[BC3] Ideetje voor de toekomst van GoT.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 339 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-02 12:42
Nog steeds geen officiele reacties van de T.net crew?

SNIK! ;(

Verwijderd

Maar is het nou goed als k dat stukje schrijf of nie?

Zo ja, dan staat hier vrijdag of zo een artikel over OCen met stenlymes en potlood. :)

edit: K ga Femme nog maar een keer ICQen. DONE.

Verwijderd

K ga wel wat tikken van de week. :P Maar k wil wel zeker weten dat d''r niet al iemand anders mee bezig is. K heb nl geen zin om een best wel redelijk groot onderwerp uit tewerken (wat k niet erg vind overigens) voor Jan L*L. Als je snap wat k bedoel.

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op zondag 22 april 2001 18:55 schreef HlpDsK het volgende:
Ten eerste : ik post bijna nooit alleen maar ":)" of "idd", dus hou daar je mond maar over!

Ten 2e : ik heb dikke schijt aan het aantal posts. Als het jullie ook niet boeit , waarom beginnen jullie er dan altijd weer over?
Volgens mij heb jij geen schijt aan je aantallen posts. Laatst zag ik je nog in een thread erg enthousiast over dat je alweer 12000+ posts had ofzo. En dan zeg jij dat je er schijt aan hebt? Nope! En echt, als jij even wat zinnen van je bij elkaar schraapt die je nu allemaal in aparte posts zet, dan wordt het allemaal een stukkie handiger.

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-02 18:04
Op maandag 23 april 2001 23:42 schreef Orbit het volgende:

SNIK! ;(
hmm begint nou wel lang te duren ja.
ik gaat maar es :z

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op maandag 23 april 2001 23:42 schreef Orbit het volgende:

SNIK! ;(
Ik weet het niet hoor, maar ik heb Tom, IceStorm, HlpDsK en Daniel zien reageren hier, als dat geen crew is, dan weet ik het ook niet meer...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 08:06 schreef Floris_Diemel het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar ik heb Tom, IceStorm, HlpDsK en Daniel zien reageren hier, als dat geen crew is, dan weet ik het ook niet meer...
Ja, das wel zo. Maar alleen Daniel gaf een "normale" reply. De andere vonden het of telang om het telezen of dragen nog nix bij aan de discussie. :(

• Orbit
ectein.... (Damn, wat een nick)

Vind je niet dat op die manier de kennis ondergewaardeerd wordt ? En hoe pakken we de andere Fora aan? Hopn op meer inzet van de betreffende Mod?

Gevaarlijk ...

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-02 18:04
ok. om het nog maar even op een rijtje te zetten dan:

- De Knowledge Base wordt gescheiden van het forum en komt naast de zoekfunctie.

- Het is niet mogelijk om te replyen in een KB topic.

- Een groepje trouwe users van GoT wordt geselecteerd door de GoT crew.

- Er wordt een apart forum geopend waarin de KB MOD''s kunnen overleggen over de KB. (topics wel of niet etc.)

- Alle topics op GoT worden gefilterd door de KB MOD''s op bruikbaarheid voor de KB. daarna worden deze topics verder verfijnd.

- In een bepaalde tijdsperiode wordt de KB up-to-date gehouden.

iemand nog aanvullingen of ben je het er niet mee eens? reply ff.

• Orbit
Op dinsdag 24 april 2001 16:33 schreef twiekert het volgende:

- De Knowledge Base wordt gescheiden van het forum en komt naast de zoekfunctie.

- Er wordt een apart forum geopend waarin de KB MOD''s kunnen overleggen over de KB. (topics wel of niet etc.)

- Alle topics op GoT worden gefilterd door de KB MOD''s op bruikbaarheid voor de KB. daarna worden deze topics verder verfijnd.

Mogelijkheden om foto''s en kleine bestanden te posten op T.net servers voor sommige artikels die visuele ondersteunign nodig hebben en voor enkele specifieke, moeilijk te vinden files.

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 16:33 schreef twiekert het volgende:

K denk dat het niet gaat werken om de KB mods "alle" forums te laten door zoeken. Je loopt dan elkaar in de weg. K zou zeggen, elk forum een eigen KB mod. Grote forums meschien 2:?

K zou een apart topic in de KB of LA maken waar fouten en of aanwijzingen kunne worden gepost. Net zo iets als in I&T met ADSL.

Dat van die moeilijk te vinden files wat Orbit net zei. D''r was toch een T.net FTP? Als die d''r nog is, meschien is het mogelijk om die aan de KB te hangen.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Wat een gedoe om het wiel nogmaals uit te vinden. Ik zal nog ''s een dagje weg zijn.

Ik als bouwer van de PM-FAQ kan wel zeggen wat mijn ideeen zijn en IMHO werken deze prima.

Als eerste een enorme FAQ gemaakt. De sticky-topic is de doorlushaven, de deelonderdelen bevatten de wezenlijke info (de KB dus). Daar kan ik editten EN kunnen users extra data toevoegen.. Dus als íe uit de tijd raakt, zal een user reageren en komt de topic omhoog, kan ik de boel lijmen.

Ik ben nog steess bezig om de boel verder uit te breiden met andere data, dus ik ben nu de CT''s uit 1993 aan het lezen bv.

Verder had ik als los idee de mogelijkheid geopperd om Modjes metatags te laten toevoegen (steekwoorden bij topics0 opdat deze in een search omhoog komt en prioriteit krijgt. Een mod kan echt wel beoordelen welke topics de moeite waard zijn en kompleet zijn. Dit kost ook nauwelijks moeite.

Ik geef toe dat het veel werk lijkt om een FAQ te maken, maar als íe af is, is het alleen pure winst. Andere mensen zoals Daniel zijn heeel lief bezig met extra toevoegingen. :).

Voordeel van PM is dat het een specifiek deelforum is waar wel een concrete FAQ over te schrijven is, algemene hardware is een stuk moeilijker. :( Alhoewel het forum natuurlijk voor specifieke vragen is bedoelt. :).

Een modje moet meer doen dan alleen maar stilzitten, helaas snappen de meeste collega''s dat niet helemaal.

Verwijderd

Verder had ik als los idee de mogelijkheid geopperd om Modjes metatags te laten toevoegen (steekwoorden bij topics0 opdat deze in een search omhoog komt en prioriteit krijgt. Een mod kan echt wel beoordelen welke topics de moeite waard zijn en kompleet zijn. Dit kost ook nauwelijks moeite.
Dit zou een KB helemaal overbodig maken.
Een modje moet meer doen dan alleen maar stilzitten, helaas snappen de meeste collega''s dat niet helemaal.
Is denk k ook waarheid. Volgens mij lopen d''r hier idd mod''s rond die denken dat Mod zijn "slotjes zetten" betekend.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Overigens, het Beste AMD-bord...

als er 3 roubdups beweren dat MSi het beste is, dan ga ik met ze mee.

Natuurlijk wil ik neutraal blijven en dus de user zelf de keuze laten maken, maar dan nog willen mensen het beste bord-advies.

En de link naar MSi zegt dat ze het beste AMD-bord tot nu toe hebben getest... :).

Ik moet zeggen dat ik iig probeer te voorkomen een oordeel te vellen over goed en slecht, maar soms ontkom je er niet aan. www.crucial.com is gewoon de beste geheugenboer voor mensen die snel iets goeds en goedkoops willen hebben zonder veel moeite....

Moeten alleen af en toe linkjes bij :) zoals www.drivershq.com etc

Verwijderd

K denk dat als de FAQ''s maar genoeg up to date zijn. Een KB overbodig is.

Alleen, wat gebeurt er met oude info? Word die geschrapt uit de FAQ?

Die zou je dan in een soort van KB kunnen doen. Als bijvoorbeeld een soor naslagwerk.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op dinsdag 24 april 2001 19:26 schreef Orbit het volgende:
ectein.... (Damn, wat een nick)

Vind je niet dat op die manier de kennis ondergewaardeerd wordt ? En hoe pakken we de andere Fora aan? Hopn op meer inzet van de betreffende Mod?

Gevaarlijk ...
moeilijke nick.... neuh. :).

Kennis onderwaarderen, ik dat niet snap.. Ik meen dat de relevante kennis an sich wel naar voren komt.

Meer inzet van betreffende mod? Een ontbreken van een FAQ kan wel een indicatie zijn denk, maar de meeste modjes zijn nu nog bezig/zoekende. Er worden iig meer FAQ''s verwacht

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Is het niet beter om dit als onderdeel van Tweakers.NET te maken naast de Pricewatch, BIOS updates, etc.? Want het forum gebruik je meer om met elkaar te discussieren of vragen te stellen. En Tweakers.net als naslagwerk of om op de hoogte te worden gehouden van de laatste nieuwtjes:) Daar past die KB dus ook beter bij toch?

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 19:56 schreef ErectionJackson het volgende:
Want het forum gebruik je meer om met elkaar te discussieren of vragen te stellen
Het was juist de bedoeling om de vragen die elke keer terug kwamen d''r zo uit tehalen. Want zelfs nu nog gebeurt het dagenlijks van "hoe moet k L1 bruggen verbinden".
Zo zou de kwaliteit van het forum omhoog gaan. :)
Tenminste dat was het idee.

• Orbit
Ik vind het id van ErectionJackson (achter die nick zit waarschijnlijk een boeiend verhaal, dat ik NIET wil weten) helemaal niet slecht. Je ziet wel meer bij HW sites dat er heel wat meer artikels worden gepost. Soms heel interesant, soms vrij overbodig. Als wij onze "artikels" selecteren uit het forum zijn we zeker dat het onderwerpen die bij de mensen "spelen". Dat we geven wat het volk wilt.

Snappie?

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op woensdag 25 april 2001 02:48 schreef Orbit het volgende:
Ik vind het id van ErectionJackson (achter die nick zit waarschijnlijk een boeiend verhaal, dat ik NIET wil weten) helemaal niet slecht. Je ziet wel meer bij HW sites dat er heel wat meer artikels worden gepost. Soms heel interesant, soms vrij overbodig. Als wij onze "artikels" selecteren uit het forum zijn we zeker dat het onderwerpen die bij de mensen "spelen". Dat we geven wat het volk wilt.

Snappie?
Die jackson heeft in dit topic niet gereageerd. Als je mij bedoeld .... |:(.

1 aanvulling, users bepalen dus NIET wat toegevoegde waarde is met mijn idee.....

... en achter de schermen ben ik flink bezig, dus op ''t meeste ben ik je al 2 stappen voor. :)

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Op woensdag 25 april 2001 08:59 schreef ecteinascidin het volgende:

[..]

Die jackson heeft in dit topic niet gereageerd. Als je mij bedoeld .... |:(.
:?:?:? Euhm, kijk eens drie posts boven jouw post|:( :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Orbit
Ik mis nog steeds een oordeel van Femme.

Ons id wordt gewoon doodgezwegen, *snik*.

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 02:48 schreef Orbit het volgende:

Snappie?
Uhhh, nee. K snap je ff niet.

Maar k denk nog steeds dat mensen niet gaan zoeken op de frontpage, als ze info willen. Daar zoek je info over nieuws, reviews enz. Hier op het forum kom je om de exacte info van hoe iets te doen.
Als je info van GoT gebruikt voor een KB, moet je die niet op T.net zetten. Je zou wel een link op T.net kunne zetten die direct naar de KB gaat.

• Orbit
Op woensdag 25 april 2001 10:54 schreef Tweaky het volgende:

[..]

Uhhh, nee. K snap je ff niet.

Maar k denk nog steeds dat mensen niet gaan zoeken op de frontpage, als ze info willen. Daar zoek je info over nieuws, reviews enz. Hier op het forum kom je om de exacte info van hoe iets te doen.
Als je info van GoT gebruikt voor een KB, moet je die niet op T.net zetten. Je zou wel een link op T.net kunne zetten die direct naar de KB gaat.
Hmmm, das ook weer waar.

Pfffff, niet simpel, nog mensen met verse ID''en?

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 12:59 schreef Orbit het volgende:
Pfffff, niet simpel, nog mensen met verse ID''en?
Niet simpel?? Het lijk alleen maar moeilijker te worden. :(

/me vind dat d''r eigenlijk wel weinig mensen met ideeen komen.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op woensdag 25 april 2001 14:21 schreef Tweaky het volgende:

[..]

/me vind dat d''r eigenlijk wel weinig mensen met ideeen komen.
1 is genoeg.

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 16:39 schreef ecteinascidin het volgende:
1 is genoeg.
Is waar, zolang dat dan maar goeie ideeen zijn. :)

''t gaat weer lekker. :( Alleen maar #55.

Verwijderd

Dit topic zal wel weer buiten beeld zakken, zonder dat het ooit word uitgevoerd. :'(

En ondertussen zit k hier nog steeds met een half verhaal over het krassen van bruggetjes. :) Strax maar ff mee verder gaan.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op donderdag 26 april 2001 12:21 schreef Orbit het volgende:
Ik mis nog steeds een oordeel van Femme.

Ons id wordt gewoon doodgezwegen, *snik*.
Sorry dat ik het zo breng, maar:

Femme is echt niet de enige die zulke beslissingen maakt. Voor het overgrote deel laat hij het zelfs over aan anderen. De 2 die het dagelijkse bestuur een beetje onder handen hebben zijn: (surprise surprise)
Daniel Kegel
Floris Diemel

Ik ben dus 1 van die twee. Sjah ik had al gereageerd, dus ik denk dat het wel duidelijk mag zijn ondertussen.

Voor de duidelijkheid:

Een uitlaatklep komt er niet.
Een knowledge-base staat al in de planning.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Orbit
Op donderdag 26 april 2001 13:18 schreef Floris_Diemel het volgende:

[..]

Sorry dat ik het zo breng, maar:

Femme is echt niet de enige die zulke beslissingen maakt. Voor het overgrote deel laat hij het zelfs over aan anderen. De 2 die het dagelijkse bestuur een beetje onder handen hebben zijn: (surprise surprise)
Daniel Kegel
Floris Diemel

Ik ben dus 1 van die twee. Sjah ik had al gereageerd, dus ik denk dat het wel duidelijk mag zijn ondertussen.

Voor de duidelijkheid:

Een uitlaatklep komt er niet.
Een knowledge-base staat al in de planning.
In welke vorm staat hij in de planning?

Anyway, nu kan ik met een gerust hart dit topic laten rusten, ik reken erop dat de wij een beetje op de hoogte worden gehouden. Ik zou het spijtig vinden van niet op een of andere manier betrokken te worden bij het uit de grond stampen van een knowledge base.

En ja, Femme is een beetje een mytisch figuur hé, beetje zoals de paashaas, hij bestaat (??) maar je ziet hem bijna nooit.

;)
Pagina: 1 2 Laatste