De rest moet ook blijven! Ik gebruik ze allemaal!
Verwijderd
Deze cartoon is een oorlogsveteraan en volgt graag orders om de "vijand" neer te maaien en heeft een computerstem vanwege z''n oorlogswonden. En haat Canada...
Nu duidelijk?
Wacht, ik up de hele Southpark film DVD wel effe hierheen...
56 dagen later....
Okee, gelukt. Weet alleen niet waarie gebleven is
uhm...Op donderdag 26 april 2001 20:17 schreef ALepH#1 het volgende:
is een SouthPark figuur, genaamd Michel.
Deze cartoon is een oorlogsveteraan en volgt graag orders om de "vijand" neer te maaien en heeft een computerstem vanwege z''n oorlogswonden. En haat Canada...
Nu duidelijk?![]()
Wacht, ik up de hele Southpark film DVD wel effe hierheen...
56 dagen later....
Okee, gelukt. Weet alleen niet waarie gebleven is(<-- TOP smiley)
(geeft aan dat alles okee is hoe stom ik ook ben)
\o/
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Die rulez! 
Ik ken wel een aantal mensen waarbij ik die wil gebruiken
Ik ken wel een aantal mensen waarbij ik die wil gebruiken
Professioneel Hyves-weigeraar
: X en : O
hij heeft die smiley gemaakt en volgens mij lijkt ie er ook opOp donderdag 26 april 2001 20:41 schreef ALepH#1 het volgende:
[..]
Hoebedoelu![]()
\o/
ROFLOL! droogOp donderdag 26 april 2001 20:31 schreef LiquidSilver het volgende:
[afbeelding]
Y) is Hap! Lekker ingetrapt
verder vind ik
idd....
is meer een ''droom maar lekker verder'' icoontje dan ''gaaaaaap, wat ben ik moe''
ik gebruik zelf
:d
niet maar behalve de laatste mogen ze van mij wel blijven. Ik zou een big grin wel een aanvulling vinden.
Ik wacht eigenlijk nog op een smilie met een soort rookwolkje boven zijn hoofd: ik baal.
en
moet er ook bij!
ik gebruik zelf
Ik wacht eigenlijk nog op een smilie met een soort rookwolkje boven zijn hoofd: ik baal.
en
Localhost is where the heart is
Verwijderd
Zucht,
IS Michel uit Southpark.
Wie ''m ook gemaakt heeft: Het IS Michel uit Southpark, punt.
Ik vind ''m niet echt nuttig, maar dat is not relevant nu.
Het is NIET michel uit southpark!Op zaterdag 28 april 2001 22:49 schreef ALepH#1 het volgende:
Zucht,
IS Michel uit Southpark.
\o/
Verwijderd
Very funny 
Dat deze smiley MICHEL is uit Southpark is hier allang besproken geweest. Als het niet zo is pleeg ik ter plekke zelfmoord. En da''s geen geintje.
Ik zal de topic vinden en je overtuigen, bijdehandje.....
Dat deze smiley MICHEL is uit Southpark is hier allang besproken geweest. Als het niet zo is pleeg ik ter plekke zelfmoord. En da''s geen geintje.
Op zaterdag 28 april 2001 23:05 schreef McVirusS het volgende:
* McVirusS is alvast een strop voor je aan het maken.....en trouwens........doe es snel lief voor Arshia!
\o/
Verwijderd
Gemaakt door....
Daar gaat het toch niet om??? Damn, het is MICHEL uit Southpark, en ook als zodanig bestempeld.
Als het niet zo is, ban je me maar voor ever.
Waar kom jij nu ineens vandaan Mr.Devslet
Femme, HELLUP, ik heb je hulp nodig!!!!!
Niemand gelooft me hier...
Daar gaat het toch niet om??? Damn, het is MICHEL uit Southpark, en ook als zodanig bestempeld.
Als het niet zo is, ban je me maar voor ever.
Waar kom jij nu ineens vandaan Mr.Devslet
Femme, HELLUP, ik heb je hulp nodig!!!!!
Niemand gelooft me hier...
Gemaakt voor blauwe, naar de gelijkenis van blauwe.Op zaterdag 28 april 2001 23:09 schreef ALepH#1 het volgende:
Gemaakt door....
Beledig m''n vriendin nog een keer en ''k zal dat met plezier doen.Als het niet zo is, ban je me maar voor ever.
Het is blauwe van Fok!.....dat weet ik heel zeker.....en ehm.......ik kom hier regelmatig...en why the fuck roep je om Femme?
Verwijderd
He devslet, ik heb een idee, daar jij veel closer bent met iedereen kwa mods en admins,
vraag het eens.
Ik wed hierbij 10 kratten bier dat ik gelijk heb.
En daarmee uit, newbies.......
vraag het eens.
Ik wed hierbij 10 kratten bier dat ik gelijk heb.
En daarmee uit, newbies.......
ROFL.......ik ga geen tijd besteden aan lamers zoals jij.....trouwens closer tot de crew dan Arshia en Rick zijn kan bijna niet
.
Verwijderd
Hoezo iemand beledigen terwijl ze ongelijk heeft? Belediging? Doe es normaal zeg....Beledig m''n vriendin nog een keer en ''k zal dat met plezier doen.
Als je mij zo durft te benaderen als mod/admin ben je niet echt lekker bezig.
Maar toch is het BlauweIk wed hierbij 10 kratten bier dat ik gelijk heb.
maar dat jij gelijk hebt, is ook nog nie bewezenOp zaterdag 28 april 2001 23:26 schreef ALepH#1 het volgende:
[..]
Hoezo iemand beledigen terwijl ze ongelijk heeft? Belediging? Doe es normaal zeg....
Als je mij zo durft te benaderen als mod/admin ben je niet echt lekker bezig.
hmmm later dan femme gereageerd
\o/
Beledig m''n vriendin nog een keer en ''k zal dat met plezier doen.
En nou weer heel lief zijn voor elkaar!Hoezo iemand beledigen terwijl ze ongelijk heeft? Belediging? Doe es normaal zeg....
Verwijderd
Ik geef het op, onder dwang dan.
Okee, jullie hebben allemaal gelijk.
is niet Michel uit Southpark.
Alle admins gelijk, invallende mods gelijk, whatever....
Okee, jullie hebben allemaal gelijk.
Alle admins gelijk, invallende mods gelijk, whatever....
voor je nog een keertje met newbie rond gaat gooien, zou het misschien ff handig zijn om naar iemands profile te kijken...Op zaterdag 28 april 2001 23:42 schreef ALepH#1 het volgende:
[..]
Lamer? Jij moet echt oppassen, newbie.:(
kleine suggestie maar hoor...
\o/
arshia: wees effe de betere en reageer niet meer
aleph#1: jij hetzelfde
aleph#1: jij hetzelfde
Verwijderd
Arshia,
ik heb niets tegen jou hoor, laat dat duidelijk zijn. Maar weet wel dat ik als een van de eersten op dit forum aanwezig was, way before bijna alle admins en mods hier. Dat mijn registratiedatum debet is aan dat komt door door de fameuze crash hier, way back. Ik geloof dat ik me hier aanmeldde als user 103 in 1998 zo ongeveer.
en waardoor dit :
ik heb niets tegen jou hoor, laat dat duidelijk zijn. Maar weet wel dat ik als een van de eersten op dit forum aanwezig was, way before bijna alle admins en mods hier. Dat mijn registratiedatum debet is aan dat komt door door de fameuze crash hier, way back. Ik geloof dat ik me hier aanmeldde als user 103 in 1998 zo ongeveer.
en waardoor dit :
dus echt te hilarisch voor woorden is,*dikke vette grijns*
aleph: dan zou je beter dan wie ook moeten weten wanner je moet stoppen..
Misschien haal je hier een aantal karakters door elkaar.Op donderdag 26 april 2001 20:17 schreef ALepH#1 het volgende:
is een SouthPark figuur, genaamd Michel.
De Vietnam veteraan met zijn kunststembanden heet Ned en is het "slapie" van Uncle Jim, Stan''s oom. Ze gaan vaak samen jagen en hun jachtethos is heel simpel: je mag beschermde dieren alleen neerschieten als ze je aanvallen. Vandaar dat elk artilleriesalvo voorafgegaan wordt door de kreet: IT''S COMING RIGHT AT US!!!!"
Dit icon lijkt idd wel op Ned.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Hehe deze kwam ik op een andere site tegen
Verwijderd
ze mogen van ook wel
Als
erin mag, mogen Sinterklaas en Zwarte Piet smileys er ook in, dat is net zo random als deze.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Omdat UTFS brullen niet altijd sympathiek overkomt heb ik deze net gemaakt :

Vriendelijk toch?

Vriendelijk toch?
edit:
export naar gif verkracht ''m behoorlijk
export naar gif verkracht ''m behoorlijk
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
hij is wel cool ja.... ik weet niet of het kan (ben nog maar net weer begonnen met wat programeren, maar kan daar ook standaard een url aan hangen?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dies leuk !Op maandag 28 mei 2001 12:28 schreef Exirion het volgende:
Omdat UTFS brullen niet altijd sympathiek overkomt heb ik deze net gemaakt :
[afbeelding]
Vriendelijk toch?
En nou ook nog eentje maken voor de FAQ
LOL, maar ik ben graag liever lui dan moe
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
En dat is nou pas echt een nuttige smiley, ik stel voor:
[UTFS]
[UTFS]
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Op maandag 28 mei 2001 13:14 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Dies leuk !
En nou ook nog eentje maken voor de FAQ

Zo dan
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Hoe zit het dan met de verborgen/hidden smilies ??
en
en
(dit zijn standaard smilies, maar staan niet in het keuzelijstje, } ) : O : X )
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Verwijderd
ik stem ervoor dat UTFS en FAQ erin komen, en ook die gaap smiley 
weg mogen van mij:

moet verbeterd worden:
weg mogen van mij:
moet verbeterd worden:
Jij SPAMT
(Plaatje werkt niet doed)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
heheOp maandag 28 mei 2001 18:00 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Jij SPAMT
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Kwam deze 2 tegen......extreem maar wel lache:

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nah lijkt me overdreven.
Was natuurlijk niet serieus bedoeld.
Verwijderd
Euh, plaatje doet het primaOp maandag 28 mei 2001 18:00 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Jij SPAMT
Is toch geen spam
Bij jou doet hij het omdat hij in je cache staat, bij ons doet hij he tniet omdat crosswinds geen plaatjes meer doorlinkt...Op dinsdag 29 mei 2001 13:53 schreef Reyes het volgende:
[..]
Euh, plaatje doet het prima
Is toch geen spamik vond hem wel grappig
Leeg je cache maar eens, dan wordt er een hoop duidelijk
Ik ben zo vrij geweest om mezelf eens aan die "vork-smiley" te vergrijpen
en ''m om te bouwen in een "Tweak''m-smiley".
1 ste poging:

Hij kan misschien nog wat duidelijker, maar is''t een ideetje, Of bestond-ie al?
1 ste poging:

Hij kan misschien nog wat duidelijker, maar is''t een ideetje, Of bestond-ie al?
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Whehehe, een moer-sleutel smilie !! 
Ghehehe. Maak er een schroevendraaier van !
Ghehehe. Maak er een schroevendraaier van !
Aannames zijn fataal.

Ik vond deze wel leuk.. Ben smilies verslaafd aan het worden...
How many babies can a motherboard have?
Die is best wel lelijk zeg !
(no offence)
(no offence)
Aannames zijn fataal.
Ja! die tweake''m smilie isOp dinsdag 29 mei 2001 14:14 schreef testcase het volgende:
Ik ben zo vrij geweest om mezelf eens aan die "vork-smiley" te vergrijpenen ''m om te bouwen in een "Tweak''m-smiley".
1 ste poging:
[afbeelding]
Nou, deze vind ik wel weer geinig. En ik deel de mening datOp dinsdag 29 mei 2001 14:14 schreef testcase het volgende:
Ik ben zo vrij geweest om mezelf eens aan die "vork-smiley" te vergrijpenen ''m om te bouwen in een "Tweak''m-smiley".
1 ste poging:
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik vind deze wel schattig...
alleen als je er 60 van in 1 post zet dan gaat het heeeeel traag... probeer maar dus niet.
oke, nog maar 1 keer ff structureel wat ik er van vind:
deze hebben we allemaal (er zijn er nog meer maar deze staan onder het tekstvak bij het posten):
deze worden vaak gebruikt én zijn niet dubbel:
bij een "lieve" flame zeg maar. wat je zegt is gemeen maar je meent het niet echt
als je het aardig bedoelt (soms met een lichtelijk humoristische toon)
als je ergens boos over bent (soms met een lichtelijk humoristische toon)
*break*
vanaf nu ga ik niet alles meer uitleggen, geen zin aan en de meesten spreken voor zich
*break*
spreekt voor zich
spreekt voor zich
I love it when a plan comes together. soms gebruikt bij grapjes, andere keren als je iets voor elkaar gekregen hebt waar je trots op bent
spreekt voor zich
spreekt coor zich
spreekt voor zich
spreekt voor zich
spreekt voor zich
deze worden vaak gebruikt maar zijn wel dubbel:
vooral bij grapjes gebruikt, een beetje de spot drijven met iemand zeg maar
vooral bij grapjes gebruikt, een beetje de spot drijven met iemand zeg maar
als je iets lekker/geil vindt

als je iets erg vind (soms met een lichtelijk humoristische toon)
als je iets erg vind. deze zijn eigenlijk niet dubbel omdat je de
op een humoristische manier kan gebruiken en de
absoluut niet
ook deze zijn eigenlijk niet dubbel omdat de "
" een big grin moet voorstellen maar het lijkt meer op een verlegen ventje
deze worden weinig gebruikt én zijn niet dubbel:

(dit is denk ik een goede vervanger voor de big grin die toch al niemand als een big grin ziet)
deze worden weinig gebruikt maar zijn wel dubbel:

zo dat was het
deze hebben we allemaal (er zijn er nog meer maar deze staan onder het tekstvak bij het posten):
deze worden vaak gebruikt én zijn niet dubbel:
*break*
vanaf nu ga ik niet alles meer uitleggen, geen zin aan en de meesten spreken voor zich
*break*
deze worden weinig gebruikt én zijn niet dubbel:
deze worden weinig gebruikt maar zijn wel dubbel:
zo dat was het
Euh...
Bedankt ?
Bedankt ?
Aannames zijn fataal.
nou zeg, zit ik me daar een beetje moeite te doen.Op dinsdag 29 mei 2001 17:40 schreef GaMeOvEr het volgende:
Euh...
Bedankt ?
ik denk dat je gewoon moet kijken welke dubbel zijn (daar kan er 1 van weg) en welke weinig tot niet gebruikt worden (die kunnen ook weg). om dat ff te ondersteunen heb ik dat ook maar ff structureel opgezet. zo is het tenminste duidelijk en hoeven er niet nog eens 7 pagina''s (bij mij dan) aan verspild te worden.
maarre, geen dank hoor
Het punt is, dat het _jouw_ mening over de smilies is, en sommigen zien dat weer helemaal anders.
Hoewel de meesten het erover eens zijn dat iig
en
weg kunnen.
De rest gebruik ik allemaal. En voor verschillende doeleinden. Dus ik zie geen dubbelopjes zeg maar.
Vandaar dat ik jouw posting beschouw als een persoonlijk mening over de smilies, maar voor de rest niet veel meer.
Nogmaals, dit omdat iedereen er anders tegenaan kijkt.
Mijn posting was niet bedoelt om je te beledigen ofzo hoor.
Hoewel de meesten het erover eens zijn dat iig
De rest gebruik ik allemaal. En voor verschillende doeleinden. Dus ik zie geen dubbelopjes zeg maar.
Vandaar dat ik jouw posting beschouw als een persoonlijk mening over de smilies, maar voor de rest niet veel meer.
Nogmaals, dit omdat iedereen er anders tegenaan kijkt.
Mijn posting was niet bedoelt om je te beledigen ofzo hoor.
Aannames zijn fataal.
Op dinsdag 29 mei 2001 17:38 schreef nelis het volgende:
Eigenlijk zijn
![]()
ook deze zijn eigenlijk niet dubbel omdat de "
" een big grin moet voorstellen maar het lijkt meer op een verlegen ventje
ik ziedeze worden weinig gebruikt maar zijn wel dubbel:
zo dat was het
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ok, wat vind je van deze:Op maandag 28 mei 2001 17:58 schreef masterwill het volgende:
moet verbeterd worden:

* Jake heeft ff 5 mins zitten PS''en
Deze waren er al in een ander topic hierover:Op dinsdag 29 mei 2001 17:55 schreef Belegen_Kaas het volgende:
kan je niet gewoon de mond vd huidige biggrin witmaken, scheelt volgend mij al...
Origineel: