[BC3] Oxford verenigt PC''s voor kankeronderzoek

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.576 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

en wat is dat "de novo structures" wat je af en toe wel is boven "conformers" ziet staan

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
pfff.. mijn molecuul zit nu op 718 miljoen conformers... das ongeveer 16 uur werk.. o mijn werk zou ik zo''n blokje noit kunnen afmaken.

[edit]

Ik zie dat i nu al 20 uur niet meer opgeslagen heeft

[edit2]

753 miljoen ...

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Snap idd niet waarom niemand hier een beetje vraagtekens bij zet. Wat gebeurt er met de uitkomsten
Ja, dat weet ik. Die worden keurig netjes openbaar gemaakt.
From http://members.ud.com/vypc/cancer/faq_proj.htm

Are you going to sell the results to large pharmaceutical companies?

?No. The results of this study are the intellectual property of the University of Oxford and the National Foundation for Cancer Research, who will make the scientific findings of this project available to the greater scientific community.

Are the results going to be made public?

Yes. Prof. Graham Richards'' research group, the project coordinators, will publish the results. This group originally designed the project and is currently orchestrating the study. Scientific interpretation of the results from this study will take some time. Results and scientific findings will be published in the usual manner through a peer-reviewed process.

So the results are going to the National Foundation for Cancer Research and Oxford. The National Foundation for Cancer Research are not the type of body to charge for commercial development of this work

From http://members.ud.com/vypc/cancer/index.htm

The project software cannot detect or transfer anything on your machine but project-specific information. It just allows your computer to screen molecules that may be developed into drugs to fight cancer. Each individual computer analyzes a few molecules and then sends the results back over the Internet for further research.

So your computer is only allowed to scan molecules

From Intels criteria for Philantropic projectshttp://www.intel.com/cure/criteria.htm

A. 100% Philanthropic:
The programs and, more specifically, workloads should be 100% philanthropic. Being a 100% philanthropic program means that that the program(s) run non-profit projects all of the time. Programs that run commercial projects "from time to time" are NOT considered 100% philanthropic.

B. No Cost to the Public:
The program should be completely "free" to the public. This means that there should be no cost to the public to download any of the software applications needed to run the workloads.

C. Complete Disclosure to User:
The programs should allow complete disclosure of information to the user about the workloads running on the user''s machine (including, but not limited to, the type of data being processed), without giving away proprietary information.

D. Complete Disclosure to the Public:
The programs should allow all results obtained from processed workloads to be completely disclosed to the public within approximately 12 months of receiving the results.

So thank you michael for allowing your cynicism and laziness in research to potentially take a lot of computing resources away from an important project. Yes it is getting attention for all the parties involved but it is not a cheap trick to steal our computer cycles for commercial interests, if you join for the cancer project then that is all you will work on

So when you go home to bed tonight make sure and think about how much extra suffering your lack of editorial integrity may have caused cancer sufferers due to lost computing resources for this project. When will the slashdot editors learn that they can''t just post any old crap, slashdot is not a small site where a mistake has no affect, it has a huge readership and needs to start taking some responsibility for the integrity of the stories it posts.

Thank you, I expect to see the front page updated with a retraction of these false allegations soon to try and repair some of the damage your laziness has done. For the first time since I started posted here I have finally found something important enough to use my +1 bo
Zo, als je het nu nog niet doorhebt zou ik je toch willen verzoeken om die betonnen plaat voor je hoofd met een drilboor kapot te maken.

En wil volstaan met één link : http://forum.ud.com/ubbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=5&t=000143

Virussen? Scan ze hier!

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-05 08:58
Op donderdag 05 april 2001 06:48 schreef [eNeRGy] het volgende:
pfff.. mijn molecuul zit nu op 718 miljoen conformers... das ongeveer 16 uur werk.. o mijn werk zou ik zo''n blokje noit kunnen afmaken.

[edit]

[edit2]

753 miljoen ...
kan je blij maken zag vanmorgen opmijn werk nog het heugelijke moment van de 1089 miljoen
en als dank 500 punten erbij dus dat gaat opzich wel snel :D

iets met lenzen

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 16:20

Murphy

(2B||!2B)?

Damn
Gisterennacht toen ik ging pitten was de pc bij mij thuis op 95%
Wordt ik wakker, is ie op 98% ! Dus maar 3% in 1 nacht :z
Terwijl de snelste pc''s hier op mijn werk alweer op 65% van de volgende ronde waren...Het ligt er dus aan wat voor soort moleculen je voor je hasses krijgt...

Op hoeveel storage hebben jullie de zooi ingesteld? Dat is het enige wat ik nog niet helemaal door heb...

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Op donderdag 05 april 2001 08:41 schreef Morpheus_at_work het volgende:

[..]

kan je blij maken zag vanmorgen opmijn werk nog het heugelijke moment van de 1089 miljoen
en als dank 500 punten erbij dus dat gaat opzich wel snel :D
500!?
Ik kreeg er maar 77 en 66 punten bij :?

Verwijderd

hoe kan je precies zien hoe groot de molecule is waar je op dat moment aan werkt?

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 20:59
Op hoeveel storage hebben jullie de zooi ingesteld? Dat is het enige wat ik nog niet helemaal door heb...
UD verwacht in de toekomst storage nodig te hebben, dus dat hebben ze er nu alvast ingebouwd. Doet voor de rest niks, evenals die rating van de internetverbinding, die is nou ook niet echt nodig voor blokjes van 16 Kb :)

http://www.donorofniet.nl/

Verwijderd

Ik heb hem op 1gig gezet weet niet of het invloed heeft op de punten.

Verwijderd

Die "de novo structures" is misschien een interactie tussen molecuul en eiwit maar geen covalente band ? Waterstofbruggen of zo. Puur speculatief.

Die storage (en waarschijnlijk ook inet-conn)gaat pas meespelen als je meedoet met een ander project, "preserve history" o.i.d. Daarmee worden gedigitaliseerde beelden
opgeslagen en gedistribueerd. Kan iedereen zijn eigen servertje hebben.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
die blokjes van mij zijn 1.8mb alhoewel windows meet dat ik 2.1mb binnenhaal :?

vanacht me pc aan laten staan, kom ik terug, is ie NIX verder, en wil alleen maar internet op.. dus ik inbellen, haalt ie nieuwe binne, en WEER geen credits >:(
das nu al me 3e die niet goed gaat.
.iemand een id wat er mis gaat?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• jeroon
heb je de nieuwste client? Ik geloof dat die oude client 2 meg moest binnenhalen, maar dat dat al in de nieuwe client ingebakken zit...

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
Op donderdag 05 april 2001 09:41 schreef Nemesis het volgende:
Die "de novo structures" is misschien een interactie tussen molecuul en eiwit maar geen covalente band ? Waterstofbruggen of zo. Puur speculatief.
kijk maar eens op http://members.ud.com/vypc/cancer/think.htm

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

Verwijderd

Iedereen heeft het over zo''n intel en een peer to peer logotje. Ook te zien op http://members.ud.com/vypc/cancer/think.htm.
Maar bij mijn client zie ik niks. Hoe kan dat? Of is dat alleen als je de client bij intel download?

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Op donderdag 05 april 2001 06:48 schreef [eNeRGy] het volgende:

[edit]

[edit2]

753 miljoen ...
Damn :(

Mijn pc thuis staat nu nog stééds op 98% te kutten, al meer dan 14 uur nu!

Hij heeft nu ruim 7,5 miljoen conformers gedaan en dat is een Celeron 500 > dat betekent dat jouw PC 10x zo snel is :?

Dat geloof ik niet echt, misschien heb je je een beetje verkeken op de nummertjes :)

• jeroon
526 miljoen hier, in een uur of 3 (ongeveer)

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Het valt mij op dat sommige conformers hier over het beeldscherm heen vliegen en anderen tellen ongelooflijk traag.

Verwijderd

Ik denk dat de ene molokuul makkelijker te berekenen is dan de andere zit heel erg veel verschil in.

Verwijderd

Ik heb nu ook een vreselijk grote, dat is CGX5#25923-XX, met nu 310 miljoen conformers!

Verwijderd

Ik vroeg me af of er al dpc leden zijn die er aan mee doen.
Ik zelf heb net de client geinstalled en ben druk bezig om snel wat meer pc''s te asimileren

De plus punten.
- Je kan per "device" zien hoeveel ze
rekenen.
zo kan je dus goed zijn hoeveel welke pc
doet.

- Het is voor een goed doel. Denk dat meeste
mensen wel iemand in de buurt heeft die
kanker heeft of heeft gehad.

- actuele stats

- Hele mooie grafische client.

min punten

Het is nog in een beta fase maar ze zijn druk aan de weg aan het timmeren :)

Voor meer info http://members.ud.com/vypc/cancer/

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Dan kunnen we toch 1 gebruiker aanmaken: Dutch Power Cows?

Als je toch van elke computer kan zien wat hij gedaan heeft, heb je geen subteams nodig...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

hum nog een project, worden het er niet te veel?

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op maandag 02 april 2001 16:24 schreef Mo-Bees het volgende:
Projecten zijn er nooit teveel... :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Het zijn er al teveel.. :).. Het zou helpen als we RC5 even kunnen oprollen bijv... Maar ja.

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op maandag 02 april 2001 16:27 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Het zijn er al teveel.. :).. Het zou helpen als we RC5 even kunnen oprollen bijv... Maar ja.
Daar zijn we toch druk mee bezig? *D

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-05 10:11
Ik zou voor zijn en mee willen helpen...

• Wilde
  • Niet online
Ik doe absoluut mee.. Eindelijk de mogenlijkheid om je idle time te gebruiken voor iets echt nuttigs..

Wat doen we eigenlijk... 1 DPC user aanmaken ofzo ?

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Verwijderd

ikke doe zeker mee! maar wel voor dpc dus ik hoor graag hoe we als 1 team kunnen flushen...

• Artcore
  • Niet online
Ik doe ook mee. Zeg maar wanneer ik iets voor DPC moet doen >:)

Verwijderd

Ik heb tot nu toe nog geen optie gevonden om als een team samen te werken :(

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
eh sorry hoor, maar ik vind dit persoonlijk wel een stuk zinvoller dan rc5 of seti, hiermee kun je mensen echt helpen, dat is toch ook wat waard?

• M4rtijn
  • Laatst online: 31-01 15:17

M4rtijn

Spinnin' around

Probleempje: 1 user aanmaken betekent ook dat er maar 1 password is... da''s iets te makkelijk te kapen o.i.d.

• stappel_
Minpunten:
- geen teams (voorals nog)
- geen compare functie met andere mensen (is weggehaald)
- een oud device kan niet verwijderd worden. dus bij herinstallatie weer een device erbij
- geen SMP ondersteuning (misschien in de toekomst)
- alleen winHoos clients (de rest komt nog)
- het gehele project is nog in beta stage.
- de client kan geen randoms. dus moet continue verbinding hebben

oja : er is geen personal proxy

Plusplunten:
- leuke client
- kan samen met andere clients op 1 pc draaien
- realtime stats
- brengt geld op (mits je leeft in UK, USA)
- 61 uur al,en couting

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,

• Wilde
  • Niet online
- 61 uur al,en couting
:?

Verwijderd

... het maakt niet uit of je al teams kan maken, zet nu gewoon [DPC] voor je naam, die teams komen later wel, en dan kan je vast gewoon je werk meenemen...!! als we nu maar rekenen!!!

• IceStorm

IceStorm

Ik doe niet aan projecten in beta stages... Eerst maar eens wat meer info over bijv nut client, nut info, betrouwbaarheid bedrijf etc. (nou ja ok.. Oxford is wel ok gok ik ;)).

Verwijderd

de client heeft al versie 1.03c, dus erg beta zal het wel niet zijn...! net of dnetc meer nut KAN hebben.... d8 ut niet!

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 02 april 2001 17:48 schreef dvis2 het volgende:
de client heeft al versie 1.03c, dus erg beta zal het wel niet zijn...! net of dnetc meer nut KAN hebben.... d8 ut niet!
Ik snap je reactie wel hoor :).. Een onderzoek naar kanker (tegen kanker :?) is ook nuttiger, zeker weten.. Maar het moet ook wel echt tot info leiden.. Ik bedoel, ik ga niet aan een seti-achtig programma meedoen (zovan "we doen het zo en we zien wel")...

Snap je?

Oh overigens de website ziet er redelijk uit, ga vanavond even stropen naar info :).

• stappel_
Op maandag 02 april 2001 17:45 schreef IceStorm het volgende:
Ik doe niet aan projecten in beta stages... Eerst maar eens wat meer info over bijv nut client, nut info, betrouwbaarheid bedrijf etc. (nou ja ok.. Oxford is wel ok gok ik ;)).
het is dus geen oxford. Het bedrijf is United Devices in USA. Ze hebben een project verzonnen (eigenlijk 2, Hmmer en Think) dat mogelijk data levert aan Oxford. Het is dus geen project waar gandioze resultaten mee behaald kunnen worden.

United Devices heeft laatst 13 mensen van D.net in dienst genomen. Maar een van funding weet ik niet veel. Wel dat ze bakken met geld uitgeven. Elke dag een dagwinnaar, een maand winnaar, en tussen door nog een loterij. Een nieuw pand, en datacenter, een stats box voor d.net, etc.

Sorry het is geen 61 uur. Maar 62 dagen, 4 uur en 13 min.

De client rekent een soort stats uit op twee manieren:
- totale tijd (bezig met rekenen)
- points (points wordne berekend op basis van: cpu snelheid, memory, network, harddisk capaciteit. hoe meer hoe meer points per project)

• Juup
  • Niet online
Als we nou even het dataverkeer moitoren kunnen we zelf een caching proxy hiervoor schrijven. Wie duikt daar in? (mijn kennis is helaas te laag daarvoor)

Goed project dit! 100x beter dan d.net en SETI bij elkaar.
* Juup is *D dat er eindelijk iets ECHT nuttigs gebeurt nu.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik kick m''n koe van mijn pc, en ga meehelpen voor een nuttig doel!

• yGiDoRp
  • Laatst online: 21-04 16:25

yGiDoRp

Sawasdee

Ik doe ook mee.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Verwijderd

Mijn celeron 433 256MB doet ook mee in de strijd :)

Verwijderd

Ik doe ook mee, maar kan er iemand ff een link plaatsen naar waar je de client ken downloaden :)

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 02 april 2001 17:52 schreef stappel_ het volgende:
[knip]
THx... Ik denk dat het toch goed is als ''we'' eerst wat meer info hebben voordat we ons er massaal op storten maar het ziet er goed uit.

Ik hoop alleen dat we ook eens een keer een projectje AFMAKEN :).

Verwijderd

Op maandag 02 april 2001 18:50 schreef Lomu het volgende:
Ik doe ook mee, maar kan er iemand ff een link plaatsen naar waar je de client ken downloaden :)
http://members.ud.com/download/beta/

• llevering
Voor iedereen die mee doet je kunt op:
dpcatoxford@yahoo.com, flushen maar of ze dat tolereren weet ik niet, ik zou zeggen probeer maar...

• llevering
Er is iemand die al Dutch Power Cows als naam gebruikt bij ud.net, zou die zich willen melden? Dan kunnen we het ff kortsluiten...

• Wilde
  • Niet online
Tuurlijk !

Ik heb de naam geregistreerd om te voorkomen dat een of andere nitwit of idle''r(meervoud van idle ?? 8-)) hem zou registreren..

Mail eventueel, tvrooijen@planet.nl

• Morpheus_at_work
onder welk email adres gaan we nou kanker bestrijden :D

iets met lenzen

• llevering
Voorlopig blijft het zo:
- Je kunt flushen op het emailadres hierboven
- Als er een team functie komt dan willen we dat andere account gaan gebruiken, we zijn anders bang gebant te worden nog voor er een team mogelijkheid is

edit:

Ikke kunnen zin geen schrijven...

Verwijderd

Hoe wil je dat dan gaan doen.

aangezien je ook de instellingen van de client kan veranderen als je ingelogd bent ?

• Morpheus_at_work
dus voor de goede orde tvrooijen@planet.nl gaan we gebruiken om te " flushen "

iets met lenzen

• llevering
Fijn wat dit is wel een beetje amateuristisch, de client is schitterend, maar zonder teams is het een ramp...

• llevering
Op maandag 02 april 2001 21:09 schreef Morpheus_at_work het volgende:
dus voor de goede orde tvrooijen@planet.nl gaan we gebruiken om te " flushen "
Oeps, ik ben onduidelijk we gaan voorlopig flushen op: dpcatoxford@yahoo.com

semsite: Leg uit, ben nog maar newbie...

Verwijderd

ALs je inloged bent. Kan je al je divices bekijken. Dan kan je ook het profile veranderen. Zoals wanner staat de client aan en wanneer niet en allemaal van dat soort dingen. Dus als je alles op 1 e-mail gaat gooien kan iedereeen bij elkaar dingen gaan zitten verander. En een foutje is zo gemaakt :(.

Ik stel voor om gewoon een account te maken. En daar bij [DPC] er bij te zetten. Als er een team komt zien we wel verder.

• llevering
Op maandag 02 april 2001 21:14 schreef semsite het volgende:
ALs je inloged bent. Kan je al je divices bekijken. Dan kan je ook het profile veranderen. Zoals wanner staat de client aan en wanneer niet en allemaal van dat soort dingen. Dus als je alles op 1 e-mail gaat gooien kan iedereeen bij elkaar dingen gaan zitten verander. En een foutje is zo gemaakt :(.

Ik stel voor om gewoon een account te maken. En daar bij [DPC] er bij te zetten. Als er een team komt zien we wel verder.
Ik begrijp je nu, we (morpheus en ik) zijn net al ff aan het klooien geweest...

Als je mee wilt doen kun je 2 dingen doen:
1. Je flusht op je eigen mail en wacht totdat er een team optie komt (kan lang wachten worden, hoop van niet). En [dpc] voor je naam.
2. Je gaat flushen op het adres: dpcatoxford@yahoo.com
Membername: dpc@oxford
Pass: aanvragen via dpcatoxford@yahoo.com
Name for this UD agent: eigennaam

Je kunt nu bij de site alle gevens over dit team veranderen, dit is jammer maar we gaan uit van jullie eerlijkheid, daarvoor al bij voorbaat dank.

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-05 16:19

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

Hmm, geen SMP support ;(

ach, eigenlijk not to worry, dan ga ik gewoon half grazen, en half tegen kanker vechten :)

• yGiDoRp
  • Laatst online: 21-04 16:25

yGiDoRp

Sawasdee

Zeg. Ik lees op het Forum op UD.com dit.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
semsite 
Member 
Member # 713 
Rate Member 
  posted 04-02-2001 01:28 PM                    
--------------------------------------------------------------------------------
I would like to know if it possible to create a team. Just like u can do at distributed.net.
Then this wil be intresting. Also i would like to know if its possible to download more then 1 unit. So i dont have to dial up every time when the unit is finished? 

--------------------------------------------------------------------------------

Nscafe 
Senior Member 
Member # 6 
Member Rated:

posted 04-02-2001 01:43 PM                    
Coming soon.

quote:
Originally posted by semsite:
I would like to know if it possible to create a team. Just like u can do at distributed.net.

Not yet, but it has been identified as a request by United Devices. For more information on both, use the seach option at the top of the screen. You'll find heaps of information on both.

quote:
Then this wil be intresting. Also i would like to know if its possible to download more then 1 unit. So i dont have to dial up every time when the unit is finished?

Posts: 340 | From: 255.255.255.0 | Registered: Jan 2001  |  IP: Logged  

Chris 
UD Employee 
Member # 2 
Rate Member 
  posted 04-02-2001 02:59 PM                       
REALLY SOON
I MEAN REALLY REALLY SOON.

CHECK BACK LATER TODAY 

--------------------

Chris Sherman
UD Marketing Guy 

Posts: 5 | From: Austin, TX | Registered: Jan 2001  |  IP: Logged

MAW, die Teams, die komen wel.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Verwijderd

Ik snap niet wat iedereen moeilijk doet over teams.

Voglens mij kan hetgewoon hoor.

Je moet bij member de teamnaam invulen. En bij je gewone naam je individuele naam. Er staat zelfs bij dat dit speciaal is omdat dat handig is voor teams.

Hebben daar nou zoveel mensen over heen gelezen?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
http://members.ud.com/vypc/cancer/

btw.. de marketing flip van UD geeft op het message board aan dat meerdere units downen en teams formeren ''real soon'' gaat kunnen.. ''check later today'' zegt ie als antwoord op die vraag.. wellicht interessant om dan als DPC iets te gaan regelen.. iemand een adresje in engeland te leen :) ?

ik reken liever aan kankermedicijnen dan aan gekke }:O

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Morpheus_at_work
mijn dna is ondertussen op 38 procent gaat de goede kant op

iets met lenzen

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

OK, ik doe nu ook even mee, om te kijken of het wat is. Lijkt me in ieder geval flink nuttig.

Ik doe mee onder de naam Team Wildhagen, current progress: 4 procent.

Virussen? Scan ze hier!

• stappel_
Op dinsdag 03 april 2001 00:21 schreef Morpheus_at_work het volgende:
mijn dna is ondertussen op 38 procent gaat de goede kant op
Volgens mij ben je opzoek naar een proteine of te wel een amino zuur en niet naar een stukje dna. Het klopt wel dat het een afgeleide van een stukje dna is, maar de dna gebruik je niet in de berekening.

(Ben geen biolog, dus kan het ook geheel mis hebben)

Verwijderd

:( minpunten: (nog) geen Linux versie :(

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op dinsdag 03 april 2001 08:35 schreef r3b00t het volgende:
:( minpunten: (nog) geen Linux versie :(
Die komt op zeer korte termijn volgens de page.

Virussen? Scan ze hier!

• llevering
Inmiddels zijn teams mogelijk! Later vandaag/vanavond, zal ik de hele zaak proberen op te zetten!

* llevering is happy :)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op dinsdag 03 april 2001 08:56 schreef llevering het volgende:
Inmiddels zijn teams mogelijk! Later vandaag/vanavond, zal ik de hele zaak proberen op te zetten!

* llevering is happy :)
Oké, het team bestaat nu.

Hier kun je het vinden: http://members.ud.com/services/teams/team.htm?id=F715D0C5-C270-4F6F-86D8-11A9D85EF01E

een overzicht van alle teams is hier te vinden: http://members.ud.com/services/teams/

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

moeten we team anandtech niet informeren van dit nieuwe project?
wat is een project als DPC en TA er niet samen aan zit te werken :)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op dinsdag 03 april 2001 09:42 schreef DS-Meef het volgende:
moeten we team anandtech niet informeren van dit nieuwe project?
wat is een project als DPC en TA er niet samen aan zit te werken :)
Die komen d''r vast vanzelf wel achter :)

Virussen? Scan ze hier!

• Ropniko
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-03-2021
eerst moet DPC ff gaan ass kicken :P

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

Verwijderd

Das mooi dat er nu een team gevormt kan worden :)
Dan zal ik braaf de eerste workunit voor het dpc willen leveren :)

Hellaas worden je workunits niet mee genomen naar je team toe geloof ik :(

Verwijderd

Yes, [DPC] Halbewoners is ook gejoined.

Even over dat grafische scherm :

Wat de client doet is een bepaald eiwit kiezen. Dit is het doelwit (target), rechts in het scherm. Vervolgens zijn er reeksen molecuulstructuren waarvan de mogelijkheid tot een chemische aanval op het doelwit wordt bekeken, en vermoedelijk of dit "een bepaald effect heeft". Dit kan vrij divers zijn, eiwitchemie is veelzijdig. Twee van de belangrijkste effecten zijn :
- Hervouwen van het eiwit (vgl. Folding@home).
- Veranderen van de Site-of-effect.

Eiwitten hanteren meestal het sleutel-slot-principe, d.w.z. er past een molecuul in wat dan een bewerking kan ondergaan, of getransporteerd kan worden. Indien bovenstaande acties zijn uitgevoerd veranderd bv. het type molecuul waar het eiwit effect op heeft, of het wordt compleet onwerkzaam etc. etc.

Ik ben nu verre van compleet maar hoop dat dit een beetje een idee geeft van de werking van de client.

edit:

- Workunits worden niet van team naar team overgenomen, wel toegevoed na joinen vanaf teamloos. Analoog aan D.net (DUH).

- Het project heeft niets met DNA te maken, eiwitten wel. Ziehier het dogma van de biochemicus :
DNA --=> aflezen > mRNA --=> eiwitsynthese > Eiwit

Verwijderd

moet zeggen dat ik die client er wel heel cool uit vind zien :9~

Verwijderd

OH tip ga niet in de ini.file kloten was geloof ik vergeten alles goed terug te zetten en ik vondt het al zo raar dat ie maar op 33% bleef staan. IK op nieuw starten. ging de teller van aantal cpu time van 2 uur terug naar 59 min. En dat moeten we dus niet hebben :(.

• stappel_
Workunits worden niet van team naar team overgenomen, wel toegevoed na joinen vanaf teamloos. Analoog aan D.net
hmm waarschijnlijk na een stats update ofzo, want al mijn units zijn nog niet in het DPC team gezet.

Verwijderd

ik ben/was de 15e die DPC join-de, het schiet dus nog niet zo op...

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 11:29 schreef stappel_ het volgende:

hmm waarschijnlijk na een stats update ofzo, want al mijn units zijn nog niet in het DPC team gezet.
linksonder op de team page staat dit:

''Member status is updated each day at 00:00 UTC.'' nog ff geduld dus.... *D

Verwijderd

Wildhagen> waarom verwijst "> Team Home Page" naar tweakers en niet naar WDO ?

Verwijderd

We zijn nu aan het testen om de client als service te draaien. Als je in de tasklist kijkt zijn er normaal 2 taken actief, Udwin_ en Ud_ . Door ''em in je registry te zetten blijft alleen Ud_ actief. Even kijken of dit goed gaat, je visualisatie is dan uitgeschakelt, scheelt dus zowel geheugen (48 MB zuigt :( ) en een half procentje o.i.d. processorkracht.

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 11:29 schreef stappel_ het volgende:

[..]

Ik vergeet steeds wat wanneer welke tijd is, dus weet niet wanneer de update komt. Zou het kunnen dat UD daar even mee wacht of zo ? ( |:( ''Tuurlijk kan dat, maar goed ...)

Verwijderd

Bij je profiles moet je niet de max.storage te hoog zetten. WAnt dan slaat ie de gegevens waarschijnlijk niet op. Ben een beetje aan het kloten met de cliente en hij blijft nu weer hangen op een bepaald hoeveel heid procenten.:(

Oh hij gaat nu toch wel verder ben gewoon een beetje ongeduldig denk ik :)

Dit is allemaal gebeurd nadat ik de max. storage op 10 gig. had gezet :). goed voor het aantal punten dacht ik. Maar dat vinden ze denk ik toch niet zo leuk. iemand anders die ook al meegemaakt ?
f ben ik de enige

Verwijderd

hoe kan ik dpc in dit project joinen ?

dan ben ik rc-5 member af, dit is nl. een stuk nuttiger denk ik !!

Verwijderd

download hier de client:

Alles ff instellen (is duidelijk genoeg)....

en dan naar de teampage van DPC gaan (gewoon op die link in m''n signature klikken) en dan op ''join this team'' klikken...

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 12:40 schreef GbM het volgende:
download hier de client:

Alles ff instellen (is duidelijk genoeg)....

en dan naar de teampage van DPC gaan (gewoon op die link in m''n signature klikken) en dan op ''join this team'' klikken...
Hier moet je wel ingelogd voor zijn.
ALS je wil in loggen click op de knop vieuw device list. Dan vraagt ie van zelf wel dat je wil inloggen :)

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 12:46 schreef semsite het volgende:

Hier moet je wel ingelogd voor zijn.
ALS je wil in loggen click op de knop vieuw device list. Dan vraagt ie van zelf wel dat je wil inloggen :)
Als je op ''join this team'' klikt gaat ie ook automatisch naar dat inlogscherm, dus dat maakt nix uit *D

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op dinsdag 03 april 2001 13:03 schreef DS-Meef het volgende:
Wildhagen> waarom verwijst "> Team Home Page" naar tweakers en niet naar WDO ?
Dat was een onoplettendheid van mij. Ik zie zo 1-2-3 geen optie om het te wijzigen, maar zodra ik erachter kom zal ik het z.s.m. wijzigen.

Virussen? Scan ze hier!

• stappel_
hmmm waarom zo ik bovenaan staan >:)

Verwijderd

ik kan helaas nog niet joinen, ik probeer me te registreren, maar het programma ondersteund geen http proxy, ik heb al een mailtje richting Technical Support gedaan, als het opgelost is zal ik zsm joinen :)

Verwijderd

Ok het draait hier nu ook..in de plaats van RC5 gekomen want dit vind ik, als roker al helemaal :), een stuk interessanter..

• Marc H
  • Laatst online: 07:24

Marc H

- - Is wakker - -

Check!

* Marc H H draait doet nu ook mee, alleen jammer dat de client (nog) geen SMP ondersteund.

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

Verwijderd

Laat de client niet op het grafische scherm staan met dat molecuul! Dat kost 25%!! CPU tijd.

Verwijderd

werkt die client niet goed op een AMD ofzo? De client blijft bij mij op 2% hangen...

na 2 uur stond hij nog op 2% namelijk
en na een restart stond er dat ik nog maar 7 minuten had gedaan!

heb niets in de ini files of wat dan ook veranderd...
op 2 andere pc''s hier werkt het wel gewoon goed! dat zijn 2 pc 650''s...

what to do? re-install? maar dan krijg ik ook weer een extra device toch?

Verwijderd

Het feit dat je Pc aangeeft dat er maar een paar minuten processorkracht gebruikt zijn, geeft aan dat er een ander programma tegelijkertijd (d.net client ?) draait. Die minuten geven alleen een equivalent van "tijd die de computer op volle kracht ervoor nodig gehad zou hebben".
Druk op ctrl-alt-del en kijk wat er nog meer actief is. Sluit al het overbodige af.

Verwijderd

Je moet even kijken of de client draait. Kijk even of de getalletjes veranderen bij de (I) info. Dat scherm met de molecuul.

Configureren is wel traag, ik moet wachten totdat mijn moluculen op zijn. Daarna zal hij pas updaten!!

ps RC5 zal nu wel hard dalen, maar DPC stond toch al bovenaan :)

Verwijderd

foutje

• mvliet
  • Laatst online: 13-04 09:27
Ligt het nou aan mij of zijn al die pagina''s nou ge SSL-ed...en zo traag als dikke stront ?...
na ja ik las weer ergens op de site dat ze aan het stresstesten waren....misschien is dat het....laten we het hopen

www.cenobytes.nl Noize Party's & industrialnation.nl

Verwijderd

het programma eet 85% tot 95% op van me systeem dus daar ligt het niet aan
hij gaat gewoon niet verder als 2% :(

edit:

en ja de moleculen teller gaat als een gek tekeer... dat is dus het vage!

Verwijderd

Gewoon geduld hebben ieder gedeelte is weer anders en opeen gaat ie wel weer sneller.
Volgens mij slaat dat procent nergens op

ps. wat zijn prefs mischien geef dit meer duidelijkheid.

Verwijderd

systeem> amd duron 600 mhz waar momenteel geen fuck op gedaan wordt ;)
256 mb geheugen win98se
verder draait er nog icq en msn en thats it

Dat "conformers" tellertje gaat met onveer 1000 omhoog per halve seconde ongeveer (meestal nog wel sneller)
Pagina: 1 2 3 Laatste