ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Jammer dat we nu alleen allemaal #1''s krijgen..........
Virussen? Scan ze hier!
Arme jongenOp dinsdag 24 april 2001 12:41 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Iedereen zag het #55-klopgeest weer, maar ik zie niks hoor??
Was ook maar even, minuutje of 20 denk ik
maar omdat delayed_key_write aanstaat betekend schoppen automatisch een controle uitvoeren. dat duurde even.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
mag ik langs komen om dat ding ook een schop te verkopenOp dinsdag 24 april 2001 15:25 schreef Kees het volgende:
mysql hing weer eens op 99%, dan is er geen fatsoenlijk ding meer van hem te verwachten, dus moet je gaan schoppen.
maar omdat delayed_key_write aanstaat betekend schoppen automatisch een controle uitvoeren. dat duurde even.
(in drie keer verzonden)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verder alles goed ?Het spookt niet meer?
( No offence )
Ik zit hier alleen op F5 te rammen, tot er een moment is dat ik kan posten
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Voordat ik deze post kon doen moest ik ook al 28x op F5 rammen.Op dinsdag 24 april 2001 16:14 schreef YakuzA het volgende:
Ik word hier doodgegooid met #55''s :(
Maar dat bedoel ik. het is weer eens waardeloos.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Zeg dat wel, laat de reserve troepen maar aanrukkenOp dinsdag 24 april 2001 16:20 schreef HlpDsK het volgende:
Grrr, de ghostbusters mogen nog niet vertrekken
[Vaag, elke keer gelijk na een #30 komt een #55:?]
PSN
Virussen? Scan ze hier!
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
En da''s nog zwak uitgedruktOp dinsdag 24 april 2001 16:25 schreef wildhagen het volgende:
''t is godallejezus echt te erg voor woorden ja...![]()
Verwijderd
En het lijkt alleen maar erger te worden.Op dinsdag 24 april 2001 18:26 schreef Konijn het volgende:
Het spookt nu heel erg
PSN
Take a numberOp dinsdag 24 april 2001 19:29 schreef Daniel Kegel het volgende:
Ik krijg nu ongeveer om de 5 muisklikken een #55...wordt er een beetje leip van eigenlijk
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
(zoals je ziet, tijdens deze reply weer gespook
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zit dit nu in
- De Server ?
- MySQL ?
- Vuurwerk ?
- Iets anders ?
Want ik zie ''m regelmatig voorbij komen, afgelopen week was het minder, maar het is zeker nog niet opgelost.
Concrete Loop Watercooling
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Hebben we nu nog bezoekers van andere sites:?
Net was Athena ook al onberijkbaar.
Als Artemis maar blijft draaien....Op dinsdag 24 april 2001 19:50 schreef Tweaky het volgende:
Waarom zit de load van Aphrodite nog steeds boven de 3 en soms bij de 4:?
Hebben we nu nog bezoekers van andere sites:?
Net was Athena ook al onberijkbaar.
Ehhm Kees:
Hoeveel krijgt de DB?
1MB,2MB,3MB ?
Idd, je moet weer flink vaak klikken om je post kwijt te kunnen op GoT.Op dinsdag 24 april 2001 21:21 schreef BAZZA het volgende:
Het spookt weer
tig keer F5 en krijg er #55 voor terug:?
Wordt het niet eens tijd om de Ghostbusters te bellen?
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Je bedoelt de uptimes? Artemis heeft geen Apache en PHP om de uptime op afstand op te vragen.Op dinsdag 24 april 2001 22:02 schreef Tweaky het volgende:
Waarom staat Artemis niet in de stats:?
Verwijderd
Idd, dat bedoelde k.Op woensdag 25 april 2001 12:14 schreef Femme het volgende:
Je bedoelt de uptimes? Artemis heeft geen Apache en PHP om de uptime op afstand op te vragen.
Dit is niet leuk meer...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
''t lijkt wel of het na het /. effect alleen maar zo is gebleven. Daar voor vond k het juist zo goed gaan.Op woensdag 25 april 2001 17:18 schreef DaJaN het volgende:
Hmmz... Heb GoT vaak brak gezien, maar vandaag slaat het echt alles.
Ik heb er vandaag geen last van gehad!Op woensdag 25 april 2001 17:18 schreef DaJaN het volgende:
Hmmz... Heb GoT vaak brak gezien, maar vandaag slaat het echt alles.
Je werkt, hebt ISDN, en op school heb je internet met 0,1 k/sec, hoe dan die Code #55 gezien?Op donderdag 26 april 2001 00:11 schreef Revolution het volgende:
[..]
ik ook
Verwijderd
Denk je dat ik om 0:11 werk??Op donderdag 26 april 2001 00:14 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Je werkt, hebt ISDN, en op school heb je internet met 0,1 k/sec, hoe dan die Code #55 gezien?
Ik heb op me werk 0.1 kbit ISDN, thuis ultra-brak @home
Ik weet dat het een beetje vaag is, maar ik heb geen zin om iets af te gaan kloppen en daarvoor mijn excusses (dat het zo vaag is, dan:))
Nieuw, nu met Twitter
Op donderdag 26 april 2001 01:25 schreef xfile het volgende:
Ik durf het niet te posten, want anders moet ik ongelakt hout gaan zoeken (wat ik niet in huis heb:(), dus ik doe het dan ook niet.
Ik weet dat het een beetje vaag is, maar ik heb geen zin om iets af te gaan kloppen en daarvoor mijn excusses (dat het zo vaag is, dan:))
Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
ik snappumOp donderdag 26 april 2001 01:27 schreef WouterTinus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar het spook lijkt inderdaad pleite te zijn vanacht! wat post dat toch weer lekker! hopelijk blijft het ook zo....
Verwijderd
klop klop .. op hout .. maar dan wel hout, en niet de laklaagOp donderdag 26 april 2001 01:27 schreef WouterTinus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
Dexter-spook, DeeDee-spook, DarkMan-spookOp donderdag 26 april 2001 02:04 schreef WouterTinus het volgende:
/me gaat maar slapen, begint spoken te zien
Ik heb al een paar dagen niks gezien hoor.. voor mij issie verdwenen?
en dit meen ik?
Ehmm het is Mandark-spookOp donderdag 26 april 2001 02:08 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Dexter-spook, DeeDee-spook, DarkMan-spook
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zie ook http://www.mysql.com/doc/L/i/Linux.html .
quote uit stukje:Op donderdag 26 april 2001 08:29 schreef Femme het volgende:
Normaal gesproken zou 400 makkelijk mogelijk moeten zijn. In dat MySQL docje staat mogelijk een oplossing (LinuxThreads aanpassingen).
Met verhaal eromheen dat de 2.4 kernel niet zo''n last heeft van allerlei threading bugjes. Maar jullie draaien toch al een 2.4.x kernel?So for a high-load SMP server we would definitely recommend the 2.4 kernel at this point.
Of gebruiken jullie nog een "oude" (2.1.x) glibc?
(onderstaande is onzin, als bovenstaande aannames fout zijn
Misschien een ideetje om de boel naar de laatste ac-patched kernel up te graden, en ook glibc 2.2.2 te installen? (uiteraard mysql recompilen dan
Uit stabiliteits overwegingen nog geen 2.4.x, neem ik maar aanOp donderdag 26 april 2001 09:40 schreef Femme het volgende:
Hij draait nu Slackware met een 2.2.19 kernel (voor zover ik weet).
Jammer idd dat er nog teveel bugs zitten in de 2.4.x branche. Zou wel (een deel van) een oplossing zijn denk ik voor jullie servertje, zeker in combinatie met een nieuwere glibc (is rotwerk om te compileren lijkt me trouwens).
PSN
Ik moest MySQL restarten ivm een paar gewijzigde replication settings. Duurde ca 3 sec.
LOL, ga je nu voor elke #55 sorry zeggen?Op donderdag 26 april 2001 09:53 schreef Femme het volgende:
Sorry.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
Da''s een full-time baanOp donderdag 26 april 2001 10:27 schreef Oscar the Grouch het volgende:
[..]
LOL, ga je nu voor elke #55 sorry zeggen?
Verwijderd
Nee dat niet. Wel vreemd dan dat echt alleen het domein gathering.tweakers.net dan weg is, en verder alles gewoon aanwezig. Zelfs www.tweakers.net.Op donderdag 26 april 2001 11:20 schreef Femme het volgende:
Dat ligt dan blijkbaar aan je eigen provider. En die 404''s zijn custom IE errors en geen 404''s die van de server komen, lijkt me?
Zou dat mijn provider echt zijn denk je? Lijkt me wat sterk.
Misschien een of andere time-out?
Verwijderd
Was hier gisteren ook.Op donderdag 26 april 2001 11:26 schreef HlpDsK het volgende:
Nee dat niet. Wel vreemd dan dat echt alleen het domein gathering.tweakers.net dan weg is, en verder alles gewoon aanwezig. Zelfs www.tweakers.net.
Niet op GoT kunne komen, maar op andere sites geen progs hebben. Zelfs niet op Fok of T.net.
Blijbaar zijn alle providers in NL tegen GoT
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Je hebt toch ook @home ?Op donderdag 26 april 2001 11:26 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Nee dat niet. Wel vreemd dan dat echt alleen het domein gathering.tweakers.net dan weg is, en verder alles gewoon aanwezig. Zelfs www.tweakers.net.
Ik denk dat Femme wel eens gelijk kan hebben, ik heb het hier ook en nooit als ik bij me oom op hun chello verbinding zit.
* Destruction gaat mischien @home ff bellen als ze nog brakker worden....
Virussen? Scan ze hier!
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Maa ondertussen zitten wij mooi met die &@&#@$%$ #55
dit wordt poging tig om te kunnen posten:(
en ook nog typoz|:(
Ze belden mij net dat ze weer aan het werk gingen dus dat we weer opgelucht adem konden halen.......
Die 404 ken ik, heb ik ook regelmatig (vooral als ik een browser of 20 open heb trouwens, dus ''t zou ook gewwoon mijn proxyservertje kunnen zijn..) maar direct refreshen en ''t werkt weer direct dan...Op donderdag 26 april 2001 11:18 schreef HlpDsK het volgende:
Hmm, Code #55 zie ik nu niet veel, maar wel 404''s! Gewoon server ineens pleite ''n minuut.
Exact expert nodig?
Verwijderd
En de upgrade had er ook al moeten wezen.
Max aantal connecties is op een conservatieve 240 gezet zodat iig wordt voorkomen dat MySQL zichzelf de nek om draait omdat-ie meer thread wil maken dan mogelijk is. Op zich draait het nu prima (geen ernstige MySQL downtimes in de laatste 2 dagen).
Met een Linux 2.4 kernel kan MySQL waarschijnlijk meer connecties tegelijkertijd verwerken, maar op afstand een compleet nieuw e kernel booten is een beetje link.
Eventueel kan er ook nog wat met normale connecties ipv persistent connecties uitgeprobeerd worden.
MySQL replication suckt op dit moment (slave is meestal na 20 minuten al stuk vanwege een error), dus dat kan niet gebuikt worden om de load naar Athena te verplaatsen. Als Apollo klaar is dan zou daar evt GoT vanaf gedraaid kunnen worden. Dat zou ook veel problemen kunnen oplossen.
Na al die BMW''s is het tijd voor een mooi plaatjeEnne, wie is Siobhan?
[img]''http://tweakers.net/ext/i.dsp/988409532.jpg''[/img]<BR><BR>[img]''http://tweakers.net/ext/i.dsp/988409533.jpg''[/img]<BR><BR>[img]''http://tweakers.net/ext/i.dsp/988409534.jpg''[/img]<BR><BR>[img]''http://tweakers.net/ext/i.dsp/988409535.jpg''[/img]
Jaah die (in de 1e clip) roodharige babe van de Sugababes.. :9:9:9:9:9:9:9Op zaterdag 28 april 2001 00:16 schreef Femme het volgende:
[..]
Na al die BMW''s is het tijd voor een mooi plaatje
*plaatjes van Siobhan Donaghy*
Ow ennuh de #55-klopgeest has returned

Alleen euh.. op deze foto staat ze er niet echt goed op:

Maar deze wel weer aardig:
Verwijderd
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze geen een van alle (sugababes?) iets vind ..Op zaterdag 28 april 2001 07:47 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Ennuh HlpDsK:
Shame on you! dat je Siobhan Donaghy niet kent..
Kwestie van smaak heOp zaterdag 28 april 2001 07:50 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze geen een van alle (sugababes?) iets vind ..
En misschien ook leeftijd?
*droom* Ik vind ze ook nietsOp zaterdag 28 april 2001 07:50 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze geen een van alle (sugababes?) iets vind ..
doe mij maar gewoon Laetitia Casta
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Spook met zonnebrilOp zaterdag 05 mei 2001 01:49 schreef JvS het volgende:
Jaaaah, het spook is er weer...
Never stop seeking what seems unobtainable...
Ok, voor niets in paniek geraakt dus.Op zaterdag 05 mei 2001 02:06 schreef Femme het volgende:
Er was niks aan de hand, gewoon restart en tables checken.
bedankt voor deze geruststellende post!
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp