Ik zie het! Als je goed oplet zie je overal rode/roze/paarse/blauwe staafjes zich tot een slashdot-waardige erectie verheffen..Op dinsdag 24 april 2001 00:52 schreef Paz het volgende:
burat: check het plaatje. het groeit!
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Verwijderd
It''s alive ... aaaaaaahOp dinsdag 24 april 2001 00:52 schreef Paz het volgende:
burat: check het plaatje. het groeit!
Hoeveel spindels staan er op het spel?
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Verwijderd
ik mis nog een server in het overzicht (not - ''t is bedtijdOp dinsdag 24 april 2001 00:55 schreef Burat het volgende:
Het groeit alleen nu nog maar errug weinig... Zou er dan echt maar een kleine 770.000 gehaald zijn..??
Helldsk: 4.
Professioneel Hyves-weigeraar
Dan nog.. Als je goed kijkt zie je dat het forum totaal is ingestort bij 9 staafjes (=anderhalf uur). Sommige momenten zelfs letterlijk NIX..Op dinsdag 24 april 2001 00:56 schreef Paz het volgende:
[..]
ik mis nog een server in het overzicht (not - ''t is bedtijd)
Helldsk: 4.
Dus eigenlijk heeft het een onder het andere geleden waardoor het totaal aantal pageviews niet bijster groot is..
fout met inladen.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Verwijderd
Komt omdat de db uitstaat. Via Athena werkt ''t wel.Op dinsdag 24 april 2001 01:03 schreef d-Frag het volgende:
Wel weird, lees nu doorgelinkt via / het artikel, de nl versie geeft op sommige pagina''s een
fout met inladen.
Verwijderd
Heb je al plannen dan?Op dinsdag 24 april 2001 01:08 schreef WouterTinus het volgende:
nouja... bij McKinley beter zullen we maar zeggen
Ik beloof nietsOp dinsdag 24 april 2001 01:12 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Heb je al plannen dan?
Maar het is wel traditie aan het worden
[/newbie modus]
Komt het door load-balancing als ik na een tijdje wel de pagina voor me krijg ?
[newbie modus]
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
En drie keer is scheepsrecht, hopen dat het dan wel allemaal goed gaatOp dinsdag 24 april 2001 01:13 schreef WouterTinus het volgende:
[..]
Ik beloof niets![]()
Maar het is wel traditie aan het worden
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Ik had op mijn eerste inzet (780k) moeten blijven zie ik... Jammer, scheelt me weer 100CD''s
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
*grijnz*Op dinsdag 24 april 2001 07:53 schreef Floris_Diemel het volgende:
Damndamndamn!
Ik had op mijn eerste inzet (780k) moeten blijven zie ik... Jammer, scheelt me weer 100CD''s
[afbeelding]
Is dit nu wel een record overigens??
De afgelopen 24 uur (vangisterenmorgen 8:00 tot nu dus) is het overigens wel 840.000!!
Daarom werd docje 225 tijdelijk door de database op Athena geserveerd.Waarom zetten jullie de reviews die het /.-effect veroorzaken niet in een static html-pagina?
Hits op de reviews sinds het online komen: 220.000
Je hebt niet eens een brander manOp dinsdag 24 april 2001 07:53 schreef Floris_Diemel het volgende:
Damndamndamn!
[afbeelding]
Verklaart gelijk waarom athena af en toe een load van 10 hadOp dinsdag 24 april 2001 09:14 schreef Femme het volgende:
[..]
Daarom werd docje 225 tijdelijk door de database op Athena geserveerd.
Wat raar dat incoming en outgoing traffic zo dicht bij elkaar zit... http requests zijn toch veeeeeel kleiner dan de responses?
En bij arshia is het helemaal raar, meer incoming dan outgoing?
Daniel: Shit jah, moet deze nog terugsturen, is kaput...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Idd! Op arshia is de incoming trafic groter dan de outgoing traffic..Op dinsdag 24 april 2001 13:01 schreef Onno het volgende:
http://www.tweakers.net/zooi.dsp?Action=Stats
Wat raar dat incoming en outgoing traffic zo dicht bij elkaar zit... http requests zijn toch veeeeeel kleiner dan de responses?
En bij arshia is het helemaal raar, meer incoming dan outgoing?
Het lijkt mij idd ook logisch dat outgoing vele malen groter is dan incoming. Hoewel voor elk ontvangen packet en ack wordt gestuurd, weegt een http request (100-200 bytes) niet op tegen een thread van ~20kb excl. plaatjes (icons, smileys, knoppen).
Wat wel in het voordeel van incoming werkt: HTTP compression (wel op outgoing traffic, niet op incoming).
SQL queries zijn bdw ook incoming traffic.
Cookies vergroten header natuurlijk wel, maar groter dan een kb ofzo per request zal het echt niet snel worden... En de gemiddelde response is een stuk groter dan 1kb lijkt me.Blijkbaar zijn de headertjes van een http request nogal groot (cookies enz?).
Hmm... hoe bedoel je? Het is de traffic van alle interfaces samen?SQL queries zijn bdw ook incoming traffic.
Want dan zou het wel logisch zijn dat incoming en outgoing behoorlijk gelijk zijn... Elke request die een client stuurt gaat er ook weer uit als request naar MySQL, en elke response van MySQL die binnekomt gaat weer naar buiten als response naar client.
Tenzij dit grafiekje op de een of andere manier van beide interfaces samen is, of er maar 1 interface gebruikt wordt.
(of de traffic naar MySQL er gewoon niet bijstaat, maar dan blijft het errug vaag dat er zoveel incoming traffic is)