Toch echt een bug in HK/SG

Pagina: 1
Acties:

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Als ik GoT inloop zie ik geen HK/SG
Als ik een post maak in de techfora (of hier) kom ik er wél in.

Buggie?

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ben je wel ingelogd dan? Of log je pas in bij het plaatsen van die post?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Leeg je browser-cache eens... dit had ik in het begin ook wel eens, na browsercache killen ging het goed.

Virussen? Scan ze hier!

• Flake
Je bent momenteel ingelogd als SONiCB00M, als je onder een ander account wil posten kan je dat hier doen.

Altijd ingelogd.

Verwijderd

Geschiedenis wissen uitloggen en cookies verwijderen. Misschien helpt dat anders even een modje mailen.

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-12 16:24

AntonT

One Ton!

Vreemd.

Ik kan de bug niet repliceren.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik weet wat het probleem is, ik zal het zo ff uitleggen.

Edit:

Het is eigelijk allemaal heeeeel simpel :+ Het is zelfs geen bug ;) Gebruiker SONiCB00M had vanmorgen vroeg nog maar 148 tech. postsing heeft vanmorgen nog een aantal posts gedaan in de tech. fora, en aangezien je toegang tot HK krijgt als je 150 tech. postings hebt -> heb je dus toegang gekregen. Welkom, en verder heel veel plezier.
code:
1
2
3
Tech-posts: 154 
Total posts: 214 
Berekende status: Member (Full: Tech + SG + HK)

Uiteraard blijft dit een theorie, ik weet het niet zeker :+

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:15

Daniel

Kapitein NCC-1701
Voor zover ik weet worden de toegangsrechten niet realtime geupdate, maar 1 x per dag (om middernacht). Dus als je vanochtend jezelf genoeg postings hebt verworven hoor je pas vanaf vannacht in HK te kunnen.

Vage shit :?

• Flake
:)
Het klopt dat ik vandaag ofzo HK toegang heb gekregen maar bij de SG had ik hier ook last van. Na één post in een forum was de SG er weer. Anytime, anyplace, anywhere. Misschien toch buggy?

edit:
BullDog bedankt voro die EmailExpress

• MAZZA
  • Laatst online: 16:03

MAZZA

Barbie is er weer!

ff mezelf quoten uit een soortgelijke posting in de HK:
Op zaterdag 07 juli 2001 15:50 schreef MAZZA het volgende:
Kan aan mij liggen maar volgens mij krijg je dan alsnog bullshit posts in de techfora's. Alleen maar door hk'ers die hun ratio op peil willen houden zodat ze de hk niet uitgeschopt worden.

Mijn ratio zal ook niet gezond zijn maar ik reageer in de tech forums dan ook alleen op postings waar ik verstand van heb en iets nuttigs aan toe kan voegen. Ik ga dus niet dubbelposten wat een ander voor mij al heeft gezegd. Daar schiet niemand wat mee op..

En in de hk kan iedereen wel wat posten en dat doe ik dus ook.. Daar is het voor volgens mij. En natuurlijk moet je het niet TE gek maken.

Maar IMHO zit er dus iets scheef...
Ik vind persoonlijk dat je op deze manier niet goed bezig bent. Je kan je ratio dus hoog houden in de tech fora door in elke posting te zetten: UTFS. En op die manier heb je weer een tech post erbij maar heb je in principe niks toegevoegd aan de topic.

Like i said: Dat klopt gewoon niet..

Ik denk zelf dat je de onzin posters wel buiten houdt met de drempel van een X-aantal tech posts..

• Jaymz
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

Op zaterdag 07 juli 2001 16:02 schreef MAZZA het volgende:
ff mezelf quoten uit een soortgelijke posting in de HK:
[..]

Ik vind persoonlijk dat je op deze manier niet goed bezig bent. Je kan je ratio dus hoog houden in de tech fora door in elke posting te zetten: UTFS. En op die manier heb je weer een tech post erbij maar heb je in principe niks toegevoegd aan de topic.

Like i said: Dat klopt gewoon niet..

Ik denk zelf dat je de onzin posters wel buiten houdt met de drempel van een X-aantal tech posts..
Er is bij de crew een idee geoppert om hier wat mee/aan te doen.

D'r zitten een aantal haakjes en oogjes aan, maar we zullen zien of dit idee overlevingskansen heeft.

• Floor-is
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Euhm MAZZA, ik vind het wel opvallend dat juist jij hierover begint, volgens mij heb jij de meeste posts in HK en de verhouding tussen je aantal posts in HK en het aantal techposts is ook redelijk ver te zoeken. :o :+

Afbeeldingslocatie: http://213.239.154.12/~floris/Foto's-backup/tweakers-stuff/mazza-leet-script.gif

Bericht hierboven

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Mijn ratio zal ook niet gezond zijn maar ik reageer in de tech forums dan ook alleen op postings waar ik verstand van heb en iets nuttigs aan toe kan voegen. Ik ga dus niet dubbelposten wat een ander voor mij al heeft gezegd. Daar schiet niemand wat mee op..

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op zaterdag 07 juli 2001 16:28 schreef MAZZA het volgende:

[..]
Jah, maar komop zeg, 746 posts in HK (sinds HK bestaat) en 8 techposts, dat is niet echt een normale verhouding vind ik.

Afgelopen week: 463 posts in HK en 2 in techforums, je kan me heel veel vertellen, maar het lijkt er nogal op dat HK "een doel opzich is geworden" en dan zeg ik denk ik wel genoeg. ;)

Bericht hierboven

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Tuurlijk ben ik het met je eens :)

Maar dan kan ik dus ook in elk tech forum wat onzin spuien om mijn ratio weer op te krikken.. En dat soort effecten zal je ook zeker krijgen ben ik bang.

En dat wil ik dus niet doen zoals ik al eerder zei.. Dan maar liever HK spammen (als dat al kan ;) ) dan overal een onzinnig antwoord op te geven buiten de HK om..

't Punt is zeker niet dat ik mijn hachje wil redden maar ik wil wel ff zeggen dat je dan alsnog onzin posts krijgt buiten de HK.

See my point of view :?

• Floor-is

Floor-is

5.2

Je kan moedwillig met bullshit posts je ratio verbeteren bedoel je, sjah dat is natuurlijk een hekel punt, meestal komen we zulk soort dingen wel tegen (als het te gek word zeker) en dan maken we een note en bij herhaling gaat er een waarschuwing uit...

Bericht hierboven

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:15

Canon23

>>MY<< world

hey floris zo'n overzicht als dat van mazza, zou je dat niet ff naar mijn mail willen sturen, maar dan betreffende mezelf. Ik wil wel is weten hoe ik het hier doe...

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op zaterdag 07 juli 2001 16:27 liet Floris Diemel het volgende plaatje zien:

[afbeelding]
Stoer ik wist niet dat jullie dat in zo'n mooi overzicht konden zien :)

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op zaterdag 07 juli 2001 16:39 schreef Canon23 het volgende:
hey floris zo'n overzicht als dat van mazza, zou je dat niet ff naar mijn mail willen sturen, maar dan betreffende mezelf. Ik wil wel is weten hoe ik het hier doe...
Nee sorry, daar kan ik niet aan beginnen, want als jij hem wilt hebben, wil iedereen er eentje hebben...

Bericht hierboven

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Maar een post als:
RTFM
is ook een techpost.. Zo kan je het opzich wel erg makkelijk maken voor jezelf..

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op zaterdag 07 juli 2001 16:40 schreef Pizzaman het volgende:

[..]

Stoer ik wist niet dat jullie dat in zo'n mooi overzicht konden zien :)
Jullie weten wel meer niet hoor ;)

Bericht hierboven

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op zaterdag 07 juli 2001 16:40 schreef MAZZA het volgende:
Maar een post als:
[..]

is ook een techpost.. Zo kan je het opzich wel erg makkelijk maken voor jezelf..
Dat zeg ik:
Je kan moedwillig met bullshit posts je ratio verbeteren bedoel je, sjah dat is natuurlijk een hekel punt, meestal komen we zulk soort dingen wel tegen (als het te gek word zeker) en dan maken we een note en bij herhaling gaat er een waarschuwing uit...
Dat soort posts vallen best wel op en vinden wij dan ook zeer irritant, we zijn met elkaar aan het overleggen of we dat soort posts dan ook zullen verwijderen en in hoeverre we hier heel streng in moeten zijn. :)

Bericht hierboven

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op zaterdag 07 juli 2001 16:41 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]

Jullie weten wel meer niet hoor ;)
Zo'n vermoeden had ik al ;)

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Ok dan zitten we op 1 lijn :)

Thx for the nfo ;)

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op zaterdag 07 juli 2001 16:44 schreef MAZZA het volgende:
Ok dan zitten we op 1 lijn :)

Thx for the info ;)
Dacht ik al wel en geen probleem natuurlijk :)

Bericht hierboven

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Hee ik wil ook wel zo'n userinfo plaatje van mij zien! :)
Kan dat niet bij de "profile" gestopt worden?

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Op zaterdag 07 juli 2001 16:50 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]

Dacht ik al wel en geen probleem natuurlijk :)
Nou durf ik haast nie meer te posten in de HK :(

:P

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op zaterdag 07 juli 2001 13:32 schreef Testding het volgende:
Test @ Traag
Zeggeh, Traag... Niet de bedoeling dat je een beetje kloontjes aan gaat lopen maken he :)

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 16:50 schreef sampoo het volgende:
Hee ik wil ook wel zo'n userinfo plaatje van mij zien! :)
Kan dat niet bij de "profile" gestopt worden?
Ikke support deze vraag :+
Of eens in de maand emailen ;)
Of een top-25 met actieve techposters 8-)

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

kan je als dan niet geoon een optie maken dat modjes + adjes een checkbox naast en post hebben en een delete knopje onderaan, dat alle aangevinkde posts verwijderd?

Heb ik ook gedaan bij een nieuwssysteem, word nogal veel op gespammed.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op zaterdag 07 juli 2001 17:31 schreef Timpie2000 het volgende:
kan je als dan niet geoon een optie maken dat modjes + adjes een checkbox naast en post hebben en een delete knopje onderaan, dat alle aangevinkde posts verwijderd?

Heb ik ook gedaan bij een nieuwssysteem, word nogal veel op gespammed.
Goed idee, zo iets hebben we nog niet. :)

---

Voor iedereen die zo'n overizichtje wil zien, sorry mensen, ik deed het 1 keertje om te laten zien aan MAZZA dat zijn ratio nogal vreemd is, dat was dus een voorbeeld. Ik ga het niet vaker doen omdat iedereen het dan wil weten en ik dan niks anders meer doe dan screenshots maken, bewerken, uploaden etc. etc. en niet meer aan mijn eigenlijke werk toekom. Sorry.

Bericht hierboven

• AntonT
  • Laatst online: 02-12 16:24

AntonT

One Ton!

Ik heb plannen dat script aan te passen zodat users eens in de zoveel tijd kunnen zien hoe het overzicht eruit ziet...

Deze plannen kunnen ook niet of pas over lange tijd uitgevoerd worden.

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 18:31 schreef AntonT het volgende:
Ik heb plannen dat script aan te passen zodat users eens in de zoveel tijd kunnen zien hoe het overzicht eruit ziet...

Deze plannen kunnen ook niet of pas over lange tijd uitgevoerd worden.
Onze kinderen kunnen daar toch later wel gebruik van maken he? >:)

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Ik voel me speciaal :P

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 17:36 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]

Goed idee, zo iets hebben we nog niet. :)

---

Voor iedereen die zo'n overizichtje wil zien, sorry mensen, ik deed het 1 keertje om te laten zien aan MAZZA dat zijn ratio nogal vreemd is, dat was dus een voorbeeld. Ik ga het niet vaker doen omdat iedereen het dan wil weten en ik dan niks anders meer doe dan screenshots maken, bewerken, uploaden etc. etc. en niet meer aan mijn eigenlijke werk toekom. Sorry.
Iedereen laten ruiken en dan het bot wegstoppen, he? >:)

• ubermaestro
  • Laatst online: 01-11 03:18
Op zaterdag 07 juli 2001 16:27 schreef Floris Diemel het volgende:
Euhm MAZZA, ik vind het wel opvallend dat juist jij hierover begint, volgens mij heb jij de meeste posts in HK en de verhouding tussen je aantal posts in HK en het aantal techposts is ook redelijk ver te zoeken. :o :+

[afbeelding]
Ik durf het bijna niet te vragen, maare mag ik ook zo'n userinfo van mezelf :) , ik wil wel weten wat mijn verhoudingen zijn

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op zaterdag 07 juli 2001 19:41 schreef ubermaestro het volgende:

[..]

Ik durf het bijna niet te vragen, maare mag ik ook zo'n userinfo van mezelf :) , ik wil wel weten wat mijn verhoudingen zijn
Tada:

Bericht hierboven

• ubermaestro
  • Laatst online: 01-11 03:18
Op zaterdag 07 juli 2001 19:44 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]

Tada:
[..]
ow ff overheen gelezen, sorry

* ubermaestro slaat z'n hoofd tegen de muur |:(

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:50

Arno

PF5A

Op zaterdag 07 juli 2001 17:14 schreef Nielsz het volgende:
Zeggeh, Traag... Niet de bedoeling dat je een beetje kloontjes aan gaat lopen maken he :)
Sorry... maar als HGM heb ik teveel rechten :D

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:59

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Het is toch zo dat binnenkort bij het aantal posts wat je hebt, de HK/SG posts niet meer er bij staan ofzo? dan KAN het geen "doel opzich" meer worden, toch? of zie ik nou iets verkeerd? :)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op zaterdag 07 juli 2001 20:06 schreef HaaZie het volgende:
Het is toch zo dat binnenkort bij het aantal posts wat je hebt, de HK/SG posts niet meer er bij staan ofzo? dan KAN het geen "doel opzich" meer worden, toch? of zie ik nou iets verkeerd? :)
Dat zie jij goed, de niet tech-dingen zullen ook niet meer meetellen, alleen wanneer dat gebeurd, dat weet ik niet...

Bericht hierboven

• Flake
Begint een beetje off-topic te worden nu 8-)

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Op zondag 08 juli 2001 01:10 schreef SONiCB00M het volgende:
Begint een beetje off-topic te worden nu 8-)
SONiCBOOM: het blijft vreemd :P

* Blistimo gaat ook ff een puntje aankaarten:

In hoeverre is DPC een techforum?
Ik bedoel: er worden zeer zeker vragen gesteld over de software (en eventuele bijhorende hardware (CPU) ) maar als ik reageer op een Hitparade, telt dat ook als techpost...

* Blistimo heeft het overigens prima naar zijn zin in DPC...

HK? wasda? :P

misschien ben ik wel muggen aan het ziften hoor, maar ik denk, ik post ook eens iets nuttigs ;)

D3 char(s)

• Jaymz
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

Dan kent Jaymz een nog veel dubieuzer 'tech' forum

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Op zondag 08 juli 2001 01:48 schreef Jaymz het volgende:
Dan kent Jaymz een nog veel dubieuzer 'tech' forum
* Blistimo vraagt zich af of posts in SU meetellen als tech-posts :P

Ik heb echt geen flauw idee hoe er gekeken wordt naar de HK-toelatingen, maar ik neem aan dat dat niet alleen gebeurt op het aantal posts, maar vooral ook op de kwaliteit (nifo :+ ) van de posts...

Heb ik nu al toegang tot de HK :P
ohnee, LA telt niet mee ;)

D3 char(s)

Pagina: 1