Mind de smilieOp donderdag 17 mei 2001 17:01 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Die is er wél (de DPC-Crew is nu juist voor dit soort zaken opgericht...), maar die word blijkbaar omzeild...
''t is echt te gek voor woorden!
Anoniem: 15443
Mind de smilieOp donderdag 17 mei 2001 17:01 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Die is er wél (de DPC-Crew is nu juist voor dit soort zaken opgericht...), maar die word blijkbaar omzeild...
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Anoniem: 15134
Anoniem: 18338
Op donderdag 17 mei 2001 16:35 schreef Dhole het volgende:
Leto/Ivo,
Ten eerste keur ik jouw gedrag hier af maar dat ter zijde.
Ik denk dat er een iets te grote strijd is in nederland, op elke pc staat zowat al een client. Hierdoor krijg je het probleem dat mensen van een ander team eerst het huidige team "klein" proberen te krijgen en vervolgens hun eigen client instaleren, kortom de ene z''n dood is de ander ze brood.
Want er zijn echt maar weinig mensen in nederland die iets tegen hebben op "Koetjes" want het merendeel van de sysbeheerder flushed zelf ook.
Anoniem: 964
Je komt hier posten, gooit de hele boel op en kop en je wil nu weglopen?Op donderdag 17 mei 2001 17:11 schreef leto het volgende:
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En vind je dat een goede manier? Je hebt niet eens een history... ja, zo kan ik ook wel realtime stats bouwen. (aan dcypher.net moet je overigens in geen enkel opzicht een voorbeeld nemen)Op donderdag 17 mei 2001 17:16 schreef _DPC_Scorpion het volgende:
misschien zijn er nog andere manieren om de stats etc te genereeren
bewijs is bv. bij dchyper.net ofzo (GF) daar zijn de stats realtime
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
die overleven wel een mega-flushOp donderdag 17 mei 2001 17:37 schreef Onno het volgende:
[..]
(aan dcypher.net moet je overigens in geen enkel opzicht een voorbeeld nemen)
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Anoniem: 12512
Zie mijn eerste post. Relatief teveel abuse meldingen over DPC terwijl iedereen weet dat het gewoon niet mag.- de feiten achter het besluit van Ivo
Ik heb eens op IRC het met de DPC crew hierover gehad, maar daar kwam niet echt veel uit. Zoiets van, tsja, wij kunnen ook niet veel doen behalve het goede voorbeeld geven en evt. een waarschuwing posten op GoT.- de reden waarom de crew niet vooraf is geconsulteerd zodat er een wat beter gefundeerd topic was begonnen
Anoniem: 7200
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Anoniem: 10747
[18:11] <Dutchman[afk]> !seen letoOp donderdag 17 mei 2001 17:49 schreef leto het volgende:
Ik heb eens op IRC het met de DPC crew hierover gehad, maar daar kwam niet echt veel uit. Zoiets van, tsja, wij kunnen ook niet veel doen behalve het goede voorbeeld geven en evt. een waarschuwing posten op GoT.
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Zo was het eerst wel ja,Op donderdag 17 mei 2001 18:20 schreef veter het volgende:
FF Mijn reactie:
Ik vind dit dus pure dicriminatie.
Iemand doet iets wat niet mag. STRAFFEN.
Maar je gaat toch niet alle blanken straffen en de Zwarte die het zelfde doen.
Dat er actie wordt ondernomen tegen deze mensen vind ik okee. maar kom dan niet aan met EEN LAME EXCUUS ALS WE STRAFFEN ALLEEN DPC LEDEN.
Anders zou ik een eigen team op kunnen starten en overal iets instaleren en een key-rate hoegr halen dan de top van dpc.
Zo werkt het dus wel onderhand.
Straf iedereen en niet alleen dpc leden streef naar gerechtigheid.
Mazzel Veter
Jaja, en wat ben ik ook alweer? Een Amerikaan? Asjeblieft! Ben je vergeten wie jullie een paar maanden geleden van de complete stats-ban gered heeft? O ja! Waarom denk je meteen dat als er iemand iets tegen DPC zegt, dat ie dan automatisch voor Anandtech is? Dat is _jullie_ competitietje, niet de onze!Op donderdag 17 mei 2001 18:19 schreef Wessie het volgende:
Kaaskoppen aan de top ! Neej dat willen ze niet. Ze zijn lekker bezig zo.
Zo is de lol er vrij snel vanaf (vind ik hoor).
Forza DNET ... en voor dnet ... zijn de anandtech sjaaltjes al klaar :?Dan kunnen jullie er mooi mee zwaaien.
Sjit zeg .. zielig zooitje...
BAH
Totdat er een .plan van verschijnt ga ik uit van een actie op persoonlijke titel.Zijn dat de woorden van Ivo of die van dnet?
Virussen? Scan ze hier!
Anoniem: 15134
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
Anoniem: 23825
Ik heb de hele topic nog niet doorgelezen...maar toen ik hier was beland kwam opeens een vreeg bij me naar boven.Op donderdag 17 mei 2001 16:01 schreef leto het volgende:
[..]
Heb ik nou voor jou al die keren op de bres gesprongen toen zo''n beetje de hele d.net staff kwaad was op jullie wegens een zoveelste Megaflush?
Stank voor dank?
[stukje knip]Op donderdag 17 mei 2001 19:12 schreef MarcyDarcy het volgende:
Ik heb de hele topic nog niet doorgelezen...maar toen ik hier was beland kwam opeens een vreeg bij me naar boven.
Dat zou je dan toch eens moeten doenDan wil ik weten of D.NET aktie heeft ondernomen tegen deze Japanner (en ja 14 & 15 mei is er door verschillende japanse teams geMEGAflusht)
Op donderdag 17 mei 2001 16:16 schreef leto het volgende:
P.S. NIemand mag Megaflushen, jullie niet, niemand niet. Alleen definieren wij blijkbaar een MF anders: Een dusdanig grote flush, met aanwijsbare daders, die schade aan ons systeem toebrengt. Dat is iets anders dan een clubje dat 1 maand spaart, flusht, maar dat wij gewoonweg niet eens merken.
10 bij zonnig weerOp donderdag 17 mei 2001 19:33 schreef MarcyDarcy het volgende:
Hoeveel per weer, dag etc.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Anoniem: 11865
whoah...dat zijn normaal mijn opmerkingenOp donderdag 17 mei 2001 19:39 schreef [eNeRGy] het volgende:
[..]
10 bij zonnig weer
5 bij storm
4 bij hagel
etc etc
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
[removed]
Anoniem: 2482
Dat is niet onze zaak.Op donderdag 17 mei 2001 20:13 schreef Mr_Atheist het volgende:
Ik ben het helemaal met Ivo eens en ben blij dat hij zich ondanks de reacties hier uberhaupt nog inzet voor het lot van DPC.
Wel rest mij de vraag wat er gedaan gaat worden met bijv. the Tortoise, TACube en andere verdacht grote participants.
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Cisco & Ubiquity powered network
Anoniem: 2482
Dit slaat echt helemaal nergens op.Op donderdag 17 mei 2001 16:44 schreef leto het volgende:
JUIST ik ben degene die onderscheid maakt tussen individuele leden, in tegenstelling tot andere leden van de d.net staff die al eens hebben voorgesteld om heel DPC te bannen om van de problemen af te zijn (dat was vorig jaar tijdens de MFs).
Ivo
Ik moet zeggen dat dit al een stuk vriendelijker klinktOp donderdag 17 mei 2001 20:53 schreef leto het volgende:
Mijn laatste berichtje hier voorlopig:
Ivo
Ach, als je DPC al wat langer hebt gevolgd had je kunnen weten dat de eerste posts van Ivo vaak wat erger overkomen dan uiteindelijk bedoeld wordtOp donderdag 17 mei 2001 21:08 schreef RobzQ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dit al een stuk vriendelijker klinkt
Ook excuses voor een vlammetje hier of daar vanuit mijmaar ja, de eerste post over het bannen van gebruikers die een fout maken (iets wat ze misschien niet eens zelf doen) was een beetje een schop tegen de verkeerde koeienpoot
[removed]
Anoniem: 15890
Wat dat betreft zijn de mensen van het seti@home project toch wel een stuk beter bezig, dnet 200k email adres, seti heeft er 2.5 Miljoen en daar zijn de stats realtime, hoezo dnet inefficient.Op donderdag 17 mei 2001 16:48 schreef leto het volgende:
brakke stats? Elke nacht met een toch wel behoorlijke vette bak 1300 dagen a 200k emailaddressen doorrekenen in 5 uur tijd? Een constante stroom data van meer dan 2Mbps verwerken, 24/7, 365/jaar?
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(
zoals Leto al zei:Op donderdag 17 mei 2001 21:39 schreef Lord_NikoN het volgende:
En toch wil ik stats horen, over hoeveel emails.
eerst lezen, dan brullen- Ik zal eens nagaan in de archieven wat de statistieken nu precies zijn, als jullie dat zo per se willen.
The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!
Intentionally left blank
Met 170 berichten lees je af en toe wel over 1 bericht heen :r:rOp donderdag 17 mei 2001 21:44 schreef jeroon het volgende:
[..]
zoals Leto al zei:
[..]
eerst lezen, dan brullen
Dit hebben we dus al tientalle keren gedaan...Op donderdag 17 mei 2001 21:18 schreef redwing het volgende:
[..]
gelly, rechtstreeks mailtje sturen naar ivo@distributed.net werkt meestal het beste. Weet je ook zeker dat ie het leest, en normaal heb je binnen een paar dagen al antwoord.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Anoniem: 13980
Zal ik een advies geven:Op donderdag 17 mei 2001 22:32 schreef ColdFusion het volgende:
[..]
Dit hebben we dus al tientalle keren gedaan...
Hmmm, wazig. Ik heb zelf al verschillende keren een mailtje met vragen naar Ivo gestuurd, en eigenlijk altijd binnen een dag antwoord.Op donderdag 17 mei 2001 23:29 schreef gellie het volgende:
Hm leuk advies:) maar we hebben Ivo en ook een van de andere crew leden gewoon beschaafde mailtjes geschreven, maar nog nooit een reactie gehad.
in het meeltje gewoon netjes de omschrijving van onze klacht en de vraag wat er aan gedaan kan worden.
Maar ach het maakt nu weinig meer uit onze koeien gaan nu waarschijnlijk over op GF.
[removed]
Anoniem: 964
Het kan misschien ook zo zijn dat ze geen antwoord hebben op de vragen van gellie en daarom de e-mails van hun niet beantwoorden!Op donderdag 17 mei 2001 23:49 schreef redwing het volgende:
[..]
Hmmm, wazig. Ik heb zelf al verschillende keren een mailtje met vragen naar Ivo gestuurd, en eigenlijk altijd binnen een dag antwoord.
Anoniem: 19463
De Groningse beer
Anoniem: 18023
De Groningse beer
Zou jij je investering/hobby ook niet proberen te beschermen??Op vrijdag 18 mei 2001 00:23 schreef ParagonEnschede het volgende:
UD draait nog bij mij omdat ik hoop dat jullie mijn cycles voor meer gebruiken dan alleen je eigen portemonnee.
Pen lenen???Maar bij de minste of gerinste tegenwerking van jullie kant af kun je mijn pc''s op je buik schrijven.
Ehm MREn, UD is ook van D.net.Op vrijdag 18 mei 2001 00:29 schreef MREn het volgende:
Ok mensen, ga lekker over op UD. Dat is nog een nobel doel, je helpt er anderen mee.
De Groningse beer
is nog een nobel doel...Op vrijdag 18 mei 2001 00:32 schreef ParagonEnschede het volgende:
[..]
Ehm MREn, UD is ook van D.net.
Tuurlijk, maar op de toon zoals die van Ivo vind ik echt nergens op slaan. Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat ik het met de achterliggende boodschap niet eens ben, in tegendeel. Maar als DPC, en daar voel ik me bij horen, op zo''n toon aangesproken wordt, dan heb ik snel van zo''n iemand de buik vol. (Om maar weer eens de onderstaande, volgenschreven buik te gebruiken)Zou jij je investering/hobby ook niet proberen te beschermen??
Pen lenen???
De Groningse beer
Dat weet Ivootje ook wel..... maar als leider/organisator moet ie ook weleens brullen om de schijn op te houden 8:)Op vrijdag 18 mei 2001 00:36 schreef Fanman het volgende:
Ivo wees eens fair..
Vanaf het begin van Dnet worden er al (zonder medeweten van eigenaren) clients geinstaleerd.
Dit is niet een gegeven van DPC alleen.. Ale je distributed gaat draaien met statistics krijg je nu eenmaal dit soort dingen.
Hoe zou je het vinden als alle DPC users nou een stopten met flush''en..??
dan licht Distributed.net op zijn achterste !!
Wat ik probeer te zeggen is: wees blij dat mensen nog de tijd nemen om dnet te draaien.. !!!
The Fanman
Kan je vatten, hij was trouwens later ook wel milder. Maybe heeft ie zich eerst lopen opfucken of laten opfucken voordat ie de post neer zette. Maarruh laat jezelf niet zo opfokken, is nie goe voor je bloeddruk.Op vrijdag 18 mei 2001 00:39 schreef ParagonEnschede het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar op de toon zoals die van Ivo vind ik echt nergens op slaan. Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat ik het met de achterliggende boodschap niet eens ben, in tegendeel. Maar als DPC, en daar voel ik me bij horen, op zo''n toon aangesproken wordt, dan heb ik snel van zo''n iemand de buik vol. (Om maar weer eens de onderstaande, volgenschreven buik te gebruiken)
[..]
De schijn waarvan? Dat het getolereerd wordt dat er illegaal clients worden geinstalld? Kom op zeg, daar heeft niemand last van, als je het goed doet zie je die krengen in het deagelijks gebruik niet en je merkt het niet eens.Op vrijdag 18 mei 2001 00:43 schreef DPC_Wimmel het volgende:
[..]
Dat weet Ivootje ook wel..... maar als leider/organisator moet ie ook weleens brullen om de schijn op te houden
Uhh als ie meer te doen heeft : JAOp vrijdag 18 mei 2001 00:47 schreef ParagonEnschede het volgende:
Maar is alleen maar brullen (iig op het GoT forum) niet een beetje erg bot?
De schijn van dat ie er iets probeerd er tegen te doen. Klagende abuse-melders zouden hier ook kunnen komen toch?Op vrijdag 18 mei 2001 00:48 schreef MREn het volgende:
[..]
De schijn waarvan? Dat het getolereerd wordt dat er illegaal clients worden geinstalld? Kom op zeg, daar heeft niemand last van, als je het goed doet zie je die krengen in het deagelijks gebruik niet en je merkt het niet eens.
Als die zgn. illegale clients er niet geweest zouden zijn, waar zou d.net dan nu zijn?
Nou, met die bloeddruk zal het wel goed gaan, zo belangrijk is DPC/D.net nu ook weer niet vorr mij. Maar toch vind ik het jammer dat ik, en zo te lezen velen met mij, een slechte indruk krijg van Ivo. Voor mij is daarom de lol van RC-5 en OGR eraf.Op vrijdag 18 mei 2001 00:48 schreef DPC_Wimmel het volgende:
[..]
Kan je vatten, hij was trouwens later ook wel milder. Maybe heeft ie zich eerst lopen opfucken of laten opfucken voordat ie de post neer zette. Maarruh laat jezelf niet zo opfokken, is nie goe voor je bloeddruk.
hmmm is er nog plaats voor een spelletje boter/ham en eieren op die buik van je?
De Groningse beer
Ik vraag me toch af wie er zo triest is om te klagen dat er een koetje op z''n pc staat..is toch gezellig?Op vrijdag 18 mei 2001 00:53 schreef DPC_Wimmel het volgende:
[..]
De schijn van dat ie er iets probeerd er tegen te doen. Klagende abuse-melders zouden hier ook kunnen komen toch?
Om precies te zijn: onder het gras
tiepvautjes
Geen vork tussen te krijgenOp vrijdag 18 mei 2001 01:25 schreef Blistimo het volgende:
...
Anoniem: 4861
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq