Idee-tje voor search

Pagina: 1
Acties:

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik zoek regelmatig op username, waarbij ik mijn username invul. Zodoende ben ik eigenlijk alleen genteresseerd in de meest recente postings in de gevonden draden. De search heeft echter niet de optie om meteen naar de laatste pagina van de betreffende posting te gaan. Als je gewoon aan het bladeren bent kan je op 1 2 3 4 ofzo klikken, maar de search biedt die optie niet.

Goed idee of niet?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Komt door je sig waarschijnlijk :7

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als je de topics wilt zien waarin je zelf gereageerd hebt kun je ook bij een van je reacties op je username klikken...

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• pven
  • Niet online
Op Friday 16 March 2001 16:00 schreef Mr. B. het volgende:
Als je de topics wilt zien waarin je zelf gereageerd hebt kun je ook bij een van je reacties op je username klikken...
Maar dan krijg ik dus de eerste pagina te zien. Als er dus 200 replies zijn, wil ik graag de mogelijkheid hebben om meteen naar de laatste pagina te springen vanuit de search.

• pven
  • Niet online
^^^^

Ik heb nog geen reactie gezien van een van de GoT-ters die het spul beheren. Tot die tijd, schop ik dit topic af-en-toe omhoog.

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 08:52
Genoteerd.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op maandag 19 maart 2001 14:54 schreef Arjen het volgende:
Genoteerd.
:D Tnx Arjen!
Pagina: 1