Toon posts:

Waneer wordt je gewaarschuwd?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben redelijk nieuw hier en vroeg me af of iemand me kan vertellen waneer je een waarschuwing krijgt e.d.? Zeker nietomdat ik vervelende plannen heb maar ik zie nog niet helemaal waarom bijvoorbeeld sommige topics gesloten worden, en wanneer iets echt flame-men is. (b.t.w. ik heb wel alle handleidingen gelezen hoor :) )

M'n complimenten b.t.w. voor dit forum, eens echt praten over zaken waardeer ik wel :)

Verwijderd

Als je:
rasistisch doet
Flames gaat maken.
Echt gewoon onuitstaanbaar verdrag toont.

sluiten:
Tja dat kan heel veel dingen zijn.

Maar bijvoorbeeld als je het als een chatkanaal gebruikt. Want daar hebben we ICQ/Mail/MSN voor.

Verwijderd

Topicstarter
Maar als bijvoorbeeld iemand een probleem in windows heeft en ik herken dit probleem en heb nog een toevoeging over wat er met mijn pc gebeurt mag ik dat wel posten???

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 09:02 schreef DarkElf het volgende:
Maar als bijvoorbeeld iemand een probleem in windows heeft en ik herken dit probleem en heb nog een toevoeging over wat er met mijn pc gebeurt mag ik dat wel posten???
Sure. Tenzij het een heel oud topic betreft en je wel kunt aannemen dat het geen zin meer heeft voor de topicstarter. Dan is het oude koeien omhooghalen, en da's vrij irritant.

Verwijderd

Hmm je stellign is niet helemaal duidelijk.
Maar als iets waarde toevoegt aan het topic mag dat.

Of jij hebt hetzelfde probleem of iets dat daar veel op lijkt mag dat wel.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 04 juli 2001 09:02 schreef DarkElf het volgende:
Als je dingen weet, kom maar op en post ze ;) Ook al is het maar 'misschien' nuttig voor de topicstarter/probleem.

Ga alleen geen onzin uitkramen of flamewars starten ed. Dat soort dingen leveren waarschuwingen op.

Btw, jou icon is heel zeker GEEN darkelf :P

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 09:18 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Btw, jou icon is heel zeker GEEN darkelf :P
Hahaha ja hij is leuk he? Een hele dubbele naam he?

• balk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:51
Warez en serialz requestz mogen ook niet.

"Wie heeft voor mij een serial voor OfficeXP?"

betekent een waarschuwing...

Als je bang bent voor waarschuwingen of niet weet wat wel en niet mag, ga dan eerst gezellig lezen en kijken wat anderen allemaal zeggen.

Welkom hier!

• Hillie
  • Laatst online: 19:09

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Op woensdag 04 juli 2001 10:42 schreef balk het volgende:
"Wie heeft voor mij een serial voor OfficeXP?"

betekent een waarschuwing...
Maar als ik hiermee nou om een seriele poort vraag die het ook onder XP doet? ;) (krijg ik nou ook een waarschuwing? :D)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• aphrodisiac
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-04-2023

aphrodisiac

*zzz*

Op woensdag 04 juli 2001 11:29 schreef Hillie het volgende:

[..]

Maar als ik hiermee nou om een seriele poort vraag die het ook onder XP doet? ;) (krijg ik nou ook een waarschuwing? :D)
Geen waarschuwing, maar waarschijnlijk wordt je topic gesloten, omdat XP een gelekt OS is (tenminste op dit moment) en ze je bij Microsoft vast wel verder kunnen helpen :) .

pc specs | mijn specs

• Hillie

Hillie

Op woensdag 04 juli 2001 11:37 schreef aphrodisiac het volgende:
Geen waarschuwing, maar waarschijnlijk wordt je topic gesloten, omdat XP een gelekt OS is (tenminste op dit moment) en ze je bij Microsoft vast wel verder kunnen helpen :) .
Maar ik vraag toch om hardware? En misschien ben ik wel een officiële beta-tester? :D :D

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Op woensdag 04 juli 2001 12:04 schreef Hillie het volgende:

[..]

Maar ik vraag toch om hardware? En misschien ben ik wel een officiële beta-tester? :D :D
Als dat zo is dan kom je het niet hier vragen maar dan heb je een members only pagina bij M$ waar je dat kwijt kan.

There is no art to find the minds construction in the face

• Hillie

Hillie

Op woensdag 04 juli 2001 12:11 schreef -Muppet- het volgende:
Als dat zo is dan kom je het niet hier vragen maar dan heb je een members only pagina bij M$ waar je dat kwijt kan.
Serieel poortje is misschien makkelijker en cheaper om hier ergens in NL op te halen? :) (begint een beetje onzinnig te worden :))

Verwijderd

Hou daar dan ook mee op.
Pagina: 1