Het staat nu wel bij z''n naamOp maandag 16 april 2001 14:53 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Wereldverbeteraar? Hmm, hij _heeft_ nog geen ondertitel
Of stond dat er al eerder
Verwijderd
Het staat nu wel bij z''n naamOp maandag 16 april 2001 14:53 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Wereldverbeteraar? Hmm, hij _heeft_ nog geen ondertitel
Verwijderd
CP MagicOp maandag 16 april 2001 14:57 schreef FlameHeaD het volgende:
[..]
Het staat nu wel bij z''n naam
Of stond dat er al eerder
LOLOp maandag 16 april 2001 14:56 schreef Kaj. het volgende:
[..]
Nu wel.>:) http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/1024
Waarom(ik zal hem zo weer weghalen)
Aannames zijn fataal.
Advanced sheep-counting strategies
Op maandag 16 april 2001 14:56 schreef Kaj. het volgende:
[..]
Nu wel.>:) http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/1024
(ik zal hem zo weer weghalen)

We moeten die jongen niet teveel pesten; straks klaag hij ons nog aan wegens onherstelbare mentale beschadiging.>:)Op maandag 16 april 2001 14:58 schreef PieterJ het volgende:
[..]
LOL
[..]
Waarom
En Tweety danOp maandag 16 april 2001 14:58 schreef GaMeOvEr het volgende:
Bij deze stel ik voor dat iedereen met een naam die afgeleid is van een trademark TM of iets wat copyrighted is te bannen !
Ik stel voor een inzamelingsactie te houden voor deze meneer.. Ik heb in tijden niet zo dubbel gelegen van het lachenOp maandag 16 april 2001 15:00 schreef Kaj. het volgende:
We moeten die jongen niet teveel pesten; straks klaag hij ons nog aan wegens onherstelbare mentale beschadiging.>:)
Verwijderd
Dokter in de zaal ?Op maandag 16 april 2001 15:00 schreef Kaj. het volgende:
[..]
We moeten die jongen niet teveel pesten; straks klaag hij ons nog aan wegens onherstelbare mentale beschadiging.>:)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Dat houdt geen stand. Ik acht het nu onomstotelijk bewezen dat er in dit geval bijster weinig te beschadigen valtOp maandag 16 april 2001 15:00 schreef Kaj. het volgende:
[..]
F*ck Brammes, nu sta ik er twee keer inOp maandag 16 april 2001 14:49 schreef BrammeS het volgende:
[..]
idd we moeten hem niet zo afzeiken. anders staat SU binnen no time vol. Wij moeten nu verstandig wezen....
ik stel voor dat er een paar flamers in dit topic gebanned worden BrammeS, HlpDsK, Floris_diemel, icestorm, Wildhagen , Exirion, buzzman, ecteinascidin, Paz, DeeDee enz enz enz enz
f*ck das de halfe GoT community bijna!!!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
ooooohhh .. ban!Op maandag 16 april 2001 15:02 schreef DeeDee het volgende:
[..]
F*ck Brammes, nu sta ik er twee keer in
Iemand mag zijn control panel ter handen nemen en dan ban=id 1 t/m 25000Op maandag 16 april 2001 15:03 schreef HlpDsK het volgende:
ooooohhh .. ban!
[advocaat mode]Op maandag 16 april 2001 15:02 schreef HlpDsK het volgende:
Dat houdt geen stand. Ik acht het nu onomstotelijk bewezen dat er in dit geval bijster weinig te beschadigen valt
Ben je al wel ooit serieus genomen dan?Op maandag 16 april 2001 15:04 schreef BrammeS het volgende:
Leuk maar we gaan nu echt te ver.!
* BrammeS vermoed dat deze arme ziel straks nergens meer serieus wordt genomen. En dat alles om een zielig plaatje van 60*60.
HlpDsK (Global mod - 11580)Op maandag 16 april 2001 15:04 schreef PieterJ het volgende:
[..]
[advocaat mode]
Maar mr. HlpDsK bent u wel bevoegd om dergelijke conclusies te trekken.
[/advocaat mode]
Dus?Op maandag 16 april 2001 15:06 schreef BrammeS het volgende:
[..]
HlpDsK (Global mod - 11580)
u can fool all people some time and fool some people alltime
Uhm dat getal is niet zijn IQ hoorOp maandag 16 april 2001 15:06 schreef BrammeS het volgende:
HlpDsK (Global mod - 11580)
Wishfull thinking. Als we er nu eens zo''n 11500 afhalen ?Op maandag 16 april 2001 15:08 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Uhm dat getal is niet zijn IQ hoor
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
I should be offendedOp maandag 16 april 2001 15:08 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Dus?
Aantal posts zegt niks, het feit dat ie er zoveel heeft wil eerder zeggen dat er bij hem iets mis zit
Dat je dat niet bent zegt ook al weer iets over jeOp maandag 16 april 2001 15:11 schreef HlpDsK het volgende:
I should be offended
Daar doelde ik ook niet op!!!!Op maandag 16 april 2001 15:08 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Dus?
Aantal posts zegt niks, het feit dat ie er zoveel heeft wil eerder zeggen dat er bij hem iets mis zit
Verwijderd
It is PARTY TimeOp maandag 16 april 2001 15:14 schreef HlpDsK het volgende:
Dexterslab mag dan stil zijn, een ander vervelend figuur is uit de dood herrezen : [topic=162244]
Aannames zijn fataal.
Ik snap het niet. Ik vind dat wij als "serieuze" gebruikers van GOT, en daar bedoel ik mij mee en de mods, dat we garant moeten staan voor zekerheid en kwaliteit met betrekking tot illigale postingsngs/logo''s etc. Zulke dingen moeten wij gewoonweg niet tolereren, het zal gewoonweg leiden tot de ondergang van het alom geroemde tweakers.netOp maandag 16 april 2001 14:40 schreef Kaj. het volgende:
[..]
Misschien ziet hij in, net als Blackandblue en Michaeljackson, dat zijn superargumenten niet echt aanslaan.:);)
Nou je bezorgt iig een HOOP mensen een prima 2e paasdag dus daarvoor alvast van harte bedanktOp maandag 16 april 2001 16:01 schreef DextersLab het volgende:
[knip]
Vertel ons, oh grote dexter; hoe wij in vrede kunnen leven in deze gemeenschap!Op maandag 16 april 2001 16:01 schreef DextersLab het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Ik vind dat wij als "serieuze" gebruikers van GOT, en daar bedoel ik mij mee en de mods, dat we garant moeten staan voor zekerheid en kwaliteit met betrekking tot illigale postingsngs/logo''s etc. Zulke dingen moeten wij gewoonweg niet tolereren, het zal gewoonweg leiden tot de ondergang van het alom geroemde tweakers.net
Op mijn hulp kunnen jullie rekenen. Ik heb veel tijd, als jullie mij nodig hebben zal ik mij middels mails en scripts mij inzetten voor het belang van GOT.
O, natuurlijk, en terecht.Op maandag 16 april 2001 16:01 schreef DextersLab het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Ik vind dat wij als "serieuze" gebruikers van GOT, en daar bedoel ik mij mee en de mods, dat we garant moeten staan voor zekerheid en kwaliteit met betrekking tot illigale postingsngs/logo''s etc.
Dat zullen we dan wel weer zien.Zulke dingen moeten wij gewoonweg niet tolereren, het zal gewoonweg leiden tot de ondergang van het alom geroemde tweakers.net
Packaging is an artform...Op mijn hulp kunnen jullie rekenen. Ik heb veel tijd, als jullie mij nodig hebben zal ik mij middels mails en scripts mij inzetten voor het belang van GOT.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
http://www.fokzine.net/news.fok?id=7496Op maandag 16 april 2001 16:07 schreef Wouter17 het volgende:
[..]
Vertel ons, oh grote dexter; hoe wij in vrede kunnen leven in deze gemeenschap!
Wij bewonderen uw alom geprezen wijsheid.
Leid ons naar het goede pad!
Wij smeken U.
Ik mag toch hopen dat je niet echt overtuigd bent van het feit dat een paar wazige/op het randje sigs of icons voor sluiting van een site kunnen zorgen ?Op maandag 16 april 2001 16:01 schreef DextersLab het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Ik vind dat wij als "serieuze" gebruikers van GOT, en daar bedoel ik mij mee en de mods, dat we garant moeten staan voor zekerheid en kwaliteit met betrekking tot illigale postingsngs/logo''s etc. Zulke dingen moeten wij gewoonweg niet tolereren, het zal gewoonweg leiden tot de ondergang van het alom geroemde tweakers.net
Op mijn hulp kunnen jullie rekenen. Ik heb veel tijd, als jullie mij nodig hebben zal ik mij middels mails en scripts mij inzetten voor het belang van GOT.
Aannames zijn fataal.
LOLOLOLOL ROFLMFAOOp maandag 16 april 2001 16:01 schreef DextersLab het volgende:
[..]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dus buiten jou en de modz zijn er geen serieuze GOT gebruikers?Op maandag 16 april 2001 16:01 schreef DextersLab het volgende:
[..]
wij als "serieuze" gebruikers van GOT, en daar bedoel ik mij mee en de mods
En waar baseer je dat dan op ?Op maandag 16 april 2001 16:15 schreef HlpDsK het volgende:
Ik ben blij dat men mij altijd voor 100% serieus ziet
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Nee, Wannabee WereldverbeteraarOp maandag 16 april 2001 16:13 schreef Wouter17 het volgende:
[..]
Dus buiten jou en de modz zijn er geen serieuze GOT gebruikers?
My god he''s a WANNABE MOD !! ghehehe
duh; op de onovertroffen wijsheid van Dexter natuurlijkOp maandag 16 april 2001 16:16 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
En waar baseer je dat dan op ?
Jep, gimme gimme!Op maandag 16 april 2001 16:19 schreef IceStorm het volgende:
Ik ben ook serieus hoor
Iemand hier ook geinteresseerd in een Speedy Framboos?
huh?Op maandag 16 april 2001 16:20 schreef MichaelJackson het volgende:
Ik vind dat Dexter eigenlijk overdrijft!!
ROFLMAO en dat zeg jij......Op maandag 16 april 2001 16:20 schreef MichaelJackson het volgende:
Ik vind dat Dexter eigenlijk overdrijft!!
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
Verwijderd
Niet waar. Ik heb assortimentlijsten gevonden waarin ook gewone Speedy''s te vinden zijn!Op maandag 16 april 2001 16:22 schreef MREn het volgende:
Databasevervuiler!!! Speedy is er allen maar in framboos, dus iedereen die Speedy Framboos typt moet vervolgd worden wegens het veroorzaken vaqn #55''s!!
Who died and made you mod?Op maandag 16 april 2001 16:24 schreef DextersLab het volgende:dat ik er voor kan zorgen samen met de andere moderators dat
Verwijderd
Meneer mocht op 2e paasdag het grote-boze-woordenboek van pappa lenen en heeft wat woordjes aan elkaar vastgeplaktOp maandag 16 april 2001 16:24 schreef DextersLab het volgende:
Het grote probleem dat menig geattenteerde tweakers van hun feit verontziet is dat ze niet begrijpen of niet serieus willen nemen dat zulks vertoon van misstaande icoontjes en onderteksten kan zorgen voor een eerste begin van wat velen onder ons betitelen als:"de ondergang". Misschien klinkt dit dermate overdreven dat ik er voor kan zorgen samen met de andere moderators dat we een soort van ISO-kwaliteit kunnen handhaven om te voorkomen dat dit alles kan leiden tot het eerste begin van wat heet het sluiten van GOT, en wat daarna kan lijden tot een eventueel verbod op het vertonen van tweakers.net
Dat velen mij bedreigen neem ik dan maar voor lief, maar ik kan gewoonweg niet toestaan dat tweakers die zichzelf zien als een modelbeeld van rascisme en haat, tweakers.net kapot maken met allerlei teksten en/of icoontjes.
Ja ja...Op maandag 16 april 2001 16:24 schreef DextersLab het volgende:
Het grote probleem dat menig geattenteerde tweakers van hun feit verontziet is dat ze niet begrijpen of niet serieus willen nemen dat zulks vertoon van misstaande icoontjes en onderteksten kan zorgen voor een eerste begin van wat velen onder ons betitelen als:"de ondergang". Misschien klinkt dit dermate overdreven dat ik er voor kan zorgen samen met de andere moderators dat we een soort van ISO-kwaliteit kunnen handhaven om te voorkomen dat dit alles kan leiden tot het eerste begin van wat heet het sluiten van GOT, en wat daarna kan lijden tot een eventueel verbod op het vertonen van tweakers.net
Dat velen mij bedreigen neem ik dan maar voor lief, maar ik kan gewoonweg niet toestaan dat tweakers die zichzelf zien als een modelbeeld van rascisme en haat, tweakers.net kapot maken met allerlei teksten en/of icoontjes.
Aannames zijn fataal.
De ondergang des forums waarvan die U gepredikt heeft zou op de eerste plaats wellicht kunnen onstaan door gebruikers die het niet nodig vinden de FAQ te lezen alvorens gebruik te maken en deel te nemen aan de vreugde des internetgemeenschaps.En wanneer word ik Admin?
Niet.
En moderator? If not; Lite misschien?
Ook niet. Niet zomaar in elk geval.
Een (lite)moderator wordt gevraagd omdat de crew diegene in staat acht een goede moderator te zijn. Ernaar solliciteren heeft geen enkele zin; we hebben in principe genoeg mensen, en als we nog iemand nodig denken te hebben, dan wordt die persoon gevraagd. Period.
Kun je ook gewoon ABN schrijven?Op maandag 16 april 2001 16:24 schreef DextersLab het volgende:
Het grote probleem dat menig geattenteerde tweakers van hun feit verontziet is dat ze niet begrijpen of niet serieus willen nemen dat zulks vertoon van misstaande icoontjes en onderteksten kan zorgen voor een eerste begin van wat velen onder ons betitelen als:"de ondergang".
Duuude, in wat voor wereld leef je?Misschien klinkt dit dermate overdreven dat ik er voor kan zorgen samen met de andere moderators dat we een soort van ISO-kwaliteit kunnen handhaven om te voorkomen dat dit alles kan leiden tot het eerste begin van wat heet het sluiten van GOT, en wat daarna kan lijden tot een eventueel verbod op het vertonen van tweakers.net
Die kleine minderheid van personen kan hier tot op zekere hoogte zijn gang gaan.Dat velen mij bedreigen neem ik dan maar voor lief, maar ik kan gewoonweg niet toestaan dat tweakers die zichzelf zien als een modelbeeld van rascisme en haat, tweakers.net kapot maken met allerlei teksten en/of icoontjes.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
FOUT! Ik klaag je aan wegens falsheid in geschrifte!Op maandag 16 april 2001 16:24 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Niet waar. Ik heb assortimentlijsten gevonden waarin ook gewone Speedy''s te vinden zijn!
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Speedy rulez!Op maandag 16 april 2001 16:40 schreef Paz het volgende:
[..]
FOUT! Ik klaag je aan wegens falsheid in geschrifte!
IJs IV
Campina-Melkunie schreef ons dat in haar assortiment de volgende ijsjes uitsluitend plantaardige ingrediënten bevatten: Fido Dido, Countdown Cola, Countdown Framboos, Speedy Framboos en Pretijs framboos
Het lijkt me sterk dat andere speedies niet uitsluitend plantaardig zijn.
Verwijderd
Jah, dat zie je niet vaak...Op maandag 16 april 2001 16:44 schreef biobak het volgende:
wow een troll van ruim 5 pagina''s lang
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Sjonge sjonge sjonge zeg, is er weer een EO jongeren dag geweest ofzo.. of heb je toevallig een hete aardappel in je keel? Man doe FF chill weet je, kom op je werkt bij een helpdesk, dan zal het zo ie zo sociaal ook wel slecht met je gesteld staan. [Opeens kreeg ik 100 helpdeskmedewerkers over mij heen!]Op maandag 16 april 2001 16:01 schreef DextersLab het volgende:
[..]
Professioneel Hyves-weigeraar
en ondertussen ook de sfeer er nog goed inhouden. Toch best wel goed he.....>:)Op maandag 16 april 2001 16:44 schreef biobak het volgende:
wow een troll van ruim 5 pagina''s lang
Verwijderd
Ken je literatuurlijst!Op maandag 16 april 2001 16:49 schreef FlameHeaD het volgende:
[..]
Wie bedenkt er een naam dan?
Foute Users volgens Dhr. Dexterslab ?
Die zouden we haast vergeten
Verwijderd
Ga je oma lastig vallen ofzoOp maandag 16 april 2001 16:24 schreef DextersLab het volgende:
Het grote probleem [en hier stond een hoop bullshit]
Verwijderd
Op maandag 16 april 2001 16:48 schreef FlameHeaD het volgende:
Geef mij trouwens ook FF ijsje wil je...
Gewoon een lekker geil en nat watermijsje.. niet zo''n vette dikke magnum
Verwijderd
WhawhawhwaIk denk ik en de andere mods wel op 1 lijn staan wat dit beftreft.
Verwijderd
hehe ik ben de echte clint eastwood dus mij kunnen ze niets maken.:):):)Op maandag 16 april 2001 12:56 schreef wildhagen het volgende:
Shit, word ik nu aangeklaagd door boeren omdat ik een karikatuur op de ''koe'' in mijn icoon heb staan?
Snel weghalen dan maar...
waar heb je dit stuk tekst nou weer van gecopieerd?Op maandag 16 april 2001 16:54 schreef DextersLab het volgende:
Nogmaals, laat ik vooropstellen dat ik het niet kan verkroppen dat dermate koppige tweakers zich schuldig maken en dergelijke praktijken die parallel staan aan emotieloze rascisme en een directe oproep is tot haat. Wij proberen jullie alleen maar duidelijk te maken dat wij het niet accepteren dan wel dogen dat iemand rascistische flames oproept etc.
Ik heb altijd al gezegd: Schelden doet geen pijn. Ik neem het maar voor lief dat ik hier wordt bedreigd door bv. FlameHead etc. Maar ik doet in het belang van het voortbestaan van tweakers.net
Ik denk ik en de andere mods wel op 1 lijn staan wat dit beftreft.
Verwijderd
Zeker van Diekstra ''geleend''Op maandag 16 april 2001 16:56 schreef Buzzman het volgende:
[..]
waar heb je dit stuk tekst nou weer van gecopieerd?
heb je last van schyzofrenie of zo?Op maandag 16 april 2001 16:54 schreef DextersLab het volgende:
Nogmaals, laat ik vooropstellen dat ik het niet kan verkroppen dat dermate koppige tweakers zich schuldig maken en dergelijke praktijken die parallel staan aan emotieloze rascisme en een directe oproep is tot haat. Wij proberen jullie alleen maar duidelijk te maken dat wij het niet accepteren dan wel dogen dat iemand rascistische flames oproept etc.
Ik heb altijd al gezegd: Schelden doet geen pijn. Ik neem het maar voor lief dat ik hier wordt bedreigd door bv. FlameHead etc. Maar ik doet in het belang van het voortbestaan van tweakers.net
Professioneel Hyves-weigeraar
:D:D:D:DOp maandag 16 april 2001 16:57 schreef WouterTinus het volgende:
WYHAHAHAHAAHA PIMP ROFL!!!
[afbeelding]
Verwijderd
Het is RACISME, dickhead!!! Je kunt het woord niet eens fatsoenlijk spellen, en je weet blijkbaar niet eens wat het woord betekent, want net als alle zogenaame moraalridders in de politiek gebruik je het woord te pas en te onpasOp maandag 16 april 2001 16:54 schreef DextersLab het volgende:
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Rustig blijven jijOp maandag 16 april 2001 16:59 schreef Exirion het volgende:
[..]
Het is RACISME, dickhead!!! Je kunt het woord niet eens fatsoenlijk spellen, en je weet blijkbaar niet eens wat het woord betekent, want net als alle zogenaame moraalridders in de politiek gebruik je het woord te pas en te onpas![]()
![]()
Verwijderd
Als je het niet kan verkroppen blijf je toch weg?Op maandag 16 april 2001 16:54 schreef DextersLab het volgende:
Verwijderd
Op maandag 16 april 2001 16:57 schreef WouterTinus het volgende:
WYHAHAHAHAAHA PIMP ROFL!!!
[afbeelding]
En oh wat zijn we weer gezellig bezig. Ik heb de hele thread niet gelezen ofzo, want ik was met pasen aan het werk/niet thuis. Maar kom op zeg, ik dacht dat we onderhand wel wisten hoe gezellig GoT was (zie sig)...Op maandag 16 april 2001 16:59 schreef Exirion het volgende:
[..]
Het is RACISME, dickhead!!! Je kunt het woord niet eens fatsoenlijk spellen, en je weet blijkbaar niet eens wat het woord betekent, want net als alle zogenaame moraalridders in de politiek gebruik je het woord te pas en te onpas![]()
![]()
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Dit is echt megaziek! Dit is geen Bansheeboy truc, nee, dit is erger! Hij denkt dattie zelf een mod is! OMG! ROTFLMAOPIMP^10!Op maandag 16 april 2001 16:54 schreef DextersLab het volgende:
Wij proberen jullie alleen maar duidelijk te maken dat wij het niet accepteren dan wel dogen dat iemand rascistische flames oproept etc.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq