The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril
Heet is leukOp dinsdag 15 mei 2001 22:53 schreef -=Confuzer=- het volgende:
TART ME NIET DAME
[..]
Doe ik lekker toch wel
ooowwwwwwwwwwwww...
*-=Confuzer=- voorziet verhitte reacties*
En nu maar weer ontopic anders wordt chello200 nog boos
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik ook, voor zo ver ik mijn gevoelen ten aanzien van anderen tot nu toe bekijk, maar als jij het hebt over "Een engel... een ''gelijke''... een ''zielsverwante''...", dan zie ik niet in waarom dat perse een vrouw moet zijn. Kunnen mannen dan niet je gelijke zijn? Of je zielsverwanten? Op die engel zal ik niet in gaan, want in deze terminologie lijkt me dat een typische vrouwelijk aanduiding, en de aanduiding "engel" heeft verder voor mij geen enkele betekenis.Op dinsdag 15 mei 2001 22:48 schreef Lordy79 het volgende:
[..]
voor mij niet, ik ben hetero
ROFLOp dinsdag 15 mei 2001 22:57 schreef -=Confuzer=- het volgende:
Dat komt omdat je altijd je lenzen in hebt, dat maakt je jonger !!!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De engel Gabriel was toch wel een mannetjeOp dinsdag 15 mei 2001 22:58 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik ook, voor zo ver ik mijn gevoelen ten aanzien van anderen tot nu toe bekijk, maar als jij het hebt over "Een engel... een ''gelijke''... een ''zielsverwante''...", dan zie ik niet in waarom dat perse een vrouw moet zijn. Kunnen mannen dan niet je gelijke zijn? Of je zielsverwanten? Op die engel zal ik niet in gaan, want in deze terminologie lijkt me dat een typische vrouwelijk aanduiding, en de aanduiding "engel" heeft verder voor mij geen enkele betekenis.
Verwijderd
Just like the man said...heŽs an HETRO!Op dinsdag 15 mei 2001 22:58 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik ook, voor zo ver ik mijn gevoelen ten aanzien van anderen tot nu toe bekijk, maar als jij het hebt over "Een engel... een ''gelijke''... een ''zielsverwante''...", dan zie ik niet in waarom dat perse een vrouw moet zijn. Kunnen mannen dan niet je gelijke zijn? Of je zielsverwanten? Op die engel zal ik niet in gaan, want in deze terminologie lijkt me dat een typische vrouwelijk aanduiding, en de aanduiding "engel" heeft verder voor mij geen enkele betekenis.
The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril
Verwijderd
Klopt, maar een gelijke of zielsverwant kan voor mij, ook hetero, best een man zijn.Op dinsdag 15 mei 2001 23:00 schreef hatay het volgende:
[..]
Just like the man said...heŽs an HETRO!
Verwijderd
nou, mooi toch!Op dinsdag 15 mei 2001 23:02 schreef MREn het volgende:
[..]
Klopt, maar een gelijke of zielsverwant kan voor mij, ook hetero, best een man zijn.
oke okeOp dinsdag 15 mei 2001 22:58 schreef MREn het volgende:
[..]
laat ik dan nog maar even toevoegen:
grote stevige volle borsten!
Zo goed?
*excusez le mot*
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
oe jah dansen is geilOp dinsdag 15 mei 2001 23:01 schreef -=Confuzer=- het volgende:
Nou MissX, zullen we nog ff lekker gaan dansen om het paringsritueel compleet te maken?
Voor mij ook niet, vind engel zo eenOp dinsdag 15 mei 2001 23:03 schreef MREn het volgende:
[..]
Als je goed zou hebben gelezen () zou je hebben gezien dat ''engel'' in die context geen enkele betekenis voor me heeft.
Verwijderd
Wat moet je dan met vrouwen van tegen de 40Op dinsdag 15 mei 2001 23:04 schreef Lordy79 het volgende:
Verwijderd
Het niveau gaat hier als een baksteen naar benedenOp dinsdag 15 mei 2001 23:04 schreef MissX het volgende:
[..]
oe jah dansen is geilen daar word ik ook altijd heet van.
of is dat juist omhoog?
Wat denk je waarom het uit is?Op dinsdag 15 mei 2001 23:06 schreef MREn het volgende:
[..]
Wat moet je dan met vrouwen van tegen de 40
[/offtopic] sorry...
Verwijderd
wel grappig he.. onze instinct laat ons niet met rust..Op dinsdag 15 mei 2001 23:04 schreef Lordy79 het volgende:
[..]
oke okeJe vat het veeeeeel te serieus op. Ik ben niet opzoek, ik ben zeker niet wanhopig en probeerde alleen maar te verwoorden hoe mijn ''ideale vrouw'' eruitziet.
Zo goed?
*excusez le mot*
Mannen willen paren (onbewust gaat onze sneaky gedachtes zo te werk)..
1, grote stevige borsten (teken dat ze kinderen kunnen opvoeden)
2. lekkere kontje (hersenen geven ons teken, dat het een lekker kontje is...maar in die tussentijd weet onze gedachtes al..dat het een tekenj is dat ze kinderen kunnen baaren)
3..
4..
Vrouwen willen paren(onbewust gaan sneaky gedachtes zo te werk).. Vrouwen hebben dit heel erg op beginnend leeftijd van 23.
SLIK !!!!...oe jah dansen is geil en daar word ik ook altijd heet van.
*blush blush*
Wat heeft God het inderdaad toch mooi geschapen...Op dinsdag 15 mei 2001 23:09 schreef hatay het volgende:
wel grappig he.. onze instinct laat ons niet met rust..
[/offtopic]
tsjong.. moet het nu laten hoor
Ik heb het alleen over dansen, dat jij nou daar dingen achter zoektOp dinsdag 15 mei 2001 23:09 schreef hatay het volgende:
[..]
Je bent wel makkelijk zeg
Ik vind dansen serieus geil ook al ben ik helemaal alleen.
Ja he zo krijg ik nog een waarschuwing wegens offtopic gaan, terwijl jullie het uitlokken
Verwijderd
De jaloerse vriendjeOp dinsdag 15 mei 2001 23:15 schreef -=Confuzer=- het volgende:
Ja idd, stelletje vrouwenhaters... maar MissX, Viptweak begon net te flippen dat ik je met rust moet laten... en omdat ik toch wel aardig ben hou ik maar op met dit E-flirten(of je moet ff met hem praten
)
viptweak + missx
Verwijderd
Dus je houdt van iemand die je ontrouw is, je in elkaar slaat en ga zo maar door.. of braaf in een ander manier.Op dinsdag 15 mei 2001 23:05 schreef MissX het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, vind engel zo eenwoord als dat over iemand wordt gezegd. Dan denk je altijd aan van die lieve engelachtige persoontjes die de braafheid zelve zijn. En dat soort persoontjes liggen mij niet zo goed
Lekker dan wordt er nog over me geouwehoerd ook, over icqOp dinsdag 15 mei 2001 23:15 schreef -=Confuzer=- het volgende:
Ja idd, stelletje vrouwenhaters... maar MissX, Viptweak begon net te flippen dat ik je met rust moet laten... en omdat ik toch wel aardig ben hou ik maar op met dit E-flirten(of je moet ff met hem praten
)
En hij heeft lekker toch nix te zeggen
hahaha, ik denk dat toch wel behoorlijk duidelijk is dat ik vrijgezel ben.Op dinsdag 15 mei 2001 23:16 schreef hatay het volgende:
[..]
De jaloerse vriendje
viptweak + missx
Maar ik ken Viptweak personal en ik geloof dat ik nogal indruk heb achter gelaten
Verwijderd
Das niet helemaal zoals in deze context bedoeltOp dinsdag 15 mei 2001 23:15 schreef -=Confuzer=- het volgende:
)
maar ben niet anders gewent van je
En tja, vrouwenhater...je kent mij he
Verwijderd
wat gemeen van je...mag je niet meer doen heOp dinsdag 15 mei 2001 23:20 schreef MissX het volgende:
[..]
hahaha, ik denk dat toch wel behoorlijk duidelijk is dat ik vrijgezel ben.
Maar ik ken Viptweak personal en ik geloof dat ik nogal indruk heb achter gelaten
Verwijderd
WHAHAHHAHAHAAHAAAAOp dinsdag 15 mei 2001 23:16 schreef hatay het volgende:
[..]
De jaloerse vriendje
viptweak + missx
en jij zei iets over overhaastige conclusies trekken
Ik zal het noooooit meer doenOp dinsdag 15 mei 2001 23:21 schreef hatay het volgende:
[..]
wat gemeen van je...mag je niet meer doen he
Verwijderd
Verwijderd
Nee, Viptweak vindt dat ook heel erg dat ze dat doet...Op dinsdag 15 mei 2001 23:21 schreef hatay het volgende:
[..]
wat gemeen van je...mag je niet meer doen he
Heb idd een goede indruk over MissX, maar ik zou er geen relatie mee willen hebben, oa omdat onze "gedachtes" over relaties verschillen nogal, daar ikzelf liever een vaste relatie zou willen hebben dan losse contacten. En dan heb ik het nog niet over de reistijd gehad
Verwijderd
/me dankt u hartelijkOp dinsdag 15 mei 2001 23:33 schreef -=Confuzer=- het volgende:
Confuzer excuseert zich voor offtopic gelul en is ICQ aan het vullen met namen
hmmmm moest dat nouOp dinsdag 15 mei 2001 23:33 schreef hatay het volgende:
deze toch
hatay zall ook niet meet offtopic praten exuse moi
Zag er nou niet echt florisant meer uit
graagOp dinsdag 15 mei 2001 23:37 schreef hatay het volgende:
moet tie weg!! zeg het maar hoor want is zwaar offtopic
Verwijderd
Ik had het al gedaan, thnx je bent een schatOp dinsdag 15 mei 2001 23:42 schreef hatay het volgende:
viptweak en missx ...het is misschien handig als jullie die afbeelding link van jullie replyŽs weghalen..
Verwijderd
Ik dank je uit de grond van mijn hart en zal minder fel in het topic over Berbers zijnOp dinsdag 15 mei 2001 23:42 schreef hatay het volgende:
viptweak en missx ...het is misschien handig als jullie die afbeelding link van jullie replyŽs weghalen..
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
LOL... spuit 11...Op dinsdag 15 mei 2001 23:50 schreef JT het volgende:
Van wie is die foto ?
Miss X geloof ik...
ik kan ''m wel ff mailen
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Op dinsdag 15 mei 2001 23:53 schreef JT het volgende:
Heb hem al uit die quote
Ik heb ''m als de sodemieter gesaved op local disk...
Verwijderd
het spijt me mensen maar ik blijf constant off.. ik wil weten wat spuit 11 betekent lordy79Op dinsdag 15 mei 2001 23:51 schreef Lordy79 het volgende:
[..]
LOL... spuit 11...
Miss X geloof ik...
ik kan ''m wel ff mailen
Ook net gedaan >:)>:)>:)Op dinsdag 15 mei 2001 23:53 schreef Lordy79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb ''m als de sodemieter gesaved op local disk...![]()
Ecodan warmtepomp
eigendom van ID&TOp dinsdag 15 mei 2001 23:50 schreef JT het volgende:
Van wie is die foto ?
Verwijderd
Spuit 11 en Lordy79 zijn twee benamingen voor dezelfde persoon.Op dinsdag 15 mei 2001 23:53 schreef hatay het volgende:
[..]
het spijt me mensen maar ik blijf constant off.. ik wil weten wat spuit 11 betekent lordy79
Is een uitdrukking...Op dinsdag 15 mei 2001 23:53 schreef hatay het volgende:
[..]
het spijt me mensen maar ik blijf constant off.. ik wil weten wat spuit 11 betekent lordy79
spuit 11 geeft modder...
houdt ''schlemieligheid in''
voorbeeld:
Er wordt een grap vertelt.
Iedereen op 1 na begijpt ''m en lacht...
dan, na een half uur, barst die ene ook in lachen uit...
dan zegt ''men'': spuit 11 geeft modder...
Hieruit blijkt wel weer dat sommige mensen echt wanhopig zijnOp dinsdag 15 mei 2001 23:53 schreef Lordy79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb ''m als de sodemieter gesaved op local disk...![]()
Verwijderd
oooooooooooooooooooooooooooohOp dinsdag 15 mei 2001 23:56 schreef Lordy79 het volgende:
[..]
Is een uitdrukking...
spuit 11 geeft modder...
houdt ''schlemieligheid in''
voorbeeld:
Er wordt een grap vertelt.
Iedereen op 1 na begijpt ''m en lacht...
dan, na een half uur, barst die ene ook in lachen uit...
dan zegt ''men'': spuit 11 geeft modder...
Neh, meer een kwestie van chantage >:)>:)Op dinsdag 15 mei 2001 23:56 schreef MissX het volgende:
[..]
Hieruit blijkt wel weer dat sommige mensen echt wanhopig zijnEn zo komen we weer back ontopic
Ecodan warmtepomp
LOL LOL...Op dinsdag 15 mei 2001 23:56 schreef MissX het volgende:
[..]
Hieruit blijkt wel weer dat sommige mensen echt wanhopig zijnEn zo komen we weer back ontopic
[uit-een-benarde-situatie-lul-modus]
MissX scoort na de voorzet van Lordy
[/uit-een-benarde-situatie-lul-modus]
En jij wou me daarmee chanteren, ROFLOp dinsdag 15 mei 2001 23:58 schreef JT het volgende:
[..]
Neh, meer een kwestie van chantage >:)>:)
Verwijderd
Misschien wordt er wel over je gefantaseert vanavondOp dinsdag 15 mei 2001 23:56 schreef MissX het volgende:
[..]
/me vraagt zich af..Nu lordy79 geen vriendin heeft.
Ecodan warmtepomp
* Lordy79 had daar nog niet aan gedacht...Op woensdag 16 mei 2001 00:01 schreef hatay het volgende:
/me brengt Lordy79 op een idee.
Verwijderd
ROFL...chantage en fantasie verijking voor in de avond ROFLOp woensdag 16 mei 2001 00:02 schreef Lordy79 het volgende:
[..]
* Lordy79 had daar nog niet aan gedacht...
/me brengt * Lordy79 op een idee.
Verwijderd
Viptweak bedenkt zich opeens het "vrijwillige aanbod" van jou zus op overnachtig en hoopt nu uit de verwarring een regeling te kunnen treffenOp woensdag 16 mei 2001 00:02 schreef Lordy79 het volgende:
[..]
* Lordy79 had daar nog niet aan gedacht...
/me brengt * Lordy79 op een idee.
Tja dat kan ik alleen maar als eer zien heOp woensdag 16 mei 2001 00:01 schreef hatay het volgende:
[..]
Misschien wordt er wel over je gefantaseert vanavond![]()
Verwijderd
Je ziet er wel aaaaardig uit hoor.. leuke bril by the wayOp woensdag 16 mei 2001 00:04 schreef MissX het volgende:
[..]
Tja dat kan ik alleen maar als eer zien hegezien het feit dat de meerderheid van de twiekjes alleen maar vrouwen van plaatjes van het net kennen
jij hebt zeker die meer onthullende foto''s van mij die hier ook hebben rondgezworven nooit gezienOp woensdag 16 mei 2001 00:01 schreef JT het volgende:
Jij vond het blijkbaar erg dattie daar stond, dus als jij irri gaat doen ga ik irri doen
hmm.. * Lordy79 vraagt zich af hoe * Lordy79 dat compliment bedoelt...Op woensdag 16 mei 2001 00:04 schreef MissX het volgende:
[..]
Tja dat kan ik alleen maar als eer zien hegezien het feit dat de meerderheid van de twiekjes alleen maar vrouwen van plaatjes van het net kennen
Dat ik bij de meerderheid hoor of dat ik nadat ik een irl-vriendin heb gehad over haar fantaseer.
Verwijderd
Believe me ..dat was al onthullend genoeg..Op woensdag 16 mei 2001 00:07 schreef MissX het volgende:
[..]
jij hebt zeker die meer onthullende foto''s van mij die hier ook hebben rondgezworven nooit gezien
Verwijderd
Fantaseer jij over MissX, je wordt toch niet WANHOPIG heOp woensdag 16 mei 2001 00:08 schreef Lordy79 het volgende:
[..]
hmm.. * Lordy79 vraagt zich af hoe /me dat compliment bedoelt...
Dat ik bij de meerderheid hoor of dat ik nadat ik een irl-vriendin heb gehad over haar fantaseer.
(en is ze niet wat jong voor je
aiaiai... versproken...Op woensdag 16 mei 2001 00:12 schreef VipTweak het volgende:
[..]
Fantaseer jij over MissX, je wordt toch niet WANHOPIG he![]()
Dat is een waarheid als een(en is ze niet wat jong voor je)
Verwijderd
ROFL..Op woensdag 16 mei 2001 00:14 schreef Lordy79 het volgende:
Dat is een waarheid als een
Ik zie dat je je versproken hebt.
Verwijderd
maar ben ooit lange tijd wanhopig geweest, had nl toen ik 18 was pas 1x een vriendingetje gehad, maar sinds ik daarna me eerste echte vriending kreeg wer het alleen maar beroerder....en dan heb ik het nog nie eens over de steeds verder naar links opschuivende komma op me bankrekening:)...believe me, vriending hebbe is niet altijd alleenmaar rozengeur en manenschijn
Verwijderd
Dit is toch serieuze reactie heOp woensdag 16 mei 2001 00:21 schreef Kertje het volgende:
ik wou ook nog ff mijn deel soldaat maken,
maar ben ooit lange tijd wanhopig geweest, had nl toen ik 18 was pas 1x een vriendingetje gehad, maar sinds ik daarna me eerste echte vriending kreeg wer het alleen maar beroerder....en dan heb ik het nog nie eens over de steeds verder naar links opschuivende komma op me bankrekening:)...believe me, vriending hebbe is niet altijd alleenmaar rozengeur en manenschijn
Verwijderd
hehe, maar wel on topicOp woensdag 16 mei 2001 00:23 schreef VipTweak het volgende:
[..]
Dit is toch serieuze reactie he![]()
, volgens mij heeft ie de thread nog niet gelezen
![]()
Verwijderd
Tis maar hoe je het opvatOp woensdag 16 mei 2001 00:26 schreef hatay het volgende:
[..]
hehe, maar wel on topic
MissX plaatjes komen voor de zoveelste keer in een topic terecht *zucht* iedereen die een serieuze inbreng had is er mee vandoor gerend om em boven het bed te hangen, en meteen is de discussie naar een dieptepunt gedaald...hehe...als het niet zo grappig was zou het zielig zijn
Ruud./
Verwijderd
De onzin was al begonnen voordat er plaatjes verschenen, en er is in totaal, na tig pagina''s 1 serieuze reactie gekomen, dat zegt toch wel iets??Op woensdag 16 mei 2001 00:29 schreef HardWired het volgende:
Ik kan ook me kont niet keren of het staat vol met onzin hier he?
MissX plaatjes komen voor de zoveelste keer in een topic terecht *zucht* iedereen die een serieuze inbreng had is er mee vandoor gerend om em boven het bed te hangen, en meteen is de discussie naar een dieptepunt gedaald...hehe...als het niet zo grappig was zou het zielig zijn
Ruud./
Inderdaad! We hebben een serieuze reactie!Op woensdag 16 mei 2001 00:32 schreef VipTweak het volgende:
[..]
De onzin was al begonnen voordat er plaatjes verschenen, en er is in totaal, na tig pagina''s 1 serieuze reactie gekomen, dat zegt toch wel iets??
Verwijderd
terecht..vindt je?Op woensdag 16 mei 2001 00:29 schreef [alterd] HardWired het volgende:
Ik kan ook me kont niet keren of het staat vol met onzin hier he?
MissX plaatjes komen voor de zoveelste keer in een topic
terecht.
Ruud./
Mijn excuses maakte een grapje. Ja! het was daarnet echt chaos en helemaaaaaaal off topic, maar het was wel leuk
Verwijderd
In een topic terecht ---> van terecht komen, niet zozeer dat het goed is.Op woensdag 16 mei 2001 00:33 schreef hatay het volgende:
[..]
terecht..vindt je?
Ik deel de excuses en ga weer vrolijk verderMijn excuses maakte een grapje. Ja! het was daarnet echt chaos en helemaaaaaaal off topic, maar het was wel leuk
Ik weet niet of het terecht is, ik heb de foto gemist...daarom reageer ik zo verbolgenOp woensdag 16 mei 2001 00:33 schreef hatay het volgende:
[..]
terecht..vindt je?
Mijn excuses maakte een grapje. Ja! het was daarnet echt chaos en helemaaaaaaal off topic, maar het was wel leuk
R./
Verwijderd
Aaah, wat errugOp woensdag 16 mei 2001 00:37 schreef HardWired het volgende:
[..]
Ik weet niet of het terecht is, ik heb de foto gemist...daarom reageer ik zo verbolgen
R./
Verwijderd
geloof me maar... Die wil je niet zien..Op woensdag 16 mei 2001 00:37 schreef HardWired het volgende:
[..]
Ik weet niet of het terecht is, ik heb de foto gemist...daarom reageer ik zo verbolgen
R./
Verwijderd
Ik geloof jeOp woensdag 16 mei 2001 00:39 schreef hatay het volgende:
[..]
geloof me maar... Die wil je niet zien..
Verwijderd
Het is immers de hoop die doet leven! Maar goed ik had toch de hoop eens een levens-partner te vinden en die vond ik middels: YAHOO. Ben nu bijna een jaar met haar getrouwd en we zijn daar beiden heel gelukkig mee. En ja ik behoor tot de wat oudere c.q rijpere mannen en heb na mijn eerste huwelijk meer relaties gehad dan in mijn jongens jaren. Bijna had ik de hoop opgegeven ooit een vrouw te mogen ontmoeten die gewoon de moed had om zichzelf te zijn maar God zij dank heb ik haar toch gevonden.
NIET GESCHOTEN IS ALTIJD MIS!
dikzak
dus ik heb in dejze thread idd nix te zoeken
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Verwijderd
WhahahahaOp woensdag 16 mei 2001 05:58 schreef Chello200 het volgende:
Oke deze vraag is bedoeld voor de gemiddelde tweaker die al een lange tijd geen vriendin/vriend heeft gehad.
Het vooroordeel is dus waar!
Ik heb momenteel met 3 dames een lat/sex-relatie. Mag niet klagen dus.Hoe lang zit je al zonder een vriendin/vriend en ben je nu erg wanhopig op zoek ernaar ?
Ja.En klopt het dat hoe ouder je wordt hoe sterker je drang wordt naar een partner ?
Maar ik begrijp uberhaupt niet dat mensen jarenlang zonder partner zitten. Hoe ouder je wordt, hoe makkelijker het wordt. Hoe zelfverzekerder je wordt, hoe makkelijker je de stap maakt etc.
3 zelfs poe poe !! En je weet zelf ook niet zeker wat jullie hebben ?Op zondag 02 december 2001 21:33 schreef Links234 het volgende:
Ik heb momenteel met 3 dames een lat/sex-relatie. Mag niet klagen dus.
Zoals ik ut hier zie hebben jullie een 4-hoeks verhouding.
dikzak
Verwijderd
Op woensdag 16 mei 2001 05:58 schreef JT het volgende:
En als die jongens maar stoer zijn, als er maar drama en spanning is... :r:r:r:r|:(|:(
Ja natuurlijk!
Wat moet een vrouw dan met een sul die voor geen acie zorgt?
Met een sukkeltje dat bang is voor iedereen? Die een saai leven belooft ipv nachten vol passie en een man die haar beschermt en naar nieuw hoogtes kan voeren?
Jaloers of zo?
Verwijderd
Wat we hebben? Gewoon een meer dan goede vriendschap met daarbij wat lichamelijk genot.Op zondag 02 december 2001 21:35 schreef Chello200 het volgende:
[..]
3 zelfs poe poe !! En je weet zelf ook niet zeker wat jullie hebben ?
Zoals ik ut hier zie hebben jullie een 4-hoeks verhouding.
Slechts met 1 van deze 3 dames zou ik iets serieus willen beginnen, helaas zitten er nogal wat obstakels in de weg daarvoor.
Geen vierhoeksrelatie dus.
2 dames weten niks van elkaar af, en zij doen ook wat ze willen met wie ze maar willen.
De 3e (die ik dus echt leuk vindt) weet alles.
Maar uh een normale gezins leventje met 2 kinderen zie je niet zitten ?
dikzak
Verwijderd
Absoluut niet.Op zondag 02 december 2001 22:24 schreef Chello200 het volgende:
hmmvery nice
Maar uh een normale gezins leventje met 2 kinderen zie je niet zitten ?
Dat is mn ergste nachtmerrie.
Misschien over 10 jaar (ben nu 24) maar voorlopig absoluut niet.
Geen burgermansgelul voor deze jongen.
Uhm, tsja? Het niveau van dit topic draagt natuurlijk ontzettend bij aan w&l....Oke ik weet niet of dit op prijs wordt gesteld maar ik schop dit ff omhoog aangezien W&L misschien een oppepper nodig heeft.
Iig vind ik dat dus niet, daarom kan deze topic nu dicht. Het gaat tot nu toe helemaal nergens over (behalve links234's heel intrigrerende en opwindende relaties dan natuurlijk).
Dit topic is gesloten.
![]()