[BC3] Hoe wanhopig ben je ???

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 730 views sinds 30-01-2008

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Oke deze vraag is bedoeld voor de gemiddelde tweaker die al een lange tijd geen vriendin/vriend heeft gehad.
Hoe lang zit je al zonder een vriendin/vriend en ben je nu erg wanhopig op zoek ernaar ?
En klopt het dat hoe ouder je wordt hoe sterker je drang wordt naar een partner ? :)

dikzak

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zit nu 2 jaar zonder, en ben helemaal niet wanhopig. Een relatie zou me nu qua tijd zelfs slecht uitkomen maar ik kan morgen ook iemand tegenkomen waar ik geen nee tegen zeg...de drang voor een partner zal wel groter worden als ik wat gesettled ben denk ik...

R./

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Ik ga met HardWired mee. Ben ondertussen bijna vijf jaar zonder en doe er ook echt geen moeite voor. Daarentegen als de gelegenheid zich aanbied zal ik het (denk ik) ook niet uit de weg gaan. ;)

Mare ik mis het niet en eerlijk gezegd is het leven van een vrijgezel ook best aangenaam. Lekker veel vrijheid en die heb ik nodig ook. Ik werk behoorlijk veel en als ik niet werk ben ik aan het sporten. De uren, die ik dan thuis doorbreng zit ik dus te GoT-ten.

edit:

Vergeet ik te melden, dat ik onder de categorie oudere tweaker val en de behoefte bij mij iig niet groter en groter wordt. Sterker nog, na vijf jaar zonder wordt het steeds moeilijker om te wennen aan het idee, dat je je leven moet delen met iemand anders.

(Volgens mij is dit meer SG dan WL...)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Chello200
Maar uh.. op een gegeven ogenblik dan heb je toch wel het gevoel zoiets van : Ik mis iets in mijn leven ? En dat je hart opeens 1 ton weegt ?

dikzak

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Dat zou je zeggen heh? Maar eerlijk gezegd heb ik best wel veel vrienden en dat geeft ook een bepaalde gemoedsrust. En met vrienden bedoel ik dus mensen, die ik 100% vertrouw. Hier heb ik er momenteel zeven (!) van en deze ken ik minstens 10 jaar lang. En eentje ken ik zelfs al vanaf mijn vierde levensjaar!

Natuurlijk mis je af en toe genegenheid, maar eerlijk gezegd is de laatste keer dat me dat is overkomen al een hele tijd geleden.

Heal the internet ...

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
zit al 17.7 jaar zonder

• Chello200
Op zaterdag 12 mei 2001 00:45 schreef Wouter17 het volgende:
zit al 17.7 jaar zonder
Dan moet jij je zeker eenzaam voelen !

dikzak

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Op zaterdag 12 mei 2001 00:55 schreef Chello200 het volgende:

[..]

Dan moet jij je zeker eenzaam voelen !
Waar het hart vol van is stroomt de mond van over. Chello200, vertel JIJ eens wat over jouw situatie. Ben je momenteel voorzien van een lieve partner en hoe voel je je momenteel? Dergelijke vragen stellen mag, maar voor wat hoort wat zal ik maar zeggen heh? :)

Heal the internet ...

• Chello200
oke is goed ! De laastste tijd dacht ik eraan. Ik ben momenteel niet in een relatie. En ik ben ook niet echt op zoek naar 1 maar als ik nu 1 zou krijgen zou het niet erg zijn. Ik wil gewoon van andere mensen weten hoe zij erover denken ! ;)

dikzak

• Chello200
En oh ja soms voel ik me best wel kut. Je weet wel die hart in je die 1 ton weegt !

dikzak

• Chello200
Dat laatste detail hoefde ik niet te weten hoor !

dikzak

• Chello200
ik ga ook ff slapen nu ik reply in de morgen wel weer ! mzzl

dikzak

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Nog 1 reactie van mij dan en dan mogen anderen reageren. :P
Ow nee de waarheid is dat ik dan mijn lege twee persoonsbed in kruip. :O

Mijn levensovertuiging is dat op ieder potje een dekseltje past. Daarentegen ben ik nogal perfectionistisch en weet ik niet of het me lukt in mijn leven de ware te vinden.

Aan de andere kant geloof ik ook dat sommige mensen gewoon voortbestemd zijn om alleen door het leven te gaan. Daar schaal ik mezelf dus nu ook onder.

Natuurlijk is dit ook goedpraterij, omdat ik alleen ben. Maar als ik heel diep in mijn hart kijk ben ik zo toch wel heel gelukkig.
Ow en sex:? Tja, d''r zijn genoeg methoden om ook aan je gerieven te komen. Aangezien ik niet naar de dames van plezier wens te gaan ben ik God dankbaar voor het uitvinden van ledematen. Met name de hand is hierbij van groot belang ;) :P

Heal the internet ...

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Op zaterdag 12 mei 2001 01:11 schreef Chello200 het volgende:
Dat laatste detail hoefde ik niet te weten hoor !
L:DL, maar ach ooit was dit toch ter sprake gekomen. Misschien dat dit het topic nog een extra dimensie geeft.

De meeste topix, die boven de 100 reacties gaan bevatten namelijk onderwerpen zoals sex, drugs en rock''n''roll. :)

OK dit was dus echt mijn laatste reply

Weltrusten :Z :z

Heal the internet ...

Verwijderd

Tja, d''r zijn genoeg methoden om ook aan je gerieven te komen. Aangezien ik niet naar de dames van plezier wens te gaan ben ik God dankbaar voor het uitvinden van ledematen. Met name de hand is hierbij van groot belang
uhmm... de meeste goden hebben hier toch ook vrij strikte opvattingen over hoor :)

Verwijderd

Kan niet zeggen dat ik wanhopig op zoek ben, maar ik mis toch wel het speciale dat je met vriendinnen hebt en met vrienden niet. Dan heb ik het niet over sex, want dat is niet het belangrijkste in een relatie, maar wel het lichamelijke contact. Ik speciaal een mooi groot bed op de kop getikt tijdje geleden, maar dat maakt het ''s nachts-alleen gevoel toch een stuk groter. Om toch een tweakers-inslag te hebben: het is wel weer ideaal voor als je met je laptop in bed wil :)

Ik ben ook zeker niet eenzaam, maar ''s nachts wel soms alleen. Of alleen maar het gevoel alleen te zijn, ik sliep zo vaak alleen, maar toen had ik nog het idee dat 250km verderop ook iemand alleen in bed lag en dat dat dit of volgend weekend wel weer goed zou komen.

Dat handen zeer handig zijn wist al, ook in deze >:), maar ook tijdens een relatie is daar niets mis mee, kan juist een exrta dimensie geven, hoewel ik me de eerste keer wel aardig voor lul voelde staan. >:)

Ik merk daarentegen wel dat ik veel eerder op een meisje afstap nu ik er aan gewend raak single te zijn (al weer 3 maanden, voel me nog kut trouwens...). Feit dat ik van te voren al weet wat ze gaat zeggen doet mer toch vermoeden dat hier toch enige wanhopigheid aan ten grondslag ligt. Niet zozeer het verliefd zijn, maar meer behoefte aan warmte en genegenhied die je niet hebt bij gewone vriendinnen/familie/vrienden.

Verwijderd

Heb twee keer vrij langdurig samengewoond voor ik ontdekte niet voor een vaste relatie in de wieg te zijn gelegd! Kreeg het op den duur Spaans benauwd van die constante aanwezigheid en die eeuwige nabijheid; werd er bloednerveus van. Ben al sinds langere tijd alleenwonend en geloof ook dat ik niet meer anders zou willen of kunnen. De vrienden en vriendinnen die ik heb ken ik al langere tijd en met hen is de relatie ook erg intens, hoewel ik moet opmerken met hen géén sex te hebben.Wil ik sex dan heb ik de behoeft om "op jacht te gaan". Ben erg primitief in mijn behoeftes. Zijn we één keer in mijn bed beland, dan heb ik er geen moeite mee mijn prooi ''s ochtends weet te laten gaan. Oké, koffie of thee...hoe wil je je ei? Hard of zacht gekookt? Natuurlijk bellen we van de week wel een keer....Ajuus !! ;) ;)

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 03:08 schreef koekoeksjong het volgende:
hoe wil je je ei?
niet bevrucht...

(sorry, kon het niet laten voor het slapen gaan)

Verwijderd

Wanhopig??? Nee ... de vrijheid bevalt me veel te goed.

• BC3 Victim
1 jaar zonder vriendin en eigenlijk bevalt me dat prima... Tuurlijk hou ik mijn ogen open maar mijn computer is op dit moment even iets belangrijker dan zoiets :).

En ja ik vermoed dat als je ouder wordt dat je dan een grotere drang krijgt aan vastigheid (lees: partner)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Chello200
Op zaterdag 12 mei 2001 04:25 schreef Darth-Sentinel het volgende:
1 jaar zonder vriendin en eigenlijk bevalt me dat prima... Tuurlijk hou ik mijn ogen open maar mijn computer is op dit moment even iets belangrijker dan zoiets.
Duzz jouw PC is belangrijker dan een goeie relatie ? Wie is er met hem eens ?

dikzak

• Wouter
  • Niet online
Op zaterdag 12 mei 2001 11:32 schreef Chello200 het volgende:

[..]

Duzz jouw PC is belangrijker dan een goeie relatie ? Wie is er met hem eens ?
disagree

• BC3 Victim
Half jaar zonder alweer... en ik ben toch wel op zoek naar iemand :)

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

ik ook al 1,5 jaar ofzo, ben niet echt zoekende

Verwijderd

Ik ben echt niet wanhopig. Zoals al eerder is gezegd je kan doen en laten wat je wilt je bent zo vrij als een vogel en als je een leuke meid tegenkomt nou ja dan zien we wel verder maar zoeken nee. Het werkt toch tegen je.

Verwijderd

Ik ken wel mensen die super-desperate zijn... niet te zuinig zeg.

Zo''n 21-jarige die iets heeft met een 15-jarige... Dat vind ik persoonlijk een errug groot relatief leeftijdsverschil (kijk... 48 en 41 kan nog maar dit)

En eigenlijk vind ik op zoek gaan beetje tja... overdreven, je komt echt wel ooit iemand tegen die je leuk vind.. maar wat noem je op zoek gaan eigenlijk he :) als je gewoon iemand aanspreekt die je leuk lijkt want dat vind ik tegenkomen.

Verwijderd

Zit vanaf 16 januari 2001 20:00 ongeveer zonder...

Ik moet eerlijk zeggen dat een nieuwe partner helemaal geen kwaad zou kunnen.
Maar ik heb de eigenschap nogal kieskeurig te zijn.

Verwijderd

Ik heb al een paar jaar (ik weet niet precies hoelang) geen relatie meer gehad maar ik heb nooit echt moeite gehad met alleen mijzelf als gezelschap.

Natuurlijk ontken ik niet dat er momenten zijn dat ik hunker naar aandacht, affectie en genegenheid, leuke dingen doen, gewoon samen zijn.
Meestal steken dergelijke gevoelens de kop op wanneer mijn hormonen hun bestaan vieren en door mijn aderen gieren. (ja, ook mannen hebben een maandelijkse, terugkerende hormonen cyclus!) Gelukkig heb ik mijzelf goed onder controle en heeft wanhoop nog nooit de baas over mij gespeeld. 8-)

Ik herken het verhaal van Koekkoeksjong, waarin hij vertelde dat hij op een gegeven moment het spaans benauwd kreeg van het samenwonen. Ik heb ook vaker dat gevoel gehad maar ik denk niet dat ik in staat ben om een kluizenaarsleven te leiden.
Tot dusver bevalt het vrijgezellenleven mij uitstekend, ik heb geen moeite met een ''one-night-stand'' zolang beide genoten hebben van het fysieke genot, zonder de bijkomende verplichtingen (daar doe je het immers voor :9)

Nu ik inmiddels mijn 30e levensjaar bereikt heb ontkom ik echter niet aan het gevoel van ''gemis''. De laatste tijd denk ik regelmatig serieus aan hoe het zou zijn om zelf kinderen te hebben, om mij te binden aan een partner en alles wat erbij komt kijken. Daar kon ik mij voorheen nooit druk over maken.

• Chello200
Nou zo te zien hebben de meeste tweakers hier dezelfde mening ! :) Het is leuk om een relatie te hebben maar het is nog niet de hoogste prioriteit !
En de mensen die zo desperate waren voor een vriend/vriendin, ( bijv. die 21 jarige met een 15 jarige ) denk ik dat de reden was dat ze ergens erbij moesten horen. Bijvoorbeeld dat iedereen in zijn of haar groep een relatie hadden en dat hij/zij niet achterop moest raken.

Maar uh... wie is van plan om kinderen te nemen ? ;)

dikzak

Verwijderd

10 jaar zonder... kun je nagaan hoe wanhopig een mens kan worden :P (lees: een hangzak van hier tot ginder :) ) En toch zeggen mensen dat ik er goed uitzie, snap je dat nou? Zal wel komen door t feit dat ik een nerd ben :)

• SvMp
  • Niet online
Mooie topic :)
Op Stuffis Generalis lees je allerlei verhalen over liefde en dan begin je te denken dat iedere Tweaker een leuke vriendin heeft. Zit ik nu dit forum ff te bekijken, blijkt het tegendeel uit deze topic.

Ik heb best pech gehad in de liefde. Wat afwijzingen gehad en andere pech voordat ik op mijn 20e eindelijk mijn eerste vriendin kreeg.
Echt lekker liep dat niet. Ze woonde ten eerste ver weg. Ten tweede was ze erg dom (onder mijn nivo). Ten derde was ze nog vrij lelijk ook.

Achteraf weet ik dat die relatie is ontstaan omdat ik toen toch wat gefrustreerd was. Tenminste dat denk ik. Want nu zal ik nimmer meer op zo''n meisje vallen.
Maar op het moment dat die relatie begon, waren mijn eigen gedaald tot een minimum.
Mijn eisen zijn stukken groter geworden.
Het ging als volgt:

September vorig jaar ging het uit. Toen brak er een hele relaxte tijd aan, want ik had totaal geen behoefte aan een relatie. Lekker nerd uithangen en zo.

In december kwam door die feestdagen-sfeer die behoefte een beetje terug. Maar nog niet heel erg.
In maart ben ik met m''n moeder een weekend naar Centerparcs geweest. (omdat we beide van lekker eten, drinken, zwemmen en relaxed doen houden). Klinkt wat raar misschien maar het was echt leuk. En wat moet je anders als je geen vriendin hebt, en zo''n beetje al je vrienden dermate grote nerds zijn dat hun vakantie geld geheel uitgegeven wordt aan computers.
Maar goed daar begon ik wel weer te voelen dat ik geen vriendin heb. Je zag toen veel stelletjes van mijn leeftijd (lage prijzen wegens winterseizoen), en toen dacht ik wel regelmatig: "Dat wil ik ooook" (op zo''n toontje waarop Lebbis het zegt in dat One Day Fly plaatje)

Of ik nou weer in zo''n wanhopigheid verval?
Nee, dat denk ik niet.
Vooral in die hele relaxte maanden vlak na het einde van mijn relatie heb ik me een goed beeld gevormd van wat ik wil. (wat ik denk te willen)
In het begin had ik eisen die onmogelijk waren. "Ze moet het geen probleem vinden dat ik nog 8 uren achter m''n bakken door breng als ze er is"...waanzin natuurlijk. Maar op den duur werd het realistischer..het moment dat er van fouten geleerd is.
In mijn geval: Beter letten of het niveau van het meisje wel bij je past bv.

4 weken geleden keerde het tij, althans het lijkt te keren. Ik ontmoette op internet een meisje waar ik een tijdje mee mail. Binnenkort gaan we uit en morgen zal ik haar ff bellen (vandaag al geprobeerd, heb het nummer net gekregen, maar ze was er niet)
Het klikt echt goed via de mail, en ze blijkt niet te zitten met de gebreken waar mijn ex niet mee zit. En ook leuk: Ze woont 5 straten van mij af :)
Binnenkort dus ontmoeten..ik heb er echt zin in. Hopelijk klikt het, en kan ik genieten van een ''echte'' relatie.

Probleem waar ik heel veel mee te maken heb gehad:
Je ontmoet / kent een leuke meid maar ze heeft al een vriend |:(

Zijn er anderen die dit probleem herkennen?

Ik vroeg een keer een meid van mijn werk mee uit. Ik dacht dat ze geen vriend had.. Dus ik haar vragen maar ze had al een vriend |:(|:(|:(
Verder ontmoet ik de meeste meiden omdat het vriendinnen zijn van kennisen. Harstikke leuk hoor, gezellig mee babbelen en zo, leuke mensen..maar (hoe druk ik dat uit) je kunt er niets mee krijgen, ook niet als het echt leuk klikt.

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Op zaterdag 12 mei 2001 23:30 schreef AirHead het volgende:
10 jaar zonder... kun je nagaan hoe wanhopig een mens kan worden :P (lees: een hangzak van hier tot ginder :) ) En toch zeggen mensen dat ik er goed uitzie, snap je dat nou? Zal wel komen door t feit dat ik een nerd ben :)
Dit klinkt aardig bekend in de oren. Het is ook meer een kwestie van hoe actief je bezig bent met het vinden van een relatie. Door mijn werk, mijn sport en mijn computerhobby sta ik gewoon niet zo open voor contact met andere mensen dan mijn huidige kennis- en vriendenkring.
Verder heb ik een pesthekel aan discotheken en nog meer aan kroegen (dubbele betekenis :P)
Bezopen mensen, ja zelfs mooie bezopen meiden, kan ik al helemaal niet tegen. Verder ben ik nogal claustrofobisch en houd ik niet van schreeuwen. Dus uitgaan is bijna geen optie.
Dan is de disco natuurlijk niet bij voorkeur de meest geschikte plek om je toekomstige levenspartner te ontmoeten, maar je blijft iig wel lekker actief bezig met het andere geslacht. Dit gaat voor mij dus niet op.

Nogmaals ik ben blij met mezelf en heb voorlopig geen behoefte aan een vriendin en/of relatie. Ik zou zeggen stel deze vraag over een jaar of tien nog een keer. Wie weet....

Heal the internet ...

• Chello200
Op zondag 13 mei 2001 00:03 schreef svdmeer het volgende:

Je ontmoet / kent een leuke meid maar ze heeft al een vriend |:(
Ja dit probleem ken ik ook !! Maar he "Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven "
Veel geluk btw met die nieuwe contact hoop dat het lukt ! ;)

dikzak

• Chello200
oh u poor guy, ik kan je gerust stellen. Er zijn meer jongens daar buiten die nog minder geluk hebben dan jij ! eentje die bijv. Grad heet. :7

dikzak

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 10:49
laatste keer sex voor mij was augustus vorig jaar. Laatste date was begin december. dus jah ik ben behoorlijk wanhopig. Maar ik heb iemand in het oog. dus wie weet!!

Een van de voorwaarden die ik aan een vrouw stel is een beetje raar btw. Ze moet een ardig drup alcohol opkunnen anders past ze niet in de familie/vriendenkring....

Ik ben niet een wanhopige versierder/rukker. Ik ben gewoon iemand die als hij uit gaat. Lekker veel zuipt danst en gek doet.....

stolichnaya

Advanced sheep-counting strategies

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 00:15 schreef BrammeS het volgende:
Maar ik heb iemand in het oog. dus wie weet!!
In het oog ? AU :P

• RobertdeBruin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-10-2025
Je ontmoet / kent een leuke meid maar ze heeft al een vriend
Zucht ;(. Been there
Mijn levensovertuiging is dat op ieder potje een dekseltje past. Daarentegen ben ik nogal perfectionistisch en weet ik niet of het me lukt in mijn leven de ware te vinden.
Dus ook een probleem waar ik tegenaan loop. Ben erg op de toekomst en carriere gericht, maar de meeste meisjes die ik tegenkom schijnen meer op korte termijn (feesten en vooral nix doen) te zijn gericht.

Zou het niet mooi zijn als er een nieuwe functie op t.net zou komen? De tweaker-datingbox? Deelnemers weten goed met wat voor soort mensen ze in aanraking komen (wel je profiel wat opspanken >:)).

Enig nadeel in dit plan: ben bang dat het percentage vrouwelijke tweakers nogal laag is (id voor een poll?). Misschien combineren met Fok!?

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 00:26 schreef Whiplash het volgende:

Zou het niet mooi zijn als er een nieuwe functie op t.net zou komen? De tweaker-datingbox? Deelnemers weten goed met wat voor soort mensen ze in aanraking komen (wel je profiel wat opspanken >:)).

Enig nadeel in dit plan: ben bang dat het percentage vrouwelijke tweakers nogal laag is (id voor een poll?). Misschien combineren met Fok!?
[ verlegen nerdmodus]
Leuk idee, alleen t nadeel is dan weer, als je dan iemand op GoT "tegen komt" moet je haar nog een keer " in real life " ontmoeten ook. ENG :P
[/verlegen nerdmodus]

• Chello200
hoeft niet perse hoor ! maar we dwalen een beetje af hier. Wie wilt er later kinderen ?
Denk er goed over na want met de huidige milieuvervuiling krijgen jouw kinderen een zware toekomst !

dikzak

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:40

JT

VETAK y0

Op Stuffis Generalis lees je allerlei verhalen over liefde en dan begin je te denken dat iedere Tweaker een leuke vriendin heeft.
* JT zucht ;(

Was dat maar waar...zo''n vriendin waar je lekker warm tegenaan kan kruipen als je op zaterdag avond met z''n 2en een filmpje aan het kijken bent...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 00:35 schreef JT het volgende:

[..]

* JT zucht ;(

Was dat maar waar...zo''n vriendin waar je lekker warm tegenaan kan kruipen als je op zaterdag avond met z''n 2en een filmpje aan het kijken bent...
He ja, ga nog ff door. Zit ik hier alleen een voyager episode te downen........en naar de film "nerds" ofzow te kijken :'(

• Chello200
Yep JT heeft het zwaar te pakken !! }:0

dikzak

• SvMp
  • Niet online
Nog wat over het woord "wanhopig":

Ik vind dit een akelig woord. Ik zal uitleggen waarom.

Op dit forum zei vertelde iemand over zijn liefdesleven (wat zovaak gebeurt). Hij vertelde dat hij al 2 jaar een fijne vriendin had. Uit zijn profile bleek dat hij 19 is.

Het kan ook anders. Om wat voor reden dan ook kom je geen meisje tegen (geen ramp). Je passeert de 20 en je begint toch ook de behoefte te voelen naar een lieve vriendin.
Maar die komt niet. Je hebt gewoon vrienden, school, werk, e.d. Maar toch.. Je ontmoet wel meiden, maar die zijn allemaal voorzien. Je bent niet een type dat gelijk op een vreemde meid afstapt. (het valt mij altijd erg op dat men in een disco/kroeg altijd zo veel mogelijk als groep bij elkaar blijft hangen :r, maar daar komen geen ontmoetingen van, want je stapt niet zomaar op iemand af die een hele groep om zich heen heeft)

Die jongen uit mijn voorbeeld doet een paar uitspraken waarvan men zegt "gefrustreerd".

Heeft iemand recht om dat ze zeggen? Nee.
Als we naar de eerste jongen terugkeren: Hoe zou die jongen zijn als hij die vriendin van hem nooit had ontmoet? En verder ook nooit een meid?
Dan had hij hetzelfde verlangen als die andere jongen. Dat verlangen heeft niets met wanhoop te maken, maar met ons mens-zijn. Enerzijds hebben we sexuele behoefte, anderzijds is er ook behoefte aan liefde en warmte.

Het feit dat die eerste jongen niet gefrustreerd is te noemen, berust op 100% pure mazzel. Voor hetzelfde geld had die andere jongen dat meisje gehad en waren de rollen omgedraaid.

3e voorbeeld (waar gebeurd):
Een neef van mij is getrouwd en heeft inmiddels een zoontje. Heeft zijn vrouw leren kennen op zijn 17e. Was een dochter van vrienden die daar regelmatig op bezoek kwamen. Die dochter kwam ook regelmatig mee, en had ongeveer dezelfde leeftijd als mijn neef.
Bij hem kwam het dus letterlijk aanwaaien :r

Nu de vraag: Voor wie heb je meer respect: Voor mijn neef waar het maar aanwaaide of voor die jongen die er tot in zijn 20e op moest wachten?

Op je 17e/18e (een of andere jonge leeftijd) denk je niet bewust aan het verlangen naar een geliefde.
Dat komt pas later. Ik denk dat frustratie kan verschijnen als het bewust verlangen anar een geliefde eerder komt dan de geliefde.
Met andere woorden: Iemand die heel jong al een vriendin heeft, kent helemaal het gevoel niet van verlangen, tegenslag en liefdesverdriet. (totdat het eventueel uit gaat)
Hieruit volgt dat zo''n persoon ook heel anders tegen het onderwerp relaties aan zal kijken (veel relaxter) als iemand die met z''n 20e nog niemand heeft gevonden.

Kortom:
Gefrustreerd is in de meest gevallen te denigrerend.
Het gevoel waaruit het verschijnsel frustratie voorkomt is namelijk heel erg natuurlijk en menselijk. En als je er geen last van hebt: Wees blij! Maar vergeet niet dat het een kwestie is van mazzel, en waar winners zijn, zijn ook verliezers.
Natuurlijk is de mate van het verlangen naar een geliefde per persoon verschillend.

Ik moet wel zeggen dat gefrustreerd-gedrag soms echt gefrustreerd is te noemen. Zo vind ik contact-advertentie die afgelopen week op Stuffis generalis stond behoorlijk frusty.

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 00:39 schreef svdmeer het volgende:

..... mooi verhaal
[ sincere mode]
JIJ SNAPT T.
[/ sincere mode]

• Chello200
Precies jij hebt alles mooi uitgedokterd maar ik heb nog steeds het gevoel dat je iets bent vergeten erbij te schrijven !:)

dikzak

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 00:45 schreef Chello200 het volgende:
Precies jij hebt alles mooi uitgedokterd maar ik heb nog steeds het gevoel dat je iets bent vergeten erbij te schrijven !:)
Hij is ook eenzaam, bedoel je ? :)

• SvMp
  • Niet online
Op zondag 13 mei 2001 00:34 schreef Chello200 het volgende:
hoeft niet perse hoor ! maar we dwalen een beetje af hier. Wie wilt er later kinderen ?
Denk er goed over na want met de huidige milieuvervuiling krijgen jouw kinderen een zware toekomst !
Ja ik wil wel kinderen.
Maar niet meer dan 2. Ik zal het later ongetwijveld kunnen betalen, want er is een goede toekomst voor informatici, maar toch hou ik het bij 2.
In verband met overbevolking. Nederland is gewoon vol..en als we het allemaal rustig aan doen met kinderen, blijft er ook in de toekomst ruimte.
Maar toch neem ik ze wel..wat die milieuvervuiling betreft: Wie zegt dat daar geen oplossingen voor gevonden worden? Misschien dat we over 10 jaar wel kernfusie centrales hebben en dus schoon en ongevaarlijk grote hoeveelheden stroom kunnen opwekken.
Bijna onbeperkte hoeveelheden stroom, alles zal op stroom werken (ook auto''s en kooktoestellen), geen gas/benzine meer nodig.
Science fiction, maar als het aan de wetenschap ligt toekomst.
Dankzij dat soort dingen kunnen onze kinderen wel degelijk leven in een schone wereld, zolang we niet te veel kinderen krijgen want overbevolking zie ik als een veel gevaarlijker probleem.
* SvMp :r op gezinnen met 5 kinderen en stinkend rijke ouders die die 5 kinderen ook gemakkelijk kunnen betalen en er daarom ook 5 hebben, zonder na te denken over wat er zou gebeuren als iedereen dat zou doen |:(
Op zondag 13 mei 2001 00:35 schreef JT het volgende:

[..]

* JT zucht ;(

Heerlijk ja :)
Ik kijk er nu al naar uit (wanneer het zal komen weet ik niet)

M''n ex viel altijd gewoon in slaap }:O|:(

• Chello200
Nee, ik bedoel dat ie misschien nog 1 feit is vergeten !

dikzak

Verwijderd

[offtopic]
he svdmeer, how the hell tiep je zo snel :?
[/ offtopic]

he, dat rijmt :)

• BC3 Victim
Ik heb nog nooit echt een vriendin gehad, nooit behoefte aan gehad ook.
Dat komt allemaal wel goed denk ik...

Ik heb het nog veel te druk met mezelf;)

Het zou natuurlijk niet erg zijn als er iemand heel graag zou willen, ik zou het niet tegenhouden,(afhankelijk van enkele details>:))maar ik ben nog niet opzoek. Ik ga bijvoorbeeld ook niet uit ofzo, daar vind ik eigenlijk nix aan. Op school bij mij lopen nou ook niet echt :9~ rond...

• Chello200
typ curus ? ;)

dikzak

• SvMp
  • Niet online
Op zondag 13 mei 2001 00:51 schreef AirHead het volgende:
[offtopic]
he svdmeer, how the hell tiep je zo snel :?
[/ offtopic]

he, dat rijmt :)
Programmeren is m''n hobby he :)
(dan leer je wel typen)

Maar nu ik het terug lees, kom ik wel veel typo''s tegen |:(

Jullie hebben het tempo er ook wel lekker in! Het lijkt wel een chat :)

• SvMp
  • Niet online
Op zondag 13 mei 2001 00:53 schreef Chello200 het volgende:
typ curus ? ;)
Nope

• Chello200
Voor mensen die meteen op de 3e pagina klikt dit was de vraag !
Oke deze vraag is bedoeld voor de gemiddelde tweaker die al een lange tijd geen vriendin/vriend heeft gehad.
Hoe lang zit je al zonder een vriendin/vriend en ben je nu erg wanhopig op zoek ernaar ?
En klopt het dat hoe ouder je wordt hoe sterker je drang wordt naar een partner ?

dikzak

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Kinderen? Hmmm, ik denk niet dat ik klaar ben voor kinderen... Hell no, ik ben er eigenlijk zelf nog één. Wel eentje van 30 jaar, maar ach... :)
Mijn uitleg over werk, sport en hobby''s gaat natuurlijk niet alleen voor een lieve vriendin op (welke je nogal nodig hebt voor een kind natuurlijk ;)), maar ook voor kinderen.
In mijn geval zou kinderen nemen het einde van mijn onbezorgde leventje betekenen. Of ik moet een slechte vader gaan worden en daar wil ik niet aan denken.

Voorlopig dus nee, maar ook hier wil ik over een paar jaar nog op terug komen. Ook mijn klokje tikt vrolijk door en voordat je het weet ben je veertig en compleet de markt uitgeprijst. En als je dan niet oplet kom je in de leeftijd terecht dat je toekomstige partner al door haar menopause heen is en geen kinderen meer kan krijgen.

Heal the internet ...

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 01:00 schreef FoolZero het volgende:
Kinderen? Hmmm, ik denk niet dat ik klaar ben voor kinderen... Hell no, ik ben er eigenlijk zelf nog één. Wel eentje van 30 jaar, maar ach... :)
Mijn uitleg over werk, sport en hobby''s gaat natuurlijk niet alleen voor een lieve vriendin op (welke je nogal nodig hebt voor een kind natuurlijk ;)), maar ook voor kinderen.
In mijn geval zou kinderen nemen het einde van mijn onbezorgde leventje betekenen. Of ik moet een slechte vader gaan worden en daar wil ik niet aan denken.

Voorlopig dus nee, maar ook hier wil ik over een paar jaar nog op terug komen. Ook mijn klokje tikt vrolijk door en voordat je het weet ben je veertig en compleet de markt uitgeprijst. En als je dan niet oplet kom je in de leeftijd terecht dat je toekomstige partner al door haar menopause heen is en geen kinderen meer kan krijgen.
LOL, ik ken dat gevoel :)

• Chello200
Vrouwen letten meer op hun biologische klok dan mannen. Daar moet je wel rekening mee houden als ooit kinderen wilt.

dikzak

• SvMp
  • Niet online
Op zondag 13 mei 2001 00:48 schreef Chello200 het volgende:
Nee, ik bedoel dat ie misschien nog 1 feit is vergeten !
Welk feit?

• BC3 Victim
Leuk...ik was de eerste die reageerde, ik kijk een dag niet en whoppa...drie pagina''s. Ik vind het allemaal heel interessant om te lezen (heb ook alles gelezen) en wou nog wel wat meer persoonlijke dingen opbiechten. (ik ken jullie toch niet :) )

Enfin, zoals ik in mijn eerste berichie al zei zit ik nu zo''n twee jaar zonder relatie en daar heb ik verder niet zo''n last van. Ik ben volgens mij niet zo heel kieskeurig, ze moet gewoon bij me passen. Wat dat precies inhoud is niet echt te definiëren denk ik, ik ben ook wel eens verliefd geweest op iemand waar al mijn vrienden van zeiden dat ze absoluut niet mijn type was.

Wat vele mede-tweakers al aangaven (echt leuk om te lezen) is dat als ze al iets missen dat ze dan meer het romantische missen dan het erotische. Ik begon me net af te vragen of ik de enige niet-sex-neuroot op deze planeet was maar dat valt gelukkig mee. Het "lekker warm tegen aan kruipen tijdens het kijken van de film" doet me meer een vriendin missen dan "3 keer seks op een dag"...er zijn zat jongens die anders denken, of anders zeggen omdat ze denken dat dat hoort als man (het type dat ook altijd ontkent wel eens te moeten huilen).

Over de kinderen: is moeilijk om te zeggen, ik zou op zich best kinderen willen maar echt bij stilgestaan heb ik nooit. Aan de andere kant heeft mijn zus een dochter en ik ben helemaal gek met dat kind dus mocht ik een vaste partner krijgen die kinderen wil denk ik wel dat ik het zelf ook zou willen.

Ik zou hier trouwens nog een verwante vraag aan toe willen voegen: stel je ziet een leuke meid (in de supermarkt ofzo) en supertoevallig spreekt ze je aan (niet andersom, we zijn verlegen tenslotte). Jullie spreken een keer af en het klikt goed, dan komt de aap uit de mouw: ze heeft al een kind. Probleem?

I''ll be expecting some good answers!

Ruud.

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 01:15 schreef HardWired het volgende:
Wat vele mede-tweakers al aangaven (echt leuk om te lezen) is dat als ze al iets missen dat ze dan meer het romantische missen dan het erotische. Ik begon me net af te vragen of ik de enige niet-sex-neuroot op deze planeet was maar dat valt gelukkig mee. Het "lekker warm tegen aan kruipen tijdens het kijken van de film" doet me meer een vriendin missen dan "3 keer seks op een dag"...er zijn zat jongens die anders denken, of anders zeggen omdat ze denken dat dat hoort als man (het type dat ook altijd ontkent wel eens te moeten huilen).

Ruud.
Nope, dat komt vaker voor hoor. Je gaat toch altijd eerst voor t warme gevoellletje :)

• SvMp
  • Niet online

Ik zou hier trouwens nog een verwante vraag aan toe willen voegen: stel je ziet een leuke meid (in de supermarkt ofzo) en supertoevallig spreekt ze je aan (niet andersom, we zijn verlegen tenslotte). Jullie spreken een keer af en het klikt goed, dan komt de aap uit de mouw: ze heeft al een kind. Probleem?
Hangt van een aantal dingen af. Als het nog een baby is zou het niet zo''n probleem zijn, maar als het nou een kind van 5 is (en ik 21). Je kunt als je een relatie begint met zo''n meid verwachten dat je op den duur stiefvader wordt van het kind, en als dat kind geboren is op een moment dat jij ook nog kind was...tja..
Maar als het om een kleine baby gaat niet een gigantisch probleem denk ik, als het om een echt leuke en goede meid gaat.
Ik vind het wel belangrijk dat als we een toekomst opbouwen, dat ze ook een kind van mij zou willen, want ik wil niet alleen kinderen van anderen opvoeden, maar ook eigen.

• Chello200
Op zondag 13 mei 2001 01:13 schreef svdmeer het volgende:

[..]

Welk feit?
dat weet ik dus niet !

dikzak

• SvMp
  • Niet online
Op zondag 13 mei 2001 01:25 schreef Chello200 het volgende:

[..]

dat weet ik dus niet !
Ik zal er over nadenken

• Chello200

I''ll be expecting some good answers!
Het hangt ervan af hoe oud je bent, of je een goeie baan hebt en hoe oud het kind is !

dikzak

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 01:27 schreef Chello200 het volgende:

[..]

Het hangt ervan af hoe oud je bent, of je een goeie baan hebt en hoe oud het kind is !
Het hangt ervan af of je helemaal smoorverliefd bent en of je van kinderen houdt....

• SvMp
  • Niet online
Op zondag 13 mei 2001 01:27 schreef Chello200 het volgende:

[..]

idd die goede baan, of de verwante factor levens-face.
Ik denk dat een meid met kind je meer claimt dan een meid zonder. Met een meid zonder kind kun je doen en laten wat je wilt.

Als je nog in een fase zit van elke week
stappen, laat naar bed, elke dag flink drinken, en zo nu en dan een beetje studeren, dan zal een relatie met een meisje met een kind niet goed komen.

Maar als je bijvoorbeeld werkt, op jezelf woont, en een op zich rustig bestaan leidt, dan past dat al veel beter bij het leven van die meid met het kind.

Ik heb 2 uitersten genoemd..maar daar zit nog veel tussenin, het gaat er om dat je een vrouw met een kind en al die verantwoordelijkheden die dat meteen met zich mee brengt (en niet na laat ik zeggen 3 jaar relatie en 9 maanden zwoegen voor de vrouw) in je leven kunt hebben.

• SvMp
  • Niet online

Helemaal mee eens.
Op momenten dat ik verlang naar een vriendin dan denk ik ook niet in de eerste plaats aan sex, maar meer aan een meid die lekker tegen je aan zit. (en ook nog wat zegt :))
Ik vind het tegen elkaar aan liggen in bed en zo in slaap vallen ook veel fijner dan de sex.

OK nieuwe stelling die hierop aansluit.
Stel je hebt een leuke meid leren kennen, je bent wat uitgeweest, het klinkt, verliefd en de fase die verkering wordt genoemd is net begonnen.
Het meisje is afkomstig uit een behoorlijk gelovig gezin. Ze is zelf ook zo streng gelovig, maar ze is wel heel open wat andere ideeen betreft. Ze vindt het geen probleem dat jij wat anders gelooft of denkt.
Maar...wegens haar geloof is het verboden om samen met je te slapen. Je logeert wel bij elkaar, maar jij slaapt op een logeerbedje in een andere kamer |:( Dit wordt niet zozeer door haar ouders opgedrongen, maar wil ze zelf wegens haar principes. (ze kan ook op zich zelf wonen)
Sex is al helemaal uit den boze.
Sex en samen slapen (en samenwonen) niet voor het huwelijk.
Dus geen heerlijke nachten in elkaars armen in slaap vallen..
Hoe ga je daar mee om? Heb je het er moeilijk mee?

Barst los! >:)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
In principe is het volgens het christelijk geloof al verboden om te trouwen met een niet christelijk iemand.

Een relatie aangaan ligt beetje in het grijze vlak (hoewel christenen het bestaan van een grijs vlak ontkennen :) )....

Verder weinig aan te doen i guess he? Of je leest hier is wat coole topics door zoals bijbel fake of waarheid, of uitdaging voor de openminded tweakers en je beukt op haar tig van argumenten in..... maar dat lijkt me niet zo goed voor de relatie :)

• SvMp
  • Niet online
Op zondag 13 mei 2001 01:42 schreef morgoth het volgende:
In principe is het volgens het christelijk geloof al verboden om te trouwen met een niet christelijk iemand.
Daar heb je gelijk in!
Mijn zusje zit bij zo''n enge kerk. (babtisten) Daar is iemand uit de kerk-gemeenschap gezet omdat zij is getrouwd met een gereformeerd iemand.
:r

Een oom van mij is bij de babtisten gegaan om de voorkomen dat mijn tante er werd uitgezet.

• Chello200
Waarom begint iedereen hier meteen met geloof ? :p

dikzak

• SvMp
  • Niet online
Op zondag 13 mei 2001 11:23 schreef Chello200 het volgende:
Waarom begint iedereen hier meteen met geloof ? :p
Het was niet de bedoeling van mijn stelling om off-topic te gaan. Helaas is dat wel gebeurd.

Ik postte de kwestie wegens het onderwerp hoe belangrijk men het samen slapen vindt.
En als dat niet kan, hoe groot is dat gemis dan?

• JT

JT

VETAK y0

Maar...wegens haar geloof is het verboden om samen met je te slapen. Je logeert wel bij elkaar, maar jij slaapt op een logeerbedje in een andere kamer Dit wordt niet zozeer door haar ouders opgedrongen, maar wil ze zelf wegens haar principes. (ze kan ook op zich zelf wonen)
Sex is al helemaal uit den boze.
Sex en samen slapen (en samenwonen) niet voor het huwelijk.
Dus geen heerlijke nachten in elkaars armen in slaap vallen..
Hoe ga je daar mee om? Heb je het er moeilijk mee?
Ik zou gek worden...Ik zou er ook serieus iver praten en zeggen dat het onze relatie is en niet die van God en dat God er voor de rest ook niet veel te maken mee heeft. En over dat niet samenwonen : misschien zie je elkaar wel te veel als je samenwoont (wat dus ook het geval is als je getrouwd bent) en krijg je ruzie enzow. Ben ik dan ook niet blij mee als ik dan weer moet gaan scheiden. En dat allemaal vanwege haar geloof...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• Chello200
Ben je niet bang dat je opeens op een dag wakker wordt en 50 bent zonder een gezin of in ieder geval een vriendin ? (8>

dikzak

• Chello200
Nou dan zoek je toch een meid die "ongelovig" is ? Dat gaat moeilijk worden omdat de merendeel van de Nederlandse bevolking wel bij een kerk hoort.
Maar enfin ik ben weer off topic aan het doen, en aangezien dat dit mijn tpoic is moet ik het goede voorbeeld geven.
Lees opening van topic voordat je replied ! ;)

dikzak

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Op zondag 13 mei 2001 00:39 schreef svdmeer het volgende:

...
Damn. Goed verhaal, couldn''t agree more. Ik ken helaas ook het idee van winaars en verliezers.........ben 20 en ben altijd vrij geweest. Op zich wel jammer maar ik zal nooit uit wanhoop vage acties uithalen. Ik ben immers niet wanhopig :) Ik ken wel mensen die min of meer uit wanhoop achter een meisje aan zijn gegaan zodat ze een vriendin hadden....nee das niks voor mij...daar hou je jezelf trouwens ook mee voor de gek....

Tis trouwens ook niet zo dat ik een "levenspartner" zou willen hebben, dan liever eerst een aantal minder serieuze relaties..... maar goed ik maak me niet ergens druk om en ik zie wel (of niet)

Ik kan me in ieder geval wel vermaken met m''n sporten en vrienden...

Verwijderd

ik zit al 5 jaar zonder maar ik merk het niet oke als ik een stel ziet dan denk je toch even aan vroeger
wel vriendinen op mijn werk en zo maar meer ook niet
via icq ook een tje maar we chatten elkaar net mis

• BC3 Victim
Op zondag 13 mei 2001 19:34 schreef Chello200 het volgende:
Ben je niet bang dat je opeens op een dag wakker wordt en 50 bent zonder een gezin of in ieder geval een vriendin ? (8>
Best wel eigenlijk. Vooral als je 50 bent, wanneer de sex dus minder meetelt dan wanneer je 25 bent (ik zie dat trouwens wel als ik 25 ben). Ik heb nu al meer behoefte om iemand om me heen waarmee het gewoon gezellig is, waarmee ik wat kan knuffelen en waarvan ik echt kan houden, Dus op mijn 50ste zal dat waarschijnlijk alleen maar meer gelden.

• Morphs
Op zondag 13 mei 2001 19:34 schreef Chello200 het volgende:
Goeie vraag eigenlijk. Misschien wel ja. Als je de 20 bent gepasseerd ga je je wel afvragen of je op de middelbare school iets niet hebt begrepen waardoor je nooit een vriendin hebt gehad.......weet het antwoord nog steeds niet helemaal....

Ach, sommige lui hebben hun uiterlijk in hun voordeel. Andere zijn weer goede praters. Ben niet echt een van beide. Maar het is ook weer niet zo dat ik als een kneus in de disco loop ofzo. Het is zo dat bij het uitgaan enzo op de middelbare school nooit iemand van m''n vriendenkring iets voor een avond had met een meisje ofzo. Het was gewoon uitgaan met vrienden. Zo is het voor mij altijd gebleven. Na een tijdje merk je echter toch dat anderen vriendinnen hebben gehad en dat je zelf "achterloopt".

Op dit moment hou ik me bij m''n sporten. Vooral breakdancing. Zoals iemand al eerder zei zijn sommigen misschien wel voorbestemd om alleen te blijven......ik zou eigenlijk niet weten of ik het daar mee eens ben.

Om in ieder geval terug te komen op je stelling: aan de ene kant ben ik er misschien wel bang voor maar aan de andere kant ben ik net zo goed bang om wakker te worden naast m''n vrouw terwijl ik kinderen heb en een burger ben geworden.......das ook een gedachte waar ik me niet helemaal in kan vinden...

• BC3 Victim
Op zondag 13 mei 2001 20:01 schreef Morphs het volgende:

Het is zo dat bij het uitgaan enzo op de middelbare school nooit iemand van m''n vriendenkring iets voor een avond had met een meisje ofzo. Het was gewoon uitgaan met vrienden. Zo is het voor mij altijd gebleven. Na een tijdje merk je echter toch dat anderen vriendinnen hebben gehad en dat je zelf "achterloopt".
Dat heb ik dus niet. Ik kan zo iemand voor 1 avond krijgen, maar daar heb ik geen behoefte aan. Ik heb het meer op een romantische relatie die het wat langer volhoudt dan een one-night-stand. Niet dat dat op zijn tijd niet leuk is, maar het hoeft nou ook weer niet elke week

• SvMp
  • Niet online
Op zondag 13 mei 2001 20:01 schreef Morphs het volgende:

[..]

Goeie vraag eigenlijk. Misschien wel ja. Als je de 20 bent gepasseerd ga je je wel afvragen of je op de middelbare school iets niet hebt begrepen waardoor je nooit een vriendin hebt gehad.......weet het antwoord nog steeds niet helemaal....

Ach, sommige lui hebben hun uiterlijk in hun voordeel. Andere zijn weer goede praters. Ben niet echt een van beide. Maar het is ook weer niet zo dat ik als een kneus in de disco loop ofzo. Het is zo dat bij het uitgaan enzo op de middelbare school nooit iemand van m''n vriendenkring iets voor een avond had met een meisje ofzo. Het was gewoon uitgaan met vrienden. Zo is het voor mij altijd gebleven. Na een tijdje merk je echter toch dat anderen vriendinnen hebben gehad en dat je zelf "achterloopt".
Helemaal mee eens.

Mijn middelbare schoolperiode was klote. Niet dat ik gepest werd, maar ik zat op een vervelende school. Onprettige sfeer :r Daar had niemand (ook niet vanaf de 4e klas) een liefdes-relatie, want men was gewoon te laf. Een klasgenoot en een klasgenote van mij konden heel goed samen, maar die klasgenoot durfde haar gewoon niet een avond mee uit de nemen |:( Bang om af te gaan, wat prima aansluit bij het sfeertje.

Ik voelde me er ontprettig bij. Wegens vrij langdurige ziekte moest ik 5 VWO over doen, en om van de nood en deugd te maken ben ik verder gegaan op het volwassen-onderwijs. 1e jaar 4 vakken 5e en 6e jaar + examen, en het 2e jaar nog 4 vakken.
Dat is gelukt :7 en nu zit ik inmiddels in het 2e jaar van het HBO, wat harstikke leuk is.

Op het volwassen-onderwijs was vooral de groep van natuurkunde leuk. Allemaal van 18-24, veel lol mee gehad. Ook met de meiden kon ik het erg goed vinden. Maar allemaal waren ze voorzien van een vriend |:(

Dit benadrukt weer mijn eerder gemaakte opmerking dat liefde pure mazzel is: Als een van die meiden geen vriend had, was deze jongen misschien nu wel een op liefdes gebied gelukkige Tweaker geweest met inmiddels 3 jaar verkering.

Die geluks-factor maakt liefde en relaties ook zo''n irritant onderwerp.
Als je een 4 op wiskunde scoort, kan men je de tip geven er meer aan te doen, bij les nemen, het op een niveau lager volgen, etc..
Maar als je op liefdes gebied een 4 scoort, wat kun je dan? Weinig. Gewoon hopen op betere tijden en meer geluk.

Wat achterlopen betreft:
Op mijn middelbare school voelde ik het niet, omdat iedereen daar achter liep. Nu achteraf weet ik dat het gewoon een stel k**e lui op een hoop waren waar gewoon niks uit kan komen.
Op het volwassen-onderwijs had ik wel zo iets van ik loop achter, want bijna iedereen, vooral meiden, had een geliefde.
Op het HBO valt het wel mee, want mijn klasgenoten zijn over het algemeen echte nerds die niet aan meiden denken }:O:Z

Maar goed mijn neven/nichten hadden allemaal rond hun 17e/18e iemand gevonden, en ook mijn zus van 19 had op haar 18e haar vriend leren kennen.
Ik vind het behoorlijk klote dat het met mij zo dom gaat, maar ja gebrek aan mazzel. Van mezelf vind ik het heel verklaarbaar, gezien de rare middelbare schooltijd (hierdoor loop je al achter, en hierdoor heb ik pas vanaf mijn 18e wat meer om "leren" gaan met meiden), meiden die al voorzien zijn, en werk/studie waarmee je weinig in aanraking komt met vrije meiden.

• SvMp
  • Niet online
Nog even iets...

Het probleem dat de meeste leuke meiden al een vriend hebben, herkennen sommige anderen ook.

Wat mij erg op valt is dat veel meiden zijn voorzien van een vriend. Zo goed als allemaal vanaf een jaartje of 18. Ik ken echt heel weinig meiden zonder vriend: Of ze zijn ouder (relatie achter de rug) of ze willen zich niet binden aan iemand.

Daarentegen valt mij het ook op dat jongens veel minder vaak een vriendin hebben. Een groot deel van de jongens die ik ken "heeft" niemand.

Dit is niet logisch.
Als je er vanuit gaat dat er vrijwel evenveel hetero sexuele jongens als hetero meiden rondlopen, waarom heb ik dan toch het idee dat alle meiden zijn voorzien en veel jongens niet?
Omdat ik zelf een jongen ben? Zal het dan zo wezen dat een meisje zonder vriend juist het tegenovergestelde ervaart? (alle leuke jongens zijn voorzien, maar veel meiden lopen nog vrij rond)

• Morphs
Op maandag 14 mei 2001 01:05 schreef svdmeer het volgende:
Nog even iets...

...

Daarentegen valt mij het ook op dat jongens veel minder vaak een vriendin hebben. Een groot deel van de jongens die ik ken "heeft" niemand.

Dit is niet logisch.

...
Inderdaad, dat idee heb ik ook. Het lijkt erop dat meisjes makkelijker aan een vriend komen en een groter deel van de periode middelbareschool - vervolgopleiding een vriend hebben. Dat is inderdaad nogal vreemd. Het zou heel goed kunnen dat meisjes die onvoorzien zijn hetzelfde ervaren met jongens.

Dat zou dus tevens betekenen dat je een groffe tweedeling kunt maken: een groep "leuke" mensen die dus vaak bezet zijn en een groep "pech-hebbers" die blijkbaar niet leuk genoeg zijn. De pech-hebbers onderling zouden dan ook relaties aan kunnen gaan, maar als ik het zo beschouw dan zouden die relaties niet ideaal zijn (men heeft liever iemand uit de "leuke" groep maar die zijn al voorzien/niet geinteresseerd dus dan moet je het maar met wat minder nemen.

Misschien een beetje raar omschreven en het klopt denk ik ook niet helemaal (waarschijnlijk zouden er meerdere of misschien wel oneindig veel "groepen" of "gradaties" zijn).
Op het HBO valt het wel mee, want mijn klasgenoten zijn over het algemeen echte nerds die niet aan meiden denken
Dat heb ik dus precies hetzelfde! Bij mij op de faculteit (Informatica) lopen echt teveel van die figuren rond waarvan ik zelf denk "Tjongejonge die is wel heel kansloos". Veel van die figuren lijken zich ook niet echt bewust te zijn van hun uiterlijk. Ze kleden zich niet leuk en proberen er niet eens leuk uit te zien. Veel van hen gaan ook zeker niet uit en hebben echt alleen de computer als bezigheid.

Gelukkig is niet iedereen zo maar het is wel opvallend dat het wel de meerderheid van de Informatica studenten is. Maar goed, zelf beschouw ik me niet zo en de mensen met wie ik omga behoren ook niet tot die groep. Helaas zal ik met m''n studie (Telematica btw) niet veel meiden in de faculteit tegenkomen. Andere mensen die ik ken, zijn van Telematica overgestapt naar TCW en die hebben gewoon de meiden voor het uitkiezen :) eentje heeft er gewoon zijn vriendin "uitgezocht" ;)

Tenslotte nog even een stelling: zou het waar zijn dat je "uitstraling" aangeeft hoe makkelijk je met vrouwen omgaat? Je hoort wel van die verhalen dat wanneer je veel zelfvertrouwen hebt, je dat uitstraalt en dat daardoor de vrouwen je eerder opmerken of tegen je beginnen te praten.

Zelf denk ik dat het uiterlijk dit alles bepaalt. Goed uiterlijk = interessanter voor andere geslacht = aangesproken worden = veel contact met andere geslacht = makkelijker mee omgaan = meer zelfvertrouwen. Klopt m''n vergelijking? :)

Dit geeft trouwens ook aan dat de mensen voor wie de vergelijking niet opgaat (ben nooit aangesproken bij het uitgaan), in een deadlock situatie komen. Misschien is dit wel de reden dat sommigen bestemd zijn single te blijven?

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op maandag 14 mei 2001 09:32 schreef Morphs het volgende:
Veel van die figuren lijken zich ook niet echt bewust te zijn van hun uiterlijk. Ze kleden zich niet leuk en proberen er niet eens leuk uit te zien. Veel van hen gaan ook zeker niet uit en hebben echt alleen de computer als bezigheid.
Jij gaat heel erg uit van uiterlijk. Tjsa als je daar op blijft ''hangen'' dat werkt het inderdaad niet. Wat jij leuke kleding vind, kan een ander wel een ramp vinden. Sommige mensen vinden uiterlijk helemaal niet zo belangrijk. Die hechten veel meer aan een goed gesprek of samen een boek lezen.
Tenslotte nog even een stelling: zou het waar zijn dat je "uitstraling" aangeeft hoe makkelijk je met vrouwen omgaat? Je hoort wel van die verhalen dat wanneer je veel zelfvertrouwen hebt, je dat uitstraalt en dat daardoor de vrouwen je eerder opmerken of tegen je beginnen te praten.
Je uitstraling is inderdaad belangrijk. Hoe minder fanatiek je zoekt, en hoe minder je er leuk uit probeert te zien, hoe meer succes je hebt. Vrouwen zitten over het algemeen niet te wachten op pronkende haantjes die alsmaar lopen te showen hoe goed/mooi/slim/sterk ze zijn. Daar worden ze doodziek van. Iemand die gewoon goed in zijn vel zit en het prima alleen kan redden is minder bedreigend en minder afhankelijk. Daar kan je eerst eens een gewoon gesprek mee hebben zonder dat hij direkt aan sex of een relatie denkt.
Zelf denk ik dat het uiterlijk dit alles bepaalt. Goed uiterlijk = interessanter voor andere geslacht = aangesproken worden = veel contact met andere geslacht = makkelijker mee omgaan = meer zelfvertrouwen. Klopt m''n vergelijking? :)
Je gaat inderdaad alleen van het uiterlijk uit he? Ook mensen met een hazenlip, met ernstige brandwonden of die in een rolstoel zitten kunnen een partner krijgen. Ik weet niet of jij Stephen Hawkins wel eens gezien hebt, maar die is nu meen ik voor de tweede of derde keer getrouwd. Aan vrouwen blijkbaar geen gebrek.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• BC3 Victim
Op maandag 14 mei 2001 11:46 schreef Ortep het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij Stephen Hawkins wel eens gezien hebt, maar die is nu meen ik voor de tweede of derde keer getrouwd. Aan vrouwen blijkbaar geen gebrek.
Ik denk dat deze meneer ook wel heel duidelijk andere dingen te bieden heeft, en dat ie over de hele wereld bekend is en bakken met geld heeft speelt ook een rol, wat je ook zegt..

• Morphs
Op maandag 14 mei 2001 11:46 schreef Ortep het volgende:

[..]

Jij gaat heel erg uit van uiterlijk. Tjsa als je daar op blijft ''hangen'' dat werkt het inderdaad niet.

...

Je gaat inderdaad alleen van het uiterlijk uit he?
Ok, misschien heb ik het accent verkeerd gelegd. Ik denk dat je beter in de meeste gevallen "uitstraling" moet lezen ipv uiterlijk. Toch is het wel zo dat je mensen ziet lopen waarvan je bij voorbaat al niks hoeft te weten. Dat heeft niet zozeer iets met uiterlijke smaak te maken, maar meer met de uitstraling.
Je uitstraling is inderdaad belangrijk. Hoe minder fanatiek je zoekt, en hoe minder je er leuk uit probeert te zien, hoe meer succes je hebt.
Dit mag je me even uitleggen. Ik neem aan dat dat "meer" moet worden vervangen door "minder".
Vrouwen zitten over het algemeen niet te wachten op pronkende haantjes die alsmaar lopen te showen hoe goed/mooi/slim/sterk ze zijn.
Agreed. Maar goed, dat heb ik ook niet geimpliceerd ofzo. M''n punt was dat je vaak eerst het uiterlijk van iemand ziet (tenzij je iemand over de telefoon/internet ontmoet). En een eerste goede indruk geeft je toch wel een voordeel.
Ik weet niet of jij Stephen Hawkins wel eens gezien hebt, maar die is nu meen ik voor de tweede of derde keer getrouwd.
Misschien heeft ie wel een vlotte babbel :) Is hij trouwens twee of drie keer gescheiden of heeft hij zijn vorige vrouwen verloren?

• BC3 Victim
Ik ben het afgelopen jaar bijna het gehele jaar vrijgezel geweest, op wat zoenen met een meisje in mei na en wat sexen in oktober/november.
Echter, met deze dames wat geen sprake van een relatie.
Ik ben nu sinds januari samen met mn huidige meisje en dat bevalt toch wel weer.
IK heb het grootste gedeelte van mn leven toch wel een relatie gehad, en ik moet zeggen dat ik het toch niet leuk vond toen ik een jaartje vrijgezel was, en toen was ik het meeste bang om "over te blijven" (meeste leuke dames al bezet op deze leeftijd!), om alleen te blijven dus.
Sex was niet zo''n angst, ook al omdat ik meestal toch wel iemand vond om dat daarmee te doen.:P

Het meest vervelende vond ik dat je naar een verjaardag of zo ging, en iedereen komt met partner en jij niet.
Da''s wel vervelend.
Maar ja....nu ik weer bezet bent wil je weer achter de dames aanzitten! :P

• Chello200
Wow ik dacht wel onderhand dat deze topic gesloten was maar nee !
Bedankt voor jullie verhalen als jullie willen kan je gewoon doorgaan ! ;)

dikzak

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op maandag 14 mei 2001 12:04 schreef Morphs het volgende:
-----------------------------------
Je uitstraling is inderdaad belangrijk. Hoe minder fanatiek je zoekt, en hoe minder je er leuk uit probeert te zien, hoe meer succes je hebt.

Dit mag je me even uitleggen. Ik neem aan dat dat "meer" moet worden vervangen door "minder".
Nee, ik bedoel precies wat daar staat. In mijn oorspronkelijke tekst heb ik het ook proberen uit te leggen in het stukje dat er op volgt:
Vrouwen zitten over het algemeen niet te wachten op pronkende haantjes die alsmaar lopen te showen hoe goed/mooi/slim/sterk ze zijn. Daar worden ze doodziek van. Iemand die gewoon goed in zijn vel zit en het prima alleen kan redden is minder bedreigend en minder afhankelijk. Daar kan je eerst eens een gewoon gesprek mee hebben zonder dat hij direkt aan sex of een relatie denkt.
Kortom, hoe minder je loopt te drammen/pronken/hijgen hoe echter je overkomt en hoe groter je kans op een normaal gesprek. Ik wil ook niets te maken hebben met vrouwen die wanhopig bezig zijn met het zoeken naar een partner. Dat is de zekerste weg naar ellende.
Misschien heeft ie wel een vlotte babbel :) Is hij trouwens twee of drie keer gescheiden of heeft hij zijn vorige vrouwen verloren?
Tsja...als je hem kan verstaan heeft hij heel veel te vertellen. Meestal kwijlt hij nogal. Ik weet dat hij minimaal één keer gescheiden is.

_-SToFFeL-_ :

echt rijk wordt een wetenschapper niet. Hij zal best geen armoe lijden. Maar rijk is anders.

• JT

JT

VETAK y0

Helaas op mijn leeftijd (17) gaan de meeste meiden wel op dat pronken af... ;(

Ecodan warmtepomp

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op maandag 14 mei 2001 16:15 schreef JT het volgende:
Waarom dacht je dat vrouwen vaak voor oudere mannen vallen?

• SvMp
  • Niet online
Op maandag 14 mei 2001 14:17 schreef Chello200 het volgende:
Wow ik dacht wel onderhand dat deze topic gesloten was maar nee !
Bedankt voor jullie verhalen als jullie willen kan je gewoon doorgaan ! ;)

• Chello200
Op maandag 14 mei 2001 16:15 schreef JT het volgende:
Nou Jeffrey dan ga je toch ook prinken ? :*

dikzak

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:19

GaMeOvEr

Is een hork.

Houden we er ook rekening mee dat het percentage mannen/vrouwen in ongeveer dezelfde generatie op 60%/40% ligt ?

Dit verklaard onder andere hoezo de meeste vrouwen al een partner hebben :

• Ze hebben een ruimere keuze (meer mannen)
• Vrouwen krijgen sowieso makkelijker een relatie dan mannen. (Omdat er ook minder van zijn, en mannen seksueel behoeftiger zijn, en dus gemiddeld sneller op avances ingaan.)Ik heb zelf al een jaar of 8 gene relatie meer, en het is een jaar of 5 geleden sinds de laatste sex. Mis ik het ? In het begin _heel_ erg. Maar je went eraan.

Je zou het ook afstomping kunnen noemen.

Ben ik eenzaam ? Mwoah...

Aannames zijn fataal.

• FragNeck
  • Laatst online: 11-01 17:48
Op het moment, dat ik ongeveer 17 was, ben ik idd op zoek gegaan naar een meid...
Het was voor mij eigenlijk niet zo moeilijk, aangezien ik meestal gevraagd werd.
De langste periode ''zonder'' meid, was 3 maanden, en eigenlijk vind ik het best wel gaan zo.
Mijn langste verkeringsperiode was bijna 3 jaar, en de vrouw om wie ik nu geef, zal als het aan mij ligt, de rest van me leven bij me blijven :) (althans, voor zover de stand van zaken nu zijn)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• JT

JT

VETAK y0

Op maandag 14 mei 2001 16:23 schreef Ortep het volgende:

[..]

:? Ikkeh niet snappeh

Ecodan warmtepomp

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op maandag 14 mei 2001 16:55 schreef GaMeOvEr het volgende:
Houden we er ook rekening mee dat het percentage mannen/vrouwen in ongeveer dezelfde generatie op 60%/40% ligt ?
?????????????? Hoe kom je DAAR nu bij

Er worden 105 jongens geboren op de 100 meisjes. De meeste aangeboren kwalen zitten in de mannelijke lijn ze hebben dus een hogere kindersterfte. Jongens leven ook wat gevaarlijker zodat er bij ongeveer 20 een verhouding van 1:1 is. Boven de 50 loopt het verschil fors op. Hartkwalen enzo voor mannen. De levensverwachting voor een jongetje is iets van 73 en voor een meisje 78. Dus absoluut is er zelfs een fors vrouwen overschot. Maar het ''mannen overschot'' is beneden de 20 niet sensationeel hooguit 2-3 op 100.

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op maandag 14 mei 2001 18:59 schreef JT het volgende:
quote:
------------------------------------
:? Ikkeh niet snappeh
Daarmee bedoelde ik dat oudere mannen vaak niet zo hanig doen en wat rustiger zijn. Vrouwen hebben dat vaak liever dan pronkende hanen. Ook voor meiden van 17 geldt dat.

Nu ik er op terug kijk zie ik dat ik meer verziekt heb dan bereikt met snel/cool/leuk te zijn.

• Chello200
Als dit waar is, dat vrouwen op oudere mannen vallen dan hebben de meeste jongens een probleem. Bv. als je 16 bent moet je dan een vriendin van 14 nemen ? das niet errug leuk :'(

dikzak

• BC3 Victim
Op maandag 14 mei 2001 22:09 schreef Chello200 het volgende:
Als dit waar is, dat vrouwen op oudere mannen vallen dan hebben de meeste jongens een probleem. Bv. als je 16 bent moet je dan een vriendin van 14 nemen ? das niet errug leuk :'(
Zie je dat niet in je omgeving dan? Je ziet vaak zat jongen van zo een 16/17 met ene vriendin van 13/14. Soms zijn de leeftijdsverschillen nog groter, neem 20/15.
Andersom zie je het bijna niet. Je zal niet vaak een meisje van 20 met een gozer van 15 zien. Ik heb het iig nog nooit gezien. Terwijl als ik in me vriendenkring kijk, in de meeste van de relaties wel een leeftijdsverschil van 3 a 6 jaar zit. En ook redelijk wat die 8 a 10 jaar verschillen. In me laatste relatie scheelde ik 10 jaar en de gozers die ik meestal leuk vind zijn wel zo een 5 a 6 jaar ouder.

Maar ff ontopic, wanhopig ben ik absoluut niet. Het vrijgezelle leven is veel te goed, kunnen doen en laten wat je wilt wanneer je wilt met wie je wilt.
Af en toe lijkt me een relatie wel is leuk. Iemand die der altijd wel voor je is en waar je ff tegen aan kan hangen.
Maar dan kijk ik ook naar de kanten die ik niet zie zitten. Vast zitten aan een iemand, niet zomaar alles kunnen doen en laten wat ik wil. Ben vrij egoistische dus vergeet nog wel is dat er iemand anders dan is. En das ook een beetje lullig :D

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op maandag 14 mei 2001 22:26 schreef MissX het volgende:
Af en toe lijkt me een relatie wel is leuk. Iemand die der altijd wel voor je is en waar je ff tegen aan kan hangen.
Maar dan kijk ik ook naar de kanten die ik niet zie zitten. Vast zitten aan een iemand, niet zomaar alles kunnen doen en laten wat ik wil.
Heerlijk een Lat relatie of twee nemen :-)

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.