Toon posts:

[BC3] Toch leuk je gelijk in alle stilte behalen!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 741 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Toch weer een tijd geleden dat ik hier rondgehangen heb. Ik vroeg mij af hoe het nu zat met mijn eerder gedane nu.nl copyright schendingsposting gathering.tweakers.net/showtopic.php/41759 Voor ik deze posting deed toendertijd heb ik voor de lol eens een zoekopdracht op de tweakers.net page uitgevoerd naar nu.nl. Dat zou betekenen dat onderandere nieuwsberichten die als bronlink nu.nl hadden zouden worden weergegeven. Ik kreeg een hit aantal van tegen de 160 nu.nl berichten in principe onrechtmatige overgenomen (of zoals hier gezegd rechtmatig gequote) berichten. Voer ik nu dezelfde search uit zie ik dat ik 9 hits krijg waar toevallig nu.nl in voorkomt maar dus niet als bron is gehanteerd. Dit betekent dat Tweakers.net blijkbaar door nu.nl is aangesproken op hun onrechtmatig handelen en de aanmaning hebben gehad hun illegale berichten per direct te verwijderen. Fijn dat de crew ons hier ook over ingelicht heeft. Dat was wel zo netjes geweest als je zomaar 150 berichten verwijderd enigszins een verklaring de deur uit te doen gaan. Er zijn vaak mensen bij die oude berichten terug willen lezen etc...Ook zou het gewoon goed zijn toe te geven dat ze met iets onrechtmatigs bezig waren en daar ook op aangesproken zijn.

Verwijderd

Is je [ENTER] defect? :?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Sorry maar ik kan geen 2 humor draden tegelijk ''behandelen'' hoor :)

Waar is meneer BlackandBlue??? Dan is het feest compleet :D

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

LOL, hij quote de copyright-melding ook, dus is-tie net zo fout, maar dát zegt-ie er niet bij natuurlijk :P :P

Hoezo, schijnheiligheid tot in het uiterste >:)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Volgens mij heeft ie er een full-time baan aan om in- en uit te loggen onder z''n verschillende accounts :)

Verwijderd

Wait! my brain''s exploding with Fun! zou je aub even willen wachten met de volgende grap totdat ik ben uitgelachen van de vorige?

dank u! >:)

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 15:57
Ik ga een hartbezwijking krijgen vandaag. Dit is te kewl voor woorden!

Advanced sheep-counting strategies

Verwijderd

Kunnen we niet gelijk die hele copyrightzooi overboord zetten en ook DivX en warezrequests gaan toestaan op GoT? Wel zo gemakkelijk... >:)

• Exirion
  • Laatst online: 11:10

Exirion

Gadgetfetisjist

Ehm... ik vind het allemaal een beetje ongeloofwaardig worden al die postings op 1 dag :D

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:25

GaMeOvEr

Is een hork.

Mwuahahahahaa !

>:)

Sorry, ik heb een lol-overflow !

Aannames zijn fataal.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Kunnen we niet gelijk die hele copyrightzooi overboord zetten en ook DivX en warezrequests gaan toestaan op GoT? Wel zo gemakkelijk... >:)
Mhja, als General Chat straks toch hidden wordt voor newbies kan daar natuurlijk wel een warezforumpje bij. >:)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 16 april 2001 15:19 schreef Chaos het volgende:

[..]

Mhja, als General Chat straks toch hidden wordt voor newbies kan daar natuurlijk wel een warezforumpje bij. >:)
Oeh ! Ja !

Voor iedereen vanaf 1500 posts of zo !

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

MP3, ISO, 0-day FTP, tralalala :P

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik klaag MichaelJackson aan wegens het aanzetten tot onbedaarlijke lachbuien.

Hierdoor kom ik niet aan mijn werk toe en is hij indirect maar wel causaal verantwoordelijk voor mijn inkomstenderving.

Zeg, heb je het nog niet door?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Op maandag 16 april 2001 15:20 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Oeh ! Ja !

Voor iedereen vanaf 1500 posts of zo !
Je vergeet ''n 1 er voor >:)

Verwijderd

Veel je je chronisch ofzo?

Kom anders ook in het pret topic spelen!...

Verwijderd

1500? oh oh! Pas maar op. Dexter klaagt je zo aan wegens minderheidspostingdiscriminatie! >:)

sjezus, niveau is extreem laag vandaag :)

• IceStorm

IceStorm

Jongens, ik ga hier weg... ik krijgt hartritmestoornissen :)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 16 april 2001 15:21 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Hebbert ! Whehehehe... :'(

;)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

oh ja, en voordat ik bezwijk: ik klaag HlpDsK aan wegens het verneuken van de layout! pas maar op. er is een draadje onderweg naar SU! ;)

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
sjemig kzit ook 10 minuten in wat andere topics te lurken zeg :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• IceStorm

IceStorm

Uhm, ok, ga jij fijn in je eentje warez aan jezelf uitdelen :)..

Verwijderd

[..]

Dan heb je er niet veel 1, dan mag jij alleen meedoen, moet je voor jezelf pubs gaan zoeken, leuk werk wordt dat :)

• BrammeS
ondertussen snapt micheljackson niet waarom wij zo''n lol hebben vandaag...!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op maandag 16 april 2001 15:24 schreef BrammeS het volgende:
ondertussen snapt micheljackson niet waarom wij zo''n lol hebben vandaag...!
Euh... het is een kloon van Dextertje, dus hij zal het echt wel snappen hoor :)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Op maandag 16 april 2001 15:23 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Uhm, ok, ga jij fijn in je eentje warez aan jezelf uitdelen :)..
Lekker snel over de 100 Mbit NIC :P

Verwijderd

Topicstarter
Dit is wel erg hypocriet elke topic moet ONTOPIC zijn anders wordt ie gesloten. En jullie lopen echt onzin te bazelen wat ik niet begrijp. ZIEN JULLIE NIET IN dat nu.nl T.net heeft aangesproken op het illegale handelen? OnTOPIC graag of anders sluiten de boel!!!

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
wat een looser...

Hoe is zijn IP? hetzelfde als dat van die andere kerel?

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 16 april 2001 15:25 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Nah, dextertje is weer iemand anders...

Aannames zijn fataal.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op maandag 16 april 2001 15:25 schreef MichaelJackson het volgende:
Dit is wel erg hypocriet elke topic moet ONTOPIC zijn anders wordt ie gesloten. En jullie lopen echt onzin te bazelen wat ik niet begrijp. ZIEN JULLIE NIET IN dat nu.nl T.net heeft aangesproken op het illegale handelen? OnTOPIC graag of anders sluiten de boel!!!
Jawohl, Herr General. Zum befehl!

Maarreh, doe eens iets aan je spelling?

Virussen? Scan ze hier!

• IceStorm

IceStorm

ARHG!!.. He is threatening us ;)..

GoT gaat echt hard achteruit vandaag... Maar mijn humeur gaat met sprongen vooruit :P

• Buzzman
  • Niet online
Post maar in SU, dan kunnen de ad''s en mod''s er naar kijken :D

• Exirion
  • Laatst online: 11:10

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 16 april 2001 15:24 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

[..]

Dan heb je er niet veel 1, dan mag jij alleen meedoen, moet je voor jezelf pubs gaan zoeken, leuk werk wordt dat :)
Sinterklaas 82 tm : Aangezien vele mensen in onze grote GoT gemeenschap een diep trauma hebben overgehouden aan de beangstigende aanwezigheid van sinterklaas tijdens zijn jaarlijkse sinterklaasvieringen, lijkt het ons wenselijk dat u uw naam wijzigt, danwel op andere wijze van dit forum laat verdwijnen. Wij kunnen eenvoudigweg niet tolereren dat er gekwelde mensen in onze gemeenschap dagelijks op pijnlijke wijze worden herinnerd aan de vreselijke ervaringen uit hun verleden :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• BrammeS
Op maandag 16 april 2001 15:25 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Ik vermoed dat het geen kloon is!!

Verwijderd

Op maandag 16 april 2001 15:28 schreef Exirion het volgende:

[..]

Sinterklaas 82 tm : Aangezien velen mensen in onze grote GoT gemeenschap een diep trauma hebben overghouden aan de beangstigende aanwezigheid van sinterklaas tijdens zijn jaarlijkse sinterklaasvieringen, lijkt het ons wenselijk dat u uw naam wijzigt, danwel op andere wijze van dit forum laat verdwijen. Wij kunnen eenvoudigweg niet tolereren dat er gekwelde mensen in onze gemeenschap dagelijks op pijnlijke wijze worden herinnerd aan de vreselijk ervaringen uit hun verleden :P
Damn, nou moet ik een zwabber gaan halen want die gele vlekken komen anders niet meer uit de vloerbedekking :D:D

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Nee hoor, want de thread gaat niet de foute kant op, is gewoon heel sfeervol.

:D

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Op maandag 16 april 2001 15:28 schreef BrammeS het volgende:

[..]

Ik vermoed dat het geen kloon is!!
2 Verschillende IP''s, 2 verschillende providers.

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 16 april 2001 15:27 schreef Buzzman het volgende:
Post maar in SU, dan kunnen de ad''s en mod''s er naar kijken :D
Ja die zijn op dit moment heel objectief :).. Kaj en Floris houden namelijk niet van dit soort acties... Nee ik denk dat er een aantal mensen gebant gaat worden (incl me, myself and I :)).

Houden we zometeen een forum over met

Femme, MichaelJackson, BlackandBLue en DextersLab :).. Femme kan zijn lol niet op ;)

* IceStorm vraagt zich af.. Kan Floris of Kaj zichzelf bannen of moeten jullie elkaar tegelijkertijd bannen :P?

Verwijderd

Topicstarter
Mensen als jullie niet in gaan op mijn posts dan EIS ik dat deze dicht gaat. Ontopic graag. Wat zijn jullie een stelletje gefrustreerde pubers zeg :(

• Buzzman
  • Niet online
Op maandag 16 april 2001 15:29 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Damn, nou moet ik een zwabber gaan halen want die gele vlekken komen anders niet meer uit de vloerbedekking :D:D
GELE vlekken? Damn...

• ArthurMorgan
  • Niet online
dit is harder dan ik hebben kan ik stop.... anders lach ik me nog helemaal dood hieroh. Meine liebe, hoe verzinnen ze het. Zijn alle gesloten inrichtingen open gesteld vandaag of wat?

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 16 april 2001 15:30 schreef Alfredt het volgende:
dit is harder dan ik hebben kan ik stop.... anders lach ik me nog helemaal dood hieroh. Meine liebe, hoe verzinnen ze het. Zijn alle gesloten intichtingen open gesteld vandaag of wat?
PROEST :)... Aan het niveau te zien is GoT hier een groot gesticht dat open huis houdt ;)..

Verwijderd

happy hour :)

• PcDealer
  • Laatst online: 07-02 14:07

PcDealer

HP ftw \o/

Die gast geeft toch geen antwoord op vragen aan hem/haar gericht. Laat maar waaien...

Al weer verdwenen zonder afscheid. De vorige keer dat die kankker postte was in maand 2!

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/]MichaelJackson[/url]

LinkedIn WoT Cash Converter

• BrammeS
Op maandag 16 april 2001 15:29 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ja die zijn op dit moment heel objectief :).. Kaj en Floris houden namelijk niet van dit soort acties... Nee ik denk dat er een aantal mensen gebant gaat worden (incl me, myself and I :)).

Houden we zometeen een forum over met

Femme, MichaelJackson, BlackandBLue en DextersLab :).. Femme kan zijn lol niet op ;)

* IceStorm vraagt zich af.. Kan Floris of Kaj zichzelf bannen of moeten jullie elkaar tegelijkertijd bannen :P?
woehaha.. krijgen we kaj2, floris_diemel2 HlpDsK2, Tom3 enz enz enz!!!

• Buzzman
  • Niet online
Op maandag 16 april 2001 15:32 schreef MichaelJackson het volgende:
Mensen als jullie niet in gaan op mijn posts dan EIS ik dat deze dicht gaat. Ontopic graag. Wat zijn jullie een stelletje gefrustreerde pubers zeg :(
Wat wil je er tegen doen?

Verwijderd

HlpDsK2 bestaat al. Turkeyboy ;(

Ownee .. zometeen komt die ook nog langsfietsen :o

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op maandag 16 april 2001 15:12 schreef MichaelJackson het volgende:
Ik kreeg een hit aantal van tegen de 160 nu.nl berichten in principe onrechtmatige overgenomen (of zoals hier gezegd rechtmatig gequote) berichten.
Op nieuws kun je nog steeds geen copyright hebben en met beperkt quoten hebben de meeste sites ook geen probleem.
Voer ik nu dezelfde search uit zie ik dat ik 9 hits krijg waar toevallig nu.nl in voorkomt maar dus niet als bron is gehanteerd. Dit betekent dat Tweakers.net blijkbaar door nu.nl is aangesproken op hun onrechtmatig handelen en de aanmaning hebben gehad hun illegale berichten per direct te
verwijderen.
Nu.nl heeft ons inderdaad aangesproken. Dat wil niet zeggen dat wij illegaal bezig waren en bovendien weet jij helemaal niet op welke manier het is gegaan. Er is in ieder geval geen rechtszaak geweest ofzo.
Fijn dat de crew ons hier ook over ingelicht heeft. Dat was wel zo netjes geweest als je zomaar 150 berichten verwijderd enigszins een verklaring de deur uit te doen gaan. Er zijn vaak mensen bij die oude berichten terug willen lezen etc... Ook zou het gewoon goed zijn toe te geven dat ze met iets onrechtmatigs bezig waren en daar ook op aangesproken zijn.
Je zegt zelf dat je hier al een tijdje niet hebt rondgehangen. Het interesseert je dus blijkbaar niet veel en toch kom je hier een verklaring eisen. Ik zal maar niet schrijven wat voor beeld ik hierdoor van je krijg.

Wat verwacht je eigenlijk? Dat er op de frontpage komt te staan:
Er zijn zojuist 150 berichten van Nu.nl verwijderd. MichaelJackson had gelijk.
:?

Wat Tweakers.net doet is niet onrechtmatig en dat gaat dan ook niemand toegeven. Ook gaan we Nu.nl niet zwartmaken door een verklaring de deur uit te doen. Dat er iets is gebeurd is duidelijk, maar waarom zou je daar in godsnaam ophef over gaan maken?

Professioneel Hyves-weigeraar

• IceStorm

IceStorm

Hier heb jij een Speedy Framboos hoor... heb jij ook weer je eisje binnen.. :+

• Buzzman
  • Niet online
Op maandag 16 april 2001 15:32 schreef HlpDsK het volgende:
happy hour :)
Jij moet anders het grote voorbeeld geven!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Zoals altijd gaan in het voorjaar de deuren van het gesticht weer open.

Eén zonnestraal leidt gelijk al tot een zonnesteek bij toch al niet geheel stabiele figuren.

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/9576]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/9576[/url]

Als ik de postings van meneer bekijk krijg ik de indruk dat-ie wellicht een moeilijke jeugd gehad heeft ofzo ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• ArthurMorgan
  • Niet online
Op maandag 16 april 2001 15:32 schreef Buzzman het volgende:

[..]

Wat wil je er tegen doen?
hahaaauw ons aanklagen denk ik :D:D

• RvdH
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

''t Is weer duidelijk dat nederland een vrije dag heeft :D

• RvdH
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

''t is ook weer duidelijk dat ik alle moeite doe die mysql server weer te fixen voor een stel onbeschofte kinders..

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Whahahaha !

Wat heb jij nou te eisen man ! Tis hier geen democratie ofzo ! (En als het wel zo was, had je alsnog vette pech... :P )

By the way, wie is er hier gefrusteerd ?

Grrr... #55 ... :(

Aannames zijn fataal.

• Buzzman
  • Niet online
Op maandag 16 april 2001 15:54 schreef RickJansen het volgende:
''t Is weer duidelijk dat nederland een vrije dag heeft :D
''t Is ook weer duidelijk dat ik net 10 minuten naar een #55 heb zitten kijken... :(

• BrammeS
Op maandag 16 april 2001 15:33 schreef BackSlash32 het volgende:
Zoals altijd gaan in het voorjaar de deuren van het gesticht weer open.

Eén zonnestraal leidt gelijk al tot een zonnesteek bij toch al niet geheel stabiele figuren.

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/9576]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/

Als ik de postings van meneer bekijk krijg ik de indruk dat-ie wellicht een moeilijke jeugd gehad heeft ofzo ;)
heb een keer een film over de jeugd van MJ gezien dus dat kan wel zo ongeveer kloppen!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op maandag 16 april 2001 15:55 schreef Buzzman het volgende:

[..]

''t Is ook weer duidelijk dat ik net 10 minuten naar een #55 heb zitten kijken... :(
Sabotage >:)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 16 april 2001 15:57 schreef RickJansen het volgende:
''t is ook weer duidelijk dat ik alle moeite doe die mysql server weer te fixen voor een stel onbeschofte kinders..
Welnee.

Da''s gewoon een normale frustratie, geen persoonlijke aanval.

Aannames zijn fataal.

• Buzzman
  • Niet online
Op maandag 16 april 2001 15:57 schreef RickJansen het volgende:
Mijn dank is groot!

Lang leve Rick! :)

• witchdoc
  • Laatst online: 19-01 11:05
jongens.. zegt troll jullie iets?
eerste 10 replies was misschien nog grappig maar dit gaat toch snel vervelen dacht''k..
noujah, ''k ga wel andere threadjes lezen, kunnen jullie rustig verder gaan als je wil

Verwijderd

Op maandag 16 april 2001 15:58 schreef BackSlash32 het volgende:

[..]

Sabotage >:)
ZIE JE WEL DAT HET FEMME IS DIE HIERACHTER ZIT! >:)

Verwijderd

Topicstarter
Zorg liever dat ie niet down gaat hoef je hem ook niet te fixen. En RickJansen je kan ook normaal taalgebruik hanteren.
PLease ONtopic graag en fix die #55 eens!!

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 16 april 2001 15:33 schreef WouterTinus het volgende:
[knip]
Wouter, hoe KRIJG je het voor elkaar om een serieuze reactie te plaatsen.. :)

edit:
GOODIE, we hebben de database over de zeik gekregen :P

[edit2]Oh no.. They pulled the PLUG!!!! :D[/edit2]

[edit3]Rick bedankt :)[/edit3]

Verwijderd

Overigens: Michaeljackson: wat is je motivatie hierachter? waarom doe je al die moeite voor iets wat je eigenlijk helemaal niet leuk/interessant lijkt te vinden? (hier op GoT zitten)

btw: je doet je voor als iemand anders. dat mag toch ook helemaal niet?

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op maandag 16 april 2001 15:59 schreef MichaelJackson het volgende:
Zorg liever dat ie niet down gaat hoef je hem ook niet te fixen. En RickJansen je kan ook normaal taalgebruik hanteren.
Eeh.. waar heb je het over?

*Oh weledelgeleerde meester, verlicht ons met uw onmetelijke vakkennis op alle terreinen GoTs, juridisch en servertechnisch*

Verwijderd

Topicstarter
Ontopic graag anders SLUITEN aub!!

(offtopic ik lus geen eens een Speedy Framboos :r)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 16 april 2001 16:01 schreef MichaelJackson het volgende:

Wouter heeft je toch al een ontopic antwoord gegeven ?

Aannames zijn fataal.

• Buzzman
  • Niet online

Dat is jou probleem :9

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Zeg, Flamer, mooidat ik je kwoot zo laat staan he? dat begrijp je wel toch?

Verwijderd

Kun je niet tegen kritiek?

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 16 april 2001 16:03 schreef HlpDsK het volgende:
Kun je niet tegen kritiek?
Nee hij kan niet tegen een Speedy Framboos >:):P

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op maandag 16 april 2001 15:59 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Wouter, hoe KRIJG je het voor elkaar om een serieuze reactie te plaatsen.. :)
:P:P:P

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 16 april 2001 16:03 schreef BackSlash32 het volgende:
Zeg, Flamer, mooidat ik je kwoot zo laat staan he? dat begrijp je wel toch?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 16 april 2001 16:04 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

:? Gek geworden :?

Verwijderd

Buzzman, mag ik dan de speedy Famboos als MJ hem niet lust? :P

• Buzzman
  • Niet online
Op maandag 16 april 2001 16:05 schreef Paz het volgende:
Kom maar halen :D

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op maandag 16 april 2001 16:05 schreef MichaelJackson het volgende:

[..]

Weet je het toch ook al?

Virussen? Scan ze hier!

• witchdoc
  • Laatst online: 19-01 11:05
tinus: als je nou effe gewoon snel zegt wat er precies is gebeurd en overeengekomen kan dit topicje eindelijk dicht.. pls?

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 16 april 2001 16:05 schreef Paz het volgende:
HOO eens even.. het was MIJN Speedy Framboos, daar blijft Buzzman van af :P

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 16 april 2001 16:05 schreef MichaelJackson het volgende:

[..]

Nee hoor. Wassik al. :P

Het was trouwens meer een uiting van onbegrip, als in "confused" dat ik niet begrijp wat BackSlash32 bedoelt.

Zeg maar.

Aannames zijn fataal.

• Buzzman
  • Niet online
Op maandag 16 april 2001 16:06 schreef IceStorm het volgende:

[..]

HOO eens even.. het was MIJN Speedy Framboos, daar blijft Buzzman van af :P
Nou moet je oppassen ;)

Verwijderd

KNOKKEN KNOKKEN KNOKKEN KNOKKEN! >:)

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op maandag 16 april 2001 16:06 schreef poohbeer het volgende:
tinus: als je nou effe gewoon snel zegt wat er precies is gebeurd en overeengekomen kan dit topicje eindelijk dicht.. pls?
Name''s Wouter sonny :7

Voor een doos speedy framboos vertel ik het :P

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 16 april 2001 16:06 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Nee hoor. Wassik al. :P

Het was trouwens meer een uiting van onbegrip, als in "confused" dat ik niet begrijp wat BackSlash32 bedoelt.

Zeg maar.
ja sorry dat bedoel ik ook ik quote per ongeluk jou. Waar heeft ie BackSlash32 het over :?

Verwijderd

Nou wil ik toch even publiekelijk mijn frustratie uiten naar de fabrikant vna de Speedy Framboos! Ik heb die vele malen in mijn jeugd geconsumeerd voor het ook toen luttele bedrag van 50 centen (fl 0,50).

Hedentendage lijkt dit product uit de handel te zijn genomen. Hierbij deel ik u mede dat ik dus als zeer naar ervaar.

Die krengen waren lekker! :9

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 16 april 2001 16:09 schreef HlpDsK het volgende:
[knip]
Ik weet nog een plek waar je ze kunt halen :).. Bij onze tennisclub :P...

* IceStorm trakteert iedereen in deze draad op een Speedy Framboos :P.. Het is ZOMER :D

• Arshia
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-07-2025
Op maandag 16 april 2001 15:59 schreef MichaelJackson het volgende:
PLease ONtopic graag en fix die #55 eens!!
heeej een femme figuur die mensjes gaat comanderen :D

:*

\o/

• Arshia
Op maandag 16 april 2001 16:10 schreef IceStorm het volgende:

[..]

* IceStorm trakteert iedereen in deze draad op een Speedy Framboos :P.. Het is ZOMER :D
het is geen zomer :/
het heeft net nog gehageld hiero :/

\o/

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ode aan Speedy Framboos

(omstebeurt een regel jongens ;))

Verwijderd

[..]

Waar woon jij? En waar zit je tennisclub? /me wil Speedy Framboos!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 16 april 2001 16:09 schreef HlpDsK het volgende:
Nou wil ik toch even publiekelijk mijn frustratie uiten naar de fabrikant vna de Speedy Framboos! Ik heb die vele malen in mijn jeugd geconsumeerd voor het ook toen luttele bedrag van 50 centen (fl 0,50).

Hedentendage lijkt dit product uit de handel te zijn genomen. Hierbij deel ik u mede dat ik dus als zeer naar ervaar.

Die krengen waren lekker! :9
vind je het heel erg ontopic te gaan jij als mod? En ik kan best tegen kritiek. Graag zelfs. Maar jullie geven geen ontopic kritiek.

• Buzzman
  • Niet online

[..]

Kan je hem ff mailen?

Verwijderd

Op maandag 16 april 2001 16:12 schreef WouterTinus het volgende:
Ode aan Speedy Framboos

(omstebeurt een regel jongens ;))
Speedy Framboos, ik bezing uw daden,

next plz ..

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 16 april 2001 16:12 schreef Arshia het volgende:
het is geen zomer :/
het heeft net nog gehageld hiero :/
Mijn humeur is wel zomer geworden door dit :).. Hittegolf niveau ongeveer ;)..

Eej scheids.. waar blijven die Speedy''s???

* IceStorm hoopt dat een er een collega is die de zaak op slot wil doen... :)

• Arshia
Op maandag 16 april 2001 16:12 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Waar woon jij? En waar zit je tennisclub? /me wil Speedy Framboos!
dat zijn toch die ijsjes? :?

\o/

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

[flamebait]

Waterijsjes zuigen.

[/flamebait]

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Speedy Framboos, ik bezing uw daden,

Verkoel ons in hete dagen,

next plz ..

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op maandag 16 april 2001 16:12 schreef MichaelJackson het volgende:

[..]

vind je het heel erg ontopic te gaan jij als mod? En ik kan best tegen kritiek. Graag zelfs. Maar jullie geven geen ontopic kritiek.
Doh :)

het topic is ZO onzinnig dat je vantevoren al kon weten dat er geen zinnig antwoord op mogelijk was :)

Virussen? Scan ze hier!

• Buzzman
  • Niet online
Op maandag 16 april 2001 16:12 schreef MichaelJackson het volgende:

[..]

Is dat dan nodig bij die onzin die jij uit zit te kramen?

Weet je wel wat je beseft :P
Pagina: 1 2 Laatste