mijn netwerk is de laatste paar dagen verschrikkelijk traag! ik merkte het toen ik laatst bij iemand was gaan lannen en die wat films van me aan t leechen was. na een minuut kapte hij ermee. natuurlijk gaf ik de schuld aan z'n goedkope realtek kaartje 
want aan mijn mooie 3com
kan het nooit liggen dacht ik...
nu wou ik net ffe wat films naar m'n 2e pc, maar dat gaat echt super traag! met mazzel haal ik net de 1mb/s (volgens du meter).
na heeel lang wachten komt ie er wel, maar voor een 100mbit netwerk gaat dit echt veeel te traag. als ik hem vanaf m'n 2e pc binnen haal kapt hij er na een tijdje mee...
windows 2000 zegt na het copyeren van de film, dat ie maar 40mb heeft overgepompt, terwijl dat toch echt 700mb is. du meter zegt dit ook.
is mijn 3com nou gaar? of komt dit door het warme weer misschien?
als ik de sjip aanraak is hij best wel warm. kan hem nog net aanraken...
nou is die kaart toch niet van mij (hij's geleent) dus wou ik binnenkort er zelf maar s een gaan kopen. zijn intels goede kaarten? en welke moet ik dan nemen?
------
specs: 3com 3c905b-tx 10/100mbit op athlon
digital de500 10/100mbit op celeron
crossover kabel (niet zelf gemaakt, gewoon zo gekocht)
want aan mijn mooie 3com
nu wou ik net ffe wat films naar m'n 2e pc, maar dat gaat echt super traag! met mazzel haal ik net de 1mb/s (volgens du meter).
na heeel lang wachten komt ie er wel, maar voor een 100mbit netwerk gaat dit echt veeel te traag. als ik hem vanaf m'n 2e pc binnen haal kapt hij er na een tijdje mee...
windows 2000 zegt na het copyeren van de film, dat ie maar 40mb heeft overgepompt, terwijl dat toch echt 700mb is. du meter zegt dit ook.
is mijn 3com nou gaar? of komt dit door het warme weer misschien?
als ik de sjip aanraak is hij best wel warm. kan hem nog net aanraken...
nou is die kaart toch niet van mij (hij's geleent) dus wou ik binnenkort er zelf maar s een gaan kopen. zijn intels goede kaarten? en welke moet ik dan nemen?
------
specs: 3com 3c905b-tx 10/100mbit op athlon
digital de500 10/100mbit op celeron
crossover kabel (niet zelf gemaakt, gewoon zo gekocht)