Als ze er maar geen bende van maken.....
Het /. effect rules.. Eindelijk een gerechtvaardigde reden om tegen een #55 aan te kijken...
(jaja, dit is een dynamisch plaatje.. Bekijk de vorderingen
Forum:
Reviews:
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Professioneel Hyves-weigeraar
Hehe ik had ook al snel een plaatje gemaakt want strax gelooft niemand me weer
Ennuh wat mag dat slashdot betekenen? of is dat gewoon een keer afwisseling op #55
Alle proemn in n drek
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Mag toch eigenlijk niet gebeuren?Op maandag 23 april 2001 21:03 schreef HlpDsK het volgende:
Het Foster artikel staat op slashdot.org, en dat veroorzaakt zoveel verkeer dat wij plat liggen.
Verwijderd
Ik moet zeggen dat het wel een mooi artikel is! Petje af!Op maandag 23 april 2001 21:01 schreef WouterTinus het volgende:
Klaag niet man...
Ik wil niets zeggen hoor, maar ik krijg net 20 minuten een melding: Code #1 onderhoud blablabla. Vandaar dat het aantal views is gedaalt op het einde.Op maandag 23 april 2001 20:37 schreef Floris_Diemel het volgende:
Beetje raar dat als er veel views zijn op reviews, er weinig op het forum mogelijk zijn:
Forum:
[afbeelding]
Reviews:
[afbeelding]
Volgens mij was de forumstekker er ff uitgetrokken. Heb ik het fout?
-------------------------------
Edit: in mijn attempt om het bovenstaande bericht te posten krijg ik nu alweer eventjes code 1 noteringen. Ben BTW nu al bijna tien minuten bezig om dit bericht te posten
/. -> you guys are always welcome
-------------------------------
Whehe, het is nu weer 5 minuten later, ik blijf maar een verhaaltje schrijven in dezelfde post
Check dit:
Whoehahaha! :D:D:D
----------------------------
Nog tien minuten later...
Verwijderd
Je kunt moeilijk je server-farm voor dit soort gevallen berekenen.Op maandag 23 april 2001 21:03 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Mag toch eigenlijk niet gebeuren?
''t is gewoon een soort van DDoS.
Verwijderd
Hmm, volgende x gaan we het allemaal maar op Geocities plaatsen, netzoals AT
Verwijderd
Jij blij dat je niet het verkeer hoeft te betalen :o:POp maandag 23 april 2001 21:04 schreef Femme het volgende:
Het is nu waarschijnlijk wel onder controle. Alle buitenlanders worden geserveerd door (een niet helemaal up-to-date) Athena db. Traffic op de servers is wel zo''n beetje verdubbeld (nu bij elkaar ~10Mbit/s sustained uitgaand).
Daar heb je gelijk in, maar dit is echt niet de eerste keer dat we code #55 zien, toch?Op maandag 23 april 2001 21:04 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk je server-farm voor dit soort gevallen berekenen.
''t is gewoon een soort van DDoS.
Verwijderd
Ja, maar dit is een uitzonderlijke situatie.Op maandag 23 april 2001 21:08 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar dit is echt niet de eerste keer dat we code #55 zien, toch?
Code 55 is al 2 dagen bijna spoorloos. Dit is pure overload.
Verwijderd
''t was niet klagend bedoeld. Maar leuk is anders.Op maandag 23 april 2001 21:01 schreef WouterTinus het volgende:
Klaag niet man...
Zeker, is nix op aan temerken.Op maandag 23 april 2001 21:03 schreef HlpDsK het volgende:
Ik moet zeggen dat het wel een mooi artikel is! Petje af!
K ben blij dat het alleen maar /. is. Moet je nagaan wat d''r gebeurt zou zijn als dit op nog 2 of 3 sites had gestaan.Op maandag 23 april 2001 21:03 schreef HlpDsK het volgende:
Het Foster artikel staat op slashdot.org, en dat veroorzaakt zoveel verkeer dat wij plat liggen.
Klopt idd, en ik moet ook wel toegeven dat het nu best meevalt met de code #55''s. Had het erger verwacht.Op maandag 23 april 2001 21:09 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ja, maar dit is een uitzonderlijke situatie.
[flauw]Op maandag 23 april 2001 21:12 schreef Tweaky het volgende:
[..]
K ben blij dat het alleen maar /. is. Moet je nagaan wat d''r gebeurt zou zijn als dit op nog 2 of 3 sites had gestaan.
Anders wil ik Microsoft.com wel ff hier heen redirecten?
[/flauw]
Verwijderd
K vind het nu wel mee vallen eigenlijk.. Toch al zeker 10min. geen #55 of #1 gehad.Op maandag 23 april 2001 21:14 schreef [BoerQ] het volgende:
Hmz, de #55 vliegen me nou om de oren.
Idd, dat zei ik ook niet. Dus zo slecht is t.net nog niet eensOp maandag 23 april 2001 21:16 schreef Tweaky het volgende:
[..]
K vind het nu wel mee vallen eigenlijk.. Toch al zeker 10min. geen #55 of #1 gehad.
Verwijderd
Zeg je dat ook tegen je vriendin?Maar je moet nooit tevreden zijn natuurlijk. Kan altijd beter
Hmmm, zo kun je wel zien dat T-net toch wel bekend is en een soort van invloed
[H]ard|OCP
Chicks Hardware
Ace''s Hardware
Apu''s Hardware
nV News
SlashDot
FullOn3D
The Inquirer
JC-News
The Register
flink lopen spammen vannacht
zullen er trouwens wel meer zijn, maar referrer stats zijn weg
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Hangt er vanaf, ik denk wel ietsje meer...Op maandag 23 april 2001 21:31 schreef Floris_Diemel het volgende:
Met nog 4 uur te gaan zitten we net over de 590.000 views... Ik zet in op 780.000 om 0:00, wat jullie??
800.000 misschien net..
Wedje leggen
Die stats staan al stil sinds /. begonOp maandag 23 april 2001 21:31 schreef Floris_Diemel het volgende:
Met nog 4 uur te gaan zitten we net over de 590.000 views... Ik zet in op 780.000 om 0:00, wat jullie??
Valt er nog wat te winnen >:):P?
Bij nader inzien ga ik hoger inzetten en wel op 1.000.000
Verwijderd
Op maandag 23 april 2001 21:26 schreef WouterTinus het volgende:
Het staat op:
[H]ard|OCP
Chicks Hardware
Ace''s Hardware
Apu''s Hardware
nV News
SlashDot
FullOn3D
The Inquirer
JC-News
The Register
flink lopen spammen vannacht
zullen er trouwens wel meer zijn, maar referrer stats zijn weg
Nu je ''t zegt - idd!! Lang geleden.. Wat hebben jullie veranderd joh? De MySQL Timeout op een minuut gezet ofzo?Op maandag 23 april 2001 21:09 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ja, maar dit is een uitzonderlijke situatie.
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Okee, ik zet in op 920k. Jij op 1M.Op maandag 23 april 2001 21:32 schreef IceStorm het volgende:
Ik durf wel voor de -editted- te gaan..
Valt er nog wat te winnen >:):P?
edit:
Bij nader inzien ga ik hoger inzetten en wel op 1.000.000
Laten we een wedje leggen...
Als het uiteindelijk 990-1010k views zijn, win jij, als het 910-930k views zijn win ik.
We spelen om een spindel (25 Stuks) Platinum 80min CD''s.
Deal?
Verwijderd
Zeker gesponsord door Vuurwerk?Op maandag 23 april 2001 21:47 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
We spelen om een spindel (25 Stuks) Platinum 80min CD''s
Aannames zijn fataal.
Dacht het niet, eigen centjes spelen we hier om. Keiharde pecunia die omgezet dient te worden in 25 echte CD''s...Op maandag 23 april 2001 21:49 schreef [BoerQ] het volgende:
[..]
Zeker gesponsord door Vuurwerk?
Whoah !Op maandag 23 april 2001 21:51 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Dacht het niet, eigen centjes spelen we hier om. Keiharde pecunia die omgezet dient te worden in 25 echte CD''s...
Zou je dat risico wel nemen ?
Aannames zijn fataal.
Iedereen zet zo''n spindle in en de winnaar krijgt ze allemaal??Op maandag 23 april 2001 21:51 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Dacht het niet, eigen centjes spelen we hier om. Keiharde pecunia die omgezet dient te worden in 25 echte CD''s...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Excuses voor mijn voorbarige conclussie meneer Diemel.Op maandag 23 april 2001 21:51 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Verwijderd
Huidige webserver uptime en load
Aphrodite 25 days, 4:52, 1 user, load average: 2.42, 4.47, 3.93
Athena 26 days, 1:21, 4 users, load average: 0.64, 0.64, 0.62
Odin 34 days, 7:14, 1 user, load averages: 0.19, 0.20, 0.17
Arshia 40 days, 22:48, 2 users, load averages: 0.75, 1.18, 1.17
Helaas klopt dat niet meer, de stats worden niet meer geupdate...Op maandag 23 april 2001 21:55 schreef Paz het volgende:
servers lijken het relatief makkelijk te houden:
Huidige webserver uptime en load
Aphrodite 25 days, 4:52, 1 user, load average: 2.42, 4.47, 3.93
Athena 26 days, 1:21, 4 users, load average: 0.64, 0.64, 0.62
Odin 34 days, 7:14, 1 user, load averages: 0.19, 0.20, 0.17
Arshia 40 days, 22:48, 2 users, load averages: 0.75, 1.18, 1.17
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Als iedereen zich zoals IceStorm en Floris een range van 20k toeeigend (910-930 en 990-1010) zijn er maar weinig die mee kunnen doen.. Ik ga btw voor 930-950Op maandag 23 april 2001 21:53 schreef JvS het volgende:
[..]
Iedereen zet zo''n spindle in en de winnaar krijgt ze allemaal??
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Verwijderd
grafieken niet, load welOp maandag 23 april 2001 21:56 schreef Moartn het volgende:
[..]
Helaas klopt dat niet meer, de stats worden niet meer geupdate...
Maar als ik nu ga kijken zie ik een andere load. Dus die load-cijfertjes worden nog wel geupdate..Op maandag 23 april 2001 21:56 schreef Moartn het volgende:
[..]
Helaas klopt dat niet meer, de stats worden niet meer geupdate...
Mafkees, je kunt tussen 950 en 970 gaan, of 970-990 anders wordt het onder de 910 of boven de 1010...Op maandag 23 april 2001 21:58 schreef GaMeOvEr het volgende:
Ik pak het simpeler aan. Ik zet in op wat de winnaar heeft.
We zetten allemaal een spindel in dan, de winnaar krijgt ze allemaal... (Vette shit, heb ik dadelijk 5 spindels erbij
Als je het maar niet in je hoofd haalt om die stats te gaan veranderen strax..Op maandag 23 april 2001 22:01 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Mafkees, je kunt tussen 950 en 970 gaan, of onder de 910 of boven de 1010...
We zetten allemaal een spindel in dan, de winnaar krijgt ze allemaal... (Vette shit, heb ik dadelijk 5 spindels erbij![]()
)
Kan er niet ff''kes een statsrun worden gedaan?? Is intussen 2 uur geleden. Is toch een kwestie van een scriptje aanroepen? Load is zo laag, straks donderen de servers massaal in slaap..Op maandag 23 april 2001 22:02 schreef Femme het volgende:
De load cijfertjes worden realtime opgevraagd. Maar de webservers hebben idd geen problemen met de load.
Dat kan ik niet, dus daar hoef je je niet druk om te maken hoorOp maandag 23 april 2001 22:03 schreef Burat het volgende:
[..]
Als je het maar niet in je hoofd haalt om die stats te gaan veranderen strax..
Dat kan niet, je kunt 950-970 krijgen of 970-990, anders moet je 890-910 of bijvoorbeeld 1010-1030 kiezen...Op maandag 23 april 2001 22:04 schreef Paz het volgende:
ik gok op 940-970doet mijn maar drie spindels
Verwijderd
had je nou niet moeten zeggen:Op maandag 23 april 2001 22:04 schreef Burat het volgende:
[..]
Kan er niet ff''kes een statsrun worden gedaan?? Is intussen 2 uur geleden. Is toch een kwestie van een scriptje aanroepen? Load is zo laag, straks donderen de servers massaal in slaap..
Aphrodite 25 days, 5:03, 1 user, load average: 9.58, 6.30, 4.68
edit: ok, 950-970
Spindeltje als inzet, en ik zet in op 990 - 1010
Bij geen winnaar geen prijs
En de meting moeten ''eerlijk'' zijn
* IceStorm gaat even voor een paar duizend pageviews zorgen
Aannames zijn fataal.
met twintig spindels uiteraard wel, behalve de 20-tallen die al bezet zijn uiteraardOp maandag 23 april 2001 22:07 schreef GaMeOvEr het volgende:
Mag ik ook op 800-1200 inzetten ?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Heeft er iemand Cheat-codes ? Die krijgt een pilsje van me.
Aannames zijn fataal.
Wheheh, dat lijkt me een heel goed plan. Dan zet ik in op 1010 - 1030.Op maandag 23 april 2001 22:07 schreef IceStorm het volgende:
* IceStorm gaat even voor een paar duizend pageviews zorgen
Moet je wel voor een paar duizend extra views zorgen
Verwijderd
Kunnen we dan niet ipv spindles gewoon nieuwe keyboards inzettenOp maandag 23 april 2001 22:13 schreef Paz het volgende:
kan er niet even snel een php countjetje worden gemaakt wat realtime de score weergeeft? alleen voor die pagina? weet ik wanneer ik moet stoppen met f5
Juist......A few CPU reviews to keep ya busy while your coffee''s boiling:
Tech-Report has a review of Intel''s 1.7GHz Pentium 4 processor that was released today.
Tweakers has a review of the 1.5GHz Pentium 4.
Got Apex? has a review of a 1.5GHz Pentium 4 that was able to reach 1.8GHz.
Verwijderd
Houden de servers het nou nog eigenlijk?
Verwijderd
Aphrodite 25 days, 5:34, 1 user, load average: 1.68, 3.03, 3.36
Athena 26 days, 2:03, 5 users, load average: 0.47, 0.67, 0.70
Odin 34 days, 7:57, 0 users, load averages: 0.23, 0.18, 0.17
Arshia 40 days, 23:30, 1 user, load averages: 0.76, 0.86, 1.11
''k mis alleen de stats van artemis, en dat is juist de bottleneck...
(misschien volgende keer eerst de failover server in het rack hangen jongens?
Odin zit idd uit haar goddelijke neus te schaften..!Op maandag 23 april 2001 22:39 schreef Tweaky het volgende:
Waarom heeft Odin het zo rustig:?
Op maandag 23 april 2001 22:39 schreef 4POX het volgende:
Ik zie het alweer.. Dat wordt dus binnenkort een DUAL FOSTER voor het DATABEEST

Dus niet meer inzetten
We hebben
-Floris 910-930
-IceStorm 990-1010
-Burat 930-950
-Paz 950-970
-Bulldog 1010-1030
Winnaar heeft dus 100 cd''s
Op een socket 370 mobo nog wel!
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Daar drinken we nog eentje op
Verwijderd
Koffie of Bier:?Op maandag 23 april 2001 22:43 schreef 4POX het volgende:
Daar drinken we nog eentje op
Maar zou d''r ff iemand uit willen leggen waarom Odin het nou zou rustig heeft? K vat dat ff echt nie.
Count me in, ik ga nu slapenOp maandag 23 april 2001 22:42 schreef IceStorm het volgende:
Rien ne va plus lijkt me logisch?
Dus niet meer inzetten?
We hebben
-Floris 910-930
-IceStorm 990-1010
-Burat 930-950
-Paz 950-970
-Bulldog 1010-1030
Winnaar heeft dus 100 cd''s
Ik ook, ben benieuwd of en WIE er wintOp maandag 23 april 2001 22:57 schreef Floris_Diemel het volgende:
Count me in, ik ga nu slapen
Als jij nog flink wat pageviews regelt win ik natuurlijkOp maandag 23 april 2001 23:41 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Ik ook, ben benieuwd of en WIE er wint
Op maandag 23 april 2001 23:10 schreef Phantom_ het volgende:
erhmm.. ik zie ook geen namen.. whoa vaag
Phantom_
Je hebt niet de rechten om hier te posten, voor vragen kun je mailen naar gathering@tweakers.net
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Alleen geregistreerde gebruikers kunnen reageren.
Ben je nog niet geregistreerd, registreer dan even. Het duurt maar een paar minuten.
Naja, anyway: wanneer komt de uitslag? Ergo: wanneer is het /. effect uitgewerkt??
Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere
Whow damn ik was net ook alle namen kwijt en ik kreeg dit bericht.
Het word echt steeds vager hier
Alle proemn in n drek
*tromgeroffel*
.
.
.
.
wij wachten in spanning op de uitslag
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Maar hoe werkt het scriptje eingenlijk femme?
Pluk je steeds blokken van 10min (SQL: between??) uit de db en laatje daar een mysql_count_numrows op los, wat weer de hoogte van het staafje wordt ofzo?
Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere
Kijk met veel spanning uit naar de statestieken, ben echt heel erg benieuwd
Femme, gaaf dat je de traffic statestieken er ook onder plaatst, kan iedereen ze zien
Maar 755k????
intussen 769k.. Ah, het is nog bezig met maken ofzo?