Ik vind die big grin (
) van Tweakers niet echt een big grin, meer een blij gezichtje!
Deze heb ik gemaakt:
Deze heb ik gemaakt:
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Ik denk dat Jaymz dat volledig met je eens isOp Thursday 15 March 2001 18:11 schreef Artcore_Trooper het volgende:
....
De leukste smiley vind ik trouwens, hij is echt vaak toepasselijk en geeft precies aan wat je wilt zeggen.
Uhm, geen 3d? Ik heb gewoon deze standaard smiley ":)" gebruikt en er een mond ingetekend hoor...Op Thursday 15 March 2001 16:30 schreef Kees het volgende:
ff uitvergroten, dan zie je meteen waarom hij niet past: 1. te plat, 2. geen 3d. 3. gewoon lelijk (no offense)

I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
Verwijderd
mee eens!Het enige waar ik niet bij kan is dat deze:er tussen staat. Die is het toonbeeld van lelijkheid.
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Indeed. Als er een niet in het rijtje van ''got'' smileys past in die het wel..Op Thursday 15 March 2001 18:43 schreef Obi het volgende:
Het enige waar ik niet bij kan is dat deze:er tussen staat. Die is het toonbeeld van lelijkheid.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Bijna helemaal mee eens, ik vind dieOp Thursday 15 March 2001 23:00 schreef Diadem het volgende:
Laten we even structureel doen. We hebben:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tenminste, dat zijn de smileys die bij het posten staan...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zijn denk ik wel de belangrijkste smileys, die heb je sowieso nodig. De power cow willen we natuurlijk ook houden, en de
,
,
en
vind ik zelf ook wel erg cool... De rest zou van mij op zich wel weg mogen, en zeker de
,
,
en
wel. Die vind ik gewoon lelijk.
Wat ik mis is een smiley om een ondeugende knipoog te geven. Devoldoet niet echt vindt ik, die vind ik erg slecht.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Mij best, maar als je dan effe uit wilt leggen waar ze allemaal voor dienen? Ik heb niet voor niets zo''n heel verhaal opgehangenOp Friday 16 March 2001 02:00 schreef HlpDsK het volgende:
mag weg, de rest moet blijven. Anders mis ik ze echt in mijn arsenaal.

Is gewoon een grote grijns. 

!!!
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verschil tussenen
snap ik ook niet helemaal... Beiden tonen aan dat je zat te slapen bij je vorige post of voor je edit... Is
nu "het was al laat, sorry" en
"ik ben een beetje moe, sorry"???
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
trouwens ook beter dan StatBar.nl - @GoT
Verwijderd
Ik vind ook dat deze allebei moeten blijven.Op Friday 16 March 2001 03:09 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
= saaaaaai...
= ik ga slapen
ofzo
Verwijderd
Verwijderd
Dat schijnen ze op de een of andere manier nooit zo leuk te vinden, of moet ik het volgende keer van te voren zeggen :):)Op Friday 16 March 2001 04:38 schreef HlpDsK het volgende:
Je bedoeld natuurlijk een passionele nacht met een mooie meid, terwijl je TB@1600 het allemaal via de camcorder in realtime naar DivX captured
Advanced sheep-counting strategies
minder leuk te vinden dan 

Verwijderd
rulez! weg met Kijk,Op Friday 16 March 2001 12:10 schreef fkooman het volgende:
[afbeelding] rulez! weg met
of zet ze er gewoon allebei in, en dan kijken welke het meest gebruikt wordt... : D en : d ofzo
is echt een sarcastische big grin.
Verwijderd

Ik vind (ja, NL''s is moeilijkOp Friday 16 March 2001 14:04 schreef Beathoven het volgende:
verder vindt ik datbeter vervangen kan worden door >o) ipv > : ) (zonder spaties)
StatBar.nl - @GoT
Verwijderd

Daarom had ik toch ookOp Friday 16 March 2001 14:16 schreef bmx_grover het volgende:
is beter dan(die pas er niet tussen, cirkel is te vet)
ipv
niet als vervanger van
past daar wel mooi bij vind ik (Exact expert nodig?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
past niet echt in het rijtje met z''n oogjes. Misschien een combinatie van die twee...Verwijderd
Verwijderd
Ik vind m leuk. Mag toegevoegd worden.Op Thursday 15 March 2001 14:14 schreef Mastermind het volgende:
Ik vind die big grin () van Tweakers niet echt een big grin, meer een blij gezichtje!
Deze heb ik gemaakt:
[afbeelding]
Nee ik heb hem niet zelf gemaakt.Op Friday 16 March 2001 15:27 schreef Mikedigi het volgende:
mastermind die smiley heb je niet zelf gemaakt.
Die smiley is ook van UBB daar zit een groene versie bij.
Die gele versie van jou heb ook ik al verschillende forums gezien !

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd

Dat zijn witte haren... het moet Hannibal (je kent The A-Team toch hopelijk welOp Friday 16 March 2001 16:01 schreef JvS het volgende:
Dit lijkt me wel een leuk draadje om deze vraag te stellen (durf tegenwoordig geen topics meer te openen, hehe).
Waarom heeft deze smiley zo''n wit petje op? Wat is dat?. Het is net of-ie niet af is:?.
StatBar.nl - @GoT
Op Friday 16 March 2001 15:56 schreef Mastermind het volgende:
[..]
Nee ik heb hem niet zelf gemaakt.
Ik ben geen lamer...
Wat ik heb gedaan is:
Deze smiley pakken:
En er een mond in geplakt en een beetje 3D-aan de mond geven.
Paas die ene eens smiley eens dan waar jij het over hebt?
hahah!Op Friday 16 March 2001 18:19 schreef Obi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb even de UBB en Mastermind''s smiley naast elkaar gezet en uitvergroot.
Je kan veel zeggen maar de gelijkenis is flink. Het aantal en de plaatsing van de pixels zijn exact gelijk bij de ogen en mond...

en
, en sommigen zijn niet door ons gemaakt. Behalve bijvoorbeeld
, die ik heb gemaakt, we MOESTEN er gewoon eentje hebben die Daar heb ik hem idd van afgekeken, maar ik heb de nieuwe wel zelf gemaakt.Op Friday 16 March 2001 18:19 schreef Obi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je kan veel zeggen maar de gelijkenis is flink. Het aantal en de plaatsing van de pixels zijn exact gelijk bij de ogen en mond...
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Ik ben toch malle pietje niet!
die is gewoon ronduit lelijk. Ik heb mooiere gezien.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
zou ook wel koel zijn, als je ''s nachts uit de kroeg komt kan die erg nuttig zijn Ja, superzusjeOp zondag 18 maart 2001 00:08 schreef The Legend het volgende:
Dezeheeft een speciaal verleden geloof ik, die is op speciaal verzoek van één van de adjes erin gezet. Correct me if I''m wrong.
Bijna goed dusOp zondag 18 maart 2001 05:59 schreef Jasper het volgende:
[..]
Ja, superzusjevan femme..
Op zondag 25 maart 2001 19:45 schreef marteltor het volgende:
../
StatBar.nl - @GoT
Verwijderd
Hoe kan het dan dat die ogen totaal anders zijn?Op vrijdag 16 maart 2001 15:56 schreef Mastermind het volgende:
[..]
Nee ik heb hem niet zelf gemaakt.
Ik ben geen lamer...
Wat ik heb gedaan is:
Deze smiley pakken:
En er een mond in geplakt en een beetje 3D-aan de mond geven.
Hij mag HTML gebruiken, jij niet (denk ik zo).[/quote]edit:
Hoe kun je het plaatje groter krijgen?
[Parent Directory]Op zondag 25 maart 2001 19:45 schreef marteltor het volgende:
../
er zijn wel andere kleuren en op zn klijn stukje kun je nie veel anders heOp vrijdag 16 maart 2001 18:19 schreef Obi het volgende:
[..]
[afbeelding]
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Verwijderd

is IMHO pest lelijk en past absoluut niet bij de rest van de smilies
kan wel makkelijk zijn, maar dan als vervanging voor
niet echt nodig denk ik
=:r:r:r:r
en
kunnen wel eens practisch zijn
Dit niet iets!?Op donderdag 15 maart 2001 19:50 schreef ikzelf het volgende:
Ik vind dat ie gelijk heeft, dieis net zo`n verlegen puber op z`n eerste vriend(in)...
Mag ik dan voorstellen om :\ te gebruiken? Neem dan:
Verwijderd

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Alle proemn in n drek
Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!
vind ik beter dan I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dat wat je zegt overOp vrijdag 16 maart 2001 02:27 schreef Captain Pervert het volgende:
Ik wilde eerst even wat nuttige gaan noemen, maar ik kan echt niet kiezen - :r*D:7:P|:(: de ene is nog handiger dan de andere.
Maar ik ben het met HlpDsK eens datlelijk is, en met Mastermind dat
moet wijken voor [afbeelding]
Het is gewoon de gele versie van de UBB biggrin, maar hij is echt veeeeeeeeeeeeeel beter dan.
is een homo die klaar is om zijn aarsmakker te pijpen, en slaat verder nergens op. [afbeelding] Is gewoon een grote grijns.
Lang leve [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] !!!
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
weer wat geleerd...Op vrijdag 16 maart 2001 16:15 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
Dat zijn witte haren... het moet Hannibal (je kent The A-Team toch hopelijk wel) voorstellen, die "I love it when a plan comes together" zegt
wel goed.......
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Op zaterdag 17 maart 2001 20:06 schreef poohbeer het volgende:
:D:) <- oordeel zelf.. dus volgens mij als er iets niet past in de reeks

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
wel een stuk beter dan
vind ik ook erg kewl, maar niet ter vervanging van Exact expert nodig?
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Verwijderd
Verwijderd
Verder zijn een drietal die volgens mij geen nut hebben: B-):*:Y)
Je bedoeld dat Engeltje, dat scheinheilig dinkie? Ja, ik vind dat die er wel in zou moeten.. voornamelijk omdat 1/10 van de posts op GoT toch wel uitloopt of het suggestief gebruik van niet juist verkreegbare softwareDie smiley met die aura boven z''n hoofd... die kan écht van pas komen !
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq