Ik heb de hele discussie zo goed als "live" gevolgd, en heb me er expres buiten gehouden. Maar aangezien het nu wat rustiger is, wil ik toch even mijn zegje doen. Ik ben echt geen diehard RC5/OGR-guru, maar ik hoor toch een paar vreemde dingen langskomen.
In het bijzonder dus teams/individuals die na deze volkomen terechte (misschien wat grof gebrachte) ingreep van Ivo zeggen dat ze hierdoor overstappen op een ander project. Wat heeft het in godsnaam voor zin om de projecten van dnet de rug toe te keren, zeker na alles wat "we" inmiddels hebben bereikt. Het gaat hier om een actie van de crew van dnet waarmee duidelijk gemaakt wordt dat bepaald gedrag niet getolereerd wordt: in dit geval dus illegaal clients neerplanten. Dat er in het enthausiasme wel eens iemand over de schreef gaat is begrijpelijk, maar _het mag niet_!!! En kom nou niet aan dat je dit niet wist, want op GoT hebben we hier een hele leuke uitdrukking voor: Read the fucking FAQ!!! (overigens de eerste keer dat ik dat zeg...

)
Terug naar het rug toekeren naar
wedstrijden van dnet: Je moet zelf maar weten wat je doet, maar vergeet niet dat al het werk dat je tot nu toe hebt verzet gewoon zo goed als verloren gaat! En wie heeft er niet de grootste lol gehad toen "we" TA inhaalden met RC5; en wie zitten er niet keihard te proberen TA in te halen met OGR (ik wel iig...)
Ik hoop dat de opmerkingen van mensen die (willen) gaan overstappen zijn gemaakt in de opwinding van de situatie, want zeg nou zelf: waar gaat het nou over? Overstappen omdat een bedrijf haar policy handhaaft...
Misschien dat de dag van morgen meer helderheid brengt, en dat mensen hun gezonde verstand weer terugkrijgen, want ik heb vandaag in deze thread meer geblaat bij elkaar gezien dan in SG (bij wijze van dan...

)
Opgeven? No way, liever doorzetten op een legale manier. Duurt het langer? Boeie...het gaat om de wedstrijd! En wat is er spannender dan langzaam maar zeker je doel te bereiken!
Heb ik nog wel een kritische noot naar Ivo/de crew van dnet. Ik weet dus niet of aan deze actie een dialoog tussen jou en (het team van) Bill Goldberg heeft plaatsgevonden. Zo niet: dan had je dat beter wel kunnen doen, want ik begrijp niet dat je zo''n actie onaangekondigd doet. En nu ik dit opschrijf, geloof ik ook niet dat dit het geval is geweest...