Euhm 250 post/pagina is mijn instelling, kan me voorstellen dat je als je 25/pagina hebt staan je nogal gek wordt
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pas maar op, dat stelde ik in precies zo''n topic vorige week ook al voor. Maar toen werd ik bijna in elkaar geschopt door vriend locotus-of-borgOp dinsdag 22 mei 2001 20:01 schreef Glacier het volgende:
hij staat bij mij op 25...dat is de standaardinstelling en daar hebben de meeste mensen em op denk ik...neemt 6 regels ofzo in beslag....ik zal mijn prefs wel ff changen , maar het is gewoon lastig...kan hij niet worden opgesplitst met in de eerste post een link naar het vorige fragement?
(nah, dat viel wel mee, maar pas op. Ze zien alles als aanval!:()
Hierzo dus
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Vind je het gek, als je naar DBZ kijkt, daar vinden alleen maar aanvallen plaats...zo saaai...Ze zien alles als aanval!
Met voorkeur voor dat DBZ topic >:):D
En een nieuwe openen.Op dinsdag 22 mei 2001 20:39 schreef IceStorm het volgende:
Imho moet dat DBZ topic en dat motor topic gewoon dicht.
Als de discussie nog steeds gaande is is dat imho geen enkel probleemOp dinsdag 22 mei 2001 20:49 schreef saviour het volgende:
En een nieuwe openen.
* Delerium had als instelling 255 en bij mij werd het ook kielekiele
Komt nog bij al die foto''s... HD ging helemaal over de zeik...
Mag niet flamen op DBZ, kreunen en strak voor je uit staren enzo is gewoon extreem cool!Op dinsdag 22 mei 2001 20:39 schreef IceStorm het volgende:
Imho moet dat DBZ topic en dat motor topic gewoon dicht.
Met voorkeur voor dat DBZ topic >:):D
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Je zegt het weer lekker subtiel... as usualOp dinsdag 22 mei 2001 22:09 schreef DarkX het volgende:
[..]
Mag niet flamen op DBZ, kreunen en strak voor je uit staren enzo is gewoon extreem cool!
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Tijdelijke internetbestanden op 1024 MB zetten.. En moet jij eens zien hoe rap het internet opeens wordt..Op dinsdag 22 mei 2001 21:46 schreef ecteinascidin het volgende:
* 4POX heeft probleem opgelost en beide topics op slot gegooit... er kan echter een nieuw geopent worden uiteraard.
* 4POX had als instelling 255 en bij mij werd het ook kielekiele
Komt nog bij al die foto''s... HD ging helemaal over de zeik...
Oja, Bij mij staat die op 999 reacties ingesteld
Laptops zijn duuuuur.
Bij deze _nog_ een staande ovatie voor de mod met de moeilijkste naam allertijden:Op dinsdag 22 mei 2001 21:46 schreef ecteinascidin het volgende:
* JvS =ecteinascidinheeft probleem opgelost en beide topics op slot gegooit... er kan echter een nieuw geopent worden uiteraard.
ecteinascidine (uit me hoofd). wat was je afko ook al weer? ET251 ofsow?
Verwijderd
Kloontje!! Ban! Ban!!* JvS =ecteinascidinheeft probleem opgelost en beide topics op slot gegooit... er kan echter een nieuw geopent worden uiteraard .
Tip, probeer het in losse delen te onthouden en fonetisch
Okay okay dit is wel erg kort door de bocht genomen, maar is het misschien geen optie om eerst effe te overleggen met de mensen die veel posten in zo''n draadje
Van het ene op het andere moment wordt je geconfronteerd met een slotje en eigelijk zonder reden.... "Ja het valt op in LA"
Jullie worden bedankt... ( dat ik het niet over DBZ heb moge duidelijk zijn, maar daar geldt wel hetzelfde voor.) Yep ik is pizzed
Open een nieuwe, klaar. Wat is het probleem ongeveer?Op woensdag 23 mei 2001 08:42 schreef Helldesker het volgende:Yep ik is pizzed
Ik zelf vond het ondertss zelfs irritant.. moest speciaal show posts bij reageren afzetten.
Je mag trouwens gewoon je posts verderzetten in een nieuw topic dus eerlijk gezegd zie ik het grote probleem niet. Sorry helldesker
Nou, ik ben benieuwd hoe JIJ dat uitspreektOp woensdag 23 mei 2001 07:23 schreef IceStorm het volgende:
Het is NIET moeilijk, ecteinascidin.
Tip, probeer het in losse delen te onthouden en fonetisch
Dat jij problemen met lezen hebtOp woensdag 23 mei 2001 09:01 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Open een nieuwe, klaar. Wat is het probleem ongeveer?
Moet ik een nieuwe openen omdat jij en nog iemand vinden dat ie dicht moet
En sluit jij iedere keer die draadjes weer met de mededeling dat ik weer een nieuwe mag openen
Mijn probleem is dat er draadjes worden afgesloten [i]zonder[/i] opgaaf van reden.... En dat dan blijkt dat er een modje een probleempje heeft met zijn instellingen cq met het onderwerp. Dat is ( blijkbaar.) mijn probleem.
Je hebt helemaal recht op jou mening. Mag ik de mijne ook gevenOp woensdag 23 mei 2001 09:02 schreef poohbeer het volgende:
helldesker: eigenlijk hebben ze lang gelden al eens vriendelijk gevraagd of we''m misschien wouden stoppen en verdergaan in een volgende. (Wilden we niet)
Ik zelf vond het ondertss zelfs irritant.. moest speciaal show posts bij reageren afzetten.
Je mag trouwens gewoon je posts verderzetten in een nieuw topic dus eerlijk gezegd zie ik het grote probleem niet. Sorry helldesker
Brrrr. Een nieuwe thread openen. Heftig hoor!Op woensdag 23 mei 2001 10:07 schreef Helldesker het volgende:
Moet ik een nieuwe openen omdat jij en nog iemand vinden dat ie dicht moet![]()
En sluit jij iedere keer die draadjes weer met de mededeling dat ik weer een nieuwe mag openen
Eén woord: Lay-outMijn probleem is dat er draadjes worden afgesloten [i]zonder[/i] opgaaf van reden....
En vooruit, ook het reageren in zo''n topic zuigt!
Het gaat hier om alle topics die irritant groot zijn. Jezus, lezen is ook een vak hè?En dat dan blijkt dat er een modje een probleempje heeft met zijn instellingen cq met het onderwerp. Dat is ( blijkbaar.) mijn probleem.
Had ik dus toch gelijk:
Op dinsdag 22 mei 2001 20:05 schreef JvS het volgende:
Pas maar op, ze zien alles als aanval!:()
Tis toch grappig dat er altijd mensen zijn die het nodig vinden om voor anderen in de bres te springen......Op woensdag 23 mei 2001 11:29 schreef JvS het volgende:
[..]
Brrrr. Een nieuwe thread openen. Heftig hoor!
[..]
Eén woord: Lay-out
En vooruit, ook het reageren in zo''n topic zuigt!
[..]
Het gaat hier om alle topics die irritant groot zijn. Jezus, lezen is ook een vak hè?
Had ik dus toch gelijk:
[..]
En tegen jou hetzelfde als wat ik tegen Poohbeer zei. Jij hebt recht op jouw mening, mag ik er ook 1 hebben
Ennuh nee hoor ik voel me door jou niet aangevallen. Sorry.
Op woensdag 23 mei 2001 10:07 schreef Helldesker het volgende:
Mijn probleem is dat er draadjes worden afgesloten [i]zonder[/i] opgaaf van reden....
Das toch een opgaaf van reden? Dat je het niet leuk vindt ok, maar ik snap het probleem echt niet.Door ecteinascidin (Mod PM - 3755) - dinsdag 22 mei 2001 21:44
Als je goede alternatieven kan geven dan horen ''we'' dat graag hoor
De inhoud kabbelt rustig voort dus ....
Als ik die topics netjes sluit met de mededeling dat een nieuw topic zo open kan, dan lijkt ''t mij dat je dan een nieuw opent en verder kabbelt.
van te voren melden is bull IMHO (wel netjes, geef ik toe) aangezien er niet dusdanig veel cruciaal content in gepost wordt oid.
Zolang een topic van 2000+ de layout serieus aantast en de inhoud niet je van het is, gooi ik ze dicht wegens de lay-out. gaat íe verder dan is dat prima, wantd an was ''ie blijkbaar levensvatbaar.
Om dan ff op LA je gal te spuien is IMHO not-done, want deze topics zijn gewoon netjes gesloten etc. Indien je het meent dat we het hebben verpest, geef dan een goede reden. Ik kan nu ook rustig die topics op slot gooien aangezien ik de scheldpartij al heb gehad op LA.
[edit], Helldesker haalt 2 onafhankelijke dingen door elkaar. Hij bedoelt andere topics dan deze 2 grote en dit topic gaat over die 2 grote. Helldesker gaat ff nadenken wat voor punt hij precies wilt maken.
Verwijderd
Gaan we nou dreigen? Ik ben het met je eens hoor, daar niet van. Gewoon een nieuwe openen en daar kan je weer verder. Het is op zich voor de posters die in die topics kwamen wel lastig om hem terug te vinden aangezien je eerst zo''n huge topic er tussen had staan en dan direct wist van: "ooh, die moet ik hebben". Maar ik kan me voorstellen dat als je nou juist niet in die topics komt je er heel erg aan kan storen.Op woensdag 23 mei 2001 11:58 schreef ecteinascidin het volgende:
Wat is nu het probleem... Deze topis waren gewoon te groot voor de fora...
De inhoud kabbelt rustig voort dus ....
Als ik die topics netjes sluit met de mededeling dat een nieuw topic zo open kan, dan lijkt ''t mij dat je dan een nieuw opent en verder kabbelt.
van te voren melden is bull IMHO (wel netjes, geef ik toe) aangezien er niet dusdanig veel cruciaal content in gepost wordt oid.
Zolang een topic van 2000+ de layout serieus aantast en de inhoud niet je van het is, gooi ik ze dicht wegens de lay-out. gaat íe verder dan is dat prima, wantd an was ''ie blijkbaar levensvatbaar.
Om dan ff op LA je gal te spuien is IMHO not-done, want deze topics zijn gewoon netjes gesloten etc. Indien je het meent dat we het hebben verpest, geef dan een goede reden. Ik kan nu ook rustig die topics op slot gooien aangezien ik de scheldpartij al heb gehad op LA.
[edit], Helldesker haalt 2 onafhankelijke dingen door elkaar. Hij bedoelt andere topics dan deze 2 grote en dit topic gaat over die 2 grote. Helldesker gaat ff nadenken wat voor punt hij precies wilt maken.
C''mon Guys, gewoon een nieuw draadje en daar in verder gaan.
Het was idd wat netter geweest als dit van te voren werd aangegeven, daar ben ik het mee eens.
Oeps, foutje, bedankt.
Aannames zijn fataal.
Moet je het nieuwe motortopic eens gaan lezen, daar zijn zelfs mensen die hun icoon (met motor) van een rood kruis hebben voorzien omdat ze er van overtuigd zijn dat ze hier niet meer over motoren mogen pratenOp woensdag 23 mei 2001 12:08 schreef GaMeOvEr het volgende:
Wat een gedoe zeg.
C''mon Guys, gewoon een nieuw draadje en daar in verder gaan.
Kan iemand die stumperts even lief, maar erg duidelijk vertellen dat dat topic wegens lay-out verpesting en reply-moeilijkheid gesloten zijn? (ik durf me niet in dat topic te mengen).
Jvs,Op woensdag 23 mei 2001 12:49 schreef JvS het volgende:
[..]
Moet je het nieuwe motortopic eens gaan lezen, daar zijn zelfs mensen die hun icoon (met motor) van een rood kruis hebben voorzien omdat ze er van overtuigd zijn dat ze hier niet meer over motoren mogen praten.
Kan iemand die stumperts even lief, maar erg duidelijk vertellen dat dat topic wegens lay-out verpesting en reply-moeilijkheid gesloten zijn? (ik durf me niet in dat topic te mengen).
Als je mij een stumper vind, dan mag je het persoonlijk tegen me zeggen. Dan ga ik graag met jou de "eventuele" discussie aan.
J.W
Ik overdreef, sorry
Verwijderd
Pfff... ik vind het ook zwaar overdreven dat je een rood kruis door je icon heen hebt. Wat is het probleem nou? Baal je soms dat het grote topic weg is? Wat is daar nou zo geweldig aan, is alleen maar irritant. Of baal je dat het Motor Kopen-topic nu geen record heeft gebroken en het DBZ-topic wel? Doe niet zo moeilijk en get a life, er is meer in de wereld dan zo''n stom topic op GoT hoor!!!Op woensdag 23 mei 2001 12:56 schreef J.W het volgende:
[..]
Jvs,
Als je mij een stumper vind, dan mag je het persoonlijk tegen me zeggen. Dan ga ik graag met jou de "eventuele" discussie aan.
En vooral doorgaan zo joh, ben je binnen no time modje hier.
Crew houd wel van kontlikkers.
Ik niet
J.W
Ik had eerlijk gezegd gedacht dat ALS er al iemand zou gaan klagen het de DBZ klanten zouden zijn (onderliggende complimentje dus voor DBZ''ers
En waar het idee vandaan komt dat de crew het praten over motoren niet toestaat.. GEEN idee.
Als ze zich zorgen maken over de grote van hun ...
Ik heb het aangepast.Op woensdag 23 mei 2001 12:58 schreef ecteinascidin het volgende:
J.W.... je opmerking slaat werkelijk nergens op
Sorry
Djeez, het is geen "motor-ban" ofzo.
Aannames zijn fataal.
sowwy, het was niet beledigend bedoeld.Op woensdag 23 mei 2001 13:04 schreef J.W het volgende:
[..]
Ik heb het aangepast.
Sorry
En het valt me idd ook 1000% mee dat de DBZ-ers lekker doorgaan in een nieuw topic! Petje af!
Hohoho! zo bedoel ik het allemaal niet.Ik ben zelf ook fanatiek motorrijder, maar ik snap de zwaar overtrokken reactie niet hoor.
Djeez, het is geen "motor-ban" ofzo.
Het lijkt me gewoon verstandiger om ons motorgepraat voort te zetten op een forum wat daar voor ingericht is ( b.v www.motor-forum.nl
Mijn ge-ouwehoer over Pc''s en aanverwante artikelen blijf ik op GoT plaatsen.
Dus helaas jullie zijn nog niet van mij af.
Aannames zijn fataal.
Kijk dit was het enige wat ik wilde horen... Verder of mijn reactie overdreven was/is, dat bepaal ik zelf wel en daar heb ik niemand voor nodig die meent mij te moeten terecht wijzen. Vooral niet diegene die hier helemaal niks mee te maken hebben.Op woensdag 23 mei 2001 12:08 schreef GaMeOvEr het volgende:
Het was idd wat netter geweest als dit van te voren werd aangegeven, daar ben ik het mee eens.
Ik ben namelijk helemaal niet boos. Ik zeg alleen dat ik de opgegeven reden in mijn ogen geen reden is.......
Dat moet je aan de eigenaren van die motoren vragen.Op woensdag 23 mei 2001 13:20 schreef GaMeOvEr het volgende:
Dan vind ik het wel opvallend dat die motoren opeens allemaal verpest worden door kruisjes.
Bij mij gaat het er puur om, dat we ons motorgelul beter kunnen moven naar een motorforum.
Tja, wat zal ik hier van zeggen..... Wij zijn stumpersOp woensdag 23 mei 2001 12:49 schreef JvS het volgende:
[..]
Moet je het nieuwe motortopic eens gaan lezen, daar zijn zelfs mensen die hun icoon (met motor) van een rood kruis hebben voorzien omdat ze er van overtuigd zijn dat ze hier niet meer over motoren mogen praten.
Omdat het voor sommigen moeilijker is om te kunnen replyen
Omdat het voor sommigen, die perse hun standaard instellingen vast willen houden, de lay-out verziekt
Omdat jij de voorbarige conclusie trekt dat wij er van overtuigd zijn dat we hier niet meer over motoren mogen praten
Zo, kheb mijn zegje gedaan, blijkbaar is verder niemand het er mee eens... Ik hou er dan maar over op.
Ik weet niet wie je onder "wij" vat, maar ik vind de mensen die niet begrijpen waarom dat topic dichtgegooid is idd nogal (sja...Op woensdag 23 mei 2001 13:32 schreef Helldesker het volgende:
[..]
Tja, wat zal ik hier van zeggen..... Wij zijn stumpers
Ik heb nooit gezegd dat "zij" daarom stumpers zijn.Omdat het voor sommigen moeilijker is om te kunnen replyen![]()
Omdat het voor sommigen, die perse hun standaard instellingen vast willen houden, de lay-out verziekt
Ik trek die conclusie nadat ik dat nieuwe motortopic gelezen heb. Mochten jullie het niet zo bedoeld hebben, dan staat dat daar OF erg onduidelijk OF ik kan gewoon niet lezen.Omdat jij de voorbarige conclusie trekt dat wij er van overtuigd zijn dat we hier niet meer over motoren mogen praten
Op woensdag 23 mei 2001 13:02 schreef ecteinascidin het volgende:
Huh, allemaal rode kruizen door de icoontjes? Is dat omdat deze heren menen dat op GoT geen plaats is voor motor-topics?
Als dat idee wordt ontleent doordat de oude dichtging dan is dat een verkeerd idee. De oude is zuiver en uitsluitend dichtgegaan omdat de layout met een topic van 3000+ gewoon kapot gaat (pagina 1 tm 100) etc. Sluiten was louter bedoelt als schoonheidsingreepje, NIET omdat motoren al dan niet op GoT thuishoren.
Dit hele topic mag van mij (en de rest v/d crew) weer helemaal vol met motoren (totdat deze ook de 3000 bereikt....)
Kijk dit was dus ook een punt wat ik aandroeg.... Kben dus toch niet de enige....Op woensdag 23 mei 2001 15:14 schreef Skoezie het volgende:
[..]
Is wel een beetje krom. Ligt namelijk ook aan de instellingen die een ieder erop na houdt. Als je bijv. 100 posts/replys per pagina doet, ziet het er bij diegene lang zo erg niet uit als een ander. Wou alleen ff m''n ei kwijt.
HELLdesker snap effe niet wat ecteinascidin ( thank God for copy-paste.) bedoeld. Ik bedoel wel degelijk de twee "grote" topics.Op woensdag 23 mei 2001 11:58 schreef ecteinascidin het volgende:
Verwijderd
hmm die DBZ''ers hadden er anders al bijna 2800 opzitten. Al bezocht ik geen van beide. zulke grote draden bevatten naar mijn idee alleen maar spam.Op woensdag 23 mei 2001 13:03 schreef ecteinascidin het volgende:
En wederom een reactie geplaatst in het grote motortopic.
Als ze zich zorgen maken over de grote van hun ...dan hebben ze zowiezo succes aangezien het topic idd nu de grootste ooit was.
Voor dat soort dingen kan ik net zo goed de Prive of weekend halen