Telekinetische krachten via hypnose.

Pagina: 1
Acties:
  • 570 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen, ik ben eens erg nieuwsgierig aan het worden. Wie experimenteert er zelf met Telekinetische krachten en tot in hoever denk je dit te bereiken.

Dan is het mij de vraag of er iemand is op tweakers (denk van niet) die tot staat is iemand te hypnotiseren. Waarom de hypnose en Telekinetische krachten.

Ik heb een lange tijd na zitten denken. Door erg hard te concentreren en door vele blunders en succesen zoals het laten knallen van peertjes (schroefbare lichtbolletjes voor de niet wetende) tot en met deze hoogte dat ik in staat was zover een glas een te krijgen dat er een barst onstond.

Maar telkens net voor dat het gebeurt of er net na is er een ontlading van energie waardoor het lijkt dat je in een extreem gat valt, het lijkt net of je uit je lichaam donderd (heb er geen andere logische bewoording voor).

Nu vraag ik me af is er iemand op dat gebied door middel van hypnose de kracht van de mens op te roepen op dat gebied of heeft iemand ervaring ermee? Ik ben hier zeer nieuwsgierig naar in hoeverre je via hypnose je innerlijke krachten tot uitbreiding kan brengen. Het houd me bijna elke nacht wakker om tot (stom voorbeeld maar oke) dragonballz achtige telekinetische krachten te komen.

Wie o Wie denkt hier ook vaak overna en boekt ook resultaten. Is het nu zover dat de mensen die over 500 jaar leven ook werkelijk dit kunnen of zal dit altijd voor bestemd blijven voor een select groepje personen hypnotiseurs en Telekinetische begaafde mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, je snapt natuurlijk wel dat dit bewezen moet worden :)

Achter me hangt een gloeilamp, veilig anchter een plastic beschermkap enzo. Wil je hem ff opblazen alsjeblieft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik wel ook wel een bewijs zien....
denk zoeiets ook nog lukt als het op video word vastgelegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is dat de vraag dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben gewoon erg nieuwschierig... je hoort overal van blablabla telikinese dit en dat, maar echte bewijzen heb ik nooit van gehoord...(dus het kan ook aan mij liggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vraag me eigenlijk ook wel af of veel mensen er toe in staat zouden zijn en hoelang je wel niet geoefend hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Op donderdag 12 juli 2001 18:11 schreef NewAgePerformance het volgende:
Is dat de vraag dan? :)
ehm, ja..

Een discussie waarin je een volkomen subjectieve en onbewijsbare hypothese als uitgangspunt neemt lijkt me niet echt in W&L thuishoren.

Als je het kunt bewijzen daarentegen, of iig aannemelijk kunt maken dat het niet onmogelijk is.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok daar heb je gelijk in :) Nou ik kan dan natuurlijk wel zeggen dat het mij lukt op een hele beperkte schaal dus lampjes en pas sinds vorige week een glas. Ben er per dag een uur of anderhalf a 2 uur mee bezig om mezelf te trainen tenminste dat versta ik onder trainen kan het namelijk helemaal fout doen.

Ik kan je natuurlijk wel bewijs geven door je eens uit te nodigen maar ik wil zelf eerst nog meer weten. Dus of je onder hypnose het kan verdubbelen tot misschien erger of beter verviervoudigen die kracht.

En ik vroeg me dus alleen af of iemand dat via hypnose kan of weleens heeft meegemaakt?

Maar als je ooit bewijs wilt dan zal ik me zelf beter moeten maken de enige getuige tot nu toe zijn mijn ouders mijn zus, vriendin en 4 van mijn beste maten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Owh en hoelang ik geoefend hebt is nu ongeveer vanaf mijn 16e ik ben nu 22. Maar het begon met eens is een keer. En ben er nu bijna elke dag wel eens mee bezig. Maar nog niet in het extreme :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar hoe ben je er dan achter gekomen dat je de aanleg had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van mening dat iedereen dat kan. En het erachter komen hoe ik mezelf zo moest concentreren was toevallig toen ik met een maat in mijn ouders hun stacaravan zat en we hadden daar een discussie over. En op dat moment ben ik daar erg over gaan nadenken en gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Ok, laten we aannemen dat je gelijk hebt.

Ik weet vrij veel van hypnose, en ik durf dan wel te stellen dat je met hypnose die kracht kan versterken.

Ik heb alleen het vermoeden dat wat jij doet al een vorm van zelfhypnose is. Je bent al onder hypnose! Dus of er heel erg veel verbetering mogelijk zal zijn weet ik niet.

Anyway, hypnose is vrij simpel. Iemand hypnotiseren is echt een fluitje van een een cent. Alleen het goed doen, dat is de truuk. Iemand goed blijven begeleiden zodat er geen dingen fout gaan.

Koop een boek over hypnose zou ik zeggen. Er zijn wel kant en klare handboeken waarin wordt uitgelegd hoe je hypnotiseert.

Ik heb (zoals je misschien wel hoort) al vrij veel gehoord en gelezen over dit soort onderwerpen. Ik ben echter tot nu toe sceptisch gebleven. Tot nu toe heeft niemand mij iets echt bovennatuurlijks kunnen laten zien.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Opzich als jij veel weet over hypnose zou ik dan jou eens kunnen vragen hoe dat voelt? Dus hoe voelt het om in hypnose te raken is het een soort gevoel dat je jezelf in een zwart gat gooit het gevoel dat je je zelf kwijt raakt als de concentratie niet optimaal is.

Ben zelf nogal heel snel afgeleid door geluidjes daardoor duurt het altijd vrij lang. Als jij intresse hebt en mensen goed kan hypnotiseren heb jij dan niet het gevoel dat je met de hypnose iets kan unlocken of vrijgeven in de geest of hersens wat nog vrijwel nooit gebruikt word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sceptisch zijn is goed. Ik kan jou ook niet overtuigen zo op het internet ik ben een tekstueel persoon nu en je weet niet wie of wat ik ben. Ja dat ik 22 ben. Maar ik heb geen reden om hier te gaan liegen of onwaarheden te verkondigen, alleen maar vragen met een extra toevoeging over mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:15

Elvhenk

/me hartje GO

Nog eens een andere vraag, waarom zou je graag telekinetisch dingen willen bewegen? Armpjes gebruiken is toch handiger.
Die 500 jaar lijkt me erg optimistisch ingeschat, het duurt beslist veel langer. Ik denk dat de mens er pas echt goed in wordt, als we dusdanig fysiek gedegeneerd zijn dat we onze armen niet meer kunnen gebruiken. ;) Dat noemen ze dan evolutie, dus noodzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal niet gelijk aanvallen dat het niet kan, maar als je denkt dat je het wel kan wil ik het zeer graag zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je geen videocamera ofzow?
dan zou je het mischien op kunnen nemen(en dan niet met peertjes uit laten gaan want iedereen kan een knopje overhalen in de meterkast:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Laatst online: 15:31

WoutF

Hoofdredacteur
Ik geloof hier best in maar snap dat mensen sceptisch zijn als iemand post dat hij met zijn wil glas kan laten breken.

Zeg eens wat je dan precies doet, hoelang het duurt, hoe het werkt, waar je je op concentreert, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof wel in telekinese, omdat dit volgens mij veel te maken heeft met de evolutie. De mens heeft immers het meeste behoefte aan communicatie en telekinese zou dan wel eens tot de mogelijkheden kunnen behoren.

Natuurlijk is dit nu (nog) niet wetenschappelijk te bewijzen, maar dat wil in mijn ogen nog niet zeggen dat dit niet mogelijk zou kunnen zijn.

edit:

Maar dan heb ik het ff over telekinese tussen mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Telekinese tussen mensen dat vind ik een leuke jah heb ik vaak over zitten denken, dat alles eigenlijk en iedereen gewoon een soort van energie heeft en dat het niet geesten zijn maar geesten genoemd word. Dus iedereen heeft energie in zich gaat ie dood leeft de energie verder vandaar dat mensen energie soms kunnen waarnemen en telekinetische krachten op kunnen vragen, elkaars gedachte gang kunnen lezen en buiten het lichaam treden.

Of sla ik de plank nu finaal mis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 12 juli 2001 21:27 schreef woutf het volgende:
Ik geloof hier best in maar snap dat mensen sceptisch zijn als iemand post dat hij met zijn wil glas kan laten breken.

Zeg eens wat je dan precies doet, hoelang het duurt, hoe het werkt, waar je je op concentreert, etc...
Als iedereen het verhaal nou leest en dan mijn vraag gewoon beantwoord hoe kan ik nou ooit bewijzen dat het waar is via het internet het is alleen een extra gegeven dat ik dit kan en of jullie dat willen geloven is jullie probleem. Ik vraag toch duidelijk iets? Hoe en wat dat in zijn werk gaat is alleen pure concentratie en het richten van al je energie op het desbetreffende voorwerp.

Je gewoon voorstellen dat je bijvoorbeeld tien kilo tnt in ruimte propt waar max eigenlijk 1 kilo in kan. Dat zal een knal geven dus dat is vergelijkbaar wat je met je energie doet je richt het op een plek.

Maar nogmaals liever antwoord op de vraag dan aan mijn toevoegingen twijfelen nogal wiedes kan ik dat zo niet bewijzen. Dat zou in real life moeten en als ik dat zou willen had ik mijn echte naam en adres wel bij mijn naam gezet toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 12 juli 2001 23:56 schreef NewAgePerformance het volgende:
Telekinese tussen mensen dat vind ik een leuke jah heb ik vaak over zitten denken, dat alles eigenlijk en iedereen gewoon een soort van energie heeft en dat het niet geesten zijn maar geesten genoemd word. Dus iedereen heeft energie in zich gaat ie dood leeft de energie verder vandaar dat mensen energie soms kunnen waarnemen en telekinetische krachten op kunnen vragen, elkaars gedachte gang kunnen lezen en buiten het lichaam treden.

Of sla ik de plank nu finaal mis...
hmmmm... iets in die richting lijkt me best mogenlijk... maar toch niet helemaal 100% ik dnek wel dat er meer achter zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat denk jij dat er nog meer achter zit dan? Een heel geloof of een groter iets. Heeft dat dan niet echt met een soort van energie te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben trouwens nu slapen :) morgen een zware dag. Moet vroeg op... Slaapse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 12 juli 2001 18:34 schreef Diadem het volgende:
Ok, laten we aannemen dat je gelijk hebt.

Ik weet vrij veel van hypnose, en ik durf dan wel te stellen dat je met hypnose die kracht kan versterken.
Maar hoe kan je nou, terwijl je zelf zegt dat je sceptisch bent over het bestaan van bovennatuurlijke krachten, zeggen dat je die krachten d.m.v. hypnose kan versterken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 00:00 schreef NewAgePerformance het volgende:
Wat denk jij dat er nog meer achter zit dan? Een heel geloof of een groter iets. Heeft dat dan niet echt met een soort van energie te maken?
misschien een ernstige vorm van psychose en schizofrenie :)

nee maar, serieus, als je dat echt kan, waarom ben je dan nog niet naar de tv gestapt? ik denk dat als je dit echt kan binnen notime wereld beroem ben, als je onomstotelijk kunt bewijzen dat je het doen met telekinetische krachten... de personen die zeiden dat ze het konden wouden nooit zomaar werken met spullen van anderen en op een vreemde plek...goh:) .... zeg niet dat je het niet kan hoor, maar ik, en iedereen hier denk ik, zou wel is graag "bewijs" willen zien...heb je webcam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 12 juli 2001 19:17 schreef Elvhenk het volgende:
Nog eens een andere vraag, waarom zou je graag telekinetisch dingen willen bewegen? Armpjes gebruiken is toch handiger.
Die 500 jaar lijkt me erg optimistisch ingeschat, het duurt beslist veel langer. Ik denk dat de mens er pas echt goed in wordt, als we dusdanig fysiek gedegeneerd zijn dat we onze armen niet meer kunnen gebruiken. ;) Dat noemen ze dan evolutie, dus noodzaak.
Waarom je dat zou willen lijkt me duidelijk. Om aan te tonen dat die kracht wel degelijk bestaat natuurlijk! Als je echt een kracht hebt aangetoond die nog niet ontdekt is, dan ben je meteen wereldberoemd! En als die ook nog eens 'bovennatuurlijk' is, dan ligt de hele natuurkunde op z'n gat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:15

Elvhenk

/me hartje GO

Op vrijdag 13 juli 2001 01:24 schreef Sandalf het volgende:

[..]

Waarom je dat zou willen lijkt me duidelijk. Om aan te tonen dat die kracht wel degelijk bestaat natuurlijk! Als je echt een kracht hebt aangetoond die nog niet ontdekt is, dan ben je meteen wereldberoemd! En als die ook nog eens 'bovennatuurlijk' is, dan ligt de hele natuurkunde op z'n gat :).
Oh ja, natuurlijk! Da's een prima reden (vooral dat laatste)! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hehe jah enorm stoer he nooooit meer rust :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Op vrijdag 13 juli 2001 01:08 schreef Sandalf het volgende:
Maar hoe kan je nou, terwijl je zelf zegt dat je sceptisch bent over het bestaan van bovennatuurlijke krachten, zeggen dat je die krachten d.m.v. hypnose kan versterken?
Ik zeg toch boven mijn post: "Ok, laten we aannemen dat je gelijk hebt".

Àls die krachten bestaan, kun je ze door hypnose versterken. Dat is wat ik zeg.
Op donderdag 12 juli 2001 18:41 schreef NewAgePerformance het volgende:
Opzich als jij veel weet over hypnose zou ik dan jou eens kunnen vragen hoe dat voelt? Dus hoe voelt het om in hypnose te raken is het een soort gevoel dat je jezelf in een zwart gat gooit het gevoel dat je je zelf kwijt raakt als de concentratie niet optimaal is.
Hypnose is niet zo bijzonder als het misschien klinkt hoor. Er gebeuren geen hele rare dingen als je onder hypnose raakt, je blijft gewoon dezelfde persoon. Je kunt het het best vergelijken met een vorm van extreme ontspanning.

En owja, ik heb nooit gezegd dat ik zelf kan hypnotiseren. Ik heb het nog nooit geprobeerd, dus ik neem aan dat ik het niet kan ;) Ik weet alleen wel dat het niet moeilijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ahaa nou ik heb wat informatie over zelfhypnose gevonden en ik vind het best moeilijk er staat dan op een gegeven moment stel je een mooie en fijne plek voor. Dat doe ik maar die komt nooit helemaal duidelijk naar voren. Dus ik zit daar nog best over te piekeren hoe ik dat goed moet aanpakken. Krijg een duf gevoel in me armen en benen en begin een beetje te zweven maar verder trek ik het dan ook niet :)

En over het bewijzen dat het kan, jah ik vind het allemaal leuk en aardig maar ik zal het nog verder moeten ontwikkelen dat het mij geen moeite meer kost om het te doen. Niet dat ik een uur voor een camera zit en half uitgeput niets voorelkaar krijg omdat ik vol met spanning zit omdat de halve wereld zit te kijken :) Maar als ik het helemaal zeker kan zonder veel moeite er voor te doen. Dus zal ik me fysiek en mentaal helemaal moeten afbeulen dit jaar dan denk ik er wel aan om naar een stichting te gaan om te bewijzen dat ik het in ieder geval kan. En zekers voor de webcam live een show opgeven. Maar het gaat mij vooral eerst om de hypnose van jezelf zodat je meer uit jezelf kan halen dan je gewend bent.

Zo staat er in het artikel over hypnose dat je dingen kan tegen komen over jezelf die je nooit op die manier hebt bekeken dus ik blijf proberen tot ik een makkelijkere of snellere manier heb gevonden die half de inspanning kosten en 100 procent succes opleveren.

Want 1 ding kan ik helemaal tegen naast dat ik me rust niet kwijt wil is dat ik voor lul sta... Ja van op je bek gaan leer je misschien dan wel maar dan liever voor mezelf dan voor heel de wereld lijkt mij.

Moeten jullie toch enigzins met me eens zijn lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar heb je inderdaad gelijk in, ik vraag me af waar je die info over zelf hypnose vandaan hebt ik vind dit namelijk een heel boeiend onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 14 juli 2001 19:22 schreef Diadem het volgende:

En owja, ik heb nooit gezegd dat ik zelf kan hypnotiseren. Ik heb het nog nooit geprobeerd, dus ik neem aan dat ik het niet kan ;) Ik weet alleen wel dat het niet moeilijk is.
Hmmm waarom probeer je het gewoon niet eens uit, ik bedoel je hebt er van gelezen, en je weet dat het niet moeilijk is dus wat houd je tegen :? Enne welke boek heb je gelezen, ben namelijk wel erg geintereseerd in een boek om hypnose te leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Op zondag 15 juli 2001 00:17 schreef JunkyJaz het volgende:

Hmmm waarom probeer je het gewoon niet eens uit, ik bedoel je hebt er van gelezen, en je weet dat het niet moeilijk is dus wat houd je tegen :? Enne welke boek heb je gelezen, ben namelijk wel erg geintereseerd in een boek om hypnose te leren :)
Tsja, who knows. Misschien doe ik dat ook nog wel een keer :)

Maar mijn kennis over dit soort zaken komt vooral vanuit een andere richting. Namelijk de therapeutische. Ik heb een behoorlijk aantal boeken over regressie- en hypnotherapie gelezen. En belangrijker, ik heb het over dit soort dingen zeer vaak zeer uitgebreid gehad met een aantal regressietherapeuten.

Maar om zelf aan hypnose te gaan doen. Tsja, wie weet heb ik er wel talent voor. Ik zou het eens een keer moeten proberen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telekinese heeft niks met hypnose te maken maar met controle over lichaam en geest.
Telekinse bestaat overigens al een tijdje en is ook al op tv geweest Boedhisten zijn hier zeer goed in dus wil je het leren zorg eerst dat je volledige controle over lichaam en geest krijgt ga hiervoor een naar een boedhistencentrum.

Maar om eerlijk rte zijn geloof ik geen zak van wat je verteld met je lampjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De lamp hier doet het iig nog steeds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 15 juli 2001 03:01 schreef Roderick het volgende:
Telekinese heeft niks met hypnose te maken maar met controle over lichaam en geest.
Telekinse bestaat overigens al een tijdje en is ook al op tv geweest Boedhisten zijn hier zeer goed in dus wil je het leren zorg eerst dat je volledige controle over lichaam en geest krijgt ga hiervoor een naar een boedhistencentrum.

Maar om eerlijk rte zijn geloof ik geen zak van wat je verteld met je lampjes.
Dat is toch volledig jou probleem :) Ik vertel iets of je het aanneemt is ten tweede dat zal de mensen hier op GOT en mij een zorg zijn. Het gaat hier om de vraag of je die telekinetische kracht kan versterken doormiddel van hypnose. Volgens sommige kan dat inderdaad. Dus ik heb mijn antwoord. Wat jij geloofd is jou goed recht.

Owh ja ik vind het leuk om een topic erover te starten om lekker te liegen trouwens :Z (en dat geloven we natuurlijk ook niet, tenminste ik niet :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 15:23 schreef NewAgePerformance het volgende:

[..]

Dat is toch volledig jou probleem :) Ik vertel iets of je het aanneemt is ten tweede dat zal de mensen hier op GOT en mij een zorg zijn. Het gaat hier om de vraag of je die telekinetische kracht kan versterken doormiddel van hypnose. Volgens sommige kan dat inderdaad. Dus ik heb mijn antwoord. Wat jij geloofd is jou goed recht.

Owh ja ik vind het leuk om een topic erover te starten om lekker te liegen trouwens :Z (en dat geloven we natuurlijk ook niet, tenminste ik niet :) )
wanneer kom je dan met bewijs? sorry hoor, je wilt het er wel over hebben, maar iets bewijzen...ho maar.. daarmee lok je zelf het idee uit dat er niks van waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bewijs komt er ook niet. Simpel zat. Ik gaf het als extra toegevoegde waarde om mijn verhaal wat extra toegevaagde waarde te geven en om aan mensen uit te leggen waarom en hoe.

En bewijs leveren op een gestelde vraag lijkt mij meer dan onzin en lijkt mij meer dan niet kunnen vanwege een vraag die ik stel. Dus heb je antwoord graag, heb je geen antwoord zit dan ook niet te zeuren. Jij als newby nurse moet dat toch weten? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En anders geloof je het niet. Dat is mijn probleem namelijk niet en ik weet meer dan genoeg heb je nog wat te vertellen erover graag weet je niets meer dan alleen bewijs willen zien daar gaat het topic niet over. Dan open je zelf een topic of iemand je bewijzen kan geven over:

Telepathie
Voorspellingen
Helderziendheid
Telekinetisische krachten
Hypnotherapie
BrainTraining :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik heb die site gelezen die je me gaf, ik ga het vanavond ofzo eens uit proberen. Zoals ik dat gelezen heb moet je als sugestie doen dat je een glas totaal kan breken, wat je er voor moet doen moet je denken je hersenen zwaarder te gebruiken ofzo en beter te consentreren zo iets moet je doen.

Veel succes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat had ik ook gelezen bedankt nogmaals :) Maar ik wil met hypnose het gevoel onderzoeken dat het gemakkelijker gaat. Dus per direct oproepbaar en daar een suggestie van maken en dat ook niet meer loslaten als je wakker word dat gevoel dat je kan oproepen dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey come on, laten we NewAgePerformance niet gaan aanvallen over of dat met de lampjes wel waar is of niet, ik heb toch geen zin om hem thuis te ontvangen en hem z'n kunstjes te laten doen :)

De gozer stelt een vraag en het zou beter zijn als mensen die er iets van afweten met iets nieuws komen zodat wij er ook iets van opsteken. Ik lees ook al een tijdje artikelen, stuff over telekinesse en hypnose etc en ik vind het wel reuze interesant om er meer over te weten te komen, misschien leer het zelf ook ooit eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik vind als je hier komt met van...ik kan dit, ik kan dat...dingen die voor de wetenschap op dit moment erg onmogelijk zijn, je op zijn minst dit aanemelijk waar moet maken. Anders had ie zijn vraagstelling anders moeten formuleren.

Als iemand het echt zu kunnen zou die het heus wel willen "bewijzen" en anders zou die het niet opperen als die niet wil dat de buitenwereld dit weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ach ik ben het wel gewend. Maar niet gewend van Kertje hij als engiste en echte newby nurse had ik toch wel enigzins verwacht dat hij zou weten waar het hier om draaid op GOT. Als iemand zegt ik heb een gebroken been, ik hoor hem dan al vragen jah bewijs het maar stuur maar een stukkie gips op of maak een foto van je been. Nou euh lijkt me ook een beetje onzinnig.

Als hij het niet geloofd is zijn probleem. Had het alleen niet van hem verwacht. Dat hij zo kinderachtig kon zijn en zo zielig om te zeggen bewijs het maar. Als iemand zegt ik heb last van veel dromen kan dat met mijn verleden te maken hebben gaat hij vast en zeker zeggen nou kom maar hier slapen en bewijs het maar dat je gillend wakker word.

Beetje onzinnig en een beetje erg zielig van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het toch niet helemaal relevant om het te vergelijken met een gebroken been, aangezien een gebroken been toch wel even een stukkie normaler is en volgens de natuurwetten ook wel een stukkie mogenlijker is.
het fijt dat we allemaal graag bewijs zouden zien heeft volgensm ij niet alleen met ongeloof te maken maar het lijkt mij gewoon verdomde gaaf om het bewijs te zien dat het mogenlijk is *D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 10:53 schreef gneisbaard het volgende:
ik vind het toch niet helemaal relevant om het te vergelijken met een gebroken been, aangezien een gebroken been toch wel even een stukkie normaler is en volgens de natuurwetten ook wel een stukkie mogenlijker is.
het fijt dat we allemaal graag bewijs zouden zien heeft volgensm ij niet alleen met ongeloof te maken maar het lijkt mij gewoon verdomde gaaf om het bewijs te zien dat het mogenlijk is *D.
psies,
staat helemaal los van kinderachtig of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Kertje, NewAgePerformance, wees eens lief tegen elkaar.

En NewAgePerformance, Kertje heeft wel degelijk een punt. Als hij om bewijs vraagt hoef je dat niet te ridiculiseren. Dat je geen bewijs kunt geven, so be it, maar respecteer elkaar tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is zo respecteer elkaar natuurlijk maar blijf dan niet zo door gaan erover ik zou niet weten hoe ik bewijs kan geven alleen dat hij langs zou komen. Nah dat heb ik er nog wel voor over. Dus bij deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 12:29 schreef NewAgePerformance het volgende:
Dat is zo respecteer elkaar natuurlijk maar blijf dan niet zo door gaan erover ik zou niet weten hoe ik bewijs kan geven alleen dat hij langs zou komen. Nah dat heb ik er nog wel voor over. Dus bij deze :)
ik respecteer ook wel als iemand een mening heeft, maar als ie met een feit komt wat volgens de wetenschap niet kan, dan staat dit los van een mening respecteren...

anyway, ik wil zoiets "onmogelijks" zeker wel bijwonen, dus als dat een aanbod is-> sure.
Pagina: 1