Ze zullen het wel doen ja, je moet alleen ff oppassen dat je je tweeters niet opblaast door je DDT te hard te zetten...
(ik geloof dat er iets van blokgolven ontstaan ofzo met te kleine versterkers op te grote luidsprekers... weet geen details)
(ik geloof dat er iets van blokgolven ontstaan ofzo met te kleine versterkers op te grote luidsprekers... weet geen details)
Dat zou ik maar niet proberen. volgens mij zitten er wel ZULKE flutversterkertjes in zo'n creative setje, dat die alleen maar een beetje leuk een (hoogrendement?) creative tweetertje kunnen aanduwen.
Verder is dat geluid dus ook al gefilterd: al het laag is eruit.
Ik zou het niet proberen. Sluit anders je geluidskaart op je versterker aan als je betr geluid wil. (en dat wil je
).
Ik zou het niet proberen. Sluit anders je geluidskaart op je versterker aan als je betr geluid wil. (en dat wil je
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Hehehe. al het laag eruit bij Creative? Volgens mij gebruiken ze nieteens scheidingsfilters, ik hoor dat ook regelmatig Creative tweeters tonen van 75Hz uitbraken.
Je kunt idd, beter je versterkertje ff op je geluidskaart aan sluiten, gewoon
-3.5mm jack plugje in je speaker uitgang
-andere kant 2 tulp plugjes in je "line-in" van je versterker.
De kans is behoorlijk groot dat het beter dat een DTT2200 klinkt ja. Mits je de boxjes op je normale versterker aansluit.
Je kunt idd, beter je versterkertje ff op je geluidskaart aan sluiten, gewoon
-3.5mm jack plugje in je speaker uitgang
-andere kant 2 tulp plugjes in je "line-in" van je versterker.
De kans is behoorlijk groot dat het beter dat een DTT2200 klinkt ja. Mits je de boxjes op je normale versterker aansluit.
Als ik dat zou doen dan is het vaarwel met m'n 3D geluid, m'n stereo heeft alleen links/rechts ingangen
Ja, wat is er nou belangrijker? Dat het mooi klinkt of dat je een 3d effect hebt? Lijkt mij een simpele zaak.Op dinsdag 12 juni 2001 19:54 schreef GambitRS het volgende:
Als ik dat zou doen dan is het vaarwel met m'n 3D geluid, m'n stereo heeft alleen links/rechts ingangen
Dan sluit je je front op je Versterker aan, en je surround op je PC speakers. Dan gebruik je gewoon de helft van je PC-set niet, EN heb je wel surroundOp dinsdag 12 juni 2001 19:54 schreef GambitRS het volgende:
Simpel, toch?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Hehe, dat ik daar niet aan gedacht had, ga het meteen proberen
Pagina: 1