Denken jullie dat ze bestaan ??
Ik wel ik denk dat wij niet de enigste zijn in dit heelal.
Ik wel ik denk dat wij niet de enigste zijn in dit heelal.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
O maar je hoeft ook niet alles te kunnen verklaren :]hoor[:UFO''s is gewoon een hoop gelul. Tot nu toe is elke ufo te verklaren.
Grote uitspraken, met weinig bewijsDus bestaan UFO''s niet.
Ik denk dat er geen andere levende wezens bestaan in het heelalOf er meer wezens in het heelal leven weet ik niet. Ik weet wel dat ze niet hetzelfde zijn als wij, als ze al bestaan.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De rest wat je zegt vind ik onzin, maar hier ben ik het wel mee eens. Ik denk dat andere levensvormen op een heel ander niveau zitten dan wij, dat ze een heel andere wereld hebben, en dat ze hele andere technologieen gebruiken.Op vrijdag 18 mei 2001 15:36 schreef Destruction_Dimbo het volgende:
Of er meer wezens in het heelal leven weet ik niet. Ik weet wel dat ze niet hetzelfde zijn als wij, als ze al bestaan.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat mag je me eens uitleggen, waarom dat logisch is ... dat we niet alleen in het universum zijn.Natuurlijk bestaat er buitenaards leven - ergens in een ander stelsel. (<- logisch gezien kunnen we niet ''alleen'' zijn in het universum)
ROFLMBOMaar of ze met z''n allen in de atmosfeer van de aarde gaan hangen om ons te bekijken ???? Neuh. Als je geen contact wil maken, hoef je je toch ook niet te laten zien ? En als je wel contact wil maken, hoeft dat toch ook niet zo''n probleem te zijn ?
Verwijderd
8 jaar lang heeft Dr. Steven M. Greer onderzoek gedaan om genoeg betrouwbare getuigen en bewijsmateriaal te vindenOn Wednesday, May 9th, over twenty military, intelligence, government, corporate and scientific witnesses came forward at the National Press Club in Washington, DC to establish the reality of UFOs or extraterrestrial vehicles, extraterrestrial life forms, and resulting advanced energy and propulsion technologies. The weight of this first-hand testimony, along with supporting government documentation and other evidence, will establish without any doubt the reality of these phenomena.
Kun je dat echt niet zelf bedenken?Op vrijdag 18 mei 2001 16:16 schreef ParaphraSer het volgende:
Dat mag je me eens uitleggen, waarom dat logisch is ... dat we niet alleen in het universum zijn.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Daar is een formule voor. Zo van:Op vrijdag 18 mei 2001 16:16 schreef ParaphraSer het volgende:
Dat mag je me eens uitleggen, waarom dat logisch is ... dat we niet alleen in het universum zijn.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben het met de conclusie eens, maar de redenering is niet waterdicht. De optie dat het ze geen ruk uitmaakt wat we hier doen zit er niet bij.Op vrijdag 18 mei 2001 16:31 schreef olav het volgende:
Dus: ze zijn nog nooit op aarde geweest.
Verwijderd
Terechte opmerking!!*DOp vrijdag 18 mei 2001 16:35 schreef Ortep het volgende:
[..]
Ik ben het met de conclusie eens, maar de redenering is niet waterdicht. De optie dat het ze geen ruk uitmaakt wat we hier doen zit er niet bij.
Dus veel sterker, maar geen belangstelling.
valt tegen, er zijn maar zeer weinig sterren die planeten hebben, en de meeste planeten zijn vergelijkbaar met jupiterOp vrijdag 18 mei 2001 16:25 schreef Exirion het volgende:
Er zijn talloze melkwegstelsels in het heelal, en daardoor ook talloze sterren zoals onze zon. Dat betekent dat er ook miljarden zonnestelsels zijn zoals die van ons, en de kans dat daar planeten bij zijn die op de aarde lijken is heel erg groot.
Natuurlijk, klinkt alsDaar is een formule voor. Zo van:
[...]
Je kan al de stapjes aanvechten maar gemiddeld zal het niet zo dwaas zijn. En het maakt natuurlijk niet uit als je er hier en daar een factor 5 naast zit. Dat kan twee kanten uit werken.
Verwijderd
Dus toch atomenNl. magnetische velden >= evenredig <=> aardstraling <=> psychische waanbeelden
paraphraser
Wat heeft dat nou met de relativiteitstheorie te maken.de relativiteits theorie klopt aan heel veel kanten
aliens kunnen bestaan: aangezien het feit dat er in 1970 alleen al 10 tot de 20ste macht sterren gezien konden worden.
ga er van uit dat 1 -1000 tot een sterrenstelsel behoort, 1-1000 een mogelijkheid is tot leven, 1-1000 ook gebeurt is blijft er 10 - 11 over. aardig wat i say.
dit soort schattingen hebben geen enkele betekenis,Op vrijdag 18 mei 2001 16:55 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
aliens kunnen bestaan: aangezien het feit dat er in 1970 alleen al 10 tot de 20ste macht sterren gezien konden worden.
ga er van uit dat 1 -1000 tot een sterrenstelsel behoort, 1-1000 een mogelijkheid is tot leven, 1-1000 ook gebeurt is blijft er 10 - 11 over. aardig wat i say.
Verwijderd
een reis kan zeer goed worden voorbereid, en met bep technologie, moet dit makkelijker worden. wie zegt trouwens dat wij de eersten zijn om naar een andere planeet te gaan.? als dit niet zo is kunnen we gebruik maken van com systemen van onze bezoekers (in de ruimte)Op vrijdag 18 mei 2001 17:01 schreef Defspace het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met de relativiteitstheorie te maken.
Het gaat mij er om dat er niet zulke grote afstanden kunnen worden gereist.
Het kan wel, maar je geeft alles op.
Ook de communicatie aangezien er geen informatie sneller dan het licht kan worden verzonden en je toch wel een paar miljoen tot een paar miljard jaar moet reizen.
Het heelal, is voor zo ver wij weten, eindigOp vrijdag 18 mei 2001 17:03 schreef pikachuf het volgende:
=> het helal is oneindig groot
dus zijn er oneindig aantal zonnenstelsel
dus moet er gewoon nog een planeet zijn waarop leven mogelijk is
Daar ga je nu juist de mist in. De veronderstellingen zijn allemaal zodanig gemaakt dat de kans expres heel klein is. Je moet ze vermenigvuldigen en dan wordt het een eng klein getal. Maar als je dat vermenigvuldigt met het aantal sterren dan is het weer een eng GROOT getal. Bij het voorbeeld wat ik gaf was de kans 1:1000^6=10^18 Maar er zijn minimaal 10^22 sterren. Dus de kans dat het ERGENS in het heelaal raak is is behoorlijk groot. Daar staat dus niet dat ze bij ons op bezoek komen. En vergeet niet dat de hele berekening uitgaat van leven wat we kunnen herkenen en waar we de techniek van begrijpen. Als je zegt dat een Neanderthaler ook goed is of iemand die 10000 jaar voorloopt, dan wordt de kans direkt al weerOp vrijdag 18 mei 2001 16:48 schreef ParaphraSer het volgende:
Er zijn TEVEEL veronderstellingen, de kansen waar je het over hebt zijn TE klein, het is bijna ONMOGELIJK;
hoe kunnen ze dat nou onderzoeken?Op vrijdag 18 mei 2001 17:04 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
OOk dit 1-1000 slaat ergens op: is onderzocht, staat wel in n boek. lees het zelf maar: Ufos het buitenaardse onderzocht
Niet als de relativiteitstheorie (gedeeltelijk) klopt!!!!!!!!!een reis kan zeer goed worden voorbereid, en met bep technologie, moet dit makkelijker worden.
men gaat er vanuit dat het helaal een soort ballon is: ik zou zeggen lees dit topic maar: [topic=173033]Op vrijdag 18 mei 2001 17:08 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
is dat zo? wie is wij? hoe hebben jullie dat bewezen? zo lang er geen oneindig ver ziende telescopen zijn.....
Zucht...dat stond er ook onder...er zijn afwijkingen naar twee kanten mogelijk. Op dit moment lijkt het er op dat bijna iedere ster planeten heeft. Dan kan je zonder de uitkomst te veranderen de kans op leven al vekleinen naar 1: 1000000. En als je accepteerd dat intelligent leven de eis is, en niet alleen intelligent leven wat op ons ''nivo'' zit dan kan je de kans op leven al terugbrengen naar 1:1000000000 zonder de uitkomst te veranderen. Het kan ook veel gunstiger uitpakken.Op vrijdag 18 mei 2001 17:01 schreef namlessom het volgende:
dit soort schattingen hebben geen enkele betekenis,
zoals: stel dat de kan op leven 1-1000 is, waarom niet 1-100000000000 ??
maar juist door de relativiteitstheorie is het wel mogelijk om zo''n lange reis te maken van een paar miljard lichtjaar.Op vrijdag 18 mei 2001 17:12 schreef Defspace het volgende:
Niet als de relativiteitstheorie (gedeeltelijk) klopt!!!!!!!!!
De relativiteits theorie stelt dat er geen informatie sneller dan het licht kan worden verzonden.
Jij hebt kennelijk geen idee wat een reis van een paar miljard lichtjaar inhoud ?!!?
Dan kan je nog zulke goede technologie verzinnen, de informatie is gewoon een paar miljard jaar onderweg.
Ik weet niet hoe je aan de informatie komt, maar het is niet zo, waarnemingen hebben dat aangetoondOp vrijdag 18 mei 2001 17:14 schreef Ortep het volgende:
[..]
Op dit moment lijkt het er op dat bijna iedere ster planeten heeft.
Ik heb nergens gezegd dat het voor de wetenschapper niet mogelijk is om hier te komen.als je met hoge snelheid reist gaan je klokken langzamer lopen, het is dus mogelijk als je met bijna de snelheid van het licht reist dat de reis voor de inzittende van de raket maar 100 jaar duurt, maar wij (op aard) zal waarnemen dat de raket een paar miljard jaar onderweg is geweest
Juist...dat klopt. Maar ga eens in een raket zitten die er voor je gevoel maar 3 maanden over doet om ergens te komen. En dan kan je daar een jaartje onderzoek doen en vervolgens 3 maanden terug.Op vrijdag 18 mei 2001 17:18 schreef namlessom het volgende:
als je met hoge snelheid reist gaan je klokken langzamer lopen, het is dus mogelijk als je met bijna de snelheid van het licht reist dat de reis voor de inzittende van de raket maar 100 jaar duurt, maar wij (op aard) zal waarnemen dat de raket een paar miljard jaar onderweg is geweest
Ongeveer ieder 3 maanden is er weer een groep die een stel planeten heeft gevonden bij dichtbij gelegen sterren. Vorige week nog eentje. Verderaf gelegen sterren zijn natuurlijk slechter te onderzoeken. Maar als je bij de 10 dichtbij gelegen sterren planeten vindt is het niet echt waarschijnlijk dat ze daarbuiten plotseling ''op'' zijn.Op vrijdag 18 mei 2001 17:21 schreef namlessom het volgende:
Ik weet niet hoe je aan de informatie komt, maar het is niet zo, waarnemingen hebben dat aangetoond
Verwijderd
dit is wat anders dan zeggen dat bijna iedere ster een of meerdere planeten heeftOp vrijdag 18 mei 2001 17:26 schreef Ortep het volgende:
Ongeveer ieder 3 maanden is er weer een groep die een stel planeten heeft gevonden bij dichtbij gelegen sterren. Vorige week nog eentje.
oke ik geef toe, heb niet alle topics even goed gelezenOp vrijdag 18 mei 2001 17:21 schreef Defspace het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat het voor de wetenschapper niet mogelijk is om hier te komen.
huum, ik wel hoe het zit hoor.Denk daar, en wat jij nu net stelt, nog maar eens goed over na.
Hoe weet jij dat hun dat niet zouden kunnen misschien is hun techniek al veel, veel en dan ook veel verder gevorderd dat weten we dus niet en kan je er nog niks over zeggen.Op vrijdag 18 mei 2001 17:01 schreef Defspace het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met de relativiteitstheorie te maken.
Het gaat mij er om dat er niet zulke grote afstanden kunnen worden gereist.
Het kan wel, maar je geeft alles op.
Ook de communicatie aangezien er geen informatie sneller dan het licht kan worden verzonden en je toch wel een paar miljoen tot een paar miljard jaar moet reizen.
de relativiteitstheorie geldt daar (bij die buitenaarde wezens) ookOp vrijdag 18 mei 2001 18:14 schreef silver het volgende:
Hoe weet jij dat hun dat niet zouden kunnen misschien is hun techniek al veel, veel en dan ook veel verder gevorderd dat weten we dus niet en kan je er nog niks over zeggen.
Verwijderd
Disclosure project heb ik al wel gelezen, movies duren 3 uur (doe ik later nog. Klein stukje gekeken.)hallloowwww
hebben jullie mijn vorige reply al gelezen ofnie ?
Verwijderd
ehm ze stellen wel degelijk dat ze er zijn !!Op vrijdag 18 mei 2001 18:16 schreef Defspace het volgende:
Flamez,
[..]
Disclosure project heb ik al wel gelezen, movies duren 3 uur (doe ik later nog. Klein stukje gekeken.)
Waar jij (volgens mij)de fout maakt is dat jij vermoet dat er iets concreets uitkomt.
Het doel van het project is dat "de waarheid" wordt verteld.
Dat willen ze, ze stellen niet dat ze er zijn, ze willen (opnieuw) een onderzoek naar de waarheid.
Maar jij weet net zo goed als ik dat wanneer er een parlementair onderzoek wordt ingesteld, en het resultaat is: Er bestaan geen UFO''s.
Dat al die "UFO-Fundamentalisten" daar nooit genoegen mee nemen, en de overheid zullen blijven beschuldigen van het verborgen houden van de waarheid.
The evidence and testimony presented in the following pages establishes the following:
That we are indeed being visited by advanced extraterrestrial civilizations and have been for some time;
That this is the most classified, compartmented program within the US and many other countries;
That those projects have, as warned in 1961 by President Eisenhower, escaped legal oversight and control in the US, the UK and elsewhere;
That advanced spacecraft of extraterrestrial origin, called extraterrestrial vehicles (ETVs) by some intelligence agencies, have been downed, retrieved and studied since at least the 1940s and possibly as early as the 1930s;
That significant technological breakthroughs in energy generation and propulsion have resulted from the study of these objects (and from related human innovations dating as far back as the time of Nicola Tesla) and that these technologies utilize a new physics not requiring the burning of fossil fuels or ionizing radiation to generate vast amounts of energy;
That classified, above top-secret projects possess fully operational anti-gravity propulsion devices and new energy generation systems that, if declassified and put to peaceful uses, would empower a new human civilization without want, poverty or environmental damage.
Those who doubt these assertions should carefully read the testimony of dozens of military and government witnesses whose testimony clearly establishes these facts. Given the vast and profound implications of these statements, whether one accepts or seriously doubts these assertions, all must demand that Congressional hearings be convened to get to the truth of this matter. For nothing less that the human future hangs in the balance.
Verwijderd
Daar heb je zoiets omdat wij al 300 jaar denken dat we het weten, moet het voor een ander ook gelden. Wat ik bedoel Einstein heeft het ontdekt vorige eeuw, en wat dus eigenlijk nog geen 100 jaar oud is, moet ook opeens gelden voor een heelal wat 13 - tot weet ik veel miljard oud is.De relativiteitstheorie geldt daar (bij die buitenaarde wezens) ook.
de natuurwetten zullen in ons heelal op dit moment overal het zelfde zijn.Op vrijdag 18 mei 2001 19:04 schreef ReOrder het volgende:
[..]
Daar heb je zoiets omdat wij al 300 jaar denken dat we het weten, moet het voor een ander ook gelden. Wat ik bedoel Einstein heeft het ontdekt vorige eeuw, en wat dus eigenlijk nog geen 100 jaar oud is, moet ook opeens gelden voor een heelal wat 13 - tot weet ik veel miljard oud is.
Dat is nu de eigendunk die niet bepaald de mensheid siert. Misschien denken ander wezens wel; kijk die neanderthalers beneden is, die rijden nog op van die rubberen ronde dingen rond, daar moesten wij ons maar eens niet laten zien.
Verwijderd
Daar gaat het nu om, de officiële formule.Ik heb me er eens in verdiept (in de officiele), en de kans is totaal niet klein, maar zelfs onvoorstelbaar groot dat er andere beschavingen zijn, er zijn zo veel sterren dat je na al die factoren nog altijd uit komt op een getal met 20 nullen voor geschatte beschavingen in het zelfde stadium als ons.:7
Verwijderd
Dan weet jij meer dan de gehele mensheid in hun gehele aardse bestaan ooit bij elkaar heeft mogen vegen.de natuurwetten zullen in ons heelal op dit moment overal het zelfde zijn.
Bij het ontstaat van het heelal bestonden er nog geen natuurwetten maar al na 10 ^ -43 sec na de oerknal zijn ze gevormd
Je wijkt van het onderwerp af, het gaat er om dat we ervan uit kunnen gaan dat natuurwetten miljarden lichtjaren ver ook gelden.Op vrijdag 18 mei 2001 22:10 schreef ReOrder het volgende:
Allemaal vermoedens, niets meer en niets minder
Verwijderd
Er worden in de VS ook onevenredig veel meldingen over Engelen geraporteerd.Op vrijdag 18 mei 2001 16:40 schreef ParaphraSer het volgende:
1- Er onevenredig veel UFO meldingen gerapporteerd worden in de USA in vergelijking met de rest van de wereld
paraphraser
Geen meldingen? Kijk hier en hier.In de pre-industriele tijd waren er geen UFO meldingen, wel veel meldingen over spoken en demonen...
Verwijderd
Verwijderd
Waarom kan info niet sneller dan het licht reizen?Ook de communicatie aangezien er geen informatie sneller dan het licht kan worden verzonden
informatie heeft een medium nodigOp zondag 20 mei 2001 16:40 schreef Sjoerdie het volgende:
Waarom kan info niet sneller dan het licht reizen?
ik las een jaar geleden dus ergens dat dat wel kon mat lasers en nog iets. het was maar een beetje sneller dacht ik.Ook de communicatie aangezien er geen informatie sneller dan het licht kan worden verzonden
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
eehm, tja met lasers zeg je?? das toch oowk licht?? lijkt me niet sneller....Op zondag 20 mei 2001 18:29 schreef ocf81 het volgende:
[..]
ik las een jaar geleden dus ergens dat dat wel kon mat lasers en nog iets. het was maar een beetje sneller dacht ik.
Stoer; Marduq
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Misschien niet: zero-point energy. Er zijn mensen die claimen die te kunnen gebruiken: zie bv. http://searleffect.com/Op maandag 21 mei 2001 16:01 schreef XangadiX het volgende:
b. we VERSCHRIKKELIJK veel energie nodig hebben om iets dergelijks op te wekken. En met VERSCHRIKKELIJK veel energie heb ik het dus over VERSCHRIKKELIJK veel energie. En als je nu denkt nah, een beetje veel energie dan moet je nog eens denken want ik bedoel echt HEEEL ERG VEEEL energie.
In het dagelijks leven zien we nog niets van ZPE, maar achter de schermen wordt er hard aan gewerkt om iets te ontwikkelen dat grote hoeveelheden energie kan opwekken. Ze kunnen al miniscule hoeveelheden energie opwekken met deze methode, maar dit is zelfs niet genoeg om een LEDtje op te laten branden.Olav :
En waarom zie je er nog niets van terug in het dagelijkse leven?
uhm... sorry hoor, maar weleens van meteorieten gehoord, en anders planetoiden?Op dinsdag 22 mei 2001 10:08 schreef Flamez het volgende:
mensen zeggen vaak dat ze nog nooit een Ufo gezien hebben
maar hoeveel van jullie nemen ook daadwerkelijk de moeite om een avondje de lucht in de gaten te houden ?
en daarbij moet je niet verwachten dat er een levensgrote schotel op 100 meter afstand voorbij komt razen
de meeste Ufo''s zijn voornamelijk lichtballen op grote hoogte,
ietsiepietsie groter en feller dan een ster
ga er eens op een heldere avond er voor zitten en de kans is heel groot dat je er wel 1 ziet
toevallig zag ik ( en nog 2 mensen ) er van de week nog 1
het leek een felle ster, maar bewoog ineens langzaam naar rechts en 4 seconden later wassie weg
Stoer; Marduq
Verwijderd
Mwah, als Flamez niet weet wat het planetoiden zijn, dan ziet hij toch UFO''s>:)Op dinsdag 22 mei 2001 23:58 schreef XangadiX het volgende:
[..]
uhm... sorry hoor, maar weleens van meteorieten gehoord, en anders planetoiden?
straks ga je nog vertellen dat als de aarde rond augustus door een planetoiden golf gaat er een heleboel ufo''s te zien zijn...
Verwijderd
"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
als alien''s zouden weten dat wij hierzoiets hadden zoals t.net/GoT, zouden ze die tering ellende zo vergeten en meteen landec: elke zichzelf respecteerde alien niet naar de aarde zou willen komen, met al die teringzooi hier.
Verwijderd
en jij denkt dat ik debiel ben ofzowOp dinsdag 22 mei 2001 23:58 schreef XangadiX het volgende:
[..]
uhm... sorry hoor, maar weleens van meteorieten gehoord, en anders planetoiden?
straks ga je nog vertellen dat als de aarde rond augustus door een planetoiden golf gaat er een heleboel ufo''s te zien zijn...
Verwijderd
Verwijderd
He joh, je moet die cola niet zo rap opdrinkenOp woensdag 23 mei 2001 16:35 schreef urotsukidoji het volgende:
Heeeelllooooooo! burp......
LOL
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq