MySQL moest even herstart worden ivm wat andere settings. Dit ging niet helemaal gladjes.
Het probleem met de nachtelijke 55''s is redelijk opgelost door wait_timeout te verhogen, alleen blijven er daardoor meer connecties open staan en dat is een probleem omdat MySQL niet meer dan ~250 threads tegelijkertijd wil draaien en daardoor ook niet meer dan ~250 connecties aan kan. De wait_timeout moet daarom overdag en s''avonds aangepast worden.
Max aantal connecties is op een conservatieve 240 gezet zodat iig wordt voorkomen dat MySQL zichzelf de nek om draait omdat-ie meer thread wil maken dan mogelijk is. Op zich draait het nu prima (geen ernstige MySQL downtimes in de laatste 2 dagen).
Met een Linux 2.4 kernel kan MySQL waarschijnlijk meer connecties tegelijkertijd verwerken, maar op afstand een compleet nieuw e kernel booten is een beetje link.
Eventueel kan er ook nog wat met normale connecties ipv persistent connecties uitgeprobeerd worden.
MySQL replication suckt op dit moment (slave is meestal na 20 minuten al stuk vanwege een error), dus dat kan niet gebuikt worden om de load naar Athena te verplaatsen. Als Apollo klaar is dan zou daar evt GoT vanaf gedraaid kunnen worden. Dat zou ook veel problemen kunnen oplossen.
Max aantal connecties is op een conservatieve 240 gezet zodat iig wordt voorkomen dat MySQL zichzelf de nek om draait omdat-ie meer thread wil maken dan mogelijk is. Op zich draait het nu prima (geen ernstige MySQL downtimes in de laatste 2 dagen).
Met een Linux 2.4 kernel kan MySQL waarschijnlijk meer connecties tegelijkertijd verwerken, maar op afstand een compleet nieuw e kernel booten is een beetje link.
Eventueel kan er ook nog wat met normale connecties ipv persistent connecties uitgeprobeerd worden.
MySQL replication suckt op dit moment (slave is meestal na 20 minuten al stuk vanwege een error), dus dat kan niet gebuikt worden om de load naar Athena te verplaatsen. Als Apollo klaar is dan zou daar evt GoT vanaf gedraaid kunnen worden. Dat zou ook veel problemen kunnen oplossen.
Na al die BMW''s is het tijd voor een mooi plaatjeEnne, wie is Siobhan?
[img]''http://tweakers.net/ext/i.dsp/988409532.jpg''[/img]<BR><BR>[img]''http://tweakers.net/ext/i.dsp/988409533.jpg''[/img]<BR><BR>[img]''http://tweakers.net/ext/i.dsp/988409534.jpg''[/img]<BR><BR>[img]''http://tweakers.net/ext/i.dsp/988409535.jpg''[/img]
Jaah die (in de 1e clip) roodharige babe van de Sugababes.. :9:9:9:9:9:9:9Op zaterdag 28 april 2001 00:16 schreef Femme het volgende:
[..]
Na al die BMW''s is het tijd voor een mooi plaatje
*plaatjes van Siobhan Donaghy*
Ow ennuh de #55-klopgeest has returned
Hier staat ze d''r leuk op:

Alleen euh.. op deze foto staat ze er niet echt goed op:

Maar deze wel weer aardig:

Alleen euh.. op deze foto staat ze er niet echt goed op:

Maar deze wel weer aardig:
Verwijderd
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze geen een van alle (sugababes?) iets vind ..Op zaterdag 28 april 2001 07:47 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Ennuh HlpDsK:
Shame on you! dat je Siobhan Donaghy niet kent..
Kwestie van smaak heOp zaterdag 28 april 2001 07:50 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze geen een van alle (sugababes?) iets vind ..
En misschien ook leeftijd?
*droom* Ik vind ze ook nietsOp zaterdag 28 april 2001 07:50 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze geen een van alle (sugababes?) iets vind ..
doe mij maar gewoon Laetitia Casta
Jaaaah, het spook is er weer
...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Spook met zonnebrilOp zaterdag 05 mei 2001 01:49 schreef JvS het volgende:
Jaaaah, het spook is er weer...
Ik had net een half uurtje geleden mijn oude icon (zie hieronder) weggehaald, maar wat gebeurt er als je dat spook ook maar een minuutje loslaat? Juist.
Never stop seeking what seems unobtainable...
Er was niks aan de hand, gewoon restart en tables checken.
Ok, voor niets in paniek geraakt dus.Op zaterdag 05 mei 2001 02:06 schreef Femme het volgende:
Er was niks aan de hand, gewoon restart en tables checken.
bedankt voor deze geruststellende post!
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp