Op woensdag 09 mei 2001 14:53 schreef henkleerssen het volgende:
Waarom zou je niet? Ben je bang dat er "teveel" "onzin" wordt gepost? Of dat het een gewone newsgroup wordt?
Nou voorbeeldje. Je wil voorkomen dat er muziek nummers topics komen dus je filtert alles met ''muziek'' weg. En dan is er iemand die zegt: "mijn pc is brak, nisk werkt meer, zelfs geen muziekjes". Snappie?
Losser wordt het niet omdat dat in het verleden al gebeurt is en dat is errug fout gegaan door toedoen van een paar personen.
Hij is mooi.... het betekent practisch meer werk?.. dat jullie die personen persoonlijk gaan mailen misschien?
Oh meer werk maakt me niet uit, echt niet. Maar ik moet het wel ergens voor doen. Er zijn op dit moment teveel mensen die het niet WILLEN snappen imho. Voorbeeldje. Ik kan in Spielerij prima in een topic zetten dat mensen weer on-topic moeten gaan en dan doet iedereen dat ook. Maar als zoiets in SG gezegt wordt is het 9 van de 10 keer nutteloos.
Jip..:) Bij moi zitten ze doorgaans niet zo in mijn hoofd..:)
Waar het MIJ om gaat is het volgende. Dit is een groot forum dat leuk en gezellig is. Je kunt hier primair terecht voor je computer related problemen/vragen etc maar ook voor wat koetjes en kalfjes werk alleen dat laatste is NIET de hoofdmoot.
Lol trappen moet ook kunnen zolang het maar gezellig blijft en zolang het BINNEN DE PERKEN blijft.
Het is gewoon een zaak van ''gezond verstand''. Ik ga ook wel eens off-topic en als die draad dan gesloten wordt door iemand anders dan is het zovan "ach ja, speelkwartier is voorbij, ik ging weer iets te ver".
Sorry ik ga een beetje vaag uit mijn woorden komen

. Ik hoop dat er toch nog een touw aan vast is te knopen.
edit:
Henk, die ''Hoe heet dit nummer'' topic is dus een voorbeeld dat PRIMA kan. Tuurlijk is het een soort van opsomming maar het is leuk, het is een van de weinige, hij is nuttig en er is vraag naar. Waarom ben ik nu de enige die dat verschil ziet

?