De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
nee dat wist ik niet |:(|:(|:(|:(|:(Op zaterdag 12 mei 2001 15:25 schreef Jaymz het volgende:
Kun je wat duidelijker zijn.
Ps, modpunten hebben betrekking op http://www.tweakers.net

er zou een scroll-menu rechtsboven moeten zitten en die zit er niet bij mij
a. niet ingelogd bent
b. in die draad al gereageerd hebt (dan mag je er niet meer modden)
c. je geen modpunten meer hebt, dat kun je hier checken
d. dat Femmes blackbox (waarschijnlijk) ten onrechte heeft bepaald dat jij niet mag modden.
Succes! En kom nog eens langs.
Never stop seeking what seems unobtainable...

Het was bij de reacties tweakers.net
Ik heb nu +1
Cool, dat wist ik helemaal niet!Op zaterdag 12 mei 2001 19:40 schreef Thor-korenwolf het volgende:
c. je geen modpunten meer hebt, dat kun je hier checken)
Jij heb de FAQ niet gelezen (die op T.net) ''t is dat ik in een goeie bui bent, anders had ik je een waarschuwing gegeven, en je een note gegeven;)Op zaterdag 12 mei 2001 22:46 schreef dextertje het volgende:
[..]
Cool, dat wist ik helemaal niet!
Ook in de TMF-FAQ staat ie niet.
* korenwolf is dan ook van mening dat Jaymz in dit geval geen waarschuwingen, notes, bans of snoepjes uit zou mogen delen, ook al was ie in een slechte bui...
Dat zal toch wel meevallen?Op zondag 13 mei 2001 01:53 schreef ecteinascidin het volgende:
* korenwolf denkt dat de korenwolven nu zware tijden te wachten staan....
* korenwolf is voor de zekerheid als tegenprestatie de modqueue onder handen aan het nemen. Bijna klaar.
Hmmm, modpoints op, of werkonderbreking?ecteinascidin
Modnix de Molicegalliër
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
hier dusWanneer je moderator punten over hebt en je ingelogd bent, wordt er onder de selectie menuutjes aangegeven hoeveel punten je nog over hebt. Met behulp van moderator punten kun je andere reacties een hogere of lagere score toekennen (hierover later meer). Onder de dikgedrukte tekst bevindt zich een link richting je eigen Modpointoverzicht. Hier kun je zien hoeveel modpoints de afgelopen week hebt gekregen en verbruikt.
Ben ik nou zo slim, of is de rest zo dom ?. Klik de link aan, en bookmark de pagina die je dan krijgt, of ben ik de enige die dit heeft gedaan ?

Excuse me, het was een typisch geval van ik-ben-een-tweaker-en-ik-weet-alles-al-dus-ik-kan-de-handleiding-snel-doorlezen-ritus.
Het staat wel goed verborgen, idd. Ik had het eerder op pagina 4 verwacht. ''Layout van de reacties''. Puh.
edit: maar de modqueue is wél leeg...
''T was wel ff spannend voor me.
Andere vraag: "Hoe ben jij achter die link gekomen"
Ik kon niet meer modden, terwijl ik de dag ervoor nog honderden modpunten (die ik nauwelijks gebruikte) had. Ik plaatste dit topic op LA en nog dezelfde nacht was het probleem verholpen. In een oplossings-sessie met Femme nog wel! Ik was overdonderd door de reactiesnelheid en ik heb me voorgenomen om sindsdien geen modpunten meer verloren te laten gaan, wat ik op enkele gevallen na nog steeds heb volgehouden.
Zo ben ik dus langzaamaan in het actief modden gerold...
Blijkt achteraf dat de andere diehards al maanden over die bug aan het zeuren waren. LOL.
Maar die tweakotine, hè...>:)
Pas jij maar op, en vergeet niet: "Een gewaarschuwd mens telt voor 2">:)Thor-korenwolf is dan ook van mening dat Jaymz geen waarschuwingen, notes, bans of snoepjes uit zou mogen delen, ook al was ''ie in een slechte bui...
Jij ziet mij dus als een half Modje. Je bent het officieel wel maar stiekum eigenlijk niet.
* Jaymz gaat slapen, z''n laatste biertje is al 2 keer op.
Oeps, dat kun je idd ook opvatten alsof ik vind dat jij überhaupt niet zou mogen modden op GoT. Ik bedoelde uiteraard dat je dat juist in dit geval niet zou moeten doen, omdat de link niet in de FAQ stond.Op zondag 13 mei 2001 03:24 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Pas jij maar op, en vergeet niet: "Een gewaarschuwd mens telt voor 2">:)
Jij ziet mij dus als een half Modje. Je bent het officieel wel maar stiekum eigenlijk niet.
* Jaymz gaat slapen, z''n laatste biertje is al 2 keer op.
* korenwolf probeerde op een grappige manier duidelijk te maken dat het misschien verstandig is, om de link wél in de FAQ te zetten.
(ik heb de quote direct aangepast)
Het feit dat die link daar al stond (

Oeps.Op zondag 13 mei 2001 01:27 schreef Jaymz het volgende:
Jij heb de FAQ niet gelezen (die op T.net) ''t is dat ik in een goeie bui bent, anders had ik je een waarschuwing gegeven, en je een note gegeven;)
''t Is ook alweer zooooo lang geleden dat ik ''m gelezen heb. In september, om precies te zijn.
Stond die info daar toen ook al?
Of had ik er toen ook gewoon overheen gelezen, omdat ik het meeste op die pagina toch al wist?
* dextertje is blij dat Jaymz in een goede bui was.

Modpoints enz en andere chronuische ontkenning.... Admit the factz dat Thor ook Molice is....
* Delerium denkt dat het volgende plaatje zowel alles over Thor duidelijk maakt.

* Delerium stelt voor om dit als huislogo in te voeren
PS, Jaymz een goede mod? ik denk dat GameOver nog veel toleranter is
Zowieso vind ik dat je mods niet met elkaar kunt vergelijken, zeker als ze in andere fora modden. En ieder persoon heeft andere kwaliteiten. De een is goed in FAQ''s, de ander is goed in het kunnen bepalen wat wel en niet kan, de ander kan daar weer goed woorden aangeven (als in: uitleggen aan bezoekers), de ander kan goed relativeren, en ga zo maar door.
Verwijderd
(Ik mag ze dan toch wel mee opdrinken!!
Verwijderd
Thor: je mailtje is binnen, ben even de woorden aan het zoeken, ordenen, een gestructureerd verhaal aan het maken, dit intypen en dan opsturen.
De uiteindelijk conclusie is "Maak je geen zorgen"
Waarom een heel werkstuk dan, hoor ik je denken.
Ik wil duidelijk zijn.
Mensen die dit niet snappen: Dat klopt.
Thor maakte zich een beetje zorgen. De aap zal ooit wel eens uit de mouw komen
Denk denk..., oh wacht, je bedoelt t.a.v. Thor''s icoon? Ik dacht ff dat je het over de kwestie eigenschappen van forummoderators hadOp zondag 13 mei 2001 21:48 schreef Jaymz het volgende:
[Brainwave] kan testcase daar niet wat mee ? ?
Ikke ? * GaMeOvEr is harstikke tolerant ! (vul hier smilie in waarvan jij denkt dat hij van toepassing is...Op zondag 13 mei 2001 15:42 schreef ecteinascidin het volgende:
[...knippuh...]
PS, Jaymz een goede mod? ik denk dat GameOver nog veel toleranter is
Aannames zijn fataal.
Thor, you should have new mail
Zet het dan niet hier neer, irritant kereltje !Op maandag 14 mei 2001 00:11 schreef Jaymz het volgende:
[...knipt verhaal wat niemand begrijpt...]
I''m so curious now, I''m so curious now, I wanna know, I wanna knohow !!!
Aannames zijn fataal.
Whehehe, per postduif duurt natuurlijk te lang, als je die al zou hebben that is...Op maandag 14 mei 2001 01:34 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Zet het dan niet hier neer, irritant kereltje !
Jij moet niet zeuren. Gewone users mogen toch ook niet weten wat er in de notes staat, terwijl er op GoT wél over gesproken wordt.Op maandag 14 mei 2001 01:34 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Zet het dan niet hier neer, irritant kereltje !
* korenwolf wil de discussie daarover overigens niet starten, daarvoor moet je bij de buren zijn.
Nee, sterker nog, ik doe er nog een steentje bovenop. Jaymz, jij hebt nu ook mail.
Zeuren over off-topics op tweakers.net, terwijl ik hier zelden een topic zie die niet off-topic gaat.
Mmm, doet me denken aan LA.
btw, ik weet eigenlijk helemaal niet hoe de andere mods het doen, want ik kom bijna alleen in SU, W&L, LA en TMF. Maar Jaymz is hoe dan ook een relaxte mod.
Enne, in GaMeOvEr had ik sowieso vertrouwen, want hij kreeg van mij die ene stem bij de modverkiezingen (zoek in: Stuffis Generalis, ik ben momenteel te lui daarvoor). [slijm-smiley]
toch wel leuk een linkje in een draad die ik zelf nog nooit had gezien thx, ff de lijst van vandaag doornemen
Op maandag 14 mei 2001 09:39 schreef ecteinascidin het volgende:
Technisch gezien is Jaymz een goede mod... met dat verschil dat GameOver hier nog nooit een slotje heeft gezet op TMF...
Goed van mij he ?Op maandag 14 mei 2001 09:39 schreef ecteinascidin het volgende:
Technisch gezien is Jaymz een goede mod... met dat verschil dat GameOver hier nog nooit een slotje heeft gezet op TMF...
En ja, dexter is mijn vriendje !
Ik blijf erbij dat het irritant is als users hele verhalen gaan schrijven over mails waarvan de inhoud niet besproken wordt, maar wel zeggen dat ze de hele tijd aan het mailen zijn....
Aaarghh...
The suspense is killing * GaMeOvEr !
Aannames zijn fataal.
Da''s historisch zo gegroeit, aangezien TMF lang geen (dedicated) mod heeft gehad. Toen 1 van de "verslaafden" mod werd heeft ''ie dat zo gelaten. Zolang het kan, kan het.Op maandag 14 mei 2001 02:46 schreef dextertje oa. het volgende:
Grappig zooitje hier, op TMF.
Zeuren over off-topics op tweakers.net, terwijl ik hier zelden een topic zie die niet off-topic gaat.
Mijn mail werd nogal lang, om ''em niet langer in spannning te laten zitten (vond ik wat overdreven) deze actie
Ja, wat wil je als de nadruk gelegd wordt op het woord ''* korenwolf *''.Voor de nieuwsgierigen: Eerder in deze draad maakte ik een niet al te best geslaagt geintje "tegen" thor, die was bang dat ik serieuser was dan ik overkwam (oftwel was bang voor een waarschuwing)
In ieder geval blijkt achteraf dat Jaymz en ik ''vriendjes'' zijn...
Nee, ik ben frettenhouder, aan de rand van NijmegenOp maandag 14 mei 2001 13:31 schreef Thor-korenwolf het volgende:
* Cookie is zeker projectontwikkelaar van een groot industrieterrein aan de rand van Venlo...
Da''s pas laag...Op maandag 14 mei 2001 13:50 schreef testcase het volgende:
[..]
Nee, ik ben frettenhouder, aan de rand van Nijmegen.
Aannames zijn fataal.
Wat nou ''laag''? Ik zit hier minstens op 60 m boven N.A.P., als het niet méér isOp maandag 14 mei 2001 13:57 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Da''s pas laag...
Tja, dan moet die hamster maar schoenen dragen.