[BC3] Waarom wordt er zo geheimzinnig over HlpDsk gedaan

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 199 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Alle draden die over hem gaan, gaan supersnel op slot. Is hij gebanned? Mag hij tijdelijk niet meer modderen? Wat is er aan de hand? Waarom wordt er niet simpelweg aan de gebruikers gemeld wat er besproken is? Is het nog niet duidelijk? Moet hij (en Tom) excuses maken? Hebben de Adjes/Modjes iets te verbergen? Waarom is er geen duidelijkheid?

Kortom: alleen maar vragen waar men (Adjes en/of Modjes) geen antwoord op willen geven.

Met een antwoord als: we zijn in overleg of iets dergelijks ben ik reeds tevreden. Weinig nieuws is beter dan geen nieuws.

Ik ga nu richting mijn bedje; ik hoop dat er morgenochtend een zinnig antwoord hier staat.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-02 09:05

Kvn

Ik ook

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 12 april 2001 22:56 schreef pven het volgende:
Alle draden die over hem gaan, gaan supersnel op slot. Is hij gebanned? Mag hij tijdelijk niet meer modderen? Wat is er aan de hand? Waarom wordt er niet simpelweg aan de gebruikers gemeld wat er besproken is? Is het nog niet duidelijk? Moet hij (en Tom) excuses maken? Hebben de Adjes/Modjes iets te verbergen? Waarom is er geen duidelijkheid?

Kortom: alleen maar vragen waar men (Adjes en/of Modjes) geen antwoord op willen geven.

Met een antwoord als: we zijn in overleg of iets dergelijks ben ik reeds tevreden. Weinig nieuws is beter dan geen nieuws.

Ik ga nu richting mijn bedje; ik hoop dat er morgenochtend een zinnig antwoord hier staat.
Ik neem aan dat we er nog wel wat over horen, dat is niet echt iets wat in 1 dag (nog geen 24 uur) te beslissen is, denk ik...

edit:
Trouwens, ik ben ook benieuwd hoor

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

het is zo geheimzinnig omdat hij de slapeloze is >:)

Verwijderd

ja, vertel eens

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 13:52

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

ik denk dat ze dat HlpDsk / Tom gedoe nu wel zat zijn. Het WAS leuk, maar aan al het leuks komt een einde. Dus ik geeft ze groot gelijk dat ze alles wat over die 2 in GOT komt wordt dichtgegooit. Het is hier namelijk geen HelpDsk/Tom-forum

Gr:):)tZZ

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Hmm! Hm! Ik ehm.. snap het een en ander niet meer. Ik heb vanmorgen vroeg alles zitten lezen. Was er eerst ook zelf in getuimeld: dacht dat iemand HlpDsK''s account gehackt had ofzo.

Toen bleek het een grap te zijn. Ik heb me kostelijk vermaakt toen ik m''n eigen eerste reacties bekeek..

Vandaag heb ik er verder geen aandacht aan besteed, omdat ik dacht dat al die HlpDsK-en-Tom-topics alleen maar volstonden met "ohh wat leuk" en "ik vind het niet kunnen".

Wat blijkt: Er zijn problemen! HlpDsK is weg, Tom zie ik nauwelijks, andere ads zijn pissed (?)(wellicht terecht), alles wordt idd geclosed..

Hm!

Mijn eerste reactie was: "Waarschijnlijk was het wel echt, en hebben ze later gewoon gedaan alsof het toneelspel was". Is dat soms het geval?

Als dit niet zo is: Het was weer eens wat anders, en ik hoop dat beide toneelspelers dit niet aangerekend wordt als zijnde doodzonde..!

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik wil er wel wat over kwijt :)

Alle draadjes die geopend worden wat betreft deze situatie worden inderdaad allemaal dicht gezet. En zeker als dat ook in het verkeerde forum word gedaan.

En nee, er zijn nog op dit moment nog geen maatregelen genomen, en er zijn nog geen sancties opgelegd.

Op dit moment kunnen we ook nog niet veel verduidelijken we zijn er mee bezig om het voor ons (= crew) allemaal op een rijtje te zetten. Er is dus overleg in het crew forum.

Kortom: Vragen waar we op dit moment geen antwoord op kunnen geven.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Grap of niet het staat als een organisatie die proffesioneel wilt overkomen niet erg goed, daarnaast kan je niet zelf topics sluiten voor onzin en dan dit soort posts doen, dan ben je wel met 2 maten aan het meten.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
een 500,- ''je voor diegene die me dat threadje doormailt! ;)
ps: als je dat nu eens bij al die slotjes had bijgezet he bulldog.. nu weten we tenminste dat het niet simpelweg genegeerd wordt..

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Op donderdag 12 april 2001 23:15 schreef poohbeer het volgende:
een 500,- ''je voor diegene die me dat threadje doormailt! ;)
Briefjes van 500 bestaan niet :P......maar als je me 5 briefjes van 100 gulden geeft dan kan ik best zorgen dat die thread heel mysterieus in je mailbox beland :P.

• witchdoc
Op donderdag 12 april 2001 23:17 schreef McVirusS het volgende:

[..]

Briefjes van 500 bestaan niet :P......maar als je me 5 briefjes van 100 gulden geeft dan kan ik best zorgen dat die thread heel mysterieus in je mailbox beland :P.
ik geef je nog wel een briefje van 1000! :)
edit, ahoewel.. 1000 wordt wel erg veel..
5 keer 100,- dan!.. deal? >:)

• Buzzman
  • Niet online
Al dat gezeik hierover...

Laten we maar hopen dat het leidinggevend personeel hier vlug een antwoord op heeft..

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

100 bfr is ongeveer 5 piek.
1000 bfr is dus ongeveer fl 50,- (''t zal iets meer zijn fl 53,- ofzo)

..is toch mooi meegenomen :)

• pica
  • Laatst online: 09-02 16:51
Tis me niet echt opgevallen eigenlijk.
Voor mij is toch ook nog nooit een topic geopend ;)

Steam

• McVirusS
Op donderdag 12 april 2001 23:18 schreef poohbeer het volgende:

[..]

ik geef je nog wel een briefje van 1000! :)
edit, ahoewel.. 1000 wordt wel erg veel..
5 keer 100,- dan!.. deal? >:)
Sure.

En ehm.....er wordt over gediscusseert in crew forum.

• McVirusS
Op donderdag 12 april 2001 23:21 schreef Gulpener het volgende:

Ohja......shit hij is een belg......ach voor 25 piek mag hij wat mij betreft die thread ook wel hebben :P.

• Buzzman
  • Niet online
Op donderdag 12 april 2001 23:21 schreef Gulpener het volgende:

Gehehehe, dan sponsor ik ook nog wel wat frankskes! hahaha ;)

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op donderdag 12 april 2001 22:56 schreef pven het volgende:

Als je die threads leest hoef je dit soort vragen niet te stellen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Grrrrrene
  • Niet online
Lama

• Savages
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 23:56
Maar om welke draadje gaat het nou eigenlijk!??

Ik heb weer es wat gemist..! Wil ook weten wat er gebeurd is..!

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

• witchdoc
GATVER gulpener!
btw virus, ik dacht dat ik nu toch echt wel vaak genoeg heb rondgebrult dat''k Belg ben hoor :)

ik ben trouwens al blij dat dit ''grapje'' besproken wordt.. verwacht er niet veel meer van dan waarschuwing maar meer hoeft dat ook niet te zijn denk''k..
beiden beseffen ondertussen wel dat zulks niet echt hoort.. hoop''k.

anyway, ik ga nog een ander sceme verzinnen om aan die thread te geraken ;)

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op donderdag 12 april 2001 23:13 schreef raptorix het volgende:
Grap of niet het staat als een organisatie die proffesioneel wilt overkomen niet erg goed, daarnaast kan je niet zelf topics sluiten voor onzin en dan dit soort posts doen, dan ben je wel met 2 maten aan het meten.
En dat is dus maar de vraag! Het *hoeft* niet zo te zijn dat het gelijk onprofessioneel is. Namelijk:
1) het was in het Lieve Adjes forum, dus niet waar Jan en Alleman in- en uitloopt
2) het was des nachts, dus niet op een tijdstip dat alle newbies langskomen. De tijd dat er eigenlijk alleen ''die hards'' zijn.
3) op het moment dat het onprofessioneel over kon gaan komen, namelijk op het moment dat Jan en Alleman WEL langs zouden komen, was al duidelijk dat het een grap was!
4) er is bij sommigen toch een wat gespannen verhouding met adjes en modjes in het algemeen en HlpDsk in het bijzonder. No offence overigens. Dit was een goede manier om de druk van de ketel te halen.
5) adjes en modjes zijn ook mensen, en deze actie heeft ook educatieve waarde. Dit is alleen al duidelijk in het feit dat veel mensen geschokt reageerden. Mensen gaan nadenken over hun eigen geflame.
6) het was errug humoristisch. Als er dan eens een grap plaatsvind, doe het dan goed. En dat is de heren zeker gelukt.

Naja, dit komt ff bij me op.

Dus of het onprofessioneel is? Ik weet het niet. De docenten hebben ook lol, leiders van een kamp doen ook wel eens raar en zelfs een minister doet wel es gekke dingen. En meestal is ie JUIST daardoor populair bij het volk. Hij laat namelijk zien dat hij ook een mens is!!

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Buzzman
  • Niet online
[topic=159708] :?

die thread?

• witchdoc
Op donderdag 12 april 2001 23:30 schreef Savages het volgende:
Maar om welke draadje gaat het nou eigenlijk!??

Ik heb weer es wat gemist..! Wil ook weten wat er gebeurd is..!
check een bende slotjes onderaan ergens savages.. hlpdsk en tom waren elkaar serieus aan''t flamen in de hoop dat de gebruikers er een les uit zouden trekken.. hoe precies snap''k ook niet maja..

• DizzyWeb
  • Laatst online: 14-02 21:49

DizzyWeb

Ondertiteld

OPeens heeft iedereen het alleen nog maar over het feit dat Tom & HlpDsk een hele foute actie hadden, terwijl na afloop van die show iedereen ze de hemel in prees, een geweldige les enzo!? Snapput nie hoor...

De reden van die show vonnik iig top, de tweakers us ff duidelijk maken hoe een deel van ons zich gedraagt.

Het heeft alleen duidelijk geen effect...

• Buzzman
  • Niet online
Op donderdag 12 april 2001 23:33 schreef poohbeer het volgende:

[..]

check een bende slotjes onderaan ergens savages.. hlpdsk en tom waren elkaar serieus aan''t flamen in de hoop dat de gebruikers er een les uit zouden trekken.. hoe precies snap''k ook niet maja..
Belg he ;)

Nou, dat we er van leren is dat er hier dus ontiechelijk veel meelopers zijn. Als HlpDsK gaat flamen, flamen ze hem terug... Als ie zegt dat het een grap is, dan likken ze allemaal weer zijn kont (of iets anders).

Dat is een reden geweest waarom ze het gedaan hadden... Ook omdat ze heel de tijd gezeik hadden als ze een slotje zetten. Het is en blijft ondergewaardeerd werk en is meestal ook zeer frustrerend lijkt me.

Things getting clear now :? ;)

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 12 april 2001 23:36 schreef Buzzman het volgende:

[..]

Belg he ;)

Nou, dat we er van leren is dat er hier dus ontiechelijk veel meelopers zijn. Als HlpDsK gaat flamen, flamen ze hem terug... Als ie zegt dat het een grap is, dan likken ze allemaal weer zijn kont (of iets anders).

Dat is een reden geweest waarom ze het gedaan hadden... Ook omdat ze heel de tijd gezeik hadden als ze een slotje zetten. Het is en blijft ondergewaardeerd werk en is meestal ook zeer frustrerend lijkt me.

Ja, HlpDsK zei al dat er een hoop waren die zich behoorlijk lieten kennen. En niet zo''n beetje ook. Als je die thread doorleest en daarna de reacties in de verklaring, lach je je kapot :)

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

[..]

Belg he ;)

Pesies...

Enige wat me wel tegenviel is dat er meteen een discussie volgt waarin die lamers besproken worden, maar niemand rept een woord over degenen die wel hun best doen om de boel te sussen... Degenen die die waardering duidelijk wel opbrengen...

• pica
  • Laatst online: 09-02 16:51
WTF, net Jerry Springer man :)

Steam

• Buzzman
  • Niet online
Op donderdag 12 april 2001 23:39 schreef DizzyWeb het volgende:

[..]

Pesies...

Enige wat me wel tegenviel is dat er meteen een discussie volgt waarin die lamers besproken worden, maar niemand rept een woord over degenen die wel hun best doen om de boel te sussen... Degenen die die waardering duidelijk wel opbrengen...
Dat bedoel ik dus... :) Eindelijk iemand die me begrijpt :D

• witchdoc
Belg he ;
proud of it.. wij hebben tenminste goedkope motoren :)

Hopelijk was dat niet de bedoeling want dan zakken ze echt in m''n achting.
Jij zegt nu dat het hun bedoeling is om aan te tonen dat en aantal users enorme meelopers zijn.. dan zijn hun bedoelingen niet eens goed geweest! Dan is het puur machtsmisbruik om.. ja waarom eigenlijk.
Nee, zo erg kan het niet zijn.. ik dacht gelezen te hebben dat het was om ons users te laten merken dat het mod zijn niet altijd makkelijk is en dat ze vaak erg veel rommel moeten slikken.

Maar kom, laat ons hier niet over gaan discussieren en gewoon wachten tot HLPDSK of Tom ons de ware toedracht vertellen of ons dit mede wordt gedeelt door iemand die het weet ipv wij die ernaar kunnen gokken.

• Buzzman
  • Niet online
Op donderdag 12 april 2001 23:41 schreef poohbeer het volgende:

[..]

[..]

Jij zegt nu dat het hun bedoeling is om aan te tonen dat en aantal users enorme meelopers zijn.. dan zijn hun bedoelingen niet eens goed geweest! Dan is het puur machtsmisbruik om.. ja waarom eigenlijk.
Nee, zo erg kan het niet zijn.. ik dacht gelezen te hebben dat het was om ons users te laten merken dat het mod zijn niet altijd makkelijk is en dat ze vaak erg veel rommel moeten slikken.

Maar kom, laat ons hier niet over gaan discussieren en gewoon wachten tot HLPDSK of Tom ons de ware toedracht vertellen of ons dit mede wordt gedeelt door iemand die het weet ipv wij die ernaar kunnen gokken.
Hey, das eng, ik ben het eens met een belg (no offence) ;) :D

Ik meende namelijk ook ergens gelezen te hebben dat ze het oa hadden gedaan om aan te tonen dat er dus heel veel users zijn die continu aan het meelopen zijn. (vaak degene die de modjes af zitten te kankeren en altijd om SLOTJUH roepen).

Edit: ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er op het crew forum allemaal gezegd wordt ;)

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Op donderdag 12 april 2001 23:41 schreef poohbeer het volgende:

[..]

[..]

Die ware toedracht hebben ze gegeven...
Dus ben voortaan eens aardig tegen elkaar :)

Verwijderd

Die HlpDsk lijkt me zowiezo een vage gast, zijn leven gewijdt aan het posten van zoveel mogelijk onzinposts op GoT, allemaal van die nutteloze ultrakorte replies waar niemand wat aan heeft, denkt blijkbaar dat hij GoT-God is ofzo. :?
Nah ja, hij zal deze topic wel weer op slot zetten, als er 1 woord van kritiek zijn kant op komt dan misbruikt hij zijn modrechten om gelijk die topic te sluiten, maar als het hem uitkomt dan overtreedt hij wel zelf de regels. Behoorlijk triest als je het mij vraagt.

• Buzzman
  • Niet online
Op donderdag 12 april 2001 23:56 schreef Revolution het volgende:
Die HlpDsk lijkt me zowiezo een vage gast, zijn leven gewijdt aan het posten van zoveel mogelijk onzinposts op GoT, allemaal van die nutteloze ultrakorte replies waar niemand wat aan heeft, denkt blijkbaar dat hij GoT-God is ofzo. :?
Nah ja, hij zal deze topic wel weer op slot zetten, als er 1 woord van kritiek zijn kant op komt dan misbruikt hij zijn modrechten om gelijk die topic te sluiten, maar als het hem uitkomt dan overtreedt hij wel zelf de regels. Behoorlijk triest als je het mij vraagt.
Ik bemoei me er niet meer mee...

Als ze professioneel zijn lossen ze dit intern goed op.

Gegroet...

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 12 april 2001 23:57 schreef
Buzzman het volgende:
Ik bemoei me er niet meer mee...

Als ze professioneel zijn lossen ze dit intern goed op.
Dat is al gebeurd... :Z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10-2025
online soap,

dacht dat die dingen alleen op tv kwamen,

ow, ik hou trouwens niet van soaps, vind ze zielig :)

• Buzzman
  • Niet online
Op vrijdag 13 april 2001 00:01 schreef Exirion het volgende:
[..]

Dat is al gebeurd... :Z
Weet jij meer?

Verwijderd

Hmmz, nog steeds niet een donder veranderd hiero, HlpDsK wordt nogsteeds de grond in geboord, omdat mensen de humor er niet van inzien.

Ach, sommigen voelen zich nogal gauw in hun hol geneukt, behoorlijk zielig.

Kijk eerst naar je eigen voordat je een ander op zijn fouten wijst, HlpDsK komt hier al heel wat langer dan de meesten van jullie, die weet toch echt wel wat beter dan de rest hiero, hoe het op een forum aan toe gaat.

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 13 april 2001 00:02 schreef Buzzman het volgende:

[..]

Weet jij meer?
Gaat er geen lichtje branden als HlpDsk al de hele avond niet gesignaleerd is? En verder is iedereen het gezeur gewoon zat...

In elke topic hierover vervallen we steeds weer in precies dezelfde discussie, dus wat mij betreft Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/bcobelen/locksmiley.gif

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Grrrrrene
  • Niet online
Mag nou eindelijk, als-het-u-belieft, deze topic dicht? Dit is al 100x besproken... Er wordt niks nieuws over gezegd, alleen maar een beetje heen en weer gediscussieer wat wel en niet kan.

Hou daar nou maar mee op, wij users maken de regels niet uit... Is misschien maar goed ook? |:(

Als er iets bekend is, wordt dat gemeld, dat is al gezegd, wat heeft dit nog voor zin dan? Leg je erbij neer dat het gebeurd is, heb geduld tot er een beslissing is genomen...

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 00:08 schreef Grrrrrene het volgende:
Mag nou eindelijk, als-het-u-belieft, deze topic dicht? Dit is al 100x besproken... Er wordt niks nieuws over gezegd, alleen maar een beetje heen en weer gediscussieer wat wel en niet kan.

Hou daar nou maar mee op, wij users maken de regels niet uit... Is misschien maar goed ook? |:(

Als er iets bekend is, wordt dat gemeld, dat is al gezegd, wat heeft dit nog voor zin dan? Leg je erbij neer dat het gebeurd is, heb geduld tot er een beslissing is genomen...
Amen

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Amen.

edit:

Tsssk, dit geloof je toch niet!?

• Grrrrrene
  • Niet online
Damn, voor 1 keer zou ik effe mod status willen hebben... Kappuh nou met al dat gezeik. De crew komt er vast wel uit hoor! :(

• zeef
  • Laatst online: 10-02 22:16
Op donderdag 12 april 2001 23:31 schreef Burat het volgende:

[..]

En dat is dus maar de vraag! Het *hoeft* niet zo te zijn dat het gelijk onprofessioneel is. Namelijk:
1) het was in het Lieve Adjes forum, dus niet waar Jan en Alleman in- en uitloopt
2) het was des nachts, dus niet op een tijdstip dat alle newbies langskomen. De tijd dat er eigenlijk alleen ''die hards'' zijn.
ja dat is dus gelul. Het begon in een ander draadje over auto''s ofzo. Het ging door op lieve adjes. Anyway hoe kun je nog autoriteit afdwingen als iedereen nu een "Ja het was een hlpdsk&Tom grapje, niet serieus hoor", maar ondertussen. Bovendien ging het als een lopend vuurtje rond, kijk maar naar alle reactie''s.

Ze hebben hun eigen crew forum om te klieren, waarom hier de boel op stelten zetten ?

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Nee, kdoe ut nie, kga nie weer bij ut begin beginnen :(

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/bcobelen/locksmiley.gif Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/bcobelen/locksmiley.gif Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/bcobelen/locksmiley.gif Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/bcobelen/locksmiley.gif Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/bcobelen/locksmiley.gif

Please? :*

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10-2025
Op vrijdag 13 april 2001 00:10 schreef zeef het volgende:

[..]

ja dat is dus gelul. Het begon in een ander draadje over auto''s ofzo. Het ging door op lieve adjes. Anyway hoe kun je nog autoriteit afdwingen als iedereen nu een "Ja het was een hlpdsk&Tom grapje, niet serieus hoor", maar ondertussen. Bovendien ging het als een lopend vuurtje rond, kijk maar naar alle reactie''s.

Ze hebben hun eigen crew forum om te klieren, waarom hier de boel op stelten zetten ?
nahja, ze konden op deze manier goed zien wie hlpdsk en tom nou sukkels vind en wie niet. dat is ook af te lezen in de reacties

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

En dan nog zeggen dat het nutteloos was, en geen effect had... we zijn er gvd nu nog over bezig!

• Grrrrrene
  • Niet online
Op vrijdag 13 april 2001 00:13 schreef DizzyWeb het volgende:
En dan nog zeggen dat het nutteloos was, en geen effect had... we zijn er gvd nu nog over bezig!
Ja, en waarom??? Dat vraag ik me dus af... Het heeft impact gehad, dat is duidelijk, maar deze uitwerking zal wel niet de bedoeling geweest zijn...

OK, ben een beetje een heethoofd misschien, maar kap nou eens met al dat gezeik!!!

(dat had ik niet tegen dizzyweb)

• zeef
  • Laatst online: 10-02 22:16

''swaar gooi maar dicht. het blijft welles nietes gezeik !

• Grrrrrene
  • Niet online
Op vrijdag 13 april 2001 00:15 schreef zeef het volgende:

[..]

''swaar gooi maar dicht. het blijft welles nietes gezeik !
Mooi, alweer iemand om... Nu de rest nog...

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Get ready for the LOCK... Countdown has started.... :P

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Op vrijdag 13 april 2001 00:15 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Ja, en waarom??? Dat vraag ik me dus af... Het heeft impact gehad, dat is duidelijk, maar deze uitwerking zal wel niet de bedoeling geweest zijn...

OK, ben een beetje een heethoofd misschien, maar kap nou eens met al dat gezeik!!!

(dat had ik niet tegen dizzyweb)
Thnx ;)
En die uitwerking is zeker niet zo bedoeld...
Kga maar eens andere topics zoeken, kvinnut wel zat zo... 23 uur na dato!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Op vrijdag 13 april 2001 00:16 schreef Exirion het volgende:
Get ready for the LOCK... Countdown has started.... :P
Kzag ut, je was me net voor ;)

• Grrrrrene
  • Niet online
GoT is leuk, laten we dat zo houden!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Op vrijdag 13 april 2001 00:18 schreef Grrrrrene het volgende:
GoT is leuk, laten we dat zo houden!
Amen.

Bennik in een kerk ofzow!?
En bennik nu de eerste met Amen!?

• Bulldog
  • Niet online
Ik zal wederom in herhaling treden.

Op dit moment kan de crew niet bekend maken dan we tot op dit moment hebben kunnen doen. Dit komt mede door het feit dat we het voor ons (= crew) ook nog even allemaal op een rijtje moeten zetten. Er word overlegd wat er precies is gebeurd, hoe dit opgelost gaat worden, en wat de eventuele consequenties zijn. Op dit moment weten wij het ook nog niet!

Ik wil hiermee benadrukken dat het absoluut helemaal geen zin heeft om allerlei theorieën uit te denken want daar schiet je helemaal niets mee op. Op korte termijn zal er door de crew meer duidelijkheid gegeven kunnen worden maar op dit moment kunnen we dat nog niet.

Ik hoop dat je hier je begrip voor kunt opbrengen en nog even geduld hebt todat we je meer kunnen mededelen. Threads die worden geopend om iemand af te zeiken zullen worden voorzien van een slotje, evenals threads in het verkeerde forum.

En laten we deze thread een beetje netjes houden. Geen flames of kwetsende opmerkingen naar andere gebruikers. Ook theorieën zoals het volgens jou is gegaan kun je achterwege laten. Dank voor je medewerking.

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Thnx Bulldog...

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-01 17:14
Ik hoop dat je hier je begrip voor kunt opbrengen en nog even geduld hebt. Theards die worden geopend om iemand af te zeiken zullen worden voorzien van een slotje, evenals theards in het verkeerde forum.
Wat voor een dingen?

:P

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 13 april 2001 00:25 schreef Nasty.Nate het volgende:

[..]

Wat voor een dingen?

:P
Theards zijn slechte threads die meteen met een slotje worden afgestraft >:) >:) >:)

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Op vrijdag 13 april 2001 00:28 schreef Exirion het volgende:

[..]

Theards zijn slechte threads die meteen met een slotje worden afgestraft >:) >:) >:)
Zo had ik er nog nie over gedacht... die houden we er in ;)

• witchdoc
sssttt!

• Bulldog
  • Niet online
Pssst, heb het al veranderd >:)

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Stiekemurd! >:)

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Mensen, het was een dynamische dag de afgelopen dag. Heden is het goeie vrijdag de 13e. Welke ramp zal deze dag ons brengen. Een GoT server meltdown? :P

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Op vrijdag 13 april 2001 00:36 schreef Exirion het volgende:
Mensen, het was een dynamische dag de afgelopen dag. Heden is het goeie vrijdag de 13e. Welke ramp zal deze dag ons brengen. Een GoT server meltdown? :P
Wat? Vandaag Armageddon? Khoop ut nie ;)

Verwijderd

Straks wordt HlpDsK gebanned, kan ie weer opnieuw beginnen met zijn 11.000 posts. >:)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
is die nu geband dan:?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Op vrijdag 13 april 2001 00:42 schreef Revolution het volgende:
Straks wordt HlpDsK gebanned, kan ie weer opnieuw beginnen met zijn 11.000 posts. >:)
Breng um nie op ideeen...
Maar goed, we zouden niet meer suggereren...

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Op vrijdag 13 april 2001 00:42 schreef --VikinG-- het volgende:
dit vind ik echt te gek voor woorden, nu hoor dat hlpdsk geband is omdat hij homoseksueel is , !waar slaat dit op?je gaat iemand toch niet bannen om zijn seksuele geaardheid:?
(ik ben wel hetero voor de duidelijkheid..)
Dit is wel de grootste bullshit die er is... Als je ff stukkie terug leest naar wat Bulldog net zei, dan weet je dat er nog nix besloten is!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

1. Het moet een wild gerucht zijn van een tegenstander
2. Een mod zou er volgens mij nooit door gebanned kunnen en mogen worden
3. Als HlpDsk homo is, dan ben ik het ook :* Bwhahahah
4. Ehm... Waarom moet jij zo nodig erbij zeggen dat je hetero bent Viking? >:)

• BC3 Victim
omdat het anders lijkt dat ik voor een soort genoot op kom, en dat anders verkeerd begrepen kan worden (ik ben wel duidelijk, in tegenstelling tot de modjes)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Op vrijdag 13 april 2001 00:48 schreef Exirion het volgende:
1. Het moet een wild gerucht zijn van een tegenstander
2. Een mod zou er volgens mij nooit door gebanned kunnen en mogen worden
3. Als HlpDsk homo is, dan ben ik het ook :* Bwhahahah
4. Ehm... Waarom moet jij zo nodig erbij zeggen dat je hetero bent Viking? >:)
Dan hebben we hier een heleboel tweakertjuhs rondlopen die homo zijn, denk ik ;)

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 13 april 2001 00:52 schreef --VikinG-- het volgende:
omdat het anders lijkt dat ik voor een soort genoot op kom, en dat anders verkeerd begrepen kan worden (ik ben wel duidelijk, in tegenstelling tot de modjes)
Als ik voor een Turk opkom, ben ik dan een Turk?

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Op vrijdag 13 april 2001 00:52 schreef --VikinG-- het volgende:
Wat een onzin! soortgenoot, alsof je over een dier praat! Sorry, maar dat laatste zinnetje maakte een hele serieuze post juist een beetje triest... vinnik... dat "ik ben hetero" zinnetje...

• BC3 Victim
Op vrijdag 13 april 2001 00:55 schreef Exirion het volgende:

[..]

Als ik voor een Turk opkom, ben ik dan een Turk?
dan zou ik wel denken dat je turk bent ja..

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Op vrijdag 13 april 2001 00:57 schreef --VikinG-- het volgende:

[..]

Dit noemen ze discriminatie...

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 13 april 2001 00:57 schreef --VikinG-- het volgende:

[..]

Dan vind ik je heel dom redeneren. Sorry |:(

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Oh, dat kan ik ook...
Ik kom op voor de }:O }:O die geruimd worden, terwijl ze alleen een risico lopen MKZ te hebben, dus ik ben een }:O?

• BC3 Victim
als iemand zegt bijv. GOT voor tweakers, denk je toch ook dat die zelf tweaker is:?

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Op vrijdag 13 april 2001 01:00 schreef --VikinG-- het volgende:
als iemand zegt bijv. GOT voor tweakers, denk je toch ook dat die zelf tweaker is:?
En jij zei GoT voor homo''s, dus je was bang dat we dachten dat je een homo bent? :? |:(

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 13 april 2001 01:00 schreef --VikinG-- het volgende:
Ja, als iemand zegt ''Feyenoord!!!!; dan denk ik niet dat ie bij Ajax hoort nee |:( Maar als ik vind dat een surinamer gediscrimineerd wordt, en ik doe er iets aan, dan ben ik toch geen surinamer?? :Z

En om ff on topic te blijven: als er een mod wordt gebanned omdat ie homo is, dan vind ik dat schandalig en dat zal ik laten merken ook. Moet ik daarvoor zelf homo zijn? Volgens jou dus wel. Nou, mij interesseert het dus geen fuck wat anderen dan over mijn geaardheid denken als ik er iets over zeg.

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Op vrijdag 13 april 2001 01:02 schreef Exirion het volgende:

[..]

Ja, als iemand zegt ''Feyenoord!!!!; dan denk ik niet dat ie bij Ajax hoort nee |:( Maar als ik vind dat een surinamer gediscrimineerd wordt, en ik doe er iets aan, dan ben ik toch geen surinamer?? :Z

En om ff on topic te blijven: als er een mod wordt gebanned omdat ie homo is, dan vind ik dat schandalig en dat zal ik laten merken ook. Moet ik daarvoor zelf homo zijn? Volgens jou dus wel. Nou, mij interesseert het dus geen fuck wat anderen dan over mijn geaardheid denken als ik er iets over zeg.
Precies... Als je iemand daar op beoordeeld, is dat evengoed discriminatie...

• Mastermind
  • Laatst online: 17-01 10:57
Blablabla het boeit me niet zolang we maar rustig kunnen gotten... :Z

• BC3 Victim
en dat bedoel ik (8>

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 13 april 2001 01:07 schreef Mastermind het volgende:
Blablabla het boeit me niet zolang we maar rustig kunnen gotten... :Z
Amen.. Ik ga zo maar eens slapen :z

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Op vrijdag 13 april 2001 01:08 schreef Exirion het volgende:

[..]

Amen.. Ik ga zo maar eens slapen :z
Dat heb ik gisteravond ook een flink aantal keren geroepen, zo tussen 2 en 3 uur ;)

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Mooi, case closed, see y''all tomorrow ;)

• Grrrrrene
  • Niet online
Op vrijdag 13 april 2001 01:09 schreef DizzyWeb het volgende:

[..]

Dat heb ik gisteravond ook een flink aantal keren geroepen, zo tussen 2 en 3 uur ;)
Sterker nog: dat heb ik tussen 2 uur en 6 uur geroepen. Om 6:05 heb ik toch de knoop maar doorgehakt en ben gaan slapen...

Zelfde als ik zometeen ga doen trouwens. :z:z

We zijn trouwens wel weer lekker off-topic bezig

Enneuh, HlpDsK homo?????? Dachtutnie. Hij is juist een van de voorstanders van de mooievrouwentopics. Dusseuh, lul niet zo dom. :)

• witchdoc
Op vrijdag 13 april 2001 00:32 schreef Bulldog het volgende:
Pssst, heb het al veranderd >:)
WAT heb je al veranderd?

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Op vrijdag 13 april 2001 01:32 schreef poohbeer het volgende:

[..]

WAT heb je al veranderd?
theards --> threads

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Op vrijdag 13 april 2001 01:31 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Sterker nog: dat heb ik tussen 2 uur en 6 uur geroepen. Om 6:05 heb ik toch de knoop maar doorgehakt en ben gaan slapen...

Zelfde als ik zometeen ga doen trouwens. :z:z

[..]
Dat zei je gisteren ook... >:)

Verwijderd

Ik ben niet weg.

• Grrrrrene
  • Niet online
Op vrijdag 13 april 2001 01:36 schreef DizzyWeb het volgende:

[..]

Dat zei je gisteren ook... >:)
Daarom zeg ik ook maar "zometeen": moet je ruim nemen.

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Op vrijdag 13 april 2001 01:37 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook maar "zometeen": moet je ruim nemen.
Verstandig ;)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik ook niet.

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik zie het... :)

Maarreuh, hoewel het tegen mijn leefritme in is, ga ik toch maar eens slapen. Moet er morgen (vandaag) weer vroeg uit. Morgen vroeg effe checken of er nog nieuws is en dan snel naar de bushalte :)

Verwijderd

hmm..tom toch een iets minder geil icon?
Pagina: 1 2 Laatste