• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op maandag 14 mei 2001 22:09 schreef Chello200 het volgende:
Als dit waar is, dat vrouwen op oudere mannen vallen dan hebben de meeste jongens een probleem. Bv. als je 16 bent moet je dan een vriendin van 14 nemen ? das niet errug leuk :'(
Ze hebben helemaal geen probleem. Zo zit de wereld in elkaar. Het maakt niets uit, je doet alsof de vrouwen ''op raken'' als je ouder bent. Er worden door de jaren heen min of meer evenveel kinderen geboren. Dus voor iedere 16-17 jarige jongen is er wel een 14-15 jarig meisje hoor. Die willen trouwens helemaal niets weten van bv 13-14 jarige jongens.

Ik zou het een jongen van 16 niet willen aandoen om hem een vriendin van 20 aan te smeren.

En de verschillen kunnen fors zijn hoor. Iedereen die een 50 jarige man met een 25 jarige vrouw ziet zegt: Oef....hoe doet hij dat. De mannen zijn jaloers op hem en de vrouwen zijn afgunstig op haar. En je ziet zelfs dingen als 20 en 60. Maar als je een 40 jarige vrouw met een 30 jarige man ziet zijn de verhalen anders hoor: Hij zou een moeder zoeken. Zij is pervers en kan geen volwassen relatie aan en weet ik wat nog meer. En dat hoor je dan van de mannen én de vrouwen.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:40

JT

VETAK y0

Ik zie in mijn omgeving wel relaties met grote leeftijdsverschillen, maar weinig hoor. Meestal ongeveer dezelfde leeftijd. En als die jongens maar stoer zijn, als er maar drama en spanning is... :r:r:r:r|:(|:(|:(

Maar nou schijnt dat in Friesland bijvoorbeeld dat stoer doen veel minder is..

* JT gaat naar Friesland verhuizen :P

Ik ben net 17 geworden en heb voor mezelf de leeftijdslimiet gesteld van 15 tot 19.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:56

Lordy79

Vastberaden

Tja... leeftijdsverschillen. Lordy''s ex is nu 37 (Lordy is zelf 22).
Ik vind leeftijd zo ontzettend onbelangrijk. Als een relatie is gebaseerd op gelijkwaardigheid, liefde, vriendschap, lichamelijke aantrekkingskracht, trouw en eerlijkheid, dan zal het me echt worst wezen of ''zij'' 17 of 37 is.

Voordat iemand grappig wil zijn met: oh, dus als ze <14 of >50 is, dan zal je dat ook een worst wezen?
Ik denk dat de gelijkwaardigheid dan in het gedrang komt.

edit: O ja... en in Friesland doen ze helaas net zo ''stoer'' als in Groningen en Zuid-Holland. (3 provincies waar ik vrij veel vertoef)

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 02:55 schreef Lordy79 het volgende:
edit: O ja... en in Friesland doen ze helaas net zo ''stoer'' als in Groningen en Zuid-Holland. (3 provincies waar ik vrij veel vertoef)
heeeejjj.. in zuid holland doen we niet stoer :(
we ZIJN stoer :P

Verwijderd

omdat jullie zo openhartig zijn doe ik het ook (ik ken jullie ook niet :)).

de laatste keer dat ik een vriendin had was anderhalf jaar geleden en dat stelde nauwelijks wat voor. ze vond me wel een lekker dier en pakte me en dumpte me weer na 2 weken, ach ja ik was toch niet verliefd.

ik was daarvoor al verliefd op een ander maar zij wees mij steeds af maar uiteindelijk had ze genoeg moed om wat met mij te beginnen, maar ik had genoeg van haar en haar besluiteloosheid/onzekerheid en beeindigde onze vriendschap. Ik zag en sprak haar elke dag, we deelden lief en leed en nu mis ik haar enorm. Dit relaas speelde zich over 3 jaar af. wij spreken elkaar niet meer terwijl wij elkaar elke dag zien. er gebeurden veel dingen in die tijd wat mij er toe dreven onze vriendschap te beeindigen. alles vertellen zou te lang duren.

Na een lange tijd werd ik verliefd op mijn nieuwe beste vriendin wat geen goede idee is, dat werkte dus niet. onze goede vriendschap is nooit weer goed op zijn pootjes terecht gekomen. Ik heb spijt ervan dat ik verliefd word op vriendinnen. Maar dat is de enige manier om verliefd te worden voor mij.

nu mis ik enorm de zachte stem van een meisje om mij heen. ik hou heel erg van vrouwen namelijk. wanhopig naar die zorg en aandacht ben ik ja, maar ik ben toch nog te verlegen om zomaar een meisje aan te spreken terwijl ik toch regelmatig sjans heb van meisjes. ik zou toch een keertje de moed moeten verzamelen om een meisje aan te spreken, maar na 2 enorm rampzalige liefdesdramas (veel verdriet van beide kanten) wend ik me daar toch liever vanaf. misschien dat mijn wanhoop en angst op een dag zal veranderen in een brok moed.

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Op zondag 13 mei 2001 00:59 schreef Chello200 het volgende:
Voor mensen die meteen op de 3e pagina klikt dit was de vraag !
Oke deze vraag is bedoeld voor de gemiddelde tweaker die al een lange tijd geen vriendin/vriend heeft gehad.
Hoe lang zit je al zonder een vriendin/vriend en ben je nu erg wanhopig op zoek ernaar ?
En klopt het dat hoe ouder je wordt hoe sterker je drang wordt naar een partner ?
Ik zit nu bijna 6 maand zonder vriendin, is nog steeds een hartstikke leuke meid, ga er nog steeds mee om, maar dan als vrienden. Tsja, ik heb natuurlijk wel verdriet gehad erom, best veel eigenlijk. Heb nog steeds een zwak voor haar, het was toen ook meer door de omstandigheden dat het niet verder kon gaan. Zij had aardig wat problemen en die wou/wil ze zelf oplossen.
Maar ik ben wanhopig op zoek ofzo, ga wel uit normaal, laatste tijd dan niet vanwege examens. Maar ben niet actief op zoek dus, hou me ogen natuurlijk wel open, maar als een leuke meid interesse toont dan ga ik er ook op in. En of dat nu waar is dat je drang naar een vriendin groter wordt naarmate je ouder bent, weet ik zo niet. Zelf ben ik 18, heb 2 vriendinnen gehad en natuurlijk af en toe die drang wel eens, maar of die nu ook echt groter wordt? Dat moet ik eerst zelf nog ervaren, zo oud ben ik nog niet.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

[b]Op dinsdag 15 mei 2001 03:46
de laatste keer dat ik een vriendin had was anderhalf jaar geleden en dat stelde nauwelijks wat voor. ze vond me wel een lekker dier en pakte me en dumpte me weer na 2 weken, ach ja ik was toch niet verliefd.
Hmm, dat had ik met m''n eerste vriendin, 3 week heeft het geduurd, daarna heeft ze het beeindigt via een vriendin van haar. Nouja, zegt al genoeg. Poosje natuurlijk wel verdriet om gehad, omdat je je gebruikt voelt en natuurlijk liefdesverdriet, zo zou ik het nu eigenlijk niet noemen, eerder verdriet om het verlies van je eerste liefde. Na m''n tweede vriendin, ben ik echt in gaan zien dat die realtie met m''n eerste vriendin geen ene ruk voorstelde, en kan er nu dus ook geen traan om laten.
Ach ben op het moment vrijgezel en bevalt me ook goed, zie wel verder als een leuke meid interesse toont.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Verwijderd

found it..

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op dinsdag 15 mei 2001 02:55 schreef Lordy79 het volgende:
Ik vind leeftijd zo ontzettend onbelangrijk. Als een relatie is gebaseerd op gelijkwaardigheid, liefde, vriendschap, lichamelijke aantrekkingskracht, trouw en eerlijkheid, dan zal het me echt worst wezen of ''zij'' 17 of 37 is.
Je hebt volkomen gelijk hoor. Dat zijn de belangrjkste eisen.

Maar ''gemiddeld'' is de man 3-5 jaar ouder dan de vrouw in een relatie.

Netzoals de man gemiddeld wat hoger is opgeleid.

En voor dat iedereen gaat gillen dat de man de jonge ''domme'' blaadjes plukt, het werkt van twee kanten. Vrouwen zoeken zelf ook een iets hoger opgeleide man. En ze hebben een voorkeur voor ouder mannen. Als dat niet zo was, kregen de mannen het niet zo vaak voor elkaar. En zou je ongeveer evenveel stellen zien waarbij het andersom was.

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:39

Elvhenk

Madam Mikmak

En overal heb je de uitzondering die de regel bevestigd: ik ben 2,5 jaar ouder dan mijn man, en hoger opgeleid, an sich. :)
In principe vind ik leeftijd onbelangrijk binnen een relatie. Je hebt hele volwassen mensen van voor in de 20 en je hebt overjarige kleuters (emotioneel) van in de 50.
Tijd geleden ging een vriendin van me (van mijn leeftijd) trouwen met een man die 17 jaar ouder was. Ik was ertegen. Zij kwaad omdat ze dacht dat ik tegen het leeftijdsverschil was. Maar nee, dat was omdat het zo''n ongelooflijke lul was. Zoals ze me later ook wel gelijk moest geven. ;) Achteraf waardeerde ze m''n eerlijkheid, omdat later bleek dat iedereen in haar omgeving het een eikel vond, alleen ik had het ook gezegd, en niet alleen gedacht.

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op dinsdag 15 mei 2001 09:33 schreef Elvhenk het volgende:
En overal heb je de uitzondering die de regel bevestigd: ik ben 2,5 jaar ouder dan mijn man, en hoger opgeleid, an sich. :)
Ik moet oppassen, mijn vriendin begint me in te halen :) Niet wat leeftijd betreft natuurlijk, maar dat mens studeert maar door :)
Maar nee, dat was omdat het zo''n ongelooflijke lul was. Zoals ze me later ook wel gelijk moest geven. ;)
was of had :)
Achteraf waardeerde ze m''n eerlijkheid, omdat later bleek dat iedereen in haar omgeving het een eikel vond, alleen ik had het ook gezegd, en niet alleen gedacht.
Eerlijkheid woord in dit soort situaties vaak niet gewaardeerd of afgedaan als jaloezie. De uitspraak liefde maakt blind komt niet uit de lucht vallen. En dan nog kan je je verkijken.

Mijn vriendin en ik passen absoluut niet bij elkaar. Daar zijn vriend en vijand het over eens. Wij zelf ook trouwens. Maar het gaat al 8 jaar 5 maanden 4 dagen en (even op de klok kijken) 22 uur goed.

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:39

Elvhenk

Madam Mikmak

Op dinsdag 15 mei 2001 09:53 schreef Ortep het volgende:

[..]

Ik moet oppassen, mijn vriendin begint me in te halen :) Niet wat leeftijd betreft natuurlijk, maar dat mens studeert maar door :)
Haha
was of had :)
[..]
Over wat ie had, wil ik helemaal NIETS weten! :r
Eerlijkheid woord in dit soort situaties vaak niet gewaardeerd of afgedaan als jaloezie. De uitspraak liefde maakt blind komt niet uit de lucht vallen. En dan nog kan je je verkijken.
Zeker, maar als je je vriendin al 15 jaar kent, en al zeker 8 verschillende mannen voorbij hebt zien komen, allemaal van het type "huistiran", dan heb je toch wel wat recht van spreken. Hem kende ze een paar maanden.
Bovendien kreeg ik vaak van die vuile blikken van hem, als mijn vriendin niet keek, zo''n blik van "dat kreng werk ik er nog wel uit". Mijn blik terug: "think again asshole". LOL
Mijn vriendin en ik passen absoluut niet bij elkaar. Daar zijn vriend en vijand het over eens. Wij zelf ook trouwens. Maar het gaat al 8 jaar 5 maanden 4 dagen en (even op de klok kijken) 22 uur goed.
Nou ja, dan doen jullie toch IETS wel goed! Anders hield je het niet met elkaar uit. Bovendien moet het af en toe wel effe knallen in een relatie, anders groei je scheef of uit elkaar.

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op dinsdag 15 mei 2001 10:07 schreef Elvhenk het volgende:
Zeker, maar als je je vriendin al 15 jaar kent, en al zeker 8 verschillende mannen voorbij hebt zien komen, allemaal van het type "huistiran", dan heb je toch wel wat recht van spreken.
Om de een of andere reden valt ze blijkbaar op dat soort mannen, ik heb er zo mijn gedachten over. Soms vraag je je af hoe mensen hun partner uitzoeken.
Nou ja, dan doen jullie toch IETS wel goed! Anders hield je het niet met elkaar uit. Bovendien moet het af en toe wel effe knallen in een relatie, anders groei je scheef of uit elkaar.
Een lat relatie doet wonderen, en elkaar vrijlaten ook. We vinden dat we heel belangrijk zijn in elkaars leven. Maar dat wil niet zeggen dat we ons afsluiten voor de rest van de wereld. Het is niet de standaard relatie op die manier. Maar voor ons werkt het werkt wel

• JT

JT

VETAK y0

Op dinsdag 15 mei 2001 03:13 schreef Flamez het volgende:

[..]

heeeejjj.. in zuid holland doen we niet stoer :(
we ZIJN stoer :P
Ik woon in N-H en daar is het nog erger...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Dat praktisch niemand echt wanhopig is en dat de drang voor een partner niet groter wordt als je ouder wordt. Mijn inziens scheelt dit gewoon per persoon, net zoals alles :)

R./

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op dinsdag 15 mei 2001 10:56 schreef JT het volgende:

[..]

Ik woon in N-H en daar is het nog erger...
Denk eraan, echte mensen komen uit Brabant.....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Op dinsdag 15 mei 2001 11:38 schreef Syndic het volgende:

[..]

Denk eraan, echte mensen komen uit Brabant.....
Maar natuurlijk, echte boeren komen uit Brabant waar anders ? :p
JT heeft gelijk tis erger in Noord-Holland :(

dikzak

• BC3 Victim
Op maandag 14 mei 2001 22:26 schreef MissX het volgende:

[..]

Maar ff ontopic, wanhopig ben ik absoluut niet. Het vrijgezelle leven is veel te goed, kunnen doen en laten wat je wilt wanneer je wilt met wie je wilt.
Af en toe lijkt me een relatie wel is leuk. Iemand die der altijd wel voor je is en waar je ff tegen aan kan hangen.
Maar dan kijk ik ook naar de kanten die ik niet zie zitten. Vast zitten aan een iemand, niet zomaar alles kunnen doen en laten wat ik wil. Ben vrij egoistische dus vergeet nog wel is dat er iemand anders dan is. En das ook een beetje lullig :D
Niet helemaal met je eens MissX, hoewel je een hoop ware dingen zegt. Er zijn zat mannen (I''m one of em) dat zich prima kan vinden in een relatie met vrij onafhankelijke partners, de een doet waar hij of zij zin in heeft en de ander ook. Als je allebei zin in hetzelfde hebt >:) doe je het samen. Waar het dan om gaat is of je het op kan brengen er voor de ander te zijn als die een afhankelijke ipv onafhankelijke bui heeft...zoniet -> is het geen liefde imho.

my 2 cents :)

Ruud./

• BC3 Victim
Op dinsdag 15 mei 2001 18:10 schreef HardWired het volgende:

[..]

Niet helemaal met je eens MissX, hoewel je een hoop ware dingen zegt. Er zijn zat mannen (I''m one of em) dat zich prima kan vinden in een relatie met vrij onafhankelijke partners, de een doet waar hij of zij zin in heeft en de ander ook. Als je allebei zin in hetzelfde hebt >:) doe je het samen. Waar het dan om gaat is of je het op kan brengen er voor de ander te zijn als die een afhankelijke ipv onafhankelijke bui heeft...zoniet -> is het geen liefde imho.

my 2 cents :)

Ruud./
Je hoeft het ook niet met me eens te zijn, het is gewoon mijn mening en hoe ik op dit moment tegen dingen aan kijk. Wat ik hier al zeg, ik ben vrij egoistische. Had daar gister ook een heel verhaal over in het topic iedereen is egoistische, getikt. Maar op het eind crashde me pc :( En toen had ik geen zin om het overnieuw te tikken.

Zoals ik op het moment in het leven sta is gewoon puur egoistische. Ik heb geen zin rekening met iemand anders te houden, een partner in dit geval. Dat is de ook de reden dat ik nu gewoon geen relatie wil. Omdat het geen gelijkwaardige relatie zou zijn. Ik zou toch alles doen waar ik zin in had en als diegene het er niet mee eens is of me nodig zou hebben en ik zou er geen zin in hebben, jammer voor hem.
Tuurlijk vind ik wel is iemand leuk enzo, maar ik weet hoe ik zou zijn in die relatie en dat vind ik zielig voor de persoon in kwestie. Die zou ik toch alleen maar met mijn gedrag kwetsen en dat zou ik ook niet willen.
Vandaar mijn zeer bewuste keus om vrijgezel te zijn.

• BC3 Victim
Op dinsdag 15 mei 2001 18:43 schreef MissX het volgende:

[..]

Je hoeft het ook niet met me eens te zijn, het is gewoon mijn mening en hoe ik op dit moment tegen dingen aan kijk. Wat ik hier al zeg, ik ben vrij egoistische.
En ook heel eerlijk :) weinig mensen zeggen dat van zichzelf.
Had daar gister ook een heel verhaal over in het topic iedereen is egoistische, getikt. Maar op het eind crashde me pc :( En toen had ik geen zin om het overnieuw te tikken.
Egoistisch...eerlijk...lui... ;)
Tuurlijk vind ik wel is iemand leuk enzo, maar ik weet hoe ik zou zijn in die relatie en dat vind ik zielig voor de persoon in kwestie. Die zou ik toch alleen maar met mijn gedrag kwetsen en dat zou ik ook niet willen.
Vandaar mijn zeer bewuste keus om vrijgezel te zijn.
Ok, das duidelijk! Vrijgezel zijn is geen keuze van me, het komt me wel goed uit. Ik zou op het moment ook geen goede partner zijn, ik zit 16 uur per dag op kantoor...niet veel mensen die daar begrip voor hebben, laat staan er mee kunnen leven. Het is sowieso lastig om vrijheid op te geven, maar sommige mensen zijn het waard (hoop ik) en blijken dan een aanvulling ipv een beperking te zijn...of is dat een ideaalbeeld?

grtz,

R./

• BC3 Victim
Op dinsdag 15 mei 2001 18:59 schreef hatay het volgende:
[off]
hoe oud ben je Missx? gewoon vraagje.
[/off]
Dat vraag je niet aan een jongedame! Zeker niet als ze pas in de twi...oooops.

Profile, ooit van gehoord? :+

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Het valt me op dat niemand wanhopig is... Laat ik de impasse doorbreken..

IK BEN WANHOPIG! WIE WIL MIJ????!!!
>:)

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 19:05 schreef HardWired het volgende:

[..]

Dat vraag je niet aan een jongedame! Zeker niet als ze pas in de twi...oooops.

Profile, ooit van gehoord? :+
ARGH!! niet eens aan gedacht :D

• BC3 Victim
Op dinsdag 15 mei 2001 19:06 schreef hatay het volgende:

[..]

soms is de oplossing zo simpel ;)

• BC3 Victim
Op dinsdag 15 mei 2001 19:06 schreef hatay het volgende:

[..]

Nou heb ik natuurlijk wel meteen verklapt dat ikzelf ook zo''n nieuwsgierig aagje ben en meteen ff kijk |:(

Ach mag ik ook wat slechte eigenschappen hebben :)

R./

• Chello200
Op zaterdag 12 mei 2001 00:13 schreef Chello200 het volgende:
Oke deze vraag is bedoeld voor de gemiddelde tweaker die al een lange tijd geen vriendin/vriend heeft gehad.
Hoe lang zit je al zonder een vriendin/vriend en ben je nu erg wanhopig op zoek ernaar ?
En klopt het dat hoe ouder je wordt hoe sterker je drang wordt naar een partner ? :)
Dit was de originele vraag en wat hebben we nu voor replies ?

dikzak

• JT

JT

VETAK y0

Nou, ik heb nog nooit een echte vriendin gehad, maar ik krijg toch wel ''hunger'' voor een lieve vriendin voor een serieuze relatie. Alleen ben niet wanhopig :)

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 22:12 schreef Lordy79 het volgende:

Je had toch een vriendin van 37 (yups good memory)

• -=Confuzer=-
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Man, een vriendin komt vanzelf...
Wees blij dat je nog ff vrijgezel bent !!!

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

SEX MISSCHIEN???!!!!

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 22:12 schreef Lordy79 het volgende:

Persoonlijke "aanval": als je God hebt, wat wil je dan nog meer :?

Verwijderd

MissX die geniet nog van haar vrijgezellen bestaan erg heftig, maar ooit zal dit wel (je bio klokje zal het je wel laten weten) eindigen..en wil je een partner.

vooralle vrouwen..onderstaand bericht is van 1 bron wat ik heb gehoord. Dus aub niet kwaad worden>>>>>>

Wat ik van een vrouw heb gehoord (ja!, wederom een info bron..dus je ziet maar of het betrouwbaar of onbetrouwbaar is ) is: hoe ouder een vrouw des te lelijker zij wordt. (dat kun je van sommige niet zeggen :9 )

• BC3 Victim
Op dinsdag 15 mei 2001 22:25 schreef -=Confuzer=- het volgende:
SEX MISSCHIEN???!!!!
Kan met GOD toch ook

• Paladin
  • Laatst online: 21-01 22:41

Paladin

Play Ball!

18,8 jaar zonder vriendin. Niet wanhopig zou het ook zeker niet uit de weg gaan lijkt me namenlijk gewoon wel leuk om is te weten hoe het is. Misschien wordt ik wel helemaal gek ervan en wil ik het een hele tijd wel niet meer.

Greetz Pala

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 22:27 schreef MissX het volgende:

[..]

Kan met GOD toch ook
Nee. miss

• BC3 Victim
[quote]Op dinsdag 15 mei 2001 22:26 schreef hatay het volgende:
MissX die geniet nog van haar vrijgezellen bestaan erg heftig, maar ooit zal dit wel (je bio klokje zal het je wel laten weten) eindigen..en wil je een partner.

ms wel, maar dan zal wel me levensinstelling moeten veranderen. Anders is het niet fair naar je partner toe

vooralle vrouwen..onderstaand bericht is van 1 bron wat ik heb gehoord. Dus aub niet kwaad worden>>>>>>

Wat ik van een vrouw heb gehoord (ja!, wederom een info bron..dus je ziet maar of het betrouwbaar of onbetrouwbaar is ) is: hoe ouder een vrouw des te lelijker zij wordt. (dat kun je van sommige niet zeggen :9 )

Iedereen wordt toch lelijker als ie ouder wordt, heb nog nooit een echt mooi oud persoon gezien. Dat je iets hebt van ja lekker.

Verwijderd

You don''t know what you''ve got ''till it''s gone

Pas nu ze weg is, weet ik pas wat ik er aan heb gehad, en zo zal het voor velen zijn. nog nooit een vriendin gehad; je weet niet wat je mist, je kan er wel mee leven.

Serieuze relatie die in de soep loopt omdat mevrouw een ander blijkbaar "een keer iets nieuws" vind, dan weet je echt wel wat je mist. en dan heb ik het niet over sex, maar over warmte, aandacht, knuffeltje op het dakterras bij het laatste zonnestraaltje van die dag, etc. ...

/me is gewoon een romantische klootzak :(

• Chello200
Op zaterdag 12 mei 2001 00:36 schreef Chello200 het volgende:
Maar uh.. op een gegeven ogenblik dan heb je toch wel het gevoel zoiets van : Ik mis iets in mijn leven ? En dat je hart opeens 1 ton zwaarder weegt ?
Heb jij hier dan last van als je weet wat je mist ?

dikzak

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Op dinsdag 15 mei 2001 22:16 schreef hatay het volgende:

[..]

Je had toch een vriendin van 37 (yups good memory)
nee nee, niet meer... da''s over...
Confuser:

Man, een vriendin komt vanzelf...
Wees blij dat je nog ff vrijgezel bent !!!
Vrouwen zijn volgens jou duivelinnen, dus tja.. daar moet ik me ver van houden.
Persoonlijke "aanval": als je God hebt, wat wil je dan nog meer
Een engel... een ''gelijke''... een ''zielsverwante''...

• BC3 Victim
Op dinsdag 15 mei 2001 22:43 schreef Chello200 het volgende:

[..]

Heb jij hier dan last van als je weet wat je mist ?
Been there, done that en toch prefeer ik het vrijgezelle leven :)

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 22:45 schreef Lordy79 het volgende:
Een engel... een ''gelijke''... een ''zielsverwante''...
Waarom gebruik je de vrouwlijke vormen hier? Kan een man dat niet zijn?

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Kan met GOD toch ook
Beargumenteer dan eens??!!
Vrouwen zijn volgens jou duivelinnen, dus tja.. daar moet ik me ver van houden.
Dus je geloofd me eindelijk?
Dat elke vrouw een duivel is om de mannen hier op aarder te tarten !!!
*proest*

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Op dinsdag 15 mei 2001 22:46 schreef MREn het volgende:

Waarom gebruik je de vrouwlijke vormen hier? Kan een man dat niet zijn?
voor mij niet, ik ben hetero

• Chello200
offtopic again !! :(

dikzak

• BC3 Victim
Op dinsdag 15 mei 2001 22:48 schreef Chello200 het volgende:
offtopic again !! :(
Stel je niet zo aan zeg, het gaat nog steeds over hetzelfde onderwerp. Alleen af en toe een beetje een zijpaadje wat vervolgens weer naar het hoofdpad lijd.

• BC3 Victim
Op dinsdag 15 mei 2001 22:46 schreef -=Confuzer=- het volgende:

[..]

Beargumenteer dan eens??!!
[..]

Dus je geloofd me eindelijk?
Dat elke vrouw een duivel is om de mannen hier op aarder te tarten !!!
*proest*
Er had nog een smily achter gemoeten denk ik als jij het zo serieus opvat. Want in mijn opinie is er geen God of iets dergelijks. Mocht die er toch zijn, kan je vast met hem of haar goede sex hebben :D

En tuurlijk zijn wij hier op aarde om jullie mannen te tarten >:) Das het leukste spelletje wat er is ;)

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 22:46 schreef MissX het volgende:

[..]

Been there, done that en toch prefeer ik het vrijgezelle leven :)
en dat op een 20 jarige leeftijd...damn...dan heb je zeker wat achter de/op rug.. :P

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

TART ME NIET DAME ;)
Er had nog een smily achter gemoeten denk ik als jij het zo serieus opvat. Want in mijn opinie is er geen God of iets dergelijks. Mocht die er toch zijn, kan je vast met hem of haar goede sex hebben
ooowwwwwwwwwwwww...
*-=Confuzer=- voorziet verhitte reacties :P *

Verwijderd

damn..

• BC3 Victim
Op dinsdag 15 mei 2001 22:52 schreef hatay het volgende:

[..]

en dat op een 20 jarige leeftijd...damn...dan heb je zker wat achter de rug.. :P
21 :P
Maar heb zeker nogal wat achter de rug en voel me meestal ook een stuk ouder dan 21. En wordt door mensen die me leeftijd niet kennen en wel met me omgaan altijd een stuk ouder geschat. Alleen qua uiterlijk altijd 17/18 ofzo :(

• JT

JT

VETAK y0

Heb chello200 al bijgestuurd :D

Ecodan warmtepomp

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Dat komt omdat je altijd je lenzen in hebt, dat maakt je jonger !!! ;)

• BC3 Victim
Op dinsdag 15 mei 2001 22:53 schreef -=Confuzer=- het volgende:
TART ME NIET DAME ;)
[..]

Doe ik lekker toch wel :P

ooowwwwwwwwwwwww...
*-=Confuzer=- voorziet verhitte reacties :P *
Heet is leuk >:)

En nu maar weer ontopic anders wordt chello200 nog boos :)

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 22:48 schreef Lordy79 het volgende:

[..]

voor mij niet, ik ben hetero
Ik ook, voor zo ver ik mijn gevoelen ten aanzien van anderen tot nu toe bekijk, maar als jij het hebt over "Een engel... een ''gelijke''... een ''zielsverwante''...", dan zie ik niet in waarom dat perse een vrouw moet zijn. Kunnen mannen dan niet je gelijke zijn? Of je zielsverwanten? Op die engel zal ik niet in gaan, want in deze terminologie lijkt me dat een typische vrouwelijk aanduiding, en de aanduiding "engel" heeft verder voor mij geen enkele betekenis.

• BC3 Victim
Op dinsdag 15 mei 2001 22:57 schreef -=Confuzer=- het volgende:
Dat komt omdat je altijd je lenzen in hebt, dat maakt je jonger !!! ;)
ROFL

• BC3 Victim
Op dinsdag 15 mei 2001 22:58 schreef MREn het volgende:

[..]

Ik ook, voor zo ver ik mijn gevoelen ten aanzien van anderen tot nu toe bekijk, maar als jij het hebt over "Een engel... een ''gelijke''... een ''zielsverwante''...", dan zie ik niet in waarom dat perse een vrouw moet zijn. Kunnen mannen dan niet je gelijke zijn? Of je zielsverwanten? Op die engel zal ik niet in gaan, want in deze terminologie lijkt me dat een typische vrouwelijk aanduiding, en de aanduiding "engel" heeft verder voor mij geen enkele betekenis.
De engel Gabriel was toch wel een mannetje

Verwijderd

[..]

Just like the man said...heŽs an HETRO!

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 23:00 schreef MissX het volgende:

[..]

Nee, miss

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Nou MissX, zullen we nog ff lekker gaan dansen om het paringsritueel compleet te maken? :*

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 23:00 schreef hatay het volgende:

[..]

Just like the man said...heŽs an HETRO!
Klopt, maar een gelijke of zielsverwant kan voor mij, ook hetero, best een man zijn.

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 23:00 schreef MissX het volgende:

[..]

Als je goed zou hebben gelezen (>:)) zou je hebben gezien dat ''engel'' in die context geen enkele betekenis voor me heeft.

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 23:02 schreef MREn het volgende:

[..]

Klopt, maar een gelijke of zielsverwant kan voor mij, ook hetero, best een man zijn.
nou, mooi toch!

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

[..]

oke oke :) Je vat het veeeeeel te serieus op. Ik ben niet opzoek, ik ben zeker niet wanhopig en probeerde alleen maar te verwoorden hoe mijn ''ideale vrouw'' eruitziet.

laat ik dan nog maar even toevoegen:
grote stevige volle borsten!
Zo goed? >:)

*excusez le mot*

• BC3 Victim
Op dinsdag 15 mei 2001 23:01 schreef -=Confuzer=- het volgende:
Nou MissX, zullen we nog ff lekker gaan dansen om het paringsritueel compleet te maken? :*
oe jah dansen is geil ;) en daar word ik ook altijd heet van.

• BC3 Victim
Op dinsdag 15 mei 2001 23:03 schreef MREn het volgende:

[..]

Als je goed zou hebben gelezen (>:)) zou je hebben gezien dat ''engel'' in die context geen enkele betekenis voor me heeft.
Voor mij ook niet, vind engel zo een :r woord als dat over iemand wordt gezegd. Dan denk je altijd aan van die lieve engelachtige persoontjes die de braafheid zelve zijn. En dat soort persoontjes liggen mij niet zo goed :)

Verwijderd

aargh dbbl

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 23:04 schreef Lordy79 het volgende:
Wat moet je dan met vrouwen van tegen de 40 >:)

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 23:04 schreef MissX het volgende:

[..]

Het niveau gaat hier als een baksteen naar beneden >:)
of is dat juist omhoog? :P

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Op dinsdag 15 mei 2001 23:06 schreef MREn het volgende:

[..]

Wat moet je dan met vrouwen van tegen de 40 >:)
Wat denk je waarom het uit is? >:)

[/offtopic] sorry...

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 23:04 schreef Lordy79 het volgende:

[..]

oke oke :) Je vat het veeeeeel te serieus op. Ik ben niet opzoek, ik ben zeker niet wanhopig en probeerde alleen maar te verwoorden hoe mijn ''ideale vrouw'' eruitziet.

Zo goed? >:)

*excusez le mot*
wel grappig he.. onze instinct laat ons niet met rust.. :9

Mannen willen paren (onbewust gaat onze sneaky gedachtes zo te werk)..

1, grote stevige borsten (teken dat ze kinderen kunnen opvoeden)
2. lekkere kontje (hersenen geven ons teken, dat het een lekker kontje is...maar in die tussentijd weet onze gedachtes al..dat het een tekenj is dat ze kinderen kunnen baaren)
3..
4..

Vrouwen willen paren(onbewust gaan sneaky gedachtes zo te werk).. Vrouwen hebben dit heel erg op beginnend leeftijd van 23.

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 23:04 schreef MissX het volgende:

[..]

Je bent wel makkelijk zeg :P

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

oe jah dansen is geil en daar word ik ook altijd heet van.
SLIK !!!!...
*blush blush*

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Op dinsdag 15 mei 2001 23:09 schreef hatay het volgende:

wel grappig he.. onze instinct laat ons niet met rust.. :9
Wat heeft God het inderdaad toch mooi geschapen...

[/offtopic]
tsjong.. moet het nu laten hoor

• BC3 Victim
Op dinsdag 15 mei 2001 23:09 schreef hatay het volgende:

[..]

Je bent wel makkelijk zeg :P
Ik heb het alleen over dansen, dat jij nou daar dingen achter zoekt :P
Ik vind dansen serieus geil ook al ben ik helemaal alleen.

Ja he zo krijg ik nog een waarschuwing wegens offtopic gaan, terwijl jullie het uitlokken :'(

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Ja idd, stelletje vrouwenhaters... maar MissX, Viptweak begon net te flippen dat ik je met rust moet laten... en omdat ik toch wel aardig ben hou ik maar op met dit E-flirten :P (of je moet ff met hem praten :P )

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 23:15 schreef -=Confuzer=- het volgende:
Ja idd, stelletje vrouwenhaters... maar MissX, Viptweak begon net te flippen dat ik je met rust moet laten... en omdat ik toch wel aardig ben hou ik maar op met dit E-flirten :P (of je moet ff met hem praten :P )
De jaloerse vriendje

viptweak + missx :?

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 23:05 schreef MissX het volgende:

[..]

Voor mij ook niet, vind engel zo een :r woord als dat over iemand wordt gezegd. Dan denk je altijd aan van die lieve engelachtige persoontjes die de braafheid zelve zijn. En dat soort persoontjes liggen mij niet zo goed :)
Dus je houdt van iemand die je ontrouw is, je in elkaar slaat en ga zo maar door.. of braaf in een ander manier. :?

• BC3 Victim
Lekker dan wordt er nog over me geouwehoerd ook, over icq :)
En hij heeft lekker toch nix te zeggen >:)

• BC3 Victim
Op dinsdag 15 mei 2001 23:16 schreef hatay het volgende:

[..]

De jaloerse vriendje

hahaha, ik denk dat toch wel behoorlijk duidelijk is dat ik vrijgezel ben.
Maar ik ken Viptweak personal en ik geloof dat ik nogal indruk heb achter gelaten :P

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Maar VipTweak, je ICQ werd helemaal ROOD toen ik MissX noemde... !!! ???

Verwijderd

Das niet helemaal zoals in deze context bedoelt :)
maar ben niet anders gewent van je >:)
En tja, vrouwenhater...je kent mij he

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 23:20 schreef MissX het volgende:

[..]

hahaha, ik denk dat toch wel behoorlijk duidelijk is dat ik vrijgezel ben.
Maar ik ken Viptweak personal en ik geloof dat ik nogal indruk heb achter gelaten :P
wat gemeen van je...mag je niet meer doen he *D

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 23:16 schreef hatay het volgende:

[..]

De jaloerse vriendje

WHAHAHHAHAHAAHAAAA
en jij zei iets over overhaastige conclusies trekken :)

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 23:18 schreef MissX het volgende:

[..]

Lekker dan wordt er nog over me geouwehoerd ook, over icq :)
En hij heeft lekker toch nix te zeggen >:)
Wel foto''s van Shockers...waar ik eigenlijk meer op doelde

• BC3 Victim
Op dinsdag 15 mei 2001 23:21 schreef hatay het volgende:

[..]

Ik zal het noooooit meer doen O-)

Verwijderd

Ik zeik nie vaak, maar dit gaat wel errug offtopic...ICQ lijkt me toch iets gemakkelijker :)

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 23:21 schreef hatay het volgende:

[..]

Nee, Viptweak vindt dat ook heel erg dat ze dat doet...

Heb idd een goede indruk over MissX, maar ik zou er geen relatie mee willen hebben, oa omdat onze "gedachtes" over relaties verschillen nogal, daar ikzelf liever een vaste relatie zou willen hebben dan losse contacten. En dan heb ik het nog niet over de reistijd gehad :)

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 23:23 schreef -=Confuzer=- het volgende:
Maar VipTweak, je ICQ werd helemaal ROOD toen ik MissX noemde... !!! ???
Wat bedoel je nou eigenlijk??

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Confuzer excuseert zich voor offtopic gelul en is ICQ aan het vullen met namen :P

Verwijderd

[img] nope [img]

deze toch :P

hatay zal ook niet meer offtopic praten exuse moi

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 23:33 schreef -=Confuzer=- het volgende:
Confuzer excuseert zich voor offtopic gelul en is ICQ aan het vullen met namen :P
/me dankt u hartelijk :)

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 23:33 schreef hatay het volgende:

Jij mag oppassen !!!

• BC3 Victim
Op dinsdag 15 mei 2001 23:33 schreef hatay het volgende:

hatay zall ook niet meet offtopic praten exuse moi
hmmmm moest dat nou

Zag er nou niet echt florisant meer uit

Verwijderd

is al weg

• BC3 Victim
Op dinsdag 15 mei 2001 23:37 schreef hatay het volgende:
moet tie weg!! zeg het maar hoor want is zwaar offtopic
graag

Verwijderd

viptweak en missx ...het is misschien handig als jullie die afbeelding link van jullie replyŽs weghalen..

• BC3 Victim
Op dinsdag 15 mei 2001 23:42 schreef hatay het volgende:
viptweak en missx ...het is misschien handig als jullie die afbeelding link van jullie replyŽs weghalen..
Ik had het al gedaan, thnx je bent een schat :*

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 23:42 schreef hatay het volgende:
Ik dank je uit de grond van mijn hart en zal minder fel in het topic over Berbers zijn :)

• JT

JT

VETAK y0

Van wie is die foto ?

Ecodan warmtepomp

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Op dinsdag 15 mei 2001 23:50 schreef JT het volgende:
Van wie is die foto ?
LOL... spuit 11... :)
Miss X geloof ik...

ik kan ''m wel ff mailen >:)