McVirus kan wel een hele lieve jongen zijn (persoonlijk geen ervaring mee

) Maar hij is
NOOIT te vinden in het hosting forum waar hij zelf Moderator van is.
Verder komen er momenteel alleen nog vragen alngs zoals:
* Gezocht gratis hosting met domeinnaam
* Waar kan ik gratis domein registreren (zonder banner).
* f2s down?!
* etc. etc.
Dit zijn nou niet bepaald zinnige topics en vele zijn al herhaaldelijk geweest. Verder heeft McVirus enige tijd terug in het forum wel vermeld, dat wanneer wij informatie voor een faq zouden opsturen hij er 1 in elkaar zou knutselen. Ik heb zelf eentje in elkaar geknutseld (met behulp van suggesties van anderen) en deze opgestuurd naar hem. Maar tot op heden NIKS.
Maar wat ik dus wil zeggen is dat er een andere (of een extra) Moderator in dat forum moet om het niveau van de discussies enigzins op peil te houden. En dat kan naar mijn idee alleen door iemand die vaak op dat forum komt en dat kan ik van McVirus nou niet bepaald zeggen. (sorry McVirus).
Elke mod is wel eens een bepaalde periode wat minder aanwezig, dat moet je je realiseren. [KNIP] Mac is een absolute must-have, en je hoort hem juist te steunen als hij het ''wat moeilijker heeft'' ! En dat verwacht ik dan ook van een ieder !
Om eerlijk te zijn heb ik McVirus niet vaak gezien op het hosting forum en ik zit er toch al van het begin af aan op. Verder wil ik hem niet gelijk weg vegen, maar er wordt nu totaal niet opgetreden op het forum en dat kan naar mijn mening niet.
Als je wat van een moderator nodig hebt, kun je hem altijd icq''en oid hoor.
Kijk ook maar es naar het aantal posts en mod-acties van jaapf, is ook "weinig", maar maakt dat van hem een slechte mod? Nee.
McVirus zie ik ook niet vaak in H&W, maar ik zie er dan ook niet vaak topics die echt nodig dicht moeten.
Een moderator is naar mijn idee moderator, om de boel in de gaten te houden en het niveau van het forum op peil te houden en dat kan naar mijn inziens alleen als je het forum volgt/bijhoudt. En voor zover ik kan zien doet McVirus dat op dit moment niet.
(zie ook de link zijn echte laatste post in het forum was in Januari en dat is al een aantal maandjes terug). [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/1528]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/1528