We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Hey TC kwist niet dat jij hier zat
.
Maar np hoor, tis een lekker lang filmpje en je ziet best veel. Niet altijd even gedetailleerd (tis opgenomen van een TV beeld), maar ach..
//edit: hehe 1e post van the Chosen
let us all cheer in happiness \o\ \o/ /o/
Maar np hoor, tis een lekker lang filmpje en je ziet best veel. Niet altijd even gedetailleerd (tis opgenomen van een TV beeld), maar ach..
//edit: hehe 1e post van the Chosen
let us all cheer in happiness \o\ \o/ /o/
Verwijderd
Duh ik had wel 3 posten gepost (m'n record
)
Maar toen die *zogenaamde* database die ontplofde van mijn record van het posten
is m'n accountje weer eens weg hoor
Wel lachuh filmpje btw, maar komt die niet op PC dan?
Maar toen die *zogenaamde* database die ontplofde van mijn record van het posten
is m'n accountje weer eens weg hoor
Wel lachuh filmpje btw, maar komt die niet op PC dan?
Wow.... zo'n gaaf spel gaat dit worden (de PC versie, Unreal Warfare dan
)
Dit word echt het beste sinds jaren.. een nieuwe revolutie, een super engine... slik, dat lava... die bossen, damned... de mods hiervoor worden echt extreem cool! zelfs voertuigen zoals in HALO gaan hier goed scoren denk ik... jeeps met 1 gunner 1 driver enz. als dit uit is ben ik echt in gamers heaven
Dit word echt het beste sinds jaren.. een nieuwe revolutie, een super engine... slik, dat lava... die bossen, damned... de mods hiervoor worden echt extreem cool! zelfs voertuigen zoals in HALO gaan hier goed scoren denk ik... jeeps met 1 gunner 1 driver enz. als dit uit is ben ik echt in gamers heaven
hmz...verder weinig animo hiervoor.

Unreal2 wordt pas leuk 
Warfare is UT voor Xbox..ziet er wel gelikt uit..de poppetjes zijn veeel mooier
Warfare is UT voor Xbox..ziet er wel gelikt uit..de poppetjes zijn veeel mooier
Verwijderd
Unreal2 en Unreal Warfare zijn voor de pc (tot zover bekend dan), Unreal Championship is voor de Xbox, en ja, het ziet er idd erg mooi uit
Whoa, downloading with 700 kb/sec. Damn, wist wel dat @home het kon.
Demo is zeer wreed. Hopelijk wordt pc versie net zo!
Demo is zeer wreed. Hopelijk wordt pc versie net zo!
Heb hem al ff gedownt. En ik ben tot de conclusie gekomen dat ik hem niet had moeten kijken.
Omdat ik nu helemaal van mening ben dat de release van Unreal 2 te lang duurt
Omdat ik nu helemaal van mening ben dat de release van Unreal 2 te lang duurt
Pagina: 1