Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Heb hem iets uitvergroot zodat het iets duidelijker zichtbaar is
(en *$#&*%&^& wanneer wordt er nou *echt* eens iets aan #55''s enz gedaan? dat telkens maar servers bijplaatsen niet werkt is nu wel duidelijk)
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
sorry maar ik gebrui IEOp vrijdag 13 april 2001 15:51 schreef --BoBo-- het volgende:
Gebruik dan ook geen Netschaap!
Blah!
Internet Explorer 6.0 (build 2462) : Goed
Opera 5.01 : Goed
Alle 3 op dezelfde bak, Windows 2000 SP1
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ik heb het met netschaap ook, dus lijkt me toch echt een Netschaap probleem.Op vrijdag 13 april 2001 15:52 schreef GODZILLA2001 het volgende:
[..]
sorry maar ik gebrui IE
Weet je wel zeker dat je IE hebt
IE 5.01 SP1 (NT4)
IE 5.01 SP2 (W2K)
IE 5.5 (Win Me)
IE 5.5 SP1 (W2K)
Dus daar ligt het ook niet echt aan.
En het zijn allemaal verschillende PC''s met verschillende configs. (Ook verschillende videokaarten, 1X I815 (NT4) 1X TNT2 (WinMe) 1X Rage Mobility ( 5.5 SP1) en 1X Rage Pro 2 (IE 5.01 SP1 W2K)
Aannames zijn fataal.
Maar de fout (in IE) is dus alleen bij de forum index he, niet bij threads zelf. Misschien dat sommige mensen daarnaar kijken?
Ik keek in de Index (daar ging het met mijn IE 6 dus gewoon goed).Op vrijdag 13 april 2001 16:38 schreef Onno het volgende:
Mijn IE5 doet ''t ook fout.
Maar de fout (in IE) is dus alleen bij de forum index he, niet bij threads zelf. Misschien dat sommige mensen daarnaar kijken?
Netscape vernaggelt het overigens ook in de threads (en in de Index ja).
Virussen? Scan ze hier!
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
net als godzilla laat zien.. enkel bij de index indeed
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Heb btw IE 5.01 SP2 draaien op Win2K Pro SP1...
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Niet in index, niet in forumlist, niet in topic.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Als je venster smaller dan 750px is heb je er sowieso geen last van... da''s altijd zo. Maar maximize ''m nu eens.Op zaterdag 14 april 2001 00:11 schreef BackSlash32 het volgende:
NS 4.77 hier: no probs!
[afbeelding]
Niet in index, niet in forumlist, niet in topic.
FF paar keer opnieuw opstarten dan maar..
gelinkt ivm layout:
forumindex op 1152x864
SG op 1152x864
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
bij mij is ie trouwens recht hoor
maareh verder boeit het ook weinig wat mij betreft......
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Grappig, thuis doet hij het bij mij idd wel fout. (W2K + IE5.5SSP1, Nvidia Detonator 6.50)
Vaag.
Boeiuh...
Aannames zijn fataal.
Goed in Netscape Communicator 4.74 UK op hetzelfde systeem
Vaaaaag
Verwijderd
Er is wel meer vaaaaag aan Topix, leeft Arjan nog?Op zaterdag 14 april 2001 18:58 schreef Daniel Kegel het volgende:
Fout in forumindex met IE 5.50.4522.1800 + Win2K SP1 NL
Goed in Netscape Communicator 4.74 UK op hetzelfde systeem
Vaaaaag
Aan FOK is vanaf het moment dat GoT op Topix is gaan draaien nooit meer iets gebeurd, hopelijk laten de mensen hier niet zo over zich heen lopen.Gaat er ooit nog onderhoud aan GoT gepleegd worden, of is Arjen''s enige bezigheid nu nog Fok!?
Edit: hmm.. 1.1c... ik dacht toch ooit 1.2.8c gezien te hebben daar
Professioneel Hyves-weigeraar
Daarom is er op dit moment wat weinig ondersteuning voor GoT, maar we hebben goede hoop dat dat op korte termijn weer goed gaat komen.
Verwijderd
Arjen, excusez moi. Maar ik zie die naam ook zo weinig dus daarom onthoudt ik het ook niet.Op zaterdag 14 april 2001 21:51 schreef Daniel Kegel het volgende:
Ik weet dat Arjen (Arjan is een ander) bezig zou gaan met Fok! updaten, omdat zij inderdaad nog steeds een hele oude versie draaien.
Dat schijnt dus ook in te houden dat er op GoT op dit moment geen ondersteuning geboden wordt.
Of dat in de toekomst nog gaat veranderen mag god weten...