Toon posts:

oordopjes voor portable MD???

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoi,
Mijn oordapjes van mijn portable MD speler zijn kaduuuk :'( kheb ook geen garantie meer. Das nie zo mooi, kheb nu alleen nog maar van die hema reserve doppen.
Weet iemand waar je hoog-kwaliteit oordopjes kan kopen en ook veel keuze heb.

Alvast bedankt

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
SennHeisers schijnen wel okay te zijn.

Ikzelf heb deze nog niet geprobeerd, en teer nu op Philps SBC HE550.

Ben er ERG tevreden over, en ze kostten 25 piek.

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb net een paar Philps dopjes gekocht voor 12,96 bij de Novalux (= blokker), en ik weet niet wat ik hoor! Ze klinken echt veel beter dan mijn oude aiwa's.

Verwijderd

die philips dingen :r ik heb ze 2x gehad 1e keer binnen 2 dagen uit elkaar 2e keer binnen 3 uur verrot :r
ik heb nu dat ding van sony dat je in je nek moet leggen voor 40 piek gehaald (normaal 56,-) echt vet geluid maar niet ieder1 vind hem mooi

Verwijderd

groove oordopjes van sony, 50 piek
zeer goed geluid, perfecte bass >:)

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-02 19:49

ALH

Op zondag 21 januari 2001 10:26 schreef diavolo het volgende:
die zijn idd erg fijn :)

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-02 21:38

uibeltje

Idiotheque

Goede oordoppies zijn de duurste Sony's, vanaf de 100 gulden :)
Wel duur maar zeer goed

Verwijderd

ik heb nu dat ding van sony dat je in je nek moet leggen voor 40 piek gehaald (normaal 56,-) echt vet geluid maar niet ieder1 vind hem mooi
Relax geluidje idd, die heb ik ook, of volgens mij de duurdere uitvoering, 70 piek gloof ik. Niet cool, maar geluid is perfect.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:46

JT

VETAK y0

Als je voor doppies gaat, moet je voor de Sennheiser MX 500 gaan, NIET DE 5 MAAR DE 500 !!

De 5 is het oude model.

Deze doppies hebben gewoon goede bas ZONDER bassboost aan !!!

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Ik heb een MZ-R55 MD speler, en mijn oordopjes waren ook stuk. Heb toen van me oude sony walkman die dingen afgehaald, waren ook goed. Maar die gingen dus ook na een tijdje stuk. Heb toen de service center van Sony gemaild, en die zeiden dat de originele doppen 70 piek kosten! Nah dat vin'k toch wel wat duur voor oordoppies...maar heb nu cheapo Phillips oordopjes en die klinken echt voor geen meter. Geen bass en erg hol. Maar ik ga nog op zoek :)

In ieder geval vond ik die originele wel erg goed (alleen een beetje groot...).

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-01 15:18

_mARCO_

Hier staat niks

Op zondag 21 januari 2001 10:26 schreef diavolo het volgende:
Zit inderdaad een prima geluidje in.

Bijkomend voordeel: Ze zitten lekker diep in je oren, en blijven daardoor goed zitten tijdens het fietsen..... ;)

sigloos

Verwijderd

Mijn standaard Sony's met zo'n basspijpje zijn kaduuk gegaan.. Ik naar de winkel en toen maar Sennheiser gekocht. Deze zijn echt super :)

Het zijn MX 400.

• ElemenTAL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-07-2025

ElemenTAL

Tweaking the elements

Ik heb ook die sony dingen van 70 gulden.

Ze kosten wel wat, maar je hebt ook wat.

Nuff Said

Verwijderd

Weet je welke perfect zijn?
Sony MDR-G72 kost 70 piek...
Het zijn niet van die dopjes, maar zo'n koptelefoon die je achter je nek om draagt

Met mijn md speler is ie niet op te blazen en het geluid is perfect, stukken beter dan die standaard doppen die ik bij mijn Aiwa AM-f72 kreeg...

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
dat zeiden wij dus ook al >:)

• Papa Roach
  • Niet online
voor de duidelijkheid ik ben bink 182 maar die account is gebanned

Verwijderd

sennheiser!! echt heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Op zondag 21 januari 2001 17:53 schreef Nightwish het volgende:
Mijn standaard Sony's met zo'n basspijpje zijn kaduuk gegaan.. Ik naar de winkel en toen maar Sennheiser gekocht. Deze zijn echt super :)

Het zijn MX 400.
die ja die heb ik ook :9~

Verwijderd

Ja sorry was een beetje overbodig om nog maals te melden dat die Sony's perfect zijn
Maar ik zou wel effe de duurste versie kopen,
die van mij kun je namelijk ook inklappen :)
Neemt ie heel wat minder ruimte http://mdplaza.co.kr/images/g72.jpg

• Papa Roach
  • Niet online
das idd handig maar ik heb hem (als ie niet aanstaat) om mn nek hangen, en deze zag ik dus voor 60 piek staan ik nog ff geilen op minidiscspelers daarna bij it's staat ie daar voor 45,- ik zeg ik heb maar 40 piek bij me(was ook zo)want ik d8 dat ie 40 was, verkoper: waar heb je hem dan gezien voor 40 ik zeg kinorama (daar hebben ze hem niet maarja) verkoper: dan maken we er tog 40 van >:)

• JT

JT

VETAK y0

Het zijn MX 400
Kep de 500, en als de 400 al erg goed zijn.... :) Deze oordoppies klinken echt wel, volgens mij kan je niet veel beter krijgen...alhoewel ik benieuwd ben naar die sony's (doppies) van 70 piek, heb je daarbij ook bas zonder bas boost aan te zetten ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• Papa Roach
  • Niet online
ik denk dat je het niet helemaal begrijpt hebbuh. want ik heb nl nog never doppies van 70 piek gezien (wel in je nek stuff)

Verwijderd

Moet je de SONY GROOVE hebben. Maar dan wel de Groove met ed vergulde stekkers....

Dat zijn qua oordoppen echt de besten...

Als je echt goed geluid wil hebben moet je natuurlijk een vette SENNHEISER hoofdtelefoon kopen :)

• LoneGunman
  • Niet online
Is het niet een beetje belachelijk om met oordopjes rond te lopen die duurder zijn dat een apparaat waarop je ze gebruikt? Ik bedoel maar: mijn walkman (ja, zo eentje met CASSETTEBANDJES) kost ongeveer 150 piek, en ik heb nu om de paar maand een set nieuwe dopjes nodig, aangezien die krengen zo snel slijten (de snoertjes dus)....|:(

Verwijderd

Als je steeds je draadje molt, zou ik niet al te duren doppen kopen. Die ghaan misschien iets langer mee, maar niet lang genoeg vrees ik.

Tip: Zorg dat je je walkman niet in een te srtakke broekzal oid stopt. Dan heeft het draadje te weinig ruimte, en komt het onder druk te staan. Een ruime jaszak oid is perfect...

• LoneGunman
  • Niet online
Ja klopt, maar aangezien ik ook niet met geluidsapparatuur wil rondlopen die meer kosten dan m'n opleiding....:)

Ach ja, moet iedereen voor zich zelf bepalen waarin 'ie z'n geld wil investeren.

• GoEV6
  • Laatst online: 14-02 19:57
Ik heb een MD van Sony de MZ-R90 :9~, maar die oordopjes die erbij zitten zijn een beetje te groot vind ik.
La ik nou andere ga kopen zijn er dan ook dopjes met een korter snoertje dan normaal, even lang als de originele die ik nu heb???
Van welke merk en welke prijs?

• JT

JT

VETAK y0

Op maandag 22 januari 2001 09:18 schreef cirrus het volgende:
Moet je de SONY GROOVE hebben. Maar dan wel de Groove met ed vergulde stekkers....

Dat zijn qua oordoppen echt de besten...

Als je echt goed geluid wil hebben moet je natuurlijk een vette SENNHEISER hoofdtelefoon kopen :)
Zie m'n user icon :Y) B-)

Ecodan warmtepomp

• GoEV6
  • Laatst online: 14-02 19:57
Dat zijn toch geen oordopjes meer!!!
IK d8 dat dit topic daar over ging.:Z
Ik snap best dat zo'n KOPTELEFOON goed geluid heeft en zo maar daar ga je toch niet mee lopen, ik in iedergeval niet.

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-02 19:49

ALH

Op maandag 22 januari 2001 12:24 schreef jasperj het volgende:
Ik heb een MD van Sony de MZ-R90 :9~, maar die oordopjes die erbij zitten zijn een beetje te groot vind ik.
La ik nou andere ga kopen zijn er dan ook dopjes met een korter snoertje dan normaal, even lang als de originele die ik nu heb???
Van welke merk en welke prijs?
* ALH heeft ook de MZ-R90 [img=15,15]i/s/yummie.gif[/img][img=15,15]i/s/coool.gif[/img]

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Op maandag 22 januari 2001 10:04 schreef LoneGunman het volgende:
Is het niet een beetje belachelijk om met oordopjes rond te lopen die duurder zijn dat een apparaat waarop je ze gebruikt? Ik bedoel maar: mijn walkman (ja, zo eentje met CASSETTEBANDJES) kost ongeveer 150 piek, en ik heb nu om de paar maand een set nieuwe dopjes nodig, aangezien die krengen zo snel slijten (de snoertjes dus)....|:(
Dit topic gaat over portable MD + oordoppies. Mijn MD walkman was 799,- ik heb dus echt wel 70,- over voor goede doppies. Als je het voor elkaar krijgt om de snoertjes binnen een paar maanden kapot te krijgen ben je er wel erg onvoorzichtig mee.

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-02 12:07
Ik zal het sterker vertellen...
Ik ben in het bezit van de blauwe Sony MZ-E30 en mijn dopjes waren ook stuk.
Alleen het bovenste gedeelte boven de afstandbediening..
Kostte mij 140 piek! :(
Maarja...moest ze toch hebben...

- NAC Breda -

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Op maandag 22 januari 2001 18:40 schreef Ritchie het volgende:
Ik zal het sterker vertellen...
Ik ben in het bezit van de blauwe Sony MZ-E30 en mijn dopjes waren ook stuk.
Alleen het bovenste gedeelte boven de afstandbediening..
Kostte mij 140 piek! :(
Maarja...moest ze toch hebben...
Ik weet het, bij Sony zijn het afzetters wat spare-parts betreft :(

• JT

JT

VETAK y0

Op maandag 22 januari 2001 17:53 schreef jasperj het volgende:
Dat zijn toch geen oordopjes meer!!!
IK d8 dat dit topic daar over ging.:Z
Ik snap best dat zo'n KOPTELEFOON goed geluid heeft en zo maar daar ga je toch niet mee lopen, ik in iedergeval niet.
Ik loop er wel mee.....in huis :D

Ecodan warmtepomp

Pagina: 1