[BC3] Waarom wordt er zo geheimzinnig over HlpDsk gedaan

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 199 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heb dit topic helemaal gelezen en het oorspronklelijke half.....
Goeie grap van Tom enm HlpDsK, niet afstraffen dus. Eerder die ontzettende zielepeten die altijd lopen te klagen over het modereerbeleid. Zo onderhand loopt dat de spuigaten uit. Er staat in de FAQ dat er niet gevraagd mag worden om slotjes.... tollereer dat dan ook niet (als het ff kan :))
Ik ben het ook niet altijd eens met als er een slotje gegeven wordt, maar dan kun je daar toch als je het echt belangrijk vindt of een mailtje naar de desbetreffende mod sturen of een draadje openen in LA. HlpDsK is streng, so what? dit is een particuliere website, als je het (pertinent) niet eens bent met het beleid zoek je maar een ander forum op. Vooralsnog heb ik niet gezien dat er modjes het niet eens waren met zijn moderaties, wel veel newbee''s en onzinposters....

Nee, laat dit een les zijn voor de dombo''s en de meelopers die zich heel erg hebben laten kennen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

zijn ze nog steeds bezig met overleg?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Jezus wat een gezeik over drie topics met een grap van gister.
En dan nog 1 waarin mensen weer serieus HlpDsk begonnen uit te schelden, nog voordat hij en Tom hun "grap" begonnen.
Als de leiding van het forum het er niet mee eens is/was, en dat is hun goed recht, dan hebben ze het vast al wel gemeld aan beide mods. Daar hoeft de rest zich vast niet druk over te maken.

En ik kan me heel goed voorstellen dat bijv. HlpDsk er ziek van word dat er elke keer topics geopend worden over dat hij verslaafd is aan slotjes :?

Die grap gister liet ook zien hoe sommige mensen, helaas, over ad/mods denken.
Jezus man toon een beetje respect voor je medemens, het is ook maar allemaal op vrijwillige basis. En ja, ieder mens maakt fouten. En dan bedoel ik ieder mens.

Aan de leiding (Femme, Floris, Daniel :?) als jullie tot sancties over gaan (of ben ik al te laat), bedenk dan, elke mod is ook maar een mens, en soms kan het te veel worden.

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 13:06
Op vrijdag 13 april 2001 02:13 schreef HlpDsK het volgende:
Ik ben niet weg.
Op vrijdag 13 april 2001 02:17 schreef Tom het volgende:
Ik ook niet.
Volgens mij houden bepaalde mensen onderling contact via ICQ >:)

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
Op vrijdag 13 april 2001 08:11 schreef Steven_NL het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij houden bepaalde mensen onderling contact via ICQ >:)
Duh |:(

''t kan ook gewoon toeval zijn..

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op donderdag 12 april 2001 23:11 schreef Bulldog het volgende:
Ik wil er wel wat over kwijt :)

Alle draadjes die geopend worden wat betreft deze situatie worden inderdaad allemaal dicht gezet. En zeker als dat ook in het verkeerde forum word gedaan.

En nee, er zijn nog op dit moment nog geen maatregelen genomen, en er zijn nog geen sancties opgelegd.

Op dit moment kunnen we ook nog niet veel verduidelijken we zijn er mee bezig om het voor ons (= crew) allemaal op een rijtje te zetten. Er is dus overleg in het crew forum.

Kortom: Vragen waar we op dit moment geen antwoord op kunnen geven.
Dank voor dit antwoord! Ik heb de rest van deze draad nog niet gelezen, maar hier ben ik (op dit moment) reeds tevreden mee.

Vergeten: Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/bcobelen/locksmiley.gif

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

There ya go.
Pagina: 1 2 Laatste