[BC3] Oxford verenigt PC''s voor kankeronderzoek

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.576 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Speaking of the devil :) Hij doetut!

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

ja, da''s waar.... sommige dingen mogen nog wel wat beter (mijn client is bijvoorbeeld aan 12 uur lang op 97% van z''n werk) :?

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 23:43 schreef Mr_Atheist het volgende:
haha *D zie je wel ;) :P

• Het
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

Het

Het is me er eentje...

Op dinsdag 03 april 2001 23:36 schreef GbM het volgende:

[..]

Hoezo 2 teams??
members.ud.com/services/teams/team.htm?id=9C10C9A8-7040-4806-96F9-B1592A2C8B0B
én
[url]
http://members.ud.com/services/teams/team.htm?id=F715D0C5-C270-4F6F-86D8-11A9D85EF01E
[/url

Die bovenste zijn zeker degenen onder ons die geen zin hebben om DPC te zijn ofzo...

Sjongejonge

Verwijderd

blijkbaar.... alleen met z''n 3en schiet ''t ook niet echt op.... :D

misschien weten ze nix van het bestaan van ons team af.....

• 0rbit
Ik heb zojuist ons subteam aangemeld bij DPC en er staat dat het gelukt zou moeten zijn; Wanneer zie ik onze naam "Calslaan7-1" terug in de stats? Duurt dat een tijdje of is het gewoon te druk?

• Het
  • Laatst online: 26-09-2025

Het

Het is me er eentje...

ik heb trouwens mijn profile aangepast (n og ff op dat winstgverhaal) dat ik aan alles behalve economic zooi mee wil doen ofzo... maar dan blijft de vraag... zij besteden het tenslotte uit...

Sjongejonge

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 23:52 schreef Mr_Atheist het volgende:
Ik heb zojuist ons subteam aangemeld bij DPC en er staat dat het gelukt zou moeten zijn; Wanneer zie ik onze naam "Calslaan7-1" terug in de stats? Duurt dat een tijdje of is het gewoon te druk?
waarschijnlijk sta je op een ander pagina. check ff rechts onder aan kan je meerder pagina''s bekijken :)

• 0rbit
Nee, het antwoord is :

"Member status is updated each day at 00:00 UTC."

:)

Verwijderd

Heb net me tweede set data verstuurd.
Zal het ook nuttig zijn om de client op een cyrix P166 te installeren, of zal die er dan 2 dagen over doen wat me K7 in 5 uur doet :? rc5 gaat ook maar met 150k
Weltrusten!

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 23:54 schreef Yan Grange het volgende:
ik heb trouwens mijn profile aangepast (n og ff op dat winstgverhaal) dat ik aan alles behalve economic zooi mee wil doen ofzo... maar dan blijft de vraag... zij besteden het tenslotte uit...
Kijk hier http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=395973 en
hier http://forum.ud.com/ubbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=10&t=000016

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op http://www.intel.com/cure kun je de client ook downloaden, gaat ongeveer factor 100 sneller dan vanaf ud.com :9~

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 00:10 schreef marco3se het volgende:
Op http://www.intel.com/cure kun je de client ook downloaden, gaat ongeveer factor 100 sneller dan vanaf ud.com :9~
En daar staat ook een uitleg dat ze niet comercieel zijn :)

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-05 10:21

Opa

Nu Multifocaal!

Op dinsdag 03 april 2001 23:43 schreef Mr_Atheist het volgende:
En weer een Atheist bekeerd. >:)

Gaat nu trouwens wel hard. ff een uurtje of twee niet gekeken op de stats page en we zijn gegroeid van 56 naar 90 leden.
(en dan sta ik er zelf nog niet eens tussen - Cowboy Henk)

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• 0rbit
offtopic:
Dat heet nou selectief geheugen :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
k dan.. heb ff [DPC] gejoined :)..

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
En ook www.MSX.org Team doet nu mee :)
Weliswaar met slechts 550Mhz. Maar daar brengen we verandering in :)

• Change
  • Laatst online: 26-04-2025
Heb ook gejoined, zal het ook nog op een aantal andere (langzame :'() PC''s installeren :)

edit:

wow zit al op 12% na 3 minuten.. vaag dat het bij iedereen zo anders is :?

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

Verwijderd

boe

• Fanman
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-05 10:03
oke..oke.. ik doe ook mee :)

[DPC] Fanman

• Opa
  • Laatst online: 20-05 10:21

Opa

Nu Multifocaal!

Op woensdag 04 april 2001 00:46 schreef Wolvie het volgende:
boe
}:O:? toch niet?

ff Offtopique over je auto: Keb al een heel mooie. 3deurs en groen metallic. Er moeten alleen nog andere lampen in. Deze: ftp://172.26.9.141/public/zwart1.jpg en ftp://172.26.9.141/public/zwart2.jpg (60kb elk)

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Is dit wel commercie vrij, op de site zag ik al staan dat er meerdere bedrijven meewerkte/sponserde ?

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

De eerste resultaten zijn binnen.
Nu nog iemand die redelijke stats werkend kan krijgen voor onze statsverslaafden hier !

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Op woensdag 04 april 2001 01:34 schreef Tweaker het volgende:
Is dit wel commercie vrij, op de site zag ik al staan dat er meerdere bedrijven meewerkte/sponserde ?
Er zitten 2 kleine reclamblokjes in (Intel en Peer to Peer).

• Scraper
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

7:00, 4 april.

We staan qua leden op de 3e plaats, maar qua ingeleverde resultaten op 1 (heb daarvoor ff de bovenste 4 teams aangeklikt) is er misschien ook een lijst met de teams die de meeste resultaten hebben ingeleverd?

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 01:34 schreef Tweaker het volgende:
Is dit wel commercie vrij, op de site zag ik al staan dat er meerdere bedrijven meewerkte/sponserde
Nee

• Fanman
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-05 10:03
Op woensdag 04 april 2001 07:02 schreef r3b00t het volgende:

[..]

Nee
Dan weet ik genoeg..

ojee... ojee... WEG ER MEE...

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
fuch zooi, volgens mij is de tekst bij het team aangepast:
Join a team and your individual stats will also be counted in this teams stats from the date you join until you retire.
volgens mij stond daar eerst dat al je points meegenomen zouden worden als je team-loos was.

nu neemt hij mijn oude stats niet mee. :(
Current personal stats:
Results returned : 1021
Points returned : 17550
Total CPU time : 0:065:13:59:51

Current team stats:
Results returned : 4
Points returned : 95
Total CPU time : 0:0:19:40:16

:(

zal ze toch maar eens een mailtje sturen.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op woensdag 04 april 2001 07:02 schreef r3b00t het volgende:

[..]

Nee
Wow, wat kunnen die Slashdot-lui liegen zeg...
The task your computer runs is determined by UD, not by you.
Bullshit. Moet je maar eens goed in je profile kijken, kun je precies aangeven aan welke projecten je mee wil doen. Er staan inderdaad ook commerciële projecten tussen, maar default staan die uit (alle projecten default uit overigens).

Ik zou slashdot willen verzoeken om eens goed te checken voor ze zomaar wat gaan staan blaten.
Are you going to sell the results to large pharmaceutical companies?

?No. The results of this study are the intellectual property of the University of Oxford and the National Foundation for Cancer Research, who will make the scientific findings of this project available to the greater scientific community.

Are the results going to be made public?

Yes. Prof. Graham Richards'' research group, the project coordinators, will publish the results. This group originally designed the project and is currently orchestrating the study. Scientific interpretation of the results from this study will take some time. Results and scientific findings will be published in the usual manner through a peer-reviewed process.
Bron: http://members.ud.com/vypc/cancer/faq_proj.htm

Meer threads hierover:

http://forum.ud.com/ubbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=10&t=000016

http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=395973

Virussen? Scan ze hier!

• harrie_1
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-05 11:17

harrie_1

Dreanor Horde NL

Nijmegen Eendracht Cowbinatie doet nu inmiddels ook mee!

Merkez

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-05 08:58
yes , eindelijk heb ik een project die dwars door de firewall mag :) rc5,ogr,gf,g@h,f@h wilde allemaal niet door de firewall heen , een of andere vage wijze deze wel dus deze gaat nu 24/7/365 dagen draaien voor dpc agaist cancer , braaf pctje

iets met lenzen

• Wilde
  • Niet online
Ik ga denk ik wel mee doen (12x TB1200 pc''s), maar ik vertrouw ''t zaakje gewoon niet..

Heb sterk het vermoeden dat hier gewoon geld mee verdiend wordt door een aantal bedrijven.. En wij maar zwoegen

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op woensdag 04 april 2001 08:50 schreef Wilde het volgende:
Ik ga denk ik wel mee doen (12x TB1200 pc''s), maar ik vertrouw ''t zaakje gewoon niet..

Heb sterk het vermoeden dat hier gewoon geld mee verdiend wordt door een aantal bedrijven.. En wij maar zwoegen
Zie mijn vorige reply.

Check ook de replies op het artikel van Slashdot (wat ik wil classificeren als een enorme TROLL). Er is inderdaad de mogelijk om mee te doen aan commerciële projecten (ze draaien er meer tegelijk), maar dit "kanker"-project valt daar niet onder.

Virussen? Scan ze hier!

• MeneerKrab
  • Laatst online: 28-04 18:57
kan geen connectie krijgen met de ud server.
wat een gekloot.
Als ik bij de koe geen proxy shit in hoeft te vullen dan hoeft het bij deze toch ook niet???

Verwijderd

Hey Wildhagen, op ''t fokforum vroegen ze ook al over dat slashdot geblaat, dus ''k heb ff jou stukkie min of meer ge-C&P-ed, hopelijk vind je ''t niet erg ;) *D

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op woensdag 04 april 2001 09:09 schreef GbM het volgende:
Hey Wildhagen, op ''t fokforum vroegen ze ook al over dat slashdot geblaat, dus ''k heb ff jou stukkie min of meer ge-C&P-ed, hopelijk vind je ''t niet erg ;) *D
Tuurlijk niet joh :)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 09:13 schreef PowerCow het volgende:
kan geen connectie krijgen met de ud server.
wat een gekloot.
Als ik bij de koe geen proxy shit in hoeft te vullen dan hoeft het bij deze toch ook niet???
Nee, lijkt me niet..... maar volgens mij liggen de servers plat, want ik kan de stats enzo ook niet bekijken :( Dus dat wordt weer wachten totdat ze weer werken....

• MeneerKrab
nou rustig wachten dan maar.
als het werkt dan heb ik hier een p3 733, p3 866, p3 650, TB 900 en een duron 800.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Inmiddels werken de servers weer, ze zijn een beetje overbelast, vandaar dit gedoe.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Hey , ik ben er een tijdje uit geweest, maar ben weer terug...

Toen ik dit las dacht ik van "kijk dit heeft nou echt een doel".

ik heb me net aangemeld als RagNick en zit nu op stage en zal ff kijken wat voor compies ik hier kan gebruiken :-).

Greetz RagNick

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 15:08 schreef semsite het volgende:
Is ie nu al een paar procent verder of nog steeds niet?.
VERder kan je ook ff kijken of de instelling van de client wel goed zijn. Mischien staat de max. hd usage wel te hoog ingesteld
Ik zit nu op 17%... volgens mij heb ik HET medicijn gevonden want hij doet er echt focking langzaam over ;P

Verwijderd

Hij hang bij nu al een uur op 3% :?

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 10:43

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

I joined also in UD

voorlopuig met 1 pc maar er is een begin

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 10:26 schreef stencaat het volgende:
Hij hang bij nu al een uur op 3% :?
Daar moet je maar niet op letten gewoon
dat % ding is super weird
soms doe je in 1 minuut een procent soms in uuuuuuren!

• Morpheus_at_work
al 2 uur bezig met 1 procent , weet van de andere 2 units , dat ze over 5 % 3uur deden en dan heel snel gingen , laten we maar hopen dat het redelijk snel gaat , want qua productie liggen we al boven het team met de meeste aanmeldingen

iets met lenzen

• Scraper

Scraper

ErikJ

idd, ik dacht ook wat doet ie vreemd, 2 uur bezig en als ik herstart dan ben ik het kwijt, maar het lijkt erop dat je tot een bepaald punt door moet gaan en dan worden de procenten geteld en word het werk opgeslagen, geloof dat er nog wat moeite is om ergens in het midden de boel op te slaan.

• Morpheus_at_work
alle beetje maken licht werk zullen we maar zeggen , begin met 2 bakken en ga er misschien als het meezit er nog 1 bijschakelen

iets met lenzen

• Buck Danny
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Buck Danny

flying ace

weet iemand wat die points generated zijn in de stats? hoe meer points hoe hoger de cpu time zie ik

Verwijderd

dat team met de meeste aanmeldingen zal wel zo groot zijn omdat iedereen die een pc submit dat op een eigen naam doet... wij doen voornamelijk meerdere pc''s op 1 naam

en het project heeft ook de spits gehaald
yeah! :Y)

• Scraper

Scraper

ErikJ

Ik vraag me af of ze de teams ook zo laten sorteren, zodat je kunt zien wel team de meeste punten heeft behaald.

Hopen dat UD dat ook nog gaat doen.

• 0rbit
DPC moet haar werkelijke kracht hier laten zien; Dit project is net als SETI al in de media verschenen. Het onderwerp leent zich er ook uitstekend voor om belicht te worden op het nieuws. Als alle Nederlanders die wel mee willen doen ontdekken dat er een Nederlands team al best hoog staat dan zullen ze denk ik wel bereid zijn te joinen.

• Buck Danny
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Buck Danny

flying ace

enig idee hoe dat aangepakt moet worden?

• MeneerKrab
ZO eindelijk gejoind.
[dpc]powercow
draai hier met 4 machines p3 770, p2 366 2x, p3 600

• Morpheus_at_work
barry Paff was wel geinteresseerd om iemand wel het woord te laten op radio538 , dus als iemand het woord wil voeren , laat hem (of haar) zich hier uitspreken om het woord te voeren op de nederlandse radio

iets met lenzen

• Gulpener
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

Zouden we zelf niet een aantal media kunnen aanschrijven? Bv de spits en de metro, maar bijvoorbeeld ook de veronica gids ed. Veel mensen zullen (in tegen stelling tot rc5 en ogr) wel bereid zijn om mee te doen aan dit project. Het is erg laagdrempelig en als we ons hier echt even voor zouden inspannen, dan zouden we wel eens heel veel mensen aan de DPC kunnen binden.

Als we hier nou een kant en klaar, leuk en makkelijk leesbaar verhaaltje voor kunnen schrijven maken we best wel een kans. Ik ben wel bereid om hier wat tijd in te steken, maar enige hulp zou best welkom zijn.
}:O

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 11:58 schreef Gulpener het volgende:
Zouden we zelf niet een aantal media kunnen aanschrijven? Bv de spits en de metro, maar bijvoorbeeld ook de veronica gids ed. Veel mensen zullen (in tegen stelling tot rc5 en ogr) wel bereid zijn om mee te doen aan dit project. Het is erg laagdrempelig en als we ons hier echt even voor zouden inspannen, dan zouden we wel eens heel veel mensen aan de DPC kunnen binden.

Als we hier nou een kant en klaar, leuk en makkelijk leesbaar verhaaltje voor kunnen schrijven maken we best wel een kans. Ik ben wel bereid om hier wat tijd in te steken, maar enige hulp zou best welkom zijn.
}:O
kijk hier maar ff, heb ik een stukje geschreven, misschien dat je daar wat mee kan..... *D

• Lakini
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-02 14:00
Hey ik had mijn UDtje een nachtje laten draaien en ik had een taak volbracht en dan zou hij em normaal opsturen. Ik heb een gewoon ISDN lijntje en ik kan dus niet constant flushen. Nu heb ik het probleem dat ik helemaal niet kan flushen. Het proggie geeft een melding dat ik een verbinding moet maken en dat ie dan zelf flushed.. maar dat gebeurt niet... hebben meer mensen dit probleem???? :'(

• Morpheus_at_work
even je client helemaal afsluiten en dan opstarten als je verbinding hebt

iets met lenzen

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 16:20

Murphy

(2B||!2B)?

* Murphy logged in :P

Murphy-Heerenveen is online!
Nu met:

- Dell Optiplex 566
- Dell Dimension 933
- RoestBak 400@500
- komt meer bij!

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Euh...

Hoe haal je een device weg uit die lijst!?
Er staat een hele vage bij, vast een keer misgegaan of zo > die moet er dus uit...

Verwijderd

Heeft iemand mischien een idee hoe ik mijn laptop celeron 500 zonder internet verbining aan het werk kan krijgen ?

Verwijderd

Nog niet, waarschijnlijk. Heb ik ook last van (overbodig dubbel device)

• stappel_
  • Laatst online: 12-05 17:45
Op woensdag 04 april 2001 12:47 schreef klmurphy het volgende:
Euh...

Hoe haal je een device weg uit die lijst!?
Er staat een hele vage bij, vast een keer misgegaan of zo > die moet er dus uit...
kan nog niet. staat op de wish lijst bij UD.
Het enige wat wel is dat je active devices bovenaan komen te staan.

Als alfa en beta tester heb ik heel veel staan, elke keer installeren en verwijderen doet weinig goeds.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• Morpheus_at_work
zo''n delete zou erg handig zijn en/of het mergen van devices , zou ook aantrekkelijk zijn.

iets met lenzen

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Ennuh...

Hoe zit het met die Device Profiles :?

Moet ik daar wat aan veranderen, zo ja, is dat handig?

• Morpheus_at_work
als je een kabel of adsl verbinding hebt kan je een profiel maken , waarin je kan aangeven wanneer je de client wil laten draaien , welke dagen en voor hoelang

iets met lenzen

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Hmmmz nou gewoon fulltime hoor :)

• Wilde
  • Niet online
UD lacht zich rot

Ze zijn aangenomen door Oxford om dit project op te zetten... Daar krijgen ze geen poen voor ?

Sorry im not in

Misschien heb ik het mis, maar totdat ik hier iets meer zekerheid over heb doe ik niet mee :Z

• Morpheus_at_work
ik zie er geen kwaad in hoor alles is netjes geregeld en luisteren erg goed naar de wensen en klachten , kan ik van een hoop andere projecten niet zeggen

iets met lenzen

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Nog zo''n zwartkijer |:(

Verwijderd

Hallo allemaal!

Wat gaaf dat DPC ook UD ontdekt heeft!
Heb geduld met downloaden! We hadden wel een flinke toename verwacht van het aantal clients, maar dik 50000 in minder dan een dag. Vergeet niet dat onze server nog niet zo uitontwikkeld is als de d.net server. Maar gelukkig heeft UD de beste mensen van d.net ingehuurd, zodat jullie binnenkort ook de betrouwbaarheid van d.net kunnen verwachten op het UD platform. (en nu geen flames over dat onze servers vaak down zijn, heh!)

Onze financiering komt trouwens voornamelijk uit ons startkapitaal van Softbank, $13M. En we zijn druk bezig met nieuwe VC''s (Venture Capitalists) te werven, en met deze publiciteit moet dat lukken.

Wel kut dat die Michael van Slashdot zo''n suf artikel postte, gelukkig waren de meeste /.-ers het er dan ook niet mee eens.

Let trouwens op met die twee processen. Het tweede is nl. niets meer dan de echte ''compute core''. Als je die draait zal hij 1 wu doen en stoppen. Het andere process is nl. de client die a) netwerkverkeer doet, b) de core van werk voorziet en c) van de core graphics info krijgt om leuke plaatjes te draaien.
Zonder ''client'' dus geen UD programma, de ''core'' is niet een zelfstandige client op zich, alleen de (soms ingekochte) software van een klant (in dit geval Oxford Univ).

Groetjes,

Leto
Ivo Janssen - ivo@ud.com

Verwijderd

Ha Ivo ! Ik zag je al staan in de lijst. [DPC] Halbewoners werkt ook vanuit de TUD. Zitten jullie in het hoofdgebouw ?

Nog veel belangrijker : Betekent dit dat je beide .exe''s nodig hebt om te draaien ? Als je de client als service installeert is er maar 1 proces aanwezig. Dat betekent dus dat hij dan niet kan flushen omdat het netwerkdeel niet draait ?

Verwijderd

En komt er ook een mogelijkheid dit te gebruiken zonder i-net aansluiting?
(zoals met koe, bv buffers met floppy of via mail ophalen)

• BC3 Victim
ik heb nu bij dat atoompje ofzow rechtsboven "4 hits" staan en zit op 12%. wat betekend dat? dat ie 4 goede dingen heeft gevonden o mterug te sturen? en hoe zit t met overclocken en fouten die daardoor zouden kunnen onstaan?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Morpheus_at_work
overklokken staat er los van , als windows opstart en je hebt hem overgeklok kan je voor 99 % vanuit gaan dat het gelukt is :D en weinig a geen fouten zal maken, maar wat die hits zijn is mij ook nog een raadsel

iets met lenzen

• BC3 Victim
lol ;)

ik heb er nu 8
ik geloof dat ik achter die vage % actie ben.. elke keer als ie een ander molecuul model afheeft update ie zijn procenten (of hoe dat ding ook mag heten)

• Morpheus_at_work
zit nu na 9 uur op 22% en 18 hits :) , zou niet weten of dat goed is , omdat er geen rate aan vast zit waaraan je kan meten of je langzaam of snel gaat

iets met lenzen

• 0rbit
Je zou eventueel de RC5-client kunnen nemen ter verificatie van ten minste de integerinstructies. Dit doe je met het commando dnetc -help en dan zelf even te lezen welke je ook weer moet hebben :P

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

pe
Op woensdag 04 april 2001 15:27 schreef BRIL_SMURF het volgende:
En komt er ook een mogelijkheid dit te gebruiken zonder i-net aansluiting?
(zoals met koe, bv buffers met floppy of via mail ophalen)
Aan zo''n client word nog gewerkt. Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Telkens als ik me wil registreren loopt dat programma om een of de andere rede vast.:'( Ik kan alles invullen maar als ik op Login klik dan loopt ie vast. Weet iemand hier iets op?

• Flapmo
  • Laatst online: 20:48

Flapmo

and back is gigi!

* Flapmo gaat de mensheid een handje helpen, dit is "tenminste" nuttig :)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• BC3 Victim
Op woensdag 04 april 2001 19:00 schreef duronrulez het volgende:
Telkens als ik me wil registreren loopt dat programma om een of de andere rede vast.:'( Ik kan alles invullen maar als ik op Login klik dan loopt ie vast. Weet iemand hier iets op?
Hij loopt niet vast, je bent gewoon een ongeduldige }:O .

Beetje geduld doet wonderen. Mijn kip hiernaast werd ook ongeduldig toen ik haar Seti hiermee verving, maar na een paar minuten begon hij toch weer te lopen.
:Y)

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 19:00 schreef duronrulez het volgende:
Had ik ook last van, volgensmij komt dat doordat de server overbelast is. Later dus gewoon nog een keer proberen.

• Wilde
  • Niet online
Nog zo''n zwartkijer
Euhm.. Als ik al een vermoeden heb en ik zie op het forum van UD de vraag:

Hi,
I wonder what happens with the results.

Are they going public (perhaps in a science magazine)?

And who is the "owner" of the results?

Cheers,

Martin

en daarop staat ergens verderop een antwoord:

The results would belong to whomever pays UD to run a particular project

wordt mijn mening echt niet anders.. Maargoed, ieder heeft zijn mening.. Respecteer die van mij, doe ik ''t ook :*

[update]
Hier is de topic: http://forum.ud.com/ubbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=11&t=000004
[/update]

• BC3 Victim
.............
en daarop staat ergens verderop een antwoord:

The results would belong to whomever pays UD to run a particular project

wordt mijn mening echt niet anders.. Maargoed, ieder heeft zijn mening..
Dit klopt toch ook? UD heeft meerdere projecten lopen, het kanker project is echter reeds gesponsort en draait nu dus geheel non profit, zoals ze zelf vermelden en zoals Intel op hun eigen site vermeld heeft staan. Heel duidelijk en zonder twijfel worden de woorden NON PROFIT door Intel gebruikt op hun eigen site.

In principe is het ''profit'' gedeelte door Intel weggekocht, waardoor het als non-profit verder kan gaan leven.

En ach, zo''n klein logootje onderin de client met INTEL erin is niet zo bezwaar, dan kan je overal wel over vallen.

<FLAME>
AMD''tje zeker? >:)
</FLAME>

Verwijderd

Snap idd niet waarom niemand hier een beetje vraagtekens bij zet. Wat gebeurt er met de uitkomsten? Hoeveel mensen die het niet door hebben draaien voor commerciele doeleinden, gelokt onder het mom van kankeronderzoek.
Er zijn genoeg niet commerciele onderzoeksprojecten. Waarom kiest PDC dan massaal juist dat project waar je op zijn minst twijfels over kan hebben. Mooiste client? erg nobel.

http://forum.ud.com/ubbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=11&t=000004

"Het maakt mij niet uit wie er geld mee verdiend als er maar een antikankerpil komt"

Tja wat kan ik zeggen, leuk als niemand die vervolgens kan betalen omdat een farmaceutisch bedrijf het van Oxford heeft gekocht.

Ik heb duizenden vraagtekens en als iemand hier eentje stelt wordt ie meteen afgefakkelt als zwartkijker.

• BC3 Victim
ik ben nu al 2 keer 10 uur werk kwijt doordat me pc hing en dat de app en keer hing, die tijd zie je waarschijnlijk nergens meer terug :'(

• Destruction
  • Laatst online: 23:15

Destruction

(ex-)Automonteur

Op maandag 02 april 2001 18:38 schreef BAZZA het volgende:
Mijn celeron 433 256MB doet ook mee in de strijd :)
Mijn celeron433 64MB + pI166MMX 32 MB doen ook mee !

+ een pII350 MMX ( me pa''s bak )
+ een Celeron 700 MHz ( van me broer , weet ie niks van af :P , maar ok :)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Change
Hmmm.. dus als ik het goed begrijp hebben sommige mensen liever geen oplossing voor kanker, dan dat ze het risico lopen dat het eventueel ooit commercieel ge-exploiteerd (?) wordt.. |:(

Ik denk dat je nooit 100% zeker kunt zijn dat een product/uitvinding niet commercieel ge-exploiteerd wordt..

edit:

oh deze is ook leuk.. ben currently bezig met molecuul:

juist.. geen naam.. hij is wel bezig met conformers, maar er staat niets bij current molecule en ik zie geen plaatje :?

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Mijn Celeron 400 @ 500 is nu precies 10 uur bezig en is op 90%.

Ik heb nu 61 hits...euh...is dat veel?

* Murphy found the cure >:)

Straks voor de eerste keer flushen, kijken wat er gebeurt...

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 22:24 schreef Change het volgende:

edit:

oh deze is ook leuk.. ben currently bezig met molecuul:

juist.. geen naam.. hij is wel bezig met conformers, maar er staat niets bij current molecule en ik zie geen plaatje :?
Jah dat komt wel eens vaker voor meestal zijn die nog erg groot ook en blijft het metertje maar door lopen. Gewoon aanlaten staan hij gaat vanzelf wel weer verder

Ik zit nu op de 99% en heb 33 hits en bijna 24 uur er op zitten met mijn p2 350 :)

• Change
Hij is idd onwijs groot zeg.. is nu al uren op 1% bezig..

13h20m, 98%, 22 hits nu..

Verwijderd

Meer dan 4 uur bezig op een PII 300 MMX en dat ding staat nog op 0% !!

Doet hij het wel ? ?

Geeft wel molecule, Protein target en conformers aan... maar geen percentage.... is dit normaal?

PS ook het koetje heb ik nog draaien...

• Morpheus_at_work
voor de mensen die kicken op cijfertjes zou er eigenlijk mee moeten lopen ergens in een tellertje hoeveel je op dat moment aan punten hebt :D , want blijkt maar weer dat het een verassing blijft

iets met lenzen

• Change
Op donderdag 05 april 2001 00:22 schreef Pjabber het volgende:
Meer dan 4 uur bezig op een PII 300 MMX en dat ding staat nog op 0% !!

Doet hij het wel ? ?

Geeft wel molecule, Protein target en conformers aan... maar geen percentage.... is dit normaal?

PS ook het koetje heb ik nog draaien...
Hehe.. heb m ook op een P200 zonder koe staan, na 24 uur staat ie pas op 7% :P Dus ik denk dat het normaal is ja.. :) Je hebt waarschijnlijk wel de pech dat ie met een zware molecuul begint.. kijk het ff 2 a 3 dagen aan of zo :)

Verwijderd

Op donderdag 05 april 2001 00:25 schreef Change het volgende:

kijk het ff 2 a 3 dagen aan of zo :)
2 a 3 dagen :Z :z :? :?

Hé, ik ben een echte statsverslaafde, dat houdt ik nooit vol. Ik mot resultaat hebben en snel.... :P

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Kan wel kloppen hoor
Mijn pc heeft de hele avond over molecuul
1-120-1709-xx gedaan, dat is dus een beste jongen :)

Over andere moleculen doet ie soms maar 1 minuut of minder. Dat ligt er dus aan.

Het molecuulnummer zie je linksboven, de laatste 2 getallen gaan van 1 naar 100, als deze op 99 is krijg je er 1 % bij.

• Change
Op donderdag 05 april 2001 00:28 schreef Pjabber het volgende:

[..]

2 a 3 dagen :Z :z :? :?

Hé, ik ben een echte statsverslaafde, dat houdt ik nooit vol. Ik mot resultaat hebben en snel.... :P
Tja.. je kan er natuurlijk ook ff een 1GHz+ instoppen ;)

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

xxfile

\/ It's me \/

*schaam* ik heb een modempje *schaam*, is het dan wel verstandig om eraan mee te doen, aangezien ze nog niet zo''n client hebben als D.net?

Voor de rest heb ik een Duron 750Mhz, en ik kan maar moeilijk afscheid nemen van Berta}:O, is het mogelijk om twee clients te hebben draaien?

Nieuw, nu met Twitter

Verwijderd

xfile:

Geen probleem, ik heb ook een modem en doe ook mee met het UD-projekt!

De koe en de UD-client gaan prima samen.
Ze doen blij 50/50 :)

Op het moment dat je werk voor UD klaar is en je hebt GEEN verbinding neemt je koe het weer 100% over.

Sluit dan de UD-client af.
Maak verbinding met het I-net en start je UD-client weer op.
Je werk wordt dan verzonden en je nieuwe werk wordt binnen gehaald :)

Kun je voorlopig weer ff verder !

Suc6

edit:

tis al laat hier, paar tiepvauwtjes
Pagina: 1 2 3 Laatste