoppa 1500 pc''s erbij.... (natuurlijk niet onder mijn eigen e-mail... moet je kijken wat er met abuse gebeurd... ik zal het zelfs nog melden bij de bazen daar.

Dat wilde ik nou ook zeggen, en ik retire mezelf.
Dat gezeik, ik deed het voor mijn lol en het "teamverband" is ver te zoeken met zulke regels.
Ivo bedank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Op zaterdag 19 mei 2001 01:29 schreef Perrin het volgende:
Bill Goldberg heeft erg veel moeite gedaan voor dnet. Stank voor dank.
* DSmarty tikt Perrin even op de vingers: Geen onzinnige posts aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 385

Stel je niet aan man , onder hem wordt geflamed , en gelijksoortige ''onzin'' geuit .

Go Wolvie !

* Anoniem: 385 begint een bietje te balen van de modjes op GoT , een dag geen waarschuwing , ban of gesloten topic is een dag niet geleefd lijkt het wel .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

* crisp vindt persoonlijk de reacties in deze thread ietwat overdreven.
Het is duidelijk dat de opmerkingen van leto nogal wat gevoelens losmaken bij de DPC-leden. Ikzelf heb dat gelukkig niet zo.
Waarom is het nou zo moeilijk voor mensen die overduidelijk niet bedoeld worden door leto om zijn woorden gewoon te ignoren?
Ikzelf voel me absoluut niet aangesproken door leto (hoewel ik mijzelf in het verleden ook wel eens op grijs gebied heb begeven). Het maakt mijn plezier in het DPC-gebeuren er dus 0,0 minder om :)
Kortom: slaap eens lekker uit, en relativeer de boel eens; dan zal je zien dat het allemaal een storm in een glas water is, en dat we in no-time ook op nummer 1 staan met OGR.
DPC roelt gewoon, ook zonder valsspelen!

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Op zaterdag 19 mei 2001 13:00 schreef crisp het volgende:
Het maakt mijn plezier in het DPC-gebeuren er dus 0,0 minder om :)
Het DPC gevoel blijft ook wel bestaan (al zijn er wel veel slotjes de laatste dagen, soms onterecht, zie dit topic). Maar het D.net gevoel loopt hier een klap op..... het is de toon die de muziek maakt.... :(

Ik kan iedereen die stopt met RC5/OGR alleen maar vragen en aanraden een ander DPC project te gaan doen.... we zijn nog steeds een team toch ??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10159

Ik ben voor een gedoogbeleid iets waar Nederland ook wereldwijd bekend mee is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmo_mokum
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-06 20:43
Jippiieeee, lijkt erop dat de teams met eigen PC''s weer een boel gaan stijgen de komende tijd, aangezien ik nog nooit zoveel dreigementen van retirements heb gezien. Lijkt erop dat de posting van Ivo toch resultaat boekt. En dat soort personen als Wolfie zal wel verwijdert worden, als die niet zelf verdwijnt. Werkt gewoon tegen te regels zoals die al jaren bekend zijn. Wees dan niet kwaad als ze tot uitvoer gebracht worden. Stelletje inconsequente kleuters.
Dnet is de laatste tijd beter te pruimern dat dit formum.

:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Op zaterdag 19 mei 2001 13:07 schreef ProXy_ het volgende:

[..]

Het DPC gevoel blijft ook wel bestaan (al zijn er wel veel slotjes de laatste dagen, soms onterecht, zie dit topic). Maar het D.net gevoel loopt hier een klap op..... het is de toon die de muziek maakt.... :(
Als er in een drumband 1 persoon een verkeerde maat slaat, dan hoor ik dat amper hoor (maar misschien komt dat omdat mijn oren niet zo goed zijn ;)).
Wat betreft de slotjes; de meeste vind ik wel terecht aangezien het de enige manier is om de discussie centraal te houden.
DSmarty is echt niet zo heel streng hoor (hij heeft dit topic immers ook weer geopend hoewel er veel geflamed wordt IMHO). En daarnaast zijn modjes ook mensen waar je over het algemeen gewoon mee kan praten hoor.
Wel vind ik dat je af en toe gewoon je gevoelens niet de boventoon moet laten voeren, dan krijg je vaak overdreven heftige reacties, die vaak nog heftigere tegenreacties teweeg brengen. Over het algemeen bereik je hier niks mee, en soms zelfs het tegenovergestelde van wat je zou willen.
Misschien ben ik nu wel te relationeel, maar dat is nog nooit in mijn nadeel geweest... (en ook ik kan wel eens heftig reageren hoor :P)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Op vrijdag 18 mei 2001 09:58 schreef poohbeer het volgende:
''k zou hier toch eens graag een topic voor starten op AT forums..
Wat zij er van vinden als ''iemand'' meteen gebanned word zodra ''iemand'' een abusemail stuurt over eerste persoon.
Zonder verwittiging ofzo en het dan zelf maar kan uitzoeken.

Vraag me af of zij erg positief zouden reageren.
Er is al een topic over, al een tijdje: http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=438947
Ze zijn het er ook niet mee eens dat je dan direct gebanned wordt en steunen ons dus (de meesten). Maar lees het zelf ook maar :)

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 19 mei 2001 13:15 schreef Gizmo_mokum het volgende:
Jippiieeee, lijkt erop dat de teams met eigen PC''s weer een boel gaan stijgen de komende tijd, aangezien ik nog nooit zoveel dreigementen van retirements heb gezien. Lijkt erop dat de posting van Ivo toch resultaat boekt. En dat soort personen als Wolfie zal wel verwijdert worden, als die niet zelf verdwijnt. Werkt gewoon tegen te regels zoals die al jaren bekend zijn. Wees dan niet kwaad als ze tot uitvoer gebracht worden. Stelletje inconsequente kleuters.
Dnet is de laatste tijd beter te pruimern dat dit formum.

:r
Ben je nou zo dom, of doe je nou zo dom... wij draaien allemaal op eigen machines.... sukkeltje.... Je hebt geen donder gelezen van wat ik schreef.... Ik zeg alleen, dat ik me de wet niet laat voorschrijven.... onder mijn naam staat iets... lees dat maar, dan weet je precies waar ik het over heb...

trouwens.. jou team stijgt toch niet... want ik draai met de machines thuis al meer als jij.... Maar ik ben ZEKER blij dat jij wel in de teamspirit van DPC denkt... so fuck off !

Voor het geval je dit net zo goed leest als mijn vorige berichten...

IK BETAAL MIJN EIGEN INTERNET ! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 19 mei 2001 13:07 schreef ProXy_ het volgende:

[..]
Ik kan iedereen die stopt met RC5/OGR alleen maar vragen en aanraden een ander DPC project te gaan doen.... we zijn nog steeds een team toch ??? :)
Daar kunnen we allemaal kort over zijn... DPC roels !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 18-06 19:43
Op zaterdag 19 mei 2001 10:34 schreef PeeJee het volgende:
Stel je niet aan man , onder hem wordt geflamed , en gelijksoortige ''onzin'' geuit .

Go Wolvie !

* Anoniem: 385 begint een bietje te balen van de modjes op GoT , een dag geen waarschuwing , ban of gesloten topic is een dag niet geleefd lijkt het wel .
IDD WOLVIE rules !!! hij heeft gewoon 100% gelijk !

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Zoals al eerder gezegd: Als er geflamed gaat worden, dan gaat de boel weer dicht. Bij deze hebben jullie het topic heerlijk verneukt, wees trots op jezelf |:(

En PeeJee, als je geen flauw idee hebt waar je het over hebt, praat er dan niet over.

"jullie" zijn o.a.: Bamibal, Gizmo_Mokum, Wolvie, Peejee en vele anderen.
Pagina: 1 2 3 Laatste