[Hier had mijn handtekening kunnen staan]
Topics zakken vanzelf weg, op slot gooien is dus niet nodig en eigenlijk alleen maar irritant als iemand nog een opmerking erover heeft
Een beantwoorde vraag wordt niet 1-2-3 op slot gezet. In principe verdwijnt deze gewoon vanzelf uit zicht. Sloten zijn alleen voor postings, die in strijd zijn met de policy op GoT. Voor meer info daarover kun je terecht in de FAQ
Los daarvan moeten aanvragen voor sloten in het [SU] Stoute Usertjes forum geplaatst worden.
Los daarvan moeten aanvragen voor sloten in het [SU] Stoute Usertjes forum geplaatst worden.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
ok, ok, al goed... da''s eigenlijk wel waar
(ik weet niet wat ik heb vandaag...
)
grtz.
AxiMaxi
(ik weet niet wat ik heb vandaag...
grtz.
AxiMaxi
[Hier had mijn handtekening kunnen staan]
Verwijderd
Waarom zie ik dan erg vaak na een antwoord van jou (omdat je denkt het ''ultieme'' antwoord te hebben gegeven) een slotje?Op zondag 13 mei 2001 11:32 schreef Tom het volgende:
Topics zakken vanzelf weg, op slot gooien is dus niet nodig en eigenlijk alleen maar irritant als iemand nog een opmerking erover heeft
Misschien maar een apart Brave Usertjes forum voor maken dan?Op zondag 13 mei 2001 15:02 schreef oVRoM het volgende:
Zou leuk worden als iedereen in LA ging posten dat z''n vraag beantwoord is, en dus op slot kan
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Omdat het antwoord dan overduidelijk is en er alleen offtopic of erger antwoorden op kunnen volgenOp zondag 13 mei 2001 11:45 schreef [nielsonline] het volgende:
Waarom zie ik dan erg vaak na een antwoord van jou (omdat je denkt het ''ultieme'' antwoord te hebben gegeven) een slotje?
Een draadje met een fatsoenlijke vraag waareen fatsoenlijk antwoord op slot zetten? Zodra de user de vraag heeft gepost is de draad eigendom van GoT en bepaald de user niet meer of íe open of dicht blijft.
Een slotje zet je in principe op ongewenste topics en niet op afgeronde topics. Het ene moet worden gestopt en het andere zal vanzelf stoppen (zie passief en actief hiero)
Misschien dat over een half jaar een user opstaat die dezelfde vraag heeft, dit topic in de search vind maar dat het antwoord voor HEM net niet adequate is.... dan komt het topic omhoog etc....
Een slotje zet je in principe op ongewenste topics en niet op afgeronde topics. Het ene moet worden gestopt en het andere zal vanzelf stoppen (zie passief en actief hiero)
Misschien dat over een half jaar een user opstaat die dezelfde vraag heeft, dit topic in de search vind maar dat het antwoord voor HEM net niet adequate is.... dan komt het topic omhoog etc....
etc.. en krijgt ie op ze kop dat ie ouwe topics boven haalt
Oude topics omhoog halen kan op 2 manieren:
Een nuttige vraag stellen die in dat topic hoort.
Een domme nadruppelopmerking die nergens op slaat. Slapende topics moet je niet wakker maken met iets onzinnigs.
In het eerste geval kijk je niet eens naar de tijden, in het tweede geval ben je niet goed bezig.
Een nuttige vraag stellen die in dat topic hoort.
Een domme nadruppelopmerking die nergens op slaat. Slapende topics moet je niet wakker maken met iets onzinnigs.
In het eerste geval kijk je niet eens naar de tijden, in het tweede geval ben je niet goed bezig.
Pagina: 1