ik heb eerst een tijdje gewacht of die ban zou worden opgeheven maar dat is niet gebeurd.
Hmmm, laatste post Bink 182:
Geplaatst door bink 182 - zondag 21 januari 2001 16:56
Eerste post Paparoach:
Geplaatst door paparoach - zondag 21 januari 2001 19:00
Je hebt wel 2 hele uurtjes gewacht!
Wat mij betreft mag je als user best een keer de fout in gaan hoor, zeker als de ban is gegeven in een tijd dat er een verhitte Kroeg discussie plaatsvond. Paparoach heeft zich daar bij neergelegd en er verder niet meer over gezeken. Dat lijkt me toch het doel van die ban. Ik zou er geen probleem mee hebben als jij je ouwe account terug zou krijgen (niet dat ik er ook maar ene drol over te vertellen heb

, dit is gewoon mijn mening als GoT gebruiker). Vind wel dat je dan maar moet kiezen welke van de twee nicks je wil gebruiken. Dus OF Bink 182 OF Paparoach. Gewoon omdat dat de GoT policy is, 1 nick per user. Zo heb je in ieder geval wel de kans om je ouwe nick terug te krijgen.
NB: Het handhaven van deze ban lijkt een beetje op het vastzetten van dienstweigeraars net voor de afschaffing van de dienstplicht.
Adjes?
(PS: By the way, als de adjes goed hadden gelezen had je in zijn tweede post op GoT al kunnen weten dat paparoach en bink 182 dezelfde persoon zijn:
voor de duidelijkheid ik ben bink 182 maar die account is gebanned.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/110283/1 
)