Toon posts:

[BC3] Verzoek voor nieuw Administrator Webhosting ......

Pagina: 1
Acties:
  • 621 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Bij deze dien ik het verzoek in om McVirus te vervangen als Administrator op het Webhosting forum. In de tijd dat ik er zit (al aardig lang) heb ik McVirus zelden gezien. Momenteel is het niveau er zo laag dat er gewoon wat aan gedaan moet worden. En dat kan naar mijn idee alleen door er een Administrator op te zetten die dagelijks op het forum komt en aardig wat dingen weet van de Webhosting/server wereld.

Gaarne zou ik van jullie vernemen wat jullie van mijn voorstel vinden om een nieuwe Administrator op het Webhosting forum te zetten.

Verwijderd

Over zijn aanwezigheid op het hosting forum kan ik niet veel zeggen. Maar McViruss doet wel rare dingen. Zoals een keer een belangrijke topic van mij zomaar op slot gooien met de mededeling dat het moest van Arshia. Vervolgens komt ie tot de conclusie dat het een beetje lullig staat en trasht zonder enige melding de hele topic???

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ff voor de duidelijkheid McVirusS is geen administrator maar een moderator ;)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Volgens mij is er geen enkel probleem met McVirus, hij is vrijwel dagelijks op irc te vinden, in #tweakers.net

Dus misschien is hij wat milder dan jij wil? Ik weet het niet, ik kom nooit in dat forum :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mjah, van mij mag hij ook wel weg >) :P

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
<off topic>
Buldog, wat is dat brilletje, is dat nieuw of wat?
</off topic>

van mij mag hij iig wel blijven als general mod, bij sg doet hij veel goeds....
maar over webhosting weet ik het niet

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
McVirusS is m.i. een prima moderator. Ik zie geen enkele reden waarom hij weg zou moeten. Dit zeg ik omdat ik vertrouwen in hem heb en niet omdat ik mijn collega''s niet af wil vallen. Elke mod is wel eens een bepaalde periode wat minder aanwezig, dat moet je je realiseren. Ik spreek Mac geregeld, en weet dat hij met wat interne strubbelingen zit, maar om hem nu gelijk met de grond gelijk te maken? Weet je eigenlijk wel hoeveel tijd hij in GoT gestoken heeft? Mac is een absolute must-have, en je hoort hem juist te steunen als hij het ''wat moeilijker heeft'' ! En dat verwacht ik dan ook van een ieder !

DIT IS MIJN WEBSITE

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoe kun je zoiets zo''n lieve jongen nou aandoen?? McVirusS is echt een hele goede jongen, en ik kan niet begrijpen dat ie direct weg moet omdat ie wat minder aanwezig is? Hoe brutaal kun je zijn. Ik vind het ronduit onbeschoft....

Mac, alles wat je voor GoT betekent mag niet verdwijnen, trek je het commentaar van deze @*&@*& niet aan.

Liefs, A.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bulldog
  • Niet online
Hier wil ik ook nog even aan toevoegen dat Mac absoluut de allleerliefste is >:) :P ;)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Tsss, als we zo al gaan beginnen?
Als je wat van een moderator nodig hebt, kun je hem altijd icq''en oid hoor.
Kijk ook maar es naar het aantal posts en mod-acties van jaapf, is ook "weinig", maar maakt dat van hem een slechte mod? Nee.
McVirus zie ik ook niet vaak in H&W, maar ik zie er dan ook niet vaak topics die echt nodig dicht moeten.

• Arno
  • Laatst online: 12-02 06:55

Arno

PF5A

<off topic>
</off topic>
De bril is een kado van mij aan Bulldog :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Begrijp ik goed dat de kwaliteit van een mod beoordeeld wordt op het aantal slotjes dat hij/zij zet? Of moet hij/zij op iedere vraag over het forumgebied een antwoord weten?

Verwijderd

Topicstarter
McVirus kan wel een hele lieve jongen zijn (persoonlijk geen ervaring mee :9) Maar hij is NOOIT te vinden in het hosting forum waar hij zelf Moderator van is.

Verder komen er momenteel alleen nog vragen alngs zoals:

* Gezocht gratis hosting met domeinnaam
* Waar kan ik gratis domein registreren (zonder banner).
* f2s down?!
* etc. etc.

Dit zijn nou niet bepaald zinnige topics en vele zijn al herhaaldelijk geweest. Verder heeft McVirus enige tijd terug in het forum wel vermeld, dat wanneer wij informatie voor een faq zouden opsturen hij er 1 in elkaar zou knutselen. Ik heb zelf eentje in elkaar geknutseld (met behulp van suggesties van anderen) en deze opgestuurd naar hem. Maar tot op heden NIKS.

Maar wat ik dus wil zeggen is dat er een andere (of een extra) Moderator in dat forum moet om het niveau van de discussies enigzins op peil te houden. En dat kan naar mijn idee alleen door iemand die vaak op dat forum komt en dat kan ik van McVirus nou niet bepaald zeggen. (sorry McVirus).
Elke mod is wel eens een bepaalde periode wat minder aanwezig, dat moet je je realiseren. [KNIP] Mac is een absolute must-have, en je hoort hem juist te steunen als hij het ''wat moeilijker heeft'' ! En dat verwacht ik dan ook van een ieder !
Om eerlijk te zijn heb ik McVirus niet vaak gezien op het hosting forum en ik zit er toch al van het begin af aan op. Verder wil ik hem niet gelijk weg vegen, maar er wordt nu totaal niet opgetreden op het forum en dat kan naar mijn mening niet.
Als je wat van een moderator nodig hebt, kun je hem altijd icq''en oid hoor.
Kijk ook maar es naar het aantal posts en mod-acties van jaapf, is ook "weinig", maar maakt dat van hem een slechte mod? Nee.
McVirus zie ik ook niet vaak in H&W, maar ik zie er dan ook niet vaak topics die echt nodig dicht moeten.
Een moderator is naar mijn idee moderator, om de boel in de gaten te houden en het niveau van het forum op peil te houden en dat kan naar mijn inziens alleen als je het forum volgt/bijhoudt. En voor zover ik kan zien doet McVirus dat op dit moment niet.
(zie ook de link zijn echte laatste post in het forum was in Januari en dat is al een aantal maandjes terug). [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/1528]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/1528

• Bulldog
  • Niet online
Op zaterdag 19 mei 2001 20:18 schreef Alfredt het volgende:
<off topic>
</off topic>
Owww, ben je er helemaal vergeten om er over te vertellen! Heb dus sinds een paar dagen een nieuw brilletje gekregen van "Traag" en ben er zo ontzettend blij mee dat ''k hem meteen al dag en nacht draag! Het is werkelijk waar een heerlijke bril, pcies om maat dus past precies. Verder zit er alles op /in ruitenwissers, knopje voor "GoT" mode 8-) en nog meer van deze gaaafffffe shit :P Bovendien was het een kadoooootje dus heb hem nog gratis gekregen ook! Wat ik ook nog even nader wil benadrukken is het feit dat er echt ontzettend veel werk in is gestoken. Zeker ook gezien de speciale features is het een unieke bril! Ben er heel blij mee en dank hierbij nogmaals traag!

//offtopic >:)

• ronaz
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Dit zijn nou niet bepaald zinnige topics en vele zijn al herhaaldelijk geweest. Verder heeft McVirus enige tijd terug in het forum wel vermeld, dat wanneer wij informatie voor een faq zouden opsturen hij er 1 in elkaar zou knutselen. Ik heb zelf eentje in elkaar geknutseld (met behulp van suggesties van anderen) en deze opgestuurd naar hem. Maar tot op heden NIKS.
Ik denk eerder dat hier de schoen wringt. Het komt een beetje over als: McVirusS wil mijn FAQ niet gebruiken => dus moet ie maar weg.

edit:

extra "S" :)

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:24

Destruction

(ex-)Automonteur

Waarom andere mod voor H&W :?

McVirus ( typo :? ) is mischien niet zoveel meer aanwezig, so what ? daar zal vast een reden voor zijn.

Ikzelf ben modje op een forum, daar ben ik ook bijna nooit, ik kijk er om de week ofzo..

Ik leg de nadruk op : so what ?

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 19 mei 2001 21:23 schreef Rats het volgende:
<kniperde knip>

Verder heeft McVirus enige tijd terug in het forum wel vermeld, dat wanneer wij informatie voor een faq zouden opsturen hij er 1 in elkaar zou knutselen. Ik heb zelf eentje in elkaar geknutseld (met behulp van suggesties van anderen) en deze opgestuurd naar hem. Maar tot op heden NIKS.

Maar wat ik dus wil zeggen is dat er een andere (of een extra) Moderator in dat forum moet om het niveau van de discussies enigzins op peil te houden. En dat kan naar mijn idee alleen door iemand die vaak op dat forum komt en dat kan ik van McVirus nou niet bepaald zeggen. (sorry McVirus).

<knip>
Een moderator is naar mijn idee moderator, om de boel in de gaten te houden en het niveau van het forum op peil te houden en dat kan naar mijn inziens alleen als je het forum volgt/bijhoudt. En voor zover ik kan zien doet McVirus dat op dit moment niet.
Als er iets niet goed gaat dan kun je hem toch ICQen of beter nog even een berichtje in SU posten.
Waarom zou hij er nu zelf moeten posten dan? Alsof hij het nu niet zou kunnen bijhouden. Volgens mij wordt het probleem (als er al een daadwerkelijk probleem is) zwaar overtrokken dus.

--
Op zaterdag 19 mei 2001 21:29 schreef Bulldog het volgende:

Owww, ben je er helemaal vergeten om er over te vertellen! Heb dus sinds een paar dagen een nieuw brilletje gekregen van "Traag" en ben er zo ontzettend blij mee dat ''k hem meteen al dag en nacht draag! Het is werkelijk waar een heerlijke bril, pcies om maat dus past precies. Verder zit er alles op /in ruitenwissers, knopje voor "GoT" mode 8-) en nog meer van deze gaaafffffe shit :P Bovendien was het een kadoooootje dus heb hem nog gratis gekregen ook! Wat ik ook nog even nader wil benadrukken is het feit dat er echt ontzettend veel werk in is gestoken. Zeker ook gezien de speciale features is het een unieke bril! Ben er heel blij mee en dank hierbij nogmaals traag!

//offtopic >:)
LOL, zo eentje kan ik ook wel gebruiken, jammer dat ik al net ene nieuwe gekocht had :)

<edit>
hij was wel erg lang
</edit>

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• El Jefe
  • Niet online
Op zaterdag 19 mei 2001 21:41 schreef pier het volgende:
Ikzelf ben modje op een forum, daar ben ik ook bijna nooit, ik kijk er om de week ofzo..
Er komen hier wel een ietsje pietsje meer mensen dan op de Gathering of Bullshit van jou :P

• havana
Nogmaals: hou nou eens op met voorbarige conclusies trekken totdat Mac zelf heeft gereageerd. Misschien is er wel een hele goede reden voor zijn afwezigheid...

DIT IS MIJN WEBSITE

• El Jefe
  • Niet online
Op zaterdag 19 mei 2001 21:29 schreef Bulldog het volgende:

[..]

Owww, ben je er helemaal vergeten om er over te vertellen! Heb dus sinds een paar dagen een nieuw brilletje gekregen van "Traag" en ben er zo ontzettend blij mee dat ''k hem meteen al dag en nacht draag! Het is werkelijk waar een heerlijke bril, pcies om maat dus past precies. Verder zit er alles op /in ruitenwissers, knopje voor "GoT" mode 8-) en nog meer van deze gaaafffffe shit :P Bovendien was het een kadoooootje dus heb hem nog gratis gekregen ook! Wat ik ook nog even nader wil benadrukken is het feit dat er echt ontzettend veel werk in is gestoken. Zeker ook gezien de speciale features is het een unieke bril!
Dan zal ie wel niet in de aanbieding zijn geweest.. :(

Maar ff on-topic:
Dit geldt ook wel voor de mod van NST. -AcidBurn- die is er ook haast nooit of zelden te vinden.. Hier bij dus ook een Verzoek voor nieuw Administrator Nieuws, Sport & TV ...... :z

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zaterdag 19 mei 2001 21:43 schreef Webgoodie het volgende:

[..]

Er komen hier wel een ietsje pietsje meer mensen dan op de Gathering of Bullshit van jou :P
Over dat forum heb ik het niet.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 19 mei 2001 21:42 schreef Alfredt het volgende:

[..]

Als er iets niet goed gaat dan kun je hem toch ICQen of beter nog even een berichtje in SU posten.
Waarom zou hij er nu zelf moeten posten dan? Alsof hij het nu niet zou kunnen bijhouden. Volgens mij wordt het probleem (als er al een daadwerkelijk probleem is) zwaar overtrokken dus.

--
[..]
Jullie kunnen hier wel leuk allemaal komen flamen, maar ik heb de meeste van jullie nog nooit op het forum gezien waar ik het over heb en ik ben zeker niet de enigste die vind dat er BETER geadministrated dient te worden.

Verder dient een administrator naar mijn idee het forum waar hij/zij verantwoordelijk voor is wel geregeld te checken zodat het van niveau blijft. En dat gebeurt momenteel niet en dat is erg jammer. Want op deze manier krijg je een forum netzoals het oude Sitecheck forum.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 19 mei 2001 21:52 schreef MeneerTim het volgende:
Begrijp ik goed dat de kwaliteit van een mod beoordeeld wordt op het aantal slotjes dat hij/zij zet? Of moet hij/zij op iedere vraag over het forumgebied een antwoord weten?
Dit heb je niet goed, maar momenteel wordt het forum niet gecontroleerd met als gevolg dat er erg nutteloze topics worden geopend. En dat is op ee forum nou niet bepaald de bedoeling.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Rats.

De beschuldiging dat een modje niet deugt is een hele zware. Jou optie is het zoeken van een ander modje en ''t is natuurlijk niet de bedoeling dat users een modje niet voldoende vinden en een vervanger vragen. Aan de andere kant.... Indien het daadwerkelijk op het betreffende forum een probleem is en opvalt, dan kaart je het IMHO terecht aan. Gezien je geschiedenis kan ik iig wel zien dat je klacht in principe oprecht kan zijn (aangezien je gewoon botweg al 4 maanden (+ lurkttijd daar post).

Zou je zo vriendelijk willen zijn om je klacht verder te gronden? Je zou een momentopname kunnen doen en dus niet de lange termijn overzien. Ik weet niet wat allemaal op dat forum gebeurt, maar blijft er echt zoveel rommel open/woekeren? (links?) etc.
Het gegeven dat je FAQ niet is geaccepteerd oid is een raar gegeven. Is de FAQ af? is ''ie goed? hoe af is ''ie en hoe goed zal ''ie werken?
last but not least... kunnen andere vaste forumbewoners jou klacht herkennen?

* Delerium denkt dat een modje vervangen wel wat meer onderbouwing nodig heeft.

• ronaz
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Na het lezen van deze thread begrijp ik de frustratie wel een beetje.

Dit neemt niet weg dat je met McVirusS ff via mail/icq/irc/firetalk/msn/telefoon/fax/rooksignalen contact op kunt nemen.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Wow kan iedereen hier even gewoon relax doen? Er is niets aan de hand, het lijkt wel oorlog. Wacht gewoon even rustig de reactie van McVirusS af, we zullen echt wel een oplossing bedenken.

• witchdoc
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op zaterdag 19 mei 2001 22:31 schreef havana het volgende:
Nogmaals: hou nou eens op met voorbarige conclusies trekken totdat Mac zelf heeft gereageerd. Misschien is er wel een hele goede reden voor zijn afwezigheid...
lol, zoals wat? of hij is er of niet, is hij er niet, om welke reden ook, dan is het geen slecht idee om (tijdelijk) een extra modje aan te duiden.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 19 mei 2001 22:38 schreef poohbeer het volgende:

[..]

lol, zoals wat? of hij is er of niet, is hij er niet, om welke reden ook, dan is het geen slecht idee om (tijdelijk) een extra modje aan te duiden.
Dat vind ik nou ook, maar de meeste nemen het meteen aan dat ik McVirus de grond in wil boren. Dat is ZEKER niet mijn bedoeling. Ik wil er alleen voor zorgen dat het hosting forum van enigzins niveau is/wordt. Want het is nu echt dramastische. Verder raadt ik ene ieder aan die dat forum niet volgt eerst het forum te bekijken alvorens hier te reageren.

• havana
Stel: je moeder is overleden en er wordt achter je rug om een 2e moderator aangesteld. Denk je dat je dat leuk zou vinden? Er gebeurt -over mijn lijk- NIKS totdat Mac zelfs heeft gereageerd. Hebben jullie nou helemaal geen greintje respect? Gelijk bij de eerste de beste mogelijkheid een mod volledig neer sabelen |:( ik ben goed ziek van die tendens..

Natuurlijk hebben jullie gelijk als jullie op merken dat Mc er niet vaak is in het forum. Maar om direct dat soort conclusies te trekken en stiekem de mod-post al te gaan verdelen.. :r

DIT IS MIJN WEBSITE

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium wacht nog steeds op additionele argumenten van Rats om de indruk van een eenmansactie/eendagsvlieg te omzeilen.

Je kunt serieus worden genomen indien je serieus bent. Een mod heeft echter wel een heleboel voordeel van de twijfel.

• witchdoc
Op zaterdag 19 mei 2001 22:42 schreef Rats het volgende:

Dat vind ik nou ook, maar de meeste nemen het meteen aan dat ik McVirus de grond in wil boren. Dat is ZEKER niet mijn bedoeling. Ik wil er alleen voor zorgen dat het hosting forum van enigzins niveau is/wordt. Want het is nu echt dramastische. Verder raadt ik ene ieder aan die dat forum niet volgt eerst het forum te bekijken alvorens hier te reageren.
:)

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zaterdag 19 mei 2001 22:43 schreef havana het volgende:
Stel: je moeder is overleden en er wordt achter je rug om een 2e moderator aangesteld. Denk je dat je dat leuk zou vinden? Er gebeurt -over mijn lijk- NIKS totdat Mac zelfs heeft gereageerd. Hebben jullie nou helemaal geen greintje respect? Gelijk bij de eerste de beste mogelijkheid een mod volledig neer sabelen |:( ik ben goed ziek van die tendens..
Als dat het geval zou zijn zeg ik respect for mac!

Maar zowieso moet een modje in zijn subforum toch slotjes zetten indien nodig, wat hij niet heeft gedaan ?

Ik bedoel als het klopt van de laatste post van Mac in H&W in jan.

• havana
OKay mensen on-topic dan maar weer. Als ik offensief overkom, mijn excuses, niks persoonlijks ik ergerde me gewoon een beetje.

* havana is al een beetje afgekoeld

nogmaal excuus als ik wat agressief overkom

DIT IS MIJN WEBSITE

• witchdoc
Wat nou geen greintje respect?
Als mijn moeder dood gaat en ik kan effe men taken niemeer doen moet heel het boeltje maar naar de verdoemenis gaan? Nee, dan neemt een collega mijn werk over.. ''k Snap echt niet wat je bedoelt met neersabelen hoor.. men zegt gewoon dat ie er een tijdje niemeer is geweest. Neersabelen.. goh

goed idee btw Tom, ''t is aangekaart, nu effe rustig afwachten.

• havana
Op zaterdag 19 mei 2001 22:45 schreef pier het volgende:

[..]

Als dat het geval is zeg ik respect for mac!
Dat heb ik niet gezegd; ik zei: stel. Ik weet niet wat er precies aan de hand is, maar Mac kennende is er "iets".

DIT IS MIJN WEBSITE

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Kan iedereen hier eens even rustig doen voor ze conclusies gaan trekken? Iemand meld hier dat McVirusS te weinig actief is in zijn forum, nog voordat hij zelf een reactie heeft kunnen geven is er een halve rel. Wacht even af wat zijn reden is. Er komt echt wel een oplossing.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zaterdag 19 mei 2001 22:46 schreef havana het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gezegd; ik zei: stel. Ik weet niet wat er precies aan de hand is, maar Mac kennende is er "iets".
Ik bedoel er ook mee "als dat het geval zou zijn"

Mischien fout geformuleerd..

Zal het even aanpassen.

Verwijderd

Topicstarter

Natuurlijk hebben jullie gelijk als jullie op merken dat Mc er niet vaak is in het forum. Maar om direct dat soort conclusies te trekken en stiekem de mod-post al te gaan verdelen.. :r
McVirus heb ik al een hele lange tijd niet gezien op het WHG forum. Laatste post rond januari. En dat is aardig lang terug.
Op zaterdag 19 mei 2001 22:44 schreef ecteinascidin het volgende:
/me wacht nog steeds op additionele argumenten van Rats om de indruk van een eenmansactie/eendagsvlieg te omzeilen.

Je kunt serieus worden genomen indien je serieus bent. Een mod heeft echter wel een heleboel voordeel van de twijfel.
Bekijk jij eerst het WHG forum eens en trek je conclusie.

Maar wat ik dus wil, is dat er gewoon een 2e of een 3e of whatever mod komt voor het WHG forum zodat het forum enigzins niveau houdt.

/me heeft McVirus al ingelicht.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

mod vervangen is iets dat je anders aankaart dan "kijk zelf maar" oid. Als ik nu kijk weet ik niet wat wel en niet mag, en dan nog, speelt dit alleen vandaag of al 2 maanden?

Kom maar op met de motivatie waarom, overtuig ons :).

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Door McVirusS (Global mod - 4543) - zondag 20 mei 2001 01:07

Hij heeft dus net gepost.

Dan kan hij hier nu toch ook wel even reageren ?

• BC3 Victim
[OFF-TOPIC]
Wil niet vervelend doen ;), maar elke keer als hier over de admins ed gaat dan geeft degene waarover de topic gaat zelf geen antwoord :? Check maar na..is zo :(

Beetje raar...is de een de ander zijn/haar advocaat(zijn er vrouwelijk admins :? ..aanklagen als niet zo is :+ *lol*D

[OFF-TOPIC]

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• witchdoc
Op zaterdag 19 mei 2001 23:21 schreef HappyFun het volgende:
[OFF-TOPIC]
Wil niet vervelend doen ;), maar elke keer als hier over de admins ed gaat dan geeft degene waarover de topic gaat zelf geen antwoord :? Check maar na..is zo :(
:? jij moet nodig eens wat topicjes van pooh lezen :)
Er is ook een vrouwelijke mod btw, er waren er ooit zelfs 2! :)

''k zie in dat forum btw wel 3 slotjes dus echt verwaarloost is''t toch niet dacht''k

• BC3 Victim
Op zaterdag 19 mei 2001 23:23 schreef poohbeer het volgende:

[..]

:? jij moet nodig eens wat topicjes van pooh lezen :)
Er is ook een vrouwelijke mod btw, er waren er ooit zelfs 2! :)

''k zie in dat forum btw wel 3 slotjes dus echt verwaarloost is''t toch niet dacht''k
Sorry..maar check maar na 99% antwoord(t) de admin niet...en vrouwlijke mods..wie :?
Waarom weg :'(

• witchdoc
Op zaterdag 19 mei 2001 23:26 schreef HappyFun het volgende:
Sorry..maar check maar na 99% antwoord(t) de admin niet...en vrouwlijke mods..wie :?
Waarom weg :'(
99% antwoord niet binnen 10 secondenbedoel je?
Vrouwelijke modje = Llewella btw
En de ander had geen zin meer nadat onzinforum/offtopic/gotkroeg afgeschaft werd

• BC3 Victim
Op zaterdag 19 mei 2001 23:33 schreef poohbeer het volgende:

[..]

99% antwoord niet binnen 10 secondenbedoel je?
Vrouwelijke modje = Llewella btw
En de ander had geen zin meer nadat onzinforum/offtopic/gotkroeg afgeschaft werd
Weet ik dat ook weer :)
Tweakers..elke dag anders :P

• BC3 Victim
Op zaterdag 19 mei 2001 22:45 schreef pier het volgende:
Ik bedoel als het klopt van de laatste post van Mac in H&W in jan.
Volgens mij is het vandaag de 19e en volgens mij heeft hij vandaag nog een move gedaan van W&G naar HWS, dat kan je hier nakijken...

Laten we McV de tijd geven om te reageren alsjeblieft, dat oververhitte gedoe elke keer...

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Agreed. En Mac: jij bent ook liev :P ;)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• BC3 Victim
Op zondag 20 mei 2001 00:00 schreef Floris_Diemel het volgende:

[..]

Volgens mij is het vandaag de 19e en volgens mij heeft hij vandaag nog een move gedaan van W&G naar HWS, dat kan je hier nakijken...

Laten we McV de tijd geven om te reageren alsjeblieft, dat oververhitte gedoe elke keer...
SORRY :)

Verwijderd

Topicstarter
Hij heeft inderdaad een move gedaan vandaag, maar hij heeft bijvoorbeeld niet een topic gesloten welke 2 dagen terug ook al werd aangekaart. En verder wat heb je aan topics als: F2s down. Niks toch? Dus een slotje erop.

Verder is het WHG forum al een hele tijd aan het verwaarlozen, vraag maar eens aan de diehards op het forum.

• witchdoc
Op zondag 20 mei 2001 00:00 schreef Floris_Diemel het volgende:
''k Vrees toch dat ik iets anders lees dan jullie.. Waar oververhitte gedoe? Enige die wat verhit reageert was havanna en misschien mijn reply daarop.. verder is het toch best beschaafd verlopen?

• witchdoc
Op zondag 20 mei 2001 00:12 schreef Rats het volgende:
Hij heeft inderdaad een move gedaan vandaag, maar hij heeft bijvoorbeeld niet een topic gesloten welke 2 dagen terug ook al werd aangekaart. En verder wat heb je aan topics als: F2s down. Niks toch? Dus een slotje erop.

Verder is het WHG forum al een hele tijd aan het verwaarlozen, vraag maar eens aan de diehards op het forum.
oplossing daarvoor is post op SU..
ps: dat een forum aan''t verwaarlozen is is niet nodzakelijk de schuld van het modje.. mogelijk probeert ie''t zelfs wat te redden door niet zomaar alles op slot te leggen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 20 mei 2001 00:13 schreef poohbeer het volgende:

[..]

ps: dat een forum aan''t verwaarlozen is is niet nodzakelijk de schuld van het modje.. mogelijk probeert ie''t zelfs wat te redden door niet zomaar alles op slot te leggen.
helemaal mee eens, maar in dit geval komt het toch mede door het niet juist moderaten van een forum denk ik. Want 2 dezelfde topics in 2 dagen is niet bepaald nuttig of wel? En verder worden er de hele tijd vragen gesteld in de trend van:

Gezocht FREE webhost: MySql, PHP 25 mb ruimte, onbeperkt dataverkeer GEEN banners.

En zulke topics dienen toch echt niet open te blijven.

Verder wil ik even melden dat ik niet op de hoogte was van het SU forum. Dat is ook de reden dat ik het in dit forum heb gepost ipv het SU. Als ik het nu bekijk had het beter in SU gekunt, maarja dat is achteraf praten.

Verwijderd

Eke mod heeft zijn plaats hier bij got naar zijn kunnen. Als hij een keer per week kijkt of als hij haast niet post wilt nog niet zeggen dat hij zijn werk slecht doet.
Als hij problemen heeft moeten we met ze allen hem helpen met zij probleem.
Zonder mod en bezoekers dan is er geen got
dus laten we elkaar steunen en zo volwassen mogelijk met elkaar omgaan, je weet heel goed wat je wel en niet kan posten hier bij got.
Voor de nieuwbies weten ook heel goed wat ze zeggen als ze eerst goed en logies nadenken.

ps
zo goed zonder spel fouten
ja ik kan het wel

• McVirusS
  • Laatst online: 16-01 10:51
Ohja.......Tom, Bulldog, Jotti, Havana en Anney.....ik vind jullie ook lief! :) Vooral die reply van Anney was _erg_ lief :).

• McVirusS
Op zondag 20 mei 2001 01:08 schreef Pizzaman het volgende:
Door McVirusS (Global mod - 4543) - zondag 20 mei 2001 01:07

Hij heeft dus net gepost.

Dan kan hij hier nu toch ook wel even reageren ?
Wow ik wordt in de gaten gehouden :)....sorry voor mijn late reactie maar kom net terug van een supergezellige W&G meeting.

Het spijt mij dat ik niks heb laten horen over de overigens zeer nuttige reakties op mijn oproep voor een faq......het wordt zeer zeker op prijs gesteld en beloof hierbij plechtig dat ik morgen de FAQ in elkaar draai met daarbij de credits naar de mensen die geholpen hebben.

Ik geef toe dat ik erg weinig in hosting forum kom; de reden daarvan is dat de meeste topics meer van hetzelfde zijn en ik eigenlijk pas echt kon gaan modden als er een goede FAQ was (dat zou meeste topics overbodig maken en zou ik ze kunnen sluiten met een verwijzing naar de FAQ)...ik zal morgen een simpele policy en een FAQ in elkaar draaien en m''n gezicht voortaan wat vaker in HWS laten zien...mijn excuses voor het ongemak.

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op zondag 20 mei 2001 01:47 schreef McVirusS het volgende:

[..]

Wow ik wordt in de gaten gehouden :)....sorry voor mijn late reactie maar kom net terug van een supergezellige W&G meeting.

Het spijt mij dat ik niks heb laten horen over de overigens zeer nuttige reakties op mijn oproep voor een faq......het wordt zeer zeker op prijs gesteld en beloof hierbij plechtig dat ik morgen de FAQ in elkaar draai met daarbij de credits naar de mensen die geholpen hebben.

Ik geef toe dat ik erg weinig in hosting forum kom; de reden daarvan is dat de meeste topics meer van hetzelfde zijn en ik eigenlijk pas echt kon gaan modden als er een goede FAQ was (dat zou meeste topics overbodig maken en zou ik ze kunnen sluiten met een verwijzing naar de FAQ)...ik zal morgen een simpele policy en een FAQ in elkaar draaien en m''n gezicht voortaan wat vaker in HWS laten zien...mijn excuses voor het ongemak.
Zie je wel geduld is een schone zaak :)

• McVirusS
Op zaterdag 19 mei 2001 20:00 schreef MichaelJackson het volgende:
Over zijn aanwezigheid op het hosting forum kan ik niet veel zeggen. Maar McViruss doet wel rare dingen. Zoals een keer een belangrijke topic van mij zomaar op slot gooien met de mededeling dat het moest van Arshia. Vervolgens komt ie tot de conclusie dat het een beetje lullig staat en trasht zonder enige melding de hele topic???
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt.....

• McVirusS
Ik ben trouwens bereidt dat als uiteindelijk blijkt dat ik niet genoeg tijd heb voor moderaten van HWS een nieuwe moderator aan te stellen....maar voorlopig is dit nog niet aan de orde.

Verwijderd

ben ik niet aardig dan kijk maar boven wat ik heb gescheven

• McVirusS
FAQ is af en is hier te vinden: [topic=183574]

• oVRoM
  • Niet online
Op zondag 20 mei 2001 23:06 schreef McVirusS het volgende:
FAQ is af en is hier te vinden: [topic=183574]
en