Verwijderd
VERder kan je ook ff kijken of de instelling van de client wel goed zijn. Mischien staat de max. hd usage wel te hoog ingesteld
Verwijderd
Is trouwens iedereen bezig met eiwit : superoxide_dismutase ?
Verwijderd
Ik weet nu niet of dit erg nuttig is.
Thuis ben ik gister begonnen met een ander.
Ik hoop niet dat we nu hetzelfde doen, want ik ben op 75%, met 12 hits
En al 6 uur bezig
Verwijderd
Waarschijnlijk wel zieOp dinsdag 03 april 2001 15:31 schreef Nemesis het volgende:
Hij loopt bij mij nu ook heel langzaam (Celly 466). Doet nu 2 uur over 3% (van 11 naar 14%). Oh nee, wacht ff, bij ingewikkelde moleculen, of heel actieve, doet ''ie er gewoon heel lang over !
Is trouwens iedereen bezig met eiwit : superoxide_dismutase ?
http://forum.ud.com/ubbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=10&t=000010
Zet proxy op HTTPS, ip adres van proxy invullen + poort... klaarOp dinsdag 03 april 2001 13:29 schreef DrSPiDeR het volgende:
ik kan helaas nog niet joinen, ik probeer me te registreren, maar het programma ondersteund geen http proxy, ik heb al een mailtje richting Technical Support gedaan, als het opgelost is zal ik zsm joinen
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Ja keurig 50-50Op dinsdag 03 april 2001 17:13 schreef Wessie het volgende:
Gaat dat eigenlijk samen met ons wel bekende koetje
En bij dat teletekst berich moet nu nog een verwijzing naar DPC.
Verwijderd
het was robjeOp dinsdag 03 april 2001 16:46 schreef stappel_ het volgende:
Oke wie heeft het left gehad om als eerste te retire-en?
moet je ff kijken op pagina 2 van de teams
Jongens, nr 1 heeft 138 members op dit moment, dus laten we zorgen dat we ze asap voorbijgaan!
Virussen? Scan ze hier!
Eerst wat afronden en dan weer verder gaan.. Maar dit is wel een beter doel moet ik zeggen
aanvullig: ik heb voor de leut ook nog maar een paar andere kranten hetzelfde emailtje gestuurd
Hier nog wat info betreffende het project
Het maffe is dus dan intel eraan meewerk...is dit dan ook gelijk een antwoord op de vragen waarom ie het niet op een AMD doet en hoe United Divices aan zoveel geld komt (De mensen achter de Amerikaanse National Foundation for Cancer Research (NFCR) hopen dat aan het medicijnen-onderzoek wereldwijd zo''n zes miljoen pc-geruikers zullen meedoen. In dat geval zal bij de zoektocht naar een kankermedicijn zo''n drie tot vijf jaar tijdswinst kunnen worden geboekt.
Het project is een samenwerkingsverband van het genoemde NFCR, United Devices en chipfabrkant Intel. Op de site van kan de speciale software worden gedownload die nodig is om de computer te laten meewerken aan het project.
Dus da''s al weer minder concurrentie...kan engeland ook niet op die lijktThis software is subject to the U.S. Export Administration Regulations and other U.S. law, and may not be exported or re-exported to certain countries (currently Afghanistan (Taliban-controlled areas), Cuba, Iran, Iraq, Libya, North Korea, Sudan and Syria
Virussen? Scan ze hier!
Op dinsdag 03 april 2001 14:00 schreef DS-Meef het volgende:
werkt die client niet goed op een AMD ofzo? De client blijft bij mij op 2% hangen...
na 2 uur stond hij nog op 2% namelijk
en na een restart stond er dat ik nog maar 7 minuten had gedaan!
heb niets in de ini files of wat dan ook veranderd...
op 2 andere pc''s hier werkt het wel gewoon goed! dat zijn 2 pc 650''s...
what to do? re-install? maar dan krijg ik ook weer een extra device toch?
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Verwijderd
Ok, heb ook op WDO, met hulp van wildhagen
is ook vanaf vandaag geplant op hun site
http://members.ud.com/download/gold/
Verwijderd
maar ik zit er nu ook bij (member name: TJIZ)
Hij blijft op 2 % vastzitten en doet verder niks, geeft aan dat de taak een paar uur bezig is en als ik dan de comp herstart schiet ie terug naar 2 % en de tijd van de task ziet ook terug naar 29 min.
Hele vage shit
laptop: intel cely 550 / win2k sp1 / ie5.5
ik join het team asap, maar op dit moment lijken hun sites vrij veel op tweakers.net voor de databaseserverupgrade..
verder gaat ie klekker
wat kun je eigenlijk met de snoozefunctie doen?
Sjongejonge
zijn de berekende gegevens voor iedereen beschikbaar??? ofwel, zijn die opensource, of gaat een of ander bedrijf er geld mee verdienen???
Dan gaat''ie voor een bepaalde tijd (standaard 5 minuten) op pauseOp dinsdag 03 april 2001 20:59 schreef Yan Grange het volgende:
edit:
wat kun je eigenlijk met de snoozefunctie doen?
Verwijderd
OH de oplossing is gewoon nooit de client uit zetten.Op dinsdag 03 april 2001 20:55 schreef Scraper het volgende:
Uhhh, ik denk niet dat mirroren van dat ding een goede zaak is, en voor degene wiens teller vastzit, de mijne doet dat ook.
Hij blijft op 2 % vastzitten en doet verder niks, geeft aan dat de taak een paar uur bezig is en als ik dan de comp herstart schiet ie terug naar 2 % en de tijd van de task ziet ook terug naar 29 min.
Hele vage shit
laptop: intel cely 550 / win2k sp1 / ie5.5
Verwijderd
With the light in our eyes, it's hard to see.
Verwijderd
Gisteren (op mijn oude client had ik een ander nl iets van blablsa-CURE_supe ofzo)
Ik krijg nu het idee dat ik 30 uur voor niets zit te werken omdat waarschijnlijk iedereen dezelfde molecule aan het analysen is.
Klote!
het gaat vanavond officieel van start...dus ik denk het welWeet iemand of er nu al ''echte'' data wordt uitgegeven? De UD forums zijn zo traag als een Brusselse bureaucraat op zondag....
- de client is geen open source
- hij komt zo uit de beta, enkele uren
- je kan hem mirroren, maar ze vinden dat niet leuk
- de client is zelf-updateing. dus hij ziet zelf een nieuwe versie en installeerd die
- de servers zijn up en down omdat ze (te) veel aandacht in de pers krijgen
(oja het meer en deel van deze info komt uit de UD flash messages die ze rondsturen. maar die hebben jullie zeker nog niet gevonden, of m.a.w. gesubscribed)
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Verwijderd
en nix zeggen teggen ons....Op dinsdag 03 april 2001 22:37 schreef stappel_ het volgende:
(oja het meer en deel van deze info komt uit de UD flash messages die ze rondsturen. maar die hebben jullie zeker nog niet gevonden, of m.a.w. gesubscribed). dat lrijg je als je al sinds november meedoet.
Verwijderd
Voorlopig draait me koetje ook nog mee
Verwijderd
Ik had gelezen dat ''t soms wel es lang kon duren voordat het percentage hoger werd.... maar is 12 uur lang niet 1 procentje verder komen niet een beetje lang?? hij geeft overigens wel steeds meer conformers aan....
Verwijderd
zometeen is de client ook te downen op:
www.allesovernetwerken.nl/ud_agent_setup.exe
Verwijderd
20*350ZO45°
Verwijderd
hihi er zijn nu zo''n 2clubs binnen twiekers.net hehe
Sjongejonge
Verwijderd
even de laatste OGR blokjes eruithoesten
Verwijderd
Hoezo 2 teams??Op dinsdag 03 april 2001 23:29 schreef Yan Grange het volgende:
aiai... hij doetut!!!!!!!! Hij''s mooooooooooooooi
hihi er zijn nu zo''n 2clubs binnen twiekers.net hehe
Verwijderd
blijven proberen en uw moeite zal beloond wordenOp dinsdag 03 april 2001 23:38 schreef Mr_Atheist het volgende:
Ik vind het een baggerclient; Ik krijg hem maar niet aan het reggen. Hij gaat gewoon op zijn kont...