Toon posts:

[BC3] Waar is Krankenstein toch mee bezig???

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 963 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zoals mij opvalt zijn nogal erg veel tweakers erg fout bezig, zo fout zelfs dat het voortbestaan van tweakers.net wordt bedreigd. Ik heb het dan vooral over illegaal taalgebruik en gemassioneerde icoontjes, vooral Raptorix en nu ook Krankenstein dragen hier hun steentje aan bij.

Krankenstein heeft het volgende icoontje: http://gathering.tweakers...ons/11009/cartmanicon.jpg

En deze tekst er onder:Cartman as Hitler (cute).

Ik vind dat hij dit niet kan maken, dit soort dingen bedreigen het voortbestaan van Got en eventueel tweakers.net, veel mensen voelen zich door dit soort taferelen in hoekje verwelderd.

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Met dat "bedreigen van GoT" zal het wel meevallen, maar dat icoon vind ik niet kunnen IMHO...

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Mijn mening: 1 waarschuwing, niet luisteren dan bannen. Eigenlijk is die waarschuwing al netjes !

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

DextersLab: ben jij toevallig BlackandBlue?

Ook al zo''n zeurmajoor en paranoïde persoon.

Virussen? Scan ze hier!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/11009/cartmanicon.jpg

Icoon is misschien idd een tikkeltje op het randje ok. Maar om nou te zeggen dat GoT in haar voortbestaan wordt bedreigd.. nee sorry.
Persoonlijk vindt ik dat je een beetje overdrijft.

Maar ok, Krankenstein zal wel vriendelijk verzocht worden zijn icoon te heroverwegen gok ik.

• Exirion
  • Laatst online: 11:10

Exirion

Gadgetfetisjist

Gut gut... Is ie er weer? We hebben ons kostelijk vermaakt gisteravond/vannacht :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 16 april 2001 12:09 schreef wildhagen het volgende:
DextersLab: ben jij toevallig BlackandBlue?

Ook al zo''n zeurmajoor en paranoïde persoon.
Nee, maar ik vind dat die gast inderdaad paranoïde is. Zulke logo''s/icoontjes kunnen gewoon niet. En wie is BlackandBlue nou weer?

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 16 april 2001 12:14 schreef DextersLab het volgende:
Nee, maar ik vind dat die gast inderdaad paranoïde is. Zulke logo''s/icoontjes kunnen gewoon niet. En wie is BlackandBlue nou weer?
Uhm.. wildhagen bedoelt dat JIJ paranoïde bent.
En je kunt hier het BlackandBlue verhaal lezen. Gaat over een wannabe lawyer die enige gelijkenis heeft met jou (no offence).

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 16 april 2001 12:19 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Uhm.. wildhagen bedoelt dat JIJ paranoïde bent.
En je kunt hier het BlackandBlue verhaal lezen. Gaat over een wannabe lawyer die enige gelijkenis heeft met jou (no offence).
Ik snap dat je wilt helpen, maar hoe zorg ik er voor dat ik kan door dringen tot Femme en kornuiten??? Ik ben bang dat dergelijke icoontjes en onderteksten kunnen lijden tot een iets waar niemand maar dan ook niemand toevlucht tot kan vinden: de ondergang van tweakers.net. Eeen voorbeeld van tamelijk gelijke grootte is misschien wel ww.sjello.nl dat pas offline is gehaald vanwege gelijke taferelen als die zich hier afspelen.

• Buzzman
  • Niet online
Op maandag 16 april 2001 12:25 schreef DextersLab het volgende:

[..]

Ik snap dat je wilt helpen, maar hoe zorg ik er voor dat ik kan door dringen tot Femme en kornuiten??? Ik ben bang dat dergelijke icoontjes en onderteksten kunnen lijden tot een iets waar niemand maar dan ook niemand toevlucht tot kan vinden: de ondergang van tweakers.net. Eeen voorbeeld van tamelijk gelijke grootte is misschien wel ww.sjello.nl dat pas offline is gehaald vanwege gelijke taferelen als die zich hier afspelen.
Sjello.nl is niet te vergelijken met tweakers.net.

Sjello.nl was een complete site die een parodie was op UPC/chello. Hier gaat het slechts over 1!!!!!! enkel icoontje... Nothing to worry about.

I have spoken :9

• IceStorm

IceStorm

Sorry maar je overdrijft echt mateloos. Sjello is niet te vergelijken met een icoontje. Sjello is offline gegaan omdat ze puur en alleen bestonden als parodie op Chello. Logisch dat dat niet gepikt wordt (en zelfs dan nog pas na 1 jaar)... Dat is wel een iets andere categorie dan een user die een in de verte ironisch icoontje heeft van Chello en die bij de eerste de beste keer dat het aan de orde komt meteen al weghaald.

Je bedoelt het vast goed hoor maar overdrijven is imho ook een vak.

• Buzzman
  • Niet online
Stel je voor, dadelijk gaat tweakers.net plat omdat ondergetekende dat lekkere kontje van Anna als icoon gebruikt O+ ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 16 april 2001 12:27 schreef IceStorm het volgende:
Sorry maar je overdrijft echt mateloos. Sjello is niet te vergelijken met een icoontje. Sjello is offline gegaan omdat ze puur en alleen bestonden als parodie op Chello. Logisch dat dat niet gepikt wordt (en zelfs dan nog pas na 1 jaar)... Dat is wel een iets andere categorie dan een user die een in de verte ironisch icoontje heeft van Chello en die bij de eerste de beste keer dat het aan de orde komt meteen al weghaald.

Je bedoelt het vast goed hoor maar overdrijven is imho ook een vak.
Dat probeer ik iedereen hier ook wijs te maken, maar ik kan niet tot ze door dringen. Elk gevaar begint klein. De bom in Hiroshima is niet in een dag tot ontploffing gebracht, het was slechts de laatste schakel in een remedie van meerdere schakels, wat ik hier mee probeer te zeggen is: 1 enkel icoontje kan al tot gevaar leiden.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
de ondergang van Tweakerrs.net of GoT omdat iemand een cartman figuur heeft omgeturnt tot hitler? Zelfs als ik een foto van hitler zou gebruiken met als onderschrift "goed was hij he" ben ik nog steeds niet strafbaar bezig. Het valt nog onder de regels van vrijheid van meningsuiting. Pas als er discriminerede of racistische dingen staan (of zaken die tegen het merkenrecht ingaan, mijn icoon is bijvoorbeeld gewoon legaal omdat ik er geen commercieel doel, noch een aanval op Smirnoff mee op het oog heb)is het illegaal. Het is namelijk puur persoonlijk gebruik, net als die oma die een trui breidt met donald duck op de voorkant.

ps ik heb erg gelachen om die meneer de jurist BlackandBlue. Het wordt tijd dat die zijn studie is over gaat doen, kheb nog wel wat boekjes voor hem liggen die hij mag lenen >:)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Geheel risicoloos leven bestaat niet.

Als ik zeg "chello zuigt" op straat dan wordt ik echt niet gearresteert of zo, dus zal dat icoontje wel loslopen.

Ik bedoel, met de wensen die jij wilt hebben om een forum veilig te maken is het forum per direct niet meer user-friendly. En ook chello zal dat wel snappen want sites als GoT genereren dataverkeer waar chello ook van profiteerd (als aanbieder :)).

Verwijderd

OH NEEEE!!!! Topix gebruikt de achtergrond kleur van de postbank! Topix blauw past bij jou! Nu kan GoT wel sluiten. Reken maar dat de postbank GoT''s Asses gaat sue''en! >:)

sorry hoor mr dexterslab, maar wil je aub even je naam veranderen? cartoon network maakt plannen om je voor het gerecht te slepen :)

• Buzzman
  • Niet online
Op maandag 16 april 2001 12:44 schreef Paz het volgende:
OH NEEEE!!!! Topix gebruikt de achtergrond kleur van de postbank! Topix blauw past bij jou! Nu kan GoT wel sluiten. Reken maar dat de postbank GoT''s Asses gaat sue''en! >:)

sorry hoor mr dexterslab, maar wil je aub even je naam veranderen? cartoon network maakt plannen om je voor het gerecht te slepen :)
lol :D

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Kan iemand even een user met de naam DeeDee aanmaken? Dan kan zij ''m even het leven zuur gaan maken >:) :+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

STerker nog: wie maakt MANDARK AAN? >:)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Oh nee word ik nu ook aangeklaagd omdat mijn icoon te veel op de halflife lambda lijkt. :o:o

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 16 april 2001 12:49 schreef Paz het volgende:
STerker nog: wie maakt MANDARK AAN? >:)
Jah, maar da''s wel erg wreed in 1 keer. Dan eindigt ie in een inrichting voor paranoid freaked out dropouts >:)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

oh no Exiron heb jij wel portretrechten voor je icon?
En Buzzman moet natuurlijk kontrechten van Anna hebben. >:)

PSN

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Shit, word ik nu aangeklaagd door boeren omdat ik een karikatuur op de ''koe'' in mijn icoon heb staan?

Snel weghalen dan maar...

Virussen? Scan ze hier!

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 16 april 2001 12:31 schreef DextersLab het volgende:
Dat probeer ik iedereen hier ook wijs te maken, maar ik kan niet tot ze door dringen. Elk gevaar begint klein. De bom in Hiroshima is niet in een dag tot ontploffing gebracht, het was slechts de laatste schakel in een remedie van meerdere schakels, wat ik hier mee probeer te zeggen is: 1 enkel icoontje kan al tot gevaar leiden.
Just curious.. jij gelooft ook in Conspiracy Theory gok ik???
Het is echt heel meelevend van je hoor maar geef toe.. BIG time paranoia.

• Buzzman
  • Niet online
Op maandag 16 april 2001 12:54 schreef YakuzA het volgende:
Believe me, I''ve got em :D

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 16 april 2001 12:54 schreef YakuzA het volgende:
Nah, ik heb dat meissie gisteravond maar ff opgebeld na die andere topic van Dexter. Maar ze vond het prima dat ik die foto gebruik hoor. En ze vond ''m ook mooi gefotosjopt dus ik mag nu elke foto van haar gebruiken :P

• digifun
  • Niet online

digifun

-gemassioneerde icoontjes
-veel mensen voelen zich door dit soort taferelen in hoekje verwelderd.
-het was slechts de laatste schakel in een remedie van meerdere schakels

>:) Cursus creatief met taal.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 16 april 2001 12:56 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Just curious.. jij gelooft ook in Conspiracy Theory gok ik???
Het is echt heel meelevend van je hoor maar geef toe.. BIG time paranoia.
Dat is dus de reden dat ik het aangeef, van hier en niet verder. IK zal nooit maar dan ook nooit accepteren dat iemand mij het leven zuur zal maken omdat hij/zij de rede is van het offline brengen van tweakers.net. Dat zal ik echt nooit tolereren. Geloof me, ik ben een goede gozer, maar ik maak gewoon duidelijke regels. de gebrukers hier moeten gewoon weten dat als we in saamhorigheid verder willen dat we er samen keihard aan moeten werken om dit soort dingen te verwijderen c.q. niet te accepteren i.v.m. het algemeen belang hier op GOT

• IceStorm

IceStorm

Maar mag mijn icoon dan wel bijv :)? En jou naam?

Begin maar bij mijn icoon.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op maandag 16 april 2001 12:59 schreef outlaw het volgende:
-gemassioneerde icoontjes.
-veel mensen voelen zich door dit soort taferelen in hoekje verwelderd.
-het was slechts de laatste schakel in een remedie van meerdere schakels

>:) Cursus creatief met taal.
Wat ik begrijp heb ik maar ff dikgedrukt :)

PSN

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 16 april 2001 13:00 schreef DextersLab het volgende:

[..]

Dat is dus de reden dat ik het aangeef, van hier en niet verder. IK zal nooit maar dan ook nooit accepteren dat iemand mij het leven zuur zal maken omdat hij/zij de rede is van het offline brengen van tweakers.net. Dat zal ik echt nooit tolereren. Geloof me, ik ben een goede gozer, maar ik maak gewoon duidelijke regels. de gebrukers hier moeten gewoon weten dat als we in saamhorigheid verder willen dat we er samen keihard aan moeten werken om dit soort dingen te verwijderen c.q. niet te accepteren i.v.m. het algemeen belang hier op GOT
TsjongeJONGE zeg :D

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik moet zeggen, dat ik wel plezier heb met dit topic :)

Verdrijft de verveling weer een beetje.

Altijd lachen hoe paranoïde sommige mensen hebben, en hoe ernstige vorm achtervolgingswaanzin kan aannemen...

Virussen? Scan ze hier!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Is het geen clone van HlpDsk die een geintje uithaalt ofzo? :+

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op maandag 16 april 2001 13:04 schreef Exirion het volgende:
Is het geen clone van HlpDsk die een geintje uithaalt ofzo? :+
Nou nee, dan stond-ie wel massaal te schelden natuurlijk :)

Virussen? Scan ze hier!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[serieus]
Ik vind het goed dat dexter dit ter sprake brengt omdat hij denkt dat het erg is. Zoals uit onze reacties wel op te maken is vinden wij het allemaal een beetje onzin(en is het dat ook). Maar ik ben blij dat er nog iemand op let: ''De maatschappy dat ben jij''
[/serieus]
:9

PSN

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Als íe oprecht bezig is, zal íe waarschijnlijk wel in een isoleercel zitten. Daar is het ook vrij opgeruimt en netjes.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Dat was toch wel de meest vreemde opmerking van vandaag. :)(ik had nog net geen woordenboek erbij gepakt)

PSN

• IceStorm

IceStorm

Hou het een beetje serieus jongens. Ik ben wel benieuwd waarom mijn icon dan WEL zou mogen.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 16 april 2001 13:09 schreef IceStorm het volgende:
Hou het een beetje serieus jongens. Ik ben wel benieuwd waarom mijn icon dan WEL zou mogen.
Ehm.. omdat ie niet aanstootgevend is? Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/bcobelen/kiespijn.gif

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op maandag 16 april 2001 13:09 schreef IceStorm het volgende:
Die was toch ook bit voor bit geript van uhhhhh...

PSN

• ArthurMorgan
  • Niet online
Lieve adjes,

zo af en toe praat ik met mijn vrienden over mijn hobby''s mag ik in de gesprekken alstublieft de termen GoT en tweakers.net gebruiken?

Verwijderd

Zucht, sjonge sjonge sjonge zeg...

Ach misschien kan zijn icoon niet, nou als er echt mods waren die zich daaraan stoorden hadden ze wel contact met hem opgenomen zeg..

Mierenneuker...

Verwijderd

Op maandag 16 april 2001 13:17 schreef Alfredt het volgende:
Lieve adjes,

zo af en toe praat ik met mijn vrienden over mijn hobby''s mag ik in de gesprekken alstublieft de termen GoT en tweakers.net gebruiken?
Hmm, dat kost je wel iedere x een cent..
En als je het woord slotje gebruikt, moet je 5 cent doneren aan het: Help HlpDsK naar De Caribische Eilanden Fonds..
:D

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Het gaat nergens meer over... maar het ging al nergens over. Waar hebben we het eigenlijk over? :D

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 16 april 2001 13:18 schreef FlameHeaD het volgende:
Zucht, sjonge sjonge sjonge zeg...

Ach misschien kan zijn icoon niet, nou als er echt mods waren die zich daaraan stoorden hadden ze wel contact met hem opgenomen zeg..

Mierenneuker...
Dit ga ik melden bij de Moderators. Ik accepteer het niet dat iemand mij bedreigt. Ik kom hier helpen in het belang van de verfeemde Gotters, en dan ga je mij uitschelden voor "Mierenne.k.r" Dat kan je niet maken, ik ga het gelijk melden.

Gelukkig zien anderen wel in hoe nuttig het is om scherp te zijn.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 16 april 2001 13:24 schreef DextersLab het volgende:

[..]

Dit ga ik melden bij de Moderators. Ik accepteer het niet dat iemand mij bedreigt. Ik kom hier helpen in het belang van de verfeemde Gotters, en dan ga je mij uitschelden voor "Mierenne.k.r" Dat kan je niet maken, ik ga het gelijk melden.

BWHAHAHAHAH Dit MEEEEN je niet }:O

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik ben een admin, er van op de hoogte en ik vind dat hij het _wel_ kan zeggen, je bent gewoon mieren aan het neuken. Anaal zelfs, het gaat echt helemaal nergens over.

Een werkelijk schokkend icoon verwijderen we, verkeerd op te vatten sigs en subscripts ook, dit willen we dus ook wel aanpassen, maar je bent wel erg aan het doorzeveren over kleine dingetjes...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

[..]

Jij bent net zo fout, jij insinueert dingen naar mieren toe, dat is ook niet gedrag wat door de beugel kan. Eigenlijk moet jij dus ook worden gestraft.

Ja, als we zaken in het extreme gaan trekken, kan ik dat ook.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

[..]

Dit klinkt niet erg serieus meer :)

• BC3 Victim
Lachen man deze thread :)

ROFLMAO

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

...en dan ga je mij uitschelden voor "Mierenne.k.r" Dat kan je niet maken, ik ga het gelijk melden.

Damn zeg, ben je een beetje in de war dat je dit als bedreigen opvat?

Weet je wat er met mierenneuken bedoeld wordt?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 16 april 2001 13:29 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Jij bent net zo fout, jij insinueert dingen naar mieren toe, dat is ook niet gedrag wat door de beugel kan. Eigenlijk moet jij dus ook worden gestraft.

Ja, als we zaken in het extreme gaan trekken, kan ik dat ook.
Wat zeg jij allemaal, hier kan ik geen touw aan vast knopen.

Ok, on-topic. Hoe gaan we deze problemen aanpakken. Ik hoop gebaltiseerd. Ziet niemand dan in, dat problemen klein beginnen???

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dexter: goed bedoelde tip: neem nog wat van die spacecake en paddothee, en ga lekker terug in je bed joh :)

Kunnen wij weer verder >:)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 16 april 2001 13:31 schreef wildhagen het volgende:
Dexter: goed bedoelde tip: neem nog wat van die spacecake en paddothee, en ga lekker terug in je bed joh :)

Kunnen wij weer verder >:)
Ik vind juist dat wij sterk moeten zijn (Wildhagen en ik) en dit soort dingen niet te laten doordwingen. Als je wil kan ik tijd vrij maken om dit soort problemen te vermijden.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op maandag 16 april 2001 13:33 schreef DextersLab het volgende:

[..]

Ik vind juist dat wij sterk moeten zijn (Wildhagen en ik) en dit soort dingen niet te laten doordwingen. Als je wil kan ik tijd vrij maken om dit soort problemen te vermijden.
Nee, dank je stichtelijk :) Met mijn geestelijke gezondheid gaat het uitstekend, dank je.

Virussen? Scan ze hier!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Kunnen jullie niet ff checken of dit een clone is ofzo? Dit is echt niet normaal meer. Dit kan toch niet serieus zijn? :D

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Als je zo verschrikkelijk overdreven regeltjes gaat toepassen heb je straks nog 500 users over en dan wordt 90% van de threads die er nu staan ''verboden''. Dan gaat Tweakers.net inderdaad kapot aan dit soort kleinigheidjes alleen op een iets andere manier dan jij bedoelt.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

PSN

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/bcobelen/sheep3.gif

• BC3 Victim
Op maandag 16 april 2001 12:25 schreef DextersLab het volgende:

[..]

Whoehie! Ik wordt tegenwoordig kornuit genoemd :P
Je was allang tot ons doorgedrongen, we hebben aangegeven het met de betreffende gebruiker te overleggen en dus actie te ondernemen, je hoeft niet verder door te gaan, kost je je gezicht in deze...
Je hebt je geloofwaardigheid zo ongeveer bij je 4e post in deze thread verloren, maar ga vooral door, kunnen we nog eens goed lachen >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 16 april 2001 13:36 schreef Chaos het volgende:
Als je zo verschrikkelijk overdreven regeltjes gaat toepassen heb je straks nog 500 users over en dan wordt 90% van de threads die er nu staan ''verboden''. Dan gaat Tweakers.net inderdaad kapot aan dit soort kleinigheidjes alleen op een iets andere manier dan jij bedoelt.
Jij begrijpt jet ten minste. We moeten dit soort problemen gestructureerd aanpakken. Zoals men weet ontstaan elke problemen met iets kleins. Zo is het is bijvoorbeeld het romeinse rijk ten val gegaan om een stuk steen in gevecht met de byzantijnen.

• Tom
  • Niet online

Tom

Hehe dat icoon is gewoon uit een aflevering van Southpark, dat is over heel de wereld uitgezonden joh :)

• BC3 Victim
Op maandag 16 april 2001 13:35 schreef Exirion het volgende:
Kunnen jullie niet ff checken of dit een clone is ofzo? Dit is echt niet normaal meer. Dit kan toch niet serieus zijn? :D
Het is een quicknetter, dus euhm... Variabel IP enzo...

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

*BLAAT*

Ten eerste gebruik je wel leuke woorden enzo, maar je zinsbouw is dermate slecht dat je incorrect Nederlands spreekt *D

En ten tweede.....? Ja, ehm... ff vergeten door het lachen :P

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-02 00:44
sorry, maar overdrijf je niet een beetje DEXERSLAB ?? heb al vaak je naam gehoord en niet met de meest zinnige topics in la en su...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Lieve Adjes,

Ik wou een melding doen van bedreiging en diefstal... een half uur geleden zijn er 10 mieren van mij illegaal afgenomen.
Ik zag de dader, het was een klein roodharige mannetje, met zwarte schoentjes.. hij lijkt heel erg veel op die van CN... die Dexter ja..

Verder zei hij ook dat hij nog meer mieren van mij ging neuken als ik hem een sukkel vond en dat zei op GoT [wat ik feitelijk nu dus doe]

Ohhh Lieve Adjes, help mij.. ik ben bang voor represailles..

Mijn mieren en ik zijn erg bang.. ook omdat we 10 condooms op de stoep vonden.. en 10 dode miertjes...

Help mij... dit is een noodkreet

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op maandag 16 april 2001 13:39 schreef Floris_Diemel het volgende:

[..]

Whoehie! Ik wordt tegenwoordig kornuit genoemd :P
Je was allang tot ons doorgedrongen, we hebben aangegeven het met de betreffende gebruiker te overleggen en dus actie te ondernemen, je hoeft niet verder door te gaan, kost je je gezicht in deze...
Je hebt je geloofwaardigheid zo ongeveer bij je 4e post in deze thread verloren, maar ga vooral door, kunnen we nog eens goed lachen >:)
Hmm een uurtje of 3 nog open en we zitten wel aan de 255 posts :), hoef jij ook geen slotje meer te zetten.:z

PSN

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Belle we het RIAGG ff, of 112 ? >:)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 16 april 2001 13:41 schreef Floris_Diemel het volgende:

[..]

Het is een quicknetter, dus euhm... Variabel IP enzo...
MAC adres? >:)

Verwijderd

Op maandag 16 april 2001 13:33 schreef DextersLab het volgende:

Volgens mij is Dexterslab eentje die denkt dat hij binnen een week een modje kan worden ofzo... ach man ga buiten met knikkers spelen..

En laat mijn mieren met rust!

Verwijderd

Op maandag 16 april 2001 13:45 schreef YakuzA het volgende:

Hmm een uurtje of 3 nog open en we zitten wel aan de 255 posts :), hoef jij ook geen slotje meer te zetten.:z
Dat is er af gehaald, dus helaas blijft dit topic open..
Tenzij we nog offtopicer gaan natuurlijk :D

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Ik vind het ''wij'' gebruik van dexter een beetje onterechte af en toe.

Waar blijft DeeDee?????

PSN

• ArthurMorgan
  • Niet online
DextersLab,

Pappa wil nu graag weer zelf achter de pc zitten. Ga je duplo maar pakken dan kunnen de grote mensen zich weer richten op de echt belangrijke zaken.

ROFLMAO ik zie dat je echt is SU gepost hebt :D:D:D:D:D:D:D Je geloofwaardigheid zakt nu tot in de buurt van de -273,25

<edit>
om problemen met de heer Stef Bos te voorkomen heb ik mij sig ook maar even aagepast
</edit>

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 16 april 2001 13:47 schreef YakuzA het volgende:
Ik vind het ''wij'' gebruik van dexter een beetje onterechte af en toe.

Waar blijft DeeDee?????
Die is z''n Lab aan het afbreken by pushing the wrong buttons :)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op maandag 16 april 2001 13:46 schreef FlameHeaD het volgende:

[..]

Dat is er af gehaald, dus helaas blijft dit topic open..
Tenzij we nog offtopicer gaan natuurlijk :D
Uhmm je bent niet helemaal correct, de modjes en adjes kunnen het slotje na 255 er weer afhalen maar standaard word het er nog steeds opgezet na 255 reply''s. Kijk maar in [NST]

PSN

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op maandag 16 april 2001 13:26 schreef DextersLab het volgende:
Flamehead loopt mij te bedreigen in het LA-forum. Ik snap niet dat zoiets getolereerd kan worden. ik probeer alleen te helpen, en dat hoe hij zijn eigen naam eer aan, hij gaat flamen etc.
Weet je wel wat een flame is?

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 15:57
lieve dexterslab... nu ga je toch echt overdrijven hoor.

[topic=162181]
[topic=161961]
[topic=161875]

Iedereen die het niet met jou eens is moet maar een ban hebben. Ik breng dingen graag met een sarcastische ondertoon, maar om het nu gelijk een flame te gaan noemen.
Ik ben al tijden voorstander van een minimum 100 posts principe voordat je gaat zeuren over inhoudelijke dingen en de organisatie van got. Zorg eerst maar eens dat je goed weet hoe de dingen hier werken!

Ik heb ff snel in je profile gekeken en zag daar 19 posts staan. dus ik denk newbee. En reageer weer zo van. "Daar heb je er weer zo''n zeur." Maar om je nou gelijk bedreigd gaan voelen. :?

[Edit by Floris] Even een paar hele voute spelvoujez verwijdert :P

Advanced sheep-counting strategies

• BC3 Victim
Zie ook mijn reactie in [url="/listtopics.php/26"]Stoute Usertjes (Meldpunt Forummisbruik)[/url]
Of hier om precies te zijn.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Flamehead loopt mij te bedreigen in het LA-forum. Ik snap niet dat zoiets getolereerd kan worden. ik probeer alleen te helpen, en dat hoe hij zijn eigen naam eer aan, hij gaat flamen etc.
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
maar nu moet ik helaas gaan eten :(

PSN

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik denk toch ECHT dat hij een clone is die sporadisch gebruik maakt van deze username om dit soort topics te openenen. Hij staat geregistreerd sinds 1999! Geen echte newbie, en hij kan onmogelijk zo weinig actief geweest zijn in al die tijd...

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Misschien was zijn pass ook met 9 maanden vertraging doorgestuurd.
:)

PSN

• Buzzman
  • Niet online
Op maandag 16 april 2001 13:53 schreef Exirion het volgende:
Ik denk toch ECHT dat hij een clone is die sporadisch gebruik maakt van deze username om dit soort topics te openenen. Hij staat geregistreerd sinds 1999! Geen echte newbie, en hij kan onmogelijk zo weinig actief geweest zijn in al die tijd...
/me lacht zich kapot!

:D:D:D:D:D:D

Verwijderd

Op maandag 16 april 2001 13:55 schreef YakuzA het volgende:
Misschien was zijn pass ook met 9 maanden vertraging doorgestuurd.
:)
Zie ook dat topic: Is GoT niet fantastisch?

Verwijderd

Okay welke mod bekent dat hij een UserID heeft gekaapt en aan het kloten is?

Of is dit Tom3 ofzo :)

• BC3 Victim
Op maandag 16 april 2001 13:58 schreef FlameHeaD het volgende:
Okay welke mod bekent dat hij een UserID heeft gekaapt en aan het kloten is?

Het zou op zich wel een goede grap zijn :P

Maar nee, volgens mij is er echt iemand die serieus probeert te doen. :+

• Tom
  • Niet online

Tom

Op maandag 16 april 2001 13:58 schreef FlameHeaD het volgende:
Niet dat ik weet :)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik ga ff lunchen...

Omelet du Fromage :+

• Buzzman
  • Niet online
Op maandag 16 april 2001 14:00 schreef Floris_Diemel het volgende:

[..]

Het zou op zich wel een goede grap zijn :P

Maar nee, volgens mij is er echt iemand die serieus probeert te doen. :+
Volgens mij heeft ie de moed opgegeven ;)

Verwijderd

Op maandag 16 april 2001 14:05 schreef Exirion het volgende:
Ik ga ff lunchen...

Omelet du Fromage :+
WHAWHAWHAWHA

Met ketchup?

• BC3 Victim
ooooooooooooooooh does mammie know you have a secret account here Dexter?

I am gonna tell it!
I am gonna tell it!
I am gonna tell it!

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Waarom lees ik dit nu pas? Wat is dit een achterlijk humoristische draad! :D.

Hehe, dit doet me denken aan de film ''bedazzled''. Daar wordt de hoofdpersoon op een gegeven moment een gastje die ''buitengewoon emotioneel en gevoelig'' is. Dit ging janken omdat de zonsondergang zo mooi was. Dat was bijna net zo extreem overdreven als dit.

Maar misschien moeten ''WIJ'' niet zo onaardig doen tegen DextersLab. Misschien is het wel een psychose en staat hij heel ver van de maatschappij, woont alleen in een isolement, doet alleen nog 1 keer per week boodschappen en probeert op GoT weer in de maatschappij te belanden.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

Op maandag 16 april 2001 14:08 schreef DeeDee het volgende:

I am gonna tell it!
I am gonna tell it!
I am gonna tell it!
Kloontje?

• Buzzman
  • Niet online

I am gonna tell it!
I am gonna tell it!
I am gonna tell it!
Aantal posts: 1

Newbie! ;) :P

• BC3 Victim
HlpDsK: SSttt, anders beland ik zo ook nog in stoute usertjes >:)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

That''s all you can sahay!

Professioneel Hyves-weigeraar

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 15:57
Op maandag 16 april 2001 14:09 schreef DeeDee het volgende:
HlpDsK: SSttt, anders beland ik zo ook nog in stoute usertjes >:)
Ehm jah et mag niet!!!

ehmmm bestaat dat eigenlijk. aantal posts discriminatie!!!

Advanced sheep-counting strategies

Verwijderd

I am gonna tell it!
I am gonna tell it!
I am gonna tell it!
Whawhahwwahaw.... Ej DeeDee kan je niet op wat knoppen rammen in DextersLab ? :D

Sorry hoor Dexterslab, maar zoals je nu al ziet: eigenlijk niemand je serieus

Verwijderd

D''r is werkelijk geen touw aan vast te knopen aan die vent :P

Als je z''n profiel ziet weet je ook gelijk waarom :

Beroep: Helpdeskmedewerker

>:)

• Buzzman
  • Niet online
lama

Verwijderd

Verder een vriendelijk verzoek aan Dexterslab : Zie deze link

En vat het aub niet negatief op, zo is het niet bedoeld natuurlijk >:)
Pagina: 1 2 3 Laatste