[BC3] Ja hoor! Er is weer een adje langsgekomen... :(

Pagina: 1
Acties:

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-01 19:53

Kolky

subtitle not available

Topicstarter
Zit ik lekker te browsen over dit overheerlijke Stuffis Generalis forum in een overheerlijk zonnetje, wordt mijn halve forum verpest door dit uitzicht:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/vdkolk/adjesgekheid.gif

Het was Bulldog die een heleboel topics heeft gesloten met de melding "verkeerde forum". Is er niet zoiets als een topic verplaatsen? Bovendien gingen een heleboel onderwerpen wèl ergens over.

Mag ik de heer Bulldog er even aan helpen herinneren dat hij HGM Harde waren is? Een adje hoort zich te houden aan zijn forum. Over dit soort ''kleine'' afwijkingen van het onderwerp hoort besloten te worden door de Mod/Ad van dat desbetreffende forum!

Dit soort machtsuitingen komen bij over als ''Kijk jongens, ik ben Adje en ik gooi lekker een heleboel topics dicht die mij niet aanstaan, goed hè? Lekker puh!''

BLURGH!
:r

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Verkeerde forum>:)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
/verkeerde forum >:)

-->LA

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Hahahaha nou is hijzelf net zo''n [vul hier woord naar keuze in] als hij voor wil waarschuwen.

Maar ben jij diegene die hierover moet beslissen ik denk dat de GoT crew zelf heus wel weten wie ze wat laten doen.

Persoonlijk vind ik dat buldog het wel geod doet. En misschien heeft Buldog vandaag wel een Baaldag.

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Ik vind dat ie wel een goed punt heeft.

Verwijderd

Ik zie nu dat mijn topic er ook bij staat, waarom ?

Verwijderd

/move naar LA

En Bulldog is niet de enigste die die slotjes heeft gezet, zo laat je het wel een beetje overkomen...
En waarom kan er niet op een normale manier gecommuniceerd worden:?
Gewoon van, he bulldog, zou je misschien voortaan willen moven ipv sluiten:?
Met lief vragen bereik je veel meer :)

Verwijderd

wat wil je nou bereiken ?
dat er op nog een topic een slotje komt :?

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
Op maandag 14 mei 2001 11:59 schreef Tweaker het volgende:
Ik zie nu dat mijn topic er ook bij staat, waarom ?
topics die alleen nuttig zijn voor de topic starter worden gesloten......

(van jou vind ik een beetje een twijfelgevalletje...)

Audi A8 W12 6.0

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:15

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ik wil even puur en alleen reageren op de vraag waarom topics een slotje krijgen ipv een simpele move naar het juiste forum:

Natuurlijk kunnen wij heel simpel fout geplaatste topics moven naar het juiste forum.
Dit doen wij in principe liever niet, omdat dit users aanzet om hun topic maar verkeerd te posten omdat er toch wel een modje/adje is die het ff voor hen verplaatst.

Of het sluiten van fout geplaatste topics de beste oplossing is kan ik niet zeggen, wel is op dit moment de oplossing die door de Crew is besloten.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Kolky

Kolky

subtitle not available

Topicstarter
Ik wil ook de inconsequentie even aangrijpen. Let op de inhoud van de volgende topics uit SG:
Waarom bier ?
Ik zag vandaag BERT VISSCHER!!!
Blair Witch Project, Echt of Nep
Deze topics gaan evengoed nergens over en die staan nog gewoon open :?
Trouwens
Op maandag 14 mei 2001 12:04 schreef a_casema_user_at_work het volgende:
wat wil je nou bereiken ?
dat er op nog een topic een slotje komt :?
Vrijheid van meningsuiting staat bij mij hoog in het vaandel. Ook op GoT geldt dat.

Verwijderd

wordt mijn halve forum verpest door dit uitzicht
Hmmm, lees ik dit verkeerd of wat?

Ik vind het juist goed dat de adjes zoveel werk verzetten, eindelijk al die junk weg!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 14 mei 2001 12:21 schreef Kolky het volgende:
Vrijheid van meningsuiting staat bij mij hoog in het vaandel. Ook op GoT geldt dat.
Zelfs daarvoor gelden richtlijnen |:(

Verwijderd

Uh.. alle gesloten topics komen tegenwoordig onderaan te staan.. als jij meer dan 10 dagen op ''t beeld selecteerd om te zien, heb je altijd een beeld vol met gesloten topics |:(

zie dit:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~g.boeijen02/Slotjes.jpg

Verwijderd

vaak zijn de gesloten topics het leukst om te lezen :D dus ik vind het wel makkelijk dat ze onderaan staan, weet ik waar ik mot wezen >:) hahaha!

• Kolky

Kolky

subtitle not available

Topicstarter
Op maandag 14 mei 2001 12:24 schreef ACM het volgende:

[..]

Zelfs daarvoor gelden richtlijnen |:(
Het zou niet best wezen als je ''het management'' niet op hun fouten mag wijzen. Met kritiek kan het besturen van welke instelling dan ook verbeteren. Bovendien is het wel eens goed om een discussie over het functioneren van het management los te maken.
Met alle respect voor de overige adjes trouwens hoor! Ze doen allemaal prima werk, maar om nou het halve forum te sluiten wegens kleine afwijkingen van de onderwerpen of het slechte humeur van het Adje vind ik een reden voor discussie..

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op maandag 14 mei 2001 12:06 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Of het sluiten van fout geplaatste topics de beste oplossing is kan ik niet zeggen, wel is op dit moment de oplossing die door de Crew is besloten.
Misschien als het een twijfelgeval is.. "waar hooret ie nu eigenlijk precies thuis".. moven en als ie gewoon domweg of wat dan ook duidelijk verkeerd staat altijd slotje.

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Als ze iets fout doen wel ja, maar er is hier niemand fout. Het staat gewoon in de FAQ''s/Huisregels dat als een topic in het verkeerde forum staat, hij gesloten wordt.

Er staat ook een consequent-zijn disclaimer:
bij onzekerheden is het aan de betreffende moderator om naar eigen inzicht actie te ondernemen.

Dit alles klinkt misschien streng, maar de regels zijn nodig om het forum een beetje "op niveau" te houden. GoT is oorspronkelijk bedoeld als computer-gerelateerd forum. Wanneer je dan onzin gaat zitten posten kan je toch echt beter op het FokForum rond gaan kijken. Je kunt hier nuttige vragen kwijt in de daarvoor bedoelde forums, onzin hoort daar dus niet bij. Er is een grijs gebied, zoals bijvoorbeeld "Mooie vrouwen deel X", hier zijn we zelf ook niet vies van, maar of het gesloten wordt hangt er vanaf of er meer "bijna-onzin" onzin in het forum staat en of er niet net een topic over afgesloten is

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 14 mei 2001 12:30 schreef Kolky het volgende:

[..]

Het zou niet best wezen als je ''het management'' niet op hun fouten mag wijzen. Met kritiek kan het besturen van welke instelling dan ook verbeteren. Bovendien is het wel eens goed om een discussie over het functioneren van het management los te maken.
Met alle respect voor de overige adjes trouwens hoor! Ze doen allemaal prima werk, maar om nou het halve forum te sluiten wegens kleine afwijkingen van de onderwerpen of het slechte humeur van het Adje vind ik een reden voor discussie..
Ik ben het wel met je eens dat er zeker wel een discussie mogelijk is over het functioneren van adjes.
En dat zal af en toe zeker wel noodzakelijk zijn.
Mijn reply sloeg dan ook niet op wat je hier verkondigt, maar meer op de onzin die mensen soms in SG posten.

Het enige nadeel van het willen van die discussie is verder dat er al tig keer zo''n discussie gestart is en deze eindigden helaas vaak in een geflame richting enkele mods...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op maandag 14 mei 2001 12:21 schreef Kolky het volgende:
Op GoT geldt dat _niet_ laat ik dat duidelijk (proberen te) maken.

GoT is geen democratie, er zijn geen verkiezingen, de bezoeker/gebruiker heeft ook lang niet zo veel invloed op de regels als in een democratie. De mod''s, admin''s en HGA''s maken de regels, de bezoeker/gebruiker wordt verondersteld van deze regels op de hoogte te zijn en hiernaar te handelen. Doen ze dat niet, dan wordt hierop gereageerd. Dan krijg je een slotje, waarschuwing of in de ergste gevallen zelfs een ban.

Jij bent hier een bezoeker, je hebt het voorrecht om gebruik te maken van software en hardware die door anderen is betaald, dan heb je ook de verplichting te handelen naar de regels die zijn gemaakt. Doe je dat niet, dan kan het voorrecht gebruik te maken van de voorzieningen worden afgenomen.

Natuurlijk is het forum (een samenwerking van de hierbovengenoemde software en hardware dus) pas leuk als er veel mensen gebruik van maken, maar het is ook pas leuk als men zich aan de regels houdt. De sfeer is namelijk afhankelijk van een aantal factoren, waaronder het gedrag van de gebruiker en de moderator. In dit geval zijn er een heel aantal mensen die de regels niet hebben gevolgd, waarop de moderator heeft ingegrepen, hierdoor is voor jou (Kolky) de sfeer een stuk minder geworden.

Je moet je dan echter afvragen wie er hier "verkeerd" heeft gehandeld. De gebruiker/bezoeker of de moderator. In dit geval zijn het een aantal bezoekers geweest die hebben besloten de regels niet in acht te nemen en dat is dan ook alles wat er aan de hand is IMO.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Overigens is niet een adje, maar een modje (zelfs meer dan 1) langsgekomen. Maar dat terzijde ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Waarom staat bovenstaand verhaal niet zo mooi en duidelijk in de faq?

• BC3 Victim
Dankje voor het compliment :P

Euhm op het moment zijn we in een aantal discussies verwikkeld in het crewforum.

Zo zijn er discussies over:
- Nieuwe regels
- Nieuwe policies
- Nieuwe faq
- Toekomst van het forum

Ik denk dat we eerst die laatste eens goed moeten oplossen, waarna de rest zal komen. Ik zal kijken of ik Kaj. kan porren om een stukje zoals ik heb geschreven nu al in de faq op te nemen. :)

• Kolky

Kolky

subtitle not available

Topicstarter
Ik had al verwacht dat iemand de reden zou gaan aangrijpen dat de gebruikers de boel verzieken. Ik zal dit feit ook zeker niet ontkennen. Zulke posts als ''Fr3aker is een loser'' en ''Dit kun je niet maken!!!! KUT FLORIS'' (zie screenie) keur ik dan ook niet goed.

Maar als een jongen niet in de zon kan zitten omdat hij ziek is (''Lekker weer en niet in de zon zitten'', zie screenie) vind ik dat hij z''n verhaal mag doen.

Er is ook nog een topic waarin wordt gediscrimineerd open
(Word ik bedreigd (en mijn familie)
), terwijl een ander dicriminatie topic wèl gesloten werd:HET IS TOG TE GEK VOOR WOORDEN!!!!
Dit om even de inconsequentie en de ''losheid'' van de meningsuiting-policy aan te geven.

• BC3 Victim
Ik moet toegeven dat moderators ook maar mensen zijn en dat ook wij fouten maken. We zien graag dat als je vind dat iets onterecht is gesloten of open blijft terwijl dat volgens jou niet de bedoeling is, je hier even aan de bel trekt.

(Voor sluiten -> [url="/listtopics.php/26"]Stoute Usertjes (Meldpunt Forummisbruik)[/url]
Voor onterecht gesloten -> [url="/listtopics.php/15"]Lieve Adjes[/url])

• BC3 Victim
Als bulldog al die draadjes gesloten heeft..

HULDE AAN BULLDOG! BULDOG FOR PRESIDENT!

oftewel, ''k ben het er mee eens, zelfs terwijl 1 draadje van mijzelf (terecht)gesloten werd.

Verplaatsen kan idd ook wel, maar ik kan me voorstellen dat mods/adjes geen zin hebben de hele dag topics lopen te verplaatsen omdat users de FAQ''s etc niet lezen.

• Destruction
  • Laatst online: 17:27

Destruction

(ex-)Automonteur

Op maandag 14 mei 2001 12:06 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Ik wil even puur en alleen reageren op de vraag waarom topics een slotje krijgen ipv een simpele move naar het juiste forum:

Natuurlijk kunnen wij heel simpel fout geplaatste topics moven naar het juiste forum.
Dit doen wij in principe liever niet, omdat dit users aanzet om hun topic maar verkeerd te posten omdat er toch wel een modje/adje is die het ff voor hen verplaatst.

Daarbij komt dat jullie niet onze moeders zijn die de rotzooi achter ons opruimen.

( Ja ik heb toevallig de FAQ vandaag weer eens gelezen ) :)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Buzzman
  • Niet online
Op maandag 14 mei 2001 19:10 schreef pier het volgende:

[..]

Daarbij komt dat jullie niet onze moeders zijn die de rotzooi achter ons opruimen.

( Ja ik heb toevallig de FAQ vandaag weer eens gelezen ) :)
Held :)

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op maandag 14 mei 2001 19:18 schreef Buzzman het volgende:

[..]

Held :)
hehe ;) ach, het is niet meer dan om de zoveel tijd ff het geheugen opfrissen ;)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

:(

Verwijderd

als ze nou ee onzin forum maken is dit gezeur ook over, en kunnen ze alle zinlose topics daarheen kicken

correct me if Im wrong

• BC3 Victim
Op maandag 14 mei 2001 19:24 schreef Emperor het volgende:
:(
God, zeg dan niets. Als je niets toe te voegen hebt, waarom dit dan? Je hebt waarschijnlijk niet door dat dat ook niet de bedoeling is om onzinnige posts neer te planten?

• BC3 Victim
Emperor
Witness my perfection!!!
Perfection? En dat door één stomme emoticon neer te planten, gaat weer helemaal nergens over dus. ;)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 14 mei 2001 20:26 schreef Floris_Diemel het volgende:

[..]

Perfection? En dat door één stomme emoticon neer te planten, gaat weer helemaal nergens over dus. ;)
Je weet toch wel dat een keizer met een enkel signaal (bijvoorbeeld optrekken van wenkbrouwen) een hele serie bevelen gegeven kan hebben?

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:59
Op maandag 14 mei 2001 11:56 schreef Kolky het volgende:
Zit ik lekker te browsen over dit overheerlijke Stuffis Generalis forum in een overheerlijk zonnetje, wordt mijn halve forum verpest door dit uitzicht:
[afbeelding]
[..blaat..]
Jou forum? Sinds wanneer is SG JOU forum?

Nix hier op GoT is van jou. Je hebt je aan de regels van de adjes te houden, doe je dit niet dan ga je maar ergens anders spelen/klagen.

(zo dit was eruit, ik wordt strondziek van dit soort mannetjes.)

• BC3 Victim
Mag BullDog geen reactie posten..
Vorige topic over adje was precies zelfde..
Degene waarover de topic ging gaf geen reactie :? :?

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:15

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op maandag 14 mei 2001 21:18 schreef HappyFun het volgende:
Mag BullDog geen reactie posten..
Mag:?
Misschien wordt ie net ff uitgelaten door Arshia :P

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
Ik vind sowieso dat de laatste tijd hier over het minste of geringste gezeikt wordt met een slotje of een ip ban, echt niet normaal ik krijg soms echt het gevoel van ik kan beter niks meer posten en een ander forum gaan zoeken

PIII 800@804 Mhz

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 15 mei 2001 00:39 schreef ViperGTS het volgende:
Ik vind sowieso dat de laatste tijd hier over het minste of geringste gezeikt wordt met een slotje of een ip ban, echt niet normaal ik krijg soms echt het gevoel van ik kan beter niks meer posten en een ander forum gaan zoeken
Vaag dan, van de topics van mij die ik mij kan herinneren zijn er misschien 5 gesloten, 3 daarvan in SU...

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 17:17

GaMeOvEr

Is een hork.

Van mij is nog nooit een topic gesloten !

(En daarme bedoel ik natuurlijk de tijd voordat ik modje was... ;) )

Ik denk dat dat ook voor de overgrote meerderheid van GoT opgaat.

Tijd voor een poll :

Is er ooit een topic van jou op GoT gesloten ?

• Ja.
• Nee.
• Huh ? :?

;)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 11:24 schreef GaMeOvEr het volgende:
Van mij is nog nooit een topic gesloten !

(En daarme bedoel ik natuurlijk de tijd voordat ik modje was... ;) )

Ik denk dat dat ook voor de overgrote meerderheid van GoT opgaat.

Tijd voor een poll :

• Ja.
• Nee.
• Huh ? :?

;)
Van mij is mijn nieuwe kapsel topic gesloten :( Is anders wel wereldnieuws hoor, een rooie die haar haar blondeerd :P Toont iig veel lef :)

• Jaymz
  • Laatst online: 17:42

Jaymz

Keep on moving !

Behalve een aantal SU''s van voor en tijdens mijn modgedoe: deze 3 door mij begonnen topics gesloten.

[topic=36191]
[topic=35686]
[topic=115922]

• BC3 Victim
Op dinsdag 15 mei 2001 11:24 maakte GaMeOvEr een poll:

• Ja.

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Als er een topic van jou gesloten is zegt dat soms niet eens iets over jou, maar meer over de flamewar/offtopic reacties die anderen maken..

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• zeikstraal
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-12-2025
[qoute]
[/qoute]
Ooit zulke bullshit gehoord?

Wat maakt het voor een user uit om even het goede vorum te zoeken. een verkeerd geplaatst topic is bijna altijd gewoon een vergissing of iemand probeert het eens stiekem in een druk bezocht forum omdat ergens anders geen antwoord komt.

Ik denk trouwens wel dat als jullie het zouden verplaatsen mensen zo een nieuw topic openen omdat ze denken dat het gewist is. Dit spreekt weer wel voor een slotje.

overigens is er nog nooit iets van me gesloten.

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 15 mei 2001 13:09 schreef zeikstraal het volgende:
[qoute]
[/qoute]
Ooit zulke bullshit gehoord?

Wat maakt het voor een user uit om even het goede vorum te zoeken. een verkeerd geplaatst topic is bijna altijd gewoon een vergissing of iemand probeert het eens stiekem in een druk bezocht forum omdat ergens anders geen antwoord komt.
zoals Pier al aanhaalde uit de faq (vage naam trouwens, want zoveel wordt er niet naar gevraagd, eigelijk zouden daar alle mooie vrouwenplaatjes moeten staan, iig wel bij de faq van SG :))
de modjes zijn jullie moeder niet die de rotzooi achter je kont opruimt.
Als hij gesloten is ivm het verkeerde forum staat het je vrij om dan daarna de zooi in het juiste forum te zetten..... gewoon scheur en pleur... as simpel as that
(en dan niet boos worden als een of andere leipo begint te zeuren dat het een crospost is :D)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• zeikstraal
Ik zeg dan ook alleen maar dat die redenatie op @#$%^&*() slaat.

Dat een verkeerd geplaatst (oeps) draadje word gesloten, kan ik verder nog wel begrijpen, zolang het dan niet gesloten wordt omdat een andere moderator denkt dat het om een andere reden is gesloten (als je begrijpt wat ik bedoel)

Verwijderd

Nu je het zegt, het viel mij ook op dat het er op lijkt dat Bulldog meer slotjes plaatst dan gemiddeld. Maar dat kan ook komen omdat Bulldog meer online is?

Maar misschien helpt het als ik vriendelijk vraag of Bulldog een creatievere oplossing probeert te vinden in plaats van een slotje?

Wat is zijn eigen mening? Of doet Bulldog zijn naam eer aan...

• Bulldog
  • Niet online
Oi, hier ben ik dan :)

Het kan kloppen dat er momenten zijn waarop ik veel slotjes plaats. Dit zijn dan momeneten dat ik de boel een beetje probeer op te ruimen en het een beetje netjes probeer te houden.

Topics verplaatsen doe ik vaak, vrijwel altijd. In [SG] doe ik dit idd. veel minder dan in de overige fora omdat je anders gewoon bezig blijft. Bovendien is [SG] geen fora waar je gewoon je topic neer kunt zetten en dan kunt denken "het word wel gemoved" in dat geval move ik ook niet. Ik move wel (vaker, eerder) als ik de indruk heb dat het echt een "foutje" is, of de post is zo goed dat het ook echt de moeite waard is om te moven.

Het feit dat ik meer slotjes plaats dan mijn mede /mods. kan kloppen, al denk ik eerder dat het bij mij wat eerder opvalt. Dit komt omdat ik niet vaak (minder) in andere topics reageer (geen tijd /etc.) of ik hou vaak alleen de boel in de gaten. Als je dan gaat zoeken, jah dan kom je alleen maar slotjes tegen ..

Naast mijn naam staat dat ik "HGM Harde waren" ben, dit houdt in dat ik HoofdGroepMod en dus de fora binnen "Harde waren" iets beter /eerder in de gaten houd dan de overige fora. Daarnaast ben ik hoofdmoderator van Opslagmedia & I/O Controllers. Dit houdt in dat ik in principe verantwoordelijk ben voor [OM].

Als extra privilege heb ik de mogelijkheid om op het hele forum te modereren [GM]. Buiten [HW] zul je mij dus ook regelmatig tegenkomen, hetzij als extra ondersteuning.

-----

Fouten, ja die maak ik! Ik geef wel eens te weinig uitleg, kortaf, boos, en sluit een topic(s) ook wel eens te snel. Je kunt me hier gewoon altijd op aanspreken /mail /icq.

• Mior
Op dinsdag 15 mei 2001 14:30 schreef sunnyboy het volgende:
als ze nou ee onzin forum maken is dit gezeur ook over, en kunnen ze alle zinlose topics daarheen kicken

correct me if Im wrong
You''re wrong!

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 14:49 schreef Phantom_ het volgende:

[..]

You''re wrong!
dan wil ik wel een reden zien

• Mior
Op dinsdag 15 mei 2001 14:52 schreef sunnyboy het volgende:

[..]

dan wil ik wel een reden zien
Search maar eens naar Onzinforum en/of Kroeg.

Genoeg discussies erover geweest.

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 14:53 schreef Phantom_ het volgende:

[..]

Search maar eens naar Onzinforum en/of Kroeg.

Genoeg discussies erover geweest.
k

• zeikstraal
Op dinsdag 15 mei 2001 14:49 schreef Phantom_ het volgende:

[..]

You''re wrong!
idd "discussie gesloten" >:)

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op dinsdag 15 mei 2001 14:05 schreef Alfredt het volgende:

[..]

zoals Pier al aanhaalde uit de faq (vage naam trouwens, want zoveel wordt er niet naar gevraagd, eigelijk zouden daar alle mooie vrouwenplaatjes moeten staan, iig wel bij de faq van SG :))
de modjes zijn jullie moeder niet die de rotzooi achter je kont opruimt.
Als hij gesloten is ivm het verkeerde forum staat het je vrij om dan daarna de zooi in het juiste forum te zetten..... gewoon scheur en pleur... as simpel as that
(en dan niet boos worden als een of andere leipo begint te zeuren dat het een crospost is :D)
Bedoel je dat ik een vage naam heb? tjah, ik kon tijdens de registratie niks bedenken, ik heb nu "destruction" in me kop, maar dat is de vorige nick hier van mijn broer... :(

Naja,

Dat van die vrouwenplaatjes is mischien wel een idee om newbies naar de FAQ te lokken .. :P

• zeikstraal
Op dinsdag 15 mei 2001 19:16 schreef pier het volgende:

[..]

Bedoel je dat ik een vage naam heb? tjah, ik kon tijdens de registratie niks bedenken, ik heb nu "destruction" in me kop, maar dat is de vorige nick hier van mijn broer... :(
Hij maakt een grapje over de F in FAQ die namelijk voor frequently staat wat veelvuldig oid betekent.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op dinsdag 15 mei 2001 19:21 schreef zeikstraal het volgende:

[..]

Hij maakt een grapje over de F in FAQ die namelijk voor frequently staat wat veelvuldig oid betekent.
ah, ok :)

Pagina: 1